آشپزخانهسرو و پذیرایی

ست کاسه، راهنمای خرید انواع ست کاسه چینی، بلور، استیل و پلاستیکی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ست کاسه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از ظروف مهم و ضروری در آشپزخانه ست کاسه می‌باشد، در واقع شما برای خوردن بیشتر غذا‌ها به این وسیله احتیاج دارید. ست کاسه یکی از ظروفی است که از گذشته تا به امروز به وسیله انسان مورد استفاده قرار می‌گیرد. حتی در زمان های گذشته از این وسیله به عنوان لیوان برای نوشیدن آب و سایر مایعات استفاده می‌شد. از ست کاسه برای خوردن سوپ، آبگوشت و سایر غذاهای آشی استفاده می‌شود. پس شما برای خوردن این غذا‌ها باید به اندازه تک تک اعضای خانواده خود کاسه داشته باشید. کاسه نسبت به بشقاب عمیق‌تر است و مقدار بیشتری از غذا را در خود جای می‌دهد. اندازه ست کاسه ها با یکدیگر متفاوت است به عنوان مثال: کاسه‌های آبگوشت خوری از کاسه‌های ماست خوری و سالاد خوری بزرگ‌تر هستند و کاسه‌های درست کردن سالاد معمولا از همه بزرگ‌تر می‌باشند. اینکه اندازه ست کاسه‌هایی که خریداری می‌کنید، با همدیگر یکسان باشد یا با هم تفاوت اندازه داشته باشند، دقیقا بستگی به سلیقه و انتخاب شما دارد.

شاید شما بخواهید کاسه‌ها را در اندازه‌های مختلف داشته باشید که هر کدام را برای کار خاصی استفاده کنید، یا اینکه اندازه ست کاسه شما با هم یکسان باشد و بخواهید کاسه‌ها را برای تک تک اعضای خانواده خود استفاده کنید. با اینکه معمولا سرویس غذاخوری آشپزخانه دارای تعدادی کاسه است، اما خانم‌های خانه برای جلوگیری از شکستن کاسه و تک افتادن مابقی سرویس خود ترجیح می‌دهند که ست کاسه جداگانه برای دم دست خود استفاده کنند و تنها زمان مهمانی‌های رسمی از ست سرویس آشپزخانه خود استفاده کنند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از ست کاسه سرویس غذا خوری خود استفاده می‌کنید به شما پیشنهاد می‌کنم این کار را انجام ندهید، زیرا در صورت شکستن یکی از کاسه‌ها سرویس شما ناقص می‌شود. پس همیشه یک دست کاسه برای جلوی دست خود خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ست کاسه آشپزخانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ظرف ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع ست کاسه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ست کاسه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از ست‌کاسه چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی ظرف مدور که معمولا به شکل گرد ساخته می‌شود، اما مدل‌های مربع، مثلث و سایر اشکال هندسی آن هم دیده می‌شود. از این ظرف معمولا برای نگهداری و خوردن مایعات و غذاهای آبکی استفاده می‌شود. حجم یک کاسه چند برابر بشقاب است و تقریبا می‌توان گفت می‌توان مقدار بیشتری غذا درون آن ریخت. غذا درون کاسه نسبت به بشقاب دیرتر خنک می‌شود. اندازه کاسه بسته به موادی که درون آن نگهداری می‌شود، متفاوت است به همین علت شما همیشه باید بسته به نوع استفاده خود اندازه کاسه را در نظر بگیرید. در کشور ژاپن کاسه‌های فانتزی در ابعاد نانو متر ساخته شده که باید آن‌ها را در زیر میکروسکوپ مشاهده کرد.

تاریخچه استفاده از کاسه:

قدمت این وسیله آشپزخانه چند هزار ساله است و به زمان نوسنگی بر می‌گردد. یعنی زمانی که انسان با استفاده از تراش دادن سنگ وسایل مورد نیاز خود را می‌ساخت. در زمان باستان در کشور یونان از پیاله‌های سنگی کوچک برای ریختن شراب و قصد عبادت استفاده می‌شد. در کشور ایران هم در زمان هخامنش با استفاده از خاک رس کاسه‌های سفالی با نقش و نگار بسیار زیبا ساخته می‌شد که هم اینک در بهترین موزه‌های جهان نمونه‌های این هنر ایرانی به چشم می‌خود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سرویس غذاخوری

انواع ست‌کاسه آشپزخانه موجود در بازار:

  1. کاسه‌های چینی: چینی در واقع نوعی ظرف مخصوص است که مانند سفال از یک گل مخصوص ساخته شده و درون کوره پخته می‌شود. این ظرف اولین بار در کشور انگلیس ساخته شد و هم اکنون در تمام نقاط دنیا تولید می‌شود و به آن چینی گفته می‌شود.
  2. کاسه‌های فلزی: این کاسه‌ها معمولا از فلزات مختلف نظیر مس، ورشو، استیل و روی ساخته می‌شوند. از مهمترین ویژگی این کاسه‌ها می‌توان به نشکن بودن آن‌ها اشاره کرد. برخی از این کاسه‌ها مانند مسی خاصیت درمانی نیز دارند و املاح مورد نیاز بدن را وارد غذا می‌کنند. قیمت آن‌ها در مقایسه با نمونه چینی مقداری گران‌تر است که آن بستگی به جنس ظرف دارد.
  3. کاسه‌های سرامیکی: این کاسه‌ها از مواد غیر فلزی غیر آلی جامد ساخته می‌شوند. این ماده در دماهای خیلی بالا ساخته شده و به مرور شکل خود را حفظ می‌کند. این ماده در برابر خوردگی بسیار مقاوم است، اما در برابر ضربه بسیار شکننده می‌باشد. وزن کاسه‌های سرامیکی از کاسه‌های چینی خیلی سنگین‌تر است. به همین علت هم قیمت آن‌ها مقداری ارزان‌تر می‌باشد.
  4. کاسه‌های بلوری: این کاسه‌ها از مواد جامدی ساخته می‌شوند که در سه جهت فضایی به شکلی منظم در کنار همدیگر قرار گرفته‌اند به این مواد در اصطلاح کریستال یا بلور گفته می‌شود. در زبان عامیانه به این کاسه‌ها شیشه‌ای گفته می‌شود. بلورها قابلیت رنگ آمیزی دارند به همین علت کاسه‌های بلوری را می‌توان در رنگ‌های مختلفی پیدا کرد.
  5. کاسه‌های ملامین: از گرم کردن دی سیان دی آمید به تنهایی یا به همراه آمونیاک در حلال‌های آلی ماده‌ای به اسم ملامین تولید می‌شود. این ماده دارای نقطه ذوب ۳۴۵درجه سانتی گراد می‌باشد. کاسه‌های ساخته شده از این ماده بسیار سبک و بهداشتی هستند و به راحتی می‌توان آن‌ها را در رنگ‌ها و شکل‌های مختلف رنگ آمیزی کرد. به علت قیمت خیلی ارزانی که دارند بیشتر از سایر کاسه‌ها مورد استقبال قرار می‌گیرند.
  6. کاسه‌های آرکوپال: نوعی کاسه از جنس شیشه اپال که در کشور ایران به آکروپال شناخته می‌شود. ماده‌ای است که شباهت زیادی به چینی و شیشه دارند و همین امر باعث زیبا بودن ان‌ها می‌شود. در واقع این کاسه را می‌توان یک شیشه کدر دانست. برخلاف چینی و بلور که به شدت شکننده هستند، کاسه‌های ساخته شده از این ماده معمولا نشکن بوده و از نظر بهداشتی هم برای سلامتی شما مضر نیستند.
  7. کاسه‌های پیرکس: در واقع این نام یک برند شیشه‌ سازی است که در سال ۱۹۱۵ به وسیله شرکت کرنینگ معرفی شد. به علت مقاومت بالایی که در برابر شکستن در برابر ضربه دارد در تولید لوازم آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاسه‌های ساخته شده از این جنس در برابر حرارت هم مقاومت بالایی دارند و به راحتی شکسته نمی‌شوند. به علت تحمل ضربه و دما در بین ظروف آشپزخانه محبوبیت زیادی دارند.
  8. کاسه‌های سفالی: با اینکه بعد از کاسه‌های سنگی این کاسه‌ها جزو اولین کاسه‌های ساخته شده به دست بشر هستند. اما باز هم به علت هنر ایرانی بودن امروزه هم به عنوان ظرف محبوب مورد استفاده قرار می‌گیرند. خیلی از افراد اعتقاد دارند که نوشیدن آب با کاسه سفالی از سنگ کلیه هم جلوگیری می‌کند. از نظر پزشکی هم نسبت به کاسه‌های دیگر کم خطر تر هستند. این کاسه‌ها در دو نوع لعاب کاری شده و بدون لعاب موجود می‌باشند.
  9. کاسه‌های پلاستیکی: پلاستیک یکی از مواد ارزان قیمتی است که به فراوانی یافت می‌شود. پلاستیک به خوبی رنگ می‌شود به همین علت کاسه‌های پلاستیکی در رنگ‌ها و طرح‌های زیادی تولید می‌شوند. وزن سبک، شستشوی راحت و قیمت ارزان این کاسه را از کاسه‌های بالا متمایز کرده است و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند.

مزایای استفاده از ست کاسه:

  • قیمت آن‌ها در مقایسه با سرویس‌های غذاخوری ارزان‌تر است، پس از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.
  • شما به هر تعداد که بخواهید می‌توانید کاسه را به صورت جداگانه خریداری کنید، معمولا تعداد کاسه‌های درون سرویس چندان زیاد نیست.
  • تنوع طرح و رنگ این محصول به گونه‌ای است که شما می‌توانید آن‌ها را با سایر لوازم مربوط به منزل خود به خوبی ست کنید.
  • در اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند به همین دلیل شما با توجه به ماده‌ای که درون آن ریخته می‌شود و نگهداری می‌کنید، می‌توانید کاسه اندازه دلخواه خود را انتخاب کنید.

بهترین مارک ست کاسه موجود در بازار:

شاید در حق سایر برندهای باکیفیت مقداری بی انصافی کرده باشیم که بخواهیم یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک کاسه به شما معرفی کنید. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت دارند و معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای کاسه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • ست‌کاسه ایتالیا اف
  • ست‌کاسه ایکیا
  • ست‌کاسه زرین ایران
  • ست‌کاسه سیلویا
  • ست‌کاسه پاشا باغچه
  • ست‌کاسه لیمون
  • ست‌کاسه بازن
  • ست‌کاسه زیبا سازان
  • ست‌کاسه مقصود
  • ست‌کاسه لاولی
  • ست‌کاسه هوم کت

ست کاسه از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های مختلفی برای خرید این وسیله وجود دارند و شما از طریق هر یک از روش‌ها می‌توانید این محصول را به راحتی خریداری کنید. اما به علت اینکه دو روش یعنی خرید حضوری و اینترنتی بیشتر از روش‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند، در ادامه این دو روش را به شما آموزش می‌دهیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید حتما از منزل یا محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم خانگی مراجعه کنید. در این روش تنوع محصول زیاد نیست و شما باید در خرید خود نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی ست کاسه: در این روش دیگر نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را نخواهید داشت. تنها کافی است به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها کاسه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. جای نگرانی نیست، زیرا شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن‌ را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سرویس قاشق و چنگال

نکات مهم هنگام خرید ست کاسه:

  1. قیمت کاسه: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. در واقع میزان بودجه است که مشخص می‌کند شما باید چه نوع کاسه‌ای را خریداری کنید. ابتدا میزان بودجه برای خرید کاسه را مشخص کنید با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند، از انتخاب شما حدف می‌شوند.
  2. نوع کاسه: این کاسه هم مانند سایر لوازم مربوط به آشپزخانه انواع مختلفی دارد، در واقع این شما هستید که باید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. این ست در دو نوع کاسه آبگوشت خوری و کاسه سالاد خوری یا همان ماست خوری موجود می‌باشد. اندازه کاسه‌های آبگوشت خوری مقداری بزرگتر از کاسه‌های ماست خوری است.
  3. جنس کاسه: شاید مهم‌ترین نکته در مورد خرید این وسیله توجه به جنس آن باشد. کاسه‌ها از مواد مختلفی ساخته می‌شوند که می‌توان به جنس چینی، سفال، سرامیک، فلزی، ملامین و آکروپال اشاره کرد. شما باید مشخص کنید که کاسه را برای استفاده روزمره می‌خواهید یا اینکه برای مهمانی و پذیرایی. اگر برای پذیرایی می‌خواهید کاسه‌های چینی و آکروپال گزینه مناسب‌تری هستند.
  4. طرح و رنگ: شاید در نگاه اول این نکته بی اهمیت به نظر برسد، اما هنگامی که ظرف را روی سفره قرار می‌دهید به اهمیت این موضوع پی‌می‌برید. همیشه رنگ‌های سفید و روشن را انتخاب کنید، زیرا هم کمتر از مد می‌افتند و هم در صورت کثیف شدن لکه روی آن‌ها بهتر دیده می‌شود. البته این نکته یک موضوع کاملا شخصی است و به سلیقه شما بر می‌گردد. البته شما می‌توانید آن را با رنگ و طرح سفره و سایر ظروف خود هماهنگ کنید.
  5. اندازه کاسه: این فاکتور بسته به اندازه موادی دارد که قرار است درون کاسه ریخته شود و یا نگهداری کنید. خیلی از افراد ترجیح می‌دهند به جای اینکه ماست یا سالاد هر فرد را درون کاسه کوچک ریخته و در کنار بشقاب او قرار دهند، آن را درون یک کاسه بزرگ ریخته و در وسط سفره قرار دهند تا هر کس هر اندازه که دوست داشت از آن استفاده کند.‌ اندازه کاسه آبگوشت خوری باید در حدی باشد که یک فرد بالغ را به خوبی سیر کند.
  6. برند محصول: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم با خرید کاسه مشکل دارید، نگران نباشید. شما باید به سراغ برندهای شناخته شده بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار هستند. این محصولات از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه ثابت کرده تا زمانی که یک جنس معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا معمولا از کیفیت لازم برخوردار نیستند.

روش نگهداری از ست کاسه:

  • هیچ وقت مواد غذایی رنگی را طولانی مدت درون ظرف نگهداری نکنید، زیرا دچار لکه‌ای می‌شود که ممکن است، هرگز تمیز نشود.
  • برای تمیز کردن لکه داخل کاسه از مواد شوینده اسیدی و شیمیایی مانند آب ژاول استفاده نکنید، زیرا به رنگ خود کاسه هم آسیب می‌زنند.
  • هنگام خشک شدن سرویس کاسه خود را روی یک حوله نرم و در روی زمین نگهداری کنید، زیرا در اثر افتادن آسیب جدی می‌بینند.
  • از قرار دادن کاسه‌های فلزی برای گرم کردن مواد غذایی روی حرارت مستقیم خودداری کنید، زیرا باعث تغییر رنگ در آن‌ها می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ست کاسه مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برند‌های ست کاسه جدید، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کاسه دنی هوم مدل A بسته ۱۰ عددی

کاسه دنی هوم مدل A بسته 10 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • تعداد
    ۱۰
  • جنس
    سرامیک
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ست کاسه لیمون کد۷ مجموعه ۴ عددی

ست کاسه لیمون کد7 مجموعه 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰۰ گرم
  • تعداد
    چهار عدد
  • جنس
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ست کاسه ۱۳ تکه چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل سپیدار درجه عالی

ست کاسه 13 تکه چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل سپیدار درجه عالی

مشخصات

  • ابعاد
    ۹ × ۲۳.۵ × ۲۳.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۳۵ گرم
  • تعداد
    ۱۳
  • جنس
    چینی
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    این ست شامل: ۱ عدد ظرف سالاد، ۶ عدد کاسه و پیالهابعاد پیاله: ۷ × ۱۵.۵ × ۱۵.۵ سانتی‌متر و وزن: ۱۵۰ گرمابعاد کاسه: ۵ × ۱۰ × ۱۰ سانتی‌متر و وزن: ۴۱۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ست کاسه لیمون کدML65 – بسته ۴ عددی

ست کاسه لیمون کدML65 - بسته 4 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • تعداد
    چهار عدد
  • جنس
    پلاستیک
  • قابلیت شست‌وشو
    با ماشین ظرف‌شویی
  • سایر توضیحات
    – ابعاد سایز بزرگ : طول ۲۶ عرض ۲۶ ارتفاع ۱۲ سانتی متر- وزن سایز بزرگ : ۲۰۰ گرم- ابعاد سایز متوسط ۱ : طول ۲۳ عرض ۲۳ ارتفاع ۱۱ سانتی متر- وزن سایز متوسط ۱ : ۱۷۵ گرم-ابعاد سایز متوسط ۲ : طول ۱۹.۵ عرض ۱۹.۵ ارتفاع ۹.۵ سانتی متر- وزن سایز متوسط ۲ : ۱۵۰ گرم- ابعاد سایز کوچک : طول ۱۵ عرض ۱۵ ارتفاع ۸ سانتی متر- وزن سایز کوچک : ۱۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کاسه لومینارک مدل Cosmos ست ۶ عددی ۱۰ سانتی‌متر

کاسه لومینارک مدل Cosmos ست 6 عددی 10 سانتی‌متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۳۰ گرم
  • تعداد
    یک دست (شش عدد)
  • جنس
    کریستال
  • قابلیت استفاده در
    مایکروویو
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کاسه نوری تازه سری دایموند مدل ۴۰۰۷۴۳T بسته ۶ عددی

کاسه نوری تازه سری دایموند مدل 400743T بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    قطر ۱۶.۵، ارتفاع ۷.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۶۰ گرم
  • تعداد
    یک دست (شش عدد)
  • جنس
    بلور
  • گنجایش
    ۰.۱۷۰ لیتر
  • قابلیت استفاده در
    مایکروویو
  • قابلیت شست‌وشو
    با ماشین ظرف‌شویی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۴.۵ × ۱۶.۵ × ۱۶ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۲۶۰ گرم
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای سرو ماست، آبگوشت و… – مقاوم در برابر دما – قابلیت استفاده در فر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کاسه بلور کاوه مدل ونیز کد ۷۱۹۲ بسته ۶ عددی

کاسه بلور کاوه مدل ونیز کد 7192 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰*۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • تعداد
    یک دست (شش عدد)
  • جنس
    بلور
  • قابلیت استفاده در
    مایکروویو
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۲*۱۷*۹ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ست کاسه بازن مدل Life بسته ۳ عددی

ست کاسه بازن مدل Life بسته 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۵ گرم
  • تعداد
    سه عدد
  • جنس
    پلاستیک
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۹ × ۱۵ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۸۹۳ گرم
  • سایر توضیحات
    – ابعاد سایز بزرگ : قطر ۲۹، ارتفاع ۱۵ سانتی‌متر- وزن سایز بزرگ : ۳۹۸ گرم- ابعاد سایز متوسط : قطر ۲۵، ارتفاع ۱۲.۵ سانتی‌متر- وزن سایز متوسط : ۲۹۱ گرم- ابعاد سایز کوچک : قطر ۲۱.۵، ارتفاع ۱۰.۵ سانتی‌متر- وزن سایز کوچک : ۲۰۸ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کاسه آبگوشت خوری پارس اپال مدل لیندا ۱۲۴ بسته ۶ عددی

کاسه آبگوشت خوری پارس اپال مدل لیندا 124 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶.۵×۱۶.۵×۶.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۳۰ گرم
  • تعداد
    یک دست (شش عدد)
  • جنس
    آرکوپال
  • قابلیت استفاده در
    مایکروویو
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۵x18x18 سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۳۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کاسه مدل circle بسته ۵ عددی

کاسه مدل circle بسته 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x23x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • تعداد
    ۵
  • جنس
    چوب
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کاسه آبگوشت خوری پارس اپال مدل رمانتیک ۱۲۰ بسته ۶ عددی

کاسه آبگوشت خوری پارس اپال مدل رمانتیک 120 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x16x7 سانتی‌متر
  • تعداد
    یک دست (شش عدد)
  • جنس
    آرکوپال
  • قابلیت استفاده در
    مایکروویو
  • قابلیت شست‌وشو
    با ماشین ظرف‌شویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ست کاسه لیمون کد ML102-2 بسته ۳ عددی

ست کاسه لیمون کد ML102-2 بسته 3 عددی

مشخصات

  • تعداد
    سه عدد
  • جنس
    پلاستیک
  • قابلیت استفاده در
    مایکروویو
  • قابلیت شست‌وشو
    با ماشین ظرف‌شویی
  • سایر توضیحات
    مشخصات فنی کاسه گرد اول:- ابعاد : ۳۰×۱۵ سانتی متر- وزن کلی : ۳۵۰ گرممشخصات فنی کاسه گرد دوم:-ابعاد : ۲۶×۱۲.۵ سانتی متر- وزن کلی : ۲۵۰ گرممشخصات فنی کاسه گرد سوم:- ابعاد = ۲۱×۱۰.۵ سانتی متر- وزن کلی = ۱۷۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کاسه استیل ایکیا مدل BLANDA BLANK سایز ۲۰

کاسه استیل ایکیا مدل BLANDA BLANK سایز 20

مشخصات

  • ابعاد
    قطر ۲۰ و ارتفاع ۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس
    استیل
  • قابلیت شست‌وشو
    با ماشین ظرف‌شویی
  • سایر توضیحات
    بدنه خارجی استیل مات و بدنه داخلی استیل براقتولید شده تحت لیسانس ایکیا سوئد در تایلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کاسه طرح دایره مدل کلاسیک کد ۱۶۵ – بسته ۶ عددی

کاسه طرح دایره مدل کلاسیک کد 165 - بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x17x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • تعداد
    ۶
  • جنس
    چینی
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۵×۱۵×۱۵ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ست کاسه ۱۳ تکه چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل ویلیج درجه یک

ست کاسه 13 تکه چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل ویلیج درجه یک

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳.۵×۲۳.۵×۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱۳ عدد
  • جنس
    چینی
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کاسه آبگوشت خوری بلور کاوه مدل Pars بسته ۶ عددی

کاسه آبگوشت خوری بلور کاوه مدل Pars بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵ × ۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۸ گرم
  • تعداد
    یک دست (شش عدد)
  • جنس
    شیشه
  • قابلیت استفاده در
    مایکروویو
  • قابلیت شست‌وشو
    با ماشین ظرف‌شویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کاسه گلدن اپال مدل لب طلا بسته ۶ عددی

کاسه گلدن اپال مدل لب طلا بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۹ گرم
  • تعداد
    یک دست (شش عدد)
  • جنس
    آرکوپال
  • قابلیت استفاده در
    یخچال
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کاسه آبگوشت خوری نوری تازه مدل سولو طلایی بسته ۶ عددی

کاسه آبگوشت خوری نوری تازه مدل سولو طلایی بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x16x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۵ گرم
  • تعداد
    ۶
  • جنس
    بلور
  • قابلیت استفاده در
    یخچال
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ست کاسه لیمون کد ۹۹۶ بسته ۴ عددی

ست کاسه لیمون کد 996 بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰×۲۰×۲۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • تعداد
    چهار عدد
  • جنس
    پلاستیک
  • قابلیت استفاده در
    مایکروویو
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰×۲۰×۲۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    گنجایش:کاسه یک :۱ لیتر -کاسه دو:۲ لیتر -کاسه سه:۳ لیتر -کاسه چهار:۴ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کاسه آبگوشت خوری استیل ۶ عددی

کاسه آبگوشت خوری استیل 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x16x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۴ گرم
  • تعداد
    شش عدد
  • جنس
    استیل ضدزنگ
  • قابلیت استفاده در
    یخچال
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    ضخامت کاسه ها نسبت به نمونه های مشابه بیشتر میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ست کاسه ۳ تکه زیبا کد ۰۰۱

ست کاسه 3 تکه زیبا کد 001

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷ × ۲۷ × ۱۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۶ گرم
  • تعداد
    سه عدد
  • جنس
    پلاستیک
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۷ × ۲۷ × ۱۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۱۶ گرم
  • سایر توضیحات
    – ابعاد کاسه سایز ۱: ۲۷ × ۲۷ × ۱۵.۵ سانتی‌متر- ابعاد کاسه سایز ۲: ۲۴ × ۲۴ × ۱۴.۵ سانتی‌متر- ابعاد کاسه سایز ۳: ۲۱ × ۲۱ × ۱۲.۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ست کاسه ۱۳ تکه چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل سپیدار درجه یک

ست کاسه 13 تکه چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل سپیدار درجه یک

مشخصات

  • ابعاد
    ۹ × ۲۳.۵ × ۲۳.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۳۵ گرم
  • تعداد
    ۱۳
  • جنس
    چینی
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    این ست شامل: ۱ عدد ظرف سالاد، ۶ عدد کاسه و پیالهابعاد پیاله: ۷ × ۱۵.۵ × ۱۵.۵ سانتی‌متر و وزن: ۱۵۰ گرمابعاد کاسه: ۵ × ۱۰ × ۱۰ سانتی‌متر و وزن: ۴۱۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کاسه شرکت صنایع چینی تقدیس مدل کلاسیک لب طلا بسته ۶ عددی

کاسه شرکت صنایع چینی تقدیس مدل کلاسیک لب طلا بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x16x7.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد
    یک دست (شش عدد)
  • جنس
    چینی
  • قابلیت استفاده در
    مایکروویو
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی و فر و ماکروفرمورد استفاده جهت کاسه ابگوشت ، سوپ یا سرو سایر مواد غذاییبرند معتبر چینی تقدیسمشتمل بر ۶ عدد کاسه ابگوشتقطر هر کاسه ۱۶ سانتی متر و ارتفاع ۷ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ست کاسه ۱۳ تکه چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل ریوا درجه سه

ست کاسه 13 تکه چینی زرین ایران سری ایتالیا اف مدل ریوا درجه سه

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳.۵×۲۳.۵×۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۳۵ گرم
  • تعداد
    ۱۳ عدد
  • جنس
    چینی
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    این ست شامل: ۱ عدد ظرف سالاد، ۶ عدد کاسه و پیالهابعاد پیاله: ۷ × ۱۵.۵ × ۱۵.۵ سانتی‌متر و وزن: ۱۵۰ گرمابعاد کاسه: ۵ × ۱۰ × ۱۰ سانتی‌متر و وزن: ۴۱۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کاسه طرح دایره مدل ۱۷۵ اپال – بسته ۶ عددی

کاسه طرح دایره مدل 175 اپال - بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x18x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۵ گرم
  • تعداد
    ۶
  • جنس
    اوپال
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۰×۲۰×۲۰ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۹۴۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کاسه آبگوشت خوری پارس اپال مدل لیندا ۱۲۴ بسته ۶ عددی

کاسه آبگوشت خوری پارس اپال مدل لیندا 124 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x16x7 سانتی‌متر
  • تعداد
    یک دست (شش عدد)
  • جنس
    آرکوپال
  • قابلیت استفاده در
    مایکروویو
  • قابلیت شست‌وشو
    با ماشین ظرف‌شویی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ست کاسه لیمون کد ML102-4 بسته ۳ عددی

ست کاسه لیمون کد ML102-4 بسته 3 عددی

مشخصات

  • تعداد
    یک عدد
  • جنس
    پلاستیک
  • قابلیت استفاده در
    مایکروویو
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • سایر توضیحات
    – مشخصات فنی کاسه گرد ۱:-ابعاد : ۳۰×۱۵ سانتی متر- وزن کلی : ۳۵۰ گرم- مشخصات فنی کاسه گرد ۲:-ابعاد : ۲۶×۱۲.۵ سانتی متر- وزن کلی : ۲۵۰ گرم – مشخصات فنی کاسه گرد ۳:- ابعاد : ۲۱×۱۰.۵ سانتی متر- وزن کلی : ۱۷۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کاسه لومینارک مدل Arcade سایز ۱۰ بسته ۶ عددی

کاسه لومینارک مدل Arcade سایز 10 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۴۶ گرم
  • تعداد
    یک دست (شش عدد)
  • جنس
    کریستال
  • قابلیت استفاده در
    مایکروویو
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ست کاسه ۴ پارچه لیمون کد dlm05

ست کاسه 4 پارچه لیمون کد dlm05

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶×۲۶×۱۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • تعداد
    چهار عدد
  • جنس
    پلاستیک
  • قابلیت شست‌وشو
    با دست
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۷×۲۷×۱۴ سانتی‌متر
  • وزن بسته‌بندی
    ۶۵۰ گرم
  • سایر توضیحات
    ست کاسه ۴ گوش ۴ پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ست کاسه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کفش کالج زنانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا