چراغ تزئینیلوازم تزئینی

ریسه ال‌ای‌دی، راهنمای خرید انواع ریسه LED شلنگی و برچسبی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ریسه ال‌ای‌دی باید به آن ها توجه داشته باشید.

یکی از جدیدترین لامپ‌های تزئینی که وارد صنعت برق ساختمان شده ریسه ال‌ای‌دی می‌باشد. این مدل لامپ در حوضه نور مخفی نقش مهمی ایفا می‌کند به طوری که سازه‌های کنافی که ساخته می‌شوند بدون داشتن نور مخفی که با ریسه ال‌ای‌دی انجام می‌شود، هیچ گونه زیبایی خاصی ندارند و با داشتن ریسه رنگی زیبایی به خود می‌گیرند. خوشبختانه تنوع رنگی ریسه ال‌ای‌دی در بازار به گونه‌ای می‌باشد که دست شما برای انتخاب رنگ دلخواه کاملا باز است.

ریسه ال‌ای‌دی از قیمت مناسبی برخوردار است به طوری که بیشتر برق‌کارهای ساختمانی از این ریسه‌ ها برای تزئین قسمت‌های مختلف استفاده می‌کنند. نصب ریسه ال‌ای‌دی کار بسیار ساده‌ای است به گونه‌ای که خود شما هم بدون داشتن تخصص خاص می‌توانید از این وسیله استفاده کنید. امروزه در نمای بیرون ساختمان‌ها هم از ریسه ال‌ای‌دی استفاده می‌کنند. با روی کار آمدن دکوراسیون کنافی کمتر ساختمانی را می‌توانید پیدا کنید که حداقل یک متر ریسه‌ ال‌ای‌دی در آن به کار نرفته باشد.

ریسه ال‌ای‌دی مصرف برق کمی دارد شاید یکی از دلایلی که باعث شده این وسیله بیشتر مورد توجه قرار بگیرد همین موضوع باشد. همچنین ریسه‌ ال‌ای‌دی دارای طول عمر بالایی هستند و به راحتی لامپ‌های معمولی نمی‌سوزند. بیشترین احتمال سوختن ریسه‌های رنگی زمان سوکت زدن اتفاق می‌افتد. همان طور که می‌دانید ریسه‌ ال‌ای‌دی را نمی‌توان مستقیم به برق شهری وصل کرد و حتما باید از درایور استفاده شود.

اگر شما هم قصد خرید ریسه ال‌ای‌دی دارید انا با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع ریسه ال‌ای‌دی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ریسه ‌ال‌ای‌دی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

ریسه‌ال ای دی چیست و چه کاربردی دارد؟

ریسه ال‌ای‌دی در واقع از یک نوار لاستیکی ساخته می‌شود که درون آن تعداد مشخصی دیود نورانی ال‌ای‌ای در فاصله‌های مشخصی نصب شده است. ریسه‌ها معمولا به صورت باریک طراحی می‌شوند زیرا برای اینکه ریسه ممکن است در جاهای خاص مانند زیر کابینت کنار پله و دیگر جاها که فضای کافی وجود ندارد نصب شوند. ریسه‌های از رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شوند تا شما بتوانید نور آن را با سایر دکوراسیون خود ست کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پنل ال ای دی

ریسه‌ال‌ ای دی از چه قسمت‌هایی تشکیل شده:

  1. سیم یا نوار: بسته به نوع ریسه می‌تواند متفاوت باشد در واقع منابع نوری روی آن‌ها قرار می‌گیرند. در ریسه‌های نواری دیود‌های اس ام دی روی یک نوار از فیبر مدار چاپی لحیم می‌شوند که امکان بریده شدن آن‌ها خیلی کم است. در نمونه شلنگی دیودها به وسیله سیم به هم متصل می‌شوند که امکان قطع شدن در این نمونه بیشتر از نمونه قبلی است.
  2. چیپ LED: در واقع منبع اصلی تولید نور در ریسه‌ها دیودهای نورانی هستند که بسته به نوع ریسه می‌توانند از نوع Dip و SMD باشند. نوع چیپ در ریسه‌های نواری دیود ال ای دی smd است که نور را بهتر پخش می‌کنند و در ریسه‌های شلنگی دیودها از نوع Dip است که صرفا جنبه زیبایی دارد.
  3. فلاشر یا کیت: یک برد الکترونیکی است که با بهره گیری از آن می‌توانید شدت تابش نور در ریسه را کنترل کرده و به انتخاب خود آن را تنظیم نمایید. در برخی از بردها امکان فلش یا چشمک زدن ریسه فراهم است.
  4. ترانس یا درایور: همان طور که می‌دانید ریسه‌ها را نمی‌توان مستقیم به برق ۲۲۰ ولت شهری وصل کرد زیرا ولتاژ مورد نیاز آن‌ها کمتر از این مقدار است. بنابراین برای روشن کردن ریسه خود نیاز به یک درایور مخصوص دارید.
  5. سوکت اتصال: برای متصل کردن ریسه به درایور شما نیار به وسیله‌ای به نام سوکت دارید. سوکت سوزنی شکل است و آن را با فشار وارد ریسه می‌کنند. بعد از اتصال سوکت به درایور حتما اطراف سوکت را با چسب برق محکم کنید.

انواع ریسه رنگی LED:

  • ریسه LED نواری: این ریسه‌ها به علت استفاده از ال‌ای‌دی‌های از نوع SMD از ظرافت بالایی برخوردارند، به صوری که قطر آن‌ها تنها چند میلی‌متر است. روی قسمت‌های مختلفی از نوار که معمولا هر یک متر می‌باشد، محل برش دادن ریسه مشخص می‌شود. مصرف برق آن‌ها خیلی کمتر از مدل‌های DIP است.
  • ریسه‌ LED شلنگی: در این مدل ریسه خبری از دیودهای اس ام دی و نوار نیست بلکه تعداد مشخص از دیود ال ای دی به صورت DIP درون یک محفظه لاستیکی شلنگ مانند قرار گرفته‌اند. متاسفانه قطر این مدل از ریسه خیلی بیشتر از ریسه‌های نواری است. بنابراین محدودیت استفاده دارند و آن‌ها را در هر نقطه‌ای نمی‌توان استفاده کرد. مصرف برق آن‌ها از نمونه اس ام دی مقداری بیشتر است.
  • ریسه LED نئون فلکسی: نوعی از ریسه رنگی هستند در این مدل به جای استفاده از تعداد زیادی دیود نورانی از دو عدد دیود در ابتدا و انتهای ریسه استفاده می‌شود. داخل این ریسه‌ها را با گاز نئون پر می‌کنند. برخلاف نمونه‌های قبلی که نور را به صورت بریده بریده منعکس می‌کردند این مدل نور صاف و یکدستی به شما ارائه می‌دهد. این ریسه در برق ساختمان کمتر دیده می‌شود و بیشتر از آن در ساخت تابلوهای تبلیغاتی استفاده می‌شود.

ریسه ال ای دی در چه رنگ‌هایی تولید می شود؟

برخلاف زمان گذشته که تعداد رنگ‌های ریسه رنگی محدود بود امروزه رنگ‌های مختلفی از ریسه رنگی وارد بازار شده که تعدادی از رایج‌ترین رنگ‌های آن را به شما معرفی می‌کنیم.

  • ریسه‌های RGB که از تنوع هفت رنگ برخوردار هستند و شما به دلخواه می‌توانید رنگ آن را تغییر دهید.
  • سفید که به آن مهتابی یا یخی هم گفته می‌شود.
  • آفتابی یا همان زرد مایل به قرمز
  • انبه‌ای
  • قرمز
  • سبز
  • آبی
  • صورتی
  • نارنجی
  • بنفش

مزایای استفاده از ریسه ال ای دی:

  1. از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار هستند به طوری که آن‌ها را به راحتی سر پیچ‌ها تا زاویه ۶۰ درجه می‌توان خم کرد.
  2. نسبت به سایر لامپ‌های تزئینی برق کمتری مصرف می‌کنند به عنوان مثال مصرف برق یک لامپ ال ای دی برابر با مصرف برق چند متر از یک ریسه ال‌ای‌دی است.
  3. دارای طیف گسترده‌ای از رنگ هستند بنابراین شما با توجه به دکوراسیون منزل خود می‌توانید آن‌ها را با هر دکوری ست نمایید.
  4. نسبت به لامپ‌های دیگر که گرمای زیادی تولید می‌کنند، ریسه‌ها گرمای زیادی تولید نمی‌کنند.
  5. شرایط آب و هوایی مختلف تاثیری روی کارکرد آن‌ها ندارد به عنوان مثال: طول عمر یک ریسه در استان اردبیل با همان ریسه در استان خوزستان یکسان است.
  6. شدت نوری بالایی دارند یعنی محلی که ریسه در آن نصب می‌شود را به میزان مناسب روشن می‌کند.
  7. برخی از آن‌ها دارای ریموت کنترل می‌باشند یعنی در نقطه از منزل می‌توان آن‌ها را کنترل نمود. برخی مدل‌ها هفت رنگ بوده و با کنترل می‌توان رنگ آن را تغییر داد.

شدت نور ریسه ال‌ ای دی به چه مواردی بستگی دارد؟

  • موارد زیادی روی کیفیت نور ریسه موثر هستند. یکی از این موارد اندازه دیود ال ای دی داخل ریسه است که هر چه بزرگتر باشد به طبع نور بیشتری تولید می‌کند. البته برخی از شرکت‌های تولید کننده ریسه دو یا چند عدد دیود را کنار یکدیگر قرار می‌دهند که باعث افزایش شدت نور ریسه تا چند برابر حالت معمولی می‌شود. به ریسه‌های دارای یک ال ای دی تک لاین و به تعداد بیشتر آن دو و چند لاین گفته می‌شود.
  • در مدل‌های مختلف تعداد LED در هر متر عددی در حدود ۶۵ تا ۱۸۵ عدد ال ای دی می‌باشد. طبیعی است که هر چه تعداد بیشتر باشد شدت نور بالاتر است. معروف ‌ترین آن‌ها ۵۰۵۰ و ۲۸۳۵ می‌باشد که در بازار از همه پرفروش‌تر هستند.

ریسه ال ای دی از کجا بخریم؟

شما در واقع به دو صورت می‌توانید ریسه رنگی مورد نظر خود را از بازار خریداری نمایید.

  1. خرید حضوری: شما می‌توانید به نزدیک‌ترین الکتریکی محل سکونت خود مراجعه کرده و ریسه رنگی مورد نظر خود را خریداری کنید. مزایا: بلافاصله بعد از خرید جنس خود را تحویل می‌گیرید. معایب: تنوع مدل و رنگ کمتر، قیمت گران‌تر به علت اضافه شدن اجاره مغازه
  2. خرید اینترنتی: شما می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر ریسه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. معایب: تحویل طی چند روز کاری مزایا: تنوع زیاد رنگ‌ها و مدل‌ها، قیمت ارزان‌تر از بازار، امکان مرجوعی کالا در صورت عدم رضایت و برگشت پول

بهترین مارک ریسه ال ال دی بازار:

اگر بخواهیم به شما تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک ریسه ال‌ای‌دی معرفی کنیم، بیشتر یک کار تبلیغاتی انجام داده‌ایم و از آن‌جایی که وظیفه اصلی سایت کیمیک معرفی و راهنمای خرید محصولات است در ادامه به شما لیستی از بهترین برندهای ریسه ال ای دی موجود در بازار را معرفی می‌کنیم.

  • ریسه ال ای دی اورن
  • ریسه ال ای دی سوپرلکس پلاس
  • ریسه ال ای دی سی سی پی وای
  • ریسه ال ای دی ای ال سی
  • ریسه ال ای دی تک سبد
  • ریسه ال ای دی ماکسیما
  • ریسه ال ای دی روژ
  • ریسه ال ای دی دکو
  • ریسه ال ای دی بارمیکا

حتما بخوانید: راهنمای خرید پروژکتور قوی

نکات مهم هنگام خرید ریسه ال ای دی:

  1. قیمت ریسه: قبل ازهر کاری میزان بودجه برای خرید ریسه رنگی را مشخص کنید. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، زمانی که شما مقدار بودجه را مشخص کنید، خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع ریسه: ریسه‌های موجود در بازار از نظر شکل ظاهری و نوع استفاده به سه دسته مهم تقسیم می‌شوند. ریسه‌های نواری که معمولا چسبی هستند و خیلی نازک و ظریف هستند. ریسه‌های شلنگی که مخصوس پیچیدن به دور درخت و جاهای دیگر است و مدل نئون فلکسی که مناسب تابلوهای تبلیغاتی می‌باشد. شما باید با توجه به نوع استفاده خود و با مشورت برق‌کار خود یکی از مدل‌ها را انتخاب و خریداری کنید.
  3. تعداد لاین: برخی از ریسه‌ها تک لاین هستند یعنی در یک خط تنها یک عدد ال ای دی به کار رفته و برخی دیگر دو لاین می‌باشند که به این معنی است که در هر خط از ریسه تعداد دو ال ای دی کنار هم قرار دارد. طبیعی است که هر چه تعداد ال ای دی در ریسه شما بیشتر باشد شدت نور تولید شده قوی‌تر است. پس می‌توان نتیجه گرفت که نور ریسه سه لاین از دو لاین و دولاین از تک لاین قوی‌تر است.
  4. طول ریسه: همیشه ریسه را در اندازه نیاز خود خریداری کنید. همان طور که می‌دانید ریسه‌ها قابلیت برش از یک متر را دارند و نمی‌توان آن را کمتر از یک متر برش داد به عنوان مثال قسمتی را اندازه گرفته‌اید که طول آن ۱۲ متر و نیم است. برای آن قسمت شما مجبورید ۱۳ متر ریسه خریداری کنید. زیرا امکان برش دادن زیر ۱ متر وجود ندارد و ۱۲ متر خیلی کوتاه است اما اضافه ۱۳ متر را می‌توان دو لایه کنار هم قرار داد.
  5. خاصیت ضد آب: اگر ریسه را برای داخل سرویس بهداشتی یا استخر شنا می‌خواهید حتما توجه داشته باشید که نوع آن IP‌‌۶۸ باشد. زیرا در این مکان‌ها نمی‌توان از ریسه معمولی استفاده کرد. توجه داشته باشید که درایور آن‌ها هم خاصیت ضد آب داشته باشد. در غیر این صورت خطر برق گرفتگی چند برابر افزایش پیدا می‌کند. در بهترین حالت ممکن ریسه شما دچار سوختگی می‌شود.
  6. برچسب انرژی: همان‌طور که می‌دانید تمام وسایل برقی دارای برچسب انرژی هستند. اگر می‌خواهید در آخر هر ماه قبض برق مصرفی شما نجومی نشود حتما به برچسب انرژی محصول توجه داشته باشید. هرچه برچسب انرژی محصول به حرف لاتین A نزدیک‌تر باشد شما برق کمتری مصرف خواهید کرد. توجه داشته باشید که هرچه میزان وات محصول بیشتر باشد برق بیشتری هم مصرف می‌کند.
  7. رنگ ریسه: همان طور که می‌دانید ریسه‌ها در رنگ‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. شما با توجه به رنگ محیط می‌توانید رنگ ریسه خود را انتخاب و با دکوراسیون داخلی ست نمایید. اگر در این مورد مهارت لازم را ندارید می‌توانید ریسه‌های چند رنگ را انتخاب کنید. زیرا شما به دلخواه خود می‌توانید رنگ‌های مختلف را تست کرده و بهترین رنگ متناسب با دکوراسیون منزل خود را پیدا کنید. البته قیمت ریسه‌های چند رنگ چند برابر مدل‌های دیگر است.

روش نگهداری از ریسه ال ای دی:

  • همان طور که می‌دانید نوسان برق دشمن تمام وسایل برقی است. ریسه ال ای دی هم از این قاعده مستثنی نیست، بنابراین بهتر است در مسیر ورودی برق ساختمان محافظ ولتاژ قرار دهید.
  • محل اتصال سوکت‌ها به ریسه را با لنت یا چسب برق به خوبی محکم کنید. شل بودن اتصالات باعث نوسان و سوختن ریسه می‌شود.
  • بیشترین مورد سوختن ریسه مربوط به سوکت زدن است. زمان سوکت زدن حتما با برق ۱۱۰ ولت ریسه را تست نمایید.
  • استاندارد استفاده از سوکت را رعایت کنید و برای هر ریسه سوکت و درایور مخصوص ولتاژ خود را استفاده کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ریسه ال‌ای‌دی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ریسه ال‌ای‌دی زیبا، ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ ریسه لامپ ال ای دی مدل دی جی سپهر طول ۹ متر

ریسه لامپ ال ای دی مدل دی جی سپهر طول 9 متر

مشخصات

  • نوع لامپ
    ال ای دی
  • ابعاد
    ۹۰۰x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۵۰ گرم
  • تعداد LED
    ۲۵ عدد
  • ولتاژ
    ۱۰ ولت
  • توان
    ۲۲۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • رده مصرف انرژی
    A
  • شکل
    ریسه
  • نوع پایه
    سیمی
  • نحوه قرارگیری و نصب
    دیواری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ریسه ال ای دی مدل ۵۷۳۰ PYR طول ۱۰۰ متر

ریسه ال ای دی مدل 5730 PYR طول 100 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۱x31x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰۰ گرم
  • تعداد LED
    ۱۲۰ عدد
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • شکل
    ریسه
  • نوع پایه
    سیمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ریسه ال ای دی مدل هفت رنگ کد ۱۹۴۵ طول ۵۰ متر

ریسه ال ای دی مدل هفت رنگ کد 1945 طول 50 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۵۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • نوع پایه
    سیمی
  • طول عمر
    ۲۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۴۰۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ریسه ال ای دی مودی مدل RGB طول ۱۰۰ متر

ریسه ال ای دی مودی مدل RGB طول 100 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰۰۰x2x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰۰ گرم
  • تعداد LED
    ۶۰۰ عدد
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    بالای ۱۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰/۶۰ هرتز
  • رده مصرف انرژی
    A
  • جنس محافظ
    پلاستیک
  • زاویه نوردهی
    ۱۸۰ درجه
  • نوع پایه
    سیمی
  • سایر توضیحات
    ریسه ضد آب قرار گرفته در پوشش پلاستیکی ضخیم و بسیار مقاوم قابل کوتاه کردن در اندازه هر یک متر
  • طول عمر
    ۲۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۱۳۵۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ریسه ال ای دی هوشمند شیائومی مدل pro کد ۹۲۹۰۰۲۹۰۷۲ طول ۲ متر

 ریسه ال ای دی هوشمند شیائومی مدل pro کد 9290029072 طول 2 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x2x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۱۷ وات
  • فرکانس
    ۲.۴ هرتز
  • نوع پایه
    دیواری
  • طول عمر
    ۲۰۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۲۷ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ریسه ال ای دی مدل شلنگی کد ۵۷۳۰ به همراه رابط ریسه طول ۱۰۰ متری

ریسه ال ای دی مدل شلنگی کد 5730 به همراه رابط ریسه طول 100 متری

مشخصات

  • نوع لامپ
    ال ای دی
  • ابعاد
    ۱۰۰۰x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • تعداد LED
    ۱۲۰۰ عدد
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۴۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • نوع پایه
    سیمی
  • طول عمر
    ۵ سال ساعت
  • میزان روشنایی
    ۶۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ریسه ال ای دی مدل نئون فلکسی کد ۱۲v-10 طول ۵۰ متر

ریسه ال ای دی مدل نئون فلکسی کد 12v-10 طول 50 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x33x19 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۱۲ ولت
  • توان
    ۱۲ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • شکل
    ریسه
  • نوع پایه
    جداشونده
  • سایر توضیحات
    ریسه نئون فلکسی سیلیکونی ۱۲ ولت برای نور پردازی داخلی ساختمان همچنین نور پردازی فضاهای خارجی،تزئینات مجالس و استفاده در تابلو های تبلیغاتی و آذین بندی ها. بدلیل سیلیکونی بودن انعطاف بسیار بالایی دارد و به علت تراکم بالای لامپ فاقد سایه میباشد. ضخامت ۶ میل. برش هر ۲/۵ سانت. ۱۲ ولت
  • طول عمر
    ۲۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۳۸۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ریسه ال ای دی رویالوکس مدل شلنگی ۲۸۳۵ طول صد متر

ریسه ال ای دی رویالوکس مدل شلنگی 2835 طول صد متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x33x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۹۰۰ گرم
  • تعداد LED
    عدد
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۹ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • نوع پایه
    سیمی
  • طول عمر
    ۱۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۱۲۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ریسه ال ای دی کد ۵۷۳۰ طول ۱۰۰ متر

ریسه ال ای دی کد 5730 طول 100 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x35x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • شکل
    ریسه
  • نوع پایه
    سیمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ریسه ال ای دی مدل هفت رنگ D50 طول ۵۰ متر

ریسه ال ای دی مدل هفت رنگ D50 طول 50 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x40x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۹ وات
  • فرکانس
    ۵۰-۶۰ هرتز
  • رده مصرف انرژی
    A
  • جنس محافظ
    پلاستیک
  • زاویه نوردهی
    ۱۷۰ درجه
  • شکل
    ریسه
  • نوع پایه
    سیمی
  • سایر توضیحات
    – ۱۵رنگ + رنگ سفید – دارای ریموت کنترل – دارای چهار افکت مختلف -روشن و خاموش کردن بوسیله ریموت کنترل -تغییر سرعت افکن های رقص نور -کم و زیاد کردن شدت نور بوسیله ریموت کنترل – قابلیت برش در هر ۱ متر – قابلیت استفاده در فضای باز – مصرف برق در هر متر حدود ۹ وات – روشنایی ۸۰۰ لومن در هر متر – انعطاف پذیری بالا در هنگام نصب
  • طول عمر
    ۸۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۸۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ریسه ال ای دی مدل RG08 طول ۱۰۰ متر

ریسه ال ای دی مدل RG08 طول 100 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x30x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۲۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • شکل
    ریسه
  • طول عمر
    ۱ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۱ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ریسه ال ای دی مدل ۵۷۳۰ کد ۸۵۸۵ طول ۱۰۰ متر

ریسه ال ای دی مدل 5730 کد 8585 طول 100 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰۰۰x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۳۵ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • نوع پایه
    سیمی
  • طول عمر
    ۲۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۲۵۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ریسه ال ای دی مدل ۲۸۳۵ وایرلس کد ۸۵۸۵ طول ۱۰۰ متر

ریسه ال ای دی مدل 2835 وایرلس کد 8585  طول 100 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰۰ گرم
  • تعداد LED
    ۱۲۰ عدد
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۱۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰-۶۰ هرتز
  • بازه توان مصرفی
    ۷۶ تا ۱۰۰ وات
  • رده مصرف انرژی
    A+
  • نوع پایه
    سیمی
  • طول عمر
    ۲۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۶۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ریسه ال ای دی مدل شلنگی کد ۱۹۴۵ طول ۱۰۰ متر

ریسه ال ای دی مدل شلنگی کد 1945 طول 100 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰۰۰x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۲۲۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • نوع پایه
    سیمی
  • طول عمر
    ۲۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۴۷۰۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ریسه ال ای دی مدل شلنگی کد ۱۹۴۵ طول ۵۰ متر

ریسه ال ای دی مدل شلنگی کد 1945 طول 50 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰۰x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۵۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • نوع پایه
    سیمی
  • طول عمر
    ۲۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۳۵۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ریسه نئون فلکسی مدل ۲۲۰V طول ۵۰ متر

ریسه نئون فلکسی مدل 220V طول 50 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰۰۰x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ گرم
  • تعداد LED
    ۱۰۰۰۰۰ عدد
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۵۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • بازه توان مصرفی
    ۲۱ تا ۵۰ وات
  • رده مصرف انرژی
    A+++
  • جنس محافظ
    پلاستیک
  • زاویه نوردهی
    ۱۸۰ درجه
  • شکل
    ریسه
  • طول عمر
    ۱۰۰۰۰۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۱۰۰۰۰۰۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ریسه هوشمند شیائومی مدل ۹۲۹۰۰۲۹۰۶۸

ریسه هوشمند شیائومی مدل 9290029068

مشخصات

  • نوع لامپ
    ال ای دی
  • ابعاد
    ۳۰x5x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۱۷ وات
  • فرکانس
    ۶۰ هرتز
  • شکل
    ریسه
  • نوع پایه
    سیمی
  • نحوه قرارگیری و نصب
    دیواری
  • سایر توضیحات
    ۱۶ میلیون طیف رنگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ریسه نئو-نئون مدل دی لایت طول ۱۰۰ متر

ریسه نئو-نئون مدل دی لایت طول 100 متر

مشخصات

  • نوع لامپ
    کم مصرف
  • ابعاد
    ۴۵x45x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰۰ گرم
  • تعداد LED
    ۷۵۰۰ عدد
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۷۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • بازه توان مصرفی
    ۵۱ تا ۷۵ وات
  • رده مصرف انرژی
    A+
  • جنس محافظ
    پلاستیک
  • شکل
    استوانه
  • نوع پایه
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ریسه ال ای دی کد RGB طول ۱۰۰ متر

ریسه ال ای دی کد RGB طول 100 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰x1x0.3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • بازه توان مصرفی
    ۵۱ تا ۷۵ وات
  • رده مصرف انرژی
    A
  • جنس محافظ
    پلاستیک
  • زاویه نوردهی
    ۱۸۰ درجه
  • شکل
    ریسه
  • نوع پایه
    سیمی
  • سایر توضیحات
    بسته ۱۰۰ متریمحل برش ریسه هر یک متردارای سه عدد سوکت مبدل
  • طول عمر
    ۳۰۰۰۰ ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ریسه ال ای دی مدل هفت رنگ کد D100 طول ۱۰۰ متر

ریسه ال ای دی مدل هفت رنگ کد D100 طول 100 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۴۰۰ وات
  • فرکانس
    ۴۰۰ هرتز
  • رده مصرف انرژی
    A+
  • جنس محافظ
    پلاستیک
  • زاویه نوردهی
    ۱۷۰ درجه
  • شکل
    ریسه
  • نوع پایه
    سیمی
  • سایر توضیحات
    – زیبا و دارای چندین رنگ- مناسب تزئین یا روشنایی دکور و بخشی از محیط
  • طول عمر
    ۸۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۴۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ریسه ال ای دی مدل RG9007 طول ۴۰ متر

ریسه ال ای دی مدل RG9007 طول 40 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۲۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • شکل
    ریسه
  • طول عمر
    ۱ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۱ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ریسه ال ای دی مدل هفت رنگ طول ۵۰ متر

ریسه ال ای دی مدل هفت رنگ طول 50 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰۰x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۵۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • نوع پایه
    سیمی
  • طول عمر
    ۲۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۲۳۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ریسه ال ای دی مدل سوزنی کد MK202 طول ۱۰ متر

ریسه ال ای دی مدل سوزنی کد MK202 طول 10 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x7x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۶۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • نوع پایه
    ساده
  • طول عمر
    ۳۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۶۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ریسه نئون فلکسی مدل NO1 طول ۵۰ متر

ریسه نئون فلکسی مدل NO1 طول 50 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰۰x1x1.6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۱۵۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • طول عمر
    ۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۳۰۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ریسه ال ای دی مدل RGB طول ۵۰ متر

ریسه ال ای دی مدل RGB  طول 50 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰۰۰x2x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۶۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • طول عمر
    ۳۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۶۵۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ریسه اس ام دی مدل دو لاین کد ۵۷۳۰ طول ۱۰۰ متر

ریسه اس ام دی مدل دو لاین کد 5730 طول 100 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x32x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • فرکانس
    ۵۰-۶۰ هرتز
  • زاویه نوردهی
    ۱۸۰ درجه
  • شکل
    ریسه
  • نوع پایه
    سیمی
  • طول عمر
    ۳۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۱۳۵۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ریسه ال ای دی مدل RGB-31 کد ۵۰۵۰ طول ۱۰۰ متر

ریسه ال ای دی مدل RGB-31 کد 5050 طول 100 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰۰۰×۱.۵×۰.۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۲۶۰ گرم
  • ولتاژ
    ۱۲ ولت
  • بازه توان مصرفی
    بالای ۱۰۰ وات
  • رده مصرف انرژی
    A
  • جنس محافظ
    پلاستیک
  • زاویه نوردهی
    ۱۸۰ درجه
  • شکل
    ریسه
  • نوع پایه
    سیمی
  • سایر توضیحات
    ریسه ضد آب قرار گرفته در پوشش پلاستیکی ضخیم و بسیار مقاومقابل کوتاه کردن در اندازه های دلخواه
  • طول عمر
    ۱۰۰۰۰۰ ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ریسه ال ای دی RGB مدل Modern.moods طول ۱۰ متر

ریسه ال ای دی RGB مدل Modern.moods طول 10 متر

مشخصات

  • نوع لامپ
    ال ای دی
  • ابعاد
    ۱۵x15x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • استانداردها و قابلیت لامپ
    استاندارد CE
  • ولتاژ
    ۱۲ ولت
  • توان
    ۱۰ وات
  • فرکانس
    ۱۰ هرتز
  • بازه توان مصرفی
    ۵.۵ تا ۱۰ وات
  • رده مصرف انرژی
    A+++
  • جنس محافظ
    پلاستیک
  • نوع پایه
    ساده
  • سایر توضیحات
    این مدل دارای:-کنترل از طریق اتصال به گوشی (iOS & android )-امکان ساخت یک میلیون رنگ متفاوت-دارای سنسور حساس به صدای محیط 🎶(تغییر حالت با صدای محیط اطراف و موسیقی و موزیک پلیر گوشی همراه و…)-حالت رقص نور با سنسور صدا-دارای تنظیم ساعت خودکار برای روشن شدن و خاموش شدن دستگاه-بیش از ۱۴۲ افکت نوری(بازی های رقص نور دستگاه)-دارای LED با رقص نور آبشاری-امکان تنظیم سرعت افکت های نوری-با طول عمر لامپ ۵۰ هزار ساعت-دارای ریموت کنترل ۳۸ دکمه
  • طول عمر
    ۵۰۰۰۰ ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ریسه ال ای دی مدل ۲۸۳۵ وایرلس طول ۱۰۰ متر

ریسه ال ای دی مدل 2835 وایرلس طول 100 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰۰۰x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۱۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • نوع پایه
    سیمی
  • طول عمر
    ۲۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۴۵۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ریسه ال ای دی کولولایت مدل LS167S3 طول ۲ متر

ریسه ال ای دی کولولایت مدل LS167S3 طول 2 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۰x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • تعداد LED
    ۳۰ عدد
  • ولتاژ
    ۵ ولت
  • توان
    ۱۰ وات
  • فرکانس
    ۲.۴ هرتز
  • رده مصرف انرژی
    A
  • سایر توضیحات
    برخلاف نوارهای LED معمولی ، Cololight STRIP می تواند هر LED را همزمان با رنگی متفاوت روشن کند. این ترکیب با ۱۶ میلیون رنگ و بیش از ۵۰ جلوه نوری ، نوارهای Cololight را به ابزاری مناسب برای طراحی داخلی در تمام اشکال تبدیل کرده است.
  • طول عمر
    ۵۰۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۱۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ ریسه ال ای دی مدل HBCV به طول ۳.۹ متر

ریسه ال ای دی مدل HBCV به طول 3.9 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • تعداد LED
    ۱۰ عدد
  • ولتاژ
    ۲۰۰ ولت
  • توان
    ۱ وات
  • فرکانس
    ۱ هرتز
  • نوع پایه
    سیمی
  • سایر توضیحات
    طول کل ریسه ۳.۹ متر.کابل اتصال به نور اول ۵۵ سانتی متر.فاصله بین چراغ ها تقریبا ۳۵ سانتی مترزمان روشنایی با ۱ مجموعه باتری ۲۰۰ ساعتلوازم جانبی:شامل ۲ عدد باتری LR06 (AA) و یک دفترچه راهنمای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ ریسه ال ای دی مدل سوزنی کد MK201 طول ۱۰ متر

ریسه ال ای دی مدل سوزنی کد MK201 طول 10 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x7x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۶۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • نوع پایه
    ساده
  • طول عمر
    ۳۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۶۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ ریسه ال ای دی مدل موزیک دار Remote Control طول ۴۰ متر

ریسه ال ای دی مدل موزیک دار Remote Control طول 40 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰۰۰x50x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۴۸ گرم
  • تعداد LED
    ۱۰۰۰۰ عدد
  • ولتاژ
    ۱۲ ولت
  • توان
    ۵۰ وات
  • فرکانس
    ۲۰۰ هرتز
  • شکل
    ال ای دی کوچک
  • نوع پایه
    دیواری
  • سایر توضیحات
    -نوار ال ای دی بسیار طولانی-کنترل هوشمند-عملکرد موسیقی-کاربرد تزئینی-حالت تایمر-ویژگی خاص:کنترل از راه دور + برنامه، رنگارنگ، عملکرد زمان بندی، نصب آسان، چراغ های تغییر رنگ-پروتکل اتصال: بلوتوث-مناسبت:عروسی، کریسمس، هالووین،مهمانی،جشن های تولدو…-کنترل اپلیکیشن گوشی هوشمند
  • طول عمر
    ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۱۰۰۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ ریسه ال ای دی مدل L1 کد WS2811 طول ۵ متر

ریسه ال ای دی مدل L1 کد WS2811 طول 5 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x15x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • تعداد LED
    ۳۰۰ عدد
  • ولتاژ
    ۱۲ ولت
  • توان
    ۲۰-۷۰ وات
  • فرکانس
    ۳۰ هرتز
  • رده مصرف انرژی
    A+
  • نوع پایه
    دیواری
  • سایر توضیحات
    تراکم ۶۰ LED در هر متردارای آداپتور ۱۲ ولت ۵ آمپریدارای کنترلر MUSICAL دارای ریموت و اپلیکیشن(App-Remote)
  • طول عمر
    ۵۰۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۵۰۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ ریسه ال ای دی مدل RG9007 طول ۵۰ متر

ریسه ال ای دی مدل RG9007 طول 50 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۲۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • شکل
    ریسه
  • طول عمر
    ۱ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۱ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ ریسه ال ای دی مدل RG9007 طول ۴۵ متر

ریسه ال ای دی مدل RG9007 طول 45 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۲۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • شکل
    ریسه
  • طول عمر
    ۱ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۱ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ ریسه ال ای دی مدل سقف ابری طول ۵ متر

ریسه ال ای دی مدل سقف ابری طول 5 متر

مشخصات

  • نوع لامپ
    ال ای دی
  • ابعاد
    ۱۹x17x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • استانداردها و قابلیت لامپ
    استاندارد CE
  • تعداد LED
    ۳۰۰ عدد
  • ولتاژ
    ۱۲ ولت
  • توان
    ۵۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • شکل
    ریسه
  • نوع پایه
    ساده
  • سایر توضیحات
    این محصول شامل یک حلقه ۵ متری می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۸ ریسه ال ای دی مدل هفت رنگ طول ۱۰۰ متر

ریسه ال ای دی مدل هفت رنگ طول 100 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۰۰۰x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۱۰۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • نوع پایه
    سیمی
  • طول عمر
    ۲۵۰۰۰ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۴۸۰۰ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۹ ریسه اس ام دی پارس اروند مدل ۵۷۳۰ طول ۳۰ متر

ریسه اس ام دی پارس اروند مدل 5730 طول 30 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x20x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۱۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰/۶۰ هرتز
  • نوع پایه
    سیمی
  • سایر توضیحات
    – به همراه رابط ریسه – مناسب برای نور مخفی (سقف – زیر کابینت – زیر پله و … ) -ضد آب (جهت نصب در نمای ساختمان ) – مناسب برای نور خطی – با مصرف برق پایین و عمر بالا -قابلیت برش در هر متر -دارای خازن تقویتی در هر متر برای طول عمر بالاتر ونوردهی بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴۰ ریسه ال ای دی مدل RG9007 طول ۳۵ متر

ریسه ال ای دی مدل RG9007 طول 35 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • توان
    ۲۰ وات
  • فرکانس
    ۵۰ هرتز
  • شکل
    ریسه
  • طول عمر
    ۱ ساعت
  • میزان روشنایی
    ۱ لومن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ریسه ال‌ای‌دی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لوستر سقفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا