ابزار غیر برقی

آچار لوله‌گیر، راهنمای خرید انواع آچار لوله‌گیر تک دسته و دو دسته ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید آچار لوله‌گیر باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از مهم‌ترین ابزار کسانی که به شغل تاسیسات ساختمان مشغول هستند، آچار لوله‌گیر می‌باشد. در واقع لوله‌کشی بدون داشتن این وسیله امکان پذیر نیست. برای انجام دادن درست یک پروژه لوله کشی شما حتما باید از آچار لوله‌گیر استفاده کنید. این وسیله در زمان‌های گذشته که لوله‌ها فلزی بودند کاربرد بیشتری داشت و از آن برای چرخاندن لوله درون اتصالات استفاده می‌شود. امروزه هم برای بستن شیرآلات و اتصالات یک سر فلزی روی لوله‌های پلاستیکی از این وسیله استفاده می‌شود. این سوال ممکن است در ذهن شما ایجاد شود، زمانی که آچار فرانسه هست چه لزومی دارد که از آچار لوله‌گیر استفاده کنیم. پاسخ خیلی ساده است، آچار فرانسه قادر به گرفتن لوله نیست و قدرت کمتری دارد به همین علت نمی‌توان از آچار فرانسه به عنوان این وسیله استفاده نمود.

یکی دیگر از کاربردهای جالبی که آچار لوله‌گیر دارد، این است که از آن می‌توان به عنوان یک گیره قابل حمل استفاده کرد. در مواردی برای شما اتفاق می‌افتد که برای باز کردن چند اتصال از روی یکدیگر نیاز به گیره پیدا می‌کنید در چنین شرایطی شما می‌توانید از یک آچار لوله‌گیر به عنوان گیره استفاده کرده و به وسیله یک اچار دیگر اقدام به باز کردن اتصالات کنید. این وسیله کاربردهای فراوانی دارد و فقط مختص کارهای تاسیساتی نیست، ممکن است شما یک تعمیرکار خودرو باشید و برای باز کردن قسمت خاصی از خودرو به این وسیله نیاز پیدا کنید. در مواردی پیش می‌آید که آچار روی یکی از پیچ و مهره‌های شما رد می‌کند و پیچ یا مهره مورد نظر شما هرز می‌شود در چنین مواردی شما برای باز کردن چنین پیچ یا مهره‌ای می‌توانید از آچار لوله‌گیر استفاده کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به کارهای تاسیساتی مشغول هستید و قصد خرید آچار لوله‌گیر را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع آچار لوله‌گیر آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید آچار لوله‌گیر باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

آچار لوله‌ گیر چیست و چه کاربردی دارد؟

آچار لوله گیر یکی از مهمترین ابزار کار تاسیساتی می‌باشد، شما به وسیله این آچار قادر خواهید بود انواع سایز لوله را با آن گرفته و اتصالات را روی لوله باز یا بسته کنید. این آچار یک ابزار مکانیکی است و نیروی لازم برای باز و بسته کردن انواع لوله و اتصال را باید به صورت دستی وارد کنید. برای تغییر دادن اندازه آچار متناسب با سایز لوله و اتصالات مورد نظر شما یک پیچ روی دسته آچار تعبیه شده که با شل و سفت کردن این پیچ شما می‌توانید اندازه دهانه اچار خود را بزرگ یا کوچک کنید. از نظر عمل کرد این وسیله شباهت زیادی به انبر قفلی دارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید انبر قفلی

انواع آچار لوله‌ گیر موجود در بازار:

  1. آچار شلاقی(یک دسته): قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین نمونه این اچار می‌باشد. زمانی که اسم لوله‌گیر به میان می‌آید خود به خود ذهن شما به طرف این نمونه کشیده می‌شود. این آچار تنها دارای یک دسته ثابت است و دارای یک دهانه متحرک می‌باشد که با یک مهره روی دسته ثابت وصل شده است. با شل و سفت کردن مهره روی آچار اندازه دهانه آچار بزرگ یا کوچک می‌شود و به وسیله آن می‌توانید لوله و اتصالات در اندازه‌های مختلف را باز و بسته کنید.
  2. آچار لوله‌گیر پلی‌اتیلن: یک آچار متحرک می‌باشد و برای گرفتن لوله و اتصالات نیاز به شل و سفت کردن مهره ندارد و این کار را به صورت خودکار انجام می‌دهد. از این اچار برای باز و بسته کردن اتصالات پیچی روی لوله‌های پلی‌اتیلن استفاده می‌شود. این وسیله در دو اندازه بزرگ و کوچک عرضه می‌شود. اندازه کوچک برای باز و بسته کردن اتصالات سایز ۲۰ تا ۵۰ و سایز بزرگتر آن برای اتصالات با اندازه ۶۳ تا ۱۲۵ مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  3. آچار لوله‌گیر دو دسته: یکی از جدیدترین نمونه‌های این آچار می‌باشد. تنها موردی که باعث شده این آچار از نمونه‌های قبلی خود متمایز شود، قابلیت تنظیم کردن آج فک‌های آچار می‌باشد. این قابلیت باعث می‌شود که آج دندانه‌های فک‌ها را طوری تنظیم کنید که دندانه‌ها دقیقا مقابل هم قرار بگیرند. این ویژگی سبب می‌شود مهره‌های شش گوش را به راحتی گرفته و گشتاور لازم برای باز کردن آن‌ها فراهم شود. دسته ثابت در این نمونه پهن‌تر از دسته متحرک آن می‌باشد و پیچ تنظیم روی دسته متحرک یا همان دسته باریک قرار گرفته است.
  4. آچار لوله‌گیر زنجیری: این نمونه استفاده خانگی ندارد و بیشتر در صنایع نفت و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد. یک اچار سنگین که از جنس فولاد مقاوم ساخته شده و فک آن دارای دندانه‌های دو طرفه می‌باشد. این ویژگی باعث می‌شود تا هم افراد چپ دست و هم افراد راست دست بتوانند به راحتی از این آچار استفاده کنند. این آچار مناسب استفاده در شرایط سخت و لوله‌های نفت و گاز است که نسبت به لوله‌های معمولی بزرگتر هستند. فک این آچار‌ها قابل تعویض است که باعث طول عمر بیشتر آچار می‌شود.

مزایای استفاده از آچار لوله‌گیر:

  • نسبت به محصولات مشابه مانند انبر قفلی قدرت بالاتری دارد و به علت بلند بودن طول دسته نیروی کمتری صرف باز و بسته کردن لوله و اتصالات می‌شود.
  • در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شود، بنابراین شما می‌توانید با توجه به سبک کاری خود اندازه وسیله را مشخص کنید. اندازه‌های خیلی بزرگ آن برای لوله‌های انتقال نفت و گاز استفاده می‌شود.
  • اندازه و وزن این آچارها به گونه‌ای است که شما به راحتی می‌توانید آن را حمل کرده و با خود به هر نقطه‌ای که می‌خواهید جا‌به‌جا کنید.
  • استفاده از این وسیله بسیار ساده است و نیاز به دانش و تخصص خاصی ندارد، پیشنهاد می‌کنم حتما بدون نگرانی از کار کردن این ابزار کاربردی را خریداری کنید.

بهترین مارک آچار لوله‌گیر موجود در بازار:

شاید کار غیر ممکنی است که شخصی بتواند از میان این همه برند خوب و باکیفیت تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک لوله گیر به شما معرفی کند. اگر شخصی چنین ادعایی داشته باشد، مطمئن باشید که این شخص تبلیغ یک برند خاص را انجام می‌دهد. از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای آچار لوله گیر را به شما معرفی می‌کنیم.

  • آچارلوله گیر واستر
  • آچارلوله گیر ریجید
  • آچارلوله گیر ایران پتک
  • آچارلوله گیر روتنبرگر
  • آچارلوله گیر اروین
  • آچارلوله گیر فایو استار
  • آچار‌لوله گیر بیسو
  • آچار‌لوله گیر ماکسیم
  • آچار‌لوله گیر فیکس
  • آچار‌لوله گیر پرو رایدر
  • آچار‌لوله گیر طوبی

حتما بخوانید: راهنمای خرید اتو و کاتر لوله‌کشی

نکات مهم هنگام خرید آچار لوله‌گیر:

  1. قیمت محصول: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید لوله گیر قیمت محصول است. شما به هیچ عنوان نباید برندهای خیلی ارزان را خریداری کنید، زیرا کیفیت لازم را ندارند. البته منظور ما این نیست که فقط اجناس گران قیمت کیفیت بالایی دارند. شما می‌توانید از میان محصولات با قیمت میان رده یکی از آن‌ها را خریداری کنید.
  2. نوع لوله گیر: این ابزار هم مانند ابزارهای دیگر انواع مختلفی دارد که شما باید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر این آچار را برای کارهای سبک و خانه‌ای می‌خواهید بهتر است نمونه شلاقی را خریداری نمائید و اگر برای کار تاسیساتی به این وسیله نیاز دارید نمونه دو دسته زیرا دندانه‌های آن دو به روی هم تنظیم شده و قدرت زیادی دارند برای استفاده در صنعت هم پیشنهاد می‌کنم نمونه زنجیری را خریداری کنید.
  3. نوع لوله: شما می‌توانید با توجه به جنس و اندازه لوله نوع آچار مورد نیاز برای خود را خریداری کنید. اگر از لوله‌های آهنی در بخش تاسیسات استفاده می‌کنید تمام مدل‌های بالا مناسب هستند. اما برای لوله‌کشی با لوله‌های پلی اتیلن یا همان پلاستیکی باید از لوله‌گیرهای پلی‌اتیلن استفاده کنید. اگر با لوله‌های بزرگ نفت و گاز در صنعت کار می‌کنید باید نوع زنجیری را انتخاب کنید.
  4. جنس آچار: بهترین فلزی که می‌توان از آن این آچار را تولید کرد فولاد ضد زنگ می‌باشد. زیرا فولاد در برابر فشار و ضربه مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهد. البته نمونه‌هایی هم وجود دارند که از آهن سفید ضد زنگ ساخته می‌شوند که قیمت آن‌ها نسبت به نمونه قبلی مقداری ارزان‌تر است. پیشنهاد می‌کنم بی‌خیال مدل‌های خیلی ارزان شوید زیرا از جنس چدن تهیه می‌شوند و به شدت شکننده هستند.
  5. اندازه لوله‌گیر: شما باید مشخص کنید که در محل کار خود حداقل و حداکثر لوله‌ای که با آن سرو کار دارید چند میلی‌متر است. اگر اندازه لوله و اتصالات شما حداقل و حداکثر ۲۰ تا ۵۰ میلی‌متر است شما می‌توانید یک لوله‌گیر کوچک را خریداری کنید. اما اگر سایز کوچکترین و بزرگترین لوله‌ای که با آن سرو کار دارید ۶۳ تا ۱۲۵ میلی‌متر است شما باید به سراغ نمونه‌های بزرگتر بروید. اندازه بزرگتر از این مقدار صنعتی بوده و آچار زنجیری می‌خواهد.
  6. برند محصول: بهتر است به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بروید. تجربه ثابت کرده جنس‌های معروف و شناخته شده کیفیت بیشتری دارند، زیرا معمولا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. از طرفی تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده در بازار وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از آچار لوله‌گیر:

  • همیشه برای باز کردن لوله و اتصال با آچار متناسب با اندازه لوله این کار را انجام دهید، اگر اندازه اچار کوچکتر از لوله یا اتصال باشد امکان شکستن آچار افزایش می‌یابد.
  • متاسفانه برخی افراد این آچار را با پتک اشتباه می‌گیرند و با آن به قسمت خاصی ضربه می‌زنند. این کار اشتباه بوده و به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.
  • به علت اینکه جنس بدنه اکثر این ابزار آهن می‌باشد، باید آن‌ها را به دور از آب و رطوبت نگهداری کنید. زیرا دچار زنگ زدگی می‌شوند و به مرور پوسیده شده و کارایی خود را از دست می‌دهند.
  • هرگز برای تمیز کردن آچار مجاز به شستشوی آن نیستید و بهتر است بعد از پایان کار با یک پارچه خشک آن را تمیز کرده و درون جعبه ابزار قرار دهید این کار از جا گذاشتن اچار در محل کار و گم شدن آن جلوگیری می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید آچار لوله گیر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای آچار لوله گیر ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ آچار لوله گیر فایو استار مدل Pro سایز ۱۴ اینچ

آچار لوله گیر فایو استار مدل Pro سایز 14 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۳۸ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۱۴″
  • جنس کالا
    فولاد
  • سایر توضیحات
    – ابعاد: ۳۲ × ۷.۵ × ۳.۵ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ آچار لوله گیر اروین مدل ۱۰۵۰۳۶۴۲

آچار لوله گیر اروین مدل 10503642

مشخصات

  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۱۲
  • ویژگی‌های آچار
    درایور ۱/۲ اینچ
  • جنس کالا
    آلومینیوم ریخته گری شده
  • سایر توضیحات
    – محصول کشور انگلستان (uk)- برند Record- جنس فک : استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ آچار لوله گیر مدل DF120 سایز ۱۲ اینچ

آچار لوله گیر  مدل DF120 سایز 12 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۸۱۸ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۱۲
  • ویژگی‌های آچار
    دسته استاندارد
  • نوع آچار
    لوله گیر
  • جنس کالا
    چدن ریخته گری شده
  • سایر توضیحات
    – دارای فک های فولادی، آهنگری و سخت کای شده و قابل تعویض – دوام بی نظیر مناسب برای فعالیت های سنگین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ آچار لوله گیر روتنبرگر مدل ۰۷۰۱۱۲X سایز ۲ اینچ

 آچار لوله گیر روتنبرگر مدل 070112X سایز 2 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۲۴۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۲″
  • توضیحات زاویه
    ۹۰ درجه
  • جنس کالا
    فولاد کروم وانادیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ آچار لوله گیر مدل آیس راک کد YP-AP-64CM سایز ۳ اینچ

آچار لوله گیر مدل آیس راک کد YP-AP-64CM سایز 3 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۲۸۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۳
  • ویژگی‌های آچار
    دسته بسیار بلند
  • نوع آچار
    لوله گیر
  • جنس کالا
    کروم – وانادیوم
  • نوع سری
    فولادی
  • سایر توضیحات
    – اچار دو دسته ( لوله گیر ) مدل ایس راک- سایز : ۳ اینچ- طول : ۶۴ سانتیمتر- کیفیت بالا و ساخت عالی- مجهز به پیج بزرگ و روان- کاربرد مناسب برای انواع لوله و مهره- دندانه های بسیار مقاوم در برابر سایش- کاربرد مناسب در کارهای سنگین و صنعتی- مجهز به فک های سخت کاری شده جهت گیرایی بیشتر و استهلاک کمتر- وزن : ۲۸۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ آچار لوله گیر ایران پتک مدل MA 1610 سایز ۱ اینچ

آچار لوله گیر ایران پتک مدل MA 1610 سایز 1 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۷۷۵ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس کالا
    فولاد سخت‌کاری شده
  • سایر توضیحات
    – مطابق با استاندارد ملی ایران- فک آج‌دار قابل تنظیم- بازه دهانه: ۴۲-۰ میلی‌متر – طول آچار ۳۱۰ میلی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ آچار لوله گیر ایران پتک مدل MA-2010 سایز ۲ اینچ

آچار لوله گیر ایران پتک مدل MA-2010 سایز 2 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۲″
  • ویژگی‌های آچار
    دسته بلند
  • نوع آچار
    لوله گیر
  • جنس کالا
    فولاد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ آچار لوله گیر ایران پتک مدل ۰۰۱ سایز ۱.۵ اینچ

آچار لوله گیر ایران پتک مدل 001 سایز 1.5 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۱۴۳۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۱.۵
  • ویژگی‌های آچار
    دسته بلند
  • نوع آچار
    لوله گیر
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم
  • سایر توضیحات
    ابعاد: ۴۲ × ۷ × ۲.۵ سانتی‌متردارای فک دندانه‌دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ آچار لوله گیر مدل الفنت کد YP-W-02INCH سایز ۲ اینچ

آچار لوله گیر مدل الفنت کد YP-W-02INCH سایز 2 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۲۴۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۲″
  • ویژگی‌های آچار
    دسته بلند
  • نوع آچار
    لوله گیر
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم
  • نوع سری
    فولادی
  • سایر توضیحات
    – اچار دو دسته ( لوله گیر ) مدل الفنت سایز ۲ اینچ- کیفیت بالا و ساخت عالی- مجهز به پیج بزرگ و روان- کاربرد مناسب برای انواع لوله و مهره- دندانه های بسیار مقاوم در برابر سایش- کاربرد مناسب در کارهای سنگین و صنعتی- مجهز به فک های سخت کاری شده جهت گیرایی بیشتر و استهلاک کمتر- دارای یک عدد کیف برزنتی مقاوم و با طراحی زیبا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ آچار لوله گیر فیکس مدل DN-V001 سایز ۱/۲-۱ اینچ

آچار لوله گیر فیکس مدل DN-V001 سایز 1/2-1 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۳۴۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۵
  • جنس کالا
    چدن
  • سایر توضیحات
    – فک متحرک- مقاوم در برابر ضربه و رطوبت- مناسب سایز ۲۰ الی ۵۰ میلی متر (۱/۲ الی ۱/۲-۱)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ آچار لوله گیر وایزآپ کد ۱۱۰۰۴ سایز ۱۰ میلی متر

آچار لوله گیر وایزآپ کد 11004 سایز 10 میلی متر

مشخصات

  • وزن
    ۴۷۳ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۱۰
  • ویژگی‌های آچار
    دسته استاندارد
  • نوع آچار
    لوله گیر
  • توضیحات زاویه
    فک های این آچار لوله گیر از صفر میلیمتر تا حداکثر ۳۸ میلیمتر میباشد .
  • جنس کالا
    فولاد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ آچار لوله گیر پرو رایدر مدل ۹۰۹۰ سایز ۱۲ میلی متر

آچار لوله گیر پرو رایدر مدل 9090 سایز 12 میلی متر

مشخصات

  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۱۲
  • ویژگی‌های آچار
    دسته بلند
  • نوع آچار
    لوله گیر
  • جنس کالا
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ آچار لوله گیر مدل ۱۱ سایز ۱.۵ اینچ

آچار لوله گیر مدل 11 سایز 1.5 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۰۵ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۱.۵
  • جنس کالا
    فولاد سخت کاری شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ آچار لوله گیر تات کد TAT-002 INCH سایز ۲ اینچ

آچار لوله گیر تات کد TAT-002 INCH سایز 2 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۹۷۷ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۲
  • ویژگی‌های آچار
    دسته بلند
  • نوع آچار
    لوله گیر
  • توضیحات کاور
    ندارد.
  • جنس کالا
    آلیاژ فولادی
  • سایر توضیحات
    لوله گیر دودسته برند تات – سایز ۲ اینچ – دارای فک های سخت کاری شده کروم وانادیوم – دارای کیفیت خوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ آچار لوله گیر ایران پتک مدل DB 1410 سایز ۱۴ اینچ

آچار لوله گیر ایران پتک مدل DB 1410 سایز 14 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۱۷۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس کالا
    چدن ریخته گری شده
  • سایر توضیحات
    – مطابق با استاندارد ملی یران- مجهز به فنر متعادل کننده فک جهت تنظیم و چرخاندن مهره – دارای فک های فولادی، آهنگری و سخت کای شده و قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ آچار لوله گیر مدل DN-V003 سایز ۵ اینچ مجموعه ۲ عددی

آچار لوله گیر مدل DN-V003 سایز 5 اینچ مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۹۰ گرم
  • تعداد
    ۲
  • شماره آچار
    ۲۰
  • ویژگی‌های آچار
    دسته بلند
  • نوع آچار
    لوله گیر
  • جنس کالا
    چدن با روکش ضد زنگ
  • سایر توضیحات
    – آچار اتصالات پلی اتیلن مجموعه ۲ عددی- فک متحرک- مقاوم در برابر ضربه و رطوبت- مناسب سایز ۲۰ الی ۱۲۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ آچار لوله گیر ایران پتک مدل DB 1810 سایز ۱۸ اینچ

آچار لوله گیر ایران پتک مدل DB 1810 سایز 18 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۲۷۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس کالا
    چدن ریخته گری شده
  • سایر توضیحات
    – مطابق با استاندارد ملی ایران- مجهز به فنر متعادل کننده فک جهت تنظیم و چرخاندن مهره – دارای فک های فولادی، آهنگری و سخت کای شده و قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ آچار لوله گیر لاکنر مدل BN-001/5 سایز ۱.۵ اینچ

آچار لوله گیر لاکنر  مدل BN-001/5 سایز 1.5 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۱.۵
  • ویژگی‌های آچار
    دسته استاندارد
  • نوع آچار
    لوله گیر
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم
  • سایر توضیحات
    سایز ۱/۵ اینچ – کیفیت عالی و ساخت درجه یک – مقاوم در برابر فشار – کاربردی – ساخته شده از مواد اولیه مرطوب و درجه یک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ آچار لوله گیر رونیکس مدل RH-2510 سایز ۱ اینچ

 آچار لوله گیر رونیکس مدل RH-2510 سایز 1 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۸۲۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۱″
  • توضیحات زاویه
    فک‌های سخت کاری و پولیش شده جهت گیرایی و دوام بیشتردندانه‌های مقاوم دربرابر سایش
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ آچار لوله گیر ایران پتک مدل MA2010 سایز ۲ اینچ

آچار لوله گیر ایران پتک مدل MA2010 سایز 2 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۲۵۲۵ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس کالا
    فولادی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ آچار لوله گیر فیکس مدل DN-V002 سایز ۵ اینچ

آچار لوله گیر فیکس مدل DN-V002 سایز 5 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۶
  • جنس کالا
    چدن
  • سایر توضیحات
    – فک متحرک- مقاوم در برابر ضربه و رطوبت- مناسب سایز ۶۳ الی ۱۲۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ آچار لوله گیر دو دسته رایدر مدل RDDSPW سایز ۱ اینچ

آچار لوله گیر دو دسته رایدر مدل RDDSPW سایز 1 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۱″
  • ویژگی‌های آچار
    دسته کوتاه
  • نوع آچار
    لوله گیر
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ آچار لوله گیر پرو رایدر مدل ۲۰۲۱ سایز ۱۲ اینچ

آچار لوله گیر پرو رایدر مدل 2021 سایز 12 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۱۲
  • ویژگی‌های آچار
    دسته کوتاه
  • نوع آچار
    لوله گیر
  • جنس کالا
    چدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ آچار لوله گیر یونیور مدل ۴۹۲/۶ سایز ۲ اینچ

آچار لوله گیر یونیور مدل 492/6 سایز 2 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۲۳۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۵۰
  • ویژگی‌های آچار
    دسته بلند
  • نوع آچار
    لوله گیر
  • جنس کالا
    کروم وندیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ آچار لوله گیر توتال مدل THT-170801 سایز ۸

آچار لوله گیر توتال مدل THT-170801 سایز 8

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۸
  • جنس کالا
    فولاد
  • سایر توضیحات
    آچار لوله گیر توتال سایز ۸ اینچ ، جنس درجه یکخوش دست ، مقاومقابل استفاده تا سایز های : ۱/۴-۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ آچار لوله گیر کنزاکس مدل KPW-101 سایز ۱ اینچ

آچار لوله گیر کنزاکس مدل KPW-101 سایز 1 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۷۴۵ گرم
  • تعداد
    ۱
  • ویژگی‌های آچار
    دسته استاندارد
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم
  • سایر توضیحات
    – سایز: ۱ اینچ- طول: ۳۱ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ آچار لوله گیر رایدر پرو مدل HT – 0011 سایز ۱.۵ اینچ

آچار لوله گیر  رایدر پرو مدل HT - 0011 سایز 1.5 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۱.۵
  • ویژگی‌های آچار
    دسته استاندارد
  • نوع آچار
    لوله گیر
  • جنس کالا
    کروم وانادیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ آچار لوله گیر ایران پتک مدل DB 1210 سایز ۱۲ اینچ

آچار لوله گیر ایران پتک مدل DB 1210 سایز 12 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۱۳۵۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • جنس کالا
    چدن ریخته گری شده
  • سایر توضیحات
    – مطابق با استاندارد ملی ایران- مجهز به فنر متعادل کننده فک جهت تنظیم و چرخاندن مهره – دارای فک های فولادی، آهنگری و سخت کای شده و قابل تعویض

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ آچار لوله گیر رونیکس مدل RH-2510 دهانه ۱ اینچ

آچار لوله گیر رونیکس مدل RH-2510 دهانه 1 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۷۳۵ گرم
  • تعداد
    ۱
  • ویژگی‌های آچار
    دسته استاندارد
  • جنس کالا
    کروم – وانادیوم
  • سایر توضیحات
    – فک‌های سخت کاری و پولیش شده جهت گیرایی و دوام بیشتر- دندانه‌های مقاوم دربرابر سایش- ابعاد: طول: ۳۲ ، عرض ۴.۵ ، ضخامت: ۱.۵ سانتی‌متر- اندازه دهانه ۱ اینچ- ابعاد بسته بندی: طول: ۳۳ ، عرض ۶.۵ ، ضخامت: ۲ سانتی‌متر- وزن بسته بندی: ۸۱۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ آچار لوله گیر تات مدل TT_24 سایز ۲۴ اینچ

آچار لوله گیر تات مدل TT_24 سایز 24 اینچ

مشخصات

  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • تعداد
    ۱
  • شماره آچار
    ۲۴
  • ویژگی‌های آچار
    دسته بلند
  • نوع آچار
    لوله گیر
  • جنس کالا
    آلیاژ کروم وانادیوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید آچار لوله گیر در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید انبر سیم چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا