ابزار غیر برقی

ریسمان بنایی، راهنمای خرید اینترنتی رسیمان بنایی و رنگی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ریسمان بنایی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

ریسمان بنایی یکی از ابزار مورد نیاز برای افرادی است که به کارهای ساختمانی و بنایی مشغول هستند. به عنوان مثال یک بنا برای اینکه آجر‌ها را در راستای یکدیگر روی هم قرار دهد به ریسمان بنایی نیاز دارد. ریسمان در واقع مسیر درست را برای چیدمان آجر مشخص می‌کند. اسکلت کار ساختمان هم برای اینکه اطمینان حاصل کند که ستون‌های یک سازه در یک راستا قرار دارند به ریسمان بنایی نیاز دارد. در واقع در گذشته که هم این ابزار وجود داشته و با وجود دستگاه‌هایی مانند تراز لیزری باز هم از آن استفاده می‌شود.

زمانی که یک معمار با تراز لیزری یا شلنگ تراز مسیر کار خود را مشخص می‌کند به وسیله ریسمان بنایی دو مسیر را روی دیوار به هم متصل کرده و مسیر کار خود را مشخص می‌کند. توجه داشته باشید با اینکه ریسمان یک نخ نازک است اما کاری فراتر از یک نخ برای شما انجام می‌دهد. شما باید با توجه به حجم کار و بزرگی خود طول مورد نیاز برای کار خود را انتخاب و خریداری کنید. ریسمان بنایی هم همانند سایر ابزار ساختمانی یک سری ویژگی کلیدی دارد که شما حتما باید قبل از خرید این محصول آن‌‌ها را در نظر بگیرید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تصمیم به خرید ریسمان بنایی گرفته‌اید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع نخ بنایی موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ریسمان‌بنایی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

ریسمان بنایی چیست و چه کاربردی دارد؟

ریسمان‌بنایی یا همان نخ بنایی از تعدادی نخ به هم بافته یا تنیده شده تشکیل شده است که دور تا دور یک غلتک پلاستیکی پیچیده شده است. از ریسمان‌بنایی برای بالا بردن دقت دیوار چینی و تست قرار گرفتن چند کاشی یا سرامیک در یک راستا مورد استفاده قرار می‌گیرد. به طور کلی شما با تراز کردن دو سطح می‌توانید آن‌ها را مبنای کار خود قرار داده و با ریسمان سطح مشخص شده را بدون استفاده از تراز ادامه دهید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تراز لیزری

انواع ریسمان بنایی موجود در بازار:

این ابزار هم همانند سایر ابزار موجود در بازار انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع خود به منظور کار خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر یک از این ریسمان‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که در ادامه هر یک از آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  • ریسمان بنایی: در واقع از یک قرقره پلاستیکی و طول مشخصی از نخ محکم ساخته شده است که از آن برای دیوار چینی، کاشی کاری، سرامیک کف و سنگ کاری نمای ساختمان استفاده می‌شود. به طور کلی هر شخصی که در مشاغل ساختمانی فعالیت دارد، ممکن است به این ابزار ساده نیاز داشته باشد.
  • ریسمان رنگی: از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به نمونه قبلی دارد، اما از نظر کارایی با نمونه قبلی کاملا متفاوت است. هر یک کار مشخصی را انجام می‌دهند. از ریسمان قبلی برای تراز کردن دو سطح مثل آجرهای دیوار، کاشی و سرامیک و سنگ نما استفاده می‌شد، اما از ریسمان رنگی برای ایجاد خط رنگی روی یک سطح برای مشخص کردن محل نصب یک وسیله مثل کناف استفاده می‌شود.

تفاوت ریسمان بنایی با ریسمان رنگی:

شاید از نظر شکل ظاهری هر دو ابزار شبیه به هم باشند، اما از نظر کارایی کاملا متفاوت از هم عمل می‌کنند. هر دو ریسمان‌بنایی در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارند، با این تفاوت که ریسمان‌بنایی برای مشخص کردن مسیر کار مثل قرار دادن آجر‌ها، کاشی، سرامیک یا سنگ نمای یک دیوار در یک سطح مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما از ریسمان رنگی برای خط کشی روی سقف یا دیوار به منظور انجام پروژه ساختمانی استفاده می‌شود.

مزایای استفاده از ریسمان بنایی:

  • در حین انجام پروژه دیوار چینی به شما کمک می‌کند تا آجرها را در یک راستا و تراز روی هم بچینید.
  • هنگام کاشی کاری و سنگ کاری روی دیوار با نخ بنایی شما می‌توانید مطمئن شوید که کل کاشی‌ها یا سنگ‌های یک ردیف در یک راستا قرار دارند.
  • هنگام کلوم بندی برای اجرای بام یا سطح زمین می‌توانید، با ریسمان درصد شیب دو سطح را مورد بررسی قرار دهید.
  • شما برای اینکه هنگام قرار دادن سرامیک یا موزائیک آن‌ها را روی یک سطح تراز قرار دهید یا به کف کار خود درصدی شیب دهید به اجبار به ریسه نیاز دارید.

معایب استفاده از ریسمان‌بنایی:

هر وسیله‌ای در کنار مزایایی که در اختیار شما قرار می‌دهد دارای یک سری معایب نیز می‌باشد. این ابزار هم از این قاعده مستثنی نیست و یک سری معایب خاص خود را دارد. برای کار در برخی پروژه‌ها به دو نفر نیرو نیاز است تا دو سر ریسمان را در دست بگیرند. همچنین اگر ریسمان خود را زیاد باز کنید، ممکن است گره‌هایی در آن ایجاد می‌شود، که باز کردن آن کار ساده‌ای نیست و در مواردی ممکن است مجبور به بریدن نخ در محل گره خوردگی شوید.

نحوه کار با ریسمان بنایی:

این محصول در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود، به همین علت اگر با دیدن یک رنگ خاص مشکل دارید می‌توانید یک رنگ دیگر را خریداری کنید. برای استفاده از ریسمان برای دیوار کشی به دو عدد شمشه هم نیاز دارد که در ابتدا و انتهای محلی که قرار است دیوار کشی شود باید به صورت تراز قرار بگیرند. تراز کردن شمشه‌ها با استفاده از تراز دستی یا لیزری صورت می‌گیرد. در مرحله بعد شمشه‌ها را با گچ محکم کنید و ریسمان را به دو سر آن گره بزنید. آجرهای خود را با فاصله دو میلی‌متر از ریسمان روی هم قرار دهید. توجه داشته باشید که ریسمان را نباید برای مسیرهای بیش از ۴ متر استفاده کرد، مگر اینکه به صورت حصیری و نوع خاصی ار ریسمان را استفاده کنید.

ریسمان بنایی از کجا بخریم؟

همان طور که می‌دانید خرید این محصول کار چندان پیچیده‌ای نیست، در واقع شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به ابزار فروشی‌های سراسر کشور این محصول را انتخاب و خریداری کنید. اگر زمان لازم برای مراجعه به این مراکز را ندارید، می‌توانید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوه زیادی از مدل‌ها محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

راهنمای خرید اینترنتی ریسمان بنایی:

چیدن تعداد زیادی از آجر در یک طول زیاد با چشم به هیچ عنوان امکان پذیر نیست و شما نیاز به ریسمان خواهید داشت. اگر روی دقت ساخت دیوار خود حساس هستید و می‌خواهید یک دیوار صاف و بدون نقص داشته باشید باید روی خرید ریسمان‌بنایی سرمایه گذاری کنید. این محصول به شما کمک می‌کند تا در کار خود دقیق و حرفه‌ای باشید. یک ریسه نامرغوب نه تنها به شما کمک نمی‌کند، بلکه باعث کاهش کیفیت کار شما هم خواهد شد. بنابراین قبل از خرید این محصول باید یک سری فاکتور مهم را در نظر بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید متر لیزری

نکات مهمی که هنگام خرید ریسمان بنایی باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

  1. قیمت ریسمان: اولین و مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید ریسمان باید آن را مد نظر قرار دهید قیمت آن می‌باشد. قیمت می‌تواند روی انتخاب شما تاثیر گذار باشد. همیشه میزان بودجه را مشخص کنید با این کار مدل‌هایی که با بودجه شما سازگار نیستند از دایره انتخاب شما خارج می‌شوند و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع ریسمان: همان طور که در ابتدای همین مقاله به آن پرداخته شد، ریسمان دو نوع رایج دارد، ریسمان ساده و ریسمان رنگی، این شما هستید که باید با توجه به نوع نیاز خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید. با اینکه هر دو در کار ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما دو وسیله جداگانه هستند که هر یک کار مشخصی را انجام می‌دهند.
  3. جنس ریسمان: شاید مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید ریسمان باید به آن توجه داشته باشید، جنس آن باشد که نقش مهمی در طول عمر محصول مورد نظر شما دارد. جنس ریسمان برای استفاده در دیوارهای با طول بیش از ۴ متر اهمیت پیدا می‌کند، چون اگر کیفیت لازم را نداشته باشید خیلی سریع بریده بریده شده و از بین می‌رود.
  4. رنگ ریسمان‌بنایی: ریسمان‌های بنایی در رنگ‌های مختلفی عرضه می‌شوند، اما به طور کلی این محصول با رنگ سفید شناخته می‌شود. اگر شما در دیدن ریسمان با رنگ سفید مشکل دارید، می‌توانید از رنگ‌هایی استفاده کنید که بهتر دیده می‌شوند. زیرا برای دیوار چینی و سایر استفاده‌ها باید کار شما با ریسمان چیزی بین یک تا دو میلی‌متر فاصله داشته باشد.
  5. طول ریسمان‌بنایی: ریسمان‌های بنایی در طول‌های مختلف به فروش می‌رسند. شما باید با توجه به سبک کاری خود طول آن را مشخص نمائید. اگر معمولا دو معمار هستید که با هم دیوار چینی می‌کنید، بهتر است ریسمان‌های با طول بیشتر را خریداری نمائید. زیرا به طول بیشتری از ریسمان نیاز پیدا خواهید کرد. البته فراموش نکنید که جمع کردن ریسمان با طول بالا مشکل تر از یک ریسمان با طول کمتر است.
  6. نظرات مشتریان: اگر از یک فروشگاه اینترنتی معتبر خرید کنید، احتمالا بازخورد نظرات صادقانه مشتریان خود را در انتهای صفحه خود قرار می‌دهند که کمک بزرگی به شما در خرید این محصول خواند کرد. اگر محصول مورد نظر شما بیش از ۸۰ درصد نظرات مثبت را به خود اختصاص داده بود به احتمال زیاد ارزش سرمایه گذاری را خواهد داشت.

باتوجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید ریسمان‌بنایی مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ریسمان‌بنایی ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ریسمان بنایی نخ امیر کد ۱۰۰ بسته ۶ عددی

ریسمان بنایی نخ امیر کد 100 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳۵ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    کد: ۱۰۰نمره: ۲۴جنس: نخ مقاومکاربرد: آجر چینی، جدول کشی و سایر امور بناییمناسب: تراز بندی و ایجاد امتداد بناییرنگ: سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ریسمان بنایی ایمان کد ۵۰۰ بسته ۶ عددی

ریسمان بنایی ایمان کد 500 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x20x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵۷ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    کد: ۵۰۰، نمره: ۲۴، جنس: نخ مقاوم، کاربرد: آجر چینی، جدول کشی و سایر امور بنایی، مناسب: تراز بندی و ایجاد امتداد بنایی، رنگ: سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ریسمان بنایی امیر مدل ۳۰۰

ریسمان بنایی امیر مدل 300

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴ × ۵ × ۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ریسمان بنایی ایمان کد ۳۰۰ بسته ۶ عددی

ریسمان بنایی ایمان کد 300 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۴۲ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    کد: ۳۰۰، نمره: ۲۴، جنس: نخ مقاوم، کاربرد: آجر چینی، جدول کشی و سایر امور بنایی، مناسب: تراز بندی و ایجاد امتداد بنایی، رنگ: سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ریسمان بنایی نخ امیر کد ۴۰۰ بسته ۶ عددی

ریسمان بنایی نخ امیر کد 400 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x20x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵۷ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    کد: ۴۰۰، نمره: ۲۴، جنس: نخ مقاوم، کاربرد: آجر چینی، جدول کشی و سایر امور بنایی، مناسب: تراز بندی و ایجاد امتداد بنایی، رنگ: سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ریسمان بنایی نخ ریسان مدل ۳۰۰

ریسمان بنایی نخ ریسان مدل 300

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۴ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ریسمان بنایی آفتاب کد ۳۰۰

ریسمان بنایی آفتاب کد 300

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ریسمان بنایی نخ امیر کد ۲۰۰

ریسمان بنایی نخ امیر کد 200

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x4x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۰۷ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    کد: ۲۰۰، نمره: ۲۴، جنس: نخ مقاوم، کاربرد: آجر چینی، جدول کشی و سایر امور بنایی، مناسب: تراز بندی و ایجاد امتداد بنایی، رنگ: سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ریسمان بنایی مدل پلی استر کد QTY1 طول ۸۰۰ متر

ریسمان بنایی مدل پلی استر کد QTY1 طول 800 متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲×۶×۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۱۵۰ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    ریسمان بنایی با ضخامت حدود ۰.۷ میلی متر از جنس پلی استر مقاوم و باکیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ریسمان بنایی امیر کد ۱۰۰

ریسمان بنایی امیر کد 100

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x4x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۰۵۸ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    کد: ۱۰۰، نمره: ۲۴، جنس: نخ مقاوم، کاربرد: آجر چینی، جدول کشی و سایر امور بنایی، مناسب: تراز بندی و ایجاد امتداد بنایی، رنگ: سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ریسمان بنایی امیر کد ۲۰۰ بسته ۶ عددی

ریسمان بنایی امیر کد 200 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x20x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۴۲ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    کد: ۲۰۰نمره: ۲۴جنس: نخ مقاومکاربرد: آجر چینی، جدول کشی و سایر امور بناییمناسب: تراز بندی و ایجاد امتداد بناییرنگ: سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کیت ریسمان بنایی رونیکس مدل RH-9901

کیت ریسمان بنایی رونیکس مدل RH-9901

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶×۱۶×۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۷ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    کیت ریسمان بنایی شامل ریسمان نخ ۳۰ متری،بطری پودر گچ ۱۱۳گرمی و تراز دستی کوچکنسبت دنده ۱:۱ امکان جمع شدن صاف و سریع ریسمان را فراهم می کنددرب عریض برای پر کردن سریع و آسان گچبدنه از جنس پلاستیک PP برای مقاومت بیشتر در برابر ضربهدسته تاشونده با امکان قرار دادن و قفل شدن در بدنهقلاب فلزی با آبکاری نیکل به منظور مقاومت در برابر زنگ زدگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ریسمان بنایی نخ امیر کد ۳۰۰ بسته ۶ عددی

ریسمان بنایی نخ امیر کد 300 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x20x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵۱ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    کد: ۳۰۰، نمره: ۲۴، جنس: نخ مقاوم، کاربرد: آجر چینی، جدول کشی و سایر امور بنایی، مناسب: تراز بندی و ایجاد امتداد بنایی، رنگ: سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ریسمان بنایی آفتاب کد ۴۰۰

ریسمان بنایی آفتاب کد 400

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۸۵ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ریسمان بنایی ایمان کد ۵۰۰

ریسمان بنایی ایمان کد 500

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۰۹۵ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    کد: ۵۰۰، نمره: ۲۴، جنس: نخ مقاوم، کاربرد: آجر چینی، جدول کشی و سایر امور بنایی، مناسب: تراز بندی و ایجاد امتداد بنایی، رنگ: سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ریسمان بنایی چالک لاین ام آر تی مدل plus m-20

ریسمان بنایی چالک لاین ام آر تی مدل plus m-20

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۳۵ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    چالک لاین ام آر تی مدل m-20 طول ۲۰ متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ریسمان بنایی معمارکار کد ۴۰۰

ریسمان بنایی معمارکار کد 400

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ریسمان بنایی کد ۳۸۸AB

ریسمان بنایی کد 388AB

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ریسمان بنایی ایمان کد ۳۰۰

ریسمان بنایی ایمان کد 300

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x4x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۰۷ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    کد: ۳۰۰، نمره: ۲۴، جنس: نخ مقاوم، کاربرد: آجر چینی، جدول کشی و سایر امور بنایی، مناسب: تراز بندی و ایجاد امتداد بنایی، رنگ: سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ریسمان بنایی ربسان کد ۵۳۱۶

ریسمان بنایی ربسان کد 5316

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴*۱۴*۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۲ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ریسمان بنایی امیر کد ۳۰۰

ریسمان بنایی امیر کد 300

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۰۸۵ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    کد: ۳۰۰، نمره: ۲۴، جنس: نخ مقاوم، کاربرد: آجر چینی، جدول کشی و سایر امور بنایی، مناسب: تراز بندی و ایجاد امتداد بنایی، رنگ: سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ریسمان بنایی ژکانگ کد ۲۲ به همراه گچ و تراز

ریسمان بنایی ژکانگ کد 22 به همراه گچ و تراز

مشخصات

  • ابعاد
    ۶×۱۷×۲۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۱۰ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    – ریسمان بنایی- دارای گچ- دارای تراز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ریسمان بنایی کد ۰۶ مجموعه ۶ عددی

ریسمان بنایی کد 06 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x6x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ریسمان بنایی مدل ۱۰۰

ریسمان بنایی مدل 100

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۰۴۷ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    ریسمان بنایی مدل ۱۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ریسمان بنایی ایمان کد ۴۰۰

ریسمان بنایی ایمان کد 400

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۰۸۵ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    کد: ۴۰۰، نمره: ۲۴، جنس: نخ مقاوم، کاربرد: آجر چینی، جدول کشی و سایر امور بنایی، مناسب: تراز بندی و ایجاد امتداد بنایی، رنگ: سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ریسمان بنایی مدل P 400

ریسمان بنایی مدل P 400

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۰۶۵ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    ریسمان بنایی مدل۴۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ریسمان بنایی امیر کد ۴۰۰

ریسمان بنایی امیر کد 400

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۰۹۵ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    کد: ۴۰۰، نمره: ۲۴، جنس: نخ مقاوم، کاربرد: آجر چینی، جدول کشی و سایر امور بنایی، مناسب: تراز بندی و ایجاد امتداد بنایی، رنگ: سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ریسمان بنایی نماکار مدل ۳۰۰

ریسمان بنایی نماکار مدل 300

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۰۹ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    – نمره ریسمان: ۲۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ریسمان بنایی ایمان کد ۴۰۰ بسته ۶ عددی

ریسمان بنایی ایمان کد 400 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x20x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۵۱ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    کد: ۴۰۰، نمره: ۲۴، جنس: نخ مقاوم، کاربرد: آجر چینی، جدول کشی و سایر امور بنایی، مناسب: تراز بندی و ایجاد امتداد بنایی، رنگ: سفید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ریسمان بنایی امیر کد ۳۰۰

ریسمان بنایی امیر کد 300

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴×۵×۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۹۵ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ریسمان‌بنایی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کاردک کناف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا