لوازم آرایشی

کیت رنگ موی زنانه، راهنمای خرید انواع کیت رنگ موی زنانه خارجی و ایرانی

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کیت رنگ موی زنانه باید به آن ها توجه داشته باشید.

خانم ها به طور ذاتی علاقه زیادی به استفاده از انواع لوازم آرایشی دارند، به گونه‌ای که در کیف دستی هر خانومی انواع مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی یافت می شود. در بین تمامی محصولات آرایشی که در بازار موجود هستند، نقش رنگ مو غیر قابل انکار است. حتی در بسیاری از فشن شوهایی که همه ساله در کشورهای مختلف برگزار می شود؛ رنگ موی متناسب با آن سال هم برگزیده خواهد شد. بنابراین اغلب خانم ها در تلاشند که رنگ موهایشان را بر طبق رنگ موی سال انتخاب کنند. چند سالی می شود که تولید کنندگان لوازم آرایشی اقدام به ساخت محصولی تحت عنوان کیت رنگ موی زنانه نموده‌اند. به طور کلی می توان گفت انتخاب یک رنگ موی زیبا تا حد زیادی به رنگ پوست و چشمهای شما بستگی خواهد داشت.

اغلب بانوان هر سه ماه یکبار اقدام به رنگ کردن موهای خود می کنند. چون بر این عقیده اند که رنگ مو تاثیر فوق العاده ای بر زیبایی چهره آنها خواهد داشت. شما عزیزان میتوانید با خرید کیت رنگ مو تغییر زیادی در چهره خود ایجاد نمایید و به عبارت بهتر با صرف هزینه ای اندک و بدون نیاز به آرایشگاه خودتان رنگ‌ موی مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید. ساختار کیت رنگ مو به گونه ای است که مواد ضد حساسیت در آن وجود دارد و همچنین بسیاری از آنها با انواع پوست سازگار هستند. فقط خانم های عزیز فراموش نکنید که اگر خیلی اهل استفاده از رنگ مو هستید، باید انتظار عوارضی که ممکن است برای سلامتی موهایتان در پی داشته باشد را بدانید.

نکته‌ای که حتما باید به آن توجه نمایید این است که بهترین کارها حد وسط آن می‌باشد؛ یعنی هیچگاه در انجام کاری نباید افراط و تفریط به خرج داد. پس عزیزان شما هم برای رنگ کردن موهای تان حد تعادل را در نظر بگیرید تا خدایی نکرده خطری سلامتی‌تان را تهدید نکند. ما در این مطلب قصد داریم کلیه نکاتی که هنگام خرید کیت رنگ موی زنانه باید به آن توجه نمایید را به شما آموزش دهیم. چون به هر حال خرید محصولات آرایشی و بهداشتی جزء مسائلی است که مستقیماً با سلامت پوست و موی خانم ها در ارتباط می‌باشد. به همین دلیل همکاران ما در این رسانه خود را موظف می‌دانند که به شما عزیزان در خرید این محصول آرایشی کمک نمایند. پس با ما همراه باشید.

منظور از کیت رنگ موی زنانه چیست؟

به طور کلی رنگ کردن موها عملی است که باعث تغییر رنگ مصنوعی موها میشود. اگر به یاد داشته باشید مادر بزرگ هایمان برای از بین بردن سفیدی موهای خود از حنا استفاده می‌کردند؛ یعنی در آن زمان حنا هم یک نوع رنگ مو تلقی می شد. امروزه رنگ موهای شیمیایی که در بازار موجود هستند، هم قابلیت از بین بردن موهای سفید را دارند و هم برای زیبایی و زینت بخشیدن به موها از آن استفاده می‌شود. رنگ کردن موها هم می تواند توسط آرایشگر های حرفه ای و در سالن های آرایشی و زیبایی صورت گیرد و همین که خود فرد در خانه از آن استفاده کند.

اگر بخواهیم در رابطه با مفهوم کلی کیت رنگ مو تعریفی ارائه دهیم باید بگوییم که کیت مجموعه‌ای از تمام وسایلی است که برای رنگ کردن مو لازم میباشد. به عبارت بهتر همه این وسایل درون یک بسته بندی جای گرفته اند که کار رنگ کردن موها را را بسیار راحت می‌کند. اگر دقت کرده باشید وقتی که فقط رنگ مو را از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی خریداری می کنید، مسلماً باید یک سری وسایل دیگر از قبیل اکسیدان، ظرف مخصوص مخلوط کردن رنگ مو، دستکش و غیره را به صورت جداگانه خریداری کنید. اما خرید کیت رنگ مو به شما این امکان را خواهد داد که تمامی این وسایل را به صورت یکجا و درون یک بسته بندی تحویل بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید انواع پنکیک

درون کیت رنگ موی زنانه چه وسایلی وجود دارد:

  • اکسیدان
  • دستکش یکبار مصرف یا لاتکس
  • شامپو مخصوص موهای رنگ شده
  • نرم کننده مو
  • شانه
  • ظرف مخصوص مخلوط کردن رنگ مو
  • فرچه رنگ مو
  • کرم مرطوب کننده
  • و…

البته کم و زیاد بودن هر کدام از این وسایل به برند انتخابی شما و شرکت تولید کننده کیت رنگ موی زنانه بستگی خواهد داشت.

مزایای استفاده از کیت رنگ موی زنانه:

  • ترکیب یکنواخت اکسیدان و رنگ مو درون تیوپ.
  • استفاده ساده و راحت.
  • قابل استفاده برای تمامی افراد از مبتدی تا حرفه ای.
  • به دلیل ساختاری که دارد کمترین آسیب را به موهای شما وارد می‌کند.
  • خود فرد به راحتی می تواند از آن استفاده نماید، بدون اینکه نیاز به فرد دیگری باشد.
  • صرفه جویی در وقت و هزینه.
  • قیمت مناسب.
  • دوام بالا و ماندگاری نسبتا طولانی.
  • در اغلب فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین سایت های معتبر اینترنتی یافت می شود.
  • برای انواع رنگ پوست و رنگ چشم قابل استفاده خواهد بود.
  • به دلیل داشتن فیلترهای UV از ساقه موها در برابر تابش مضر نور خورشید محافظت می‌کند.
  • خاصیت نرم کنندگی و حالت دهندگی به موها را دارد.
  • درخشندگی موها را چند برابر خواهد کرد.
  • کیت رنگ مو برای هر دو جنس آقا و خانم قابل استفاده خواهد بود، منتهی هنگام خرید باید به این نکته تأکید نمایید که کیت رنگ موی زنانه می‌خواهید یا مردانه.

نکات ایمنی هنگام استفاده کیت رنگ مو زنانه:

  • با آزمایش پچ، واکنش‌های آلرژیک احتمالی را رد کنید.
  • هنگام استفاده یا مخلوط کردن رنگ مو، دستکش بپوشید.
  • به دستورالعمل‌ها توجه کنید و از باقی ماندن رنگ روی موهایتان بیش از زمان پیشنهادی خودداری کنید.
  • پس از اتمام کار موهای خود را خوب آبکشی کنید.
  • فرمولاسیون‌های مختلف رنگ مو را با هم مخلوط نکنید.
  • از رنگ کردن مژه‌ها یا ابروها با رنگ مو خودداری کنید، زیرا می‌تواند به چشمان شما آسیب دائمی بزند و حتی می‌تواند باعث کوری شود.
  • اگر نگران مواد شیمیایی مضر موجود در رنگ موهای خود هستید، می توانید با اجتناب از تماس مستقیم بین رنگ و پوست خود، تحریک را به حداقل برسانید.
  • توصیه می‌کنیم که برای محافظت از خط مو یا پوست سر خود از ژل نفتی استفاده کنید.

چگونه رنگ مو را متناسب با رنگ پوستمان انتخاب کنیم؟

  1. پوست سفید و سرد: خانم هایی که رنگ پوست آنها سفید متمایل به سرخ می باشد می توانند از رنگ موهای بلوند استفاده کنند. برای مثال رنگ هایی چون بژ، شامپاینی، بلوند پلاتینه، یخی، طلایی، نسکافه‌ای و غیره جزو این رنگ ها هستند؛ که بیشتر برای خانم هایی با پوست سفید مناسب می باشد.
  2. پوست زرد: افرادی که رنگ پوست آنها زرد می باشد، بهتر است به سراغ خرید رنگ موهایی بروند که در طیف قهوه ای و بلوند گرم قرار دارند. رنگ انتخابی شما نباید همرنگ پوست تان باشد، چون در این صورت خیلی زیبا نخواهد بود.
  3. پوست تیره: خانم هایی که رنگ پوست آنها تیره می باشد، بهتر است به سراغ خرید رنگ‌موهایی بروند که قهوه ای متمایل به قرمز باشد. چون این طیف رنگی برای پوست های تیره بسیار جذاب خواهد بود و چهره آنها را کاملاً تغییر می‌دهد.
  4. پوست متوسط: می توان گفت بهترین نوع رنگ پوست همین رنگ متوسط است، منظورمان از متوسط هم رنگ پوستی است که نه تیره میباشد نه روشن. این دسته از افراد در انتخاب رنگ مویشان کاملاً آزاد هستند و ما به آنها انواع رنگ های قهوه ای، بلوند و غیره را پیشنهاد می کنیم. به عبارت بهتر انتخاب رنگ موی آنها مسئله‌ای کاملاً شخصی است و به سلیقه خودشان بستگی خواهد داشت.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مسواک برقی

تناسب رنگ مو با رنگ چشم‌ها:

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که رنگ چشم‌هایتان قهوه‌ای است، گزینه‌ی مناسب برای شما دوستان خرید کیت رنگ موی قهوه‌ای، عسلی، طلایی و… می‌باشد‌. اگر هم چشمان آبی و سبزی دارید، بهترین انتخاب برای شما عزیزان خرید رنگ موی بلوند روشن، دودی و یخی می‌باشد، چون رنگ‌های روشن برای پوست‌های روشن با رنگ چشمان جذاب بسیار زیبا خواهد بود.

بهترین مارک کیت رنگ مو زنانه:

  1. رنگ موی Garnier Nutrisse کرم مغذی: کرم رنگ مو Garnier Nutrisse با ترکیبی از روغن شی، روغن زیتون، آووکادو و کنسانتره روغن میوه فرموله شده است که برای نفوذ به الیاف مو و حفظ رنگ برای مدت زمان طولانی تری طراحی شده است. لی کیت همه جانبه را توصیه می‌کند که همراه با کرم‌ساز، کرم رنگ مغذی، آمپول روغن میوه و نرم‌کننده ارائه می‌شود. این رنگ بیشترین انتخاب را دارد و فرمول‌های آن برای موها تغذیه‌کننده است.
  2. رنگ موی تاچ‌آپ ریشه دائمی Clairol: اگر به دنبال یک روت تاچ‌آپ ساده هستید، کیمیک استفاده از کیت تاچ‌آپ ریشه دائمی Clairol را توصیه می‌کند. جعبه شامل یک کرم دائمی، یک لوسیون فعال کننده، یک برس برای اعمال رنگ و یک کاسه برای مخلوط کردن محصولات است. به گفته این برند، استفاده از آن حدود ۱۰ دقیقه طول می‌کشد و رنگ می‌تواند تا سه هفته دوام بیاورد. همچنین در ۳۰ رنگ موجود است، بنابراین گزینه های بیشتری برای یافتن رنگی که با رنگ مورد نظر شما مطابقت دارد، در اختیار دارید.
  3. رنگ موی مدیسون رید Light Works: محصولات مدیسون رید فاقد مواد شیمیایی بالقوه مضر مانند: آمونیاک، پارابن، سولفات و غیره هستند. درعوض، آن‌ها با روغن آرگان، کراتین، عصاره ریشه جینسنگ و روغن‌هایی ساخته شده‌اند که باعث رشد و سلامت مو می شوند. کیت Light Works به گونه‌ای طراحی شده که بتوانید در خانه نکات برجسته‌ای را برای خود به ارمغان بیاورید و این کیت شامل یک درمان پاک‌کننده باند، یک اپلیکاتور جناغی، یک کرم روشن‌کننده و یک لعاب تقویت‌کننده است. اپلیکاتور جناغی ابزاری است که به ترکیب رنگ مو با موهای طبیعی شما کمک می کند. لعاب تونینگ همچنین منحصر به فرد می‌باشد، زیرا به حذف رنگ‌های برنجی مانند: زرد یا نارنجی بعد از یک جلسه رنگ آمیزی کمک می‌کند. این برند روی همه انواع مو به خوبی کار می‌کند.
  4. رنگ موی نیمه دائمی dpHUE Gloss+: اگر به دنبال رنگ کردن کل موهای خود هستید، کیمیک توصیه می‌کند از رنگ موی دائمی dpHUE استفاده کنید. به طور موثر رنگ نیمه دائمی را برای موهای صاف، موج دار، مجعد و قلابدار ایجاد می‌کند و با توجه به برند باعث افزایش شادابی موها می‌شود.
  5. رنگ موی ترجیحی L’Oreal: رنگ موی ترجیحی لورآل برتر این رنگ دائمی با روغن دانه کاملینا و آنتی اکسیدان‌ها برای موهای ابریشمی‌تر فرموله شده است. به گفته سازنده برند، این رنگ می‌تواند تا هشت هفته دوام بیاورد. این رنگ قوام خوبی دارد، بنابراین استفاده از آن آسان است و محصول به خوبی پوشش می‌دهد و ماندگاری بالایی دارد.

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کیت رنگ موی زنانه باید به آنها توجه نمود:

  • اولین مورد توجه به برند این محصول است. در رابطه با تمامی محصولات آرایشی که در بازار موجود هستند، شما عزیزان باید به سراغ خرید محصولی بروید که برند معتبری داشته باشد؛ چون به هر حال تمامی این محصولات با سلامت پوست و موی شما در ارتباط خواند بود.
  • توجه داشته باشید که قبل از استفاده از رنگ مو حتماً موها را شسته و خشک کنید، چون در این صورت رنگ مو خیلی بهتر جذب موهای شما خواهد شد.
  • بهتر است به سراغ خرید کیت هایی بروید که درصد اکسیدان پایینی دارند، چون در این صورت کمتر به موهای شما آسیب خواهد رسید.
  • اگر باردار هستید بهتر است که تا زمان زایمانتان به فکر رنگ کردن موهایتان نباشید؛ چون وجود مواد شیمیایی در این رنگها باعث آسیب رسیدن به جنین میشود.
  • سعی کنید بعد از رنگ کردن موها همیشه یک آرایش لایت بر روی صورت خود داشته باشید تا جذابیت چهره‌تان چند برابر شود.
  • اگر خیلی اهل رنگ‌ کردن‌ مو هستید، احتمالاً می‌دانید که قبل از استفاده از رنگ مو حتما باید بر روی پیشانی و گوشهایتان کرم مرطوب کننده بزنید، تا بعد از شستن به راحتی این قسمت ها پاک شوند. در غیر این صورت رنگ شیمیایی بر روی پوستتان باقی می ماند و به سختی پاک خواهد شد.
  • مورد آخر هم دقت در قیمت کیت رنگ موی زنانه است. در حال حاضر قیمت این محصول از ارزان شروع می شود تا گران. این شما هستید که باید متناسب با بودجه و علاقه‌ای که دارید یک مدل خاص را خریداری کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کیت رنگ موی زنانه مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های کین رنگ موی زیبا، ارزان و پرفروش موجود در بازار را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر محصول یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کیت رنگ مو زی فام شماره ۴ حجم ۵۰ میلی لیتر قهوه ای طبیعی

کیت رنگ مو زی فام شماره 4 حجم 50 میلی لیتر قهوه ای طبیعی

مشخصات

  • رنگ
    قهوه‌ای
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • طراحی شده برای
    بانوان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • اقلام همراه آرایشی
    دستکش
  • ترکیبات
    بدون چربی
  • اقلام همراه
    کرم رنگ مو ژله ای دارای فیلتر فرابنفش کرم اکسیدان سرم مو ۵ میلی لیتر محافظت کننده هنگام رنگ ماسک مو ۲۰ میلی لیتر لطافت بخش و درخشان کننده بعد از رنگ
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۹۵۷۵۶۰۰۹۸۳
  • شماره رنگ
    ۴
  • سایر مشخصات
    پوشش دهی ۱۰۰ درصد موهای سفیدمحافظت از موها در برابر اشعه های خورشید حاوی روغن آرگان محافطت از فیبر موها هنگام رنگ کردندارای ماسک تثبیت کننده رنگ مولطافت بخش و درخشان کننده موها بعد از رنگ
  • حجم اکسیدان
    ۷۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کیت رنگ مو گارنیه شماره ۸N حجم ۴۰ میلی لیتر رنگ قهوه ای روشن طبیعی

کیت رنگ مو گارنیه شماره 8N حجم 40 میلی لیتر رنگ قهوه ای روشن طبیعی

مشخصات

  • رنگ
    طبیعی
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • طراحی شده برای
    بانوان
  • اقلام همراه آرایشی
    دستکش
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • شماره مجوز
    ۸۴۹۳۲۰۱۶۴۵۷۸۶۵۰۲
  • شماره رنگ
    ۸N
  • سایر مشخصات
    حاوی روغن های زیتون ، آووکادو و شی برای تغذیه عمیق موها
  • حجم اکسیدان
    ۶۰
  • کشور مبدا برند
    فرانسه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کیت رنگ مو گارنیه مدل Color Naturals شماره ۶.۰ حجم ۴۰ میلی لیتر رنگ بلوند تیره

 کیت رنگ مو گارنیه مدل Color Naturals شماره 6.0 حجم 40 میلی لیتر رنگ بلوند تیره

مشخصات

  • رنگ
    بلوند
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • طراحی شده برای
    بانوان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • اقلام همراه آرایشی
    دستکش
  • ترکیبات
    بدون چربی
  • اقلام همراه
    تیوب رنگ مو تیوب اکسیداندفترچه راهنمای استفاده
  • شماره مجوز
    ۶۸۹۰۰۱۸۵۰۴۰۶۱۷۴۴
  • شماره رنگ
    ۶
  • حجم اکسیدان
    ۶۰
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • توضیحات دستکش
    ابتدا دستکش های مخصوص را بپوشید، محتوای تیوب رنگ مو را با اکسیدان موجود در جعبه مخلوط کنید و با استفاده از برس مخصوص روی موها بمالید و کاملا ماساژ دهید. پس از گذشت ۲۰ الی ۳۰ دقیقه آبکشی نمایید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کیت رنگ مو گارنیه شماره ۳ حجم ۴۰ میلی لیتر رنگ طبیعی مجموعه ۲ عددی

کیت رنگ مو گارنیه شماره 3 حجم 40 میلی لیتر رنگ طبیعی مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • رنگ
    طبیعی
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • طراحی شده برای
    بانوان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • اقلام همراه آرایشی
    دستکش
  • ترکیبات
    بدون چربی
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • شماره مجوز
    ۸۴۹۳۲۰۱۶۴۵۷۸۶۵۰۲
  • شماره اکسیدان
    ۹
  • شماره رنگ
    ۳
  • حجم اکسیدان
    ۶۰
  • کشور مبدا برند
    فرانسه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کیت رنگ مو گارنیه شماره ۷.۳ حجم ۴۰ میلی لیتر رنگ بلوند فندقی

 کیت رنگ مو گارنیه شماره 7.3 حجم 40 میلی لیتر رنگ بلوند فندقی

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • ویتامین‌های موجود
    E
  • طراحی شده برای
    بانوان و آقایان
  • اقلام همراه آرایشی
    دستکش
  • ترکیبات
    بدون آمونیاک
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • اقلام همراه
    اکسیدانماسک موی نرم کننده
  • شماره رنگ
    ۷.۳
  • سایر مشخصات
    • تقویت و محافظت کننده موها تا ۸ هفته بعد از استفاده• طراوت بخش و شاداب کننده موها• درخشان کننده و لطافت دهنده موها• بدون آمونیاک• دارای فرمولاسیونی غنی از مواد گیاهی و مفید برای موها از جمله روغن های گیاهی زیتون، آووکادو و شی باتر
  • حجم اکسیدان
    ۶۰
  • کشور مبدا برند
    فرانسه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کیت رنگ مو فیتو شماره ۴ حجم ۵۰ میلی لیتر رنگ قهوه ای

کیت رنگ مو فیتو شماره 4 حجم 50 میلی لیتر رنگ قهوه ای

مشخصات

  • رنگ
    قهوه‌ای
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • ویتامین‌های موجود
    C
  • طراحی شده برای
    آقایان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • اقلام همراه آرایشی
    دستکش
  • ترکیبات
    بدون چربی
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • اقلام همراه
    ماسک مو فیتو ۱۲ میلی لیتر
  • شماره مجوز
    ۱۱۴۰۹۳۰۸۱۴۵۰۱۳۳۱
  • شماره رنگ
    ۸
  • سایر مشخصات
    – فاقد آمونیاک- پوشش کامل موهای سفید- حاوی ویتامین سی- قابل استفاده از ماه دوم بارداری- کاملا گیاهی و بی ضرر
  • حجم اکسیدان
    ۵۰
  • کشور مبدا برند
    فرانسه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کیت رنگ مو بیگن سری Ash Brown حجم ۱۸۰ میلی لیتر رنگ قهوه ای خاکستری

کیت رنگ مو بیگن سری Ash Brown حجم 180 میلی لیتر رنگ قهوه ای خاکستری

مشخصات

  • رنگ
    قهوه‌ای
  • حجم
    ۲۰ میلی‌لیتر
  • طراحی شده برای
    آقایان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • اقلام همراه آرایشی
    دستکش
  • اقلام همراه
    شانه مخصوص
  • شماره مجوز
    ۹۱۱۵۱۴۸۹۱۹۶۸۸۱۴۰
  • سایر مشخصات
    مخصوص موهای سفید و جوگندمیموهای سفید یا جوگندمی را توسط شانه مخصوص از ناحیه دارا سفیدی بیشتر به رنگ آغشته کنید و پس از ۵ دقیقه آبکشی نماید.برای نتیجه بهتر قبل از رنگکردن ابتدا موها را شسته و بوسیله حوله آب موها را بگیرید.از صابون برای شستشوی موهای رنگ شده استفاده نکنید.موها را هر ۲ هفته یکبار رنگ کنید.تکرار زود هنگام رنگ گذاری ممکن است منجر به ایجاد تون های رنگی ناخواسته گردد.
  • کشور مبدا برند
    ژاپن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کیت رنگ مو گارنیه شماره ۹ حجم ۴۰ میلی لیتر رنگ بلوند طلایی

کیت رنگ مو گارنیه شماره 9 حجم 40 میلی لیتر رنگ بلوند طلایی

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • شماره رنگ
    ۹
  • حجم اکسیدان
    ۶۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کیت رنگ مو مارال سری هایلایت شماره ۱۲.۵۲ رنگ یاسی

کیت رنگ مو مارال سری هایلایت شماره 12.52 رنگ یاسی

مشخصات

  • رنگ
    یاسی
  • مشخصه رنگ
    یاسی
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • طراحی شده برای
    بانوان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • شماره اکسیدان
    ۹
  • شماره رنگ
    ۱۲.۵۲
  • حجم اکسیدان
    ۱۵۰
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کیت رنگ مو گارنیه GARNIER شماره ۵ حجم ۴۰ میلی لیتر رنگ قهوه ای مجموعه ۲ عددی

کیت رنگ مو گارنیه GARNIER شماره 5 حجم 40 میلی لیتر رنگ قهوه ای مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • رنگ
    فندقی
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • طراحی شده برای
    بانوان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • اقلام همراه آرایشی
    دستکش
  • ترکیبات
    بدون چربی
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • شماره مجوز
    ۸۴۹۳۲۰۱۶۴۵۷۸۶۵۰۲
  • شماره اکسیدان
    ۹
  • شماره رنگ
    ۵
  • حجم اکسیدان
    ۶۰
  • کشور مبدا برند
    فرانسه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کیت رنگ مو آتوسا رویال شماره ۰.۲ حجم ۱۰۰ میلی لیتر رنگ قهوه ای تیره

کیت رنگ مو آتوسا رویال شماره 0.2 حجم 100 میلی لیتر رنگ قهوه ای تیره

مشخصات

  • رنگ
    طبیعی
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • ویتامین‌های موجود
    C
  • طراحی شده برای
    آقایان
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۶۱۶۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کیت رنگ مو فیتو مدل PHYTO COLOR شماره ۹D

کیت رنگ مو فیتو مدل PHYTO COLOR شماره 9D

مشخصات

  • رنگ
    طبیعی
  • مشخصه رنگ
    گیاهی
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • ویتامین‌های موجود
    C
  • طراحی شده برای
    آقایان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • اقلام همراه آرایشی
    دستکش
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • اقلام همراه
    ساشه ۱۲میلی حاوی نرم کننده فیتو بالم کالر ( تثبیت کننده رنگ)
  • شماره مجوز
    ۱۳۰۴۵۵۱۱۰۱۶۶۴۳۳۷
  • شماره رنگ
    ۹D
  • حجم اکسیدان
    ۶۰
  • کشور مبدا برند
    فرانسه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کیت رنگ مو فیتو مدل PHYTO COLOR شماره ۶

کیت رنگ مو فیتو مدل PHYTO COLOR شماره 6

مشخصات

  • رنگ
    طبیعی
  • مشخصه رنگ
    گیاهی
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • ویتامین‌های موجود
    C
  • طراحی شده برای
    آقایان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • اقلام همراه آرایشی
    دستکش
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • اقلام همراه
    ساشه ۱۲میلی حاوی نرم کننده فیتو بالم کالر ( تثبیت کننده رنگ)
  • شماره مجوز
    ۸۹۰۱۰۵۳۲۱۲۵۳۶۹۸۹
  • شماره رنگ
    ۶
  • حجم اکسیدان
    ۶۰
  • کشور مبدا برند
    فرانسه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کیت رنگ مو بیگن سری speedy colour مدل brown black شماره ۱۰۲

کیت رنگ مو بیگن سری speedy colour مدل brown black شماره 102

مشخصات

  • رنگ
    مشکی
  • مشخصه رنگ
    مشکی قهوه ای
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • طراحی شده برای
    آقایان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • اقلام همراه
    دو عدد رنگ موی ترکیبیبرس و شانه مخصوصدستکش
  • شماره رنگ
    ۱۰۲
  • سایر مشخصات
    – رفع سفیدی مو- بازگرداندن موها به رنگ دلخواه خود در کمتر از ۵ دقیقه- تأثیر بر روی رنگدانه های مو – استفاده آسان و سریع – مقرون به صرفه برای چندین بار استفاده- بدون آمونیاک
  • کشور مبدا برند
    ژاپن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کیت رنگ مو گارنیه شماره ۸ حجم ۴۰ میلی لیتر رنگ طلایی کاراملی

کیت رنگ مو گارنیه شماره 8 حجم 40 میلی لیتر رنگ طلایی کاراملی

مشخصات

  • رنگ
    طلایی
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • طراحی شده برای
    بانوان
  • اقلام همراه آرایشی
    دستکش
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • شماره مجوز
    ۱۳۸۶۸۶۱۳۶۰۱۱۳۵۳۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کیت رنگ مو آتوسا رویال شماره ۰.۱ حجم ۱۰۰ میلی لیتر رنگ مشکی طبیعی

کیت رنگ مو آتوسا رویال شماره 0.1 حجم 100 میلی لیتر رنگ مشکی طبیعی

مشخصات

  • رنگ
    مشکی
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • ویتامین‌های موجود
    C
  • طراحی شده برای
    آقایان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۶۱۶۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کیت رنگ مو گارنیه شماره ۴ حجم ۴۰ میلی لیتر رنگ قهوه ای

کیت رنگ مو گارنیه شماره 4 حجم 40 میلی لیتر رنگ قهوه ای

مشخصات

  • رنگ
    قهوه‌ای
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • طراحی شده برای
    بانوان
  • اقلام همراه آرایشی
    دستکش
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • شماره مجوز
    ۳۶۰۰۵۴۰۳۱۰۳۷۸
  • شماره رنگ
    ۴
  • سایر مشخصات
    حاوی روغن های زیتون ، آووکادو و شی برای تغذیه عمیق موهاپوشش ۱۰۰ درصدی موهای سفید
  • حجم اکسیدان
    ۶۰
  • کشور مبدا برند
    فرانسه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کیت رنگ مو زی فام شماره ۸ حجم ۵۰ میلی لیتر بلوند روشن طبیعی

کیت رنگ مو زی فام شماره 8 حجم 50 میلی لیتر بلوند روشن طبیعی

مشخصات

  • رنگ
    بلوند
  • حجم
    ۷۵ میلی‌لیتر
  • طراحی شده برای
    بانوان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • اقلام همراه آرایشی
    دستکش
  • ترکیبات
    بدون چربی
  • اقلام همراه
    کرم رنگ مو ژله ای دارای فیلتر فرابنفش کرم اکسیدانسرم مو ۵ میلی لیتر محافظت کننده هنگام رنگ ماسک مو ۲۰ میلی لیتر لطافت بخش و درخشان کننده بعد از رنگ
  • شماره مجوز
    ۶۲۶۹۵۷۵۶۰۰۹۴۵
  • شماره رنگ
    ۸
  • سایر مشخصات
    پوشش دهی ۱۰۰ درصد موهای سفیدمحافظت از موها در برابر اشعه های خورشید حاوی روغن آرگان محافطت از فیبر موها هنگام رنگ کردندارای ماسک تثبیت کننده رنگ مولطافت بخش و درخشان کننده موها بعد از رنگ
  • حجم اکسیدان
    ۷۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کیت رنگ مو گارنیه شماره ۶N حجم ۴۰ میلی لیتر رنگ قهوه ای

کیت رنگ مو گارنیه شماره 6N حجم 40 میلی لیتر رنگ قهوه ای

مشخصات

  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • شماره رنگ
    ۶N
  • حجم اکسیدان
    ۶۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کیت رنگ مو مارال شماره ۵.۸ رنگ قهوه ای شکلاتی روشن

کیت رنگ مو مارال شماره 5.8 رنگ قهوه ای شکلاتی روشن

مشخصات

  • رنگ
    شکلاتی
  • مشخصه رنگ
    قهوه ای شکلاتی روشن
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • طراحی شده برای
    بانوان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • شماره اکسیدان
    ۹
  • شماره رنگ
    ۵.۸
  • حجم اکسیدان
    ۱۵۰
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کیت رنگ مو گارنیه شماره ۵.۱۵ حجم ۴۰ میلی لیتر رنگ قهوه ای شکلاتی روشن

کیت رنگ مو گارنیه شماره 5.15 حجم 40 میلی لیتر رنگ قهوه ای شکلاتی روشن

مشخصات

  • رنگ
    قهوه‌ای
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • طراحی شده برای
    آقایان
  • اقلام همراه آرایشی
    دستکش
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • اقلام همراه
    ماسک موی نرم کننده
  • شماره مجوز
    ۳۶۰۰۵۴۰۳۱۰۳۷۸
  • شماره رنگ
    ۵.۱۵
  • سایر مشخصات
    • تقویت و محافظت کننده موها تا ۸ هفته بعد از استفاده• طراوت بخش و شاداب کننده موها• درخشان کننده و لطافت دهنده موها• بدون آمونیاک• دارای فرمولاسیونی غنی از مواد گیاهی و مفید برای موها از جمله روغن های گیاهی زیتون، آووکادو و شی باتر
  • حجم اکسیدان
    ۶۰
  • کشور مبدا برند
    فرانسه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کیت رنگ مو مارال مدل Black Brown حجم ۱۰۰ میلی لیتر رنگ مشکی تیره

کیت رنگ مو مارال مدل Black Brown حجم 100 میلی لیتر رنگ مشکی تیره

مشخصات

  • مشخصه رنگ
    black brown
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • ویتامین‌های موجود
    C
  • طراحی شده برای
    آقایان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • اقلام همراه آرایشی
    دستکش
  • ترکیبات
    دارای روغن
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • اقلام همراه
    – شانه مخصوص رنگ مردانه- ماسک نرم کننده و احیا کننده بعد از رنگ مخصوص آقایان
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۴۹۷۳
  • شماره اکسیدان
    ۶
  • شماره رنگ
    ۲
  • حجم اکسیدان
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کیت رنگ مو مارال شماره ۸.۸ رنگ شیر شکلاتی

کیت رنگ مو مارال شماره 8.8 رنگ شیر شکلاتی

مشخصات

  • رنگ
    شکلاتی
  • مشخصه رنگ
    شیر شکلاتی
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • طراحی شده برای
    بانوان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • شماره اکسیدان
    ۹
  • شماره رنگ
    ۸.۸
  • حجم اکسیدان
    ۱۵۰
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کیت رنگ مو ولا سری skf شماره ۵.۰ حجم ۵۰ میلی لیتر رنگ قهوه ای روشن

کیت رنگ مو ولا سری skf شماره 5.0 حجم 50 میلی لیتر رنگ قهوه ای روشن

مشخصات

  • مشخصه رنگ
    ۵.۰
  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • اقلام همراه آرایشی
    اکسیدان
  • ترکیبات
    بدون آمونیاک
  • اقلام همراه
    شامپو ۱۵ میلی لیتراکسیدان ۵۰ میلی لیتر
  • شماره اکسیدان
    ۹
  • شماره رنگ
    ۵.۰
  • حجم اکسیدان
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کیت رنگ مو دوپیر سری نسکافه ای شماره ۸.۷۷ حجم ۱۰۰ میلی لیتر

کیت رنگ مو دوپیر سری نسکافه ای شماره 8.77 حجم 100 میلی لیتر

مشخصات

  • رنگ
    نسکافه‌ای
  • مشخصه رنگ
    کاپوچینویی
  • حجم
    ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • طراحی شده برای
    بانوان
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • شماره اکسیدان
    ۹%
  • شماره رنگ
    ۸.۷۷
  • حجم اکسیدان
    ۱۵۰
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کیت رنگ مو پلت سری GOZ ALICI شماره ۶۸-۵ حجم ۵۰ میلی لیتر رنگ فندقی

کیت رنگ مو پلت سری GOZ ALICI شماره 68-5 حجم 50 میلی لیتر رنگ فندقی

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • اقلام همراه آرایشی
    اکسیدان
  • اقلام همراه
    اکسیدان
  • شماره اکسیدان
    ۹
  • شماره رنگ
    ۵-۶۸
  • حجم اکسیدان
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کیت رنگ مو پلت سری GOZ ALICI شماره ۰-۷ حجم ۵۰ میلی لیتر رنگ ماهگونی

کیت رنگ مو پلت سری GOZ ALICI شماره 0-7 حجم 50 میلی لیتر رنگ ماهگونی

مشخصات

  • حجم
    ۵۰ میلی‌لیتر
  • اقلام همراه آرایشی
    اکسیدان
  • اقلام همراه
    اکسیدان
  • شماره اکسیدان
    ۹
  • شماره رنگ
    ۷-۰
  • حجم اکسیدان
    ۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کیت رنگ مو گارنیه شماره ۷.۱ حجم ۴۰ میلی لیتر رنگ بلوطی روشن

کیت رنگ مو گارنیه شماره 7.1 حجم 40 میلی لیتر رنگ بلوطی روشن

مشخصات

  • رنگ
    بلوطی
  • حجم
    ۴۰ میلی‌لیتر
  • طراحی شده برای
    بانوان
  • اقلام همراه آرایشی
    دستکش
  • مشخصات ویژه
    دارای ویتامین
  • شماره مجوز
    ۸۴۹۳۲۰۱۶۴۵۷۸۶۵۰۲
  • شماره رنگ
    ۷.۱
  • سایر مشخصات
    حاوی روغن های زیتون ، آووکادو و شی برای تغذیه عمیق موها
  • حجم اکسیدان
    ۶۰
  • کشور مبدا برند
    فرانسه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کیک رنگ موی زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید عطر جیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا