کوه‌نوردی و کمپینگملزومات گردش و سفر

چاقو سفری، راهنمای خرید چاقو سفری ارزان+قیمت روز و خرید اینترنتی

چند نکته مهم و کاربردی در مورد خرید چاقوی سفری.

سفر کردن یکی از لذت‌بخش ترین کارها محسوب می‌شود. روانشناسان برای تغییر در روحیه‌ی افراد همواره رفتن به سفر را در اولویت توصیه‌های خود قرار می‌دهند. همانطور که می‌دانید، آمادگی برای سفر، نیاز به یکسری مقدمات دارد، مقدماتی که از خرید وسایل بزرگ نظیر چادر مسافرتی شروع می‌شود و تا کوچک‌ترین وسیله از قبیل چاقو سفری ادامه دارد.

حمل چاقو خطرناک است، به خصوص چاقوهایی که درِ آنها حفاظ خاصی ندارد. ‌ممکن است هنگامی که می‌خواهید چاقو را از ساک لوازمتان خارج کنید، دستتان آسیب ببیند و عملا از سفر هیچ گونه لذتی نبرید. از طرفی هم حمل چاقوهای بزرگ، بسیار سخت است و فضای زیادی را اشغال می‌کند. پس تنها راه کارآمد استفاده از چاقوی سفری کوچک می‌باشد.

این چاقوهای سفری به راحتی در جیب جا می‌شوند و می‌توانید در هر مکانی از آنها استفاده نمایید. همچنین به دلیل اینکه بیشتر چاقوهای سفری جمع می‌شوند، حمل آنها بسیار راحت بوده و هیچ گونه صدمه‌ای به دست یا انگشت شما وارد نخواهد شد. باتوجه به اهمیتی که خرید این وسیله دارد، باید قبل از خرید آن به یکسری نکات مهم و ضروری توجه کنید تا از انتخاب خود مطمئن باشید، پس ادامه‌ی مطلب را بخوانید و با ما همراه باشید.

چاقو سفری چیست؟

نام دیگر چاقو، کارد می‌باشد و ابزاری تیز است که برای بریدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. شکل ظاهری چاقوها به صورت فلزی تیز در نوک آن است که به دسته متصل می‌شود. منظور از چاقوی سفری هم وسیله ای است که به دلیل حجم کوچکی که دارد، به راحتی در جیب، جای خواهد گرفت.

جالب است که فرق چاقو و کارد را بدانید، چاقو وسیله ای است که به دلیل قسمتی که در کنار آن وجود دارد، تا می‌شود و اصلا تیزی و برندگی نوک آن مشخص نیست. مانند چاقوی سفری. اما منظور از کارد وسیله‌ی تیز و برنده‌ای می‌باشد که به دسته وصل می‌شود و جایی برای کوچک کردن آن وجود ندارد، مانند کارد میوه‌خوری و… .

حتما بخوانید: راهنمای خرید تبر کوهنوردی

آشنایی با بخش‌های مختلف چاقو:

  • تیغه: منظور از تیغه، قسمت بالایی چاقو است که از ابتدا تا انتهای چاقو امتداد دارد.
  • دسته: دسته‌ی چاقو هم قسمت پلاستیکی یا فلزی می‌باشد، که در دست گرفته می‌شود.
  • نوک چاقو: دقیقا قسمت تیزی نوک چاقو است که می‌توان به وسیله‌ی آن درِ انواع کنسروها را باز نمود.
  • لبه: منظور از لبه، قسمت تیزی‌ است که از نوک چاقو تا انتهای آن ادامه دارد.
  • سخت کاری شده: قسمت تختی است که بر روی چاقو قرار دارد و معمولا نام سازنده بر روی آن حک می‌شود.
  • ستون فقرات چاقو: این بخش هم کنار لبه قرار دارد، منتهی هرچه به سمت پایین می‌رود، پهن‌تر و ضخیم‌تر می‌شود.
  • فولر: این قسمت به چاقو اضافه شده است برای حمل راحت‌تر و سبک‌تر چاقو.
  • ریکاسو: بخشی مسطح می‌باشد که وظیفه‌ی نگهبانی و محافظت را برعهده دارد. به عبارت دیگر، محل اتصال تیغه و دسته می‌باشد.

انواع چاقو سفری:

چاقوها از تیغه‌های ثابت گرفته تا چاقوهای جیبی جمع و جور و چاقوهای تخصصی برای سناریوهایی مانند نجات در آب یا کنده کاری چوب متغیر هستند. از آنجایی که هیچ چاقویی وجود ندارد که برای هر کاری مناسب باشد، برخی افراد چندین چاقو حمل می‌کنند. با این حال، با بررسی دقیق می‌توانید چاقویی را انتخاب کنید که بیشتر نیازهای شما را برطرف کند.

  1. چاقوهای سفری جیبی: چاقوهای جیبی دارای تیغه‌های تاشو می‌باشند که باعث می‌شود فضای زیادی را اشغال نکنند و برای پیاده روی، قرار دادن در کوله پشتی و کارهای روزمره ایده آل هستند. آن‌ها همچنین در صورت عدم استفاده از لبه تیز داخل دسته محافظت می‌کنند. با این حال، چاقوهای تاشو کوچکتر معمولاً فاقد ارگونومی و پایداری چاقوهای با تیغه ثابت هستند و یک تیغه غیرقفل کننده ممکن است هنگام استفاده به طور تصادفی روی انگشتان شما جمع شود.
  2. چاقوهای سفری تیغه ثابت: تیغه‌های ثابت استحکام، وزن و راحتی ارگونومیک بیشتری نسبت به چاقوهای تاشو دارند. آنها راحت تر تمیز می‌شوند، اما وزن بیشتری نیز دارند، فضای بیشتری را اشغال می‌کنند و برای حمل ایمن به غلاف نیاز دارند.
  3. چاقوهای تیغه قفل‌دار: تیغه قفل کننده ثبات یک چاقوی تیغه ثابت و راحتی یک چاقوی تاشو را ترکیب می‌کند. تیغه برای حمل فشرده و محافظت‌شده تا می‌شود، اما وقتی آن را باز می‌کنید در جای خود قفل می‌شود تا از جمع شدن تصادفی تیغه هنگام استفاده جلوگیری کند.
  4. چاقوهای با مکانیسم باز شدن سریع: برخی از تیغه‌های تاشو طوری طراحی شده‌اند که به سرعت با یک دست باز می‌شوند. مکانیزم تاشو صاف و گل میخ، بریدگی یا بریدگی روی تیغه، فشار دادن چاقو را با انگشت شست به راحتی باز می‌کند. یک چاقوی دو دسته را می‌توان به راحتی با هر دو دست باز کرد.
  5. چاقوهای دارای باز کردن کمکی: هنگامی که شروع به باز کردن تیغه می‌کنید، یک مکانیسم کمکی باز می‌شود و چاقو را کاملا باز می‌کند. چاقوهای با کمک باز شدن دارای یک قفل ایمنی هستند که در هنگام بسته شدن چاقو مکانیسم را جدا می‌کند تا از باز شدن تصادفی تیغه جلوگیری کند.
  6. چاقو‌های سفری چند کاره: مانند یک جعبه ابزار کوچک در کف دست شما جا می‌شوند، یک چاقوی چند کاره جمع و جور و همه کاره وظایف بسیار بیشتری را نسبت به یک چاقوی جیبی سنتی انجام می‌دهد. در حالی که اندازه کوچکتر و ارگونومی کمتر آن‌ها را نسبت به ابزارهای اندازه کامل کم‌تر می‌کند، ابزارهای چندگانه توانایی انجام بسیاری از تعمیرات و پروژه‌های کوچکی را که در ماجراجویی‌های بیرون از منزل و زندگی روزمره با آن‌ها مواجه می‌شوید را دارند.

تیغه چاقو سفری از چه موادی ساخته می‌شود:

در حالت ایده آل، تیغه چاقو باید در برابر خوردگی مقاومت کند، لبه تیز خود را با استفاده مداوم حفظ کند و به راحتی تیز شود. فولاد سخت‌تر لبه بهتری دارد و در برابر زنگ زدگی مقاومت کمتری دارد، اما تیز کردن آن نیز دشوارتر است. فولاد نرم‌تر ممکن است مقاومت در برابر خوردگی بالاتری داشته باشد و تیز کردن آن نیز آسان‌تر باشد.

  • فولاد ضد زنگ: بیشتر تیغه‌ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند، آلیاژی که در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت می‌کند.

سه نمونه محبوب از فولاد ضد زنگ مورد استفاده برای تیغه چاقو عبارتند از:

  • تیغه ۴۲۰HC: این فولاد ضد زنگ مقرون به صرفه در برابر خوردگی مقاومت می‌کند به راحتی تیز می‌شود و دارای لبه‌های مناسب است.
  • ۱۵۴ سانتی متر: فولاد ضد زنگ درجه بالاتر حاوی مقدار بیشتری کربن برای سختی بیشتر و حفظ لبه خوب است.
  • تیغه S30V: فولاد ضد زنگ ممتاز حاوی مقدار زیادی وانادیم و یک کاربید مقاوم در برابر زنگ زدگی که مقاومت در برابر سایش و چقرمگی تیغه را اضافه می‌کند.
  • فولاد کربن بالا: برخی از چاقوها از فولاد ضد زنگ با کربن بالا ساخته شده‌اند. این تیغه‌ها دارای سختی فوق العاده و حفظ لبه هستند، اما نسبت به تیغه‌های فولادی ضد زنگ در برابر خوردگی آسیب پذیرتر هستند.

دسته چاقو سفری از چه موادی ساخته می‌شود؟

دسته‌های چاقو اغلب برای چسبندگی بهتر بافت دارند و برای راحتی ارگونومیک شکل دار هستند. دسته‌های چاقو از طیف گسترده‌ای از مواد ساخته می‌شوند تا مطابق با محیط مورد نظر، سلیقه‌های زیبایی‌ شناختی و ترجیحات احساسی شما باشند.

  • دسته‌های چوبی: زیبا هستند و چسبندگی خوبی دارند، اما مستعد آسیب آب هستند.
  • دسته‌های پلاستیکی: مقرون به صرفه‌تر هستند و در برابر آسیب آب مقاوم هستند، اما می توانند لیز باشند.
  • دسته‌های لاستیکی: چسبندگی و مقاومت بالایی در برابر آب دارند، اما می‌توانند دوام بالایی نداشته باشند.
  • دستگیره‌های فولادی ضد زنگ و آلومینیومی: بادوام هستند، اما در دستان شما سرد و لیز می شوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تخت آویز

نکاتی که هنگام خرید چاقو سفری باید به آن ها توجه کنید:

  • جنس تیغه چاقو: به جنس فلز چاقو دقت کنید بهتر است استیل باشد، یا از جنس قوی و مقاومی ساخته شده باشد تا بتوان سالیان زیادی از آن استفاده کرد.
  • جنس دسته چاقو: در گذشته دسته‌ی چاقوها معمولا از شاخ حیوانات ساخته می شد، بهترین و گران ترین جنس برای دسته چاقو شاخ می باشد. اما متاسفانه امروزه دسته چاقو ها از چوب ساخته می شود. بهترین نوع چوب برای دسته چاقو چوب درخت گردو است.
  • نحوه شستشو و تیز کردن: حتما قبل از خرید از فروشنده بخواهید در مورد نحوه شستشو و تیز کردن چاقو به شما توضیح دهد. زیرا استفاده صحیح از چاقو باعث افزایش طول عمر آن می شود.
  • چاقو های چند کاره: چاقو های چند کاره بخرید چون در کمترین حجم تعداد زیادی از ابزار را خریداری می کنید. که ممکن است در سفر به هر کدام از آن ابزار نیاز داشته باشید.
  • قیمت چاقو: به قیمت چاقو دقت داشته باشید، هیچ گران و ارزانی بی علت نیست. مطمئن باشید یک چاقو باجنس خوب قیمت خوبی هم دارد پس قیمت را فدای کیفیت نکنید.
  • پرچ و میخکوب های روی دسته: به نوع پرچ و میخکوب های دوی دسته توجه کنید، این میخ ها نباید لقی یا بیرون زدگی داشته باشند. اگر دسته روی چاقو به خوبی وصل نشده باشد با کوچکترین فشار کنده می شود.
  • چوب دسته: با دقت چوب دسته چاقو را بررسی نمایید دارای ترک یا مو ترک نباشد زیرا به مرور باعث افزایش ترک به قسمت های مختلف دسته، و شکسته شدن آن می شود.
  • کیف کمربندی: چاقویی انتخاب کنید که دارای کیف باشد که بتوان آن را به کمربند وصل کرد. زیرا حمل آن آسان می شود در صورت نیاز همیشه در دسترس است و به راحتی می توان ان را بیرون اورد و از آن استفاده نمود.

نحوه تمیز کردن و نگهداری چاقوهای سفری:

چاقوها در طبیعت به سختی کار می‌کنند و با استفاده روزمره کثیف می‌شوند. هرچه بهتر آن‌ها را تمیز و نگهداری کنید، ماندگاری بیشتری خواهند داشت. این ممکن است واضح به نظر برسد، اما تفاوت بزرگی ایجاد می‌کند. نکات ما را در مورد نحوه مراقبت خوب از تیغه و دسته، همراه با توصیه‌هایی در مورد همه چیز، از شستشو و خشک کردن گرفته تا نحوه نگهداری از آن‌ها را بخوانید. تیز کردن چاقو بخش مهم دیگری از تعمیر و نگهداری است.

فراموش نکنید! مهم ترین نکته ما این است که آرام بمانید و همیشه با چاقوها ایمن رفتار کنید. بنابراین چاقوهای خود را با احتیاط تمیز کنید تا از تصادف یا جراحت جلوگیری کنید.

  • شستن تیغه: بهترین راه برای تمیز کردن چاقو این است که بلافاصله پس از استفاده، فقط آن را زیر آب جاری سرد نگه دارید و بدون تماس با لبه تیز، تیغه را با انگشتان خود مالش دهید. می توانید از حوله یا اسفنج نیز استفاده کنید، اما مطمئن شوید که تمیز هستند تا سطح فلزی تیغه را خراش ندهند. مهم است که این کار را در اسرع وقت انجام دهید، اگر برای مدت طولانی تر آن را تمیز نکنید، غذاهای شور یا اسیدی می توانند تیغه شما را لکه دار کنند.
  • همچنین استفاده از آب مشکلی ندارد، تیغه‌های فولادی ضد زنگ ما در طول فرآیند تولید بسیار صیقلی هستند، به این معنی که مواد معمولاً به آن‌ها نمی‌چسبند. تنها استثنا غذای چرب است، در اینجا مقدار کمی مایع ظرفشویی روی یک اسفنج باید کافی باشد. برای حداکثر ایمنی، بهتر است تیغه چاقو را موازی با زمین نگه دارید تا بتوانید تمام سطح تیغه را ببینید و همیشه به لبه تیز آن توجه کنید.
  • خشک کردن تیغه‌ها: اجازه ندهید چاقوهایتان در هوا خشک شوند، زیرا این کار می تواند باعث ایجاد لکه‌های آهکی روی تیغه شود. در عوض، از یک حوله نخی یا کتان برای خشک کردن چاقو بلافاصله پس از شستن استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که حوله شما تمیز است تا تیغه آن خراشیده یا آسیب نبیند.
  • چاقوهای دسته چوبی: چاقوهایی که دسته چوبی دارند نیاز به درمان کمی متفاوت دارند. هنگام شستن آن‌ها، سعی کنید مطمئن شوید که دسته خیلی خیس نشود. در واقع، بهتر است دسته را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. از دماهای شدید، رطوبت زیاد و عوامل تمیزکننده تهاجمی اجتناب کنید.
  • همچنین توصیه می‌کنیم که دسته را با یک روغن پخت و پز معمولی یا موم محافظ هر چند وقت یکبار روغن کاری کنید تا از ورود رطوبت به دسته جلوگیری کنید تا دانه و رنگ طبیعی آن را تازه نگهدارید. می‌توانید از روغن‌هایی مانند کلزا یا بزرک استفاده کنید، توصیه می‌کنیم از روغن فشرده سرد استفاده کنید، که منافذ ریز چوب را مسدود نمی‌کند و بهتر وارد دانه‌های چوب می‌شود.

 

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید چاقو سفری مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه چاقو سفری ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ تبر سفری مدل Z-10

تبر سفری مدل Z-10

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x15x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۱۷ میلی متر
  • پهنا
    ۱۴ سانتی‌متر
  • نوع تیغه
    فولاد فنر
  • ابزارها
    تیغه قوس دار
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    دو عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ چاقوی سفری گربر مدل BG-115

چاقوی سفری گربر مدل BG-115

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵X0.7X2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵.۶۵ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۶۵ میلی متر
  • پهنا
    ۰.۲ سانتی‌متر
  • نوع تیغه
    فولاد
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    تاشو
  • جنس دسته
    فولاد
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ چاقو سفری روینجر مدل ERTLY

چاقو سفری روینجر مدل ERTLY

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x3x0.4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۹۰ میلی متر
  • نوع تیغه
    فولاد با سختی ۵۲ راکور
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    فولاد
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    بافته شده از طناب مقاوم ضخامت ۴ میلیمترجنس آلیاژ فولاد با سختی ۵۲ راکوردارای غلاف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ چاقو سفری زدهانتر مدل SERBESTANI

چاقو سفری زدهانتر مدل SERBESTANI

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x8x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • نوع تیغه
    فولاد سخت کاری شده مقاوم دربرابر خوردگی
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    دارای غلافاستفاده بعنوان ساطورفولاد سختکاری شده در برابر خوردگیجنس دسته چوب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ چاقو سفری مدل ۱۰۰۰

چاقو سفری مدل 1000

مشخصات

  • ابعاد
    ۱×۳×۱۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • ابزارها
    چاقو
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ چاقو سفری توماهاوک مدل HARIKO

چاقو سفری توماهاوک مدل HARIKO

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴×۳.۵×۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • نوع تیغه
    فولاد با سختی ۶۲ راکور
  • ابزارها
    چاقو
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    دارای غلافجنس دسته چوبجنس آلیاژ فولاد با سختی ۶۲ راکورنحوه اتصال دسته به بدنه پیچ و مهره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ چاقو سفری اس او جی مدل گادفادر

 چاقو سفری اس او جی مدل گادفادر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱.۵×۳.۸×۲۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۸.۱ میلی متر
  • پهنا
    ۲.۱ سانتی‌متر
  • نوع تیغه
    فولاد ضد زنگ ۳CR13MOV
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    ضامن دار
  • جنس دسته
    فولاد
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تبر و چاقو سفری توماهاوک مدل bck Tinkos

تبر و چاقو سفری توماهاوک مدل bck Tinkos

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x15x0.4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    -فولاد مقاوم نسبت به خوردگی-غلاف از جنس چرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ چاقو سفری کلمبیا مدل RG101

چاقو سفری کلمبیا مدل RG101

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳×۲.۵×۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • نوع تیغه
    فولاد با سختی ۵۲ راکور
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    فولاد
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    ضخامت تیغه۴میلیمترجنس دسته بند پاراکورد دست بافدرای بند دست آویز با قابلیت تنظیمجنس غلاف چرم طبیعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ چاقو سفری زدهانتر مدل Sardi

چاقو سفری زدهانتر مدل Sardi

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x4x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۱۶ گرم
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    طول تیغه ۱۳سانتتیغه فولاد با سختی ۵۲کوارد میباشدطول دسته۱۲سانتطول چاقو۲۶سانت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ چاقو سفری توماهاوک مدل IONJI

چاقو سفری توماهاوک مدل IONJI

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۴×۳.۵×۲۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۱۱۰ میلی متر
  • نوع تیغه
    فولاد با سختی ۵۲ راکور
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    ضخامت ۴ میلمیتردارای غلاف با قابلیت اتصال به کمرجنس آلیاژ فولاد با سختی ۵۲ راکورجنس دسته چوب پیچ شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ چاقو و تبر سفری توماهاوک مدل Stsan

چاقو و تبر سفری توماهاوک مدل Stsan

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۹x14x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کاور
  • توضیحات تکمیلی
    رنگ کوره ایدارای غلاف جنس دسته چوب پیج شده فولاد آب دیده وسخت کاری شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ چاقوی سفری مدل زنجان کد X1

چاقوی سفری مدل  زنجان کد X1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x2x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۷۵ میلی متر
  • پهنا
    ۱.۵ سانتی‌متر
  • نوع تیغه
    فولاد ضد زنگ
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    تاشو
  • جنس دسته
    پلاستیک سخت
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ چاقو سفری گربر مدل BG108

چاقو سفری گربر مدل BG108

مشخصات

  • ابعاد
    ۱.۵×۳.۸×۱۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۹ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۸.۵ میلی متر
  • پهنا
    ۲.۷ سانتی‌متر
  • نوع تیغه
    فولاد ضد زنگ ۳CR13MOV
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    ضامن دار
  • جنس دسته
    پلاستیک سخت
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ چاقو سفری توماهاوک مدل TIMOTOTA

چاقو سفری توماهاوک مدل TIMOTOTA

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۴x9x29 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۲۰۰ میلی متر
  • نوع تیغه
    فولاد با سختی ۵۲ راکور
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    فولاد
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    دارای غلافضخامت ۴میلیمترآلیاژ فولاد با سختی ۵۲ راکور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ چاقو سفری مدل TZ41

چاقو سفری مدل TZ41

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x2x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • ابزارها
    چاقو
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ چاقوی سفری مدل ۱۱۳

چاقوی سفری مدل 113

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x6x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۹ میلی متر
  • پهنا
    ۳ سانتی‌متر
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    تاشو
  • تعداد ابزار
    دو عدد
  • تعداد عملکرد
    دو عدد
  • اقلام همراه
    کیف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ چاقوی سفری برونینگ مدل ۳۳_۴۵۵

چاقوی سفری برونینگ مدل 33_455

مشخصات

  • ابعاد
    ۱×۳×۲۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۱۰۰ میلی متر
  • پهنا
    ۳ سانتی‌متر
  • نوع تیغه
    فولاد کربن
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    تاشو
  • جنس دسته
    فولاد
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    ۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ تبر و چاقو سفری توماهاوک مدل Tinkos

تبر و چاقو سفری توماهاوک مدل Tinkos

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x15x0.4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • نوع تیغه
    فولاد با سختی ۵۲ راکور
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    -فولاد مقاوم نسبت به خوردگی و زنگ زدگی-جنس دسته چوب گردو-غلاف از جنس چرم-رنگ کوره ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ چاقو سفری توماهاوک مدل RIDS

چاقو سفری توماهاوک مدل RIDS

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x4x0.4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۸۰ میلی متر
  • نوع تیغه
    فولاد با سختی ۵۲ راکور
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ چاقو سفری زدهانتر مدل ASHPAZI

چاقو سفری زدهانتر مدل ASHPAZI

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x28x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۱۵۰ میلی متر
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    دارای غلافجنس دسته چوبجنس آلیاژ فولاد با سختی ۶۲ راکورنحوه اتصال دسته به بدنه پیچ و مهره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ چاقوی سفری امتچ مدل Special forces

چاقوی سفری امتچ مدل Special forces

مشخصات

  • ابعاد
    ۲x4x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    ضامن دار
  • جنس دسته
    فلز
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    ۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ چاقو سفری توماهاوک مدل angry

چاقو سفری توماهاوک مدل angry

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x4x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • نوع تیغه
    فولاد با سختی ۵۲ راکور
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    دسته دار
  • جنس دسته
    چوب
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • اقلام همراه
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ چاقو سفری مدل Cm.mahimini

چاقو سفری مدل Cm.mahimini

مشخصات

  • ابعاد
    ۱×۲×۱۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • ابزارها
    چاقو
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ چاقو تاشو سفری پریموس مدل Field Chef Pocket

چاقو تاشو سفری پریموس مدل Field Chef Pocket

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • طول بلندترین تیغه
    ۱۰۰ میلی متر
  • ابزارها
    چاقو
  • نوع چاقو
    تاشو
  • تعداد ابزار
    یک عدد
  • تعداد عملکرد
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    جنس استیل ضد زنگ – طول تیغه ۱۰ سانتی متر – دارای قفل – تاشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید چاقو سفری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید چادر مسافرتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا