لباس ورزشی زنانه

راهنمای خرید اینترنتی شلوارک دوچرخه سواری زنانه ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شلوارک دوچرخه سواری زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

دوچرخه سواری یکی از بهترین ورزش‌های تفریحی برای آقایان و خانم‌ها است. برای انجام ورزش دوچرخه سواری علاوه بر داشتن یک دوچرخه شما نیاز به یک سری پوشاک ورزشی هم دارید. امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را با شلوارک دوچرخه سواری زنانه آشنا کنیم. این پوشاک ورزشی ارزشمند به شما کمک می‌کند تا هنگام دوچرخه سواری احساس راحتی بیشتری داشته باشید. شلوارک دوچرخه سواری زنانه اغلب تنگ و چسبیده است به همین علت به خوبی فرم بدن را به خود می‌گیرد و شما احساس راحتی بیشتری می‌کنید. یکی از مزایای این شلوارک‌ها که آن‌ها را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند، قابلیت تنفس پذیری بالا در آن‌هاست که باعث می‌شود، پاهای شما کمتر عرق کنند و رطوبت کمتری را به خود جذب نمایند.

اگر شما هم احساس می‌کنید که با یک لباس ورزشی معمولی هم می‌توان دوچرخه سواری کرد. بهتر است با یک لباس ورزشی معمولی به دوچرخه سواری در بالای یک تپه بپردازید، متوجه می‌شوید که نسبت به شلوارک دوچرخه سواری زنانه چقدر بیشتر عرق می‌کند، این موضوع زمانی خود را نشان می‌دهد که باد با لباس خیس شده با عرق برخورد کند و سرما سر تا سر وجود شما را فرا بگیرد. اینجاست که اهمیت استفاده از شلوارک دوچرخه سواری زنانه مشخص می‌شود. به خصوص اگر بخواهید در فصل‌های سرد سال به ورزش دوچرخه سواری بپردازید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید شلوارک دوچرخه سواری زنانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع شلوارک دوچرخه سواری زنانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید شلوارک دوچرخه سواری زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

شلوارک دوچرخه‌ سواری زنانه چیست؟

در واقع نوعی شلوارک ورزشی است که به منظور انجام ورزش دوچرخه سواری مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجایی که استفاده از لباس‌های گشاد باعث اتلاف انرژی بدنی می‌شود، این شلوارک‌ها معمولا به صورت جذب ساخته می‌شوند. این ویزگی سبب راحتی بیش از اندازه حین ورزش دوچرخه سواری می‌شود. شلوارک‌های دوچرخه‌سواری معمولا از پارچه‌های تنفس پذیر دوختهدمی‌شوند به همین علت شما تعریق کمتری خواهید داشت و لباس شما کمتر خیس عرق می‌شود. یک لباس خیس شده با عرق می‌تواند سلامت شما را به خطر بیاندازد، بخصوص اگر در فصل سردی از سال قرار دارید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید نیم تنه ورزشی زنانه

انواع شلوارک دوچرخه سواری زنانه:

همان طور که می‌دانید پوشاک با اینکه کار یکسانی را انجام می‌دهند، اما مدل‌های مختلفی دارند. در ادامه شما را با جدیدترین مدل‌های شلوارک دوچرخه‌سواری زنانه موجود در بازار آشنا می‌کنیم.

  • شلوارک‌ دوچرخه‌سواری نایلونی: شلوارک‌های نایلونی معمولا تنگ و چسبیده هستند، به علت آزادی عمل و راحتی زیاد مناسب دوچرخه سواری در جاده می‌باشند. نایلون که به آن پلی آمید هم گفته می‌شود نوعی پارچه کشی است که در تولید بیشتر پوشاک ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ساخت این شلوارک‌ها میزان پارچه کمتری به کار رفته که با بهبود حالت آیرودینامیک فشار بیشتری به ماهیچه‌ها وارد می‌کند و به بهبود عمل ماهیچه سازی کمک می‌کند.
  • شلوارک دوچرخه‌سواری بگی: اگر به دنبال یک شلوارک گشاد و راحت برای دوچرخه سواری در دل کوهستان هستید به شما شلوارک‌های بگی را پیشنهاد می‌کنیم. شما برای حرکت در کوهستان محدود نمی‌شوید و آزادی عمل بیشتری دارید. محیط کوهستان معمولا ناهموار است و مقادیر زیادی سنگ ریزه در آنجا وجود دارد. شلوارک‌های کوهستانی بگی دارای یک لایه محافظ هستند که از پاهای شما هنگام حرکت در چنین فضایی محافظت بیشتری می‌کنند. خوشبختانه این مدل دارای تعدادی جیب است که در صورت لزوم می‌توانید، تلفن همراه و وسایل قیمتی خود را درون آن قرار دهید.
  • شلوارک دوچرخه‌سواری پلی‌استر و پنبه‌ای: اگر به دنبال یک شلوارک ورزشی برای انجام حرکات اسپینینگ هستید بدون شک این مدل بهترین گزینه است. این شلوارک‌ها به هیچ عنوان برای دوچرخه سواری در جاده و کوهستان مناسب نیستند و بیشتر برای آموزش دوچرخه‌سواری در باشگاه‌های ورزشی و دوچرخه ثابت مورد استفاده قرار می‌گیرند. بهتر است شلوارک‌هایی را خریداری کنید که از جنس پنبه خالص هستند، این شلوارک‌ها معمولا تنفس پذیری بالایی دارند و خیلی نرم و راحت هستند. به دلیل اینکه عضلات را ثابت نگه می دارند و سبب بهبود عضله می‌شوند، می‌توان آن‌ها را شبیه شلوارک جاده‌ای دانست.
  • شلوارک دوچرخه‌سواری بنددار: این شلوارک‌های ورزشی دارای دو عدد بند نگهدارنده هستند که تا روی شانه امتداد دارد به همین علت به آن‌ها شلوارک بند‌دار گفته می‌شود. برای کمک به صاف بودن شلوارک و بهبود حالت آیرودینامیک بهتر است از شلوارک‌های بنددار استفاده کنید. از آنجایی که این شلوارک‌ها بدون کمربند هستند، هنگام دوچرخه سواری فشار کمتری را در ناحیه کمر احساس می‌کنید، در نتیجه خیلی راحت می‌باشند. متخصصین ورزش دوچرخه سواری برای بهبود عملکرد و رسیدن به سرعت‌های بالا در هنگام دوچرخه سواری معمولا این شلوارک‌ها را پیشنهاد می‌کنند.

بهترین شلوارک دوچرخه سواری زنانه:

با توجه به مواردی که در بالا به آن‌ها ‌شاره شد، یک شلوارک ورزشی خوب باید متناسب با سبک دوچرخه سواری شما باشد. معمولا شلوارک‌های کشی یا تنگ به بهبود عمل عضله سازی کمک می‌کنند به همین علت برای سبک دوچرخه سواری در جاده عالی هستند. اما برای یک دوچرخه سوار کوهستان مقاومت در برابر پاره شدن و کاهش احتمال آسیب دیدگی پا در اولویت است. برای دوچرخه سوارهای مسابقه‌ای که به راحتی و سرعت بالاتر نیاز دارند، یک شلوار بنددار گزینه مناسبی است. بعد از کلی جستجو در سایت‌های مختلف و ارزیابی نظرات مشتریان به این نتیجه رسیدیم که بهترین برند این شلوارک‌ها برند کریویت می‌باشد.

تفاوت شلوارک دوچرخه سواری با شلوارک ورزشی:

در واقع شلوارک دوچرخه‌سواری هم نوعی شلوارک ورزشی به حساب می‌آید، اما چیزی که این شلوارک زنانه را از سایر شلوارک‌های ورزشی متمایز می‌کند، جنس پارچه شلوارک است. معمولا ضد آب هستند و نسبت به شلوارک‌های ورزشی تنفس پذیری بیشتری دارند. فراموش نکنید که ساختار آن‌ها هم نسبت به شلوارک‌های دیگر متفاوت است. برخی مدل‌ها دارای لایه محافظ و برخی دیگر دارای دو عدد بند تا روی شانه می‌باشند که آن‌ها را از سایر شلوارک‌های ورزشی جدا می‌کند. از نظر قیمتی هم قیمت آن‌ها مقداری بالاتر از شلوارک‌های ورزشی دیگر است.

شلوارک دوچرخه‌ سواری زنانه از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این شلوارک‌ها وجود دارد، این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که از چه راهی برای خرید این پوشاک راحت‌تر هستید. شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های لوازم ورزشی در سراسر کشور این محصول را انتخاب و خریداری کنید. البته اگر حوصله بیرون رفتن از منزل را ندارید به شما پیشنهاد می‌کنم به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها شلوارک ورزشی مورد نظر خود را خریداری کنید. در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظرتان می‌توانید آن را مرجوع نموده و پول خود را پس بگیرید. البته قبل از خرید بهتر است، شرایط مرجوعی آن فروشگاه را با دقت مطالعه کنید.

راهنمای خرید شلوارک دوچرخه‌ سواری زنانه:

شاید در اولین نگاه تصور کنید که خرید این محصول کار ساده‌ای است. اما اگر وارد بازار شوید، متوجه خواهید شد که طیف وسیعی از مدل‌ها وجود دارند که از نظر شکل ظاهری، جنس و کاربرد با هم کاملا تفاوت دارند. اما نگران نباشید، زیرا با مطالعه دقیق نکاتی که در ادامه در اختیار شما قرار می‌دهیم با تمام جزئیات این پوشاک آشنا می‌شوید و بایدها و نبایدهایی که هنگام خرید این لباس باید به آن‌ها توجه داشته باشید را می‌آموزید. پس بیائید تا با هم چند فاکتور مهم را بررسی کنیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شلوارک زنانه

نکات مهمی که هنگام خرید شلوارک دوچرخه‌ سواری زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید:

  1. سبک دوچرخه سواری: همان طور که می‌دانید، رشته دوچرخه سواری سبک‌های مختلفی دارد. برای هر سبک از این رشته ورزشی یک شلوارک خاص طراحی شده که بیشترین تناسب را با سبک ورزشی شما دارد. پس بهتر است، تا شلوارک خود را بر اساس سبک فعالیت خود انتخاب کنید. اگر به این نکته توجه نکنید، نه تنها این شلوارک برای شما مفید نیست، بلکه کار را هم بدتر می‌کند.
  2. اندازه شلوارک: دومین نکته‌ای مهمی که هنگام خرید این شلوارک باید به آن توجه داشته باشید، اندازه یا همان سایز شلوارک است. شلوارک شما نباید خیلی تنگ و خیلی گشاد باشد، بلکه باید دقیقا اندازه شما باشد. شلوارک‌های خیلی تنگ مانع از انجام حرکات ورزشی مورد علاقه شما می‌شود و درون آن‌ها راحت نیستید و یک شلوارک بزرگتر هم نه تنها به بهبود عضله سازی کمک نمی‌کند، بلکه در سرعت دوچرخه سواری شما هم تاثیر منفی می‌گذارد.
  3. ظاهر جذاب و زیبا: نکته‌ای که شاید کمتر کسی به آن توجه می‌کند، اما در عین حال خیلی مهم و ضروری است. شما در کنار راحتی و آزادی عمل هنگام استفاده از شلوارک زنانه باید ظاهری شیک و جذاب هم داشته باشید. رنگ‌هایی را انتخاب کنید که به خوبی در فاصله دور مشخص هستند و زمانی که کثیف می‌شوند، کمتر جلب توجه می‌کنند. زمانی که احساس زیبا بودن می‌کنید، احساس آرامش و اعتماد به نفس بیشتری در شما نمایان می‌شود. همین ویژگی باعث می‌شود تا شما در رشته ورزشی خود پیشرفت بیشتری داشته باشید.
  4. جیب‌دار بودن: معمولا هنگام انجام ورزش دوچرخه سواری نمی‌توان کیف یا کوله پشتی حمل کرد. چون حمل آن‌‌ها سخت و اذیت کننده است. از طرفی حمل و نگهداری وسایل ارزشمند مثل تلفن همراه، ساعت و جواهرات هم در چنین شرایطی کار را برای شما دشوار می‌کند. اینجاست که اهمیت داشتن جیب در شلوارک مشخص می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم در صورت جیب‌دار بودن شلوارک وسایل کمتری را با خود حمل کنید. زیرا پر شدن تمام فضای جیب شما انجام یک سری حرکات ورزشی را برای شما دشوار می‌کند. پس حتما شلوارک‌های جیب دار را خریداری کنید.
  5. انعطاف‌پذیری بالا: آنچه که این شلوارک را از شلوارک‌های زنانه معمولی متمایز می‌کند، داشتن انعطاف‌پذیری پارچه شلوارک است. انعطاف‌پذیری به انجام حرکات ورزشی ساده و راحتی شما حین ورزش کمک بزرگی می‌کند. رکاب زدن با یک شلوارک انعطاف‌پذیر خیلی ساده‌تر از رکاب زدن با یک شلوارک غیر قابل انعطاف است. نکته‌ای که در مورد خرید این لباس وجود دارد این است که علاوه بر داشتن حالت انعطاف پذیری، تنفس پذیری بالایی هم داشته باشد.
  6. عرق‌گیر بودن: شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بعد از چند بار استفاده از شلوارک ورزشی خود احساس کنید که بوی خیلی بدی به خود گرفته‌اید. دلیل آن این است که لباس ورزشی شما عرق گیر نیست. عرق گیر بودن پارچه به خشک شدن سریع پارچه کمک می‌کند به همین علت کمتر هم بوی نامطبوع به خود می‌گیرند. لباس‌های ورزشی نسبت به سایر پوشاک نیاز به شستشوی بیشتری دارند، عرق گیر بودن به خشک شدن سریع‌تر لباس ورزشی شما هم کمک می‌کند.

روش نگهداری از شلوارک دوچرخه‌ سواری زنان:

  • همیشه لباس ورزشی خود را با آب سرد و صابون شستشو دهید، لباس‌های ورزشی معمولا حالت کشی دارند و استفاده از آب داغ به پارچه آن‌ها آسیب جدی وارد می‌کند.
  • هرگز برای خشک کردن این پوشاک از خشک کن استفاده نکنید، زیرا یا حالت کشی خود را از دست می‌دهند و یا تغییر سایز می‌دهند.
  • برای رعایت موارد بهداشتی بعد از انجام فعالیت ورزشی، شلوارک خود را شستشو دهید، این کار طول عمر لباس شما را هم افزایش می‌دهد.
  • اگر از رنگ‌های تیره مثل مشکی یا سرمه‌ای استفاده می‌کنید، بهتر است، آن‌ها را با مایع لباسشویی مخصوص لباس‌های تیره شستشو دهید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید شلوارک دوچرخه سواری زنانه مورد نیازتان را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه شلوارک دوچرخه‌سواری زنانه باکیفیت، ارزان و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر محصول یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم، می‌توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ شلوارک دوچرخه سواری زنانه مدل RM7000

شلوارک دوچرخه سواری زنانه  مدل RM7000

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر زانو
  • نوع لباس
    جذب
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    آنتی باکتریال
  • جزئیات
    شلوارک دوچرخه سواری کرویت زنانهدارای قیمت های شب رنگ دارای قسمت‌های ژله ایدارای پد COOLMAXبسیار با کیفیت و خوش تن
  • کد کالای محصول
    RM7000
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ست تاپ و شلوارک دوچرخه سواری زنانه نیوسنشیال مدل Sw2028

ست تاپ و شلوارک دوچرخه سواری زنانه نیوسنشیال مدل Sw2028

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    جذب
  • جزئیات
    ست تاپ و شلوارک ورزشی دوچرخه سواری برند نیوسنشیال آلمان اورجینال دارای پد باسن
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شلوارک دوچرخه سواری زنانه مدل T67000

شلوارک دوچرخه سواری زنانه  مدل T67000

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر زانو
  • نوع لباس
    جذب
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    آنتی باکتریال
  • جزئیات
    شلوارک دوچرخه سواری زنانه کرویتمتریال ۸۲ درصد پلی آمید و ۱۸ درصد الاستیندارای یک جیب داخل کار برای لوازم کوچکدارای قسمت‌های شب رنگدارای استوپ ژله ایدارای پد COOLMAXبسیار با کیفیت و خوش تن
  • نگهداری
    شستشو با آب ۴۰ درجه
  • کد کالای محصول
    T67000
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شلوارک دوچرخه سواری زنانه مدل LP2000

شلوارک دوچرخه سواری زنانه  مدل LP2000

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    زیر زانو
  • نوع لباس
    جذب
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    آنتی باکتریال
  • کد کالای محصول
    LP2000
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ست تاپ و شلوارک دوچرخه سواری زنانه نیوسنشیال مدل se2027

ست تاپ و شلوارک دوچرخه سواری زنانه نیوسنشیال مدل se2027

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • یقه
    گرد
  • بند لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • ویژگی‌های تخصصی
    آنتی باکتریال
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ست تاپ و شلوارک دوچرخه سواری زنانه نیوسنشیال مدل Sm2028

ست تاپ و شلوارک دوچرخه سواری زنانه نیوسنشیال مدل Sm2028

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع لباس
    جذب
  • جزئیات
    ست تاپ و شلوارک ورزشی دوچرخه سواری زنانه برند نیوسنشیال آلمان اورجینال دارای پد باسن
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شلوارک دوچرخه‌سواری زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید چادر نماز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا