تجهیزات تردد، حفاظت و امنیت

دزدگیر منزل، راهنمای خرید انواع دزدگیر منزل معمولی و سیمکارتی ارزان

اگر نگران سرقت از منزل خود هستید، این مطلب به شما کمک خواهد کرد.

با توجه به آمار روز افزون سرقت منازل، بسیاری از افراد نگران حفظ دارایی های خود هستند، به طوری که شاید خیلی از افراد جرئت خالی گذاشتن منزل خود را ندارند و همیشه می بایست یکی از اعضای خانواده در منزل بماند. حال اگر قصد سفر داشته باشید، نمی شود یکی از اعضای خانواده در خانه بماند، پس راه چاره چیست؟ افزایش امنیت منزل که شامل افزایش تعداد قفل، افزودن حفاظ به درب و پنجره، استفاده از درب ضد سرقت می باشد. متاسفانه همه این روش ها موقتی هستند و سارق وقت بیشتری را صرف سرقت از منزل شما می کند. ولی اگر به موقع نرسید، سارق موفق به سرقت از منزل شما می شود. بهترین روش افزایش ایمنی منزل، علاوه بر موارد بالا، استفاده از دوربین های نظارتی و سیستم های دزدگیر می باشد.

شاید اولین چیزی که به ذهن شما برسد این است که دوربین نصب کنید. اما آیا دوربین مانع از ورود دزد به منزل شما می شود، پاسخ منفی است. با وجود دوربین هم سارق از منزل شما سرقت خواهد کرد. اگر خوش بین باشید، تجسم کنید سارق صورت خود را نپوشانده و در بهترین حالت ممکن سابقه دار باشد، می توانید از طریق تشخیص چهره پلیس آگاهی، او را پیدا کنید و چند ماهی منتظر باشید که فرد مورد نظر بازداشت شود. که معمولا بعد از گذشت این زمان وی لوازم شما را فروخته و چیزی ندارد که به شما بازگرداند. در گذشته برای خرید سیستم امنیتی منزل نیاز به یک تکنسین بود که وارد منزل شما شود و سیم‌ها را از دیوارهای شما عبور دهد، اما سیستم‌های امروزی بی‌سیم هستند و نصب آنها بسیار آسان‌تر است.

پس در می‌یابیم که بهترین سیستم حفاظتی منزل دزدگیر سیم‌کارتی می باشد. زمانی که سارق وارد منزل شما شود آلارم با صدایی خیلی بلند به صدا در می آید که باعث می شود، او از ترس دستگیر شدن توسط همسایه ها و پلیس پا به فرار بگذارد و سرقت نافرجام بماند. البته هنگامی که آلارم به صدا در می آید، از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به شماره هایی که از قبل به آن داده اید، ورود دزد به منزل شما را خبر می دهد. بسیاری از سیستم‌های امنیتی منزل در حال حاضر به عنوان هاب خانه هوشمند عمل می‌کنند و کنترل‌های چراغ‌ها، ترموستات‌ها، قفل‌ها و موارد دیگر را در یک برنامه روی گوشی هوشمند شما متمرکز می‌کنند.

سیستم های دزدگیر انواع مختلفی دارند که ممکن است، انتخاب را برای شما سخت نماید. اما نگران نباشید، کیمیک به شما می آموزد بهترین دستگاه دزدگیر را انتخاب و خریداری کنید. پس با ما همراه باشید.

سیستم دزدگیر سیم‌کارتی چیست؟

اگر بخواهیم یکی از جدیدترین سیستم های امنیتی دنیا را به شما معرفی کنیم، سیستم دزدگیر سیم‌کارتی می باشد. این سیستم کاربردهای زیادی دارد، به طوری که بسیاری در منزل، محل کار و اداره از آن استفاده می کنند. نسل جدید این سیستم ها سیم‌کارتی می باشد. دزدگیرهای سیم‌کارتی دقیقا زمانی که سارق وارد محل می شود، با شما تماس گرفته می شود، نسل های قدیمی تر این سیستم ها با خط تلفن ثابت کار می کرد و سارق قبل از سرقت خط تلفن را قطع می کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دزدگیر موتور سیکلت

انواع سیستم‌های امنیتی خانه یا همان دزدگیر منازل:

شما باید یک سیستم امنیتی منزل DIY را با یک سیستم حرفه ای نصب شده مقایسه کنید تا ببینید کدامیک به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

سیستم های امنیتی منزل بی سیم DIY: این سیستم های امنیتی به صورت کیت های بسته بندی شده ای هستند که خودتان نصب می کنید. اکثر آنها به شما امکان را می‌دهند که بدون هیچ هزینه ای سیستم خود را از طریق یک برنامه تلفن هوشمند نظارت کنید، اما برخی از آنها از شما می خواهند که برای نظارت حرفه ای‌تر مقداری هزینه کنید. بسیاری از سیستم‌های خودنظارتی نظارت حرفه‌ای اختیاری را ارائه می‌دهند که می‌توانید هر زمان که بخواهید، مانند زمانی که به تعطیلات می‌روید، آن را شروع کرده و یا لغو نمائید.

مزایا: سیستم های با نظارت حرفه ای اختیاری به شما انعطاف پذیری بیشتری می دهند. این سیستم ها معمولاً هزینه نظارت ماهانه کمتری نسبت به سیستم های حرفه ای نصب شده دارند. اکثر آنها برای استفاده نیازی به امضای قرارداد چند ساله ندارند.

معایب: شما باید خودتان سیستم را نصب کنید. سیستم‌های خود نظارتی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته توسط متخصصان آموزش دیده نظارت نمی‌شوند – هشدار تلفن هوشمند را در یک لحظه حساس از دست می‌دهید و به دزد زمان می‌دهید تا وارد منزل شما شود.

 سیستم‌های امنیتی منزل با نصب حرفه ای: این سیستم های امنیتی که توسط یک تکنسین نصب می شوند، با نظارت حرفه ای ۲۴/۷ ارائه می شوند. این بدان معناست که توزیع کنندگان آموزش دیده در مراکز نظارت بر هشدار، آلارم های فعال را تأیید می کنند و به مقامات هشدار می دهند. بسیاری از سیستم ها یک برنامه تلفن هوشمند برای کنترل و نظارت از راه دور ارائه می دهند، اما برخی از ارائه دهندگان هزینه ماهانه بالاتری را برای استفاده از آن دریافت می کنند. معمولاً یک هزینه اولیه برای تجهیزات و نصب و همچنین یک قرارداد چند ساله مورد نیاز با هزینه تکراری برای نظارت وجود دارد.

مزایا: یک تکنسین سیستم را برای شما تنظیم می کند. سیستم شما همیشه توسط یک متخصص نظارت می شود.

معایب: هزینه های ماهانه معمولاً حدود ۴۰ دلار یا بیشتر است. شما گرفتار یک قرارداد چندین ساله می‌شوید و طبق آن قرار داد باید از نسل جدید سیستم‌های امنیتی آن شرکت استفاده کنید.

قراردادهای سیستم‌های نصب شده حرفه‌ای به چه صورت می‌باشند:

سیستم های امنیتی نصب شده حرفه ای معمولاً مستلزم امضای قراردادی به مدت دو تا پنج سال می‌باشند. در حالی که قراردادها شما را به یک ارائه دهنده امنیتی محبوس می‌کنند و شما را متعهد به پرداخت هزینه ماهانه مکرر می کنند، اما نکات مثبتی نیز دارند.

در اینجا، ما قطعاتی را که معمولاً در سیستم‌های امنیتی اولیه منزل مشاهده می‌کنید را به ترتیب اهمیت آنها برای سیستم کلی تعریف می‌کنیم. کیت‌های سیستم امنیتی DIY معمولاً شامل یک ایستگاه پایه، یک صفحه کلید (صفحه کنترل صفحه لمسی)، حسگرهای تماس، حسگرهای حرکتی و فوب کلید می‌باشند.

اجزاء و قسمت‌های مختلف دزدگیر منازل:

  • ایستگاه پایه: ایستگاه پایه به عنوان مغز سیستم امنیتی عمل می کند و به صورت بی سیم به تمام سنسورها و اجزای آن متصل می شود و به عنوان پلی بین اجزای جداگانه و اینترنت عمل می کند. این دستگاه معمولاً شامل یک آژیر داخلی است و دارای باتری های پشتیبان و اتصال سلولی پشتیبان برای قطع برق و یا اینترنت می‌باشد.
  •  سنسورهای تماس: این حسگرها به درها و پنجره‌ها متصل می‌شوند تا هنگام باز و بسته شدن به شما و یا مقامات (اگر نظارت حرفه‌ای دارید) هشدار دهند.
  • حسگرهای حرکت: برای اتاق هایی که دارای چندین در یا پنجره متعدد می‌باشند عالی به نظر می‌رسند، این حسگرها حرکت افراد را تشخیص می دهند. برخی از آنها به گونه ای کالیبره شده اند که حیوانات خانگی آنها را از کار نمی اندازند.
  • صفحه کلید: در برخی از سیستم ها، از یک صفحه کلید ۱۰ رقمی برای وارد کردن کدهای دسترسی استفاده می‌شود که زنگ را فعال و غیرفعال می‌کند.
  • پنل های کنترل صفحه لمسی: مشابه یک تبلت کوچک عمل می‌کنند، این صفحه می تواند جای صفحه کلید فشاری در مدل‌های قدیمی را بگیرد. در پنل، می‌توانید سیستم را فعال و یا غیر فعال کنید، کدهای دسترسی را وارد نموده و سایر دستگاه‌های منزل هوشمند خود را کنترل کنید.
  • فوب ها و برچسب‌ها: مانند سویچ ضربه‌ای روی شیشه ماشین شما عمل می‌کنند، این فوب‌ها دارای دکمه های باز و بسته می‌باشند و برخی دارای برچسب های RF (فرکانس رادیویی) هستند، بنابراین می توانید فوب را روی صفحه کلید سیستم قرار داده و به آن در زمان نیاز ضربه بزنید تا  سیستم را فعال یا غیرفعال کند.
  • افزایش دهنده برد: ریموت کنترل اکثر سیستم‌های امنیتی منزل دارای برد ۵ تا ۱۰ متر می‌باشند. این میزان جوابگوی منازل بزرگ نیست به همین دلیل از این قطعه برای افزایش برد کنترل سیستم‌های امنیتی استفاده می‌شود. در سیستم‌های دیگر، اجزای بی‌سیم و همچنین گسترش‌دهنده برد به‌عنوان تکرارکننده سیگنال عمل می‌کنند که برد ایستگاه پایه را بیشتر افزایش می‌دهند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دوربین مداربسته

نکاتی که هنگام خرید سیستم های دزدگیر سیم‌کارتی باید به آن ها توجه کنید:

  • میزان هزینه ای که قرار است برای خرید دزدگیر هزینه کنید. توجه داشته باشید مدل های مختلفی از سیستم های دزدگیر در بازار موجود است که هر کدام قیمتی دارند. برخی با خط تلفن ثابت کار می کنند، تعدادی از آن ها با سیم کارت و بدون سیم کار می کنند. البته مدل های جدیدتری از دزدگیر به بازار آمده است که هر دو قابلیت را دارند. یعنی هم خط تلفن ثابت و هم سیم کارت به آن ها متصل می شود.
  • به جنس باطری داخلی دزدگیر توجه کنید. اگر از جنس های نامرغوب ساخته شده باشد. هنگامی که برق قطع شود عملا بدون استفاده می شود. خیلی از سارق ها از این موضوع سوء استفاده می کنند و چند ساعت قبل از سرقت برق منزل را قطع کرده و زمانی که از خالی شدن باطری آن مطمئن می شوند، اقدام به سرقت از منزل شما می کنند. پس بهترین نوع باطری را خریداری کنید.
  • اگر بخواهیم به مهمترین قسمت سیستم دزدگیر اشاره کنیم بدون شک چشمی آن می‌باشد. چشمی ها انواع مختلفی دارند و شما می بایست با توجه به نیاز خود برای دزدگیر چشمی تهیه کنید. وظیفه اصلی که چشمی یا سنسورها به عهده دارند، دریافت اطلاعات محیط اطراف است به طوری که هر گونه حرکتی در نقطه دید چشمی، باعث به صدا در آمدن دزدگیر می شود. سنسور های مختلفی وجود دارد که می توانید با توجه به نوع نیاز آن ها را نتخاب کنید. انواع مدل های سنسور یا چشمی دزدگیر عبارتند از: سنسور مادون قرمز، سنسور لرزشی، و سنسور ارتعاشی، سنسور ساده و سنسور بی سیم.
  • به کیفیت صدای آژیر دزدگیر دقت کنید. صدایی که موقع به صدا در آمدن دزدگیر شنیده می شود، باید به گونه ای باشد که همسایه ها و پلیسی که در منطقه گشت می زند، به خوبی صدای آن را بشنوند. و از وقوع سرقت در محل مطلع شوند.
  • اگر دزدگیر را در منطقه ای نصب می کنید که اطراف آن خالی است، می بایست اسپیکر قوی تری انتخاب کنید.
  • مهم ترین قسمت بعد از خریداری دزدگیر، نصب آن می باشد. برای این کار از افراد متخصص و با تجربه استفاده کنید. اگر چشمی ها در قسمتی نصب شوند که متوجه ورود شخص به داخل ساختمان نشوند. استفاده از دزدگیر عملا بی فایده است. پس بخاطر هزینه کمتر برای نصب کیفیت کار خود را پایین نیاورید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید سیستم دزدگیر سیم‌کارتی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۱۵ نمونه سیستم دزدگیر سیم‌کارتی پرفروش، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG8_s 2CH HQ

دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG8_s 2CH HQ

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x22x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۵۰ گرم
  • اتصالات فیزیکی
    با سیم و بی سیم
  • اقلام همراه
    پنل مرکزی دزدگیر۲ عدد چشمی با سیم پارادوکس HQ476باتری ۴.۵ آمپر۲ عدد ریموتبلندگوکاور بلندگودفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دزدگیر در و پنجره مدل LL-9805

دزدگیر در و پنجره مدل LL-9805

مشخصات

  • ابعاد
    ۶.۵×۴.۵×۲.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۳ گرم
  • اتصالات فیزیکی
    دارد
  • سایر توضیحات
    کم مصرفطول عمر بالامناسب درب و پنجره
  • ظرفیت باتری
    ۱۲۰ آمپرساعت
  • اقلام همراه
    سه عدد باتری سکه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دزدگیر اماکن مدل RMS-00

دزدگیر اماکن مدل RMS-00

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x50x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال بی‌سیم
  • مشخصات صفحه نمایش
    صفحه نمایش دوخطی با نور پس زمینه
  • سایر توضیحات
    دزدگیر سیم کارتیصفحه نمایشبرد SMD و تغذیه سوچینگمصرف کمتر برق و افزایش مدت زمان نگهداری باتریزبان فارسی و انگیسیکنترل وسایل از طریق پیامکذخیره صدا دلخواه برای پخش در هنگام تماس اعلام خطر به مخاطبینقابلیت اتصال چشم دزدگیر، مگنت درب و پنجره، سنسور دود و آتش نشانی، هم بصورت سیمی و بی سیمنصب بسیار آسان
  • ظرفیت باتری
    ۷۰۰۰ آمپرساعت
  • اقلام همراه
    دستگاه مرکزی دزدگیر سیم کارتیدوربین بیسیم کنترل از راه دور با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه سه عدد ریموت یک عدد باطری یدک ۱۲ ولت کوچک ریموت کنترل ۳عدد چشم دزدگیر سیمی حساس به حرکت ۱ عدد مگنت سیم دار باتری ۱۲ ولت خشک ۷ امپر سایز بزرگ بلندگو آژیر یک عدد سایرن داخلی فرکانس بالا ۱۲ ولتکاور یا قاب آژیر ضد آب فلزیرله دوبل کنترل وسایل از طریق پیامکسیم دو زوج فویل دار اتصال چشم دزدگیر برای دو عدد چشمی به طول ۲۰ مترسیم دو رشته اتصال برق به طول ۵ متر سیم دو رشته اتصال آژیر به طول ۱۵ متر (برای اتصال دو عدد بلندگو و سایرن)فازمتر ترمینالی برای نصب۵ عدد بست زیپی برای جمع آوری سیم ها ۲ عدد بست کمربندی چسبدار وارنیش برای یک پارچه کردن سیم های داخل جعبه به طول ۱۰ سانتی مترپیچ های اتصال تجهیزات به دیوار دفترچه راهنمای نصب و استفاده از دستگاهسیم های اتصال باتری ۲عدد فیوز شیشه ای یدک برای دزدگیر یک عدد خازن سرامیکی نویزگیرمیخ دو پا برای سیم کشی دو شاخ برق چسب برق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دزدگیر سیم کارتی اماکن کروی مدل W181

دزدگیر سیم کارتی اماکن کروی مدل W181

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x10x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال GSM‎-۲G
  • مشخصات صفحه نمایش
    صفحه نمایش۱.۷ اینچ تمام رنگی TFT
  • اتصالات فیزیکی
    آژیر سیم دار (Wired siren) مدل WS001 با قدرت صدا ۱۱۰ دسی‌بل + آدابتور و کابل
  • ظرفیت باتری
    ۱ آمپرساعت
  • مدت زمان کارکرد باتری
    ۵ ساعت
  • اقلام همراه
    ۱ عدد دستگاه اصلی دزدگیر کروی مدل W1811 عدد چشمی دزدگیر کروی مدل P831 به همراه پایه مغناطیسی و چسب دو طرفه و پیچ نصب۱عدد مگنت درب و پنجره D025 به همراه ۲ عدد چسب دوطرفه و پیچ نصب۲ عدد ریموت کنترل ۴ دکمه کروی۱عدد ادابتور موبایلی با کابل شارژ۲ عدد براکت نگدارنده دستگاه اصلی جهت نصب بر روی دیوار و فعال کردن ضامن عدم جایجایی۱عدد آژیر ۱۱۰ دسی بل مطابق تصویر جهت اتصال به دستگاه اصلیباتری به تعداد دستگاه های که منبع تغذیه نیاز دارند بصورت هدیه و بدون گارانتی۱ عدد دفترچه راهنمای انگلیسی برای دستگاه اصلی و چشمی دزدگیرقابل ذکر است تمام قطعات بعد از تست QRC ( سلامت و کانفیگ شده ) پلمپ گردیده و بصورت پک رسمی تولید کننده در باکس اصلی به مشتریان عزیز ارسال میگردد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دزدگیر اماکن آسیامدار مدل RM322DZ

دزدگیر اماکن آسیامدار مدل RM322DZ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x9x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال باسیم
  • اتصالات فیزیکی
    با سیم
  • سایر توضیحات
    از جمله امکانات مینی دزدگیر سیمکارتی صبا عبارتند از :ارسال پیامک و برقراری تماس با ۷ کاربر و پخش آژیر در مواقع ورود و تردد غیر مجازکنترل تردد و ورود و خروج از هر جای دنیاارسال پیام و هشدار در مواقع قطع برقاعلام حریق در صورت نصب سنسور مناسبقابلیت اتصال به انواع حسگر های دیجیتال و آنالوگامکان اتصال سنسورهای مادون قرمز، سنسور های مغناطیسی ، دود ، آتش ، گاز ،لرزش و حرکت و …کنترل و مدیریت بر وسایل و تجهیزات صنعتی از راه دور با تلفن(پیامک، تک زنگ و ریموت)پشتیبانی از سیمکارت های همراه اول، ایرانسل و رایتلمجهز به ۲ خروجی مجزا با جریان دهی ۷ آمپر واقعی از نوع no-com-nc به حالتهای دائم ، پالسی و زماندارامکان راه اندازی خروجی ۲ بدون ارسال sms فقط با تک زنگتعیین حالت تایمر از یک تا سی ثانیه برای خروجی ۲دارای ۳ ورودی ایزوله ( ورودی ۱ و۲ ولتاژ ۱۲ تا ۲۴ ولت – ورودی ۳ ولتاژ ۲۲۰ ولت)امکان استفاده از قابلیت فیدبک خارجی برای کنترل مطمین تجهیزات صنعتیامکان فعال و غیرفعال سازی هر یک از ورودی هاامکان تعیین ۱- ارسال پیام کوتاه ۲ – برقراری تماس تلفنی و پخش آژیر اخطار ۳ – ارسال پیام کوتاه و برقراری تماس تلفنی و پخش آژیر اخطار ، در صورت تحریک ورودی ها برای ۷ نفرقابلیت اتصال سنسور دمای دیجیتال ds18b20 در محدوده ی دمایی از ۵۵-الی۱۲۵ درجه سانتیگرادقابلیت منیتور دما از ۱ تا ۹۹۹ دقیقه ( مثلا دمای محیط هر ۶۰ دقیقه برای کاربران ارسال گردد . )قابلیت تعریف شماره تلفن کاربران تا ۳۰ نفر و قبول دستورات از این شماره ها با امکان مشاهده و مدیریت شماره تلفن کاربرانامکان تنظیم پاسخگویی دستگاه تنها به شماره های ذخیره شده جهت بالا بردن امنیتقابلیت استعلام مانده اعتبار سیمکارت و میزان آنتن دهی دستگاه و…استعلام وضعیت عملکرد ( ورودی ها و خروجی ها ) گزارش تنظیمات و گزارش مودم از طریق پیام کوتاه و تک زنگامکان نامگذاری ورودیها ، خروجی ها و خود دستگاه برای بهتر به خاطر سپرده شدن از یک تا ۸ کاراکتربه حافظه ماندن تنظیمات ، وضعیت خروجی ها و شماره تلفن کاربران و… در هنگام قطع برقدارای نمایشگر LED برای کانال های خروجی و عملکرد سیستمامکان کنترل خروجی های دستگاه با ریموت کنترل رادیویی و همچنین با ارسال پیامک از راه دور ( علاوه بر کنترل خروجی ها از راه دور توسط پیامک می توانید با ریموت کنترل رادیویی نیز خروجی ها را کنترل نمایید.)مناسب برای مصارف خانگی ، تجاری ، صنعتی و …سرعت بالا در پردازش اطلاعات و عملکرددارای نرم افزار اندروید برای تسهیل کار با دستگاهدارای جعبه صنعتی نصب و راه اندازی آساندارای ریموت کنترل رادیویی لرنینگقابلیت ذخیره ۵۰ ریموت رادیوییقابلیت کار با ریموت های رادیویی فرکانس ۴۳۳قابلیت کار خروجی ۲ در ۳ حالت کاری :حافظه دار : در این حالت با فشردن هریک از دکمه های ریموت، رله مربوط به آن روشن شده و روشن باقی می ماند و تنها با فشردن مجدد همان دکمه خاموش می شود.فشاری : در این حالت با فشردن دکمه ۲ ریموت، رله ۲ روشن و با رها کردن آن دکمه رله ۲ بلافاصله خاموش می شود.زمان دار : در این حالت با فشردن دکمه ۲ ریموت، رله ۲ روشن و پس از مدت زمانی که شما تعیین می کنید خاموش می شود.کنترل و مدیریت بر وسایل و تجهیزات صنعتی از راه دور با تلفن(پیامک، تک زنگ و ریموت)پشتیبانی از سیمکارت های همراه اول، ایرانسل و رایتلمجهز به ۲ خروجی مجزا با جریان دهی ۷ آمپر واقعی از نوع no-com-nc به حالتهای دائم ، پالسی و زماندارامکان راه اندازی خروجی ۲ بدون ارسال sms فقط با تک زنگتعیین حالت تایمر از یک تا سی ثانیه برای خروجی ۲دارای ۳ ورودی ایزوله ( ورودی ۱ و۲ ولتاژ ۱۲ تا ۲۴ ولت – ورودی ۳ ولتاژ ۲۲۰ ولت)امکان استفاده از قابلیت فیدبک خارجی برای کنترل مطمین تجهیزات صنعتیامکان فعال و غیرفعال سازی هر یک از ورودی هاامکان تعیین ۱- ارسال پیام کوتاه ۲ – برقراری تماس تلفنی و پخش آژیر اخطار ۳ – ارسال پیام کوتاه و برقراری تماس تلفنی و پخش آژیر اخطار ، در صورت تحریک ورودی ها برای ۷ نفرقابلیت اتصال سنسور دمای دیجیتال ds18b20 در محدوده ی دمایی از ۵۵-الی۱۲۵ درجه سانتیگرادقابلیت منیتور دما از ۱ تا ۹۹۹ دقیقه ( مثلا دمای محیط هر ۶۰ دقیقه برای کاربران ارسال گردد . )قابلیت تعریف شماره تلفن کاربران تا ۳۰ نفر و قبول دستورات از این شماره ها با امکان مشاهده و مدیریت شماره تلفن کاربرانامکان تنظیم پاسخگویی دستگاه تنها به شماره های ذخیره شده جهت بالا بردن امنیتقابلیت استعلام مانده اعتبار سیمکارت و میزان آنتن دهی دستگاه و…استعلام وضعیت عملکرد ( ورودی ها و خروجی ها ) گزارش تنظیمات و گزارش مودم از طریق پیام کوتاه و تک زنگامکان نامگذاری ورودیها ، خروجی ها و خود دستگاه برای بهتر به خاطر سپرده شدن از یک تا ۸ کاراکتربه حافظه ماندن تنظیمات ، وضعیت خروجی ها و شماره تلفن کاربران و… در هنگام قطع برقدارای نمایشگر LED برای کانال های خروجی و عملکرد سیستمامکان کنترل خروجی های دستگاه با ریموت کنترل رادیویی و همچنین با ارسال پیامک از راه دور ( علاوه بر کنترل خروجی ها از راه دور توسط پیامک می توانید با ریموت کنترل رادیویی نیز خروجی ها را کنترل نمایید.)
  • اقلام همراه
    محتویات شامل :یک دستگاه دزدگیر سیمکارتی صبا مدل RM322یک عدد آنتن جی اس ام کوتاه(در صورت تمایل می توان آنتن سیم دار برای آنتن دهی بیشتر سفارش دهید.(یک عدد ریموت بتا برد کوتاه ۴۳۳یک عدد باتری سه سلیک عدد آژیر پیزو ۱۲ ولتیک عدد آداپتور ۱۲ ولت ۲ آمپر بین راهییک عدد چشمی دزدگیر پایرونیکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG8-S 4CH HQ

دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG8-S 4CH HQ

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x23x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال GSM‎-۲G
  • اتصالات فیزیکی
    با سیم و بی سیم
  • ظرفیت باتری
    ۴.۵ آمپرساعت
  • مدت زمان کارکرد باتری
    ۴۸ ساعت
  • اقلام همراه
    دستگاه دزدگیر سایلکس SG8s 2 عدد ریموت با فرکانس ۴۳۳یک عدد باتری ۴.۵ آمپر تاریخ دار۴ عدد سنسور پایرونیکس مدل HQ با پایه سقفی و دیوارییک عدد بلندگو یک عدد کاور پلاستیکی بلندگودفترچه راهنمای فارسی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دزدگیر اماکن کلاسیک مدل سنسور چشمی آلفا

دزدگیر اماکن کلاسیک مدل سنسور چشمی آلفا

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x5x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال باسیم
  • اتصالات فیزیکی
    اتصال با سیم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دزدگیر اماکن مدل RM645 – DZ

دزدگیر اماکن مدل RM645 - DZ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴.۵x9x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال بی‌سیم
  • اتصالات فیزیکی
    با سیم
  • سایر توضیحات
    قابلیت ها و ویژگی ها :· سرعت شماره گیری فوق العاده بالا (آغاز شماره گیری کمتر از ۲ ثانیه· دارای ۳ زون با قبلیت نظارت بر سه محیط متفاوت· حذف ریموت کنترل توسط مدیر از طریق SMS ، با انتخاب نوع ریموت· مطلع کردن مدیر از پیامهای ارسال شده توسط کاربران· هشدار قطع و وصل برق به صورت SMS و تماس تلفنی (برق قطع شد – برق وصل شد)· فعال و غیر فعال کردن دستگاه توسط (ریموت ، SMS ، اپلیکیشن موبایل)· اعلام زون تحریک شده توسط SMS به شماره های ثبت شده· عدم تداخل دستگاه دزدگیر با هرگونه مودم ADSL (در صورت استفاده از خط تلفنی· گزارش ورود و خروج و اعلام قطع و وصل برق با تماس یا SMS· کنترل و مدیریت بر وسایل و تجهیزات صنعتی بدون حضور در محل با تلفن همراه· امکان برقراری ارتباط و کنترل و تنظیم دستگاه از طریق ۱- پیام کوتاه ۲- نرم افزار ۳-ریموت· تشخیص هوشمند اختلال در سیستم و شبکه تلفن همراه و رفع اتوماتیک اختلال· قابلیت ارسال پیامهای دستگاه به کاربران با دو زبان فارسی و انگلیسی· راهنمای صوتی اجرای فرامین و دستورات با قابلیت قطع صوت برای مصارف امنیتی· سرعت بالا در پردازش اطلاعات GSMو پاسخگویی به دستورات· مناسب برای مصارف خانگی، تجاری ، صنعتی ، امنیتی و …· پشتیبانی از سیمکارتهای همراه اول ، ایرانسل ، رایتل و تلفن ثابت· مجهز به ۶ ورودی با کاربرد گوناگون و قابلیت اتصال به سنسورهای دیجیتال و آنالوگ نظیر سنسورهای مادون قرمز ، مغناطیسی ، دود ، آتش ، گاز ، لرزش ، حرکت و … با امکان غیر فعال سازی مجزای هر ورودی · مجهز به ۴ خروجی مجزا با جریان دهی ۵ آمپر واقعی از نوع NO-COM-NC با حالتهای دائم ، پالسی ، زماندار ، الاکلنگی و سه حالته· امکان کنترل ۱۵ خروجی به صورت بی سیم (با لرن کردن فرستنده رادیویی این دستگاه با گیرنده های رادیویی خود می توانید از طریق پیامک گیرنده های رادیویی لرن شده را از هر فاصله ای خاموش و روشن کنید .)· قابلیت اتصال انواع حسگرهای دیجیتال از یک تا بینهایت در ۳ زون مختلف ( در حالت دزدگیر )· کنترل خروجی شماره ۳ و ۴ با تماس شماره معرفی شده (تک زنگ) بصورت دائم یا لحظه ای و شبیه سازی خروجی ۴ و خروجی های ۳ و ۴ به حالت های کلید تکی ، فلیپ فلاپ ( الاکلنگی ) و سه حالته ( ۱-۰-۱ ) برای مصاف صنعتی· تعیین حالت تایمر برای خروجی شماره ۴ (زمانی که پس از روشن شدن خروجی مجددا خروجی خاموش شود )· امکان روشن و خاموش کردن خروجی شماره ۱ با تحریک ورودی شماره ۵ با شیوه های مختلف· امکان مدیریت مستقل ارسال هشدارها برای هر یک از ورودی (انتخاب روش اطلاع رسانی به هفت نفر اول لیست شماره تلفن های ذخیره شده )· قابلیت ذخیره ۶۰ شماره تلفن جهت کار با دستگاه و قبول دستورات فقط از آن شماره ها در حالت تک زنگ همراه با مشاهده و مدیریت شماره ها بوسیله پیامک· امکان گزارش گیری های متنوع· قابلیت انجام ریست نرم افزاری و اعمال تمام تنظیمات و پیکر بندی ها از راه دور با پیامک SMS ) )· امکان نامگذاری کلیه ورودی ها ، خروجی ها و نام دستگاه برای بهتر به خاطر سپرده شدن (تا ۲۷ کاراکتر )· امکان ارسال چندین دستور متفاوت در داخل یک پیام (حداکثر ۵ دستور در یک پیام· دارای ریموت کنترل رادیویی لرنینگ· قابلیت ذخیره ۵۰ ریموت رادیویی· قابلیت کار با ریموت های رادیویی فرکانس ۳۱۵ یا ۴۳۳· امکان کنترل راه دور با برد نامحدود در حالت پیامک· امکان کنترل خروجی های دستگاه با ریموت کنترل رادیویی و همچنین با ارسال پیامک از راه دور· دارای نرم افزار اندروید برای تسهیل کار با دستگاه· قابلیت کار در ۵ مد : مد حافظه دار – مد فشاری – مد زمان دار – مد فلیپ فلاپ – مد ترکیبیضمانت و شرایط آن :دستگاه Rm645دارای ۱ سال ضمانت و ۳ سال خدمات پس از فروش می باشد .
  • اقلام همراه
    محتویات شامل :یک دستگاه اس ام اس کنترلRM645 یک عدد آنتن جی اس ام کوتاه )در صورت تمایل می توان آنتن سیم دار برای آنتن دهی بیشتر سفارش دهید.)یک عدد ریموت بتا برد کوتاه ۴۳۳یک عدد باتری سه سلیک عدد ژیر پیزو ۱۲ ولتیک عدد آداپتور ۱۲ ولت ۲ آمپر بین راهییک عدد چشمی دزدگیر پایرونیکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دزدگیر اماکن کلاسیک مدل Z4 Ultra + G1 Ultra Plus Siren

 دزدگیر اماکن کلاسیک مدل Z4 Ultra + G1 Ultra Plus Siren

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x22x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال GSM‎-۲G
  • مشخصات صفحه نمایش
    دارای صفحه شیشه ای
  • سایر توضیحات
    مدت زمان کارکرد باتری بستگی به تعداد مصرف کننده و چشمی داردسیستم حفاظتی Z4 Ultra : سیستم رمز۶۴ بیتی با رمز متغیر(GIGACODE)امکان کنترل سیستم با پیامک از طریق G1 ULTRAامکان ست کردن ۱۵ چشم یا مگنت بیسیم با قابلیت آدرس دهیامکان ست کردن ۱۵ ریموت با قابلیت آدرس دهیامکان نظارت مرکزی بر دستگاه (مناسب سازمانهایی با شعبات متعدد)ارسال گزارش اتفاقات با پیامک از طریق G1 ULTRAآلارم هوشمند برای پدال(پیامک و آژیر)امکان استعلام وضعیت دستگاه و برق شهر از طریق پیامکامکان فعال کردن پیامک اولین ورود به وسیله ریموتامکان غیرفعال کردن زون ۲۴ ساعته به وسیله ریموتبرنامه موبایل جهت گوشی های Apple و Androidتلفن کننده G1 Ultra : تماس از طریق سیم کارت و خط ثابت۴ خروجی قابل کنترل با SMS (برای کنترل وسایل)۷۰حافظه تلفن ، ۲ پیام قابل ضبطارسال SMS فارسی شامل جزئیات اتفاقات محل نصبامکان فعال کردن خروجی ۱ از طریق تماس تلفنی برای ۵۰ نفربرنامه موبایل جهت گوشی های Apple و Androidگزارش ۲۰۰ اتفاق اخیر با قید تاریخ و ساعتساعت و تقویم هجری شمسیقابلیت نامگذاری برای زونها ، ریموتها و …امکان تعیین مدیران سیستم از راه دور ( حافظه ۱ تا ۱۰ )امکان نظارت مرکزیهشدار قطع خط تلفن و هشدار استفاده از JAMMER
  • اقلام همراه
    ۲ عدد ریموت گیگا کد کلاسیکبه همراه ۱ باتری ۱۲ ولت ۴.۵ آمپر۲ تا چشمی ۴۷۶ پارادوکس اصلیآژیر پیزوو دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دزدگیر اماکن کلاسیک مدل Z4 ULTRA

دزدگیر اماکن کلاسیک مدل Z4 ULTRA

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x24x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۲۸ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال GSM‎-۲G
  • اتصالات فیزیکی
    ۲۲۰ولت
  • اقلام همراه
    ۲ عدد ریموت کلاسیک به همراه ۱عدد باتری A5 12V و ۳عدد چشمی کلاسیک .بلندگو به همراه کاور .آژیر پیزو و دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG7-4CH +PT380

دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG7-4CH +PT380

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰*۳۰*۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال بی‌سیم
  • اتصالات فیزیکی
    دارد
  • سایر توضیحات
    دزدگیر اماکن سیم کارتیدوربین تحت شبکه چرخشی
  • ظرفیت باتری
    ۴۰۰۰ آمپرساعت
  • مدت زمان کارکرد باتری
    ۲۴ ساعت
  • اقلام همراه
    دوربین چرخشی تحت شبکهپنل مرکزیچشمی با سیمباتری ۴.۵ آمپرریموتبلندگوکاور بلندگودفترچه راهنماسیم ۱۰۰ متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دزدگیر اماکن آگاه مدل S201

دزدگیر اماکن آگاه مدل S201

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x3x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال GSM‎-۲G
  • اتصالات فیزیکی
    شارژر type c
  • سایر توضیحات
    طراحی جدید و تغییرات ظاهریشارژر type c برد سنسور حرکتی تا ۹ متربهبود آنتن دهی دستگاهسوکت سیم کارت نانوتقویت میکروفون برای شنیدن صدای محیطدارای ۳ سنسور هوشمند (تشخیص حرکت، تشخیص باز و بسته شدن درب، تشخیص ضربه و لرزش)بدون نیاز به خرید دستگاه مرکزیقابلیت اتصال به آژیر آگاهمبتنی بر اینترنت سیم کارتاپلیکیشن قابل نصب در اندروید و IOSقابلیت نصب اپلیکیشن برای چند نفر به ازای هر دستگاهامکان هشدار از طریق تماس تلفنی به ۲ شماره تعریف شدهامکان هشدار از طریق اپلیکیشن اختصاصی موبایلامکان هشدار با ارسال پیامک به مالک دستگاهنصب آسان بدون سیم کشی و تخریبامکان شنود صدای محیطاطلاع از حرکت و جابجایی اشیاء محیطنمایش تاریخچه هشدارها (باز و بسته شدن درب، تشخیص حرکت، لرزش)دارای اپلیکیشن موبایل برای مشاهده و کنترل دستگاهاپلیکیشن به زبان فارسی و عربیبسیار کم مصرف تا ۶ ماه استفاده با یکبار شارژباتری قابل شارژظرفیت باتری و شارژ طولانی تر با باتری قدرتمند ۲۲۰۰ میلی آمپر۵۰۰ پیامک + اپلیکیشن + امکان نصب برنامه روی چند گوشی
  • ظرفیت باتری
    ۲.۲ آمپرساعت
  • مدت زمان کارکرد باتری
    ۴۴۶۴ ساعت
  • اقلام همراه
    شارژر Type Cدفترچه راهنماکارت گارانتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دزدگیر اماکن مدل mini Alarm

دزدگیر اماکن مدل mini Alarm

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x12x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال بی‌سیم
  • اتصالات فیزیکی
    پایه چشمی
  • سایر توضیحات
    نوع کالا:دزدگیر مادون قرمز – سطح صدای زنگ هشدار: ۱۲۰ دسی بل – فاصله کنترل از راه دور: ۵-۱۲ متر (میدان دید باز) – محدوده تشخیص:۱۱۰ درجه – ولتاژ کار: DC6V – امکان استفاده از باتری: نیاز به چهار عدد باتری قلمی دارد- امکان اتصال آداپتور:(امکان اتصال آداپتور دارد ولی داخل پک آداپتور ندارد.) – نوع گیرنده:مادون قرمز
  • اقلام همراه
    دو عدد ریموت کنترلر و پایه اتصال چشمی به دیوار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دزدگیر اماکن کلاسیک مدل Z4 Ultra + G1 Ultra

دزدگیر اماکن کلاسیک مدل Z4 Ultra + G1 Ultra

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x22x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال GSM‎-۲G
  • سایر توضیحات
    به همراه تلفن کننده G1 Ultraمدت زمان کارکرد باتری بستگی به تعداد مصرف کننده و چشمی داردسیستم حفاظتی Z4 Ultra : سیستم رمز۶۴ بیتی با رمز متغیر(GIGACODE)امکان کنترل سیستم با پیامک از طریق G1 ULTRAامکان ست کردن ۱۵ چشم یا مگنت بیسیم با قابلیت آدرس دهیامکان ست کردن ۱۵ ریموت با قابلیت آدرس دهیامکان نظارت مرکزی بر دستگاه (مناسب سازمانهایی با شعبات متعدد)ارسال گزارش اتفاقات با پیامک از طریق G1 ULTRAآلارم هوشمند برای پدال(پیامک و آژیر)امکان استعلام وضعیت دستگاه و برق شهر از طریق پیامکامکان فعال کردن پیامک اولین ورود به وسیله ریموتامکان غیرفعال کردن زون ۲۴ ساعته به وسیله ریموتبرنامه موبایل جهت گوشی های Apple و Androidتلفن کننده G1 Ultra : تماس از طریق سیم کارت و خط ثابت۴ خروجی قابل کنترل با SMS (برای کنترل وسایل)۷۰حافظه تلفن ، ۲ پیام قابل ضبطارسال SMS فارسی شامل جزئیات اتفاقات محل نصبامکان فعال کردن خروجی ۱ از طریق تماس تلفنی برای ۵۰ نفربرنامه موبایل جهت گوشی های Apple و Androidگزارش ۲۰۰ اتفاق اخیر با قید تاریخ و ساعتساعت و تقویم هجری شمسیقابلیت نامگذاری برای زونها ، ریموتها و …امکان تعیین مدیران سیستم از راه دور ( حافظه ۱ تا ۱۰ )امکان نظارت مرکزیهشدار قطع خط تلفن و هشدار استفاده از JAMMER
  • اقلام همراه
    ۲ عدد ریموت گیگا کد کلاسیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دزدگیر اماکن و کنترل پیامکی آسیامدار مدل RM322

 دزدگیر اماکن و کنترل پیامکی آسیامدار مدل RM322

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱.۵x9x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال بی‌سیم
  • اتصالات فیزیکی
    با سیم
  • سایر توضیحات
    ویژگی ها و قابلیت ها اس ام اس کنترل RM322 :کنترل و مدیریت بر وسایل و تجهیزات صنعتی از راه دور با تلفن(پیامک، تک زنگ و ریموت)پشتیبانی از سیمکارت های همراه اول، ایرانسل و رایتلمجهز به ۲ خروجی مجزا با جریان دهی ۷ آمپر واقعی از نوع no-com-nc به حالتهای دائم ، پالسی و زماندارامکان راه اندازی خروجی ۲ بدون ارسال sms فقط با تک زنگتعیین حالت تایمر از یک تا سی ثانیه برای خروجی ۲دارای ۳ ورودی ایزوله ( ورودی ۱ و۲ ولتاژ ۱۲ تا ۲۴ ولت – ورودی ۳ ولتاژ ۲۲۰ ولت)قابلیت اتصال انواع حسگرها مانند سنسورهای مادون قرمز، سنسورهای مغناطیسی ، دود ، آتش ، گاز ، لرزش و حرکت… به ورودی ها برای کاربری های گوناگون .امکان استفاده از قابلیت فیدبک خارجی برای کنترل مطمین تجهیزات صنعتیامکان روشن و خاموش کردن خروجی ۱ با تحریک ورودی های ۱ و ۲امکان تنظیم مدت زمان روشن بودن خروجی یک در صورت تحریک با ورودی ۲ و ۳امکان فعال و غیرفعال سازی هر یک از ورودی هاامکان تعیین ۱- ارسال پیام کوتاه ۲ – برقراری تماس تلفنی و پخش آژیر اخطار ۳ – ارسال پیام کوتاه و برقراری تماس تلفنی و پخش آژیر اخطار ، در صورت تحریک ورودی ها برای ۷ نفرقابلیت تعریف شماره تلفن کاربران تا ۳۰ نفر و قبول دستورات از این شماره ها با امکان مشاهده و مدیریت شماره تلفن کاربرانامکان تنظیم پاسخگویی دستگاه تنها به شماره های ذخیره شده جهت بالا بردن امنیتامکان تنظیم روشن یا خاموش ماندن خروجی ها پس از قطع برق یا روشن و خاموش کردن دستگاهقابلیت انجام ریست نرم افزاری و اعمال تمام تنظیمات و پیکر بندی ها از راه دورقابلیت تنظیم و شبکه سازی چند دستگاه برای عملکرد فلوتر جهت کنترل سطح مایعاتقابلیت استعلام مانده اعتبار سیمکارت و میزان آنتن دهی دستگاه و…استعلام وضعیت عملکرد ( ورودی ها و خروجی ها ) گزارش تنظیمات و گزارش مودم از طریق پیام کوتاه و تک زنگامکان نامگذاری ورودیها ، خروجی ها و خود دستگاه برای بهتر به خاطر سپرده شدن از یک تا ۸ کاراکترارسال پیام بصورت اتوماتیک به ۵ نفر اول لیست کاربران و اعلام انجام دستور برای اطمینان از دریافت و اجرای دستور صادر شدهبه حافظه ماندن تنظیمات ، وضعیت خروجی ها و شماره تلفن کاربران و… در هنگام قطع برقراهنمای صوتی اجرای فرامین و دستوراتسرعت بالا در پردازش اطلاعاتنظارت ایمن بر دستگاها و تجهیزات متصل به آن ( با ارسال پیام اجرای دستور از طرف دستگاه به کاربر )دارای نمایشگر LED برای کانال های خروجی و عملکرد سیستممناسب برای مصارف خانگی ، تجاری ، صنعتی و…قابلیت راه اندازی توسط ولتاژ ۹ الی۲۵ ولت متناوب و یا مستقیمبا قابلیت نصب آسان در تابلو های برقplc طراحی صنعتی و بهینه شدهارایه رایگان نرم افزار اندروید برای تسهیل کار با دستگاهقابلیت اعلام قطع و وصل برق از طریق پیامک ، تماس تلفنی و پخش آژیر (در صورت تهیه باتری بک آپ )امکان کنترل راه دور با برد نامحدود در حالت پیامکامکان کنترل خروجی های دستگاه با ریموت کنترل رادیویی و همچنین با ارسال پیامک از راه دور ( علاوه بر کنترل خروجی ها از راه دور توسط پیامک می توانید با ریموت کنترل رادیویی نیز خروجی ها را کنترل نمایید.)دارای ریموت کنترل رادیویی لرنینگقابلیت ذخیره ۵۰ ریموت رادیوییقابلیت کار با ریموت های رادیویی فرکانس ۴۳۳قابلیت کار در ۳ مد :مد حافظه دار : در این حالت با فشردن هریک از دکمه های ریموت، رله مربوط به آن روشن شده و روشن باقی می ماند و تنها با فشردن مجدد همان دکمه خاموش می شود.مد فشاری : در این حالت با فشردن دکمه ۲ ریموت، رله ۲ روشن و با رها کردن آن دکمه رله ۲ بلافاصله خاموش می شود.مد زمان دار : در این حالت با فشردن دکمه ۲ ریموت، رله ۲ روشن و پس از مدت زمانی که شما تعیین می کنید خاموش می شود.قابلیت استفاده به عنوان دزدگیر (با ریموت آن می توان دزدگیر را فعال یا غیرفعال نمود و می توان با متصل نمودن یک آژیر و سنسورهایی مانند چشم الکترونیک آنرا به دزدگیری کاربردی تبدیل نمود.)
  • اقلام همراه
    محتویات شامل :یک دستگاه اس ام اس کنترل RM322یک عدد آنتن جی اس ام کوتاه (در صورت تمایل می توان آنتن سیم دار برای آنتن دهی بیشتر سفارش دهید.(یک عدد ریموت بتا برد کوتاه ۴۳۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دزدگیر اماکن مدل Samitro-Alarm kit 421

دزدگیر اماکن مدل Samitro-Alarm kit 421

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال بی‌سیم
  • اتصالات فیزیکی
    ۴ زون سیمی
  • ظرفیت باتری
    ۴۲۰۰ آمپرساعت
  • اقلام همراه
    ۱- دستگاه مرکزی(سیم کارت خور و دارای وروردی خط تلفن)۲- یک عدد چشم بی سیم با زاویه ۱۱۰ درجه۳- یک عدد مگنت درب و پنجره بی سیم۴- دو عدد ریموت کنترل۵- یک عدد شارژر ۱۲ ولت۶- دفترچه راهنمای نصب محصول

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دزدگیر پرتو آذرخش مدل smart zx

دزدگیر پرتو آذرخش مدل smart zx

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال بی‌سیم
  • مشخصات صفحه نمایش
    LCD 2*16
  • سایر توضیحات
    هشت زون سخت افزارو ده زون وایرلسپنج خروج ی ایزوله شده جهت راه اندازی تجهیزات و لوازم برقی)موتورآب،کولر،(..۶۴ حافظه تلفن و هشت حافظه جهت ضبط صدااعلام هشدارقطع برق , قطع خط تلفن،قطع آژیرها،کاهش برق باتری ازطریق نمایشگر وپیامکتماس ازطریق سیمکارت وخط ثابت(۶۴ حافظه تلفن) دارای ۱۰ مدیر و ۱۰ کاربر معمولی جهت پیامک واعلام هشدار وتماس از طریق سیم کارتدارای ۲۰ حافظ تماس جهت تماس با خط ثابتدارای ۳۴ حافظه جهت کنترل خروجی OUT1 در زمان تماس با دستگاهدارای ورودی ایزوله تلفنشارژاتوماتیک باتری دستگاهدارای آنتن دهی قوی بدون نیازبه آنتن خارجی، قابلیت افزودن آنتن خارجیقابلیت زون ۲۴ ساعته برای هر زونقابلیت مانیتورینگ برای هر زون (camera)حافظه محافظت شده از نوع فلش ضد نویز جهت ذخیره سازی پیامهای صوتیامکان بکارگیری دستگاه به عنوان اعلام واطفاع حریقپخش صدای مجزا برای هر زون درزمان تحریک سیستمامکان ست کردن۶۰ ریموت با قابلیت آدرس دهی دلخواهحذف ریموت ها از طریق پیامک و نرم افزارفعال و غیر فعال سازی هر زون به صورت مجزا از طریق نرم افزار و پیامکفعال و غیر فعال سازی هر خروجی به صورت مجزا از طریق نرم افزار و پیامک ارسال پیامک های فارسی شامل جزییات عملکردهای دستگاهارسال پیامک فارسی شامل جزییات دقیق از قبیل شماره ریموت یا تلفن یکه دستگاه راکنترل می کند.دارای منو با دسترسی آسان جهت برنامه ریزی دستگاههرزون باقابلیت برنامه ریزی مستقل ازقبیلفعال وغیرفعالسازی هرزون به صورت مجزاتعیینNormaly open وNormaly Close برای هر زون به صورت مجزاامکان پخش صدای مجزا برای هر زون درزمان تحریک دستگاهامکان فعال کردن پنج خروجی به صورت لحظه ای یا دائم در زمان تحریک دستگاهامکان فعال کردن خروجیها ازطریق ریموت،پیامک،نرم افزارموبایل،صفحه کلیدخروجی تلفن ایزوله شده دربرابر ورودی های ناسازگارمانند برق شهریدارای منبع تغذیه پاورسوییچینگ اتوماتیک وپایدار در برابر نوسانات شدید برق شهری با رنج ولتاژ نوسانی بادامنه ۱۱۰ الی۶۰۰ ولت
  • ظرفیت باتری
    ۹۰۰۰ آمپرساعت
  • مدت زمان کارکرد باتری
    ۷۲ ساعت
  • اقلام همراه
    دو عدد ریموت،دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دزدگیر اماکن آگاه مدل S201b

دزدگیر اماکن آگاه مدل S201b

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x3x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال GSM‎-۲G
  • اتصالات فیزیکی
    شارژر type c
  • سایر توضیحات
    طراحی جدید و تغییرات ظاهریشارژر type c برد سنسور حرکتی تا ۹ متربهبود آنتن دهی دستگاهسوکت سیم کارت نانوتقویت میکروفون برای شنیدن صدای محیطدارای ۳ سنسور هوشمند (تشخیص حرکت، تشخیص باز و بسته شدن درب، تشخیص ضربه و لرزش)بدون نیاز به خرید دستگاه مرکزیمبتنی بر اینترنت سیم کارتاپلیکیشن قابل نصب در اندروید و IOSنصب اپلیکیشن برای یک نفرامکان هشدار از طریق تماس تلفنی به ۲ شماره تعریف شدهامکان هشدار از طریق اپلیکیشن اختصاصی موبایلامکان هشدار با ارسال پیامک به مالک دستگاهنصب آسان بدون سیم کشی و تخریبامکان شنود صدای محیطاطلاع از حرکت و جابجایی اشیاء محیطنمایش تاریخچه هشدارها (باز و بسته شدن درب، تشخیص حرکت، لرزش)دارای اپلیکیشن موبایل برای مشاهده و کنترل دستگاهاپلیکیشن به زبان فارسی و عربیباتری قابل شارژظرفیت باتری و شارژ طولانی تر با باتری قدرتمند ۲۲۰۰ میلی آمپربسیار کم مصرف و بیش از ۶ ماه استفاده با یکبار شارژ
  • ظرفیت باتری
    ۲.۲ آمپرساعت
  • مدت زمان کارکرد باتری
    ۴۴۶۴ ساعت
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنماکارت گارانتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دزدگیر اماکن کلاسیک مدل z4 ultra

دزدگیر اماکن کلاسیک مدل z4 ultra

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x23x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال GSM‎-۲G
  • سایر توضیحات
    مدت زمان کارکرد باتری بستگی به تعداد مصرف کننده و چشمی دارد
  • ظرفیت باتری
    ۹۰۰۰ آمپرساعت
  • اقلام همراه
    ۲ عدد ریموت گیگا کد کلاسیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دزدگیر اماکن جی ام کا مدل ۸۹۰

دزدگیر اماکن جی ام کا مدل 890

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰*۲۴*۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال GSM‎-۲G
  • مشخصات صفحه نمایش
    LCD
  • اتصالات فیزیکی
    باطری، چشمی، بلندگو، مگنت، دتکتور و …
  • سایر توضیحات
    قابلیت کنترل از طریق تماس، SMS و اپلیکیشن اعلام سرقت از طریق تماس، SMS و اپلیکیشنارسال پیام یادآور به مدیر در صورت عدم فعال کردن دستگاهقابلیت تعریف ۳ پارت مجزا با رمز ورود اختصاصی و جداگانهتایمر ۲۴ ساعته جهت فعال و غیرفعال سازی دستگاه در ساعت و تاریخ دلخواهقابلیت ضبط ۲ پیام مجزا ویژه اعلام سرقت و اعلام حریقثبت ۶۰ واقعه LOG در حافظه سیستم با ذکر ساعت و تاریخدارای تاریخ شمسیهشدار قطع و وصل برق از طریق تماس، SMS و اپلیکیشنارسال گزارش ورود و خروج اعضا به مدیرقابلیت حفاظت دو مرحله ای : در این حالت باید غیرفعالسازی با ریموت از طریق SMS و رمز تایید شوددارای تایمر رله خروجی باتری باید جداگانه تهیه شود
  • مدت زمان کارکرد باتری
    بسته به باطری ساعت
  • اقلام همراه
    ۲ عدد ریموت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دزدگیر اماکن مدل سولار ‎JD-W06 panel

دزدگیر اماکن مدل سولار ‎JD-W06 panel

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵.۲×۲۳.۴×۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال بی‌سیم
  • اتصالات فیزیکی
    بی سیم
  • سایر توضیحات
    خصوصیات:- مفید: این یک آژیر بلند با فلاش و نور روشن در هنگام فعال شدن زنگ هشدار است. طراحی ۲ در ۱، می تواند به عنوان یک آژیر ساده با کنترل پنل، همچنین به عنوان یک مرکز مستقل برای سیستم امنیتی خانه کار کند.- پرقدرت: برد برق خورشیدی ۷.۵ x 6.3 اینچ، سلول خورشیدی ۷.۴ V/2100 میلی آمپر، باتری ها قابل شارژ هستند. بدون نیاز به آفتاب زیاد، می‌تواند ۱۵ روز یا بیشتر در روزهای بارانی و تاریک باشد و همچنان بدون هیچ مشکلی شارژ شود.- صدای بلند: ۱۱۰ دسی بل، با نور فلاش. وقتی کسی زنگ هشدار را به صدا در می آورد، صدای بلندی به گوش می رسد تا سارقان را بترساند و به همسایه شما هشدار دهد- DIY: می تواند به عنوان میزبان زنگ کار کند، این آژیر بی سیم می تواند با سنسورهای دیگر (حداکثر ۹۹ قطعه) کار کند. لوازم جانبی برای سیستم هشدار خانه متصل Wolf-Guard- نصب آسان: بدون نیاز به سیم کشی کیت دیواری یا در فضای باز. طراحی منحصر به فرد با عملکرد هشدار دستکاریویژگی ها:هشدار قوی با صدا و فلاش.شارژ با انرژی خورشیدی برای صرفه جویی در انرژی.طراحی ضد آب قابل اعتماد.اتصال بی سیم برای نصب آسان.هشدار کم مصرفهشدار ضد دستکاریاطلاعات فنی:سازنده Chitongdaپانل JD-W06 سبکجنس پلاستیک ABSمنبع تغذیه انرژی خورشیدیروش نصب پیچی.سطح صدا ۱۱۰ دسی بلجریان آماده به کار: ≤۶ میلی آمپرجریان شارژ خورشیدی: حداکثر می تواند ۳۰۰ میلی آمپر باشدجریان هشدار: ≤۲۵۰ میلی آمپرفرکانس دریافت بی سیم: ۴۳۳ مگاهرتز ± ۰.۵ مگاهرتزفاصله دریافت بی سیم: ≥ ۸۰ مترمحیط کار: دما: -۲۰ درجه سانتیگراد ~ ۶۵ درجه سانتیگرادرطوبت نسبی: ≤۹۰%باتری داخلی: باتری لیتیومی ۳.۷ ولت ۲۳۰۰ میلی آمپر ساعتابعاد: ۱۹۰x300x70 میلی متر
  • ظرفیت باتری
    باتری لیتیومی ۳.۷ ولت ۲۳۰۰ آمپرساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دزدگیر اماکن جی ام کا مدل Q1

 دزدگیر اماکن جی ام کا مدل Q1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال GSM‎-۲G
  • اتصالات فیزیکی
    دارای ۲ عدد سنسور باسیم جی ام کا دارای یک عدد آژیر پبزو
  • اقلام همراه
    ۲ عدد سنسور حرکتی باسیمیک عدد آژیر پیزو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سیستم دزدگیر سیم‌کارتی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کولر گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا