تجهیزات تردد، حفاظت و امنیت

دزدگیر منزل، راهنمای خرید انواع دزدگیر منزل معمولی و سیمکارتی ارزان

اگر نگران سرقت از منزل خود هستید، این مطلب به شما کمک خواهد کرد.

با توجه به آمار روز افزون سرقت منازل، بسیاری از افراد نگران حفظ دارایی های خود هستند، به طوری که شاید خیلی از افراد جرئت خالی گذاشتن منزل خود را ندارند و همیشه می بایست یکی از اعضای خانواده در منزل بماند. حال اگر قصد سفر داشته باشید، نمی شود یکی از اعضای خانواده در خانه بماند، پس راه چاره چیست؟ افزایش امنیت منزل که شامل افزایش تعداد قفل، افزودن حفاظ به درب و پنجره، استفاده از درب ضد سرقت می باشد. متاسفانه همه این روش ها موقتی هستند و سارق وقت بیشتری را صرف سرقت از منزل شما می کند. ولی اگر به موقع نرسید، سارق موفق به سرقت از منزل شما می شود. بهترین روش افزایش ایمنی منزل، علاوه بر موارد بالا، استفاده از دوربین های نظارتی و سیستم های دزدگیر می باشد.

شاید اولین چیزی که به ذهن شما برسد این است که دوربین نصب کنید. اما آیا دوربین مانع از ورود دزد به منزل شما می شود، پاسخ منفی است. با وجود دوربین هم سارق از منزل شما سرقت خواهد کرد. اگر خوش بین باشید، تجسم کنید سارق صورت خود را نپوشانده و در بهترین حالت ممکن سابقه دار باشد، می توانید از طریق تشخیص چهره پلیس آگاهی، او را پیدا کنید و چند ماهی منتظر باشید که فرد مورد نظر بازداشت شود. که معمولا بعد از گذشت این زمان وی لوازم شما را فروخته و چیزی ندارد که به شما بازگرداند. در گذشته برای خرید سیستم امنیتی منزل نیاز به یک تکنسین بود که وارد منزل شما شود و سیم‌ها را از دیوارهای شما عبور دهد، اما سیستم‌های امروزی بی‌سیم هستند و نصب آنها بسیار آسان‌تر است.

پس در می‌یابیم که بهترین سیستم حفاظتی منزل دزدگیر سیم‌کارتی می باشد. زمانی که سارق وارد منزل شما شود آلارم با صدایی خیلی بلند به صدا در می آید که باعث می شود، او از ترس دستگیر شدن توسط همسایه ها و پلیس پا به فرار بگذارد و سرقت نافرجام بماند. البته هنگامی که آلارم به صدا در می آید، از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به شماره هایی که از قبل به آن داده اید، ورود دزد به منزل شما را خبر می دهد. بسیاری از سیستم‌های امنیتی منزل در حال حاضر به عنوان هاب خانه هوشمند عمل می‌کنند و کنترل‌های چراغ‌ها، ترموستات‌ها، قفل‌ها و موارد دیگر را در یک برنامه روی گوشی هوشمند شما متمرکز می‌کنند.

سیستم های دزدگیر انواع مختلفی دارند که ممکن است، انتخاب را برای شما سخت نماید. اما نگران نباشید، کیمیک به شما می آموزد بهترین دستگاه دزدگیر را انتخاب و خریداری کنید. پس با ما همراه باشید.

سیستم دزدگیر سیم‌کارتی چیست؟

اگر بخواهیم یکی از جدیدترین سیستم های امنیتی دنیا را به شما معرفی کنیم، سیستم دزدگیر سیم‌کارتی می باشد. این سیستم کاربردهای زیادی دارد، به طوری که بسیاری در منزل، محل کار و اداره از آن استفاده می کنند. نسل جدید این سیستم ها سیم‌کارتی می باشد. دزدگیرهای سیم‌کارتی دقیقا زمانی که سارق وارد محل می شود، با شما تماس گرفته می شود، نسل های قدیمی تر این سیستم ها با خط تلفن ثابت کار می کرد و سارق قبل از سرقت خط تلفن را قطع می کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دزدگیر موتور سیکلت

انواع سیستم‌های امنیتی خانه یا همان دزدگیر منازل:

شما باید یک سیستم امنیتی منزل DIY را با یک سیستم حرفه ای نصب شده مقایسه کنید تا ببینید کدامیک به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

سیستم های امنیتی منزل بی سیم DIY: این سیستم های امنیتی به صورت کیت های بسته بندی شده ای هستند که خودتان نصب می کنید. اکثر آنها به شما امکان را می‌دهند که بدون هیچ هزینه ای سیستم خود را از طریق یک برنامه تلفن هوشمند نظارت کنید، اما برخی از آنها از شما می خواهند که برای نظارت حرفه ای‌تر مقداری هزینه کنید. بسیاری از سیستم‌های خودنظارتی نظارت حرفه‌ای اختیاری را ارائه می‌دهند که می‌توانید هر زمان که بخواهید، مانند زمانی که به تعطیلات می‌روید، آن را شروع کرده و یا لغو نمائید.

مزایا: سیستم های با نظارت حرفه ای اختیاری به شما انعطاف پذیری بیشتری می دهند. این سیستم ها معمولاً هزینه نظارت ماهانه کمتری نسبت به سیستم های حرفه ای نصب شده دارند. اکثر آنها برای استفاده نیازی به امضای قرارداد چند ساله ندارند.

معایب: شما باید خودتان سیستم را نصب کنید. سیستم‌های خود نظارتی ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته توسط متخصصان آموزش دیده نظارت نمی‌شوند – هشدار تلفن هوشمند را در یک لحظه حساس از دست می‌دهید و به دزد زمان می‌دهید تا وارد منزل شما شود.

 سیستم‌های امنیتی منزل با نصب حرفه ای: این سیستم های امنیتی که توسط یک تکنسین نصب می شوند، با نظارت حرفه ای ۲۴/۷ ارائه می شوند. این بدان معناست که توزیع کنندگان آموزش دیده در مراکز نظارت بر هشدار، آلارم های فعال را تأیید می کنند و به مقامات هشدار می دهند. بسیاری از سیستم ها یک برنامه تلفن هوشمند برای کنترل و نظارت از راه دور ارائه می دهند، اما برخی از ارائه دهندگان هزینه ماهانه بالاتری را برای استفاده از آن دریافت می کنند. معمولاً یک هزینه اولیه برای تجهیزات و نصب و همچنین یک قرارداد چند ساله مورد نیاز با هزینه تکراری برای نظارت وجود دارد.

مزایا: یک تکنسین سیستم را برای شما تنظیم می کند. سیستم شما همیشه توسط یک متخصص نظارت می شود.

معایب: هزینه های ماهانه معمولاً حدود ۴۰ دلار یا بیشتر است. شما گرفتار یک قرارداد چندین ساله می‌شوید و طبق آن قرار داد باید از نسل جدید سیستم‌های امنیتی آن شرکت استفاده کنید.

قراردادهای سیستم‌های نصب شده حرفه‌ای به چه صورت می‌باشند:

سیستم های امنیتی نصب شده حرفه ای معمولاً مستلزم امضای قراردادی به مدت دو تا پنج سال می‌باشند. در حالی که قراردادها شما را به یک ارائه دهنده امنیتی محبوس می‌کنند و شما را متعهد به پرداخت هزینه ماهانه مکرر می کنند، اما نکات مثبتی نیز دارند.

در اینجا، ما قطعاتی را که معمولاً در سیستم‌های امنیتی اولیه منزل مشاهده می‌کنید را به ترتیب اهمیت آنها برای سیستم کلی تعریف می‌کنیم. کیت‌های سیستم امنیتی DIY معمولاً شامل یک ایستگاه پایه، یک صفحه کلید (صفحه کنترل صفحه لمسی)، حسگرهای تماس، حسگرهای حرکتی و فوب کلید می‌باشند.

اجزاء و قسمت‌های مختلف دزدگیر منازل:

  • ایستگاه پایه: ایستگاه پایه به عنوان مغز سیستم امنیتی عمل می کند و به صورت بی سیم به تمام سنسورها و اجزای آن متصل می شود و به عنوان پلی بین اجزای جداگانه و اینترنت عمل می کند. این دستگاه معمولاً شامل یک آژیر داخلی است و دارای باتری های پشتیبان و اتصال سلولی پشتیبان برای قطع برق و یا اینترنت می‌باشد.
  •  سنسورهای تماس: این حسگرها به درها و پنجره‌ها متصل می‌شوند تا هنگام باز و بسته شدن به شما و یا مقامات (اگر نظارت حرفه‌ای دارید) هشدار دهند.
  • حسگرهای حرکت: برای اتاق هایی که دارای چندین در یا پنجره متعدد می‌باشند عالی به نظر می‌رسند، این حسگرها حرکت افراد را تشخیص می دهند. برخی از آنها به گونه ای کالیبره شده اند که حیوانات خانگی آنها را از کار نمی اندازند.
  • صفحه کلید: در برخی از سیستم ها، از یک صفحه کلید ۱۰ رقمی برای وارد کردن کدهای دسترسی استفاده می‌شود که زنگ را فعال و غیرفعال می‌کند.
  • پنل های کنترل صفحه لمسی: مشابه یک تبلت کوچک عمل می‌کنند، این صفحه می تواند جای صفحه کلید فشاری در مدل‌های قدیمی را بگیرد. در پنل، می‌توانید سیستم را فعال و یا غیر فعال کنید، کدهای دسترسی را وارد نموده و سایر دستگاه‌های منزل هوشمند خود را کنترل کنید.
  • فوب ها و برچسب‌ها: مانند سویچ ضربه‌ای روی شیشه ماشین شما عمل می‌کنند، این فوب‌ها دارای دکمه های باز و بسته می‌باشند و برخی دارای برچسب های RF (فرکانس رادیویی) هستند، بنابراین می توانید فوب را روی صفحه کلید سیستم قرار داده و به آن در زمان نیاز ضربه بزنید تا  سیستم را فعال یا غیرفعال کند.
  • افزایش دهنده برد: ریموت کنترل اکثر سیستم‌های امنیتی منزل دارای برد ۵ تا ۱۰ متر می‌باشند. این میزان جوابگوی منازل بزرگ نیست به همین دلیل از این قطعه برای افزایش برد کنترل سیستم‌های امنیتی استفاده می‌شود. در سیستم‌های دیگر، اجزای بی‌سیم و همچنین گسترش‌دهنده برد به‌عنوان تکرارکننده سیگنال عمل می‌کنند که برد ایستگاه پایه را بیشتر افزایش می‌دهند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دوربین مداربسته

نکاتی که هنگام خرید سیستم های دزدگیر سیم‌کارتی باید به آن ها توجه کنید:

  • میزان هزینه ای که قرار است برای خرید دزدگیر هزینه کنید. توجه داشته باشید مدل های مختلفی از سیستم های دزدگیر در بازار موجود است که هر کدام قیمتی دارند. برخی با خط تلفن ثابت کار می کنند، تعدادی از آن ها با سیم کارت و بدون سیم کار می کنند. البته مدل های جدیدتری از دزدگیر به بازار آمده است که هر دو قابلیت را دارند. یعنی هم خط تلفن ثابت و هم سیم کارت به آن ها متصل می شود.
  • به جنس باطری داخلی دزدگیر توجه کنید. اگر از جنس های نامرغوب ساخته شده باشد. هنگامی که برق قطع شود عملا بدون استفاده می شود. خیلی از سارق ها از این موضوع سوء استفاده می کنند و چند ساعت قبل از سرقت برق منزل را قطع کرده و زمانی که از خالی شدن باطری آن مطمئن می شوند، اقدام به سرقت از منزل شما می کنند. پس بهترین نوع باطری را خریداری کنید.
  • اگر بخواهیم به مهمترین قسمت سیستم دزدگیر اشاره کنیم بدون شک چشمی آن می‌باشد. چشمی ها انواع مختلفی دارند و شما می بایست با توجه به نیاز خود برای دزدگیر چشمی تهیه کنید. وظیفه اصلی که چشمی یا سنسورها به عهده دارند، دریافت اطلاعات محیط اطراف است به طوری که هر گونه حرکتی در نقطه دید چشمی، باعث به صدا در آمدن دزدگیر می شود. سنسور های مختلفی وجود دارد که می توانید با توجه به نوع نیاز آن ها را نتخاب کنید. انواع مدل های سنسور یا چشمی دزدگیر عبارتند از: سنسور مادون قرمز، سنسور لرزشی، و سنسور ارتعاشی، سنسور ساده و سنسور بی سیم.
  • به کیفیت صدای آژیر دزدگیر دقت کنید. صدایی که موقع به صدا در آمدن دزدگیر شنیده می شود، باید به گونه ای باشد که همسایه ها و پلیسی که در منطقه گشت می زند، به خوبی صدای آن را بشنوند. و از وقوع سرقت در محل مطلع شوند.
  • اگر دزدگیر را در منطقه ای نصب می کنید که اطراف آن خالی است، می بایست اسپیکر قوی تری انتخاب کنید.
  • مهم ترین قسمت بعد از خریداری دزدگیر، نصب آن می باشد. برای این کار از افراد متخصص و با تجربه استفاده کنید. اگر چشمی ها در قسمتی نصب شوند که متوجه ورود شخص به داخل ساختمان نشوند. استفاده از دزدگیر عملا بی فایده است. پس بخاطر هزینه کمتر برای نصب کیفیت کار خود را پایین نیاورید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید سیستم دزدگیر سیم‌کارتی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۱۵ نمونه سیستم دزدگیر سیم‌کارتی پرفروش، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG8_s 2CH HQ

دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG8_s 2CH HQ

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x22x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۵۰ گرم
  • اتصالات فیزیکی
    با سیم و بی سیم
  • اقلام همراه
    پنل مرکزی دزدگیر۲ عدد چشمی با سیم پارادوکس HQ476باتری ۴.۵ آمپر۲ عدد ریموتبلندگوکاور بلندگودفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دزدگیر اماکن کلاسیک مدل ۶۴ Pro Z4 Ultra

دزدگیر اماکن کلاسیک مدل 64 Pro Z4 Ultra

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x15x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال LTE‎-۴G
  • اتصالات فیزیکی
    بی سیم و با سیم
  • سایر توضیحات
    پک دزدگیر کلاسیکاین پک شامل:پنل مرکزی دزدگیر کلاسیک مدل ۶۴Pro Ultraپنل تلفن کننده سیم کارتیG12 عدد چشمی Alpha+1 عدد باتری ۵ آمپر۱ عدد کاور بلندگو فلشر۲ عدد ریموت۱۵ متر کابل ۲ زوج
  • ظرفیت باتری
    ۵ آمپرساعت
  • مدت زمان کارکرد باتری
    ۲ ساعت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دزدگیر اماکن کوماکس مدل C310

دزدگیر اماکن کوماکس مدل C310

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x30x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال بی‌سیم
  • اتصالات فیزیکی
    پنل و دو عدد ریموت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دزدگیر پرتو آذرخش مدل smart zx

دزدگیر پرتو آذرخش مدل smart zx

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال بی‌سیم
  • مشخصات صفحه نمایش
    LCD 2*16
  • سایر توضیحات
    هشت زون سخت افزارو ده زون وایرلسپنج خروج ی ایزوله شده جهت راه اندازی تجهیزات و لوازم برقی)موتورآب،کولر،(..۶۴ حافظه تلفن و هشت حافظه جهت ضبط صدااعلام هشدارقطع برق , قطع خط تلفن،قطع آژیرها،کاهش برق باتری ازطریق نمایشگر وپیامکتماس ازطریق سیمکارت وخط ثابت(۶۴ حافظه تلفن) دارای ۱۰ مدیر و ۱۰ کاربر معمولی جهت پیامک واعلام هشدار وتماس از طریق سیم کارتدارای ۲۰ حافظ تماس جهت تماس با خط ثابتدارای ۳۴ حافظه جهت کنترل خروجی OUT1 در زمان تماس با دستگاهدارای ورودی ایزوله تلفنشارژاتوماتیک باتری دستگاهدارای آنتن دهی قوی بدون نیازبه آنتن خارجی، قابلیت افزودن آنتن خارجیقابلیت زون ۲۴ ساعته برای هر زونقابلیت مانیتورینگ برای هر زون (camera)حافظه محافظت شده از نوع فلش ضد نویز جهت ذخیره سازی پیامهای صوتیامکان بکارگیری دستگاه به عنوان اعلام واطفاع حریقپخش صدای مجزا برای هر زون درزمان تحریک سیستمامکان ست کردن۶۰ ریموت با قابلیت آدرس دهی دلخواهحذف ریموت ها از طریق پیامک و نرم افزارفعال و غیر فعال سازی هر زون به صورت مجزا از طریق نرم افزار و پیامکفعال و غیر فعال سازی هر خروجی به صورت مجزا از طریق نرم افزار و پیامک ارسال پیامک های فارسی شامل جزییات عملکردهای دستگاهارسال پیامک فارسی شامل جزییات دقیق از قبیل شماره ریموت یا تلفن یکه دستگاه راکنترل می کند.دارای منو با دسترسی آسان جهت برنامه ریزی دستگاههرزون باقابلیت برنامه ریزی مستقل ازقبیلفعال وغیرفعالسازی هرزون به صورت مجزاتعیینNormaly open وNormaly Close برای هر زون به صورت مجزاامکان پخش صدای مجزا برای هر زون درزمان تحریک دستگاهامکان فعال کردن پنج خروجی به صورت لحظه ای یا دائم در زمان تحریک دستگاهامکان فعال کردن خروجیها ازطریق ریموت،پیامک،نرم افزارموبایل،صفحه کلیدخروجی تلفن ایزوله شده دربرابر ورودی های ناسازگارمانند برق شهریدارای منبع تغذیه پاورسوییچینگ اتوماتیک وپایدار در برابر نوسانات شدید برق شهری با رنج ولتاژ نوسانی بادامنه ۱۱۰ الی۶۰۰ ولت
  • ظرفیت باتری
    ۹۰۰۰ آمپرساعت
  • مدت زمان کارکرد باتری
    ۷۲ ساعت
  • اقلام همراه
    دو عدد ریموت،دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دزدگیر اماکن کلاسیک مدل PN02

دزدگیر اماکن کلاسیک مدل PN02

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x35x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • ظرفیت باتری
    ۴۵۰۰ آمپرساعت
  • اقلام همراه
    دستگاه پنل Z4 ULTRAتلفن کننده سیم کارتی G1باتری ۱۲V4.5Aکاور بلندگو فلزیبلندگو ۳۰ واتچشمی فوتالپایه چشمیدو عدد ریموتپیزو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دزدگیر اماکن کروی مدل w18

دزدگیر اماکن کروی مدل w18

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵.۹×۱.۲×۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال بی‌سیم
  • مشخصات صفحه نمایش
    TFT color display
  • اتصالات فیزیکی
    بیسیم
  • سایر توضیحات
    نصب آسان فقط درکمتر از ۱۰ دقیقه بدون سیم کشی و سوراخکاریقابلیت تعریف ۹۹ زون و ۸منطقه گروهی مختلفقابلیت خاموش و روشن کردن هر منطقه گروهی به دلخواهقابلیت خاموش و روشن کردن هر منطقه گروهی به دلخواه به صورت ریموت از راه دوربرنامه موبایل جهت گوشی های Apple و Androidقابلیت تعریف ۶ گروه کاربری برای تماس اضطراری ( تماس از دستگاه به تلفن ثابت و همراه ) در زمان الارمامکان تماس به دستگاه و شنود محیط کارامکان تعریف ۱۵۰ ریموت کنترل و مگنت و چشمی به دستگاهذخیره سازی ۹۹ لاگ الارم ها و .. برای هر گروهدارای آژیر داخلی ۸۰ دسی بلساخته شده از جنس abs فشرده(مقاومت بالا)ولتاژکاری ۵ ولت(قابل تغذیه با پاور بانک و شارژر موبایل)جریان مصرفی در حالت اماده کمتر از ۵۰ میلی آمپرحریان مصرفی در حالت کار ۴۵۰ میلی آمپردارای باتری پشتیبان داخلی ( حداکثر زمان قابل استفاده ۲۰ دقیقه بر خلاف گفته سازنده که ۸ ساعت اعلام کرده است )محدوده پوشش دهی تا شعاع بیش از ۱۰۰ مترفرکانس کاری۴۳۳حالت مدولاسیون:ASKامکان اتصال به چشمی دزدگیر اماکن مدل lD-p819 ( کروی نسخه OEM )
  • ظرفیت باتری
    ۸۰۰ آمپرساعت
  • مدت زمان کارکرد باتری
    ۰.۵ ساعت
  • اقلام همراه
    ۱- دستگاه مرکزی بیسیم (سیم کارت خور)۲- یک عدد چشم بی سیم با زاویه ۱۱۰ درجه مدل p839 3- یک عدد مگنت درب و پنجره بی سیم۴- دو عدد ریموت کنترل۵- یک عدد شارژر ۵ ولت یک آمپر۶- یک عدد کابل شارژر میکرو یو اس بی۷- براکت نصب دستگاه بر روی دیوار و سیستم فعال سازی سنسور پشت دستگاه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دزدگیر اماکن مدل w4b2

دزدگیر اماکن مدل w4b2

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x10x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال GSM‎-۲G
  • مشخصات صفحه نمایش
    صفحه نمایشگر لمسی ۴.۳ اینچی فول تاچ خازنی
  • اتصالات فیزیکی
    سیم برق – سیم اسپیکر
  • ظرفیت باتری
    ۱۰۰۰ آمپرساعت
  • مدت زمان کارکرد باتری
    ۳ ساعت
  • اقلام همراه
    ۲ عدد سنسور درب و پنجره – ۲ عدد سنسور چشمی – ۲ عدد ریموت – ۱ عدد کابل شارژ – ۱ عدد آداپتور شارژ – ۲ عدد تگ RFID

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دزدگیر بیسیم اماکن هگزا مدل HWSS-433

دزدگیر بیسیم اماکن هگزا مدل HWSS-433

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x7x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال بی‌سیم
  • اتصالات فیزیکی
    شارژر
  • مدت زمان کارکرد باتری
    ۲۴ ساعت
  • اقلام همراه
    یک آژیر فلاشر بیسیم با باتری داخلی , یک سنسور درب یا پنجره بیسیم و یک عدد ریموت کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دزدگیر اماکن آنیک مدل Eco4000

دزدگیر اماکن آنیک مدل Eco4000

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x26 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال GSM‎-۲G
  • اتصالات فیزیکی
    باسیم
  • اقلام همراه
    ۴ عدد چشمی P1 آنیک. باطری ۵A 12V. بلندگو به همراه کاور. آژیر . ۲عدد ریموت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دزدگیر در و پنجره کد ۱۵۱۱۱۱۳

دزدگیر در و پنجره کد 1511113

مشخصات

  • ابعاد
    ۵*۱۰*۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    امن و راحتقابل نصب بر روی در،پنجره،خودرو و…دارای دکمه ON و OFF جهت کنترل زنگکارکرد با باتری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دزدگیر اماکن سایلکس مدل سیمکارتی SG8-805Q

دزدگیر اماکن سایلکس مدل سیمکارتی SG8-805Q

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x9x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۶۰ گرم
  • اقلام همراه
    ۲ عدد ریموت Lenex Hopping Code433سیم باتری فیوز یدکیدفتر چه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دزدگیر در و پنجره کروی مدل W31

دزدگیر در و پنجره کروی مدل W31

مشخصات

  • ابعاد
    ۴x2x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال بی‌سیم
  • اتصالات فیزیکی
    پیچ و رولپلاک یا چسب دو طرفه
  • اقلام همراه
    پیچ و رولپلاک، چسب دو طرفه، باتری نیم قلمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دزدگیر اماکن جی ام کا مدل ۸۹۰

دزدگیر اماکن جی ام کا مدل 890

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰*۲۴*۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال GSM‎-۲G
  • مشخصات صفحه نمایش
    LCD
  • اتصالات فیزیکی
    باطری، چشمی، بلندگو، مگنت، دتکتور و …
  • سایر توضیحات
    قابلیت کنترل از طریق تماس، SMS و اپلیکیشن اعلام سرقت از طریق تماس، SMS و اپلیکیشنارسال پیام یادآور به مدیر در صورت عدم فعال کردن دستگاهقابلیت تعریف ۳ پارت مجزا با رمز ورود اختصاصی و جداگانهتایمر ۲۴ ساعته جهت فعال و غیرفعال سازی دستگاه در ساعت و تاریخ دلخواهقابلیت ضبط ۲ پیام مجزا ویژه اعلام سرقت و اعلام حریقثبت ۶۰ واقعه LOG در حافظه سیستم با ذکر ساعت و تاریخدارای تاریخ شمسیهشدار قطع و وصل برق از طریق تماس، SMS و اپلیکیشنارسال گزارش ورود و خروج اعضا به مدیرقابلیت حفاظت دو مرحله ای : در این حالت باید غیرفعالسازی با ریموت از طریق SMS و رمز تایید شوددارای تایمر رله خروجی باتری باید جداگانه تهیه شود
  • مدت زمان کارکرد باتری
    بسته به باطری ساعت
  • اقلام همراه
    ۲ عدد ریموت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دزدگیر سیم کارتی سایلکس مدل Sg8-s

دزدگیر سیم کارتی سایلکس مدل Sg8-s

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x21x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال بی‌سیم
  • مشخصات صفحه نمایش
    LCD
  • اتصالات فیزیکی
    با سیم و بیسیم
  • سایر توضیحات
    دارای ۵ زون با قابلیت تعریف هر زون به ۸ حالتتماس با خط ثابت و سیم‌کارتثبت ۹۹ واقعه آخر به همراه زمان و تاریخ وقوع۲۴ ثانیه پیام قابل ضبط به صورت ۱ تا ۴ پیام مجزا (Alarm – Fire – Tamper – Panic)قابلیت کنترل توسط نرم‌افزار اندروید و iOS و همچنین تغییر تقریبا تمامی تنظیمات توسط نرم‌افزار اندرویددارای ریموت ۴۳۳.۹۲MHz) Hopping Code) با قابلیت تعیین سطح دسترسی کاربراندارای ۱۰ حافظه شماره تماس در هنگام آلارم با قابلیت ارسال SMS (فارسی) و تماسامکان غیرفعال کردن موقت زون، ریموت و سنسور بی‌سیم در سیستمافزایش رله‌های کنترلی تا ۴ رله متناسب با مدل دستگاه (۱ رله ۸۰۵S و ۴ رله ۸۰۵Q)تغییر خروجی اسپیکر به دو خروجی اسپیکر ۱ و ۲ و حفاظت تمامی خروجی‌های آلارم به تفکیکسخت‌افزار تمام SMD با ساختار جدید مدار آلارم، ترمینال‌های خروجی و خنک‌کنندهامکان تعریف نام برای مدیران، مخاطبین آلارم، زون، ریموت، سنسور بی‌سیم و رله‌های کنترلی توسط اپلیکیشنامکان تعریف و حذف مدیران توسط مدیر یک از طریق SMS و اپلیکیشنامکان تعریف و حذف مخاطبین آلارم توسط مدیران از طریق SMS و اپلیکیشنتوسعه قابل توجه دستورات SMS (کنترلی و تنظیمی)منوی تست کارآمد جهت تست آسان تمامی عملکردهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستمتنظیمات متنوع تک آژیرها (Chirp) به تفکیک وضعیت سیستم، وضعیت خروجی‌ها و میزان صداقابلیت تنظیم زمان آلارم‌ در محدوده‌های بین بی‌صدا تا ۱۲ ساعتدارای ۴ حافظه Admin (مدیران) با قابلیت ارسال ۱۴ گزارش متنوع (برق و باطری، قطع بلندگو، قطع خط ثابت، میزان اعتبار سیم‌کارت، وضعیت رله‌های خروجی، سوختن فیوز AUX و…)
  • ظرفیت باتری
    ۷۲۰۰ آمپرساعت
  • اقلام همراه
    دو عدد ریموتدفترچه راهنمای نصبفیوز و سیم باتری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دزدگیر اماکن زیرو مدل Ai

دزدگیر اماکن زیرو مدل Ai

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x23x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال LTE‎-۴G
  • مشخصات صفحه نمایش
    LCD سگمنت
  • اتصالات فیزیکی
    برق شهری
  • اقلام همراه
    ۲ عدد ریموت، دفترچه راهنما، فیوز، پیچ و رورپلاک، برچسب اعلام سرقت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دزدگیر اماکن گاردپرو مدل WIFI-433

دزدگیر اماکن گاردپرو مدل WIFI-433

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال بی‌سیم
  • اتصالات فیزیکی
    آژیر
  • مدت زمان کارکرد باتری
    ۳ الی ۴ ساعت
  • اقلام همراه
    دزدگیر wifi1 عدد مگنت درب۱ عدد ریموت۱ عدد کابل micro usb1 عدد کلگی شارژ۱ عدد آژیر پیزو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دزدگیر اماکن پارادوکس مدل commax سری z

دزدگیر اماکن پارادوکس مدل commax سری z

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x40x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال LTE‎-۴G
  • مشخصات صفحه نمایش
    ندارد
  • اتصالات فیزیکی
    چشمی بلنگو
  • ظرفیت باتری
    ۴/۵آمپر آمپرساعت
  • مدت زمان کارکرد باتری
    ۴۸ ساعت
  • اقلام همراه
    چشمی -دوعدد ریموت دزدگیر-بلندگو-جعبه بلندگو-۵متر کابل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG7+ 4CH HQ

دزدگیر اماکن سایلکس مدل SG7+ 4CH HQ

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x22x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • اقلام همراه
    پنل مرکزی دزدگیر ۴ عدد چشمی فوتالباطری ۴.۵ آمپر۲ عدد ریموت بلندگو کاور بلنگو فلزی آژیر اعلام سرقت پیزودفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دزدگیر اماکن آنیک مدل A270

دزدگیر اماکن آنیک مدل A270

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۳x22x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۶ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال بی‌سیم
  • اتصالات فیزیکی
    ریموت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دزدگیر اماکن فایروال مدل F10

دزدگیر اماکن فایروال مدل F10

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵*۳۰*۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال بی‌سیم
  • مشخصات صفحه نمایش
    ال سی دی فارسی
  • اتصالات فیزیکی
    باسیم و بی سیم
  • سایر توضیحات
    دارای صفحه نمایش فارسی و سخنگوی فارسی۸زون باسیم و ۸زون بی سیم با قابلیت تفکیکشنود صدای محیط و قابلیت نصب میکروفون خارجیهشدار قطع برق، خط تلفن و ضعیف شدن باطری۴رمز مستقل جهت کنترل ۴بخش مجزا
  • ظرفیت باتری
    ۷۲۰۰ آمپرساعت
  • اقلام همراه
    دو عدد ریموتدفترچه راهنمای نصبفیوز و سیم باتری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دزدگیر اماکن پارادوکس مدل SP6000

دزدگیر اماکن پارادوکس مدل SP6000

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x21x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال باسیم
  • اتصالات فیزیکی
    جعبه فلزی
  • سایر توضیحات
    سری SPECTRA SP ترکیبی از ویژگی های جدید و ارتباط پیشرفته تحت BUS را برای سیستم های امنیتی ارائه می دهد .سری SPECTRA SP با ارتباط تحت BUS می تواند با ماژول های جانبی گسترده شود.سری SP با داشتن تنوع در کنترل پنل و کی پدها برای مناطق مسکونی و ساختمان های تجاری و اداری که نیازمند به پشتیبانی تا ۳۲ زون هستند، مناسب است.
  • اقلام همراه
    کنترل پنل دزدگیر اماکن پارادوکس سری اسپکترا مدل SP6000 + کیپد K32LCD + ترانس + جعبه فلزی بزرگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دزدگیر اماکن مَسترمایند مدل D

دزدگیر اماکن مَسترمایند مدل D

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x27x32 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۴۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    آهن
  • ویژگی‌های دزدگیر اماکن
    اتصال GSM‎-۲G
  • اتصالات فیزیکی
    باتری _ چشمی (سنسور حرکتی) _ آژیر پیزو_بلندگو شیپوری
  • سایر توضیحات
    دزدگیر اماکن مَسترمایند مدل D : شامل یک دستگاه ویژن ۴۵ پلاس _ یک باتری ۴.۵ آمپری ۱۲ ولتی _ یک عدد مگنت بیسیم ۴۳۳MHz کد هاپینگ_ سنسور حرکتی باسیم _ کاور فلزی بلندگو _ آژیر پیزو _ بلندگو ۲۵ وات _ این پک از محصولات شرکتی و با کیفیت تشکیل شده
  • ظرفیت باتری
    ۴.۵ آمپر آمپرساعت
  • مدت زمان کارکرد باتری
    ۳ ساعت
  • اقلام همراه
    یک دستگاه ویژن ۴۵ پلاس _ یک باتری ۴.۵ آمپری ۱۲ ولتی _ یک عدد مگنت بیسیم ۴۳۳MHz کد هاپینگ_ سنسور حرکتی باسیم _ کاور فلزی بلندگو _ آژیر پیزو _ بلندگو ۲۵ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سیستم دزدگیر سیم‌کارتی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کولر گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا