ابزار سلامت

شورت یکبار مصرف، خرید اینترنتی و قیمت شورت یکبارمصرف زنانه

راهنمای خرید شورت یکبار مصرف زنانه به همراه نکات مهم هنگام خرید

یکی از پوشاک مهم و ضروری که خانم‌ها در کنار لباس اصلی خود به آن احتیاج دارند، شورت یکبار مصرف است. خانم‌ها معمولا در دوران قاعدگی برای جلوگیری از نشت لکه خون بر روی لباس و تخت از این پوشاک استفاده می‌کنند. شورت‌های معمولی به علت اینکه چند بار مصرف هستند، خطر بیماری‌های باکتریایی و انواع عفونت‌های زنانه را افزایش می‌دهند. شورت یکبار مصرف نیاز به شستشو ندارد و شما با هر بار استفاده می‌‌توانید آن را دور بیاندازید. در زمان مسافرت هم برای کاهش وزن ساک و چمدان سفری خود نیز می‌توانید از این محصول بهره ببرید. یکی دیگر از کاربردهای شورت یکبار مصرف زمان بعد از زایمان است، در این دوران هم شما نیاز به شورتی دارید که آن را استفاده کرده و دور بیاندازید.

شورت یکبار مصرف را می‌توان برای کسانی استفاده کرد که دارای بی اختیاری ادرار هستند، این شورت‌ها از نشت ادرار به بیرون جلوگیری می‌کنند. قیمت این شورت‌ در مقایسه با یک شورت زنانه معمولی خیلی ارزان‌تر است، بنابراین ارزش یکبار استفاده و دور انداختن را دارد. در مواردی که هر گونه کثیفی به شورت شما سرایت می‌کند و حوصله شستشو لباس زیر خود را به هر دلیلی ندارید، می‌توانید از شورت یکبار مصرف استفاده کنید. جنس این شورت‌ها از پارچه‌های نرم و لطیف آنتی باکتریال است که سبب می‌شود، حین استفاده از آن‌ها احساس راحتی و آرامش زیادی داشته باشید. از نظر حجمی هم فضای خیلی کمی را اشغال می‌کنند به همین علت یک گزینه مناسب برای سفرهای شما هستند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید شورت یکبار مصرف زنانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این پوشاک ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع شورت یکبار مصرف موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید شورت یکبار مصرف باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

شورت یکبار مصرف چیست و چه کاربردی دارد؟

همان طور که از نام این محصول پیداست یک لباس زیر زنانه یکبار مصرف است که به منظور جلوگیری از نشت خون و ادرار از لباس زیر به لباس‌های اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از علت‌های اکثر عفونت‌های زنانه استفاده از شورت چندبار مصرف است، شما با خرید این شورت می‌توانید جلوی بسیاری از عفونت‌ها و بیماری‌های زنانه را بگیرید. خانم‌ها معمولا هنگام قاعدگی و بعد از زایمان به یک شورت با این ویژگی‌ها نیاز دارند. البته این شورت فقط محدود به این دوران نیست و شما در هر زمانی می‌توانید از آن استفاده کنید و آن را جایگزین شورت‌های چند بار مصرف خود نمائید. یکی از کاربردهای دیگر این شورت در زمان مسافرت است که شما نیاز به وسایل کمتر برای کاهش حجم وسایل خود دارید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شورت زنانه

انواع شورت یکبار مصرف زنانه:

همان طور که گفته شد، شورت‌های یکبار مصرف را در موارد زیادی می‌توان استفاده کرد به همین علت برای هر نیاز خاصی یک شورت خاص طراحی شده که شما می‌توانید شورت مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید، در ادامه شما را با انواع شورت یکبارمصرف زنانه بیشتر آشنا می‌کنیم.

  1. شورت یکبار مصرف دوران پریودی: خانم‌های جوان هر ماه معمولا یک دوره چند روزه دچار عادت ماهیانه یا همان پریود می‌شوند. در این دوران یک یا چند تخمک آزاد می‌شود و فرد برای بارداری آماده می‌شود. در این دوران رحم بسته به ژنتیک فرد دچار خونریزی خفیف یا شدید می‌شود که برای کنترل آن نیاز به نوار بهداشتی با کاپ قاعدگی دارد، البته استفاده از این محصولا صد در صد جلوی نشتی خون و ترشحات را نمی‌گیرد و شما نیاز به شورت یک بار مصرف هم دارید تا از نشت این لکه‌ها بر روی لباس خود جلوگیری کنید.
  2. شورت یکبار مصرف بارداری: چند روز بعد از بارداری یکی از زمان‌هایی است که خانم‌ها بیشتر از هر وقتی به این شورت‌ها احتیاج دارند، یک شورت نرم و راحت که بعد از استفاده دور انداخته شود. در این دوران امکان ایجاد عفونت‌های باکتریایی و قارچی چند برابر دیگر مواقع است بنابراین شما نیاز به یک شورت بهداشتی یک بار مصرف دارید. لباس زیر اصلی شما معمولا بعد از قرار گرفتن در معرض ترشحات و لکه خون خراب شده و باید آن را دور بیاندازید به همین علت این شورت‌ها اقتصادی‌تر هستند.
  3. شورت یکبار مصرف برای بی اختیاری ادرار: شورت‌های مخصوصی که قابلیت جذب بو و رطوبت بالاتر از شورت‌های معمولی را دارند. این شورت‌ها معمولا یکبار مصرف هستند، اما نمونه‌هایی هم دارند که بعد از استفاده می‌توان آن‌ها را شستشو داد. یکی از نگرانی‌های افرادی که دچار بی‌اختیاری ادار هستند، نشت ادار و بوی نامطبوع آن به بیرون از لباس است، شما با این شورت‌ها می‌توانید نگرانی خود را در این مورد برطرف کنید. این افراد معمولا روزی چند مرتبه نیاز به شستشوی لباس زیر خود را دارند که این شورت‌ها آن‌ها را از این کار بی نیاز می‌کنند.
  4. شورت‌های یکبار مصرف شنا و مسافرتی: همواره یکی از دغدغه‌های اصلی شناگران و غواصان استفاده از این لباس زیر نرم و راحت است که در زیر لباس شنا به راحتی پوشیده شود، این لباس زیر دقیقا به همین منظور ساخته شده است. کوهنوردان و طبیعت‌گردها معمولا با خود کوله پشتی حمل می‌کنند. برای این افراد کم کردن حجم کوله پشتی کوهنوردی از اهمیت زیادی برخوردار است. کاهش حجم کوله کوله یعنی کاهش وزن از روی ستون فقرات و شانه‌ها به همین علت حمل لباس کثیف و مایع برای شستشوی آن‌ها کاری منطقی به نظر نمی‌رسد و شما نیاز به یک یا چند شورت یک بار مصرف دارید.

شورت یکبار مصرف از کجا بخریم؟

شما این پوشاک یک بار مصرف را به راحتی می‌توانید در داروخانه‌های سراسر کشور به راحتی خریداری کنید، اما ممکن است به هر دلیل امکان مراجعه حضوری و خرید این محصول را نداشته باشید به همین علت به شما پیشنهاد می‌کنم این محصول را به صورت اینترنتی از فروشگاه‌های سراسر کشور انتخاب و خریداری کنید. در این روش شما بسته به سیاست فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید، هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از شورت مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید. برخی لوازم مثل لباس زیر در صورت باز شدن بسته امکان مرجوعی در آن‌ها وجود ندارد، بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشید.

مزایای استفاده از شورت یکبار مصرف:

  • قیمت آن‌ها نسبت به شورت‌های معمولی ارزان‌تر است بنابراین از ارزش خرید بالایی برخودار هستند. شما می‌توانید به جای چند بار شستشوی یک شورت با همان بودجه چند شورت خریداری کرده و آن‌ها را بعد از هر بار مصرف دور بیاندازید.
  • شورت‌های معمولی معمولا عفونت‌های باکتریایی و قارچی زنانه ایجاد می‌کنند به همین علت استفاده از آن‌ها برای بانوان توصیه نمی‌شود به خصوص بیشتر در دوران بعد از زایمان و قاعدگی می‌توانید از این شورت‌ها استفاده کنید.
  • معمولا فضای کمتری از چمدان سفری و کوله پشتی شما را اشغال می‌کنند، از طرفی شما را از برگرداندن لباس چرک به منزل یا شستشوی آن‌ها حین سفر جلوگیری می‌کنند.
  • با استفاده از این شورت‌ها می‌توانید تا حد زیادی در مصرف آب و مواد شوینده صرفه جویی کنید، البته شما با خرید این شورت‌ها می‌توانید در وقت خود هم تا حد زیادی صرفه جویی کنید.
  • با خرید این محصول دیگر نگران لکه‌دار شدن لباس‌های خود در زمان پریودی و بعد از زایمان نباشید، زیرا به خوبی از نشت خون و ترشحات جلوگیری می‌کند.

معایب و عوارض شورت یکبار مصرف:

هر محصول در کنار مزایایی که دارد ممکن است یک سری معایب هم داشته باشد، این لباس زیر هم به دور از این قاعده نیست و یک سری معایب هم دارد که در ادامه آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  • استفاده از این شورت‌ها میزان زباله را افزایش می‌دهد و در طولانی مدت سبب آلوده شدن محیط زیست می‌شود.
  • معمولا ظاهری ساده و بدون طرح دارند و به زیبایی شورت‌های معمولی که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند، نیستند.
  • معمولا از جنس پارچه ضعیف و بی‌کیفیت ساخته می‌شوند به طوری که در مواردی حین استفاده سوراخ و پاره می‌شوند.

بهترین شورت زنانه یکبار مصرف:

شورت‌های یکبار مصرف زنانه همگی یو کار مشترک یعنی جلوگیری از نشت خون و ترشحات به لباس را انجام می‌دهند، شاید این شما باشید که باید با توجه به نوع نیاز خود بهترین شورت را برای خود انتخاب و خریداری کنید. اگر شورت متناسب با نیاز خود را خریداری نکنید، شاید نه تنها آن شورت برای شما بهترین نباشد، بلکه به بدترین شورت موجود در بازار هم مبدل شود. زیرا متناسب با خواسته شما نیست. اما اگر برای هر منظوری دقیقا شورت همان کار را خریداری کنید، برای شما بهترین گزینه باشد.

راهنمای خرید شورت یکبار مصرف:

شاید در نگاه اول تصور کنید که خرید این شورت کار بسیار ساده‌ای است، اما زمانی که شما به بازار مراجعه می‌کنید با انبوهی از مدل‌ها برخورد می‌کنید که از نظر نوع کارایی و جنس با هم کاملا متفاوت هستند. شاید یکی از دلایلی که این مقاله را جستجو کرده و مطالعه می‌کنید نیز همین موضوع باشد. اما اصلا نگران نباشید، ما در این مقاله یک سری نکات مهم و ضروری را جمع آوری کرده‌ایم که به شما کمک زیادی در مورد خرید این پوشاک ارزشمند خواهد کرد. شما بعد از مرور سریع این نکات که وقت چندانی هم از شما نخواهد گرفت، قادر به خرید بهترین مدل‌ این شورت متناسب با نیاز خود خواهید بود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ژل روان کننده

نکات مهمی که هنگام خرید شورت یکبار مصرف ان‌ها را باید در نظر بگیرید:

  1. قیمت شورت: اولین و مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید این شورت باید در نظر بگیرید، قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری باید میزان بودجه برای خرید را انتخاب کنید. با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و خرید برای شما آسان می‌شود. پیشنهاد می‌کنم، شورت‌های خیلی ارزان را خریداری نکنید، زیرا معمولا از کیفیت لازم برخوردار نیستند.
  2. نوع شورت: همانطور که در ابتدای همین مقاله به آن اشاره شد، شورت‌های یک بار مصرف زنانه مدل‌های مختلفی دارند، شما باید با توجه به نوع نیاز خود شورت متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال شورت‌های خود ادراری با شورت‌های عادت ماهیانه از نظر جذب متفاوت هستند. جذب شورت‌های بی اختیاری ادرار بالاتر ازشورت‌های عادت ماهیانه است و شورت‌های دوران زایمان نسبت به دوران قاعدگی جذب بیشتر و نسبت به بی اختیاری ادرار جذب کمتری دارند.
  3. جنس شورت: تفاوت اصلی شورت‌های یک بار مصرف قطعا در جنس پارچه آن‌ها می‌باشد. بهترین جنس این شورت‌ها از پارچه نخ طبیعی است که حساسیت ایجاد نمی‌کنند و قدرت جذب بالایی دارند. این یک فرض کاملا اشتباه است که احساس کنید، به علت یک بار مصرف بودن نیاز به توجه ویژه به جنس شورت نیست. زیرا مستقیم با پوست و دستگاه تناسلی شما در ارتباط است و یک جنس بی‌‌کیفیت نه تنها مفید نیست بلکه از شورت‌های معمولی چند بار مصرف هم خطرناک‌تر خواهد بود.
  4. سایز شورت: این شورت در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ عرضه می‌شود، بنابراین هنگام خرید این محصول باید سایز متناسب با بدن خود را انتخاب کنید تا درون آن بیشترین میزان راحتی و آسایش را داشته باشید. اگر لاغر هستید و اندام شما زیاد بزرگ نیست یک سایز کوچک مناسب شماست در صورت داشتن اضافه وزن شورت‌های بزرگ گزینه مناسبی هستند. پیشنهاد می‌کنم برای اینکه سایز دقیق شورت خود را خریداری کنید، از قسمت مشخصات لباس راهنمای انتخاب سایز را با دقت مطالعه کنید.
  5. برند محصول: اگر به سلامت خود اهمیت می‌دهید، بهتر است برندهای معروف و شناخته شده بازار را خریداری کنید، زیرا مستقیم با بدن شما در تماس است. برندهای ناشناخته معمولا در ساخت ابن محصول از موادی استفاده می‌کنند که در برخی افراد حساسیت ایجاد می‌کنند، پس هرگز به خاطر خرید یک شورت ارزان‌تر یک برند ناشناخته را خریداری نکنید. برندهای شناخته شده معمولا در ساخت این شورت‌ها از مواد باکیفیت استفاده می‌کنند، زیرا اعتبار چندین ساله خود را فدای سود بیشتر نمی‌کنند.
  6. امکان مرجوعی: یکی از مواردی که حتما هنگام خرید اینترنتی باید آن را مد نظر قرار دهید، توجه به سیاست بازگشت کالا است. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت عدم رضایت از جنس مورد نظر خود آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید. البته در برخی فروشگاه‌ها لباس زیر شامل مرجوعی نمی‌شود و برخی فروشگاه‌ها در صورت باز نشدن درب بسته بندی آن را مرجوع می‌کنند. پس حتما به این مورد توجه داشته باشید، تا در صورت ارسال سایز اشتباه یا اشکالات دیگر امکان مرجوع کردن آن را داشته باشید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید شورت یکبار مصرف مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین مدل‌های شورت یکبار مصرف ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ شورت یکبار مصرف زنانه سوی ببه مدل sev2456 بسته ۵ عددی

شورت یکبار مصرف زنانه سوی ببه مدل sev2456 بسته 5 عددی

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شورت یکبار مصرف زنانه مدل ۵۳۱۵ بسته ۵ عددی

شورت یکبار مصرف زنانه مدل 5315 بسته 5 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شورت یکبار مصرف زنانه مدل M0152 بسته ۱۰ عددی

شورت یکبار مصرف زنانه مدل M0152 بسته 10 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شورت زنانه یکبار مصرف طاها طب مدل ۰۱ بسته ۵ عددی

شورت زنانه یکبار مصرف طاها طب مدل 01 بسته 5 عددی

مشخصات

  • جنس
    اسپان باند
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ شورت یکبار مصرف زنانه رینبو مدل Disposable بسته ۱۵عددی

شورت یکبار مصرف زنانه رینبو مدل Disposable بسته 15عددی

مشخصات

  • جنس
    اسپان باند
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    تعداد ۳ بسته، که هر بسته شامل ۵ عدد شورت یکبار مصرف سفید از جنس اسپان باند (پارچه های بافته نشده و غیر منسوج که برای تولید شورت های یکبار مصرف بانوان به کار می رودند)
  • نگهداری
    این کالا قابلیت شستشو و استفاده مکرر را ندارد و صرفا جهت یکبار استفاده تولید و در اختیار شما بانوی گرامی قرار گرفته است.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    تعداد ۳ بستهبسته بندی ۵ عددیرنگ سفیدجنس اسپان باندمناسب برای استفاده در سفر، دوران قاعدگی و بارداریمقرون به صرفه و استفاده آسانمناسب پوست های حساسفاقد حساسیتسایز Free

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شورت یکبار مصرف زنانه کد ۶ مجموعه ۶ عددی

شورت یکبار مصرف زنانه کد 6 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    ساخته شده از مواد ضد حساسیت
  • جزئیات
    – ضد حساسیت- مناسب برای مسافرت – مناسب برای بعد از زایمان – مناسب برای عادات ماهیانه – در چند رنگ و طرح متفاوت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ شورت یکبار مصرف زنانه طاها طب مدل ۰۲ بسته ۱۰ عددی

شورت یکبار مصرف زنانه طاها طب مدل 02 بسته 10 عددی

مشخصات

  • جنس
    اسپان باند
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • جزئیات
    مناسب دوران بارداری _ مناسب پس از زایمان _ مناسب سالن های زیبایی و ماساژ _ مناسب مسافرت_ مناسب فاصله ی برگشت از استخر _ مناسب پس از برخی جراحی ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شورت یکبار مصرف زنانه مامی ناز مدل Total comfort بسته ۵ عددی

شورت یکبار مصرف زنانه مامی ناز مدل Total comfort بسته 5 عددی

مشخصات

  • جنس
    اسپان باند
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • جزئیات
    xنرم و لطیف xبدون حسایتx دارای مقاومت مطلوبx مناسب برای سالنهای اسپا، ماساژ و زیبایی مناسب برای دوران قاعدگی مناسب برای بارداری و پس از زایمان مناسب برای مسافرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شورت یکبار مصرف زنانه مدل Djd01 مجموعه ۶ عددی

شورت یکبار مصرف زنانه مدل Djd01 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    الیاف گیاهی
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ شورت زنانه مدیسا طب مدل یکبار مصرف ۰۱ بسته ۵ عددی

شورت زنانه مدیسا طب مدل یکبار مصرف 01 بسته 5 عددی

مشخصات

  • جنس
    اسپان باند
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • جزئیات
    مناسب دوران بارداری _ مناسب پس از زایمان _ مناسب سالن های زیبایی و ماساژ _ مناسب مسافرت_ مناسب فاصله ی برگشت از استخر _ مناسب پس از برخی جراحی ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شورت یکبار مصرف زنانه رینبو مدل Disposable بسته ۳۰ عددی

	 شورت یکبار مصرف زنانه رینبو مدل Disposable بسته 30 عددی

مشخصات

  • جنس
    اسپان باند
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • نگهداری
    این کالا قابلیت شستشو و استفاده مکرر را ندارد و صرفا جهت یکبار استفاده تولید و در اختیار شما بانوی گرامی قرار گرفته است.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    تعداد ۶ بستهبسته بندی ۵ عددیرنگ سفیدجنس اسپان باندمناسب برای استفاده در سفر، دوران قاعدگی و بارداریمقرون به صرفه و استفاده آسانمناسب پوست های حساسفاقد حساسیتسایز Free

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شورت زنانه مدیسا طب مدل یکبار مصرف ۰۲ بسته ۱۰ عددی

شورت زنانه مدیسا طب مدل یکبار مصرف 02 بسته 10 عددی

مشخصات

  • جنس
    اسپان باند
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ شورت زنانه رز بانو مدل یکبار مصرف کد ۴۱۹۹ بسته ۶ عددی

شورت زنانه رز بانو مدل یکبار مصرف کد 4199 بسته 6 عددی

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • جزئیات
    – ضد حساسیت – مناسب برای مسافرت – مناسب برای بعد از زایمان – مناسب برای عادات ماهیانه – در چند رنگ و طرح متفاوت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ شورت زنانه طاها طب مدل یک بار مصرف کد ۰۳ بسته ۲۰ عددی

شورت زنانه طاها طب مدل یک بار مصرف کد 03 بسته 20 عددی

مشخصات

  • جنس
    اسپان باند
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    مناسب دوران بارداری _ مناسب پس از زایمان _ مناسب سالن های زیبایی و ماساژ _ مناسب مسافرت_ مناسب فاصله ی برگشت از استخر _ مناسب پس از برخی جراحی ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ شورت زنانه یکبار مصرف رینبو مدل Disposable بسته ۵ عددی

شورت زنانه یکبار مصرف رینبو مدل Disposable بسته 5 عددی

مشخصات

  • جنس
    اسپان باند
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    ۵ عدد شورت یکبار مصرف سفید از جنس اسپان باند (پارچه های بافته نشده و غیر منسوج که برای تولید شورت های یکبار مصرف بانوان به کار می رودند)
  • نگهداری
    این کالا قابلیت شستشو و استفاده مکرر را ندارد و صرفا جهت یکبار استفاده تولید و در اختیار شما بانوی گرامی قرار گرفته است.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    بسته بندی ۵ عددیرنگ سفیدجنس اسپان باندمناسب برای استفاده در سفر، دوران قاعدگی و بارداریمقرون به صرفه و استفاده آسانمناسب پوست های حساسفاقد حساسیتسایز Free

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ شورت یکبارمصرف زنانه مدل M0152.5 بسته ۵ عددی

شورت یکبارمصرف زنانه مدل M0152.5 بسته 5 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • توضیحات جنس
    الیاف شورت های یک بار مصرف عموماً از جنس پنبه است. پنبه به دلیل گیاهی بودن و ویژگی‌های خاصی که در جذب رطوبت دارد، بهترین جنس برای تولید چنین محصولی است. چرا که شورت یک بار مصرف قرار است تا حد امکان بهداشتی باشد. اما به دلیل آن‌که این شورت‌ها سایز خاصی ندارند، و داشتن خاصیت ارتجاعی یکی از موارد مهم در این کالا است، در تولید شورت یک بار مصرف از الیاف خاص با خاصیت کشسانی نیز استفاده می‌شود.
  • نگهداری
    شورت یک بار مصرف یک محصول بیمارستانی است. در واقع این کالا را نباید به طور دائم استفاده کرد. همچنین شورت یک بار مصرف نباید جایگزین دائمی شورت پارچه‌ای شود. یکی از معایب استفاده مدام از این شورت‌ها امکان ایجاد حساسیت یا بریدگی روی پوست است.شورت یک بار مصرف به دلیل آن‌که از الیاف بسیار نازک و کشسانی تولید می‌شود، به مرور زمان و در اثر استفاده مداوم پوست بدن را دچار خوردگی، حساسیت یا بریدگی خواهد کرد. عیب دیگر استفاده مداوم از شورت یک بار مصرف آسیب رساندن این محصول به طبیعت است.
  • جزئیات
    سفرهایی که شما در طول مدت سفرتان در هتل یا مهمان‌سرا اقامت دارید. در چنین شرایطی چون امکان انتقال بیماری زیاد است و در عین حال امکانات کافی مانند شوینده مناسب برای شستن شورت و خشک کردن کامل آن وجود ندارد، می‌توان از شورت یک بار مصرف استفاده کرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ شورت یک بار مصرف زنانه مدل AB5 بسته ۵ عددی

شورت یک بار مصرف زنانه مدل AB5 بسته 5 عددی

مشخصات

  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ
  • جزئیات
    نرم و لطیفبدون حسایتدارای مقاومت مطلوبمناسب برای سالنهای اسپا، ماساژ و زیباییمناسب برای دوران قاعدگیمناسب برای بارداری و پس از زایمانمناسب برای مسافرت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ شورت یک بار مصرف زنانه مدل ۱۰۰۵ بسته ۵ عددی

شورت یک بار مصرف زنانه مدل 1005 بسته 5 عددی

مشخصات

  • فرم شورت و لباس پایین‌تنه
    اسلیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شورت یکبار مصرف در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید همزن صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا