لوازم خانگی برقی

اتو بخار، راهنمای خرید اتو بخار دستی ایستاده، مخزن‌دار و ارزان تفال

اگر به آراستگی و لباس خود اهمیت می دهید این مطلب را بخوانید.

هیچ چیزی مانند لباس چروک و نامرتب نمی تواند استایل و تیپ شما را برهم بزند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که قصد دارید به یک مهمانی بروید، اما وقتی که کمد لباس هایتان را باز می کنید، با تصویر خیلی بدی مواجه می شوید. آن هم دیدن لباس های چروک است. در این شرایط هیچ وسیله ی دیگری جز اتو بخار لباس شما را صاف نخواهد کرد. البته دادن لباس ها به خشک شویی هم گزینه ی خوبی است. اما هزینه بر است و ممکن است با توجه به درآمدتان به صرفه نباشد. بنابراین تنها گزینه ی پیش رو استفاده از اتو بخار خانگی است.

اگر تمام لباس‌هایی را که برای جابه‌جایی جمع کرده اید با چروک‌های عمیق از جعبه‌هایشان بیرون می آورید، ممکن است یک اتوی خشک برای بازگرداندن آن‌ها به نرمی معمولی کافی نباشد. اتو بخار می تواند چین و چروک‌های سخت را در اکثر انواع پارچه از بین ببرد، استفاده از اتو بخار ساده‌تر از اتوهای خشک است. اگرچه اکثر اتوهای بخار عملکرد اولیه یکسانی دارند، اما دستورالعمل‌های همراه اتو را به دقت بخوانید، زیرا هر مدل ویژگی‌ها و مشخصات خاص خود را دارد. مسلما انتخاب یک اتو بخار مناسب و با کیفیت کار سختی است. اما اگر نکات لازم را هنگام خریداری آن بدانید. می توانید اتو بخار مناسبی را تهیه کنید، که هم به لحاظ اقتصادی به صرفه باشد و هم این که لباس هایتان را بسیار عالی اتو کند.

کیمیک در این مطلب قصد دارد این نکات را به شما آموزش دهد، تا با خیال آسوده به خرید این وسیله ی کارآمد بپردازید. پس با ما همراه باشید.

اتو بخار چیست؟

اتو بخار در واقع وسیله ای خانگی است برای صاف کردن لباس و انواع پارچه. وظیفه ی اصلی اتو صاف کردن لباس است، اما در عین حال علاوه بر این مورد، به دلیل داغ شدن فلز کف این وسیله، انواع میکروب و باکتری های موجود روی لباس را هم از بین می برد و در نتیجه بهداشت پوشاک را هم تضمین می کند.

مخترع اتو کیست؟

اولین بار در ۶ ژوئن ۱۸۸۲ یک شخص آمریکایی به نام هِنری سِلِی(Henry seeley) اتو برقی را اختراع کرد. در آن زمان وزن این اتو حدود ۱۵ پوند (۷ کیلوگرم) بود و زمان زیادی برای گرم کردن این وسیله نیاز بود. با گذشت زمان، این وسیله کارآمد کوچک تر و کاربردی تر شد. قدرت اتو با وات مشخص می شود، هرچه اتو وات بالاتری داشته باشد یعنی گرمای قابل قبولی دارد. البته با بالا رفتن وات، قیمت آن هم گران تر می شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اتو پرسی

انواع اتو:

  • اتوی خشک یا به اصطلاح معمولی: این مدل برای اتوی لباس های غیر پشمی مناسب است. در حال حاضر در بازار انواع مختلف این اتو موجود می باشد. این نوع، مزیت هایی دارد از جمله: طراحی ساده، ارزان بودن قیمت، تعمیر آسان و استفاده راحت. ویژگی های این اتو عبارتند از: ولتاژ ۲۲۰ ولت با توان ۱۱۰۰ وات، جنس استیل کف اتو، دارای دمای ۸۵ تا ۲۱۰ درجه سانتی گراد، وزن حدودی ۲/۵ کیلو گرم.
  • اتو بخار: به دلیل این که نیروی بخار در آن به کار رفته است، سبکتر خواهد بود. وجود نیروی بخار در این مدل، مانع از سوختن پارچه و البسه می شود. تنها ایرادی که دارند این است که اگر کفی اتو استیل باشد، در صورتی که لباسی به رنگ تیره را اتو بکشید، مقداری برق می افتد و رنگش را به کفی پس می دهد. اما به صورت کلی، استفاده از این اتو نسبت به اتوی معمولی بسیار بهتر و راحت تر خواهد بود. ویژگی های این مدل عبارتند از: ولتاژ ۲۲۰ ولت با توان حداقل۱۸۰۰ وات و حداکثر ۲۶۰۰ وات، داشتن مخزن آب حدود ۳۰۰ میلی لیتر، طول سیم بلند به اندازه ۲ متر، جنس کفی اتو از سرامیک و تفلون طراحی شده است. داشتن سوراخ های کوچک و درشت بر روی کفی اتو برای خروج بخار از آنها.
  • اتو پرسی: در هر خانه ای نوعی خاص از اتو وجود دارد، اما داشتن اتو پرسی تجربه ای کاملا متفاوت است. به دلیل کارایی فوق العاده در بین مردم خواهان زیادی دارند. کیفیت کار و استفاده از اتو پرسی تا حدی بالاست که می توانید مانند یک اتوکار حرفه ای لباس هایتان را اتو کنید و دیگر نیازی به مراجعه به خشک شویی یا استفاده از اتوبخار ندارید. به دلیل داشتن صفحه ی بزرگ، فرایند اتوکشی بسیار راحت است. تنها ایرادی که دارند قیمت بالای آنها است و به راحتی نمی توان آن را خریداری نمود. اندازه ی صفحه اتو متفاوت خواهد بود از ۲۶، ۲۸ گرفته تا ۳۲ اینچ. انداره صفحه را باید براساس تعداد اعضای خانواده انتخاب نمایید.
  • اتو با مخزن جدای بخار: ویژگی این دستگاه داشتن بخار فراوان هنگام اتو کشی است. در کنار اتو یک مخزن مخصوص بخار وجود دارد و از طریق یک شیلنگ و سیم به اتو وصل می شود. استفاده از این اتو برای کت و شلوار بهترین گزینه خواهد بود. از برق افتادن پارچه هم جلوگیری می کند.
  • بخارگر: این مدل هیچ صفحه ای برای اتو ندارد و فقط دارای مقدار زیادی بخار است. استفاده از این نوع کاملا ایمن خواهد بود و امکان سوختگی لباس به صفر می رسد. برای اتوی لباس های خاص مثل لباس عروس و لباس شب. دسته ی این مدل از جنس پلاستیک می باشد. مزیت عالی این مدل امکان اتوی عمودی لباس است و وقتی که کت را پوشیده اید، می توانید آن را اتو نمایید، به همین دلیل این مدل در فروشگاه های البسه بسیار کاربرد دارد.

نحوه استفاده از اتو بخار:

  1. مخزن آب را طبق دستورالعمل محصول پر کنید. برخی از مدل‌ها دارای یک مخزن قابل جابجایی هستند که می‌توانید آن را جداگانه پر کنید، در حالی که برخی دیگر از شما می‌خواهند که اتو را به سینک ببرید. اتو باید از برق کشیده و سرد باشد. مخزن را بالاتر از خط “max” آن پر نکنید.
  2. اگر مخزن قابل جابه‌جایی دارید، طبق دستورالعمل محصول، مخزن را دوباره داخل اتو ببندید. اتو را به برق بزنید.
  3. برچسب روی لباس را بررسی کنید تا لباس مناسب را تعیین کنید. سطح دمای اتو را بر اساس آن تنظیم نمائید و صبر کنید تا کفی آن گرم شود. برخی از مدل‌ها چراغی دارند که با گرم شدن اتو روشن می‌شود و با رسیدن به دمای مورد نظر خاموش می‌شود. هنگامی که اتو داغ است، می‌توانید ویژگی بخار را فعال کنید.
  4. لباس را روی یک میز اتو پهن کنید و همان‌طور که معمولاً اتو می‌کنید، اتو را با دانه‌های پارچه حرکت دهید. هنگام کار، اتو، بخار را به طور خودکار آزاد می‌کند. برای جلوگیری از سوختن بدن با بخار، اتو را از خود دور کنید.
  5. یک قسمت از پارچه را فقط به اندازه‌ای اتو کنید که صاف شود، نه به اندازه‌ای که خشک شود. پس از اتمام اتو، پارچه باید کمی مرطوب باشد. اگر پارچه‌ای مانند: مخمل را اتو می‌کنید، به جای فشار دادن روی پارچه، اتو را کمی بالاتر از لباس نگه دارید.
  6. اگر آب به پارچه آسیب نرساند، چروک‌های عمیق را با عملکرد اسپری اتو اسپری کنید. برای رفع چین و چروک، قسمت مرطوب را اتو نمائید. برخی از مواد هنگام اسپری لکه دار می شوند، بنابراین قبل از استفاده از این عملکرد، برچسب لباس را بررسی کنید.
  7. هر وقت خواستید اتو را روی پاشنه آن بگذارید. وقتی کارتان تمام شد، اتو را از برق بکشید. تا زمانی که اتو داغ است آب را با احتیاط خالی کنید. اتو را روی پاشنه آن قرار دهید تا کاملا خنک شود، سپس سیم آن را شل دور آن بپیچید و کنار بگذارید.

نکته:

  • برای پر کردن مخزن خود فقط از آب تمیز استفاده کنید. آب معطر یا آب حاوی نرم کننده پارچه می تواند پارچه را لکه‌دار کند.
  • اگر رنگ لباس تیره است، برای محافظت از رنگ، سمت اشتباه پارچه را اتو کنید.
  • قبل از اینکه اتو را از برق بکشید آن را خاموش کنید.

هشدار:

  • اتوهای داغ و سیم آن را دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  • مستقیماً روی دکمه‌ها اتو نکشید زیرا گرمای اتو می‌تواند آن‌ها را ذوب کند.
  • روی زیپ‌ها یا سایر جزئیات فلزی اتو نکشید زیرا ممکن است روی کف اتو خراشیده شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بخار شوی

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید اتو بخار باید بدانید:

  • جنس کف اتو: بهترین جنس برای کف اتو، سرامیک، استیل ضد زنگ و یا آلومینیوم آنودایز شده است( آلومینیومی که به صورت قطب مثبت درآمده). در هر صورت سعی کنید هنگام خرید اتوبخار جنس کفی سرامیک و استیل ضد زنگ را انتخاب نمایید.
  • صفحه کنترل اتو: پنل کنترل اتو به سه صورت مکانیکی یا چرخشی، دکمه دار و دیجیتالی است. هنگام خرید دستگاه، به استفاده راحت از این پنل دقت نمایید ته بتوانید به راحتی تنظیمات را تغییر دهید.
  • استفاده راحت: توجه کنید برخی از اتو ها لا وجود اینکه لباس ها را خیلی صاف اتو می کنند، اما وزن بالایی دارند و هنگام استفاده احساس راحتی ندارید. پس علاوه بر کیفیت خوب اتو کشیدن به وزن و راحتی استفاده از آن دقت نمایید.
  • خاموش شدن خودکار: این مورد را با ترموستات اشتباه نگیرید. ترموستات براساس حرارت کف اتو، اتو را خاموش می کند اما خاموش کن خودکار با توجه به حرکات اتو آن را خاموش می کند. برای مثال اگر اتو برای مدتی حرکت نکند به صورت خود به خود خاموش می شود. داشتن این ویژگی مانع از آتش سوزی و خطرات احتمالی می شود.
  • قابلیت ضد رسوب: مخزن آب این مدل، فاقد رسوب خواهد بود. نیازی نیست که مخزن را هرازگاهی با محلول ضد رسوب بشویید. داشتن این ویژگی باعث طول عمر اتو می شود. پس هنگام خرید اتوبخار به این ویژگی توجه نمایید.
  • ضد چکه بودن: داشتن این ویژگی باعث میشود آب موجود در مخزن چکه نکند و لباس لکه دار نشود.
  • گنجایش مخزن آب: هرچه این مخزن بزرگتر باشد، آب بیشتری در آن جای می گیرد و لباس های بیشتری را می توانید اتو کنید. پس هنگام خرید به داشتن گنجایش زیاد آب دقت نمایید.
  • میزان بخاردهی: دو نوع سیستم بخار دهی وجود دارد: بخاردهی لحظه ای و بخاردهی پیوسته. هرچه میران بخار بیشتر باشد، لباس ها صاف تر می شوند. به این ویژگی هم توجه کنید.

نحوه مراقبت از اتو بخار:

از آنجایی که اتوهای بخار خانگی طراحی و عملکرد پیچیده تری نسبت به اتوهای استاندارد دارند، مراقبت صحیح از آن‌ها نیاز به کمی توجه بیشتر دارد. برخی از مدل‌های اتو بخار دارای یک سیستم خود تمیز شونده هستند که گاهی اوقات سیستم ضد کلک نیز نامیده می‌شود که به خلاص شدن از رسوب آهن کمک می‌کند. اگر اتو شما این عملکرد را دارد، آن را هر دو هفته یا هر چند وقت یکبار که سازنده مشخص کرده است، اجرا کنید. برای افزایش طول عمر اتو بخار، آن را به طور مرتب تمیز کنید و به دقت نگهداری نمائید.

مراقبت اولیه:

  1. پس از اتمام استفاده اتو، آن را خاموش کنید. آن را از برق بکشید و صبر کنید تا کاملا خنک شود.
  2. اتو را طوری نگه دارید که نقطه روی سینک به سمت پایین متمایل باشد. اجازه دهید تمام آب استفاده نشده از اتو خارج شود.
  3. مواد شوینده مایع را روی یک پارچه مرطوب بمالید. صفحه فلزی اتو را به آرامی تمیز کنید. بشقاب را با یک پارچه مرطوب دیگر بشوئید و با یک پارچه خشک کنید.
  4. اتو را در حالت عمودی روی پایه خود قرار دهید، نه اینکه روی صفحه فلزی آن دراز بکشد. سیم را دور اتو بپیچید تا از سر راه آن جلوگیری کنید.

سیستم خود تمیز شونده:

  1. اتو را از برق بکشید و سطح بخار را روی صفر قرار دهید. مخزن آب را کاملا پر کنید.
  2. دما را در بالاترین حد خود تنظیم کنید. اتو را به دیوار وصل کنید و اجازه دهید گرم شود. وقتی نشانگر دمای آن نشان داد که اتو داغ است دوباره آن را از برق بکشید.
  3. صفحه فلزی اتو را روی یک سینک نگه دارید. سطح بخار را روی تنظیمات خود تمیز کن تنظیم کنید و آن را در جای خود نگه دارید. اتو را به آرامی تکان دهید و کج کنید تا تمام آب داغ و بخار از صفحه فلزی خارج شود، سپس سطح بخار را به صفر برگردانید.
  4. اتو را به برق بزنید و آن را گرم کنید تا صفحه فلزی خشک شود. اتو را از برق بکشید و بگذارید کاملا خنک شود. صفحه فلزی را با یک پارچه خشک بمالید تا از تمیز بودن کامل آن اطمینان حاصل کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید اتوبخار مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از ۱۷ نمونه اتوبخار ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ اتو بخار هاردستون مدل HS-1029

اتو بخار هاردستون مدل HS-1029

مشخصات

  • امکانات و قابلیت‌ها
    بخار دهی عمودی
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۷۲۸۷۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ اتو بخار آیکو مدل AK145SI

اتو بخار آیکو مدل AK145SI

مشخصات

  • امکانات و قابلیت‌ها
    توان ۲۸۰۰ واتکفی سوپر نانو سرامیکسیستم خاموشی خودکارسیستم پاکسازی خودکارضد چکه / ضد رسوبقابلیت اسپری و بخاردهی
  • سیستم ایمنی
    سیستم قطع خودکار
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد رسوب
  • نوع اتو
    بخار
  • جنس کفه
    سرامیک
  • شناسه کالا
    ۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ اتو بخار آیکو مدل AK146SI

اتو بخار آیکو مدل AK146SI

مشخصات

  • امکانات و قابلیت‌ها
    توان ۳۲۰۰ واتکفی آنودایز طلاییسیستم خاموشی خودکارسیستم پاکسازی خودکارضد چکه / ضد رسوبقابلیت اسپری و بخاردهی
  • سیستم ایمنی
    سیستم قطع خودکار
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد رسوب
  • نوع اتو
    بخار
  • شناسه کالا
    ۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ اتو بخار نیکووا مدل NSI-41

اتو بخار نیکووا مدل NSI-41

مشخصات

  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای قابلیت اتو خشک ، اتو بخار ، پاشش آب و بخاردهی عمودی/دارای قابلیت خودتمیز شوندگی/ضد رسوب /دارای قابلیت ضد چکه/دارای سیم با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه/دارای قابلیت بخاردهی پیوسته با نرخ ۴۰ گرم/دارای قابلیت بخاردهی لحظه ای با نرخ ۱۱۰ گرم
  • بازه طول کابل
    ۱ تا ۲ متر
  • جنس کفه
    سرامیک
  • نوع اتو
    بخار
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    سیم گردان
  • مخزن دستگاه
    مخزن آب
  • امکانات:
    بخاردهی عمودی
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۴۰۰ وات
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • بخاردهی لحظه ای
    دارد
  • بخاردهی پیوسته
    دارد
  • ظرفیت مخزن آب
    ۳۶۰ میلی لیتر
  • ولتاژ ورودی برق
    ۲۲۰-۲۴۰ ولت
  • فشار بخار
    ۴۰ گرم بر دقیقه
  • شناسه کالا
    ۴۸۶۲۴۸۶۲۷۸۹۶۲۵۸۷۴۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ اتو بخار فیلیپس مدل DST3011

اتو بخار فیلیپس مدل DST3011

مشخصات

  • امکانات و قابلیت‌ها
    توان مصرفی ۲۱۰۰ وات، خروجی بخار تا ۳۰ گرم در دقیقه، سیستم ضد چکه، کفه از جنس سرامیک، گنجایش مخزن آب ۳۰۰ میلی لیتر،
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۱۰۰ وات
  • ولتاژ ورودی برق
    ۲۲۰-۲۴۰ ولت
  • نوع اتو
    بخار
  • جنس کفه
    سرامیک
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۷۰۰۳۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ اتو بخار فیلیپس مدل ۱۰

اتو بخار فیلیپس مدل 10

مشخصات

  • اقلام همراه محصول
    ظرف اب
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سیستم خاموشی خودکار، سیستم ضدچکه، بخاردهی عمودی، اسپری آب، چراغ نشانگر
  • طول کابل
    ۱.۵
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۰۰۰ وات
  • فشار بخار
    ۹۰
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • سیستم ایمنی
    سیستم قطع خودکار
  • مخزن دستگاه
    مخزن آب
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
  • نوع اتو
    بخار
  • جنس کفه
    استیم گلاید
  • بازه طول کابل
    ۱ تا ۲ متر
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۷۰۰۳۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ اتو بخار فوما مدل FU-2007

اتو بخار فوما مدل FU-2007

مشخصات

  • وزن
    ۱۶۰۰ گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    سیستم خود تمیز کننده
  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۲۵۰ وات
  • ولتاژ ورودی برق
    ۲۲۰ ولت
  • ظرفیت مخزن آب
    ۳۰۰
  • بخاردهی پیوسته
    دارد
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • امکانات:
    قرارگیری عمودی
  • سیستم ایمنی
    سیستم قطع خودکار
  • مخزن دستگاه
    اسپری آب
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • جنس کفه
    سرامیک
  • بازه طول کابل
    ۱ تا ۲ متر
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۷۰۰۸۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ اتو بخار فیشر مدل FSl1760

اتو بخار فیشر مدل FSl1760

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸ سانتی‌متر
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • بازه طول کابل
    ۱ تا ۲ متر
  • جنس کفه
    سرامیک
  • نوع اتو
    بخار
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    سیم گردان
  • مخزن دستگاه
    مخزن آب
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • امکانات:
    قرارگیری عمودی
  • بخاردهی لحظه ای
    دارد
  • وزن
    ۲۵۰۰ گرم
  • بخاردهی پیوسته
    اتومات و دستی
  • ظرفیت مخزن آب
    یک لیوان
  • ولتاژ ورودی برق
    ۳۲۰۰ ولت
  • فشار بخار
    دستی و اتومات
  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۲۰۰ وات
  • طول کابل
    دو متر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    هوشمند کفى نانو سرامیک، نچسب ،اتومات، ضد نشت، سیستم اتوماتیک، شاتاف سیستم خاموش، خودکار، تنظیم سطح بخار سیستم، تمیز کردن خودکار سیستم، ضد چکه.سیستم خاموشی اتومات.
  • اقلام همراه محصول
    ظرف آب
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۷۲۱۹۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ اتو بخار تاروس مدل geyser-eco3000

اتو بخار تاروس مدل geyser-eco3000

مشخصات

  • وزن
    ۱.۷۸ گرم
  • امکانات و قابلیت‌ها
    بخاردهی عمودیتنظیم میزان بخاردهی
  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۰۰۰ وات
  • ولتاژ ورودی برق
    ۳۰۰۰ ولت
  • بخاردهی پیوسته
    ۲۰۰
  • بخاردهی لحظه ای
    ۲۰۰
  • سیستم ایمنی
    سیستم قطع خودکار
  • مخزن دستگاه
    مخزن رسوب
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    سیم گردان
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد رسوب
  • نوع اتو
    بخار
  • جنس کفه
    سرامیک
  • بازه طول کابل
    ۱ تا ۲ متر
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۷۳۰۳۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ اتو مسافرتی مدل HB-606

اتو مسافرتی مدل HB-606

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    مخزن آب-پایه عایق-دفترچه راهنما-
  • امکانات و قابلیت‌ها
    قابلیت چرخش ۹۰ درجه-دارای پایه عایق-گرم شدن سریع-سبک و قابل حمل-
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۶ وات
  • نوع اتو
    بخار
  • جنس کفه
    سرامیک
  • بازه طول کابل
    کم‌تر از ۱ متر
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۷۰۱۸۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ اتو بخار تفال مدل ۶۸۳۲

اتو بخار تفال مدل 6832

مشخصات

  • امکانات و قابلیت‌ها
    قدرت:۲۸۰۰ وات، سیستم رسوب گیر، کف سرامیک new ، سال ساخت ۲۰۲۱، گنجایش مخزن آب:۳۵۰ میلى لیتر، بخار چیوسته: تا ۵۰ گرم در دقیقه، بخار لحظه ای:۲۶۰ گرم در دقیقه، بخار عمودى، کنترل خودکار بخار، عملکرد مناسب برای اتوکشی انواع البسه، سیستم ضد رسوب ، سیستم ضد چکه، مکانیزم خود تمیزشونده، خاموش کننده خودکار، کیفیت فوق العاده بالا، ساخت فرانسه،
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۸۰۰ وات
  • ظرفیت مخزن آب
    ۳۵۰ میلی لیتری
  • بخاردهی پیوسته
    ۵۰ گرم بر دقیقه
  • بخاردهی لحظه ای
    ۲۶۰ گرم بر دقیقه
  • قابلیت‌ها
    تنظیم میزان بخاردهی
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • نوع اتو
    بخار
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۷۰۰۲۹

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ اتو بخار دسینی مدل SI-5005

اتو بخار دسینی مدل SI-5005

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x13x13 سانتی‌متر
  • امکانات و قابلیت‌ها
    کف سرامیکسیستم ضد چکهقابلیت تنظیم دما
  • ولتاژ ورودی برق
    ۲۲۰۰ ولت
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • مخزن دستگاه
    مخزن آب
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
  • نوع اتو
    بخار
  • جنس کفه
    سرامیک
  • بازه طول کابل
    ۱ تا ۲ متر
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۷۳۱۳۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ اتو بخار تفال مدل FV5695

اتو بخار تفال مدل FV5695

مشخصات

  • امکانات و قابلیت‌ها
    توان مصرفی ۳۰۰۰ وات، خروجی بخار پیوسته تا ۵۰ گرم در دقیقه، خروجی بخار انفجاری تا ۲۷۰ گرم در دقیقه، سیستم خاموش شدن خودکار در حالت بدون حرکت ماندن اتو بعد از گذشت ۳۰ ثانیه، سیستم ضد چکه، سیستم جداسازی رسوبات اتو و جمع آوری در محفظه مجزا که دیگر در قسمت کفی دستگاه رسوبات جمع نمیشود، تنظیم اتومات خروجی بخار با توجه به تنظیم درجه حرارت اتو کشی البسه، جدید ترین کفه اتو تفال از سری DURILIUM AIR GLID که بصورت خودکار و مرتب رسوبات را تمیز کرده و در محفظه ای که در قسمت پشت دستگاه قرار دارد جمع میکند، بیشترین خروجی بخار که براحتی سخت ترین چروک‌ ها را از بین میبرد، طراحی جدید درب پر کردن محفظه آب که براحتی میتوانید زیر شیر آب محفظه را پر کنید، قابلیت استفاده بعنوان اتو خشک، کفی اتو مقاوم در برات خط و خش زیپ و دکمه های فلزی، ساخت کشور فرانسه
  • حداکثر توان مصرفی
    ۳۰۰۰ وات
  • بخاردهی پیوسته
    ۵۰
  • بخاردهی لحظه ای
    ۲۷۰
  • امکانات ضد فرسودگی
    سیستم ضد چکه
  • نوع اتو
    بخار
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۷۰۰۳۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ اتو بخار ولگا مدل VOLGA-5

اتو بخار ولگا مدل VOLGA-5

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • سیستم ایمنی
    سیستم خاموشی خودکار
  • بازه طول کابل
    ۱ تا ۲ متر
  • جنس کفه
    سرامیک
  • نوع اتو
    خشک
  • مخزن دستگاه
    اسپری آب
  • امکانات:
    قرارگیری عمودی
  • امکانات و قابلیت‌ها
    دارای سیستم خود تمیز کنندگی– اتو خشک و اتو بخار
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • بخاردهی لحظه ای
    دارد
  • بخاردهی پیوسته
    دارد
  • ظرفیت مخزن آب
    ۳۵۰
  • ولتاژ ورودی برق
    ۲۲۰ ولت
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۰۰۰ وات
  • طول کابل
    ۱
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۷۴۱۰۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ اتو بخار ولگا مدل ۱۱۳-D

اتو بخار ولگا مدل 113-D

مشخصات

  • وزن
    ۳۶۰۰ گرم
  • امکانات:
    قرارگیری عمودی
  • جنس کفه
    سرامیک
  • نوع اتو
    مخزن دار
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ترموستات
  • امکانات و قابلیت‌ها
    کفی سرلمیک دو لایهVAPORGLIDE —– فشار پکمپ ۷ بار—- دارای دو حالت MAX , ECO —- سیستم ضد لک — تکنولوژی ترموستات دیجیتال — دارای نمایشگر LED–
  • بخاردهی لحظه ای
    دارد
  • بخاردهی پیوسته
    دارد
  • ظرفیت مخزن آب
    ۱.۵ L
  • ولتاژ ورودی برق
    ۲۲۰ ولت
  • فشار بخار
    ۳۲۵ گرم ۷ بار
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۲۰۰ وات
  • طول کابل
    ۱ تا ۲ متر
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۷۸۳۷۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ اتو بخار راف مدل R.1118

اتو بخار راف مدل R.1118

مشخصات

  • امکانات و قابلیت‌ها
    دسته تاشو
  • حداکثر توان مصرفی
    ۱۰۰۰ وات
  • ولتاژ ورودی برق
    ۲۲۰ ولت
  • ظرفیت مخزن آب
    ۸۰ میلی لیتر
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • سیستم ایمنی
    سیستم قطع خودکار
  • مخزن دستگاه
    مخزن آب
  • نوع اتو
    بخار
  • جنس کفه
    سرامیک
  • بازه طول کابل
    ۱ تا ۲ متر
  • شناسه کالا
    ۲۲۶۲۰۶۲۲۹۹۲۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ اتو بخار دسینی مدل ۲۲۰۰w

اتو بخار دسینی مدل 2200w

مشخصات

  • امکانات و قابلیت‌ها
    بخار دهی لحظه ای
  • حداکثر توان مصرفی
    ۲۲۰۰ وات
  • ولتاژ ورودی برق
    ۲۲۰ ولت
  • ظرفیت مخزن آب
    ۳۲۰
  • قابلیت‌ها
    تنظیم دما
  • امکانات:
    قرارگیری عمودی
  • سیستم ایمنی
    سیستم قطع خودکار
  • مخزن دستگاه
    اسپری آب
  • ابزار مخصوص لوازم برقی
    ولوم ترموستات
  • نوع اتو
    بخار
  • جنس کفه
    سرامیک
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۷۵۸۷۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید اتو بخار در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اتو مو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا