خواب و حمام

قفسه حمام، خرید اینترنتی و قیمت بهترین انواع قفسه حمام

نکات مهمی که هنگام خرید قفسه حمام باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

شما برای استحمام کردن علاوه بر داشتن حمام نیاز به یک سری وسایل نظیر لیف حمام، صابون، شامپو و… هستید. برای نظم دادن به این وسایل و اینکه همیشه به راحتی در دسترس باشند به یک قفسه حمام نیاز دارید. این محصول معمولا در نزدیکی دوش حمام یعنی جایی که به راحتی به وسایل خود دسترسی داشته باشید، نصب می‌شود. قفسه حمام مدل‌های مختلفی دارد، برخی مدل‌ها روی دیوار نصب می‌شوند و برخی دیگر کمد مانند هستند و درون حمام سرد به صورت ایستاده قرار می‌گیرند. مدل‌های ایستاده کمد مانند به فضای بیشتری برای نصب نیاز دارند و در عوض وسایل بیشتری را می‌توانید درون آن قرار دهید.

قبل از خرید قفسه حمام شما باید درک درستی از ابعاد حمام خود داشته باشید تا با توجه به فضایی که در اختیار شما قرار دارد، بهترین قفسه حمام را برای خود انتخاب و خریداری کنید. این وسیله علاوه بر کارایی که برای شما دارد، یک وسیله دکوراتیو نیز محسوب می‌شود و شما به وسیله آن می‌توانید حمام خود را زیبا و مدرن نگهداری کنید. این محصول از مواد مختلفی ساخته می‌شود، برخی از مواد ضد آب ساخته می‌شوند و قابلیت نصب در فضای حمام گرم نزدیک دوش حمام را دارند و برخی دیگر به آب حساس هستند و نباید آن‌ها را در معرض آب و رطوبت قرار داد، بنابراین شما باید این مدل‌ها را درون حمام سرد نصب کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید قفسه حمام را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع قفسه حمام آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید قفسه حمام باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

قفسه حمام چیست و چه کاربردی دارد؟

شلف دیواری حمام که به آن قفسه حمام نیز گفته می‌شود، نوعی محفظه فلزی، پلاستیکی یا چوبی است که معمولا درون حمام سرد یا گرم نصب می‌شود. از این وسیله برای نگهداری شامپو، صابون، سنگ پا، لیف حمام و در برخی مدل‌ها حوله حمام استفاده می‌شود. این محصول در دو جنس ضد آب و حساس به آب ساخته می‌شود، نمونه ضد آب را در مکان‌های در معرض آب و رطوبت حتی نزدیکترین قسمت به دوش حمام می‌توان نصب کرد، اما نمونه حساس به آب را در مکان‌های مرطوب نمی‌توان نصب کرد و شما باید آن را درون حمام سرد نگهداری کنید.

حتما بخوانید: ‌راهنمای خرید حوله پالتویی حمام

آیا واقعا به قفسه حمام نیاز داریم؟

تصور کنید بدون داشتن یک شلف حمام بخواهید استحمام کنید، نگه داشتن این همه وسیله کنار هم که به همه آن‌ها دسترسی داشته باشید، کاری غیر ممکن به نظر می‌رسد. حتی اگر با قرار دادن شامپو و صابون خود روی زمین مشکلی نداشته باشید،از نظر بهداشتی نمی‌توانید لیف حمام خود را روی زمین رها کنید، زیرا مکانی آلوده به انواع باکتری و قارچ است و سلامت شما را به خطر می‌اندازد. اگر از صابون مایع حمام استفاده نمی‌کنید و صابون جامد دارید، صابون شما روی زمین هم آلوده می‌شود.

انواع قفسه حمام موجود در بازار:

  1. قفسه حمام دیواری ضد آب: این مدل از شلف معمولا بر روی دیوار حمام و در نزدیکی دوش حمام نصب می‌شود. به علت تماس مستقیم با آب و رطوبت باید خاصیت ضد زنگ داشته باشد تا به مرور زمان از بین نرود. این قفسه‌ها معمولا از جنس پلاستیکی یا فلز روکش پلاستیک، پی وی سی یا فلز آبکاری شده ضد زنگ ساخته می‌شوند، از این رو می‌توان آن‌ها در در فضاهای مرطوب حتی زیر آب دوش نصب کرد.
  2. قفسه حمام استاده ضد آب: این مدل اندازه بزرگتری دارد و برای نصب به فضای بزرگتری نیاز دارد. پس اگر حمام شما فضای کوچکی دارد، مناسب شما نیست و باید به سراغ همان نمونه دیواری بروید. اما اگر حمام شما فضای زیادی دارد به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مدل را خریداری کنید. زیرا جادارتر هستند و شما می‌توانید وسایل بیشتری را درون آن‌ها قرار دهید. خاصیت ضد آب هم به شما این امکان را می‌دهد که آن را در هر جایی حتی نزدیک دوش حمام خود نصب کنید.
  3. قفسه حمام کمد‌دار: برخی از افراد ترجیح می‌دهند که به جای نصب یک رخت آویز بر روی دیوار که جلوه زیبایی به حمام شما نمی‌دهد، از یک قفسه کمد‌دار استفاده کنند. این وسیله را می‌توان جایگزینی برای چوب لباسی و شلف دیواری به حساب آورد‌. در دو نوع ضد آب و معمولی تولید می‌شود. نمونه ضد آب را می‌توان در فضای مرطوب قرار داد، اما نمونه معمولی باید حتما به دور از رطوبت نصب شود. این مدل در دو نوع ایستاده و دیواری تولید می‌شود و با توجه به فضای حمام خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

جنس قفسه حمام:

شلف‌های حمام هم مانند سایر وسایلی که در بازار تولید می‌شوند از مواد مختلفی ساخته می‌شوند که در ادامه شما را با تک تک این مواد بیشتر آشنا می‌کنیم.

  • قفسه‌های فلزی حمام: جنس این قفسه‌ها از فولاد ضد زنگ است که سبب می‌شود شما به راحتی بتوانید ان‌ها را در هر مکانی نصب نمائید. روکش کروم و طلایی این قفسه‌ها جلوه زیبایی به آن‌ها می‌دهد. بسته به نیاز شما این قفسه‌ها در سه نوع تک قفسه، دو قفسه و سه قفسه تولید می‌شوند که شما با توجه به نوع نیاز خود می‌توانید بهترین مدل‌ آن را انتخاب و خریداری کنید.
  • قفسه‌های پلاستیکی حمام: اگر به دنبال یک نمونه ارزان قیمت هستید بهتر است به سراغ مدل‌های پلاستیکی بروید. این محصول در دو نوع درب‌دار و بدون درب تولید می‌شود، حتی برخی شرکت‌ها این محصول را با جاصابونی و آینه به صورت ست در اختیار مشتری قرار می‌دهند. خوشبختانه تنوع رنگ و طرح در این محصول فوق‌العاده زیاد است پس اگر شما قصد ست کردن قفسه با سایر وسایل داخل حمام خود را دارید، گزینه خوبی را انتخاب کرده‌اید.
  • قفسه‌های پی وی سی حمام: این مدل را می‌توان نمونه ضد آب ام دی اف دانست که تنوع رنگی زیادی دارد. در واقع آن را می‌توان جدیدترین نمونه قفسه‌های حمام به حساب آورد. آن‌ها جلوه زیباتری دارند و به راحتی می‌توان آن‌ها را در هر گوشه‌ای از حمام نصب کرد. به دلیل اندازه بزرگ نیاز به فضای بیشتری برای نصب دارند، پس اگر دارای فضای مناسب برای نصب این مدل هستید، حتما آن را در اولویت قرار دهید.

بهترین قفسه حمام:

همه مدل‌های شلف حمام بدون شک بهترین هستند، این بستگی به خود شما دارد که بسته به میزان بودجه، فضای داخل حمام خود و تعداد وسایلی که دارید بهترین نمونه آن را برای خود انتخاب کنید. اگر با قیمت بیشتر مشکلی ندارید و یک نمونه محکم و بادوام می‌خواهید بهتر است، نمونه فلزی را انتخاب و خریداری کنید. نمونه زیبا و جدید هم مدل‌های پی وی سی و اجناس خیلی ارزان که تنوع رنگ گستره‌ای دارند باید به سراغ نمونه پلاستیکی بروید.

کاربردهای قفسه حمام:

همان طور که از نام این محصول مشخص است، معمولا درون حمام شما نصب می‌شود. از این محصول بسته به مدلی که خریداری می‌کنید، می‌توانید از این وسیله استفاده‌های مختلفی کنید. در اصل این محصول برای قرار دادن وسایل حمام نظیر شامپو، لیف حمام، صابون یا شامپو بدن، سنگ پا و در برخی مدل‌ها جای حوله و لباس استفاده کرد. هر چه امکانات بیشتری در اختیار شما قرار بگیرد و اندازه محصول بزرگتر باشد، مسلما از قیمت بالاتری برخوردار است.

قفسه حمام از کجا بخریم؟

به طور کلی شما به راحتی می‌توانید این محصول را به صورت حضوری از پلاسکوها و فروشگاه‌های لوازم آشپزخانه به راحتی خریداری کنید. اگر به هر دلیلی با خرید حضوری این محصول مشکل دارید، می‌توانید آن را به صورت اینترنتی خریداری کنید‌. این روش ویژگی‌های خاص خود را دارد، به عنوان مثال شما می‌توانید بدون خروج از منزل و محل کار خود این محصول ارزشمند را خریداری کنید. در صورت عدم رضایت از شلف حمام خود می‌توانید، آن را مرجوع نموده و پول خود را پس بگیرید. البته قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که فروشگاه مورد نظر شما امکان مرجوع سازی کالا را داشته باشد.

راهنمای خرید قفسه حمام:

شما برای اینکه یک خرید موفق داشته باشید، باید هوشمندانه خرید کنید. یعنی چشم بسته نمی‌توان یک محصول را انتخاب و خریداری کرد، حتی اگر شلف درون حمام باشد. شما برای خرید این محصول باید یک سری نکات مهم را بدانید تا هنگام خرید این وسیله بیشترین بهره را از ان‌ها ببرید. شما قبل از خرید شلف حمام باید با قیمت این محصول، جنس آن، اندازه و تعداد قفسه، داشتن درب یا آینه توجه کرد. به همین علت ما در ادامه این مقاله شما را با این نکات مهم بیشتر آشنا می‌کنیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پرده حمام

نکات مهم هنگام خرید قفسه حمام:

  1. قیمت شلف حمام: اولین و مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید، قیمت آن می‌باشد. شما باید با توجه به میزان بودجه خود این محصول ارزشمند را خریداری کنید. شلف‌های درون حمام را می‌توان از قیمت ۳۰ هزار تومان تا ۳ میلیون تومان در زمان نگارش این مقاله انتخاب و خریداری کنید.
  2. اندازه شلف: به دلیل اینکه اندازه حمام تمام منازل یکسان نیست و کوچک و بزرگ هستند، شلف‌های درون حمام در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. شما باید با توجه به فضای داخلی حمام خود بهترین اندازه شلف را برای حمام خود انتخاب و خریداری کنید. شلف‌های دیواری در اندازه‌های کوچک و شلف‌های ایستاده و کمد‌دار در اندازه‌های بزرگ تولید می‌شوند.
  3. تعداد قفسه: این محصول با تعداد متفاوتی از قفسه تولید و روانه بازار می‌شود. هر چه تعداد قفسه‌ها بیشتر باشد، شما تعداد وسایل بیشتری را می‌توانید درون آن نگهداری کنید. به طور کلی این محصول در سه نوع تک قفسه، دو قفسه و سه قفسه تولید می‌شود. برخی مدل‌ها دارای یک آینه، جا صابونی و یا جای آویز حوله حمام هستند.
  4. جنس قفسه: مان طور که در ابتدای این مقاله به آن اشاره شد، این محصول در سه جنس فلزی، پلاستیکی و پی وی سی تولید می‌شود. گران‌ترین و مقاوم‌ترین نمونه آن فلزی است که در دو رنگ طلایی و کروم روانه بازار می‌شود. نمونه پلاستیکی در رنگ‌های مختلف موجود بوده و از همه ارزان‌تر است. پی وی سی هم جدیدترین و زیباترین نمونه شلف حمام می‌باشد.
  5. نحوه نصب: یکی از مواردی که هنگام خرید این محصول باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، طریقه نصب شلف می‌باشد. برخی مدل‌ها روی دیوار پیچ می‌شوند و نیاز به دریل کاری دارند. مدل‌های دیگری هم وجود دارند که مانند یک کمد در گوشه حمام قرار می‌گیرند. اگر چندان آدم فنی نیستید، به شما پیشنهاد می‌کنم به سراغ مدل‌هایی بروید که قابلیت نصب آسان دارند.
  6. داشتن کمد و آینه: برخی از مدل‌های این محصول به صورت ست به همراه کمد و آینه عرضه می‌شوند به همین علت شما می‌توانید برای زیباتر کردن فضای داخلی حمام خود به جای خرید کردن تک تک این محصولات ست کامل آن‌ها را خریداری کنید. این محصولات از قیمت اقتصادی‌تری برخوردار هستند و جلوه مدرن‌تری به حمام شما می‌دهند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید قفسه حمام مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از انواع قفسه حمام ارزان، زیبا و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ قفسه حمام خونه خاص مدل همه کاره

قفسه حمام خونه خاص مدل همه کاره

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x12x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    پی وی سی
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • سازگار با
    مواد شوینده
  • سایر توضیحات
    این محصول فقط با برند خونه خاص عرضه می شود _ مونتاژ قطعات با خریدار محترم _ رنگ سفید جنس pvc قابل شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قفسه حمام سمفونی مدل کنجی الیسا ۰۱

قفسه حمام سمفونی مدل کنجی الیسا 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۶x20x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • سازگار با
    مواد شوینده
  • سایر توضیحات
    بست وسط بست کنج بروشور نصب پیچ و رول پلاک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ قفسه حمام مدل Stand contrast 03

قفسه حمام مدل Stand contrast 03

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x18x62 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۵۰ گرم
  • جنس
    استیل
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • سازگار با
    مواد شوینده
  • سایر توضیحات
    ۳ طبقهمقاوم در برابر رطوبتایستاده روی زمین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قفسه حمام مدل pv

قفسه حمام مدل pv

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x30x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • سازگار با
    مواد شوینده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قفسه حمام شکیبا مدل Rec 2

قفسه حمام شکیبا مدل Rec 2

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷.۵×۱۲.۵×۳۴.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۱۵ گرم
  • جنس
    آهن – روکش رنگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • سازگار با
    مواد شوینده
  • اقلام همراه محصول
    ۲ عدد پیچ و رول پلاک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قفسه حمام کد ۶۵۶

قفسه حمام کد 656

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x20x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰۰ گرم
  • جنس
    آهن – روکش رنگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ قفسه حمام مدل SEPANO-002

قفسه حمام مدل SEPANO-002

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰×۳۰×۴۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • سازگار با
    مواد شوینده
  • اقلام همراه محصول
    -۲ عدد پیچ و رولپلاک
  • سایر توضیحات
    -تماما آلومینیوم-ضد زنگ-وزن سبک-محکم-دارای ۲ طبقه جای شامپو و لوازم مشابه-دارای یک جای صابون-دارای محل سوراخ جهت نصب به دیوار-دارای ۲ عدد قلاب در پایین برای آویز لیف و …-دارای دو عدد حلقه در بالا برای قرار داد دسته تیغ و موارد مشابه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قفسه حمام لیون مدل lion009

قفسه حمام لیون مدل lion009

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰*۲۵*۴۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۳۰ گرم
  • جنس
    آهن – روکش رنگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • سازگار با
    مواد شوینده
  • سایر توضیحات
    – دارای روکش ضد زنگ- دارای ۳ طبقه لبه دار- دارای دو قلاب در بالا جهت پیچ رولپلاک نمودن به دیوار- دارای دو قلاب در پائین جهت جهت ابزار آویزی مانند لیف- مناسب برای فضاهای کنجی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ قفسه حمام مدل اس ۲

قفسه حمام مدل اس 2

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x23x42 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۲۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سازگار با
    مواد شوینده
  • سایر توضیحات
    استحکام فوق العادهکاربرد گسترده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ قفسه حمام مدل ۳۰۳.۰۷۸.۶۶

قفسه حمام مدل 303.078.66

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x22x71 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • سازگار با
    مواد شوینده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ قفسه حمام آسیا صنعت مدل D10

قفسه حمام آسیا صنعت مدل D10

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x20x26 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    آهن – روکش رنگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • سایر توضیحات
    جنس فلز روکش ضد زنگابعاد قسمت بالایی : طول ۳۸ عرض ۲۰ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ قفسه حمام دوریکا مدل نیلا

قفسه حمام دوریکا مدل نیلا

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x20x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ قفسه حمام مدل ۲۰۳.۰۷۸.۶۶

قفسه حمام مدل 203.078.66

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x22x41 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سازگار با
    مواد شوینده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ قفسه حمام مدل کنج ۷۰۰۳

قفسه حمام مدل کنج  7003

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۴x26x71 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • جنس
    پلی پروپیلن
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • سازگار با
    مواد شوینده
  • سایر توضیحات
    قابلیت شستشوبا پارچه مرطوب آغشته به یک پاک کننده صابونی تمیز کنید. سپس با پارچه دیگری خشک و تمیز کنید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ قفسه حمام پارادایس مدل مستطیل آلومینیوم

قفسه حمام پارادایس مدل مستطیل آلومینیوم

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۲x30x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • ویژگی‌های نظافتی
    شست‌وشو با دست
  • نحوه نصب
    نصب روی دیوار
  • سازگار با
    مواد شوینده
  • اقلام همراه محصول
    حدالامکان ارسال به همراه پیچ و رول پلاک خواهد بود
  • سایر توضیحات
    صد در صد آلومینیوم وآنادایز شده xxبسته بندی بصورت کارتنی یا نایلونی خواهد بود xxفقط با نام پارادایس سفارش را قبول کنید.xxارسال مستقیم از کارخانهxxابعاد:۶۰x28x15 سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ قفسه حمام مدل شیک کد ۱۰۸

قفسه حمام مدل شیک کد 108

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷x13x62 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه نصب
    پیچ
  • سازگار با
    مواد شوینده
  • اقلام همراه محصول
    پیچ‌ و مهره جهت اتصال به دیوار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ قفسه حمام شکیبا مدل Corner 3

قفسه حمام شکیبا مدل Corner 3

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳.۵×۲۲.۵×۴۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۲۰ گرم
  • جنس
    آهن – روکش رنگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • سازگار با
    مواد شوینده
  • اقلام همراه محصول
    ۲ عدد پیچ و رول پلاک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ قفسه حمام حباب مدل ۰۱

قفسه حمام حباب مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x26x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • سازگار با
    مواد شوینده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ قفسه حمام بازن مدل لایف ۱۰۱۰

قفسه حمام بازن مدل لایف 1010

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸*۲۸*۱۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۸۶ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ قفسه حمام مدل حباب

قفسه حمام مدل حباب

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x23x49 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • سازگار با
    مواد شوینده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ قفسه حمام سه طبقه کد ۴۳۷۵۳۳

قفسه حمام سه طبقه کد 437533

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x30x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • سازگار با
    مواد شوینده
  • سایر توضیحات
    چند منظوره حمام ۳ طبقه جنس ABS در ۲ رنگ سفید و سفید کروم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ قفسه حمام مدل SP9

قفسه حمام مدل SP9

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰x20x26 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵۰ گرم
  • جنس
    آهن – روکش رنگ
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • سایر توضیحات
    طول ۴۰ عرض ۲۰ ارتفاع ۲۶ سانتی مترجنس فلز روکش شده ضد زنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ قفسه حمام مدل کنج سیمی سه طبقه

قفسه حمام مدل کنج سیمی سه طبقه

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x19x64 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۸۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • نحوه نصب
    نصب روی دیوار
  • سازگار با
    مواد شوینده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ قفسه حمام تلن مدل HEART

قفسه حمام تلن مدل HEART

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x25x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۶۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ قفسه حمام مدل KH-90

قفسه حمام مدل KH-90

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x25x90 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰ گرم
  • جنس
    پی وی سی
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • سازگار با
    مواد شوینده
  • سایر توضیحات
    قابل شستشومونتاژ قطعات با خریدار محترمضخامت ورق pvc محصول ۸ میلی متر می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ قفسه حمام کرال اورون کد Ksa3

قفسه حمام کرال اورون کد Ksa3

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x25x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • سازگار با
    مواد شوینده
  • سایر توضیحات
    _ قابل اتصال به دیوار_ قابل شستشو_ شاسی تمام آلومینیومی_ ضد زنگ_ کیفیت عالی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ قفسه حمام کرال اورون کد MSA1

قفسه حمام کرال اورون کد MSA1

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x16x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • سازگار با
    مواد شوینده
  • اقلام همراه محصول
    پیچ : ۲ عددرولپلاک : ۲ عدددرپوش مخصوص پیچ : ۲ عدد
  • سایر توضیحات
    جنس کالا : آلومینیومنوع آبکاری در کالا : آنادایز رنگی قابلیت : ضد زنگکاربرد : طبقه برای شوینده های بهداشتیقابلیت نصب به دیوار : دارد قابلیت شستشوی : داردنوع نظافت کالا : بدون شوینده فقط آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ قفسه حمام مدل اس فور

قفسه حمام مدل اس فور

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x23x102 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • سازگار با
    مواد شوینده
  • سایر توضیحات
    استحکام و کارایی فوق العاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ قفسه حمام خونه خاص طرح شمشاد

قفسه حمام خونه خاص طرح شمشاد

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x17x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    پی وی سی
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت نظافت آسان
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • سازگار با
    مواد شوینده
  • سایر توضیحات
    مونتاژ با خریدار محترمارتفاع کلی ۵۹ سانتی مترعرض کلی ۲۱ سانتی مترعمق کلی ۱۷ سانتی مترفاصله بین طبقات ۲۱ سانتی مترعمق طبقات ۱۵ سانتی مترضخامت ورق ۸ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ قفسه حمام مدل w1552

قفسه حمام مدل w1552

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۰x34x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    چوب
  • نحوه نصب
    قابلیت اتصال به دیوار
  • سازگار با
    مواد شوینده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید قفسه حمام در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کیف مدارک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا