لوازم خانگی برقی

چرخ گوشت، راهنمای خرید پرفروش ترین چرخ گوشت برتر و ارزان

نکاتی مهمی که هنگام خرید چرخ گوشت باید به آن توجه کنید.

چرخ گوشت متداول ترین وسیله‌ای نیست که ممکن است در آشپزخانه پیدا کنید، علیرغم این واقعیت که آن‌ها برای انواع وسیعی از کارهای رایج آماده سازی غذا بسیار مفید هستند. این کمبود به معنی این است که اکثر مردم مطلقاً نمی‌دانند که در یک چرخ گوشت باکیفیت و قابل اعتماد به دنبال چه چیزی بگردند یا حتی چگونه یک واحد را از دیگری متمایز کنند. این راهنمای خرید چرخ گوشت به شما کمک می‌کند تا بسته به میزان گوشتی که می خواهید چرخ کنید، چرخ گوشت مورد نظر خود را خریداری کنید تا میزان دوام آن افزایش پیدا کند. اگر به عنوان یک فرد مجرد زندگی می‌کنید و فقط می‌خواهید یک چرخ گوشت را برای مدت کوتاهی داشته باشید، می‌توانید چرخ گوشت‌های ارزان قیمت را خریداری کنید. در غیر این صورت، اگر به دنبال خانواده خود و کل خانه هستید، بهتر است این پول را روی چرخ گوشت‌های گران قیمت سرمایه گذاری کنید.

برخی از افراد علاقه دارند که برای تهیه غذا، خودشان مواد اولیه را فراهم کنند ، برای مثال به جای خرید گوشت چرخ شده از قصابی ها ، دست به کار شوند و گوشت را در منزل چرخ کنند، بنابراین وجود چرخ گوشت یکی از وسایل پرکاربرد در آشپزخانه است. چرخ گوشت استفاده های مختلفی دارد، از جمله : تهیه کباب های لذیذ، آماده سازی سوسیس خانگی، کبه و… . انسان ها از ابتدای قرن نوزدهم به تدریج از چرخ‌گوشت استفاده کردند؛ در هر مرحله ی تاریخی چرخ گوشت ها به شکل های متنوعی ساخته می شدند. چرخ گوشت‌ها در ابتدا به شکل دستی بودند که میتوان گفت در حال حاضر کاربردی ندارند، چون فاقد موتور بوده و با نیروی دست کار می کنند‌. بعد از طی مدتی به شکل برقی درآمدند که در بیشتر خانه ها یافت می شوند و در نهایت نوع صنعتی آن هم زمانی استفاده می شود که قصد دارید گوشت را در حجم بالایی چرخ کنید.

در ادامه این مطلب ما قصد داریم ۱۵ مورد از چرخ گوشت‌های پرفروش و با قیمت مناسب بازار را برای شما دوستان عنوان کنیم، اما قبل از هرچیز باید نکات کاربردی در خرید این وسیله و یکسری موارد دیگر را بدانید.

چرخ گوشت چیست و چه کاربردی دارد؟

یک وسیله برقی یا مکانیکی که به منظور چرخ کردن مواد غذایی نظیر گوشت و مرغ مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از این وسیله برای تهیه کردن مواد گوشتی آماده مانند: سوسیس ، کالباس و همبرگر استفاده می‌کنند. در واقع شما با این وسیله می‌توانید برای آسیاب کردن انواع مختلفی از مواد است که ممکن است شامل چاشنی‌های دلخواه برای ذائقه شخصی شما در غذاهای در حال تهیه باشد، استفاده نمائید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سیخ کباب

اجزاء تشکیل دهنده چرخ گوشت:

تمام چرخ گوشت‌ها، اعم از دستی یا برقی و مستقل یا چسبنده، دارای قسمت‌های مشترکی هستند که در ادامه شما را با آن‌ها آشنا می‌کنیم:

  • مار پیچ: مار پیچ محرک اصلی چرخ‌گوشت است. گوشت را از کانال تغذیه به سمت تیغه‌ها هل می دهد.
  • تیغه یا چاقو: تیغه (یا چاقو) ممکن است دو یا چهار لبه برش داشته باشد. تیغه در مقابل بشقاب کار می‌چرخد تا گوشت را برش دهد. سوراخ‌های روی بشقاب را می‌چرخاند تا زوایای تیز ۹۰ درجه ایجاد کند تا گوشت دقیقاً چرخ شود.
  • بشقاب: که به عنوان دیسک نیز شناخته می شود، دارای سوراخ هایی است که گوشت شما از آن‌ها عبور می‌کند. هرچه سوراخ کوچکتر باشد، گوشت ریزتر می‌شود. اکثر چرخ‌ گوشت‌ها دارای بشقاب‌های متعدد هستند تا بتوانید درشتی و بافت گوشت خود را انتخاب کنید.
  • حلقه: حلقه تیغه و صفحه را در حین استفاده در جای خود نگه می‌دارد.
  • سینی: سینی گوشتی را نگه می‌دارد که آماده فرستادن کانال تغذیه است. یک سینی محکم و بزرگ بهترین راحتی و کارایی را فراهم می کند.
  • هل دهنده: هل دهنده برای تغذیه مکعب‌های گوشت به داخل کانال تغذیه استفاده می شود.

انواع چرخ گوشت موجود در بازار:

اساساً دو نوع چرخ گوشت در بازار وجود دارد که در ادامه به توضیح کامل هر مدل می‌پردازیم:

  1. چرخ گوشت دستی: اگر به دنبال چرخ‌گوشتی هستید تا گوشت را با مقدار کمتر چرخ کنید، می‌توانید چرخ‌گوشت دستی را خریداری کنید. این مدل با یک گیره‌ عرضه می‌شود که به وسیله آن می‌توان چرخ را روی میز یا کانتر ثابت کرد. با یک شیشه آسیاب ارائه شده است که می تواند تا ۳ پوند گوشت را در هر دقیقه آسیاب کند. غذاهایی که باید چرخ شوند مانند: مرغ، گوشت گاو، سبزیجات یا هر چیز دیگری را می توان به صورت دستی به چرخ دستی اضافه کرد و به وسیله مارپیچ داخل آن به خرد کردن ذرات کوچک در زمانی که تیغه‌های مارپیچی گوشت را برش می‌دهند کمک کرد.
  2. چرخ گوشت‌های برقی: چرخ گوشت‌های برقی از نظر فنی با قطعات پیچیده طراحی شده‌اند. دارای دو تا سه تیغه هستند که به خرد کردن و چرخ کردن گوشت کمک می‌کند. تیغه‌ها با طول های مختلف ارائه می‌شوند که به برش دادن گوشت در بافت متفاوت کمک می‌کند. این رایج ترین نوع ذکر شده در راهنمای خرید چرخ‌گوشت توسط سرآشپزهای برتر است زیرا فرآیند را بسیار ساده می‌کند. با چرخاندن موتور زمان و انرژی کمتری مصرف می کند که به نوبه خود تیغه‌های تیز را می چرخاند تا به راحتی گوشت را برای مصارف مختلف خرد کند.

علت نیاز به چرخ‌ گوشت در خانه

گوشت چرخ شده ای که از بازار تهیه می کنید ممکن است از نظر بهداشتی استاندارد های لازم را نداشته باشد، خصوصا برای خانواده هایی که کودک در منزل دارند، این نکته خیلی حائز اهمیت است. گاهی اوقات تمایل دارید که میزان و درصد چربی موجود در گوشت را خودتان تنظیم کنید. بعضی مواقع هم قصد دارید مواد دیگری به غیر از گوشت را چرخ کنید که وجود چرخ‌گوشت در خانه این امکانات را برای شما فراهم می کند.

برای خرید چرخ‌گوشت باید به کارایی و قدرت موتور آن دقت کنید تا بتواند گوشت را در مدت زمان کمی چرخ کند. بدیهی است هرچه قدرت موتور بالاتر باشد، می تواند حجم بالایی از گوشت را با سرعت چرخ کند.

نکته ی دیگری که هنگام خرید این دستگاه باید توجه کنید این است که حسگر خنک کننده داشته باشد. به این معنا که اگر چرخ‌گوشت برای مدت طولانی روشن ماند و داغ شد، دستگاه به صورت خودکار خاموش شود‌. قبل از هربار استفاده از دستگاه درون گلوگاه چرخ را بررسی کنید که جانور کوچکی در محفظه وارد نشده باشد.

راهنمای خرید چرخ گوشت:

چرخ گوشت همیشه یک ابزار ضروری برای قصابی های تجاری، اغذیه فروشی‌ها و فروشگاه‌های مواد غذایی بوده است، اما اکنون استفاده از آن‌ها در میان کاربران خانگی که نگران مواد مشکوک هستند که می‌تواند در گوشت از قبل چرخ شده وجود داشته باشد، رو به افزایش است. چرخ کردن گوشت خانگی مزایای زیر را به همراه دارد:

  • افزایش ایمنی: حذف آلاینده‌ها از بسته‌های فروشگاهی
  • طعم بهتر: بریدگی‌ها و چربی موجود در دستگاه را شما کنترل می‌کنید. چرخ کردن گوشت تازه نیز بهتر است، زیرا اکسیژن باعث کاهش طعم و مزه می‌شود.
  • بافت بهبود یافته: چرخ کردن تازه باعث شل شدن گوشت و بهبود سطح بافت و رطوبت می‌شود.

چرخ گوشت از چه موادی ساخته می‌شود؟

چرخ گوشت را می‌توان از ۳ نوع ماده ساخت:

  1. پلاستیک
  2. فلز
  3. فلز + پلاستیک: این ترکیب گسترده ترین موادی هستند که در ساخت این وسیله استفاده می‌شوند. فریم آن از پلاستیک ساخته شده، در حالی که پنل جلویی و دهانه آن از فلز ساخته شده است.

چرخ‌گوشت‌های دستی قدیمی از فلز ساخته می شد. این ماده در چرخ گوشت‌های برقی نیز استفاده می شود. این ماده قابل اعتمادتر است، اگرچه امروزه پلاستیک با کیفیت خوبی تولید می کند. اگر به سازنده اعتماد دارید، می توانید با اطمینان یک چرخ‌گوشت ساخته شده از پلاستیک خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سرویس قابلمه

نکات مهم برای خرید چرخ گوشت:

  1. اندازه آسیاب: انتخاب اندازه آسیاب بسته به نیازهای مختلف مهم است. اندازه چرخ به تعداد افرادی که در خانواده شما باید گوشت را برای آن‌ها تهیه کنید، بستگی دارد. چرخ گوشت‌های مختلف در اندازه‌ها یا مقادیر مختلف وجود دارد. اندازه آن متناسب با صفحات آسیاب است و رایج ترین آن‌ها سایزهای ۵، ۸ و ۱۲ است.
  2. قیمت: چرخ‌گوشت در سمت گران قیمت می تواند کیفیت بالاتری داشته باشد. تیغه‌ی چرخ‌گوشت مهمترین جزء آن است که باعث می شود کل چرخ گوشت بهتر عمل کند. چرخ‌گوشت‌ در رنج قیمتی گران و متوسط وجود دارد. شما می‌توانید آنهایی را که بالاتر از محدوده متوسط و پایین‌تر از گران هستند را خریداری کنید، زیرا این چرخ‌ها دارای تیغه‌های باکیفیت هستند. خرید این وسیله نوعی سرمایه‌گذاری است که می‌توان آن را یک بار انجام داد و در صورت انتخاب باکیفیت، سال‌ها آن را بدون مزاحمت رها کرد.
  3. سایر قسمت‌ها: قسمت‌های دیگری از چرخ گوشت وجود دارد که در این راهنمای خرید چرخ‌گوشت باید بدانید. لوازم جانبی مانند صفحه چرخ، تیغه برش، لوله تغذیه، سینی گوشت و فشار دهنده گوشت از اجزای یک چرخ‌گوشت هستند. تمام این قطعات زمانی که توسط یک شرکت با کیفیت بالا ساخته می شوند به عملکرد بلند مدت چرخ کمک می‌کنند. تمام این قطعات را می‌توان قبل از ثبت سفارش به طور کامل از نظر گارانتی بررسی کرد. اگر در مدت گارانتی معیوب شد، می‌توان آن را تعویض کرد. در غیر این صورت، مواردی را انتخاب کنید که برای خرید مجدد در دسترس هستند تا از هر گونه مشکلی جلوگیری شود.
  4. نکاتی که باید بدانید: اکثر چرخ گوشت‌ها دارای لوازم جانبی مانند قطعات سوسیس ساز هستند که به راحتی می‌توان با آن‌ها سوسیس تهیه کرد. این آسیاب‌ها که دارای لوازم جانبی مختلفی هستند، می‌توانند در هنگام خرید در اولویت باشند. به طور مشابه، تیغه‌ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده‌اند و کل آسیاب نیز در فلزاتی مانند آلومینیوم یا فولاد ضد زنگ موجود است. آسیاب آلومینیومی سبک وزن بوده و از این رو می‌توان آن‌ها را انتخاب کرد. مهمترین چیز این است که چرخ گوشت‌ها به صورت پلاستیکی موجود هستند و به راحتی شکسته نمی‌شوند.
  5. جنس نوار نقاله مارپیچ: در چرخ گوشت‌ها جنس نوار نقاله مارپیچ بسیار مهم است. این بخش اصلی دستگاه می‌باشد، زیرا در تماس مستقیم با گوشت است. نوار نقاله مارپیچ گوشت را به سمت صفحه برش هل می‌دهد. اگر نوار نقاله فلزی باشد بسیار بهتر است. گاهی اوقات چرخ گوشت با یک نوار نقاله اضافی ساخته شده از پلاستیک ارائه می‌شود. برای آسیاب کردن میوه‌ها و سبزیجات خوب عمل می‌کند.
  6. بهره وری چرخ گوشت: این پارامتر میزان گوشت قابل پردازش را در دقیقه مشخص می کند. عمدتاً به قدرت دستگاه بستگی دارد. با این حال، بهره وری چرخ گوشت‌های مختلف با ظرفیت قدرت مشابه ممکن است متفاوت باشد. چرخ گوشت‌های کم مصرف به کیفیت بالاتری از محصول نیاز دارند به عنوان مثال: قطعات کوچکتر گوشت، تاندون‌ها، استخوان‌ها و غیره به کیفیت کمتری نیاز دارند.
  7. ویژگی معکوس: ویژگی “معکوس” برای حرکت رو به عقب نوار نقاله مارپیچ طراحی شده که بسیار مفید است، مخصوصاً زمانی که باید تاندونی را که در حین آسیاب کردن گیر کرده را بیرون بیاورید. اگر چنین فرصتی وجود ندارد، باید کارکرد دستگاه را متوقف کنید و جسم را با دست خارج کنید. متأسفانه همه چرخ گوشت‌ها چنین ویژگی را ندارند.
  8. حفاظت از اضافه بار: این ویژگی ایمنی را فراهم می‌کند. موتور چرخ‌گوشت در صورت گرم شدن بیش از حد یا بارگذاری بیش از حد خاموش می‌شود، اگر چرخ گوشت نتواند استخوانی را در گوشت‌چرخ کند ممکن است این اتفاق بیفتد.
  9. پاهای لاستیکی چرخ: پایه‌های لاستیکی برای سهولت استفاده از چرخ‌گوشت طراحی شده اند، آن‌ها لرزش را کاهش می‌دهند و از حرکت چرخ در اطراف سطح در حین کار جلوگیری می کنند.

چه نکاتی عمر چرخ‌گوشت را زیاد می کند :

. هنگام استفاده از چرخ‌گوشت توجه کنید که گوشتی را چرخ کنید که بدون رگ و پیه باشد. چون این رگ ها به دور تیغه موتور می پیچند و مانع از چرخش تیغه میشوند.
. تکه های کوچک گوشت را درون گلوگاه قرار دهید.
. به مدت زمان استفاده از چرخ‌گوشت دقت کنید که استفاده زیاد باعث داغی موتور نشود.
. مراقب باشید که درون چرخ‌گوشت، سبزی نریزید، چون آب موجود در سبزیجات به موتور دستگاه نفوذ پیدا می کند و باعث خرابی دستگاه می شود.
. روشن کردن دستگاه بدون گوشت از عمر موتور می کاهد.

با توجه به اطلاعاتی که خدمت شما عزیزان ارائه کردیم، می توانید چرخ‌گوشت مورد نیازتان را تهیه کنید. ما در ادامه این مطلب، لیستی از ۱۷ مدل چرخ‌گوشت ارزان و با کیفیت حال حاضر بازار را برای شما فراهم کرده ایم که با خیال آسوده می توانید خریداری بفرمایید. با کلیک روی هر تصویر و یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات جامع تری از محصول را دریافت کنید.


۱ چرخ گوشت ارشیا مدل MG-4351A

چرخ گوشت ارشیا مدل MG-4351A

مشخصات

  • سایر توضیحات
    چرخ گوشت پرقدرت با طراحی زیبا دارای صفحه تنظیم دکمه ای بهمراه مانیتور جهت نمایش تنظیم سرعت
  • توان
    ۳۰۰۰ وات
  • امکانات آماده سازی غذا
    چرخ گوشت
  • تعداد شبکه
    سه عدد
  • نوع شفت
    فلز
  • جنس تیغه
    فلز ضد زنگ
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۴۹۳۰۰۰۹۶۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ چرخ گوشت تولیپس مدل MK-A 2600

چرخ گوشت تولیپس مدل MK-A 2600

مشخصات

  • سایر توضیحات
    جنس بدنه: پلاستیک سختسیستم چرخش معکوسسیستم قطع کن خودکارمحفظه نگهداری سیم محفظه نگهداری متعلقات
  • اقلام همراه محصول
    قطعه سوسیس سازقطعه کباب سازپنجره بزرگپنجره کوچکراهنمای کاربر
  • توان
    ۴۰۰ وات
  • جنس تیغه
    فولاد ضد زنگ
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۲۷۸۸۰۰۵۸۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ چرخ گوشت جهان آوا مدل MG-1200-EBS کد ۳۰۰۱۴۲۹

چرخ گوشت جهان آوا مدل MG-1200-EBS کد 3001429

مشخصات

  • سایر توضیحات
    بدنه ساخته شده از مواد درجه یک بهداشتیمقاوم و دارا استحکام بالادارای گیربکس فولادی بسیار قویدارای تیغه فولادیدارای امکان دور معکوس جهت تخلیه مواد زائد داخل دستگاهدارای سری مخصوص سوسیس سازدارای محفظه سیمدارای محفظه مخصوص متعلقاتدارای دو شبکه فولادی ریز برای گوشت و درشت برای سبزی یا گوشتسبد ایمنی محافظ دست برای اولین بار در دنیاامکان استفاده بدون وقفه برای مدت طولانی
  • ابعاد
    ۲۸۰*۱۹۰*۲۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ گرم
  • توان
    ۱۰۰۰ وات
  • امکانات آماده سازی غذا
    سوسیس ساز
  • جنس تیغه
    فولادی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400 Plus

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400 Plus

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای سینی بزرگ و جادار برای سرعت بخشیدن به کار، ایمنی کامل الکتریکی و عایق کاری دوبل قطعات الکتریکی، دارای محفظه جمع آوری سیم، مجهز به کلید دور برگردان موتور
  • ابعاد
    ۳۵x17x38 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۳۰۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    دو شبکه برای گوشت و سبزی، ظرف پلاستیکی جهت جمع آوری گوشت و سبزی چرخ شده
  • توان
    ۷۰۰ وات
  • میزان خروجی
    ۱۲۰۰
  • امکانات آماده سازی غذا
    سوسیس ساز
  • تعداد شبکه
    دو عدد
  • جنس تیغه
    فولاد
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۰۰۱۶۰۰۰۵۴۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ چرخ گوشت آوا مدل افرا کد ۱۰۲۲۱۱۷

چرخ گوشت آوا مدل افرا کد 1022117

مشخصات

  • سایر توضیحات
    تنها دستگاه سه کاره چرخ گوشت، آبلیمو گیر و آبغوره گیر خانگی در ایرانآبگیری با راندمان بالا و طعم مناسب و به صورت پیوستهدارای گیربکس بدون صدا و مطمئن در شرایط کار سنگیندارای تیغه این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ و خود تیز شوقابلیت چرخ کردن بلافاصله پس از شست و شو را دارد (نیازی به منجمد بودن گوشت قبل از چرخ کردن ندارد)داشتن دکمه دور معکوس جهت تخلیه زوایددارای شبکه و ابزار اضافه جهت قیمه کردن گوشت و خرد کردن سبزی و سوسیس ساز و همبرگر سازدارای دو محفظه یکی جهت قرار دادن ابزار همراه دستگاه و یکی برای سیم دوشاخ دستگاهدارای ظرف مخصوص گوشت چرخ شده و ابزار مخصوص جهت تمیز کردن شبکه گوشت
  • ابعاد
    ۳۶۰x190x320 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶.۵ گرم
  • اقلام همراه محصول
    سر مخصوص چرخ گوشتسر مخصوص آبلیمو و آبغوره گیریظرف برای جمع آوری آب میوه (و یا گوشت چرخ شده)ظرف برای جمع آوری تفالهتیغه استیلشبکه و ابزار اضافه جهت قیمه کردن گوشت و خرد کردن سبزیسوسیس سازهمبرگر سازقطعه پلاستیکی برای تمیز کردن صفحه مشبکسینیدفترچه راهنما
  • توان
    ۱۰۰۰ وات
  • جنس تیغه
    استیل
  • شناسه کالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ چرخ گوشت کنوود مدل MG470

چرخ گوشت کنوود مدل MG470

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – کلید خاموش روشن به همراه حالت برگردان گوشت- قابلیت تهیه‌ی کباب و کبه – بدنه از جنس پلاستیک- دارای محفظه جهت جمع آوری سیم
  • ابعاد
    ۵۲.۶ × ۵۳.۴ × ۲۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴.۶۴ گرم
  • اقلام همراه محصول
    – ۳ پنجره برای چرخ کردن گوشت- گلویی فلزی از جنس آلیاژ پرداخت شده به همراه گوشت‌کوب- دارای تیغه توری مشبک در سه اندازه ریز (۳ میلی‌متر)، متوسط (۵.۴ میلی‌متر)، درشت (۸ میلی‌متر)
  • توان
    ۱۵۰۰ وات
  • میزان خروجی
    ۱۹۰۰
  • امکانات آماده سازی غذا
    سوسیس ساز
  • جنس تیغه
    فولاد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – دارای نشان استاندارد ملی ایران، دارای محفظه حهت- نگهداری شبکه گوشت یا سبزی و جمع آوری سیم- دارای لوله ناودانی فلزی – دارای محفظه نگهداری سیم – دارای پایه های ضد لرزش
  • ابعاد
    ۳۸۰ × ۱۸۰ × ۴۲۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۵ گرم
  • اقلام همراه محصول
    – ظرف پلاستیکی جهت جمع آوری گوشت و سبزی چرخ شده
  • توان
    ۱۰۰۰ وات
  • میزان خروجی
    ۱۲۰۰
  • امکانات آماده سازی غذا
    سوسیس ساز
  • جنس تیغه
    فولاد
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۰۰۱۶۰۰۰۵۳۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ چرخ گوشت مولینکس مدل ME740

چرخ گوشت مولینکس مدل ME740

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – دارای جایگاه نگهداری قطعات و سیم-دارای ۳ شبکه چرخ گوشت (ریز، متوسط و درشت)- دارای دکمه معکوس
  • ابعاد
    – سانتی‌متر
  • وزن
    – گرم
  • اقلام همراه محصول
    – دارای قطعات سوسیس ساز و کبه ساز- دارای ۳ رنده‌ی ریز، درشت و چیپسی
  • توان
    ۲۳۰۰ وات
  • میزان خروجی
    ۵۰۰۰
  • امکانات آماده سازی غذا
    سوسیس ساز
  • جنس تیغه
    استیل
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۲۷۸۸۰۰۲۹۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ چرخ گوشت مدل sb123

چرخ گوشت مدل sb123

مشخصات

  • توان
    ۳۰۰۰ وات
  • امکانات آماده سازی غذا
    چرخ گوشت
  • تعداد شبکه
    سه عدد
  • نوع شفت
    فلز
  • جنس تیغه
    تیغه فولادی لیزری
  • شناسه کالا
    ۲۶۲۰۱۵۳۱۷۰۰۳۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ چرخ گوشت تولیپس مدل MK – A 2200 S

چرخ گوشت تولیپس مدل MK - A 2200 S

مشخصات

  • توان
    ۲۰۰۰وات وات
  • جنس تیغه
    فولاد ضد زنگ
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۲۷۸۸۰۰۷۵۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ چرخ گوشت ویداس مدل VIR-3508

چرخ گوشت ویداس مدل VIR-3508

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قدرت ۳۰۰۰ واتقابلیت تنظیم سرعتدارای تیغه قوی و قابل تمیزشدنتیغه استیل ضد خشدارای سه صفحه برشیدارای پایه ثابت بدون لغزشطراحی جدیددارای فیوز ایمنی در مقابل حرارتتیغه های استیل خود تیز شونده
  • ابعاد
    ۵۸×۲۶×۲۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۷۰۰ گرم
  • توان
    ۳۰۰۰W وات
  • جنس تیغه
    تیغه استیل ضد خش
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۰۶۲۱۵۰۱۴۶۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ چرخ گوشت نانیوا مدل MK-G60

چرخ گوشت نانیوا مدل MK-G60

مشخصات

  • سایر توضیحات
    گیربکس فلزی دو سرعتهدارای گیربکس فلزی مستحکم و ایمن با کلید کنترل دو سرعته تعداد شبکه ها: ۳ عدددارای سه شبکه در طراحی های مختلف برای گوشت ریز، گوشت درشت، و شبکه مخصوص سبزیجات ۲ نوع سوسیس ساز متفاوت به همراه بیف سازدارای ۲ نوع سوسیس ساز در انداره و قطرهای کوچک و بزرگ جهت پاسخگویی با نیازهای مختلف کاربر اجزای کاملاً آلومینومیبدنه دای کست و سینی کاملاً از جنس آلومینیوم ساخته شده برای تقویت استحکام
  • ابعاد
    ۴۶x24x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۸۰۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    دارای شبکه سبزیشبکه درشتشبکه ریزسوسیس سازتیغه دو روژاپنی
  • توان
    ۳۵۰ وات
  • میزان خروجی
    ۲۰۰۰
  • تعداد شبکه
    سه عدد
  • نوع شفت
    فلز
  • جنس تیغه
    استیل
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۳۴۸۷۰۰۴۴۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2500

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2500

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – جنس سینی چرخ گوشت: پلاستیکی- قابلیت چرخ بیش از ۶۵ کیلوگرم گوشت در ساعت- دارای سیستم قطع کننده خودکار مدار الکتریکی- مجهز به کلید دور بر گردان موتور- دارای محفظه نگهداری سیم برق- تیغه فولادی ضد زنگ با طراحی ژاپنی- دارای سینی بزرگ و جادار برای سرعت بخشیدن به کار- گلویی ایمن مطابق با استاندارد- محفظه نگهداری متعلقات- دارای گلویی فلزی کاملا جداشونده فلزی با دوام
  • اقلام همراه محصول
    – دارای یک عدد پنجره مخصوص چرخ کردن گوشت ویک عدد پنجره سبزی- دارای قطعه سوسیس ساز و کباب ساز
  • توان
    ۲۵۰۰ وات
  • محدوده توان مصرفی
    ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ وات
  • امکانات آماده سازی غذا
    سوسیس ساز
  • جنس تیغه
    فولاد ضد زنگ
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۲۷۸۸۰۰۲۹۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ چرخ گوشت ساپر مدل ساپر SMG-1818

چرخ گوشت ساپر مدل ساپر SMG-1818

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قیمت چرخ گوشت ساپر با توجه به امکانات گسترده ای که دارد نسبت به رقبا بسیار مناسب میباشد.چرخ گوشت ساپر مدل SMG-318????x توان ۱۸۰۰ واتx بدنه دایکستx جنس تیغه استیل ضد زنگx سیستم چرخش معکوسx سیستم شوک لحظه ایx دارای سه صفحه خروجی مشبک استیل در سایزهای مختلفx سوسیس ساز در ۳ سایزx میزان خروجی ۱۴۰۰ گرم در دقیقه
  • ابعاد
    ۳۳x43x سانتی‌متر
  • اقلام همراه محصول
    دارای سه صفحه خروجی مشبک استیل در سایزهای مختلف
  • توان
    ۱۸۰۰ وات
  • میزان خروجی
    ۱۴۰۰ گرم در دقیقه
  • امکانات آماده سازی غذا
    چرخ گوشت
  • تعداد شبکه
    سه عدد
  • جنس تیغه
    استیل
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۳۶۱۲۰۰۳۱۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ چرخ گوشت فکر مدل TORQUE PRO 2000

چرخ گوشت فکر مدل  TORQUE PRO 2000

مشخصات

  • سایر توضیحات
    چرخ گوشت فکر Torque Pro 2000 با توان ۲۰۰۰ وات را شرکت Fakir آلمانی طراحی کرده است، علاوه بر توان بالا ، داشتن تیغه ضد زنگ و سری های متنوع قابلیت چرخ کردن هر گوشتی را راحت و بدون مشکل کرده است، سری های اضافی مخصوی درست کردن سوسیس و کبه می باشد که قابلیت دستگاه را بالا تر برده است. همچنین وجود پایه ضد لغزش و جنس بدنه استیل و مجهز بودن به چرخش معکوس از دیگر قابلیت های این چرخ گوشت فکر می باشد.توان : ۲۰۰۰ وات ،تیغه فولاد ضد زنگ ، مفصل فلزی ، جنس بدنه : فلزی ، سوسیس ساز : دارد ، کباب ساز : دارد ، سیستم چرخش معکوس : دارد ، پایه های ضد لغزش : دارد ،سینی نگه دارنده : داردتیغه ضد زنگ و از جنس فولاد آب دیده طول عمر آن را به مراتب بالا می برد، و هر روز کار کردن با آن لذت بخش تر خواهد بود. بر روی بدنه چرخ گوشت تنظیمات سرعت و چرخش معکوس قرار دارد. تعداد تنظیمات سرعت ۲ عدد می باشد که بسته کار کاربر می توان آن را کم یا زیاد انتخاب کرد.همچنین سه نوع دیسک به همراه سری ها با این چرخ گوشت قرار دارند، که میزان اندازه چرخ کردن گوشت را می توان تنظیم کرد. هر کدام از این دیسک ها را قرار دهیم به اندازه صفحه مشبک گوشت را چرخ می کند. تنظیمات سرعت بر روی بدنه چرخ گوشت برای انتخاب سرعت دلخواه توسط کاربر تعبیه شده است، همچنین برای زمانی که گوشت داخل تیغه گیر می کند عملکرد معکوس طراحی شده است تا از شکستن و آسیب احتمالی به این وسیله جلوگیری شود.پایه های ضد لغزش که در زیر چرخ گوشت قرار دارند ایمنی دستگاه حین انجام کار را افزایش می دهد.
  • ابعاد
    ۴۵x25x27 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰۰ گرم
  • توان
    ۲۰۰۰ وات
  • امکانات آماده سازی غذا
    چرخ گوشت
  • تعداد شبکه
    سه عدد
  • نوع شفت
    فلز
  • جنس تیغه
    فولادی ضد زنگ
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۰۶۹۸۱۶۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ چرخ گوشت بیم مدل MG1603

چرخ گوشت بیم مدل MG1603

مشخصات

  • سایر توضیحات
    چرخ گوشت ۳ کاره تک سرعته جنس بدنه استیل
  • توان
    ۱۵۰۰ وات
  • تعداد شبکه
    سه عدد
  • نوع شفت
    فلز
  • جنس تیغه
    فولاد ضد زنگ
  • شناسه کالا
    ۲۹۰۱۰۰۹۳۰۱۲۱۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ چرخ گوشت المپیا مدل OE-38

چرخ گوشت المپیا مدل OE-38

مشخصات

  • توان
    ۳۵۰۰ وات
  • تعداد شبکه
    سه عدد
  • نوع شفت
    فلز
  • جنس تیغه
    استیل
  • شناسه کالا
    ۲۸۰۰۰۰۵۳۳۴۳۶۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ]دستگاه چرخ‌گوشت در اختیار شما قرار دهد. راهنمای خرید برای وسایل مورد استفاده درخانه و آشپزخانه در این لینک قابل رویت است. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید آبمیوه گیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا