زنانه

یقه اسکی زنانه، راهنمای خرید اینترنتی پلیور یقه اسکی زنانه جدید

نکات مهمی که هنگام خرید یقه اسکی زنانه باید در نظر بگیرید.

در حالی که پلیور یقه اسکی زنانه در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ محبوبیت زیادی داشت، اما امروزه نیز در بسیاری از کمدها جزء اصلی هستند. یقه اسکی زنانه یک پارچه همه‌کاره است که می‌توان آن را به‌صورت غیررسمی برای کارهای دویدن بپوشید یا در هنگام پوشیدن زیر لباس یا ست کردن با شلوارهای ضخیم، ظاهری شیک ایجاد کند. بسیاری از مردم یقه اسکی زنانه را پلیورهایی گرم و دنج می‌دانند که فقط در ماه‌های زمستان می‌پوشند. در حالی که مطمئناً به ایجاد حسی لطیف کمک می‌کنند، یقه‌اسکی‌های زنانه نیز لباس‌های انتقالی فصلی عالی هستند که می‌توانید در ماه‌های پاییز و بهار آن‌ها را بپوشید.

پوشیدن یقه اسکی زنانه را زیر لباس آستین دار در یک روز خنک بهاری در نظر بگیرید یا برای هوای دلگیر پاییز، یقه اسکی زنانه را می‌توانید با یک پلیور سبک ست کنید. یکی از مهم ترین عناصری که هنگام خرید پلیور یقه اسکی زنانه باید به آن توجه کنید، توجه به تناسب آن است. یقه اسکی گشاد حالتی جعبه‌ای شکل ایجاد می‌کند، در حالی که یقه اسکی زنانه فرمی شیک و کلاسیک به نظر می رسد. اگر آن‌ها را با قطعات و لوازم جانبی مناسب ست کنید، هر دو زیبایی در مد مدرن به خوبی کار می‌کنند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید یقه اسکی زنانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این پوشاک ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع پلیور یقه اسکی زنانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید پلیور یقه اسکی زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

یقه اسکی زنانه چیست؟

پلیور‌های یقه اسکی با نام‌های مختلفی وجود دارند، گردن ساختگی، یقه چوگان، اسکیووی و خیلی چیزهای دیگر. این لباس خوش‌پوش نوعی پلیور است که با یقه‌ای بلند عرضه می‌شود و قسمتی یا بیشتر گردن شما را می‌پوشاند. یقه بلند را می‌توان با توجه به سطح راحتی کاربر تا کرد یا پیچید. پلیور یقه اسکی زنانه یا یقه پولو (اصطلاحات منطقه‌ای و قابل تعویض هستند) دارای یقه بلند و نزدیک است که به صورت تا شده پوشیده می‌شود و قدمت آن به قرون وسطی باز می گردد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پلیور یقه اسکی مردانه

چگونه یک یقه اسکی زنانه مناسب بپوشیم؟

  • تناسب خوبی دارد، یعنی نه خیلی تنگ، بلکه خیلی گشاد هم نیست.
  • به رنگی است که با بقیه لباس‌های شما ست می‌شود. یا رنگی خنثی که با هیچ چیز تضاد ندارد، یا رنگی که با بقیه ظاهر شما کاملاً ست می‌شود.
  • دارای بافت و پارچه مناسب برای مدل رسمی که می‌خواهید، می‌باشند. به طور کلی، هر چه لباس شما نرم‌تر و «بافت کمتر» باشد، رسمی‌تر است.

انواع پلیور یقه اسکی زنانه:

زمستان بدون یک یقه اسکی گرم و دنج در کمد لباس شما هرگز زمستان نخواهد بود. از یقه باریک و کلاسیک گرفته تا گشاد، درشت و بزرگ، مطمئناً نوعی از یقه اسکی وجود دارد که برای شما فوق العاده به نظر می‌رسد. در اینجا پنج مدل مد روز و ایده‌هایی در مورد نحوه پوشیدن آن‌ها آورده شده است.

  1. پلیور یقه اسکی زنانه کلاسیک: یکی از پرطرفدارترین انواع یقه اسکی در این فصل، یقه‌ کلاسیک است. با شبح باریک، یقه رول‌اور و شکاف‌های جانبی اسپرت، تعریفی از شیک معمولی است. هر چه نرم تر، بهتر، این یکی سبک، گرم و نرم است و فقط به یک شلوار جین نیاز دارد تا ظاهری زیبا داشته باشید. من آن رنگ رژگونه زیبا را دوست دارم که مکمل هر رنگ پوستی است.
  2. پلیور یقه اسکی مقلد: یقه ساختگی شبیه به یقه اسکی کلاسیک اما با یقه کوتاه تر است. به جای اینکه یقه درست به زیر فک ختم شود، روی بدن آدم می‌ایستد و نیازی به تا زدن ندارد. این یک استایل عالی برای خانم‌هایی است که گردن‌های کوتاه‌تری دارند و نمی‌خواهند یقه هایشان آن‌ها را ببلعد یا برای کسانی که خواهان ظاهری کمتر حجیم از یقه‌های اسکی هستند. این پلیور یقه ساختگی زیبا در حال حاضر به دلیل یقه زیبایی که دارد می‌توان دکمه‌های آن را باز کرد تا ظاهری آرام تر داشته باشد، در حال حاضر مد است.
  3. پلیور یقه اسکی زنانه قیفی: پلیورهای یقه قیفی نوع مورد علاقه من از یقه اسکی است. آن‌ها در اصل پلیور‌های یقه ساختگی هستند که قسمت بالای یقه آن کمی گشادتر از پایین است، درست مانند یک قیف. یقه روی یقه قیفی به جای یک تکه جداگانه دوخته شده روی پلیور، اکستنشن پلیور است. من فکر می‌کنم این باعث می‌شود آن‌ها بسیار مدرن و هنری به نظر برسند. یکی از چیزهای خوب در مورد گردن قیفی یا گردن ساختگی این است که شما را گرم نگه می دارد بدون اینکه گردن شما احساس گرما، سفت شدن یا تنگی کند.
  4. پلیور یقه اسکی یقه دار: پلیورهای یقه‌پوش، راحت‌ترین یقه‌های یقه‌پشتی هستند و روشی زیبا برای قاب‌بندی نرم صورت می‌باشند. اگر دختری هستید که خیلی انحنادار یا سینه‌دار هستید و نمی‌خواهید بالا تنه حجیم باشد، پارچه نرم برای شکل شما مناسب است.
  5. پلیور یقه اسکی بدون آستین: این یقه‌پوش بدون آستین کلاسیک ظاهری بسیار زیبا دارد و برای دختری که دوست دارد بازوهای خود را برجسته نشان دهد عالی است. فکر می‌کنم در یک جفت شلوار کراوات کمر کوتاه، شیک و جذاب به نظر می‌رسد. کمی کفش پاشنه بلند و یک کیف زیبا اضافه کنید و ظاهر بسیار پیچیده ای خواهید داشت.

راهنمای خرید پلیور یقه اسکی زنانه:

در حالی که پلیورهای یقه اسکی زنانه در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ محبوبیت زیادی داشت، اما امروزه نیز در بسیاری از کمدها جزء اصلی هستند. یقه‌پوش یک پارچه همه‌کاره است که می‌توان آن را به‌صورت غیررسمی برای کارهای دویدن بپوشید یا در هنگام پوشیدن زیر لباس یا ست کردن با شلوارهای ضخیم، ظاهری شیک ایجاد کند.

بسیاری از مردم یقه‌های یقه‌پوش را پلیورهای گرم و دنج می‌دانند که فقط در ماه‌های زمستان می‌پوشند. در حالی که مطمئناً به ایجاد حسی لطیف کمک می‌کنند، یقه‌های اسکی نیز لباس‌های انتقالی فصلی عالی هستند که می‌توانید در ماه‌های پاییز و بهار آن‌ها را بپوشید. پوشیدن یقه اسکی سبک زنانه را زیر لباس آستین دار در یک روز خنک بهاری در نظر بگیرید یا برای هوای دلگیر پاییز، یقه اسکی را با یک پلیور سبک ست کنید.

یکی از مهم ترین عناصری که هنگام خرید پلیور یقه اسکی زنانه باید به آن توجه کنید، توجه به تناسب آن است. یقه اسکی گشاد حالتی جعبه‌ای شکل ایجاد می‌کند، در حالی که یقه اسکی فرمی شیک و کلاسیک به نظر می‌رسد. اگر آن‌ها را با قطعات و لوازم جانبی مناسب ست کنید، هر دو زیبایی در مد مدرن به خوبی کار می‌کنند.

یک پلیور یقه اسکی زنانه خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد:

  • یقه اسکی واقعی نباید از بالای گردن شما فراتر رود و در قسمت زیرین چانه شما نفوذ کند، زیرا احتمالاً ناراحت کننده خواهد بود و بیش از حد بلند به نظر می‌رسد، با این حال، باید به اندازه کافی بلند باشد تا پوشش کافی گردن را فراهم کند.
  • پلیور باید به آرامی گردن شما را بغل کند تا محکم و بالا نگه داشته شود، اما اگر می‌خواهید ظاهری آرام تر داشته باشید، می‌تواند گشادتر باشد. یقه‌های یقه‌پشتی که خیلی تنگ هستند گاهی اوقات تقریباً شما را خفه می‌کنند، بنابراین باید از آن‌ها اجتناب کنید.
  • درزهای شانه یقه چوگان شما باید به جایی برسد که شانه شما به پایان می‌رسد و شروع به خمیدگی به سمت بازوی شما کند.
  • یکی از مهمترین قسمت‌های تناسب یقه اسکی، تناسب سینه و بدن است. از جلو نیشگون بگیرید و بکشید، توصیه می‌کنم حدود ۲ تا ۲.۵ اینچ پارچه اضافی در تنه داشته باشید، اگر از تناسب سفت تر یا شل تر لذت می‌برید، شاید کمی کمتر یا بیشتر باشد.
  • آستین‌ها باید دقیقاً زیر استخوان مچ شما قرار گیرند. آن‌ها نباید روی دستان شما کشیده شوند، یا بیش از حد بالای استخوان مچ دست شما تمام شوند.
  • اگر قد متوسطی دارید، توصیه می‌کنم سجاف باید وسط فاق باشد. برای خانم‌های قد بلندتر، ممکن است فاق پایین‌تری داشته باشید، و برای دختران کوتاه‌قد، طول فاق بالا ممکن است ترجیح داده شود.
  • سوراخ‌های بازو نباید خیلی بزرگ بریده شوند تا وقتی بازوها را بالا می‌آورید، بال ایجاد کنید. اگرچه با این لباس اگر بدون چتر نجات از هواپیما بیرون بپرید، احتمالاً برای شما مفید خواهد بود. به طور مشابه، آن‌ها نباید آنقدر سفت باشند که به طور ناراحت کننده‌ای زیر بغل شما را برش دهند.
  • آستین‌های شما باید به اندازه کافی باریک بوده تا راحت باشد، اما وقتی آرنج خود را خم می‌کنید، گردش خون را قطع نکنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کاپشن زنانه

نکات مهمی که هنگام خرید پلیور یقه اسکی زنانه باید در نظر بگیرید:

  1. قیمت پلیور: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید این پوشاک قیمت آن‌ می‌باشد. قبل از انجام هر کاری میزان بودجه برای خرید این لباس را مشخص کنید. با این کار خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شود و انتخاب و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع یقه: همان طور که در ابتدای همین مقاله گفته شد، این پلیور دارای مدل‌های مختلفی از یقه می‌باشد. این شما هستید که باید با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و سلیقه شخصی خود یکی را به دلخواه انتخاب و خریداری کنید. اگر گردن شما کوتاه است، پیشنهاد می‌شود، مدل‌هایی را انتخاب کنید که ارتفاع یقه کمتری دارند. با این کار گردن شما طبیعی دیده می‌شود.
  3. ماندگاری: این روزها با توجه به وضعیت اقتصادی جهان بهتر است، جنس‌های با کیفیت بالا را خریداری کنید. البته به این نکته توجه داشته باشید که با بالا رفتن کیفیت محصول قیمت آن هم افزایش پیدا می‌کند. اگر قرار است پوشاکی را خریداری کنید که سالیان زیادی برای شما کار کند، پیشنهاد می‌کنم، بی‌خیال اجناس خیلی ارزان شوید، زیرا جنس آن‌ها کیفیت لازم را ندارد.
  4. رنگ لباس: شاید در نگاه اول این نکته را کم اهمیت فرض کنید، اما بعد از خرید تازه متوجه می‌شوید که به چه نکته مهمی توجه نکرده‌اید. در انتخاب هر پوشاکی رنگ از اهمیت بالایی برخوردار است. همیشه لباسی را انتخاب کنید که رنگ آن با سایر پوشاکی که پوشیده‌اید، هم خوانی و تناسب داشته باشد. در غیر این صورت از خرید خود پشیمان می‌شوید و ممکن است، نیاز به خرید یک محصول جدید داشته باشید.
  5. نظرات مشتریان: همیشه قبل از خرید اینترنتی یک محصول خاص به بازخورد نظرات مشتریان توجه داشته باشید. این نظرات معمولا بعد از استفاده از یک محصول داده می‌شوند و معمولا با صداقت داده می‌شوند و می‌توان به آن‌ها اطمینان کرد. البته یک یا دو نظر منفی دلیل بر کیفیت پایین یک محصول نیست و شرط کیفیت داشتن این است که نود در صد نظرات مثبت باشد.
  6. سیاست بازگشت کالا: همیشه هنگام خرید اینترنتی یک لباس از فروشگاه‌هایی خرید کنید که سیاست بازگشت کالا را دارند. در این صورت اگر لباس مورد نظر سایز بدن شما نباشد، یا پارگی و زدگی داشته باشد شما می‌توانید، درخواست مرجوعی ثبت کنید و به صورت رایگان سایز لباس خود را تعویض کرده و در صورت عدم رضایت از جنس محصول آن را مرجوع نموده و پول خود را پس بگیرید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید پلیور یقه اسکی زنانه مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه یقه اسکی زنانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ پلیور یقه اسکی زنانه ترندیول مدل TWOAW23KZ01159

پلیور یقه اسکی زنانه ترندیول مدل TWOAW23KZ01159

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پلیور یقه اسکی زنانه مدل اشکی کد ۲۸۸۲

پلیور یقه اسکی زنانه مدل اشکی کد 2882

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    ایستاده
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    یکسره
  • جزئیات
    – بسیار نرم و لطیف- در رنگبندی بی نظیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پلیور یقه اسکی زنانه مدل گاندی کد ۲۷۶۸

پلیور یقه اسکی زنانه مدل گاندی کد 2768

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • جزئیات
    -بسیار نرم و لطیف- در رنگبندی بی نظیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پلیور یقه اسکی زنانه برندس مدل b205C01

پلیور یقه اسکی زنانه برندس مدل b205C01

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پلیور یقه اسکی زنانه مدل اشکی کد ۲۸۸۷

پلیور یقه اسکی زنانه مدل اشکی کد 2887

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    ایستاده
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    یکسره
  • جزئیات
    – بسیار نرم و لطیف- در رنگبندی بی نظیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پلیور یقه اسکی زنانه مانکی مدل ۰۸۷۲۳۷۹

پلیور یقه اسکی زنانه مانکی مدل 0872379

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی کمر
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    آزاد
  • نحوه بسته شدن
    یکسره
  • جزئیات
    پلیور یقه اسکی زنانه با شانه‌های افتاده، سرآستین‌های آجدار و با بافتی درشت. برش خورده.
  • کشور مبدا برند
    سوئد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پلیور یقه اسکی زنانه مدل p 101157

پلیور یقه اسکی زنانه مدل p 101157

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • کشور تولید کننده
    بنگلادش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پلیور یقه اسکی زنانه مدل ۷۶۵۸۴۸

پلیور یقه اسکی زنانه مدل 765848

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • جزئیات
    در صورت نیاز به توضیحات بیشتر در مورد این کالا از جمله سایز‌بندی به قسمت پرسش و پاسخ در پایین همین صفحه رفته و پرسش خود را در مورد کالا مطرح کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پلیور یقه اسکی زنانه اسمارا مدل ۸۹۰

پلیور یقه اسکی زنانه اسمارا مدل 890

مشخصات

  • جنس
    الیاف طبیعی
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی کمر
  • یقه
    ایستاده
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    آزاد
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پلیور یقه اسکی زنانه مدل اشکی کد ۲۸۸۰

پلیور یقه اسکی زنانه مدل اشکی کد 2880

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    ایستاده
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    یکسره
  • جزئیات
    – بسیار نرم و لطیف- در رنگبندی بی نظیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پلیور یقه اسکی زنانه مدل اشکی کد ۲۸۸۳

پلیور یقه اسکی زنانه مدل اشکی کد 2883

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    ایستاده
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    یکسره
  • جزئیات
    – بسیار نرم و لطیف- در رنگبندی بی نظیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پلیور یقه اسکی زنانه مدل ۷۸۶

پلیور یقه اسکی زنانه مدل 786

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی کمر
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    جذب
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پلیور یقه اسکی زنانه اسمارا مدل LS415

پلیور یقه اسکی زنانه اسمارا مدل LS415

مشخصات

  • جنس
    الیاف گیاهی
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی کمر
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    جذب
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • جزئیات
    چنس کار ۸۳ درصد ویسکوز ( الیاف گیاهی غیر نخی) و ۱۷ درصد پلی آمید می باشد.پارچه حالت کبریتی دارد.یقه کار سه سانت می باشد.
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پلیور یقه اسکی زنانه مدل گاندی کد ۲۷۹۲

پلیور یقه اسکی زنانه مدل گاندی کد 2792

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • جزئیات
    – بسیار نرم و لطیف- در رنگبندی بینظیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پلیور یقه اسکی زنانه باینت مدل ۲۲۶۱۶۷۹-۴۵

پلیور یقه اسکی زنانه باینت مدل 2261679-45

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    ساده
  • قد
    نیم تنه
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • کد کالای محصول
    ۲۲۶۱۶۷۹-۴۵
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پلیور یقه اسکی زنانه اسمارا مدل Famo23

پلیور یقه اسکی زنانه اسمارا مدل Famo23

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • ویژگی‌های تخصصی
    قابلیت گردش هوا
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پلیور یقه اسکی زنانه اسپیور مدل SWF17-1 رنگ مشکی

پلیور یقه اسکی زنانه اسپیور مدل SWF17-1 رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پلیور یقه اسکی زنانه مدل M3629

پلیور یقه اسکی زنانه مدل M3629

مشخصات

  • جنس
    کشبافت
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    یکسره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پلیور یقه اسکی زنانه باینت مدل ۲۲۶۱۶۷۹-۹۰

پلیور یقه اسکی زنانه باینت مدل 2261679-90

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    ساده
  • قد
    نیم تنه
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • کد کالای محصول
    ۲۲۶۱۶۷۹-۹۰
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پلیور یقه اسکی زنانه مدل اشکی کد ۲۸۷۷

پلیور یقه اسکی زنانه مدل اشکی کد 2877

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    ایستاده
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    یکسره
  • جزئیات
    – بسیار نرم و لطیف- در رنگبندی بی نظیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ پلیور یقه اسکی زنانه مدل M3627

پلیور یقه اسکی زنانه مدل M3627

مشخصات

  • جنس
    کشبافت
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    یکسره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پلیور یقه اسکی زنانه مدل SRM-993939

پلیور یقه اسکی زنانه مدل SRM-993939

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    راه‌راه
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    ایستاده
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • جزئیات
    مناسب سایز ۴۲ تا ۴۴ است .اندازهای دقیق آن بصورت زیر میباشد .دور سینه ۱۲۰ سانت تا ۲۰ سانت کشسانی هم دارد .قد ۶۵ سانت قد آستین ار سرشانه ۶۹ سانت. ارتفاع یقه در حالت تا شده ۱۰ سانت میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پلیور یقه اسکی زنانه مدل شانی ۰۱

پلیور یقه اسکی زنانه مدل شانی 01

مشخصات

  • جنس
    بافت
  • طرح
    راه‌راه
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پلیور یقه اسکی زنانه باینت مدل ۲۲۶۱۶۷۹-۰۷

پلیور یقه اسکی زنانه باینت مدل 2261679-07

مشخصات

  • جنس
    اکریلیک
  • طرح
    ساده
  • قد
    نیم تنه
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • کد کالای محصول
    ۲۲۶۱۶۷۹-۰۷
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پلیور یقه اسکی زنانه مدل گاندی کد ۲۷۶۴

پلیور یقه اسکی زنانه مدل گاندی کد 2764

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • جزئیات
    -بسیار نرم لطیف- در رنگبندی بینظیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پلیور یقه اسکی زنانه اس.اولیور مدل ۱۰.۲.۱۱.۱۷.۱۷۰.۲۱۲۰۷۰۳

پلیور یقه اسکی زنانه اس.اولیور مدل 10.2.11.17.170.2120703

مشخصات

  • جنس
    پشم
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی کمر
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    آزاد
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته
  • جزئیات
    ابعاد لباس برای سایز ۴۲ک سرشانه دوخت به دوخت آستین از روی شانه ۷۷ سانتی متر، عرض سینه ۷۰، قد لباس ۵۸ و آستین از دوخت ۴۶ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پلیور یقه اسکی زنانه آگرین مدل مخمل کبریتی

پلیور یقه اسکی زنانه آگرین مدل مخمل کبریتی

مشخصات

  • جنس
    مخمل
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ پلیور یقه اسکی زنانه مدل اشکی کد ۲۸۷۸

پلیور یقه اسکی زنانه مدل اشکی کد 2878

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    ایستاده
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    یکسره
  • جزئیات
    – بسیار نرم و لطیف- در رنگبندی بی نظیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ پلیور یقه اسکی زنانه سرژه مدل ۲۲۵۱۴۸ رنگ خاکستری

پلیور یقه اسکی زنانه سرژه مدل 225148 رنگ خاکستری

مشخصات

  • جنس
    موهر
  • طرح
    ساده
  • قد
    کوتاه
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    جذب
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ پلیور یقه اسکی زنانه مدل گاندی کد ۲۷۸۳

پلیور یقه اسکی زنانه مدل گاندی کد 2783

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    ساده
  • قد
    روی باسن
  • یقه
    اسکی
  • آستین
    بلند
  • نوع لباس
    معمولی
  • نحوه بسته شدن
    جلو بسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پلیور یقه اسکی زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ست شال و کلاه بافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا