زنانهمردانهملزومات گردش و سفر

کیف غذا، راهنمای خرید کیف حمل و نگهداری غذا اداری و مدرسه ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کیف حمل غذا باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

در قرن بیست و یک مردم به طرز باور نکردنی مشغول کار و کسب درآمد هستند. روزهای ما آنقدر پر مشغله است که حتی زمان کافی برای خوردن یک ناهار سالم را هم پیدا نمی‌کنیم. به همین دلیل مجبور به خوردن یک میان وعده در یک فست فود نزدیک محل کار خود هستیم. خوشبختانه، فناوری بار دیگر به کمک ما می‌آید و اختراع فوق العاده مفیدی یعنی کیف غذا را به ما ارائه می‌دهد، این وسیله به عنوان کیسه آماده سازی غذا هم شناخته می‌شود. شما با خرید کیف غذا، اکنون می‌توانید از خوردن غذاهای خانگی خود در طول روز لذت ببرید. این محصول به لطف عایق مناسب، غذای شما را برای ساعات طولانی تازه نگه می‌دارد.

یک کیف غذا خوب نه تنها مناسب یک رده سنی خاص نیست، بلکه به اندازه کافی همه کاره است و همین موضوع آن را برای تمام سنین ایده آل می‌کند. برای کاهش زمان تمیز کردن کیف غذا باید نمونه‌ای را خریداری کنید که به راحتی بتوان آن را در ماشین ظرفشویی هم شستشو داد. اگر به راحتی حمل و نقل آن فکر می‌کنید، کیف شما باید همواره دارای بند شانه باشد، این موضوع آن را بیش از حد قابل حمل می‌کند. جنس کیف غذا از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌تواند نقش مهمی در حفظ کیفیت غذای شما داشته باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کیف غذا را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کیف غذا آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کیف غذا باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کیف غذا چیست و چه کاربردی دارد؟

کیف‌های مواد غذایی در واقع کیسه‌های عایق بندی شده‌ ضد آبی هستند که علاوه بر حمل راحت مواد غذایی به حفظ دما و رطوبت آن‌ها هم کمک می‌کنند. این کیف‌ها با حفظ رطوبت از خشک شدن مواد غذایی درون خود جلوگیری کرده و به حفظ طراوت مواد غذایی کمک می‌کنند. شما ممکن است برای حمل پیتزا، سینی‌های اغذیه فروشی و تابه‌های غذا به مقصد به این وسیله نیاز داشته باشید. همچنین شما از این وسیله می‌توانید برای حمل قوطی‌های نوشابه یا دوغ به صورت فله‌ای در مراسم و مهمانی‌های خود بدون اینکه گرم شوند استفاده کنید. جنس آن‌ها نایلون یا وینیل بوده و همین امر باعث می‌شود تا شما بتوانید غذاهای خود را به خوبی گرم و یا به خوبی سرد نگه دارید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساک پیک نیک

موارد استفاده از کیف غذا عایق شده:

  • شما برای حمل مواد غذایی خود به مدرسه و محل کار به وسیله‌ای نیاز دارید که علاوه بر گرم یا سرد نگهداشتن آن‌ها از مخلوط شدن مواد غذایی هم جلوگیری کند. زمانی که شما بخواهید یک پیتزا را از منزل به محل کار ببرید، در صورتی که از این وسیله استفاده نکنید، ممکن است پنیر روی پیتزا از روی آن کنده شده یا به راحتی شکسته شود، البته اگر از سرد شدن و خشک شدن پیتزا تا محل کار و تحصیل خود صرف نظر کنیم.
  • گاهی شما باید تعدادی نوشیدنی سرد را از منزل به محل کار یا مدرسه همراه خود داشته باشید. در چنین شرایطی بدون این وسیله شیشه‌های آن‌ها شکسته شده و اگر هم آن‌ها را سالم به مقصد برسانید، نوشیدنی درون آن‌ها گرم شده و ارزش نوشیدن را ندارد. بنابراین شما برای حمل مواد غذایی هم که باید سرد نگهداری شوند هم به این وسیله نیاز دارید.

جنس کیف غذا با توجه به عایق بیرونی:

کیسه‌های تحویل مواد غذایی در دو نوع عایق بندی شده با نمای بیرونی نایلونی و عایق بندی شده با وینیل موجود می‌باشند. هر دو ماده مقاوم در برابر نفوذ آب هستند. همین امر آن‌ها را برای حمل مواد غذایی در هر شرایط آب و هوایی خاص از جمله باران یا برف ایده آل می‌کند.

  1. کیف حمل غذا با عایق وینیل: امکان تنفس مواد غذایی درون آن‌ها وجود ندارد و همین امر سبب می‌شود رطوبت درون این کیسه‌ها محبوس شود در نتیجه غذایی درون آن‌ها زودتر خراب می‌شود. با این حال، قیمت آن‌ها نسبت به مدل‌های دیگر ارزان‌تر است، پس اگر برای حمل غذا در مقاصد کوتاه مناسب هستند. پس اگر فاصله منزل تا مدرسه و محل کار شما زیاد نیست، این مدل بهترین گزینه است.
  2. کیف حمل غذا با عایق نایلون: این کیسه‌ها مقداری گرانتر از نمونه وینیل هستند، اما قابل تنفس دارند. این قابلیت تنفس به کیف شما اجازه می‌دهد تا غذای شما را گرم نگهداری کند و اجازه دهد بخار به راحتی از آن خارج شود. اگر به دنبال بهترین کیف برای حمل پیتزا هستید و اگر نمی‌خواهید بخار پوسته ترد پیتزای شما را از بین ببرد و می‌خواهید آن را به حداقل برسانید، به دنبال جنس نایلون باشید.

انواع کیف غذا موجود در بازار:

  1. کیف‌های‌ غذای قابل شستشو در ماشین ظرفشویی: تمام کیف‌های حمل مواد غذایی عایق شده را می‌توان در صورت نیاز می‌توان شستشو داد. اما همه آن‌ها را نمی‌توان با ماشین ظرفشویی شستشو داد. به همین علت باید کیف‌هایی را خریداری کرد که با خیال راحت بتوان آن‌ها را در پایان شب با ماشین ظرفشویی شستشو داد.

انواع کیف غذا بر اساس مکانیسم باز و بسته شدن:

وظیفه کیسه‌های تحویل غذای عایق بندی شده این است تا اطمینان حاصل کنید که غذاهای شما تا حد امکان گرما یا سرمای خود در آشپزخانه تا محل مورد نظر شما را حفظ می‌کنند. مکانیسم بسته شدن کیفیت روی کیف برای رسیدن به این هدف ضروری است. کیف شما می‌تواند قلاب‌دار یا زیپ‌دار باشد. همچنین برخی از کیف‌ها سگک‌های اضافی و جانبی را برای محافظت بیشتر ارائه می‌دهند. این ویژگی باعث می‌شود علاوه بر این که گرما را در کیف نگه می دارد، درب‌ها به قفل شدن غذا در محل برای حداقل جابجایی در حین حمل و نقل کمک می‌کنند.

مکانیسم بسته شدن برچسبی:

این کیف‌ها با دو جزء چسب نرم و زبر طراحی شده اند. چسب زبر در قسمت قابل حرکت قرار دارد در حالی که چسب نرم‌تر در قسمت ثابت کیف قرار دارد. برچسب‌های زبر به برچسب‌های نرم متصل می شوند تا یک بسته محکم برای شما ایجاد کنند.

مکانیسم بسته شدن زیپی:

کیف‌های غذای زیپ دار با دو ردیف دندانه بیرون زده و یک اهرم لغزنده با کانال Y شکل طراحی شده اند. با حرکت دادن اهرم لغزنده با دست در امتداد دندانه‌‌ها، شما می‌توانید دندان‌ها را بسته و در حرکت به جهت عکس موجب باز شدن دندانه‌ها از هم شوید.

مکانیسم بسته شدن با سگک آزاد کننده جانبی:

سگک‌های آزاد کننده جانبی امکان تنظیم و رها کردن را با یک دست فراهم می‌کنند و انتهای آن‌ها به هم متصل می‌شوند. کار با آن‌ها بسیار آسان است. برای استفاده، کافی است انتهای آن را به هم فشار دهید تا محکم بسته شود. هنگامی که نیاز به باز کردن اتصال دارید، باید دو طرف آن را به هم فشار دهید تا آزاد شود.

مزایای کیف‌ غذا داخل نایلونی:

به طور کلی نایلون ماده‌ای است که در برابر آب مقاوم می‌باشد. این امر به کیف شما کمک می‌کند تا محتویات خود را از قرار گرفتن کوتاه در معرض عناصر مختلف محافظت کند. علاوه بر این، کیف‌های نایلونی بیشتر از کیف‌های پی وی سی تنفس پذیری دارند، به همین دلیل احتمال کمتری برای خیس شدن جعبه یا مواد غذایی به دلیل تجمع رطوبت بیش از حد وجود دارد.

مزایای کیف غذا داخل PVC:

پی وی سی هیچ رطوبتی را جذب نمی‌کند و اغلب رطوبت مواد غذایی به بیرون نشت نمی‌کند به همین علت از آشفتگی مواد غذایی جلوگیری می‌کند. این باعث می‌شود که تمیز کردن این کیف‌ها در مقایسه با نایلون بسیار آسان باشد. PVC به خوبی نایلون تنفس نمی‌کند، بنابراین برای فواصل تحویل کمتر توصیه می‌شود.

کیسه غذا عایق فوم:

عایق فوم ماده‌ای است که باعث می‌شود غذاهای گرم شما طولانی تر در کیسه‌های تحویل نگهداری شوند. فوم بین لایه بیرونی پارچه و آستر داخلی کیسه یافت می‌شود و با توانایی‌های عالی عایق خود باعث کاهش هدایت گرما (انتقال گرما از طریق جامد) می‌شود. ضخامت عایق فوم در هسته این کیف‌ها یک یا دو اینچ است که حمل آن‌ها را آسان می‌کند.

عایق فوم در طبیعت می‌تواند به دو شکل سلول بسته یا سلول باز باشد. فوم سلول بسته عایق بهتری است، اما به طور قابل توجهی گران‌تر، سنگین‌تر و سفت تر از فوم سلول باز می‌باشد. فوم سلول باز ارزان تر از فوم سلول بسته است، وزن سبکی دارد و به راحتی فشرده می‌شود و آن را برای عایق بندی کیف غذا در برنامه های خدمات غذایی ایده آل می کند. به ندرت عایق سلول بسته را در کیسه تحویل غذای گرم پیدا خواهید کرد.

انواع کیف غذای فوم عایق:

به طور کلی سه نوع اصلی از عایق فوم مورد استفاده در کیف‌های تحویل غذا وجود دارد: پلی وینیل کلراید (PVC)، پلی اورتان (PU) و پلی استر. این‌ها به تصمیم گیری در مورد بهترین کیسه غذا برای نیازهای خاص شما کمک می‌کند.

  1. عایق فوم پلی وینیل کلراید (PVC): نوعی پلیمر ترموپلاستیک است. پلی وینیل کلراید (PVC) یک ماده بادوام و مقرون به صرفه که در اشکال سخت یا نرم موجود می‌باشد. PVC نرم رایج‌ترین شکل مورد استفاده در کیسه‌های تحویل غذا است. PVC نرم به دلیل غلظت بالاتر نسبت به PVC سخت بسیار انعطاف پذیرتر می‌باشد. همچنین در برابر روغن، گریس و مواد شیمیایی از خود مقاومت نشان می‌دهد و برای کاربردهای خدمات غذایی با حجم بالا ایده آل است.
  2. عایق فوم پلی اورتان (PU): پلی اورتان که معمولاً به عنوان PU شناخته می‌شود، پلیمری است که به عنوان یک ماده بسیار انعطاف پذیر و بادوام در نظر گرفته می‌شود. پلی اورتان یک ماده همه کاره بوده و به دلیل اینکه فاقد پی وی سی است به عنوان یک عایق فوم به طور فزاینده‌ای محبوب می‌باشد. پلی اورتان به لطف طراحی سلول باز خود قابل تنفس است، به این معنی که در برابر کپک نیز بسیار مقاوم بوده و بو را به دام می‌اندازد. همچنین وزن سبکی دارد و برای پرسنل تحویل غذا از یک مکان به مکان دیگر ایده آل است.
  3. عایق فوم پلی استر: فوم پلی استر نوعی پلی اورتان است که مقاومت کششی بالاتری نسبت به فوم پلی اورتان (پلی اتر) دارد. این موضوع فومی را ایجاد می‌کند که به اندازه فوم پلی یورتان سنتی انعطاف پذیر، قابل تنفس و سبک وزن است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اسپیکر پلوتوثی

نکات مهم برای خرید کیف غذا:

  1. قیمت کیف: اولین و مهمترین نکته‌ای که هنگام خرید این کیف‌ها باید به آن‌ها توجه داشته باشید، قیمت آن است. همیشه قید خرید کیف‌های خیلی ارزان را بزنید، زیرا معمولا کیفیت لازم را ندارند. البته منظور ما این نیست که همیشه اجناس گران باکیفیت هستند. بلکه منظور این است که اجناس خیلی ارزان را خریداری نکنید.
  2. اندازه کیف: کیسه‌های تحویل غذا عایق بندی شده در اشکال و اندازه های مختلفی برای پاسخگویی به هر نیازی ارائه می‌شوند. از پیتزاهای کوچک و شخصی گرفته تا چندین تابه غذای سایز کامل، غذاهایی که این کیسه‌ها حمل می‌کنند نیاز به فضای بسیار متفاوتی دارند و هر مواد غذایی برای حمل نیاز به کیف متفاوتی دارد. این کیف‌ها ممکن است برای حمل جعبه‌های پیتزا مربع شکل ، یا ممکن است برای حمل تابه‌های غذا روی هم به شکل مستطیل باشند.
  3. طراحی و عملکرد کیف: طراحی و عملکرد یکی از عوامل اصلی است که هنگام خرید کیف باید در نظر گرفته شود. اگر به دنبال کیفی برای استفاده روزمره خود هستید، بهتر است وزن سبکی را انتخاب کنید که حمل آن حتی برای کل روز یا هنگام پیاده روی طولانی مدت هم آسان باشد. اگر می‌خواهید کیفی داشته باشید که از آن برای بردن وعده‌های غذایی خود به محل کار هم استفاده نمائید، می‌توانید سبکی پیچیده‌تر و جادارتر را انتخاب کنید به خصوص اگر لپ‌تاپ یا تبلت را هم همیشه همراه خود دارید.
  4. تناسب کیف با فیزیک بدنی: در حالی که توجه به استایل یکی از ملاحظات ضروری است. اگر کوتاه قد و ریز اندام هستید، خوب است کیف های دستی کوچک‌تری را انتخاب کنید تا بلندتر به نظر برسید. از سوی دیگر، اگر کیف های دستی بزرگ تری انتخاب کنید، قد شما کوچکتر به نظر می رسد. اگر قد بلندتر و لاغرتر هستید، باید با کیف‌های متوسط تا بزرگ کنار بیائید. انتخاب کیف‌های کوچکتر می‌تواند شما را بزرگتر نشان دهد زیرا اندازه شما را برجسته می‌کند. همچنین شما باید طول کیف دستی را نیز در نظر بگیرید. در بیشتر موارد، کیف‌هایی که تا قسمت میانی بالاتنه آویزان می‌شوند بهترین گزینه هستند.
  5. کیفیت دوخت: توجه به کیفیت دوخت زمان خرید باعث می‌شود کیف مدت طولانی‌تری دوام بیاورد و برای شما کار کند. منظور از دوخت بی‌کیفیت این است که به راحتی پاره می‌شود یا کیف نمی‌تواند وزن وسایلی را که درون آن نگهداری می‌کنید را تحمل کند. اطمینان حاصل کنید که دوخت‌ها طبق یک الگوهای ثابت انجام شده‌اند.
  6. مکانیسم بسته شدن: ضروری است که زیپ‌ها را بررسی کنید و ببینید که به نرمی سر می خورند تا بتوانید به راحتی آنها را باز و بسته کنید یا نه. اگر دکمه‌ وجود دارد، بررسی کنید که آیا آن‌ها به درستی در جای خود قرار گرفته‌اند و به راحتی می‌توانید قفل آن‌ها را باز کنید. همین موارد باید برای گیره‌ها و سایر مکانیسم‌ها صادق باشد.
  7. نوع تسمه‌ها: تسمه ها باید ارگونومیک باشند، به این معنی که بالاترین سطح راحتی را برای کاربر ایجاد کنند. باید از مواد با کیفیت بالا ساخته شده باشند و به اندازه کافی به بدنه اصلی کیف متصل باشند.

با توجه به اطلاعاتی که خدمت شما دوستان ارائه کردیم، امیدواریم بتوانید کیف غذا مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما در ادامه این مطلب لیستی از چند مدل کیف غذا را جمع آوری کرده ایم. این کیف‌های غذا جزو زیباترین و پرفروش ترین کیف‌های غذا حال حاضر بازار ایران محسوب می شوند. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کیف غذا مدل ۵۰۰۹

کیف غذا مدل 5009

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۳x12x25 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۴۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر شوک های ضربه ای
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    سه عدد
  • نحوه حمل
    دستی
  • تعداد دسته
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کیف غذا مدل ۹۰۲۵

کیف غذا مدل 9025

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۳x15x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۵ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    یک عدد
  • توضیحات جیب
    یک جیب جلو
  • نحوه حمل
    دستی
  • تعداد دسته
    یک عدد
  • توضیحات دسته
    یک دسته برای حمل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کیف غذا فیریسکی مدل NU-SH123

کیف غذا فیریسکی مدل NU-SH123

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۰x20x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه حمل
    کمری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کیف غذا مدل دو کاره

کیف غذا مدل دو کاره

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۱۸x20x35 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نحوه حمل
    رودوشی
  • تعداد دسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کیف غذا مدل ۹۰۲۳

کیف غذا مدل 9023

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۶x20x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    یک عدد
  • نحوه حمل
    رودوشی
  • تعداد دسته
    یک عدد
  • اقلام همراه
    بند دوشی ثابت دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کیف غذا مدل NU-A

کیف غذا مدل NU-A

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۱×۱۹.۵×۱۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کیف غذا مدل عایق دار کد E321

کیف غذا مدل عایق دار کد E321

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۱۳ × ۲۵ × ۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    قابلیت مقاومت در برابر نفوذ عوامل بیماری‌زا
  • روکش ضد باران
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • تعداد جیب خارجی
    یک عدد
  • نحوه حمل
    رودوشی
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    تولید شده از پارچه و متریال مرغوب و درجه یک،مناسب برای حمل وعده های غذایی یک تا سه نفره، دارو، مواد منجمد و…لایه داخلی آستر عایق،دارای یک عدد جیب بیرونی،دارای بند رودوشی و ۲ دسته حمل دستی،

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کیف غذا مدل ۹۰۲۶

کیف غذا مدل 9026

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۳x15x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۵ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    یک عدد
  • نحوه حمل
    دستی
  • تعداد دسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کیف غذا مدل NM54

 کیف غذا مدل NM54

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۱۹x21x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کیف غذا مدل NU-1169

کیف غذا مدل NU-1169

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۰x14x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه حمل
    رودوشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کیف غذا مدل warm cool کد ۵۴۸۸

کیف غذا مدل warm cool کد 5488

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۱۱ × ۲۵ × ۳۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    قابلیت مقاومت در برابر نفوذ عوامل بیماری‌زا
  • روکش ضد باران
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • تعداد جیب خارجی
    یک عدد
  • توضیحات جیب
    دارای یک عدد جیب خارجی برای قراردادن لوازم ضروری و دم دستی
  • نحوه حمل
    رودوشی
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • توضیحات دسته
    دو عدد دسته برای حمل دستی و یک عدد بند رودوشی
  • سایر توضیحات
    تولید شده از بهترین مواد اولیه و بسیار باکیفیت،مناسب برای حفظ دمای انواع غذاهای گرم و سرد یک تا سه نفره، دارو، مواد منجمد و…انتخاب خوب برای روزمره، محل کار، گردش و کمپینگ و مسافرت،دارای لایه داخلی سرتاسری عایق جهت حفظ عالی دما،

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کیف غذا کد ۱۱۶۳

 کیف غذا کد 1163

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۱x15x19.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کیف غذا مدل هوم بیوتی کد ۵۹۰۰

کیف غذا مدل هوم بیوتی کد 5900

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۱۳ × ۱۵ × ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    قابلیت مقاومت در برابر نفوذ عوامل بیماری‌زا
  • روکش ضد باران
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • نحوه حمل
    دستی
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    تولید شده از برزنت ضد آب،پشت فوم دار و بسیار مقاوم،دارای لایه داخلی سرتاسر عایق سرما و گرما،مناسب برای حمل غذای گرم و سرد، مایعات و نوشیدنی های گرم و سرد، دارو و… طراحی زیبا و منحصر بفرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کیف غذا آریا مدل ۶۰۵۰

کیف غذا آریا مدل 6050

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۰×۱۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    نرم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کیف غذا مدل NB-6006i

کیف غذا مدل NB-6006i

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۳۰x13x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • محفظه
    جیب داخلی
  • اقلام همراه
    – بند رودوشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کیف غذا طرح دایناسور کلاه دار

کیف غذا طرح دایناسور کلاه دار

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۰x14x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۶ گرم
  • جنس
    آلمینیوم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه حمل
    دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کیف غذا مدل NM-203

کیف غذا مدل NM-203

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۰x20x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • نحوه حمل
    تک بند
  • تعداد دسته
    یک عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کیف غذا مدل SH1080

کیف غذا مدل SH1080

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۵x19x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کیف غذا عایق دار فوروارد مدل FCLT4419 HEAT PRESERVER

کیف غذا عایق دار فوروارد مدل FCLT4419 HEAT PRESERVER

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۵x16x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    آلمینیوم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    یک عدد
  • توضیحات جیب
    دارای یک محفظه اصلی همراه با پوشش ورق آۀومینیم صنعتی در سر تا سر قسمت داخلی جهت نگه داری سرما و گرما در داخل ساک به مدت زمان طولانی تر
  • نحوه حمل
    رودوشی
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • توضیحات دسته
    دارای یک دسته جهت حمل به صورت دستی دارای یک بند بلند قابل تنظیم جهت حمل به صورت دوشی
  • سایر توضیحات
    دارای جنس بدنه برزنت ضد آب و قابل شست و شو دارای عایق در تمام قسمت داخلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کیف غذا مدل Tasty 05

کیف غذا مدل Tasty 05

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۱۹x23x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه حمل
    دو بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کیف غذا مدل عایق دار کد R881

کیف غذا مدل عایق دار کد R881

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۱۳ × ۲۵ × ۳۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    قابلیت مقاومت در برابر نفوذ عوامل بیماری‌زا
  • روکش ضد باران
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • محفظه
    جیب بیرونی
  • تعداد جیب خارجی
    یک عدد
  • نحوه حمل
    رودوشی
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • توضیحات دسته
    دو عدد دسته برای حمل دستی و یک عدد بند رودوشی
  • سایر توضیحات
    تولید شده از پارچه و متریال مرغوب و درجه یک،مناسب برای حمل وعده های غذایی یک تا سه نفره، دارو، مواد منجمد و…لایه داخلی آستر عایق،دارای یک عدد جیب بیرونی،دارای بند رودوشی و ۲ دسته حمل دستی،

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کیف غذا مدل SH1083

کیف غذا مدل SH1083

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۶x15x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۱۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کیف غذا کد S8811

کیف غذا کد S8811

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۱۳ × ۱۵ × ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • قابلیت‌های مقاومتی
    قابلیت مقاومت در برابر نفوذ عوامل بیماری‌زا
  • روکش ضد باران
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • نحوه حمل
    دستی
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    تولید شده از برزنت ضد آب و عایق، دارای لایه داخلی آستری عایق، مناسب برای سرد یا گرم نگهداشتن مواد غذایی، مناسب برای حمل و نقل دارو، طراحی بسیار شیک و فانتزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کیف غذا اسمایل مدل PKPK

 کیف غذا اسمایل مدل PKPK

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۳x20x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه و فوم پلیمری
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • روکش ضد باران
    قابل اضافه شدن
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • توضیحات جیب
    دو عدد جیب کناری.یکی برای گذاشتن بطری یک و نیم لیتری و دیگری برای فلاکس چای.
  • نحوه حمل
    تک بند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کیف غذا ایکیا مدل ۹۷۲

کیف غذا ایکیا مدل 972

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۷×۲۵×۱۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • جنس
    پلی‌پروپیلن
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    چسب
  • نحوه حمل
    دو بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کیف غذا مدل NU-12210

کیف غذا مدل NU-12210

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۰x20x14 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه حمل
    رودوشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کیف غذا مدل ۶۰۶۰

کیف غذا مدل 6060

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۵x15x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    برزنت
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • اقلام همراه
    بند رودوشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کیف غذا مدل NU-00103

کیف غذا مدل NU-00103

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۰x20x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • جنس
    پارچه
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    زیپ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کیف نگهدارنده غذا مستر راد مدل کهکشانی کد fiory 2185

کیف نگهدارنده غذا مستر راد مدل کهکشانی کد fiory 2185

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۱X13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    چرم مصنوعی
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه حمل
    دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کیف غذا لاک بگ مدل ۹۰۱۷

کیف غذا لاک بگ مدل 9017

مشخصات

  • ابعاد خارجی
    ۲۲x12x26 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۴۰ گرم
  • جنس
    پلی‌استر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • نحوه بسته شدن
    با زیپ
  • تعداد جیب خارجی
    دو عدد
  • تعداد جیب داخلی
    یک عدد
  • توضیحات جیب
    یک جیب بدون زیپ در داخل محفظه اصلییک جیب زیپدار در جلو کیف یک جیب زیپ دار در قسمت جلو کیف
  • نحوه حمل
    دستی
  • تعداد دسته
    دو عدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کیف غذا در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخواید: راهنمای خرید فیلتر دستگاه تصفیه کننده هوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا