ابزار سلامت

کاپ قاعدگی، راهنمای خرید کاپ قاعدگی به همراه قیمت روز و خرید

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کاپ قاعدگی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

کاپ قاعدگی یک محصول بهداشتی زنانه جدید است که به تازگی وارد بازار شده، این ابزار قیفی شکل برخلاف نوار بهداشتی و تامپون قابل استفاده مجدد می‌باشد و به دلیل سازگاری با محیط زیست و همچنین مقرون به صرفه بودن محبوبیت زیادی پیدا کرده است. کاپ قاعدگی ضد نشت بوده، بنابراین گزینه‌ای بسیار مطمئن‌تر از نوارهای بهداشتی و تامپون‌های معمولی می‌باشد. اگر نگران لکه‌دار شدن لباس خود هستید، پیشنهاد می‌کنم با این محصول راحتی و آرامش را به خود هدیه کنید، زیرا با کاپ قاعدگی دیگر خبری از کثیف شدن لباس زیر نیست، بلکه شما با روزهای معمولی هیچ تفاوتی نخواهید داشت.

اگر از عوارض نوار بهداشتی و تامپون اطلاع پیدا کنید هرگز به سراغ استفاده از این دو محصول نخواهید رفت، بلکه کاپ قاعدگی را به آن ترجیح خواهید داد. برخلاف فنجان قاعدگی نوار بهداشتی و تامپون دارای الیاف سلولزی هستند که قدرت جذب بالایی دارد، متاسفانه این ماده خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم را افزایش می‌دهد. اگر سری به مطب یک متخصص زنان و زایمان بزنید، با حجم بالایی از مراجعه کنندگان خانم مواجه می‌شوید که برای درمان عفونت به متخصص مراجعه کرده‌اند، اگر این افراد به جای نوار بهداشتی و تامپون از کاپ قاعدگی استفاده می‌کردند، شاید هرگز حساب کار آن‌ها به اینجا کشیده نمی‌شد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید کاپ قاعدگی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله بهداشتی ارزشمند به مشکل بر خورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع کاپ قاعدگی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کاپ قاعدگی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

کاپ قاعدگی دقیقا چیست و چه کاربردی دارد؟

فنجان قاعدگی یک محصول بهداشتی زنانه قابل استفاده مجدد است که در اندازه‌های مختلف موجود می‌باشد. فنجان‌های قاعدگی به شکل قیف هستند و می‌توانند از لاستیک، سیلیکون یا لاتکس ساخته شده باشند. فنجان برای گرفتن و جمع آوری کردن خون یا همان مایع دوره در داخل واژن قرار می گیرد. فنجان‌های قاعدگی می‌توانند مایع بیشتری نسبت به روش‌های دیگر مانند نوار بهداشتی یا تامپون در خود نگه دارند. فنجان قاعدگی را می توان تا ۱۲ ساعت استفاده کرد. فنجان‌های قاعدگی یک جایگزین قابل استفاده مجدد برای تامپون هستند. آنها یک فنجان سیلیکونی می‌باشند که در داخل واژن قرار می‌گیرند تا خون پریود شما را جمع‌آوری کنند تا آن‌طور که یک تامپون جذب می‌کند، جلوی نشت این مایع به بیرون را بگیرند. اندازه کاپ‌های قاعدگی با هم متفاوت است، زیرا هر بدن کاپ منحصر به فرد خود را دارد، بنابراین شما باید اندازه مناسب خود را پیدا کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بالم لب

انواع کاپ قاعدگی موجود در بازار:

شما برندهای مختلف فنجان قاعدگی را در بازار مشاهده می‌کنید. برای نگهداری فنجان‌های قاعدگی از کیسه‌های پارچه‌ای استفاده می‌شود. این محصول در دو سایز ۱ و سایز ۲ موجود می‌باشد. سایز کوچک یا همان سایز یک برای نوجوانان و خانم‌های زیر ۳۰ سال یا خانم‌هایی که زایمان نکرده‌اند، مناسب است، زیرا این افراد نیاز به فنجان‌های کوچکتری دارند. فنجان سایز ۲ کمی بزرگ است و برای خانم‌های بالای ۳۰ سال ترجیح داده می شود و برای خانم‌هایی که زایمان کرده‌اند یا قاعدگی شدیدی دارند استفاده می‌شود. در زیر تعدادی از محبوب‌ترین فنجان‌های قاعدگی آورده شده است.

  1. فنجان قاعدگی دیوا: یکی از بزرگترین تولید کنندگان فنجان قاعدگی Diva International است. برای ساخت کاپ دیوا از سیلیکون درجه پزشکی استفاده می‌شود که شفاف است. کاپ‌های دیوا به طور قابل توجهی طول عمر طولانی‌تری از انواع دیگر دارند، بنابراین اگر دهانه رحم در کانال واژن بالاتر باشد، بهتر جا می‌گیرند. Diva Cup به کاربران پیشنهاد می‌کند فنجان‌های این شرکت را هر ۱۲ ماه یکبار تعویض کنند.
  2. فنجان قاعدگی لونت: فنجان قاعدگی Lunette در سال ۲۰۰۴ در فنلاند تأسیس شد و اکنون در بیش از ۴۰ کشور دنیا در دسترس است. Lunette با استفاده از سیلیکون پزشکی مورد تایید FDA ساخته شده است. کاملا انعطاف پذیر بوده که استفاده از آن را ساده تر می‌کند.
  3. فنجان قاعدگی کیپر: کیپر تنها برندی است که از فنجان قاعدگی لاتکس استفاده می‌کند. رنگ آن تیره است و در مقایسه با سایر فنجان‌ها انعطاف پذیری کمتری دارد که قرار دادن آن را دشوارتر می‌کند. از طرفی به دلیل ساختار لاتکسی که دارد سال‌ها می‌توان از آن استفاده کرد. این محصول همچنین ظرفیت کمتری برای مایعات دارد.
  4. فنجان قاعدگی لی‌لی کاپ: لی‌لی کاپ یکی از طولانی‌ترین فنجان‌های قاعدگی موجود است و اگر دهانه رحم در کانال واژن بالا تر باشد به خوبی عمل می‌کند. لی‌لی کاپ مانند بسیاری از فنجان‌های دیگر از سیلیکون درجه پزشکی ساخته شده است. این محصول به دلیل داشتن طراحی زاویه‌دار که شبیه انحنای واژن و دهانه رحم است، با دیگر مدل‌ها متمایز می‌باشد. لی‌لی کاپ فشرده تنها فنجان قاعدگی تاشو موجود در بازار است. همانطور که از نامش پیداست یک ظرف فشرده مانند دارد که زن می‌تواند آن را در ته کیفش قرار دهد و مطمئن باشد که هر زمان و هر کجا که پریود شروع شد، آن‌جا خواهد بود.

مزایای استفاده از کاپ قاعدگی:

  • از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند: برخلاف تامپون‌ها یا پدها که باید به طور مداوم خریداری شوند و ممکن است سالیانه بیش از چند میلیون تومان برای شما هزینه داشته باشند، برای یک فنجان قاعدگی قابل استفاده مجدد، فقط یک بار هزینه پرداخت می‌کنید.
  • فنجان‌های قاعدگی ایمن هستند: از آن‌جایی که فنجان‌های قاعدگی به جای جذب خون، آن را درون خود جمع می‌کنند، خطر ابتلا به سندرم شوک سمی (TSS) یا یک عفونت باکتریایی نادر مرتبط با استفاده از تامپون را از بین می‌برند.
  • فنجان های قاعدگی خون بیشتری را نگه می دارند: یک فنجان قاعدگی می‌تواند حدود یک تا دو اونس جریان قاعدگی را نگه دارد. از طرف دیگر، تامپون‌ها تنها می‌توانند تا یک سوم اونس را نگهداری کنند.
  • آن‌ها سازگار با محیط زیست هستند: فنجان های قاعدگی قابل استفاده مجدد می‌توانند برای مدت طولانی دوام بیاورند، به این معنی که شما ضایعات بیشتری را به محیط زیست وارد نمی کنید.
  • شما می‌توانید فنجان را با IUD استفاده کنید: برخی از شرکت‌ها ادعا می‌کنند که یک فنجان قاعدگی می‌تواند آی یو دی را از جای خود خارج کند، اما یک مطالعه در سال ۲۰۱۲ این باور را رد کرد. با این حال، اگر نگران هستید، با پزشک خود در مورد استفاده از فنجان قاعدگی مشورت کنید.

معایب استفاده از کاپ قاعدگی:

  • اگر وسواس هستید کاپ می‌تواند برای شما کثیف و حال به هم زن باشد.
  • ممکن است وارد کردن یا برداشتن آن برای شما سخت باشد.
  • پیدا کردن یک مدل متناسب با تناسب اندام شما ممکن است مقداری دشوار باشد.
  • موادی که از آن ساخته می‌شود ممکن است باعث واکنش آلرژیک شوند.
  • در برخی خانم‌ها ممکن است باعث تحریک واژن شود.

کدام اندازه برای من مناسب است؟

  • اولین چیزی که باید آن را در نظر بگیرید جریان قاعدگی شما است. اگر جریان کمی دارید، احتمالاً چند بار در طول روز محصول پریود خود را عوض می‌کنید و به احتمال زیاد از تامپون‌های معمولی یا پدهای باریک استفاده می‌کنید. اگر جریان شدیدتری دارید، محصول پریود خود را به طور مکرر در طول روز و همچنین در شب عوض می‌کنید، احتمالاً از تامپون های فوق العاده یا سایز بزرگ یا ماکسی پد استفاده می‌کنید.
  • در مرحله بعد باید ارتفاع دهانه رحم خود را در نظر بگیرید. برای یافتن ارتفاع دهانه رحم خود باید بلندترین انگشت خود را به آرامی وارد واژن کنید، آن را باید در بالای واژن خود احساس نمائید، دهانه رحم معمولاً به ناف نزدیکتر از ستون فقرات شماست. دهانه رحم شما مانند یک دایره صاف و برآمده با گودی در وسط کمی شبیه به نوک بینی شما خواهد بود. اگر انگشت بزرگ شما تقریباً تمام راه را قبل از رسیدن به دهانه رحم طی می‌کند، دهانه رحم شما بالا است، اگر دهانه رحم خود را در اطراف علامت بند انگشت وسط پیدا کنید، گردن رحم پایینی دارید.

چگونه از فنجان قاعدگی استفاده کنیم؟

  • برای قرار دادن یک فنجان قاعدگی ابتدا باید آن را به شکل C تا کنید، همان‌طور که در مورد تامپون ها این کار را انجام می‌دهید، سپس باید فنجان را در واژن خود قرار دهید و آن را به سمت پایه ستون فقرات خود متمایل کنید. فنجان باید تا جایی که راحت است در داخل واژن شما قرار گیرد اما ساقه آن کاملاً داخل آن باشد. وقتی فنجان داخل آن است باز می‌شود، مکش سبکی ایجاد می‌کند، به این ترتیب از نشتی جلوگیری می‌شود، بنابراین از انگشت خود برای بررسی اینکه آیا کاملاً باز شده است یا نه، استفاده کنید. در صورت نیاز، عجله نکنید و وقت خود را صرف انجام دوباره این کار کنید.
  • فنجان قاعدگی را می توان تا ۱۲ ساعت استفاده کرد، با این حال بسیاری از افراد صبح و عصر آن را خالی می‌کنند. وقتی زمان تعویض فنجان است، باید ساقه فنجان را به آرامی به سمت پایین بکشید تا بتوانید به پایه فنجان برسید و آن را نگه دارید. پایه را فشار دهید تا مکش آزاد شود و به آرامی آن را بردارید. هنگامی که فنجان خود را به دست آوردید، آن را در توالت خالی کنید و آن را با آب بشوئید. پس از آبکشی دوباره آن را وارد کنید و آماده استفاده مجدد باشید.
  • در پایان دوره قاعدگی، فنجان شما باید قبل از نگهداری هر ماه ضد عفونی شود. فنجان خود را بشویید و در یک قابلمه آب گرم به مدت ۳ دقیقه بجوشانید. اگر نمی‌خواهید از قابلمه برای ضد عفونی کردن استفاده کنید، می‌توانید از Ruby Clean برای جوشاندن در مایکروویو یا فر استفاده کنید.

چگونه فنجان قاعدگی را درون واژن قرار دهیم:

اگر می‌توانید یک تامپون بگذارید، قرار دادن فنجان قاعدگی برای شما نسبتا آسان است. برای استفاده از فنجان فقط این مراحل را دنبال کنید:

  • دست‌های خود را کاملا بشوئید سپس روی لبه فنجان آب یا روغن پایه آب بمالید. فنجان قاعدگی را محکم از وسط تا کنید و آن را در یک دست بگیرید، لبه آن رو به بالا باشد. فنجان را با لبه بالا وارد واژن خود کنید. مانند یک تامپون بدون اپلیکاتور باید چند اینچ زیر دهانه رحم شما قرار بگیرد.
  • هنگامی که فنجان در واژن شما قرار گرفت، آن را بچرخانید تا فنر باز شود و حالت مهر و موم و هوابند ایجاد شود که نشت را متوقف کند.
  • اگر فنجان قاعدگی را به درستی وارد کرده باشید، نباید فنجان قاعدگی خود را احساس کنید. همچنین باید بتوانید بدون افتادن فنجان حرکت کنید، بپرید، بنشینید، بایستید و سایر فعالیت‌های روزمره خود را انجام دهید. اگر در گذاشتن فنجان مشکل دارید، با پزشک خود صحبت کنید.

چه زمانی باید فنجان قاعدگی خود را بیرون بیاورید:

بسته به اینکه جریان شدید داشته باشید یا نه، می توانید ۶ تا ۱۲ ساعت از کاپ قاعدگی استفاده کنید. این بدان معناست که می توانید از فنجان برای محافظت در طول شب هم استفاده کنید. همیشه باید فنجان قاعدگی خود را باید بعد از ۱۲ ساعت خارج کنید. اگر قبل از آن پر شد، برای جلوگیری از نشتی باید آن را زودتر از موعد تخلیه کنید.

چگونه فنجان قاعدگی خود را بیرون بیاوریم؟

برای بیرون آوردن فنجان قاعدگی، کافی است این مراحل را دنبال کنید:

  • دست‌های خود را کاملا بشوئید سپس انگشت اشاره و شست خود را داخل واژن قرار دهید. ساقه فنجان را به آرامی بکشید تا بتوانید به پایه برسید.
  • پایه را فشار دهید تا مهر و موم آزاد شود و آن را به سمت پایین بکشید تا فنجان جدا شود. پس از بیرون آمدن، فنجان را در سینک یا توالت خالی کنید.

چگونه کاپ قاعدگی مناسب خود را انتخاب کنیم:

برای بسیاری از زنان، استفاده از فنجان قاعدگی بی فایده است. قبل از اینکه در این مورد تصمیم بگیرید، مطمئن شوید که از یک محصول بهداشتی زنانه به چه چیزی نیاز دارید:

  • آیا یک فنجان برای شما هزینه کمتری خواهد داشت؟
  • آیا استفاده از آن راحت‌تر است؟

اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است، پس جام قاعدگی برای شما مناسب است. اما اگر هنوز مطمئن نیستید، با متخصص زنان خود در مورد گزینه‌های خود و اینکه کدام محصول قاعدگی ممکن است برای شما بهترین کاربرد را داشته باشد، صحبت کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید رول ضد تعریق زنانه

در انتخاب کاپ قاعدگی به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. اندازه فنجان قاعدگی: در حالی که تولید کنندگان مختلف نام انحصاری خود را دارند، اکثر فنجان‌ها در اندازه‌های کوچک یا بزرگ ارائه می‌شوند. اندازه‌های کوچک‌تر معمولاً برای روزهای سبک‌تر و افرادی که تازه به سمت کاپ‌های قاعدگی می‌روند در نظر گرفته می‌شوند. سایزهای بزرگتر برای روزهای جریان سنگین‌تر و کسانی که تجربه قاعدگی دارند و افرادی که دو یا چند زایمان طبیعی داشته‌اند مناسب است.
  2. جنس فنجان قاعدگی: در حالی که اکثر فنجان های قاعدگی با سیلیکون درجه پزشکی ساخته می‌شوند، لیوان‌های لاستیکی هم در بازار وجود دارد. اگر آلرژی به لاتکس دارید، بهتر است از سیلیکون استفاده کنید.
  3. استحکام فنجان قاعدگی: فنجان‌های قاعدگی می‌توانند از نظر نرمی متفاوت باشند. اگر مثانه حساسی دارید یا تمایل دارید که فنجان‌های قاعدگی شما را ناراحت نکنند، به دنبال فنجان‌هایی باشید که به ‌عنوان فنجان بسیار نرم در بازار عرضه می‌شوند.
  4. طول دهانه رحم: طول دهانه رحم متفاوت است به همین دلیل طول فنجان هم برای مطابقت متفاوت است. می‌توانید طول دهانه رحم خود را با قرار دادن انگشت تمیز در واژن اندازه گیری کنید. همچنین می‌توانید با پزشک خود در این مورد مشورت نمائید تا یک فنجان قاعدگی را که برای بدن شما مناسب است به شما توصیه کند.

اغلب برای یافتن بهترین فنجان قاعدگی نیاز به آزمون و خطا دارید. اگر متوجه شدید که یک اندازه یا برند کاملاً کار نمی‌کند، ایده خوبی است که گزینه های دیگر را امتحان کنید.

سوالات متداول در مورد فنجان قاعدگی

 

آیا فنجان های قاعدگی بی‌خطر هستند؟

بله، فنجان‌های قاعدگی به طور کلی توسط جامعه پزشکی بی‌خطر در نظر گرفته می‌شوند. خطرات حداقل هستند و شامل تحریک، عفونت و به ندرت TSS می‌شود. برای اطمینان از اینکه از فنجان قاعدگی درست استفاده می‌کنید، می‌توانید خطرات را با پیروی از دستورالعمل‌ها به حداقل برسانید.

فنجان قاعدگی چگونه کار می‌کند؟

برخلاف لوازم قاعدگی مانند تامپون و پد، فنجان های قاعدگی جریان شما را جذب نمی‌کنند در عوض آن را جمع آوری می‌کنند. قبل از شروع قاعدگی، فنجان را وارد واژن خود می‌کنید. این یک مهر و موم تشکیل می‌دهد که از نشت محافظت می‌کند. وقتی فنجان پر شد، می‌توانید با استفاده از ساقه و پایه فنجان آن را به آرامی بیرون بکشید. سپس، آن را خالی کرده، بشوئید و دوباره استفاده کنید.

آیا کاپ قاعدگی عوارض دارد؟

خطرات مرتبط با فنجان قاعدگی مشابه خطرات سایر محصولات قاعدگی داخلی است. امکان دارد در حین قرار دادن کمی احساس ناراحتی کنید. بثورات یا واکنش های آلرژیک نادر هستند، اما امکان ایجاد شدن آن‌ها وجود دارد.

چگونه به پر شدن کاپ قاعدگی پی ببریم؟

تعیین میزان پر بودن یک فنجان قاعدگی به کمی ریاضیات ذهنی و درک میزان جریان شما نیاز دارد. در حالی که می‌توانید تا ۱۲ ساعت از فنجان قاعدگی استفاده کنید، در روزهای پر جریان باید بیشتر آن را تخلیه نمائید.

آیا هنگام دراز کشیدن فنجان‌های قاعدگی نشت می‌کنند؟

  • نه همیشه، با این حال، برخی از افراد در هنگام خواب نشت را تجربه می‌کنند. این به این دلیل است که ماهیچه های دیواره واژن که فنجان را در جای خود نگه می‌دارند شل می‌شوند، بنابراین ممکن است مهر و موم شکسته شود. مراقبت از قرار دادن صحیح آن می‌تواند کمک کننده باشد.
  • از آنجایی که می‌توانید تا ۱۲ ساعت از فنجان قاعدگی استفاده کنید، اکثر مردم مشکلی با سرریز شدن فنجان در طول شب ندارند. با این حال، شما بهترین قاضی در مورد جریان خود هستید. ممکن است در روزهای خاصی نیاز به تغییر آن بیشتر باشد. برخی از افراد علاوه بر فنجان، از آستر شورت یا لباس زیر دورهمی نیز استفاده می‌کنند.

چگونه فنجان قاعدگی را بدون ایجاد آشفتگی می‌توان خارج کرد؟

از بیرون کشیدن فنجان قاعدگی به تنهایی توسط ساقه خودداری کنید. در عوض، از ساقه استفاده کنید تا به آرامی فنجان را به اندازه کافی پایین بکشید تا بتوانید پایه فنجان را محکم فشار دهید و کمی آن را از یک طرف به سمت دیگر زاویه دهید تا به برداشتن مهر و موم کمک کند.

آیا ساقه فنجان قاعدگی باید بیرون بیاید؟

خیر، اطمینان حاصل کنید که فنجان به اندازه کافی در داخل واژن قرار داده شده است، به طوری که ساقه کاملاً داخل آن باشد. از آنجایی که آناتومی هر بدن متفاوت است، می‌توانید یک فنجان را به درستی وارد کنید، اما ممکن است هنوز ساقه آن کمی بیش از حد بلند باشد. در این صورت، می توانید ساقه را کوتاه کنید تا همچنان قابل استفاده باشد اما بیرون نیاید.

روش نگهداری از کاپ قاعدگی بعد از پایان دوره:

  • فنجان‌های قاعدگی قابل استفاده مجدد باید قبل از قرار دادن مجدد در واژن شسته و تمیز شوند. فنجان شما باید حداقل دو بار در روز خالی شود.
  • فنجان‌های قاعدگی قابل استفاده مجدد بادوام هستند و در صورت مراقبت مناسب می‌توانند از ۶ ماه تا ۱۰ سال دوام بیاورند. لیوان های یکبار مصرف را پس از برداشتن دور بیندازید.
  • بعد از پایان دوره یا سیکل ماهیانه کاپ را شستشو داده و ضد عفونی کنید، برای ضد عفونی کردن باید آن را به مدت سه دقیقه در ظرف آب گرم بجوشانید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کاپ قاعدگی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کاپ قاعدگی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ کاپ قاعدگی آندیا مدل ۰۰۲ سایز متوسط به همراه لیوان کاپ قاعدگی آندیا مدل Alpha

کاپ قاعدگی آندیا مدل 002 سایز متوسط به همراه لیوان کاپ قاعدگی آندیا مدل Alpha

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • طول کاپ
    ۷
  • سایز کاپ
    متوسط
  • سایر توضیحات
    ضد حساسیت و ضد التهاب- مواد اولیه ساخت آلمان – سیلیکون پزشکی مورد تایید FDA – قابلیت استفاده مجدد تا ۱۰ سال – بدون لاتکس – بدون BPA – گواهینامه استاندارد ISO 13485 از موسسه US CERT- به همراه لیوان ضدعفونی کننده : استریل و ضدعفونی کاپ قاعدگی در ۵ دقیقه – قابلیت استفاده ایمن در داخل ماکروویو – ساخته شده از پلیمر پزشکی TPE Medical grade – درب منفذدار جهت خروج بخار آب – بدنه ی مقاوم و سبک – استفاده آسان و درب لولایی – قابل بازیافت و بدون BPA

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کاپ قاعدگی حورا مدل رز سایز یک

کاپ قاعدگی حورا مدل رز سایز یک

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • طول کاپ
    ۷.۵
  • سایز کاپ
    کوچک
  • سایر توضیحات
    سایز دو(متوسط) حوراکاپ مناسب برای خانمها با اندام درشت و قد بلند که سابقه زایمان داشته اند و خانمهایی که بالای ۳۰ سال سن دارند. با افتخار تولید ایران،قابل استفاده تا ۱۰ سال، دارای مجوز سازمان غذا و دارو، بدون لاتکس و BPA، آنتی باکتریال، بدون ایجاد حساسیت، دارای گواهینامه های ایزو ۵-۱۰۹۹۳- و ۱۰-۱۰۹۹۳ دارای گواهینامه ایزو ۱۳۴۸۵و گواهینامه بین المللی زیست سازگاری و گواهینامه ایزو ۱-۱۱۷۳۷سایز یک(کوچک) حوراکاپ مناسب برای خانمها با اندام ظریف و متوسط که سابقه زایمان نداشته اند و خانمهای تا سن ۳۰ ساله. با افتخار تولید ایران،قابل استفاده تا ۱۰ سال، دارای مجوز سازمان غذا و دارو، بدون لاتکس و BPA، آنتی باکتریال، بدون ایجاد حساسیت، دارای گواهینامه های ایزو ۵-۱۰۹۹۳- و ۱۰-۱۰۹۹۳ دارای گواهینامه ایزو ۱۳۴۸۵و گواهینامه بین المللی زیست سازگاری و گواهینامه ایزو ۱-۱۱۷۳۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل Plus سایز کوچک مجموعه ۲ عددی

کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل Plus سایز کوچک مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • طول کاپ
    ۷.۲
  • سایز کاپ
    کوچک
  • سایر توضیحات
    تولید ایراندو عدد کاپ قاعدگی لیوا سایز کوچک به رنگ سبز-آبیبدون لاتکس و BPAضد حساسیت و التهابسیلیکون پزشکی و مواد اولیه تولید آلمانقابل استفاده تا ۱۰ سالروش استفاده آساندارای ایزو ۱۳۴۸۵دارای ایزو ۱۰۹۹۳- گواهینامه بین المللی زیست سازگاری محصولدارای مجوز اداره تجهیزات پزشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل ۰۱ سایز کوچک

کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل 01 سایز کوچک

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • طول کاپ
    ۷.۲
  • سایز کاپ
    کوچک
  • سایر توضیحات
    تولید ایرانبدون لاتکس و BPAضد حساسیت و التهابسیلیکون پزشکی و مواد اولیه تولید آلمانقابل استفاده تا ۱۰ سالروش استفاده آساندارای ایزو ۱۳۴۸۵دارای ایزو ۱۰۹۹۳- گواهینامه بین المللی زیست سازگاری محصولدارای مجوز اداره تجهیزات پزشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کاپ قاعدگی لیوا فارما سایز متوسط به همراه لیوان کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل Mate02

کاپ قاعدگی لیوا فارما سایز متوسط به همراه لیوان کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل Mate02

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • سایز کاپ
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کاپ قاعدگی آندیا مدل Double مجموعه ۲ عددی

کاپ قاعدگی آندیا مدل  Double مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • طول کاپ
    ۷
  • سایز کاپ
    متوسط
  • سایر توضیحات
    دارای مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی ایران – مواد اولیه ساخت آلمان سیلیکون پزشکی مورد تایید FDA – قابلیت استفاده مجدد تا ۱۰ سال – بدون لاتکس – بدون BPA – ضد حساسیت و ضد التهاب – گواهینامه استاندارد ISO 13485 از موسسه US CERT – استاندارد زیست سازگاری ISO 10993 – دوست دار محیط زیست – مدل دابل شامل سایز کوچک و متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کاپ قاعدگی ملونا مدل ساقه ای سایز متوسط

کاپ قاعدگی ملونا مدل ساقه ای سایز متوسط

مشخصات

  • جنس
    پلیمر پزشکی
  • طول کاپ
    ۴.۸
  • سایز کاپ
    متوسط
  • سایر توضیحات
    – ساخت آلمان- دارای تاییدیه FDA آمریکا- دارای مجوز و تاییدیه اصالت و سلامت وزارت بهداشت- قابل استفاده تا ۱۰ سال- قابلیت ضدعفونی و شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل Sensitive سایز متوسط

کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل Sensitive سایز متوسط

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • سایز کاپ
    متوسط
  • سایر توضیحات
    سایز متوسطنرمی و انعطاف بیشتر (نسبت به مدل معمولی لیوا فارما)سیلیکون پزشکی و مواد اولیه تولید آلمانبدون لاتکس و BPA ضد حساسیت و التهاب قابل استفاده تا ۱۰ سال روش استفاده آسان دارای ایزو ۱۳۴۸۵ دارای ایزو ۱۰۹۹۳ (گواهینامه بین المللی زیست سازگاری محصول)دارای مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کاپ قاعدگی هاینز مدل ۱ سایز بزرگ

کاپ قاعدگی هاینز مدل 1 سایز بزرگ

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • سایز کاپ
    بزرگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کاپ قاعدگی لاویا مدل L01 سایز بزرگ به همراه ظرف نگهدارنده کاپ قاعدگی لاویا مدل L01

کاپ قاعدگی لاویا مدل L01 سایز بزرگ به همراه ظرف نگهدارنده کاپ قاعدگی لاویا مدل L01

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • طول کاپ
    ۷
  • سایز کاپ
    بزرگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کاپ قاعدگی آنییر مدل S-01

کاپ قاعدگی آنییر مدل S-01

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • سایز کاپ
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل ۲ سایز متوسط

کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل 2 سایز متوسط

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • طول کاپ
    ۷.۱
  • سایز کاپ
    متوسط
  • سایر توضیحات
    تولید ایرانبدون لاتکس و BPAضد حساسیت و التهابسیلیکون پزشکی و مواد اولیه تولید آلمانقابل استفاده تا ۱۰ سالروش استفاده آساندارای ایزو ۱۳۴۸۵دارای ایزو ۱۰۹۹۳- گواهینامه بین المللی زیست سازگاری محصولدارای مجوز اداره تجهیزات پزشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ لیوان ضد عفونی کننده کاپ قاعدگی آندیا مدل مدیکال

 لیوان ضد عفونی کننده کاپ قاعدگی آندیا مدل مدیکال

مشخصات

  • جنس
    پلیمر پزشکی
  • سایز کاپ
    متوسط
  • سایر توضیحات
    استریل و ضدعفونی کاپ قاعدگی در ۵ دقیقه – قابلیت استفاده ایمن در داخل ماکروویو – ساخته شده از پلیمر پزشکی TPE Medical grade – درب منفذدار جهت خروج بخار آب – بدنه ی مقاوم و سبک – استفاده آسان و درب لولایی – قابل بازیافت و بدون BPA

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل Sensitive سایز کوچک

کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل Sensitive سایز کوچک

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • سایز کاپ
    کوچک
  • سایر توضیحات
    سایز کوچکنرمی و انعطاف بیشتر (نسبت به مدل معمولی لیوا فارما)سیلیکون پزشکی و مواد اولیه تولید آلمانبدون لاتکس و BPA ضد حساسیت و التهاب قابل استفاده تا ۱۰ سال روش استفاده آسان دارای ایزو ۱۳۴۸۵ دارای ایزو ۱۰۹۹۳ (گواهینامه بین المللی زیست سازگاری محصول)دارای مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ لیوان کاپ قاعدگی ام جی ای مدل M50

لیوان کاپ قاعدگی ام جی ای مدل M50

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • سایز کاپ
    متوسط
  • سایر توضیحات
    تاشو و قابل حمل قابلیت استفاده در مایکروویواستفاده آسان در خانه و محل کار سبک و بدون BPA

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل Plus سایز کوچک به همراه کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل Plus سایز متوسط

کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل Plus سایز کوچک به همراه کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل Plus سایز متوسط

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • سایز کاپ
    کوچک
  • سایر توضیحات
    تولید ایرانشامل دو بسته کاپ قاعدگی لیوایک عدد کاپ قاعدگی لیوا سایز کوچک به رنگ سبز آبییک عدد کاپ قاعدگی لیوا سایز متوسط به رنگ قرمز بدون لاتکس و BPAضد حساسیت و التهابسیلیکون پزشکی و مواد اولیه تولید آلمانقابل استفاده تا ۱۰ سالروش استفاده آساندارای ایزو ۱۳۴۸۵دارای ایزو ۱۰۹۹۳- گواهینامه بین المللی زیست سازگاری محصولدارای مجوز اداره تجهیزات پزشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کاپ قاعدگی حورا مدل رز سایز ۱ به همراه کاپ قاعدگی حورا مدل رز سایز ۲

کاپ قاعدگی حورا مدل رز سایز 1 به همراه کاپ قاعدگی حورا مدل رز سایز 2

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • طول کاپ
    ۷.۵
  • سایز کاپ
    متوسط
  • سایر توضیحات
    سایز دو(متوسط) حوراکاپ مناسب برای خانمها با اندام درشت و قد بلند که سابقه زایمان داشته اند و خانمهایی که بالای ۳۰ سال سن دارند. با افتخار تولید ایران،قابل استفاده تا ۱۰ سال، دارای مجوز سازمان غذا و دارو، بدون لاتکس و BPA، آنتی باکتریال، بدون ایجاد حساسیت، دارای گواهینامه های ایزو ۵-۱۰۹۹۳- و ۱۰-۱۰۹۹۳ دارای گواهینامه ایزو ۱۳۴۸۵و گواهینامه بین المللی زیست سازگاری و گواهینامه ایزو ۱-۱۱۷۳۷سایز یک(کوچک) حوراکاپ مناسب برای خانمها با اندام ظریف و متوسط که سابقه زایمان نداشته اند و خانمهای تا سن ۳۰ ساله. با افتخار تولید ایران،قابل استفاده تا ۱۰ سال، دارای مجوز سازمان غذا و دارو، بدون لاتکس و BPA، آنتی باکتریال، بدون ایجاد حساسیت، دارای گواهینامه های ایزو ۵-۱۰۹۹۳- و ۱۰-۱۰۹۹۳ دارای گواهینامه ایزو ۱۳۴۸۵و گواهینامه بین المللی زیست سازگاری و گواهینامه ایزو ۱-۱۱۷۳۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کاپ قاعدگی لاویا مدل S01 سایز کوچک به همراه ظرف نگهدارندهکاپ قاعدگی لاویا مدل S01

کاپ قاعدگی لاویا مدل S01 سایز کوچک به همراه ظرف نگهدارندهکاپ قاعدگی لاویا مدل S01

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • طول کاپ
    ۷
  • سایز کاپ
    کوچک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کاپ قاعدگی آندیا مدل ۲ سایز متوسط

کاپ قاعدگی آندیا مدل 2 سایز متوسط

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • طول کاپ
    ۷
  • سایز کاپ
    متوسط
  • سایر توضیحات
    دارای مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی ایران – مواد اولیه ساخت آلمان سیلیکون پزشکی مورد تایید FDA – قابلیت استفاده مجدد تا ۱۰ سال – بدون لاتکس – بدون BPA – ضد حساسیت و ضد التهاب – گواهینامه استاندارد ISO 13485 از موسسه US CERT – استاندارد زیست سازگاری ISO 10993 – دوست دار محیط زیست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کاپ قاعدگی سان کاپ مدل ۰۲ سایز متوسط به همراه کیسه نگه دارنده

کاپ قاعدگی سان کاپ مدل 02 سایز متوسط به همراه کیسه نگه دارنده

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • سایز کاپ
    متوسط
  • سایر توضیحات
    به همراه کیسه نگهدارنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کاپ قاعدگی لاویا مدل L1

کاپ قاعدگی لاویا مدل L1

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • طول کاپ
    ۷.۵
  • سایز کاپ
    بزرگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کاپ قاعدگی حورا مدل رز سایز دو

کاپ قاعدگی حورا مدل رز سایز دو

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • طول کاپ
    ۷.۵
  • سایز کاپ
    متوسط
  • سایر توضیحات
    سایز دو(متوسط) حوراکاپ مناسب برای خانمها با اندام درشت و قد بلند که سابقه زایمان داشته اند و خانمهایی که بالای ۳۰ سال سن دارند. با افتخار تولید ایران،قابل استفاده تا ۱۰ سال، دارای مجوز سازمان غذا و دارو، بدون لاتکس و BPA، آنتی باکتریال، بدون ایجاد حساسیت، دارای گواهینامه های ایزو ۵-۱۰۹۹۳- و ۱۰-۱۰۹۹۳ دارای گواهینامه ایزو ۱۳۴۸۵و گواهینامه بین المللی زیست سازگاری و گواهینامه ایزو ۱-۱۱۷۳۷سایز یک(کوچک) حوراکاپ مناسب برای خانمها با اندام ظریف و متوسط که سابقه زایمان نداشته اند و خانمهای تا سن ۳۰ ساله. با افتخار تولید ایران،قابل استفاده تا ۱۰ سال، دارای مجوز سازمان غذا و دارو، بدون لاتکس و BPA، آنتی باکتریال، بدون ایجاد حساسیت، دارای گواهینامه های ایزو ۵-۱۰۹۹۳- و ۱۰-۱۰۹۹۳ دارای گواهینامه ایزو ۱۳۴۸۵و گواهینامه بین المللی زیست سازگاری و گواهینامه ایزو ۱-۱۱۷۳۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل Plus سایز متوسط مجموعه ۲ عددی

کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل Plus سایز متوسط مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • طول کاپ
    ۷.۱
  • سایز کاپ
    متوسط
  • سایر توضیحات
    تولید ایراندو عدد کاپ قاعدگی لیوا سایز متوسط به رنگ قرمز بدون لاتکس و BPAضد حساسیت و التهابسیلیکون پزشکی و مواد اولیه تولید آلمانقابل استفاده تا ۱۰ سالروش استفاده آساندارای ایزو ۱۳۴۸۵دارای ایزو ۱۰۹۹۳- گواهینامه بین المللی زیست سازگاری محصول

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کاپ قاعدگی لیوا فارما سایز کوچک به همراه لیوان کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل Mate02

کاپ قاعدگی لیوا فارما سایز کوچک به همراه لیوان کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل Mate02

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • سایز کاپ
    کوچک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کاپ قاعدگی آندیا مدل Plus سایز کوچک مجموعه ۲ عددی

کاپ قاعدگی آندیا مدل Plus سایز کوچک مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • طول کاپ
    ۷
  • سایز کاپ
    کوچک
  • سایر توضیحات
    دو عدد کاپ قاعدگی آندیا سایز کوچک (مدل ۱) – ضد حساسیت و ضد التهاب- مواد اولیه ساخت آلمان – سیلیکون پزشکی مورد تایید FDA – قابلیت استفاده مجدد تا ۱۰ سال – بدون لاتکس – بدون BPA – گواهینامه استاندارد ISO 13485 از موسسه US CERT

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کاپ قاعدگی هاینز مدل ۲ سایز متوسط

کاپ قاعدگی هاینز مدل 2 سایز متوسط

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • سایز کاپ
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کاپ قاعدگی آندیا مدل ۱ سایز کوچک

کاپ قاعدگی آندیا مدل 1 سایز کوچک

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • طول کاپ
    ۷
  • سایز کاپ
    کوچک
  • سایر توضیحات
    دارای مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی ایران – مواد اولیه ساخت آلمان سیلیکون پزشکی مورد تایید FDA – قابلیت استفاده مجدد تا ۱۰ سال – بدون لاتکس – بدون BPA – ضد حساسیت و ضد التهاب – گواهینامه استاندارد ISO 13485 از موسسه US CERT – استاندارد زیست سازگاری ISO 10993 – دوست دار محیط زیست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ لیوان ضدعفونی کننده کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل ۰۰۱

لیوان ضدعفونی کننده کاپ قاعدگی لیوا فارما مدل 001

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • سایز کاپ
    متوسط
  • سایر توضیحات
    • قابلیت استفاده در مایکروویو• درب منفذ دار (خروج بخار)• تاشو و قابل حمل• استفاده آسان• سبک• بدون BPA• استفاده در محل کار، سفر و خانه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ لیوان ضد عفونی کننده کاپ قاعدگی ملونا مدل R-1087

لیوان ضد عفونی کننده کاپ قاعدگی ملونا مدل R-1087

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • طول کاپ
    ۱۰
  • سایز کاپ
    متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کاپ قاعدگی ملونا مدل ساقه ای سایز ۲

کاپ قاعدگی ملونا مدل ساقه ای سایز 2

مشخصات

  • جنس
    پلیمر پزشکی
  • طول کاپ
    ۵.۱
  • سایز کاپ
    بزرگ
  • سایر توضیحات
    – ساخت آلمان- دارای تاییدیه FDA آمریکا- دارای مجوز و تاییدیه اصالت و سلامت وزارت بهداشت- قابل استفاده تا ۱۰ سال- قابلیت ضدعفونی و شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کاپ قاعدگی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید برس پاکسازی پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا