لباس کودک و نوجوان

راهنمای خرید و معرفی انواع کاپشن دخترانه زیبا و ارزان+قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کاپشن دخترانه باید به آن ها توجه داشته باشید.

با شروع شدن فصل سرما نیاز به داشتن یک لباس گرم و مناسب بیشتر از هر چیزی احساس می‌شود. کاپشن دخترانه یکی از پوشاک مورد علاقه دختر خانم‌ها در فصل زمستان می‌باشد. تنوع این لباس زمستانی به گونه‌ای است که زمانی برای خرید کاپشن دخترانه وارد بازار می‌شوید با انبوهی از کاپشن مواجه می‌شوید. این موضوع ممکن است انتخاب را برای شما دشوار کند. اما نگران نباشید اگر در این زمینه اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید می‌توانید یک خرید خوب و مطمئن انجام دهید. پس لازمه یک خرید موفق داشتن علم و آگاهی در زمینه کالایی است که می‌خواهید آن را خریداری کنید.

داشتن یک کاپشن دخترانه گرم و راحت می‌تواند زمستانی دوست داشتنی را برای شما به ارمغان بیاورد. به طوری که به هیچ عنوان سرمای هوا را احساس نکنید. به دلیل اینکه کاپشن یک پوشاک مهم محسوب می‌شود، باید آن را طوری انتخاب کنید تا بتوان حداقل دو سال از آن استفاده کرد. تنوع کاپشن دخترانه خوشبختانه به اندازه‌ای زیاد است که می‌توان آن را با سایر لباس‌ها ست نمود. یکی از مواردی که موقع خرید کاپشن باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید نیز همین مسئله است. اگر به دنبال خرید کاپشن دخترانه گرم و راحت برای کودک خود هستید حتما این مقاله را تا انتها با دقت مطالعه کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای کودک خود قصد خرید کاپشن دخترانه دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این پوشاک ارزشمند با مشکل مواجه شده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع مدل‌های کاپشن دخترانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کاپشن دخترانه باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از کاپشن‌دخترانه چیست؟

نوعی لباس بچگانه که به منظور گرم نگهداشتن بدن در مقابل باد و سرما مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاپشن در اصل یک کلمه روسی است که برای نوعی از پوشاک استفاده می‌شود که قسمت بالایی بدن را پوشش می‌دهد. در زبان انگلیسی به آن hood گفته می‌شود. در واژگان زبان فارسی به یک ژاکت سنگین کلاه دار و گاه بی کلاه که به منظور گرم کردن بدن استفاده می‌شود، کاپشن دخترانه می‌گویند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سارافون دخترانه

انواع مدل‌های کاپشن‌دخترانه:

  • کاپشن‌دخترانه بلند: اگر به دنبال خرید کاپشن بچگانه‌ای هستید که علاوه بر گرم نگهداشتن قسمت بالایی بدن کودک شما مقداری از پاهای او را گرم نگهداری کند. بهترین گزینه برای کودک شما کاپشن بلند دخترانه است. این کاپشن علاوه بر گرم کردن قسمت بالایی بدن کودک شما پاهای کودکتان را از باسن تا زانو هم گرم نگه می‌دارد.
  • کاپشن‌دخترانه کوتاه: برای خیلی از والدین راحت بودن کاپشن بچگانه از هر چیز دیگری مهم‌تر است. همان طور که می‌دانید یک کاپشن بلند می‌تواند وزن بیشتری داشته باشد و کودک درون آن احساس خوبی نداشته باشد. اگر به دنبال یک کاپشن راحت و سبک برای کودک خود هستید از کاپشن‌های کوتاه غافل نشوید.
  • کاپشن‌دخترانه پالتویی: خیلی وقت‌ها سرمای هوا اجازه پوشیدن یک پالتو به دختر بچه شما را نمی‌دهد زیرا پالتو‌ها زیاد گرم نیستند و تیپ پیشنهای شما برای کودکتان پالتو است. در این شرایط به جای استفاده از پالتو می‌توانید از کاپشن پالتویی استفاده کنید. زیرا از نظر ظاهری شباهت زیادی به پالتو دخترانه دارند.
  • کاپشن‌دخترانه لحافی: این مدل حالت پف کرده دارد و تقریبا قیافه آن شبیه به یک لحاف است به همین علت به آن کاپشن لحافی گفته می‌شود. لازم به ذکر است به دلیل داشتن ضخامت قابل قبول به اندازه یک لحاف هم بدن کودک شما را گرم نگهداری می‌کنند. همچنین به علت پف‌دار بودن کودک شما را چاق‌تر نشان می‌دهند. این مدل مناسب کودکان لاغر اندام است.
  • کاپشن‌دخترانه خزدار: دیدن خز شما را به جاهای خیلی سرد مثل قطب شمال و جنوب می‌برد. اسکیموهای آن منطقه کاپشن‌های زمستانی خزدار استفاده می‌کنند. اما امروزه به علت زیبایی که خز دارد در تولید کاپشن دخترانه از آن استفاده می‌کنند. این مدل بیشتر رنگ و بوی زمستان می‌دهند و فرد درون آن‌ها احساس گرمای بیشتری می‌کند.
  • کاپشن‌دخترانه کلاه‌دار: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کاپشن خوب داشتن کلاه مناسب است. بچه‌ها بیشتر از ناحیه سر سرمای هوا را احساس می‌کنند و بیشتر از این ناحیه سرما می‌خورند. اگر کودک شما سابقه گم کردن کلاه خود را دارد و پوشیدن کلاه برای او اندکی دشوار است. می‌توانید برای کودک خود کاپشن کلاه دار بخرید که نه کلاه آن گم شود و نه به سختی پوشیده شود.
  • کاپشن‌دخترانه اسلیپینگ بگ: نوعی کاپشن جدید برای دوستاران محیط زیست که از پلاستیک بازیافت شده تولید می‌شود. این مدل کاملا ضد آب بوده و از گردن تا پایین پا بدن شما را پوشش می‌دهد به دلی شباهت به یک کیسه خواب به آن اسلیپینگ بگ گفته می‌شود.
  • کاپشن‌دخترانه چرمی: چرم که از دباغی پوست بدن حیوانات تهیه می‌شود از دیرباز مورد توجه انسان‌ها قرار داشته است و محصولات متفاوتی با آن تولید کرده‌اند. کاپشن چرم در دو نوع طبیعی و مصنوعی تولید می‌شود که نوع طبیعی آن مقداری گران‌تر است و نیاز به نگهداری و مراقبت بیشتری دارد.
  • کاپشن‌دخترانه جین: اگر می‌خواهید برای کودک خود یک تیپ اسپورت و جوان پسند داشته باشید کاپشن جین را انتخاب کنید. جین همان پارچه کتان ضخیم است که به علت دوام و مقاومت بالایی که دارد مورد توجه همه قرار گرفته است. متاسفانه پارچه جین ضد آب نیست بنابراین از این مدل در آب و هوای برفی و بارانی نمی‌توان استفاده کرد.
  • کاپشن‌دخترانه براق: جدیدترین مدل کاپشن دخترانه‌ای که وارد بازار شده است کاپشن دخترانه‌براق می‌باشد. امروزه خیلی از خواننده‌ها و هنرپیشه‌های مطرح سینما و تلویزیون در جهان از این مدل کاپشن استفاده می‌کنند. اگر می‌خواهید کودک شما تیپ متفاوتی داشته باشد و مانند یک ستاره مد در مجالس بدرخشد می توانید از کاپشن‌های براق استفاده کنید.
  • کاپشن‌دخترانه ضخیم: هیچ چیز مانند داشتن یک کاپشن گرم در زمستان شما را خوشحال نمی‌کند. هر چه ضخامت یک کاپشن بیشتر باشد مقدار گرمادهی آن افزایش می‌یابد. این مدل کاپشن‌دخترانه به علت داشتن لایه‌ای ضخیم از پشم شیشه بسیار گرم‌تر از کاپشن‌های معمولی است.

ویژگی‌های یک کاپشن دخترانه خوب و باکیفیت:

  1. یک کاپشن خوب و با کیفیت باید وزن مناسبی داشته باشد تا کودک شما درون آن احساس آرامش و راحتی داشته باشد.
  2. از مهم‌ترین ویژگی‌های یک کاپشن خوب می‌توان به خاصیت بادگیر بودن و ضد آب بودن کاپشن اشاره کرد. زیرا در فصل زمستان ورزش باد و برف و باران بیشتر از سایر فصل‌ها می‌باشد.
  3. قابل شستشو باشد زیرا کاپشن کودک نسبت به بزرگسال بیشتر کثیف می‌شود بنابراین باید قابلیت شستشو داشته باشد. کاپشن چرمی را نمی‌توان شستشو داد بنابراین برای کودک مناسب نیست.
  4. علاوه بر زیپ دارای دکمه باشد، برای کودکان بستن زیپ کاپشن کار دشواری است و به تنهایی قادر به بستن زیپ کاپشن نیستند. اما دکمه فشاری خیلی راحت است و کودک به راحتی می‌تواند آن‌ها را باز و بسته کند.
  5. داشتن جیب می‌تواند گزینه مناسبی برای گرم کردن دست‌ها باشد. شما اگر کاپشن جیب دار خریداری کنید دیگر نیاز به استفاده از دستکش را نخواهید داشت.
  6. داشتن کمر کشی یا کمربنددار به گرم کردن بیشتر بدن کمک می‌کند. زیرا سرمای کمتری وارد کاپشن شده در نتیجه کودک شما را گرم نگهداری می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید فلاسک کودک

نکات مهم هنگام خرید کاپشن دخترانه:

  • قیمت کاپشن: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید کاپشن دخترانه را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  • نوع کاپشن: کاپشن انواع مختلفی دارد شما با انتخاب یک نمونه درست می‌توانید ظاهر کودک خود را دگرگون کنید. به عنوان مثال اگر کودک شما خیلی لاغر اندام است، می‌توانید با خرید یک کاپشن لحافی تیپ او را بهتر جلوه بدهید. زیرا این مدل حالت پف کرده دارد و کودک شما را مقداری هیکلی‌تر نمایش می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع مدل کاپشن به ابتدای مطلب مراجعه کنید.
  • جنس کاپشن: جنس کاپشن را از دو طریق می‌توان بررسی کرد. یکی میزان دوام پارچه که باعث افزایش طول عمر کاپشن می‌شود و دیگری خاصیت ضد آب و بادگیر بودن آن است. زیرا کاپشن نسبت به سایر پوشاک قیمت بیشتری دارد بنابراین باید جنس خوبی داشته باشد که چند سال از آن استفاده کنید. حتی برای بچه‌های دیگر خود و در برابر باران و برف نفوذ پذیر نباشد.
  • مکانیسم باز و بسته شدن: کاپشن‌ها با چهار مکانیسم اصلی باز و بسته می‌شوند. یک کاپشن می‌تواند دارای زیپ، دکمه فشاری، دکمه معمولی ، کمربند یا ترکیبی از چند نوع آن باشد. معمولا کاپشن‌هایی که دارای دو مکانیسم هستند بهتر عمل می‌کنند. به عنوان مثال با بریده شدن زیپ می‌توانید آن را با بستن دکمه بپوشید. در برخی مواقع کودک با بستن زیپ مشکل دارد که می‌تواند از سایر مکانیسم‌ها استفاده کند.
  • کلاه‌دار یا بدون ‌کلاه: برای کاپشن‌های بچگانه داشتن کلاه یک مزیت مهم به شمار می‌آید. به عنوان مثال کلاه کاپشن در مواقع بارندگی از خیس شدن موهای کودک جلوگیری می‌کند. بچه‌ها معمولا کلاه خود را در مدرسه و جاهای دیگر جا می‌گذارند. این کلاه روی کاپشن وصل است و امکان جا گذاشتن و گم شدن آن وجود ندارد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت کاپشن کلاه‌دار از بدون کلاه بهتر است.
  • سایز کاپشن: کاپشن‌های بچگانه هم مانند بزرگسال دارای سایز و اندازه‌های مختلفی هستند. بنابراین با توجه به سن کودک خود می‌توانید سایز کاپشن کودک خود را پیدا کنید. توجه داشته باشید سایز کاپشن بچه‌گانه نباید خیلی چسبیده باشد. زیرا بچه‌ها فعالیت زیادی دارند و ممکن است پاره شود. بنابراین بهتر است سایز کاپشن بچه مقداری آزاد باشد تا در صورت سرد شدن هوا بتوانید لباس‌های بیشتری برای کودک خود بپوشید.
  • طول کاپشن: هر چه طول کاپشن شما بیشتر باشد قسمت‌های بیشتری از بدن شما را گرم نگهداری می‌کند. بنابراین یک کاپشن دخترانه بلند نسبت به مدل کوتاه بهتر بدن شما را گرم نگهداری می‌کند. البته کاپشن بلند دارای وزن بیشتری است و درون آن کمتر احساس راحتی می‌کنید. اما یک کاپشن کوتاه وزن کمتری دارد و درون آن آزاد‌تر هستید.
  • نوع الیاف: الیافی که کاپشن را با آن پر می‌کنند در میزان گرم کردن کاپشن نقش دارد. به عنوان مثال کاپشن پنبه‌ای هیچ‌گاه به اندازه کاپشن دوخته شده با پشم شیشه گرم نمی‌کند. همچنین پشم و پنبه از پشم شیشه سنگین‌تر هستند. پس می‌توان نتیجه گرفت که کاپشن‌های پشم شیشه بهتر از سایر کاپشن‌ها عمل می‌کنند.

روش نگهداری از کاپشن دخترانه:

  • در مواقع باران و برف که کاپشن شما خیس شده آن را روی چوب لباسی پهن کنید تا خشک شود. این کار باعث افزایش طول عمر کاپشن شما می‌شود.
  • کاپشن‌های چرمی را نمی‌توان شستشو داد. اگر از کاپشن چرمی استفاده می‌کنید و نیاز به تمیز شدن دارد حتما با استفاده از تمیز کننده چرم و یک اسفنج آن را تمیز کرده و با پارچه خشک کنید. بهتر است بعد از این کار کاپشن خود را واکس بزنید.
  • از خشک کردن کاپشن با اتو داغ و بخاری خودداری کنید. زیرا برای بادگیر بودن و داشتن خاصیت ضد آب کاپشن‌ها را از پارچه پلاستیکی می دوزند. به همین علت گرمای مستقیم به بافت پارچه آن‌ها آسیب می‌زند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کاپشن دخترانه مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از جدیدترین مدل‌های کاپشن دخترانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کاپشن دخترانه اس.اولیور کد ۴۹۴۲

کاپشن دخترانه اس.اولیور کد 4942

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • آستر
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    دکمه
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • توضیحات جنس
    بسیار شیک نرم و لطیف با کیفیت عالی
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کاپشن دخترانه مدل خرگوش استلالو

کاپشن دخترانه مدل خرگوش استلالو

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • آستر
    خز
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    دکمه و زیپ
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    کلاه
  • توضیحات جنس
    – جنس رویه هولوگرامی بسیار با کیفیت و مقاوم (ضد نفوذ رطوبت و هوا)- آستر میانه الیاف پنبه ای حجم دهنده جهت حفظ گرما- آستر داخلی پارچه خز پنبه ای بسیار نرم و لطیف
  • جزئیات
    – رویه کلاه طرح صورت خرگوش استلالو گلدوزی شده و از جنس خز پشمی عروسکی با کیفیت می باشد- طرح پشت کاپشن گلدوزی شده و تمام چاپ های روی کاپشن بسیار با کیفیت می باشد- خطوط منحنی دوخته شده بروی سراسر کاپشن نگهدارنده آستر میانه با طرح خاص، زیبا و بسیار شیک می باشد- کش بافت با کیفیت سر آستین ها- زیپ جلو با کاور دکمه ای با کیفیت- دو عدد جیب در قسمت جلو- جهت انتخاب سایز مناسب و دقیق لطفاً به جدول راهنمای انتخاب سایز موجود در آلبوم تصاویر مراجعه نمایید
  • نگهداری
    – توجه داشته باشید بهتر است برای شستشوی این نوع لباس ها از دمای پایینتر از ۳۰ درجه (سرد شویی) بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و اسیدی استفاده کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کاپشن دخترانه کد ۴۹۸۲

کاپشن دخترانه کد 4982

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • آستر
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • توضیحات جنس
    بسیار شیک نرم و لطیف با کیفیت عالی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کاپشن دخترانه مدل ZRZ01

کاپشن دخترانه مدل ZRZ01

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • آستر
    نایلون
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    پنچ دکمه
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • توضیحات جنس
    جنس شمعی با آستر نایلونی و داخل الیاف
  • جزئیات
    کاپشن تولید زارای ترکیه و بسیار با کیفیت می باشد.رنگ کاپشن شیری می باشد.دم آستین ها و پایین کاپشن کش می باشد.
  • کشور مبدا برند
    اسپانیا
  • کشور تولید کننده
    ترکیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کاپشن دخترانه توپولینو مدل l.k.395

کاپشن دخترانه توپولینو مدل l.k.395

مشخصات

  • جنس
    کتان
  • آستر
    پشم
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • توضیحات جنس
    داخل گاپشن فوتر و پشم شیشهداخل کلاه خز
  • جزئیات
    بند از داخل در قسمت کمر برای گرم ماندن و جلوگیری از نفوذ بادسایز ۴ سالدور سینه: ۷۰قد بلوز: ۴۸آستین: ۳۹
  • نگهداری
    شستشو با حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتی گراد در ماشین لباسشوییبا لباس همرنگ و مایع رنگی شور شسته شودپشت و رو شستشو و اطو شود
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کاپشن دخترانه مدل MT-6030240

کاپشن دخترانه مدل MT-6030240

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • آستر
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی
  • جزئیات
    کاپشن دخترانه با طرحی پولکی روی سینه و دو جیب در جلو.
  • نگهداری
    شستشو با ماشین لباسشویی در دمای ۳۰ درجه.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کاپشن دخترانه مدل آلفانسو پشمی ۲۰۲۴

کاپشن دخترانه مدل آلفانسو پشمی 2024

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • آستر
    پشم
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • کشور مبدا برند
    کره جنوبی
  • کشور تولید کننده
    میانمار
  • زمان تولید
    تولید مداوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کاپشن دخترانه لوپیلو مدل Heart and love

کاپشن دخترانه لوپیلو مدل Heart and love

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • آستر
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کاپشن دخترانه مدل p 10122157

کاپشن دخترانه مدل p 10122157

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • آستر
    پلی استر
  • طرح
    خال‌خالی
  • نحوه بسته شدن
    دکمه و زیپ
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کاپشن دخترانه مدل MLL

کاپشن دخترانه مدل MLL

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • آستر
    پشم
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    دکمه و زیپ
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کاپشن دخترانه مدل MD3-CF1768

کاپشن دخترانه مدل MD3-CF1768

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • آستر
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کاپشن دخترانه مدل سیلیکونی کد MAS_S112212

کاپشن دخترانه مدل سیلیکونی کد MAS_S112212

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • آستر
    خز
  • طرح
    ابر و بادی
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نوع لباس
    آزاد
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • توضیحات جنس
    جننس رویه پارچه سیلیکونی با کیفیت بالا لایه میانی پشم شیشه ۱۵۰ گرمجنس داخلی خز بره ای نرم با کیفیت بالا
  • جزئیات
    لطفا پیش از انتخاب محصول حتما به جدول سایز بندی در آلبوم تصاویر مراجعه فرماییدزیپ این مدل از جنس سرامیکی و با کیفیترین متریال میباشدکاپشن در قسمت مچ دارای کشبافت استکلاه به وسیله زیپ از کاپشن جدا میشود
  • نگهداری
    شستشو با ماشین لباسشویی و دمای متوسطبا دست آبگیری نشوداز سفید کننده استفاده نشوداتوکشی نشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کاپشن دخترانه مدل سیلیکونی کد MAS_S14020921

کاپشن دخترانه مدل سیلیکونی کد MAS_S14020921

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • آستر
    خز
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نوع لباس
    آزاد
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • توضیحات جنس
    جنس رویه پارچه سیلیکونی با کیفیت بالا لایه میانی پشم شیشه ۱۵۰ گرمجنس داخلی خز بره ای نرم با کیفیت بالا
  • جزئیات
    لطفا پیش از انتخاب محصول حتما به جدول سایز بندی در آلبوم تصاویر مراجعه فرماییدزیپ این مدل از جنس سرامیکی و با کیفیترین متریال میباشدکاپشن در قسمت مچ دارای کشبافت استکلاه به وسیله زیپ از کاپشن جدا میشود
  • نگهداری
    شستشو با ماشین لباسشویی و دمای متوسطبا دست آبگیری نشوداز سفید کننده استفاده نشوداتوکشی نشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کاپشن دخترانه مدل BLB

کاپشن دخترانه مدل BLB

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • آستر
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نوع لباس
    جذب
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    کلاه
  • توضیحات جنس
    کاپشن بادی شمعی دخترانه گرم و سبک
  • جزئیات
    xxx جهت اطلاع از اندازه ها و انتخاب سایز مناسب و دقیق لطفاً به تصویر اندازه گذاری شده در آلبوم تصاویر مراجعه نمایید xxx – انداز های سایز ۲XL (قد از سرشانه تا انتها ۶۵ سانتی متر – عرض سینه از زیر بغل ۵۵ سانتی متر – طول آستین از خط سرشانه تا سر آستین ۶۵ سانتی متر)- تن خور جذب و شیک- آستر میانه پنبه ای سبک و بسیار سبک، گرم و لطیف- زیپ های کناری صرفاً جهت زیبایی می باشد- جلوی پهلو ها دو جیب دارد
  • نگهداری
    – توجه داشته باشید بهتر است برای شستشوی این نوع لباس ها از دمای پایینتر از ۴۰ درجه (سرد شویی) بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و اسیدی اقدام کنید.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کاپشن دخترانه اش کش بی گش مدل flower

کاپشن دخترانه اش کش بی گش مدل flower

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • آستر
    خز
  • طرح
    گل‌دار
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کاپشن دخترانه مدل گل بابونه کد ۱۰۱۰۲۶

کاپشن دخترانه مدل گل بابونه کد 101026

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • آستر
    پارچه
  • طرح
    گل‌دار
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کاپشن دخترانه مدل گل دار

کاپشن دخترانه مدل گل دار

مشخصات

  • جنس
    برزنت
  • آستر
    خز
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کاپشن دخترانه اش کش بی گش مدل flower-p

کاپشن دخترانه اش کش بی گش مدل flower-p

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • آستر
    خز
  • طرح
    گل‌دار
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    بدون ویژگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کاپشن دخترانه سی اند ای کد ۵۲۱۲

کاپشن دخترانه سی اند ای کد 5212

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • آستر
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    دکمه و زیپ
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • توضیحات جنس
    بسیار شیک نرم و لطیف با کیفیت عالی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کاپشن دخترانه مدل ke234

کاپشن دخترانه مدل ke234

مشخصات

  • جنس
    پشم
  • آستر
    پشم
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    روزمره
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کاپشن دخترانه مدل MD3-CF1766

کاپشن دخترانه مدل MD3-CF1766

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • آستر
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • نگهداری
    شستشو در دمای ۳۰ درجه انجام شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کاپشن دخترانه مدل Gr-TIMIAESIDAYIN

کاپشن دخترانه مدل Gr-TIMIAESIDAYIN

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • آستر
    پشم
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    دکمه و زیپ
  • نوع لباس
    گشاد
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    کلاه
  • توضیحات جنس
    – کاپشن کتان داخل خز بره ای (جنس عالی و با کیفیت؛ بسیار لطیف و نرم؛ ضد حساسیت)
  • جزئیات
    – کاپشن تک سایز S اسپرت دخترانه/پسرانه (فری سایز مناسب ۱۰ سال به بالا حتی بزرگسال – سایز ۳۴ تا ۳۸ نوجوان و بزگسال – قد از سرشانه تا انتها ۶۸ سانتی متر و عرض سینه از زیر بغل ۵۴ سانتی متر)- استایل آزاد / کژوال (کاور زمستانی گرم و شیک روی لباس های بهاره و پاییزه)
  • نگهداری
    – توجه داشته باشید بهتر است برای شستشوی این نوع لباس ها از دمای پایینتر از ۴۰ درجه (سرد شویی) بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و اسیدی اقدام کنید.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کاپشن دخترانه لوپیلو مدل حرفه ایی IAN 393123 rosh luص

کاپشن دخترانه لوپیلو مدل حرفه ایی IAN 393123 rosh luص

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • آستر
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    کلاه
  • توضیحات جنس
    ۱۰۰% poliestere
  • جزئیات
    کاپشن حرفه ای دخترانه لوپیلو آلمان رنگ صورتی طرحداربرند lupilu  آلمان هستکاملاً ضد آب و ۳ لایه  بسیار گرم و با کیفیت هستدارای دوجیب کناری زیپ دار و یک جیب چسبی درآستین براقاردادن کارت یا کلیدیا بلیط و…مناسب برای برف و باران هستبی ضرر از نظر زیست محیطی مواد رویه ضد آب  ECO BIONIC-FINISH®آستین دارای یک جیب برای بلیط و… هستزیپ YKK ودارای محافظ چانهوجیب های کناری نیز زیپدار (YKK)جلو و پشتش  شبنما داردداخلش جا داره برای نوشتن اسم و مشخصات داردبسیار سبک و گرمایش بالایی دارددارای کلیه بند و محافظت از برف و سرما هستدارای مچی هست که بالا نره و کاملا مچ دست رو بپوشانداندازه ها۴تا۶سال قد با کلاه ۶۸cmقد از سرشانه  ۴۵cmآستین  ۴۲cmپهنا  ۴۱cm2تا۴سالقد باکلاه  ۶۲cmقد ازسرشانه  ۴۲cmآستین  ۳۷cmپهنا  ۳۹cm
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کاپشن دخترانه مدل کلاه دار عینکی

کاپشن دخترانه مدل کلاه دار عینکی

مشخصات

  • جنس
    پلی اتیلن
  • آستر
    خز
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    زیپ
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    مقاومت در برابر آب
  • جزئیات
    توجه داشته باشید که عینک خلبانی روی کلاه قابل استفاده و یا مشاهده کردن از داخل آن نیست و صرفا برای ایجاد جذابیت از آن استفاده شده
  • نگهداری
    براحتی با دستمال مرطوب میتوانید لکه ها و کثیفی ها را از بین ببرید و اگر قصد شست و شو دارید این کار را آب سرد و مایع معتبر انجام دهید
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کاپشن دخترانه کد Wh-3D

کاپشن دخترانه کد Wh-3D

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • آستر
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • نحوه بسته شدن
    دکمه و زیپ
  • نوع لباس
    معمولی
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • ویژگی‌های ظاهری
    کلاه
  • توضیحات جنس
    – جنس رویه ورنی (طرح ریز سه بعدی) بسیار با کیفیت و مقاوم (ضد نفوذ رطوبت و هوا) – آستر میانه الیاف پنبه ای حجم دهنده جهت حفظ گرما – آستر داخلی پارچه خز پنبه ای بسیار نرم و لطیف
  • جزئیات
    xxx جهت انتخاب سایز مناسب و دقیق لطفاً به جدول راهنمای انتخاب سایز موجود در آلبوم تصاویر مراجعه نمایید xxx- دور کلاه خز بلند سفید- کلاه به وسیله زیپ دور گردن قابلیت جدا شدن دارد- خطوط منحنی دوخته شده بروی سراسر کاپشن نگهدارنده آستر میانه با طرح خاص، زیبا و بسیار شیک می باشد – کش بافت با کیفیت سر آستین ها و دور گردن – زیپ جلو با کاور دکمه ای با کیفیت – دو عدد جیب در قسمت جلو – محصول تولید گوآنجو چین و جنس اصلی می باشد
  • نگهداری
    – توجه داشته باشید بهتر است برای شستشوی این نوع لباس ها از دمای پایینتر از ۳۰ درجه (سرد شویی) بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و اسیدی استفاده کنید.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کاپشن دخترانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید توالت فرنگی کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا