ابزار سلامت

ژل بهداشتی بانوان، راهنمای خرید ژل بهداشتی بانوان خوشبو و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ژل بهداشتی بانوان باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

همه افراد هنگام ابتلا به عفونت‌های واژن علائمی ندارند، تقریباً از هر سه زن یک نفر به واژینوز باکتریایی مبتلا می‌شود، اما بسیاری از آنها از ابتلا به آن بی اطلاع هستند. این یک واقعیت است، شستشوی واژن با ژل شستشوی بانوان می‌تواند خطر ابتلا به عفونت‌های مختلف را در زنان کاهش دهد. البته اگر عفونت دارید، باید در کنار استفاده از این محصول دارو هم مصرف کنید. در حالی که بسیاری از اهمیت سلامت واژن آگاه شده‌اند و حتی تعداد بیشتری نیز شروع به انجام شستشوی آن کرده‌اند، این صنعت هنوز به پیشرفت خود ادامه نداده است. ژل شستشوی بانوان اینجاست تا انقلابی در راحتی زنان در استفاده از محصولات بهداشتی را ایجاد کند. رعایت بهداشت واژن نه تنها برای راحتی مطلوب است، بلکه بهداشت خوب اولین قدم برای سلامتی می‌باشد. وقتی در آنجا احساس خوبی داشته باشید، در کل روز احساس سرزندگی می کنید، اعتماد به نفس شما بالا رفته و احساس می‌کنید که آماده هستید تا دنیا را قبول کنید.

در کشور کانادا ۲۷ درصد زنان از هر ۴ زن یک نفر حداقل یک عفونت واژن را در سال تجربه می‌کنند، ۴۶ درصد از این افراد واژینوزیس باکتریایی (BV) و ۳۳ درصد آن‌ها عفونت‌های مخمری را تجربه می‌کنند. این بدان معناست که این زنان به طور متوسط سالانه ۳ تا ۴ عفونت واژن را تجربه می‌کنند. ژل بهداشتی بانوان یک ژل پاک کننده واژن است که به پوشش غشای مخاطی واژن کمک می‌کند تا به طور موثر از واژینیت، التهاب، تحریک، بو، خارش و ترشح بیش از حد غیر معمول محافظت کرده و از آن جلوگیری کند. در حالی که استفاده از صابون معمولی می‌تواند فلور طبیعی واژن را مختل کند، ژل بهداشتی بانوان به حفظ تعادل pH سالم بین ۳.۵ تا ۴.۵ کمک می‌کند.

بیش از ۵ میلیون زن در کانادا یعنی بالای ۱۴ درصد جمعیت سن بین ۴۰ تا ۶۰ سال دارند و در دوران پیش از یائسگی یا یائسگی قرار دارند. این می‌تواند یک مرحله بسیار ناراحت کننده در زندگی با علائم مکرر مانند: خشکی واژن، خارش، سوزش، درد و ناراحتی باشد. ژل بهداشتی بانوان یک ژل مرطوب کننده است که با بازگرداندن رطوبت از دست رفته از بافت واژن به تسکین فوری خشکی واژن کمک می کند و در عین حال احساس روانکاری طبیعی را ایجاد می‌کند. این ماده حاوی هیالورونات سدیم است که یک عامل اتصال دهنده به آب می‌باشد که رطوبت قفل شده را فراهم می‌کند و شبیه به ماده‌ای در مفاصل مانند یک روان کننده طبیعی عمل می‌کند. علاوه بر این، عصاره آلوئه ورا و سایر مواد به پوشش غشای مخاطی واژن کمک می‌کند و برای ساعت‌ها حالت ابریشمی ماندگاری برای شما به ارمغان می‌آورد.

ژل بهداشتی بانوان چیست و چه کاربردی دارد؟

ناحیه تناسلی زنانه محلی است که برای جلوگیری از ایجاد عفونت زنانه باکتری‌ مفیدی ایجاد می‌کند، حال اگر PH این ناحیه تغییر کند، همین باکتری‌ها ممکن است بوی نامطبوع و خارش را در این ناحیه به وجود آورند. ژل بهداشتی زنانه محصولی برای شستشوی ناحیه تناسلی زنانه است. شستشوی زنانه که به آن شستشوی صمیمی نیز گفته می‌شود، برای اطمینان از بهداشت کامل دستگاه تناسلی استفاده می‌شود. باید به صورت روزانه و حداقل یک بار در روز استفاده شود. صابون استاندارد یا ژل دوش معمولاً برای ناحیه واژن بسیار تهاجمی است. به همین دلیل بیشتر خانم‌ها به سمت محصولات شستشوی واژینال برای استفاده روزانه می‌روند. ژل‌های شستشوی زنانه برای این منطقه حساس طراحی شده‌اند. شستشوی زنانه برای حل مشکل خاصی از عفونت واژن یا فرج استفاده نمی‌شود، بلکه برای اطمینان از تمیزی روزمره ناحیه ولوواژینال استفاده می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کاپ قاعدگی

انواع ژل بهداشتی بانوان:

پاک کننده واژن در انواع مختلفی برای زنان باکره، متاهل و زنان یائسه تولید می‌شود، بنابراین مصرف کنندگان این محصول را می‌توان به شرح زیر نام برد:

  1. زنانی که به سن بلوغ رسیده‌اند اما هنوز رابطه جنسی نداشته‌اند و مجرد هستند.
  2. زنان متاهل که در معرض خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی نیز هستند.
  3. زنان یائسه که دیگر نمی‌توانند باردار شوند اما همچنان در معرض انواع عفونت‌های تناسلی هستند.

زنان باردار نیز می‌توانند از ژل بهداشتی زنانه استفاده کنند، اما از آنجایی که این دوران بسیار حساس است، بهتر است در مورد دفعات استفاده از این محصول با پزشک خود مشورت کنید.

ژل بهداشتی بانوان برای چی خوبه؟

  • اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که استفاده از آب به تنهایی برای سالم نگه داشتن ناحیه تناسلی کافی نیست. واژن زنان دارای ویژگی هایی است که نیاز به استفاده از یک پاک کننده مناسب دارد. شاید اصطلاح فلور واژن را شنیده باشید. فلور واژن محیط طبیعی واژن است که به طور معمول میکروب‌ها و باکتری‌های مختلف در آن زندگی می‌کنند. حفظ تعادل فلور واژن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا بر هم زدن آن باعث عدم تعادل در فلور طبیعی و تحریک واژن و ایجاد عفونت و بوی نامطبوع می‌شود.
  • پوست ناحیه تناسلی زنان حاوی تعداد زیادی سلول عصبی است که حتی به کوچکترین تحریکات و مشکلات پوستی پاسخ می‌دهند. بنابراین با تمیز نگه داشتن این ناحیه حساس با شوینده مناسب می‌توان به حفظ رطوبت ناحیه تناسلی و محافظت از آن در برابر عوامل بیماری زا خارجی کمک کرد.

ژل بهداشتی بانوان برای عفونت:

اگر می‌خواهید سلامتی اندام تناسلی خود را به خوبی حفظ کنید، حتماً ژل بهداشتی زنانه را در سبد خرید خود قرار دهید و آن را خریداری کنید. این محصول برای درمان عفونت‌های مربوط به واژن و رحم استفاده نمی‌شود، اما از آنجایی که به رعایت اصول بهداشتی کمک می‌کند و خاصیت پاک کنندگی دارد، بدون شک در بروز انواع عفونت‌ها اثر پیشگیرانه خواهد داشت.

طریقه استفاده از ژل بهداشتی بانوان:

شستشوی ناحیه تناسلی فقط با آب ممکن است منجر به خشکی واژن شود. در اینجا نحوه استفاده از ژل سلامت زنان آورده شده است:

  1. مقدار مناسبی از ژل را در کف دست خود بریزید و به ناحیه واژن زیر دوش یا هنگام رفتن به دستشویی بمالید.
  2. هنگام مالیدن ژل حتما این کار را از جلو به عقب انجام دهید تا میکروب‌های مقعد به سمت واژن حرکت نکنند.
  3. ۱ یا ۲ دقیقه پس از کف کردن، ناحیه تناسلی را با آب بشوئید.
  4. در نهایت محل را با یک حوله نرم خشک کنید تا واژن مرطوب اجازه رشد باکتری‌ها و سایر عوامل بیماری زا را ندهد.

چگونه بفهمیم PH واژن متعادل نیست؟

علائمی وجود دارد که به شما می گوید PH ناحیه تناسلی به هم خورده است. محیط واژن به طور کلی اسیدی است و علائم زیر ممکن است با پیشرفت آن به سمت قلیایی شدن ظاهر شود:

  • ترشحات غیرمعمول و بیش از حد واژن
  • بوی نامطبوع
  • خارش
  • تحریک و قرمزی

در این صورت در هنگام مراجعه به پزشک قطعا یکی از محصولاتی که به شما پیشنهاد می‌کند استفاده از شوینده مناسب است. البته اگر عفونت دارید باید دارو هم مصرف کنید.

ژل بهداشتی بانوان چه مارکی خوبه؟

بهترین پاک کننده‌های واژن که می توان به آن‌ها اشاره کرد عبارتند از:

  • ژل بهداشتی زنانه سفورل
  • ژل پاک کننده جین فی اوریاژ مناسب برای خانم ها
  • ژل سلامت زنان فیروز
  • ژل سلامت زنان ویتابلا
  • ژل بهداشتی هیدرودرم

برخی از برندها مانند لافارژ و سروینا نیز این محصول را به صورت جداگانه برای زنان یائسه، زنان و دوشیزگان ارائه می‌کنند.

عوارض ژل بهداشتی بانوان:

بسیاری از متخصصان استفاده از شوینده واژن را بیش از ۲ تا ۳ بار در هفته توصیه نمی‌کنند و معتقدند استفاده منظم و روزانه از این محصول ممکن است باکتری‌های مفید ناحیه واژن را از بین ببرد و محیط را برای رشد عوامل بیماری‌زا آماده کند. استفاده بیش از حد از پاک کننده واژن ممکن است با علائم زیر همراه باشد:

  • خشکی واژن
  • خارش
  • عکس العمل های آلرژیتیک

تغییر در pH واژن به دلیل استفاده بیش از حد از این محصول ممکن است خطر عفونت را افزایش دهد.

تفاوت ژل بهداشتی بانوان با ژل بهداشتی یائسگی:

با شروع یائسگی، سطح هورمون‌های بدن به طور چشمگیری تغییر می‌کند. به دنبال این تغییر PH واژن مانند قبل نمی‌شود و همچنین بافت و ترشحات واژن تغییر می‌کند زیرا رطوبت بدن کاهش می‌یابد و خشکی آن بیشتر از قبل محسوس خواهد بود. بنابراین، ژل شستشوی زنانه برای زنان یائسه باید فرمولاسیون متفاوتی با محصولی داشته باشد که مخصوص زنان باکره، متاهل و غیر یائسه است. محیط واژن اسیدی است و دارای PH زیر ۴.۵ است، در حالی که این pH در دوران یائسگی به بالای ۴.۵ خواهد رسید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ژل شستشوی صورت

نکات مهم هنگام خرید ژل بهداشتی بانوان:

  1. قیمت ژل: با توجه به اینکه دستگاه تناسلی زنانه قسمت مهم و حساسی است، نباید اجناس خیلی ارزان را خریداری کنید، زیرا کیفیت لازم را ندارند و ممکن است، نه تنها از بروز عفونت جلوگیری نمی‌کنند، بلکه عامل اصلی ایجاد عفونت نیز باشند. منظور این نیست که اجناس گران قیمت باکیفیت هستند، بلکه منظور این است که اجناس خیلی ارزان فاقد کیفیت می‌باشند.
  2. نوع ژل: با توجه به اینکه محیط واژن دوشیزگان، زنان متاهل و یائسه با هم تفاوت دارد، به همین علت برای هر یک از این افراد ژل شستشوی مخصوصی وجود دارد و برای دریافت بهترین نتیجه باید ژل متناسب با واژن خود را خریداری کنید. همان طور که در ابتدای همین مقاله گفته شد، PH واژن این افراد با یکدیگر متفاوت است و تفاوت اصلی آن‌ها در مقدار PH می‌باشد.
  3. حجم محلول: شما باید با توجه به میزان استفاده خود حجم ژل مورد نظر خود را مشخص کنید. اگر بیش‌تر از یک بار در هفته از ژل شستشو استفاده می‌کنید، باید به سراغ ژل‌هایی بروید که حجم بالاتری دارند. همیشه ژل‌های حجیم‌تر از نظر اقتصادی با صرفه‌تر هستند. پس عقل حکم می‌کند که به جای خرید دو ژل کوچک یک ژل با حجم بالا خریداری کنید.
  4. فرمول ساخت: به طور کلی ژل‌های شستشوی بانوان یا پایه شیمیایی دارند یا پایه آلی یا گیاهی، ژل‌های شیمیایی که از مواد شیمیایی ساخته می‌شوند، ممکن است برای همه مناسب نباشند و در یک سری افراد خارش و حساسیت ایجاد کنند. بنابراین این افراد باید به سراغ ژل‌های گیاهی و طبیعی بروند که از عصاره گیاهان ساخته شده‌اند و حساسیت ایجاد نمی‌کنند.
  5. برند محصول: اگر با توجه به توضیحاتی که در مقاله داده شد، باز هم احساس می‌کنید در مورد خرید این محصول مشکل دارید، اصلا نگران نباشید. شما می‌توانید با خرید برندهای معروف و شناخته شده، یک خرید مطمئن داشته باشید. زیرا این محصولات از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برندهای ناشناخته بروید.
  6. توجه به تاریخ انقضا: این ماده هم مانند سایر لوازم آرایشی و بهداشتی دارای یک تاریخ تولید و انقضا است. تاریخ تولید چندان مهم نیست، در واقع همان تاریخی است که محصول مورد نظر در کارخانه تولید شده، شما باید به تاریخ انقضا محصول توجه ویژه‌ای داشته باشید. زیرا در صورت گذشتن تاریخ انقضا، محصول مورد نظر شما فاسد شده و نباید آن را مصرف کنید. در صورت استفاده از ژل تاریخ گذشته عواقب خوبی در انتظار شما نخواهد بود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ژل شستشوی بانوان مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای ژل شستشو بانوان ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ژل بهداشتی بانوان لافارر مدل ۰۲ مناسب بانوان یائسه حجم ۱۵۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان لافارر مدل 02 مناسب بانوان یائسه حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۲۱۴۲/ظ/۵۶
  • نوع عصاره
    گل همیشه بهار، بابونه، مالوا (پنیرک)، آلوئه‌ورا
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم مدل Hydra Femme مقدار ۱۵۰ گرم

ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم مدل Hydra Femme مقدار 150 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۴۵۶۸
  • نوع عصاره
    بورداک و زیتون
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    – افزایش رطوبت ناحیه خارجی- کاهش خشکی ، خارش و سوزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ژل بهداشتی بانوان نئودرم مدل Femintime حجم ۱۵۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان نئودرم مدل Femintime حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • شماره مجوز
    ۹۲۵۴۰۴۱۵۹۵۵۰۲۷۷۶
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    – شویندگی ملایم و تمیز کنندگی ناحیه خارجی ژنیتال بانوان ، بدون آسیب رساندن به شرایط طبیعی و فیزیولوژیک- تامین رطوبت و شادابی و پاکیزگی ناحیه ژنیتال ، بدون ایجاد خشکی و سوزش- دارای PH منطبق با شرایط طبیعی موضع ، بمنظور عدم آسیب رسانی به باکتر های مفید ناحیه ژنیتال- قابل استفاده در دوران قاعدگی ، هنگام استحمام ، قبل و بعد از نزدیکی- پیشگیری از بوی نامطبوع- جهت استعمال خارجی- فاقد ماده نگهدارنده پارابن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ژل بهداشتی بانوان ناپلار مدل aloevera extract حجم ۱۵۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان ناپلار مدل aloevera extract حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    قبل از شستن ناحیه ی تناسلی، دست های خود را بشویید.برای شستن ناحیه ی تناسلی از آب گرم استفاده کنید.بعد از شست وشو، حتماً با استفاده از یک حوله ی نرم ناحیه ی تناسلی را خشک کنید.حوله ای را که برای خشک کردن ناحیه ی تناسلی استفاده می کنید، زود به زود عوض کنید
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۰۵۴/ظ/۵۶
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    بطری پمپ دارحاوی عصاره آلوئه وراپیشگیری از عفونت های دستگاه تناسلیاز بین برنده باکتری های مضررفع خارش و سوزشرفع بوی نامطبوع ناحیهبدون ایجاد حساسیت یا التهابمرطوب کننده و رفع خشکی مخاطتعدیل PH ناحیه تناسلی خارجیقابل استفاده و قبل و بعد از مقاربتسازگار با باکتری های مفید موضعقابل استفاده قبل و بعد از شنا و سایر ورزش هاقابل استفاده در دوران بارداری و شیردهیقابل استفاده برای بانوان و دختران بالای ۱۲ سال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ژل بهداشتی بانوان اویدرم مدل ۷۴۴ حجم ۱۵۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان اویدرم مدل 744 حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • راهنمای استفاده
    مقدار کافی از ژل بهداشتی اوی لیدی را روی پوست مرطوب نواحی اطراف واژن پخش نموده، سپس با آب ولرم شستشو داده و با حوله تمیز یا سشوار به خوبی خشک نمائید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۳۵۵۸
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    خانم‌ها
  • سایر توضیحات
    وشن کننده و رفع تیرگی پوست نواحی اطراف واژنحفظ تعادل PH و فلور طبیعی اطراف واژنپیشگیری از ایجاد عفونت و بوی نامطبوعالتیام بخش، کاهش التهاب، خارش و حساسیتبا PH متعادل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ژل بهداشتی بانوان فیروز مدل Intimate Gel حجم ۱۵۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان فیروز مدل Intimate Gel حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۱۱۸۱
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – حفظ تعادل فلور طبیعی واژن – عامل پیشگیری از ابتلا به عفونت های تناسلی – حفظ رطوبت طبیعی پوست ناحیه ژنیتال- دارای خواص ضد التهابی- جهت مصرف روزانه – صرفا جهت شستشوی ناحیه خارجی دستگاه تناسلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ژل بهداشتی بانوان فیروز حجم ۶۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان فیروز حجم 60 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۶۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عصاره
    بابونه
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • سایر توضیحات
    – حاوی اسید لاکتیک – دارای pH 4.5 – حاوی دی ـ پانتنول با خاصیت نرم کنندگی، مرطوب کنندگی و ترمیم کنندگی آسیب‌های پوستی – حاوی بیزابولول با خاصیت ضد حساسیتی و ضدالتهابی – دارای رایحه‌ای مطبوع و ملایم – پیشگیری کننده ازابتلا به عفونت‌های ژنیتال – مناسب برای شستشوی روزانه ناحیه خارجی ژنیتال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ژل بهداشتی بانوان آدرا مدل انار حجم ۳۰۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان آدرا مدل انار حجم 300 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۳۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۵۰۶۳بابونه
  • نوع عصاره
    انار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ژل بهداشتی بانوان سالوویتو مدل chamomil حجم ۲۳۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان سالوویتو مدل chamomil حجم 230 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۳۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    ابتدا از تمیز بودن دستان خود اطمینان حاصل نمایید و با مقدار مناسبی از شوینده بهداشتی بانوان سالوویتو ناحیه خارجی دستگاه تناسلی را شستشو دهید و سپس آبکشی نمایید و با دستمال یکبار مصرف و تمیز خشک نمایید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۳۷۰۶/ظ/۵۶
  • نوع عصاره
    بابونه
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    قدرت سفید کنندگی
  • ترکیبات
    دارای عصاره
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    کودکان
  • سایر توضیحات
    شوینده بسیار ملایم فاقد سولفاتپری بیوتیکحفظ رطوبت سیستم تناسلیفاقد مواد حساسیت زادارای ۴.۵~PHکنترل کادمیم،کنترل جیوه،کنترل سرب،کنترل ۱،۴ دی اکسان،کنترل نیتروز امین،کنترل فلزات سنگینبدون نمک،بدون پارابن،بدون فتالات،بدون مواد عطری…..دارای عصاره ،بابونه،ریشه کاسنیضد قرمزیضد خارشضد التهابترمیم لایه ی NMF مناسب برای تمامی سنین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ژل بهداشتی بانوان ویرگو مدل آلوئه ورا حجم ۲۵۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان ویرگو مدل آلوئه ورا حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • راهنمای استفاده
    ابتدا بخش خارجی دستگاه تناسلی را مرطوب نمایید و مقداری از ژل را بصورت کف در آورده و روی موضع مالش دهید و پس از ۲ دقیقه با آب ولرم شستشو دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۶۰۸۹۸۹۴۳۷۲۴۰۸۴۹۵
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    پیشگیری از کاندیدیاز یا واژینیت کاندیداییجهت شستشوی ناحیه خارجی دستگاه تناسلیفاقد الکلبا حفظ PH طبیعی ناحیه واژنپاک کننده های غیر صابونی ملایمدارا بودن ترکیبات مؤثر عصاره های گیاهیکاهش و ترمیم التهابآنتی باکتریال و ضدمیکروبحاوی آنتی اکسیدان هایی در قالب ویتامین های آ، ب، ث، ایحاوی آمینواسیدهای روی و اسیدهای چرب ضروریحاوی کلسیم و آلوئینضد سرطانیحاوی کلاژن و ویتامین E افزایش الاستیسیته و نرمی‌پوستاز بین برنده سلولهای پوستی مردهتازه و درخشان کننده پوستدارای رایحه ای خوش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ژل بهداشتی بانوان سینره مدل Orchid حجم ۱۸۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان سینره مدل Orchid حجم 180 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۸۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    ابتدا دست ها را بشویید، ناحیه تناسلی را مرطوب کنید و مقدار کمی از ژل را روی موضع استفاده کنید و با آب ولرم بشویید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۴۴/۱۰۳۶۰
  • نوع عصاره
    گل ارکیده، انار، گل لیلیوم و گل یاس
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    شوینده ملایم با تنظیم pH ناحیه خارجی واژن- تسکین دهنده و دارای اثر ضد التهاب- حاوی عصاره های ارکیده سفید، لیلیوم سفید و یاس سفید- حاوی عصاره انار با خواص آنتی اکسیدان، قابض و روشن کننده پوست- فاقد پارابن و مواد صابونی- فاقد الکل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ژل بهداشتی بانوان ویرگو مدل انار حجم ۲۵۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان ویرگو مدل انار حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • راهنمای استفاده
    ابتدا بخش خارجی دستگاه تناسلی را مرطوب نمایید و مقداری از ژل را بصورت کف در آورده و روی موضع مالش دهید و پس از ۲ دقیقه با آب ولرم شستشو دهید.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۸۵۰۸۲۰۲۲۴۸۹۵۵۲۳۹
  • نوع عصاره
    انار
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    پیشگیری از کاندیدیاز یا واژینیت کاندیداییجهت شستشوی ناحیه خارجی دستگاه تناسلیفاقد الکلبا حفظ PH طبیعی ناحیه واژنپاک کننده های غیر صابونی ملایمدارا بودن ترکیبات مؤثر عصاره های گیاهیخواص ضعیف استروژنی و بر طرف کننده عوارض یائسگیحاوی آنتی‌اکسیدان‌افزایش جریان خون پوستسفیدکنندگی پوستکاهش چین و چروککاهش منافذ باز پوستافزایش نرمی و ارتجاع‌پذیری پوستافزایش رطوبت پوستکاهش التهاب و ضد باکتریایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ژل بهداشتی بانوان لابورن مدل Cleansing Gel حجم ۱۵۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان لابورن مدل Cleansing Gel حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا و همیشه بهار (کالاندولا)
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    الهام گرفته از طبیعتخنک و خوشبو کنندهکنترل تکثیر باکتری های مضربر طرف کننده بوی نامطبوع ناحیه تناسلیحاوی عصاره آلوئه ورا و عصاره همیشه بهار (کالاندولا)مناسب برای استفاده قبل و بعد از شنا یا هر فعالیت ورزشی که موجب تعریق گرددمناسب برای بانوان و دوشیزگاندارای فرمول بسیار ملایمآرام بخش، ضد التهاب و کاهش سوزش و خارشبرند بر اساس آخرین استاندارد ها و گواهینامه های داخلی و بین المللی معتبر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ژل بهداشتی بانوان آی پلاس مدل ۰۱ حجم ۱۵۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان آی پلاس مدل 01 حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۳۰۵۷
  • نوع عصاره
    الوئورا
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    نیاز به آبکشی
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    خانم‌ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ژل بهداشتی بانوان یائسه سروینا مدل Genital حجم ۱۵۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان یائسه سروینا مدل Genital حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۱۷۵۸
  • نوع عصاره
    بید سفید-بابونه-عصاره هیدرولیز شده ابریشم
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    تنظیم PH طبیعی واژنبرطرف کننده بوی نامطبوع فاقد ترکیبات صابونی و مضر، پیشگیری از ابتلا به عفونتضد التهاب و سوزش ترکیبی از عصاره های گیاهیآنتی سپتیک و ضد قارچ برطرف کننده بوی نامطبوعاز بین برنده باکتری های مضر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ژل بهداشتی بانوان لافارر مدل ۰۱ مناسب بانوان قبل از یائسگی حجم ۲۵۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان لافارر مدل 01 مناسب بانوان قبل از یائسگی حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۹۸۶/ظ/۵۶
  • نوع عصاره
    بابونه، مالوا و آلوئه‌ورا
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ژل بهداشتی بانوان یائسه هیدرودرم مدل menopause وزن ۱۵۰ گرم

ژل بهداشتی بانوان یائسه هیدرودرم مدل menopause وزن 150 گرم

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • راهنمای استفاده
    ابتدا قسمت خارجی دستگاه تناسلی را مرطوب کنیدبه مقدار کافی از ژل روی دست یا دستمال تمیز مالیده و بر روی موضع استعمال نماییدبعد از یک دقیقه آبکشی کنیداین عمل شستشو را ۲ مرتبه در شبنه روز تکرار کنید
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۱۶۴۴
  • نوع عصاره
    هاماملیس
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ژل بهداشتی بانوان پاپانو مدل papagenita حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان پاپانو مدل papagenita حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۱۰۹۹/ظ/۵۶
  • نوع عصاره
    عصاره برگ گیاه پنج انگشتی، مریم گلی، کالاندولا، بابونه، پروتئین شیر
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • ترکیبات
    دارای گلیسیرین
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • مناسب برای
    خانم‌ها
  • سایر توضیحات
    مواد مرطوب کننده، بدون سولفات، بدون چربی ، بدون پارابن و الکل، دارای عصاره، نرم کننده ، نیاز به آبکشی ، ضد حساسیت ، ضد باکتری ،مناسب جهت بانوان باردار، ضد التهاب و هایپوآلرژنیک ، فرمولاسیون بسار ملایم،حاوی آنتی باکتریال گیاهی و حاوی اسید لاکتیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ژل بهداشتی بانوان لامینین مدل Flower حجم ۲۰۰ میلی‌لیتر

ژل بهداشتی بانوان لامینین مدل Flower حجم 200 میلی‌لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۲۸۷۴
  • نوع عصاره
    شکوفه لیمو و چای سفید
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • سایر توضیحات
    – قابل استفاده جهت مراقبت و بهداشت سطح خارجی دستگاه تناسلی- خاصیت آنتی اکسیدانی، آنتی باکتریال و التیام بخش- درمان خشکی، خارش، التهاب، رفع بوی نامطبوع و تکثیر قارچ- حفاظت کننده و ضد التهاب – PH=4.5- فاقد مواد نگهدارنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ژل بهداشتی بانوان دیترون مدل intimate حجم ۱۵۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان دیترون مدل intimate حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۱۹۱۷۸
  • نوع عصاره
    مریم گلی
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    پیشگیری از عفونتضد التهابفاقد ترکیبات صابونی و مضرحفظ اسیدیته دستگاه تناسلی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ژل بهداشتی بانوان لایف استایل مدل انار حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان لایف استایل مدل انار حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    قبل از استفاده دست ها رو بشوئید.بعد از شستشوی ناحیه ژنیتال با آب، ناحیه خارجی ژنیتال را با ژل بهداشتی لایف استایل مدل انار شستشو دهید و سپس با آب بشوئید. شستشو را می توانید چند بار در روز تکرار نمائید. پس از اولین استفاده ظرف مدت ۶ ماه مصرف شود
  • شماره مجوز
    ۳۲/۱۲۷۶۶
  • نوع عصاره
    انار و آلوئه ورا
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد حساسیت
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • ویژگی مواد
    طراوت بخش
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    خانم‌ها
  • سایر توضیحات
    دارای خاصیت قابض و تنگ کنندگی واژن نرم کننده و مرطوب کنندهدارای خاصیت ضد قارچ و ضد میکروبی ناحیه ژنیتالرفع سوزش و خارش ناحیه ژنیتالبسیار ملایم،خنک کننده و بدون حساسیتفاقد الکل، مواد صابونی خوشبو کننده ناحیه ژنیتالقابل استفاده در دوران پریودی،بارداری،فعالیت های ورزشی(شنا و …)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم مدل Quadra Action وزن ۱۵۰ گرم مجموعه ۲ عددی

ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم مدل Quadra Action وزن 150 گرم مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۱۳۰۰
  • نوع عصاره
    ایران
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد حساسیت
  • مناسب برای
    خانم‌ها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ژل بهداشتی بانوان اویدرم مدل ADS حجم ۱۵۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان اویدرم مدل ADS حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۳۵۵۷
  • نوع عصاره
    عصاره پنج انگشت
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ژل بهداشتی بانوان یونی لد مدل Intimate حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان یونی لد مدل Intimate حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • شماره مجوز
    ۱۲۰۲/ظ/۲۱
  • نوع عصاره
    آلوئه ورا
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • مناسب برای
    بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ژل بهداشتی بانوان فیروز حجم ۱۵۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان فیروز حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عصاره
    بابونه
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • سایر توضیحات
    – حاوی اسید لاکتیک – دارای pH 4.5- حاوی دی ـ پانتنول با خاصیت نرم کنندگی، مرطوب کنندگی وترمیم کنندگی آسیب‌های پوستی- حاوی بیزابولول با خاصیت ضد حساسیتی و ضدالتهابی- دارای رایحه‌ای مطبوع و ملایم- پیشگیری کننده ازابتلا به عفونت‌های ژنیتال- مناسب برای شستشوی روزانه ناحیه خارجی ژنیتال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ژل بهداشتی بانوان درمالیفت مدل MAIDENS حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان درمالیفت مدل MAIDENS حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    ابتدا دست ها را به خوبی بشویید.ناحیه خارجی را با آب مرطوب نموده و مقدار کافی از ژل بهداشتی درمالیفت را روی موضع استفاده نمایید.بعد از یک دقیقه موضع را با آب ولرم شسته و سپس خشک نمایید.
  • شماره مجوز
    ۵۶/۲۶۳۸۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ژل بهداشتی بانوان لایف استایل مدل بابونه حجم ۲۰۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان لایف استایل مدل بابونه حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • راهنمای استفاده
    قبل از استفاده دست ها رو بشوئید.بعد از شستشوی ناحیه ژنیتال با آب، ناحیه خارجی ژنیتال را با ژل بهداشتی لایف استایل مدل بابونه شستشو دهید و سپس با آب بشوئید. شستشو را می توانید چند بار در روز تکرار نمائید. پس از اولین استفاده ظرف مدت ۶ ماه مصرف شود.
  • شماره مجوز
    ۳۲/۱۲۷۶۵
  • ترکیبات
    بدون الکل
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    خانم‌ها
  • سایر توضیحات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ژل بهداشتی بانوان ناک مدل ۱ INTIMATE حجم ۲۰۰ میلی لیتر

 ژل بهداشتی بانوان ناک مدل 1 INTIMATE حجم 200 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۰۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • راهنمای استفاده
    قبل از استفاده دست ها را کاملا شسته و ناحیه خارجی دستگاه تناسلی را مرطوب نموده و با میزان کافی از ژل با دست بر روی موضع بمالید، پس از یک دقیقه موضع را آبکشی نموده و کاملا خشک کنید و این کار را روزی دو بار تکرار نمایید
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۱۰۰/۱/۵۲۱۴۹۱
  • نوع عصاره
    عصاره ساقه، برگ، گل و میوه گیاهان خاص و مفید کامومیلا رکوتا، عصاره چای سبز، ملالوکا آلترنیفولیا، تیموس ولگاریس، آفیشنال باربارادنیس کالوس،کیوکامیس ساتیوس، لاوندولا آنگوستیفولیا، آفیشنال کالوس کالندولا، سدروس آتلانتیکا
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    نیاز به آبکشی
  • ترکیبات
    بدون سولفات
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    خانم‌ها
  • سایر توضیحات
    جهت پیشگیری از بوی نامطبوع، احساس خارش و عفونت موضعی نواحی تناسلیتنظیم PH ناحیه خارجی دستگاه تناسلی (PH 4/5)فاقد پارابن، مواد حساسیت زا، مواد صابونی و الکلحاوی ماده ترمیم کننده، ضد قارچ پروپولیس(بره موم)،عصاره ساقه، برگ، گل و میوه گیاهان خاص و مفید کامومیلا رکوتا، عصاره چای سبز، ملالوکا آلترنیفولیا، تیموس ولگاریس، آفیشنال باربارادنیس کالوس،کیوکامیس ساتیوس، لاوندولا آنگوستیفولیا، آفیشنال کالوس کالندولا، سدروس آتلانتیکاروش مصرف :قبل از استفاده دست ها را کاملا شسته و ناحیه خارجی دستگاه تناسلی را مرطوب نموده و با میزان کافی از ژل با دست بر روی موضع بمالید، پس از یک دقیقه موضع را آبکشی نموده و کاملا خشک کنید و این کار را روزی دو بار تکرار نماییدتوجه :دور از دسترس کودکان نگهداری شودفرمولاسیون و PH این محصول صرفا جهت‌ نواحی خارجی دستگاه تناسلی طراحی شده بنابراین از استفاده جهت‌ نقاط داخلی و مخاطی خودداری نمایید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم مدل التیام بخش حجم ۱۵۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان هیدرودرم مدل التیام بخش حجم 150 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۱۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • راهنمای استفاده
    فرآورده را بر روی موضع مورد نظر استعمال نموده و پس از یک دقیقه آبکشی نمایید
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۳۸/۱۴۵۸۹
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • ترکیبات
    بدون عصاره
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو
  • مناسب برای
    بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ژل بهداشتی بانوان لافارر مدل ۰۲ مناسب برای دوران یائسگی حجم ۲۵۰ میلی لیتر

ژل بهداشتی بانوان لافارر مدل 02 مناسب برای دوران یائسگی حجم 250 میلی لیتر

مشخصات

  • حجم
    ۲۵۰ میلی‌لیتر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • شماره مجوز
    ۲۱۴۲/ظ/۵۶
  • نوع عصاره
    گل همیشه بهار، بابونه، مالوا و آلوئه‌ورا
  • ویژگی‌های محصول بهداشتی
    ضد باکتری
  • صادر کننده مجوز
    سازمان غذا و دارو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ژل شستشو بانوان در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه بدنسازی

منبع
parto news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا