خواب و حمام

پمپ مایع دستشویی، راهنمای خرید جای مایع دستشویی لاکچری و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید پمپ مایع دستشویی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

پمپ مایع دستشویی یکی از وسایل مهم و ضروری در سرویس بهداشتی است. شما برای اینکه از مایع دستشویی خود به بهترین نحو استفاده کنید به پمپ مایع دستشویی نیاز دارید تا بتوانید مایع را به مقدار مورد نیاز روی دست‌های خود اعمال کنید. شما حتی اگر یک مایع دارای پمپ هم خریداری کنید، از نظر ظاهری شکل جالبی نخواهد داشت و شما باز هم مجبور به استفاده از پمپ مایع دستشویی خواهید بود. از نظر اندازه مدل‌های مختلفی از این وسیله وجود دارند و شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری نمائید.

یک پمپ مایع دستشویی لاکچری می‌تواند، ظاهر سرویس بهداشتی شما را مدرن جلوه دهد. حتی اگر از ست سرویس بهداشتی هم استفاده کنید، بهتر است همراه آن یک پمپ مایع دستشویی مدرن خریداری نمائید. معمولا پمپ‌هایی که به همراه ست سرویس بهداشتی عرضه می‌شوند، چندان زیبا نیستند و شما باید روی یک پمپ مایع دستشویی جدید سرمایه گذاری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تصمیم به خرید پمپ مایع دستشویی گرفته‌اید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع پمپ مایع دستشویی موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید پمپ مایع دستشویی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

پمپ مایع دستشویی چیست و چه کاربردی دارد؟

پمپ مایع دستشویی که به آن جای مایع دستشویی هم گفته می‌شود، از یک مخزن جهت نگهداری مواد شوینده معمولا مایع دستشویی یا همان صابون مایع و یک پمپ دستی یا اتوماتیک ساخته می‌شود. از این وسیله به منظور استفاده از میزان مورد علاقه در صابون مایع روی دست به صورت بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول در بازار مدل‌های مختلفی دارد، پمپ دستی ساده، پمپ اتوماتیک یا چشمی‌دار و پمپ فوم ساز که در ادامه به معرفی تک تک مدل‌ها می‌پردازیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی

انواع پمپ مایع دستشویی:

این وسیله هم مانند سایر لوازم مربوط به سرویس بهداشتی انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به اندازه و سبک دکور سرویس بهداشتی خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری نمائید.

  1. جای مایع دستشویی ساده: یکی از شناخته شده‌ترین مدل‌های جا مایع موجود در بازار هستند که از یک پمپ ساده دستی و یک مخزن از جنس پلاستیک شیشه یا فلز و چوب ساخته می‌شوند. قیمت این مدل‌های ساده خیلی ارزان‌تر از مدل‌های پیشرفته امروزی است.
  2. جای مایع‌ دستشویی اتوماتیک یا چشمی‌دار: این جا مایع که در ایران به چشمی دار معروف است، دارای یک سنسور حساس به حرکت می‌باشد که با تشخیص حرکت دست پمپ برقی را که معمولا با برق شهری یا باتری کار می‌کند، فعال می‌نماید و مقدار مشخصی که معمولا به اندازه شستشوی دست است از آن خارج می‌شود. قیمت این مدل بالاتر از نمونه ساده است و به علت اینکه هنگام استفاده نیاز به لمس ندارد و بهداشتی‌تر است در مکان‌های عمومی استفاده می‌شود.
  3. جای مایع‌ دستشویی فوم ساز: این وسیله در دو نوع ساده و هوشمند تولید می‌شود. همان طور که از نام آن پیداست. مایع دستشویی را به فوم و کف تبدیل می‌کند. همان طور که می‌دانید پاک کردن مایع از روی دست کار ساده‌ای نیست به خصوص برای کودکان بهمین علت پمپ فوم ساز به کودک شما کمک می‌کند تا دست‌های خود را به آسانی شستشو دهد.

چرا به یک پمپ مایع دستشویی نیاز داریم؟

همان طور که می‌دانید صابون جامد اصلا بهداشتی نیست. زیرا با دست افراد مختلف در تماس است و باکتری و ویروس را از یکی به دیگری منتقل می‌کند. احتمال افتادن صابون از دست در کف سرویس بهداشتی به دور از انتظار نیست. استفاده از صابون جامد در سرویس‌های بهداشتی عمومی مثل پارک‌ها، مدارس و جاهای عمومی دیگر می‌تواند فاجعه آور باشد به همین علت استفاده از پمپ صابون مایع اهمیت پیدا می‌کند. زیرا از انتقال بیماری به شما و دیگران جلوگیری می‌نماید.

انواع جای مایع دستشویی بر اساس مکانیسم نصب:

  • پمپ مایع دستشویی دیواری: همان طور که از نام آن‌ها مشخص است به صورت ثابت روی دیوار نصب می‌شوند. برای مکان‌های عمومی که تعداد روشویی زیاد است و امکان قرار دادن چند عدد پمپ ساده وجود ندارد بهترین گزینه هستند. حجم زیادی از مایع را در خود جای می‌دهند و مایع را به وسیله لوله به کنار هر روشویی منتقل می‌کنند.
  • ست پمپ مایع دستشویی: این ست به سرویس بهداشتی شما ظاهری جذاب و مدرن می‌دهد. زیرا هر ست شامل یک جا مسواکی، جا صابونی و در نهایت جای صابون مایع است. در این مدل کاربر حق انتخاب نوع صابون را دارد. معمولا روی بدنه آن‌ها کنده کاری شده است ‌و توالت شما را لاکچری می‌کند. اگر به دنبال یک ست لوکس و بی‌نظیر هستید همین الان برای خود یک ست جای مایع را سفارش دهید.
  • پمپ مایع دستشویی توکار: خیلی از افراد دوست ندارند که جای مایع در معرض دید قرار بگیرد و دیده شود به همین علت این مدل را به نمونه‌های دیگر ترجیح می‌دهند. مخزن مایع در این مدل در قسمت زیرین روشویی نصب می‌شود و به سرویس شما جلوه زیباتری ارائه می‌دهد.
  • پمپ مایع دستشویی سرامیکی: سرامیک نمونه توسعه یافته سفال است که در دمای بالاتری پخته می‌شود و بعد از لعاب کاری مجدد وارد کوره می‌شود. اگر به دنبال یک جا مایه‌ای هستید که از جنس سنگ روشویی شما ولی زیباتر باشد، بهترین گزینه برای شما پمپ ساخته شده از جنس سرامیک است.

مزایای استفاده از پمپ مایع دستشویی:

  • اگر از نمونه اتوماتیک استفاده کنید به دلیل عدم تماس دست با دستگاه بهداشت بهتر رعایت می‌شود و ویروس کمتری به افراد یک جامعه منتقل می‌شود.
  • شما با استفاده از این وسیله در مصرف صابون مایع تا حد زیادی صرف جویی می‌کنید. زیرا این پمپ از هدر رفت صابون جلوگیری می‌کند.
  • فراموش نکنید که مواد شوینده دست مستقیما در معرض دید عموم قرار دارند و می‌توانند ظاهر سرویس بهداشتی شما را متحول و یا بالعکس خراب کنند.
  • به علت اینکه مایع درون یک ظرف سر و درب بسته نگهداری می‌شود، هیچ گونه باکتری یا ویروسی وارد آن نمی‌شود و بهداشتی‌تر نگهداری می‌شود.
  • این وسیله‌ها کاربردی هستند و استفاده از ان‌ها خیلی ساده است به طوری که حتی یک کودک هم می‌تواند به راحتی از آن‌ها ‌استفاده کند.

بهترین پمپ مایع دستشویی:

هرگز شما شخصی را پیدا نخواهید کرد که با اطمینان کامل یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک این محصول به شما معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که به حق از کیفیت بالایی خریدار هستند. معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای این محصول را به شما معرفی می‌کنیم.

  • جا مایع دستشویی اسپادانا
  • جا مایع دستشویی ایمن آب
  • جا مایع دستشویی سولار
  • جا مایع دستشویی ایکیا
  • جا مایع دستشویی رویال

جنس پمپ مایع دستشویی:

معمولا تفاوت اصلی تمام پمپ‌های مایع دستشویی با یکدیگر از جنس بدنه مخزن مایع ان‌ها می‌باشد. به همین علت ما شنا را با انواع پمپ شیشه‌ای، سرامیکی، پلاستیکی، چوبی و فلزی آشنا می‌کنیم. پس بیائید تا با هم هر جنس را مورد بررسی قرار دهیم.

  • جا مایع دستشویی پلاستیکی: این محصول همیشه با قیمتی ارزان‌تر از مدل‌‌های دیگر در بازار موجود است. جنس بدنه آن از پلاستیک باکیفیت است که می‌تواند سالیان سال برای شما کار کند. تنها مشکلی که به آن‌ها وارد می‌شود این است که ظاهری ساده دارند.
  • جا مایع دستشویی شیشه‌ای: اگر به دنبال یک محصول زیباتر اما ارزان قیمت هستید. شیشه بهترین گزینه است، زیرا مایع درون آن دیده می‌شود به همین علت هم حجم مایع درون آن مشخص می‌شود و قبل از تمام شدن کامل می‌توانید آن را پر کنید. مشکل اصلی این جنس عدم مقاومت در برابر شکستن است.
  • جا مایع دستشویی سرامیکی: سرامیک خیلی از نمونه شیشه‌ای و پلاستیکی زیباتر است به طبع هم قیمت بالاتری باید داشته باشد. مقاومت سرامیک نسبت به شیشه در برابر شکستن بالاتر است. از مهمترین ویزگی این جنس می‌توان به ست شدن خیلی خوب سرامیک جا مایع‌ای با سرامیک روشویی اشاره کرد.
  • جا مایع دستشویی فلزی: این محصول معمولا از فلز استیل ضد زنگ ساخته می‌شود که ظاهری مدرن به دستشویی شما می‌دهد. این محصول به هیچ عنوان شکسته یا خراب نمی‌شود. فقط از تماس مواد شوینده اسیدی با آن صرف نظر کنید زیرا رنگ آن را تیره و سیاه می‌کند.
  • جا مایع دستشویی چوبی: امروزه از چوب در تولید خیلی از لوازم دکوراتیو استفاده می‌شود. زیرا هم طول عمر بالایی دارد و هم به سادگی شکسته نمی‌شود.

پمپ مایع دستشویی از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای تهیه این محصول وجود دارد که شما از طریق هر کدام از این روش‌ها می‌توانید جا مایع دستشویی خود را خریداری کنید. اما دو روش که بیشتر استفاده می‌شود، یعنی خرید حضوری و اینترنتی را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: به صورت حضوری باید به یک فروشگاه لوازم ساختمانی مراجعه کنید و پمپ مورد نظر خود را از میان مدل‌های موجود خریداری کنید. در این روش امکان مرجوعی کالا وجود ندارد ولی می‌توانید جنس خود را از نزدیک مشاهده و لمس نمائید.
  2. خرید اینترنتی پمپ مایع دستشویی: یک روش خرید ساده که نیاز به مراجعه حضوری ندارد. کافی است به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها یکی را انتخاب و خریداری کنید. نگران نباشید، شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از جنس مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

راهنمای خرید پمپ مایع دستشویی:

آیا شما هم بعد از مراجعه به بازار و مشاهده سیل عظیمی از مدل‌های جای مایع دستشویی موجود در بازار در انتخاب خود با مشکل مواجه شده‌اید، اصلا نگران نباشید ما در اینجا هستیم تا در وب سایت کیمیک شما را در مورد خرید این محصول ارزشمند راهنمایی کنیم. شما پس از مطالعه چند نکته مهم و ضروری که وقت شما را هم چندان نمی‌گیرد، می توانید بهترین پمپ مایع دستشویی موجود در بازار را خریداری نمایید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آینه سرویس بهداشتی

نکات مهمی که هنگام خرید پمپ مایع دستشویی باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

  1. قیمت جای مایع: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید پمپ صابون مایع قیمت آن است. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد با مشخص کردن میزان بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند، خود به خود از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع پمپ مایع: همان طور که در ابتدای همین مقاله به آن اشاره شد، این محصول در دو نوع دستی و اتوماتیک موجود می‌باشد. در نمونه دستی مایع با فشار دست روی اهرم خارج می‌شود. اما نمونه اتوماتیک داری یک سنسور یا چشمی است که بدون نیاز به فشار دست با تشخیص حرکت دست مایع را به بیرون پمپ می‌کند.
  3. جنس مخزن: مخزن پمپ‌های صابون مایع موجود در بازار از مواد مختلفی ساخته می‌شود که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند. به عنوان مثال پمپ‌های مایع پلاستیکی ارزان قیمت‌ هستند و پمپ‌های شیشه‌ای و چینی گران‌تر اما شکننده می‌باشند و باید مواظب سقوط آن‌ها از روی کابینت روشویی باشید. از همه گران‌تر مخزن‌های فلزی هستند که از استیل ضد زنگ ساخته می‌شوند.
  4. حجم مخزن: این بستگی به جمعیت شما دارد، اگر جای مایع را برای مدرسه، مساجد، و سرویس بهداشتی عمومی می‌خواهید مطمئنا یک پمپ کوچک جوابگوی شما نخواهد بود و به پمپ مایع دیواری نیاز دارید. اما اگر یک خانواده ۲ تا ۷ نفره باشید یک جا مایع کوچک هم جوابگوی شما خواهد بود. توجه داشته باشید اگر جمعیت زیادی ندارید، پمپ با حجم بالا نمای سرویس بهداشتی شما را به هم می‌زند.
  5. دارای تاییدیه استاندارد: به دلیل اینکه معمولا مایع با دست شما در تماس مستقیم است، و مایع معمولا درون این وسیله نگهداری می‌شود. باید پمپ شما از مواد بهداشتی تایید شده ساخته شده باشد. پمپ‌هایی که از مواد اولیه تایید شده ساخته نشده باشند می‌توانند به سلامتی شما آسیب جدی وارد کنند. توصیه می‌شود اگر مایع داخل مخزن را تا یک ماه استفاده نکنید، باید آن را دور بریزید و از مایع جدید پر کنید.
  6. سهولت در استفاده: همیشه قبل از خرید جای مایع دستشویی استفاده از آن را امتحان کنید. اگر پمپ مورد نظر شما روان نباشد، مایع به راحتی از آن خارج نمی‌شود و بعد از یک مدت استفاده مجبور به تعویض آن خواهید شد. اما پمپ‌های روان را به راحتی می‌توان استفاده کرد. در واقع مهمترین قطعه در یک پمپ سَری آن است که با فشار دادن آن مایع از دستگاه خارج می‌شود.

روش نگهداری از پمپ مایع دستشویی:

  • پمپ خود را در جایی قرار دهید که کمترین احتمال سقوط آزاد آن وجود داشته باشد، زیرا هر گونه ضربه بر روی پمپ سبب آسیب دیدگی آن می‌شود.
  • بعد از کم شدن حجم مایع مخزن را با همان مایع پر کنید، هرگز از آب برای پرکردن پمپ خود استفاده نکنید، زیرا باعث آسیب دیدن پمپ می‌شود.
  • اگر حجم مایع درون پمپ شما کاهش پیدا کرده، ضربه زدن بر روی اهرم آن باعث بهبود شرایط نخواهد شد، بلکه به پمپ مایع شما آسیب وارد می‌کند.
  • از صابون مایع‌های معروف و شناخته شده استفاده کنید، برخی مایع‌ها از موادی ساخته می‌شوند که می‌تواند به اورینگ‌های پمپ مایع شما آسیب وارد کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید پمپ‌مایع دستشویی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه پمپ مایع دستشویی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ پمپ مایع دستشویی لیمون مدل ۶۶۶۸۹۲

پمپ مایع دستشویی لیمون مدل 666892

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x12x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۰.۰۲۵ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع پمپ
    دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پمپ مایع دستشویی اسپادانا مدل پریمیوم

پمپ مایع دستشویی اسپادانا مدل پریمیوم

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x8x22 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۰.۳۵ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • نوع پمپ
    دستی
  • سایر توضیحات
    دارای پمپ قوی و نرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پمپ مایع دستشویی دو قلو ایمن آب مدل VENICE

پمپ مایع دستشویی دو قلو ایمن آب مدل VENICE

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱ × ۱۰ × ۲۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • گنجایش
    ۰.۸ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل TRUST

پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل TRUST

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵× ۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • گنجایش
    ۴۰۰ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پمپ مایع دستشویی صبا مدل مینا

پمپ مایع دستشویی صبا مدل مینا

مشخصات

  • ابعاد
    ۷.۸×۷.۵×۲۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹۵ گرم
  • گنجایش
    ۲۸۰ml لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع پمپ
    دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پمپ مایع دستشویی مدل رویال چهارگوش کد N13

پمپ مایع دستشویی مدل رویال چهارگوش کد N13

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x8x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • گنجایش
    ۰.۵ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع پمپ
    دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ پمپ مایع دستشویی مدل آر مجموعه ۲ عددی به همراه اسپری

پمپ مایع دستشویی مدل آر مجموعه 2 عددی به همراه اسپری

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰×۲۰×۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • گنجایش
    ۰.۲۵۰ لیتر
  • جنس بدنه
    شیشه
  • نوع پمپ
    دستی
  • سایر توضیحات
    مخزن مایع دستشویی و مخزن مایع ظرفشویی به همراه اسپری.مجموعه ۳ عددی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل royan

پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل royan

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x7x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • گنجایش
    ۴۰۰ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع پمپ
    دستی
  • سایر توضیحات
    دارای مکانیزم پمپ روان با پیشرفته ترین ارگونومیاین محصولات با بهره گیری از بهترین مواد اولیه تولید می گرددمدل رویان ایمن آب را با اطمینان از عدم پیشامد خوردگی در مکانیزم یا وجود هر گونه نشتی برای انواع شوینده ها اعم از ژل های شستشو مایع دستشویی، ظرفشویی و غیره استفاده نمایید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل MAHTAB

پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل MAHTAB

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴*۱۸*۲۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۳۳ گرم
  • گنجایش
    ۱۰۰۰ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع پمپ
    دستی
  • سایر توضیحات
    ظاهری زیبا و شیکساخته شده از مواد اولیه مرغوبامکان نصب آسان دارای عمر طولانی دارای ۴ رنگ دارای ظرفیت ۱ لیتری بدون نشتی مایع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پمپ مایع دستشویی فرپود مدل rose

پمپ مایع دستشویی فرپود مدل rose

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲*۷*۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۴۰۰ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع پمپ
    دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل گلوریا

پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل گلوریا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸×۸.۵×۷.۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۴۰۰ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع پمپ
    دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ یدک پمپ مایع دستشویی مدل Gold

یدک پمپ مایع دستشویی مدل Gold

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x6x3.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • گنجایش
    لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل IMAA

پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل IMAA

مشخصات

  • ابعاد
    ۸.۹×۷.۵×۲۲.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۵۰۰ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع پمپ
    دستی
  • سایر توضیحات
    دارای شستی روانبدون چکه مایعات پس از استفاده دارای سیستم قفل برای مکانهای عمومی و خانگی قابلیت پرکردن مخزن بدون جداسازی دارای ارگونومی منحصر به فرد قابلیت نصب پمپ مایع و فوم تنها با تعویض پمپ استفاده بهینه از فضا قابلیت مصرف خانگی، عمومی و صنعتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پمپ مایع دستشویی اتوماتیک آریا نوین مدل S8

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک آریا نوین مدل S8

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x12x17 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۱۵ گرم
  • گنجایش
    ۰.۸ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک ABS
  • نوع پمپ
    اتوماتیک
  • سایر توضیحات
    دستگاه از ۴ عدد باتری قلمی استفاده می کند. برای بالا بردن راندمان دستگاه از باتری های معتبر (آلکالاین، پاناسونیک و…) استفاده کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل IMAA

پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل IMAA

مشخصات

  • ابعاد
    ۷X15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۴۰۰ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    پمپ بادوام بدون ریزش مایع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پمپ مایع دستشویی سپیدار مدل H40

پمپ مایع دستشویی سپیدار مدل H40

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x8x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع پمپ
    دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ پمپ مایع دستشویی صبا مدل کاملیا

پمپ مایع دستشویی صبا مدل کاملیا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱.۵x7x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۰.۸ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع پمپ
    دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل KENZO

پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل KENZO

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳×۱۰×۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۴۰۰ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع پمپ
    دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل GLORIA

پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل GLORIA

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸.۵×۷.۹×۷.۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۰.۴ لیتر
  • سایر توضیحات
    – قابلیت مصرف خانگی، عمومی و صنعتی- مکانیزم پمپ روان با پیشرفته ترین ارگونومی- قابلیت پر کردن مخزن بدون جداسازی- نصب و کاربری آسان- تولید شده از متریال abs-pom- عمر طولانی- قابلیت ست سازی با دیگر محصولات ایمن آب در رنگ بندی متنوع- ابعاد: ۱۸.۵×۷.۹ سانتی متر- جنس بدنه: پلاستیک (abs-pom)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ پمپ مایع دستشویی هوفیلوس مدل لیندا

پمپ مایع دستشویی هوفیلوس مدل لیندا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x3x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۰.۳۵۰ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع پمپ
    دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ پمپ مایع دستشویی اسپادانا مدل پرمیوم

پمپ مایع دستشویی اسپادانا مدل پرمیوم

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x8x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • گنجایش
    ۳۰۰ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پمپ مایع دستشویی مدل IMA LUX

پمپ مایع دستشویی مدل IMA LUX

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x9x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۵۰۰ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع پمپ
    دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پمپ مایع دستشویی ایمن آب طرح رویان

پمپ مایع دستشویی ایمن آب طرح رویان

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x6x23 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۳۲۰ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • سایر توضیحات
    – قابلیت مصرف خانگی، عمومی و صنعتی- طراحی منحصر بفرد و بدون شاسی- دارای ارگونومی منحصر بفرد- قابلیت پر کردن مخزن بدون جداسازی- نصب و کاربری آسان- تولید شده از متریال abs-pom- عمر طولانی- قابلیت ست سازی با دیگر محصولات ایمن آب در رنگ بندی متنوع- قابلیت ها: طراحی منحصر بفرد و بدون شاسی، قابلیت پر کردن مخزن بدون جداسازی، قابلیت مصرف خانگی، عمومی و صنعتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پمپ مایع دستشویی ایکیا مدل رین نیگ

پمپ مایع دستشویی ایکیا مدل رین نیگ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x7x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • گنجایش
    ۰.۴۵۰ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل ۲۰۲۱ kenzo

پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل 2021 kenzo

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x10x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۴۰۰ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع پمپ
    دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل ایما

پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل ایما

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x9x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۵۰۰ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع پمپ
    دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل ایما کد G1040

پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل ایما کد G1040

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x9x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • گنجایش
    ۵۰۰ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع پمپ
    دستی
  • سایر توضیحات
    دارای سیستم قفل جهت مکان های عمومی و صنعتیقابلیت پر کردن مخزن بدون جداسازیدارای ارگونومی منحصر به فرد قابلیت نصب پمپ مایع و فوم تنها با تعویض پمپاستفاده بهینه از فضا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل royan 20

پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل royan 20

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x9x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • گنجایش
    ۴۰۰ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع پمپ
    دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ پمپ مایع دستشویی مدل STN کد ۰۱

پمپ مایع دستشویی مدل STN کد 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع پمپ
    دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل ریکس ۳۲۰۰

پمپ مایع دستشویی اتوماتیک مدل ریکس 3200

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x10x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • گنجایش
    ۱.۱۰۰ لیتر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع پمپ
    اتوماتیک
  • سایر توضیحات
    دارای سیم جهت اتصال به آداپتور (آداپتور جداگانه)کارکرد دوگانه (برق و باطری)قابلیت تنظیم میزان خروجیدرب قفل داررویت میزان مایع مانده در مخزن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پمپ‌مایع دستشویی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید اره کناف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا