خواب و حمامدکوراتیو

وان حمام، راهنمای خرید وان حمام زیبا و مدرن+قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید وان حمام باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

شما با حمام کردن می‌توانید نهایت آرامش را داشته باشید، اما خرید یک وان حمام کاری مملو از استرس است. امروزه مجموعه‌ای گیج‌کننده از وان حمام در ابعاد، شکل‌ها و مواد مختلف وجود دارد، بنابراین شما برای خرید این محصول باید تصمیم درست را بگیرید. هیچ کس برای سرگرمی وان خود را تعویض نمی‌کند، بنابراین قبل از اینکه بین خرید یک مدل جدید یا بازسازی وان قبلی خود تصمیمی بگیرید، چند لحظه از وقت خود را صرف مطالعه این راهنمای خرید کنید تا پاسخ تمام سوالات خود را در زمینه خرید وان حمام بگیرید. این راهنمای خرید ما به شما کمک می کند وان مناسب برای خانه با سبک زندگی خود را انتخاب کنید.

گذشت زمان، باعث شده که وان حمام شما از یک واحد بهداشتی اولیه به یک مرکز اصلی حمام تبدیل شود. هدف از خرید وان ترکیب سبک مدرن و تمام ویژگی‌های راحتی است که شما به آن احتیاج دارید. اما برای انتخاب مناسب باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. اول از همه، باید به اندازه وان حمام خود توجه داشته باشید. در حالت ایده‌آل، مدلی پیدا کنید که کاملاً با فضای شما مطابقت داشته باشد و در عین حال راحتی لازم را برای شما فراهم کند. سبک وان حمام شما نیز نقش مهمی در تعیین حس زیبا و مدرن بودن حمام شما خواهد داشت. شما می توانید از طرح های مربع، مستطیل یا گوشه‌ای یکی از آن‌ها را انتخاب کنید تا با سلیقه و چیدمان حمام شما مطابقت داشته باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید وان حمام را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع وان حمام آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید مهم را که هنگام خرید وان حمام باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

وان‌حمام چیست و چه کاربردی دارد؟

وان یک کلمه روسی است، در واقع ظرف بزرگی که در حمام به منظور شستشوی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد، اطلاق می‌شود. در زمان‌های گذشته که دوش حمام وجود نداشت، این ظرف‌های بزرگ درون حمام قرار داده می‌شد و با آب درون آن حمام کرده و سایر آیین مذهبی را با آن انجام می‌دادند. در گذشته وان‌ها چوبی یا از سنگ ساخته می‌شدند، اما امروزه از سرامیک و فلز هم ساخته می‌شوند. مدل‌های پلاستیکی وان هم وجود دارد که قابل حمل بوده و نسبت به مدل‌های دیگر ارزان‌تر هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دوش حمام

اجزای اصلی تشکیل دهنده وان حمام:

با اینکه این وسیله ضروری حمام در دهه‌های اخیر تغییرات زیادی داشته است، اما همچنان ویژگی‌های اصلی آن ثابت باقی مانده، بیایید در ادامه با اجزای اصلی تشکیل دهنده وان حمام آشنا شویم.

  • محل شیر آب: محل قرارگیری شیرها بسته به نوع وان متفاوت است. وان ممکن است یک، دو یا سه سوراخ روی لبه خود برای نصب شیر آب داشته باشد. البته مدل‌هایی از وان وجود دارند که فاقد این سوراخ هستند و شیر آب آن‌ها روی دیوار یا روی زمین نصب می‌شود.
  • سرریز: سرریز سوراخ کوچکی که در نزدیکی بالای وان قرار دارد و به سیستم تخلیه فاضلاب متصل است. در صورتی که وان پر از آب شود از سرریز شدن آن جلوگیری می‌کند.
  • زه کشی: زهکش یا کف‌شور سوراخی است که در کف وان قرار دارد تا در نهایت آب درون آن را به سمت لوله تخلیه فاضلاب هدایت کند. باید مطمئن شوید که محل زهکشی با لوله کشی موجود (در صورت بازسازی) سازگاری داشته باشد یا فضای کافی برای نصب خطوط لوله کشی جدید (برای ساخت و ساز جدید) را داشته باشید. برخی وان‌ها ممکن است دو زهکشی داشته باشند تا آب از آن‌ها سریعتر خارج شود.

انواع وان‌حمام موجود در بازار:

  1. وان‌حمام استاندارد: وان‌های حمام استاندارد یکی از رایج ترین نمونه‌های وان موجود در بازار هستند. هیچ چیز خاصی در مورد وان استاندارد وجود ندارد، در واقع می‌توان آن را مکانی عالی برای استراحت پس از یک روز طولانی دانست. طول اکثر وان‌های استاندارد حدود ۵ اینچ، عرض آن‌ها ۳۰ اینچ و ارتفاعی در حدود ۱۴ تا ۱۶ اینچ می‌باشد. اگر فقط به دنبال تعویض یک وان قدیمی هستید و نمی خواهید مقدار زیادی پول خرج کنید، این مدب گزینه مناسبی است.
  2. وان‌حمام خیساندن: وان خیساندن به طور کلی به عنوان مرحله بعد یا بالاتر از وان‌حمام استاندارد در نظر گرفته شود. به دلیل تعداد زیادی از گزینه‌های موجود در بازار محدوده قیمت وان خیس کردن بسیار گسترده است. آن‌ها بزرگتر از وان استاندارد هستند، معمولاً ۶۰ تا ۷۲ اینچ طول داشته، عریض تر و عمیق تر از نمونه استاندارد می‌باشند. حتی می توانید مدل هایی بخرید که به راحتی برای دو نفر مناسب باشند. قیمت پایه یک وان خیساندن معمولاً حدود ۵۰۰ دلار است.
  3. وان‌های‌حمام گردابی: وان‌های گردابی اغلب با راحتی، آرامش و تجمل همراه هستند. این مدل دقیقا مانند یک مینی جکوزی در داخل منزل شما می‌باشد. جت‌هایی که اب را با فشار بیرون می‌دهند به صورت استراتژیک در ارتفاعات مختلف در سرتاسر وان قرار می گیرند و برای ضربه زدن به قسمت‌های مختلف عضلانی مورد استفاده قرار می گیرند. اگر با هر نوع درد مزمن عضلانی دست و پنجه نرم می‌کنید، این مدل برای شما یک وان ایده‌آل است.
  4. وان‌های‌حمام هوا: جالب است بدانید برخلاف تصور شما وان هوا فقط یک وان پر از هوا نیست. وان‌های هوا شبیه وان‌های گردابی هستند با این تفاوت که به جای جت‌هایی که آب را پرتاب می کنند، به جای آن هوا شلیک می‌کنند. فشار آن‌ها بیشتر از جت‌های آب پخش شده بوده اما تمرکز کمتری دارند. این یک تجربه آرامش بخش برای بسیاری از مردم است. هزینه ساخت آنها کمی بیشتر از وان گردابی است.
  5. وان‌های‌حمام مخصوص قدم زدن: قدم گذاشتن در وان برای افراد مسن و سالمندان به دلیل سهولت استفاده از آن کاری مشکلی است. بنابراین راه رفتن در وان یک سازش خوب برای کسانی است که نمی‌خواهند لذت وان حمام را کنار بگذارند. با کاهش محبوبیت مراکز زندگی سالمندان و انتخاب افراد سالمند در خانه ماندن، این یک گزینه عالی است. با این حال، این‌ مدل‌ها بسیار گرانتر از برخی از همتایان خود هستند. قیمت این وان ها در نهایت به پنج تا شش هزار دلار می‌رسد.
  6. وان‌حمام طاقچه‌ای: رایج‌ترین روش برای نصب وان به صورت طاقچه‌ای می‌باشد. این زمانی است که وان سه دیوار را لمس می‌کند و اجازه می‌دهد یک فضای بزرگ از یک طرف وارد وان شود. یکی از دلایلی که این روش رایج‌ترین روش نصب می‌باشد، این است که ساده‌ترین روش است و تقریباً برای هر حمامی مناسب است. همچنین امکان نصب آسان سر دوش را فراهم می کند.
  7. وان مستقل: وان حمام مستقل بیشتر در حمام های مجلل رایج است. اغلب عکس‌های پر زرق و برقی که از حمام های مدرن با وان های مستقل در وسط حمام مشاهده می‌کنید، مربوط به این مدل می‌باشد. اگر می‌خواهید از وان حمام خود به عنوان نقطه کانونی استفاده کنید، این یک روش نصب خوب است. استفاده از وان‌های چدنی، مسی یا سایر وان های با متریال درجه یک برای این نوع نصب معمول است.
  8. وان‌های‌حمام گوشه‌ای: وان‌های گوشه‌ای به دلیل اندازه و طراحی کم فضا برای حمام‌های کوچک‌تر محبوب هستند. وان‌های گوشه معمولاً از دو طرف دیوارها را لمس می‌کنند و یک طرف آن نقطه ورودی باز است. نکته جالب در مورد این وان‌ها اندازه کوچکتر آن‌ها نسبت به وان‌های استاندارد است. توصیه می‌کنم قبل از خرید این مدل حتما درون یک وان خالی در محل خرده فروشی لوازم حمام محلی خود بنشینید.
  9. وان‌های مستطیل یا بیضی: وان‌های‌حمام مستطیلی یا بیضی شکل کلاسیک‌ترین سبک وان‌های موجود در بازار هستند. آن‌ها به طور یکپارچه با تقریباً هر حمامی ست می‌شوند و همچنین در طیف وسیعی از اندازه‌ها تولید می‌شوند، به این معنی که شما مجبور نخواهید بود فضای خود را به خاطر خرید وان به خطر بیندازید.
  10. وان‌های حمام پنجه پا: وان‌های پنجه‌ای یا دمپایی شکل با نسبت‌های کوچک تر، به شما این امکان را می‌دهند که از یک حمام کوچک حتی در حالت فشرده هم لذت ببرید. این وان ها معمولاً تا حداکثر ۱۵۰ سانتی متر کشیده می شوند. اگر دوست دارید در حمام خود این وسیله را داشته باشید، اما نگران کمبود جا هستید این مدل بهترین گزینه برای شما است.
  11. وان‌های‌حمام دوش: وان‌های دوش دارای یک پایه مسطح تقویت شده در انتهای شیر حمام هستند که به شما امکان می دهد با کمترین سر و صدا دوش بگیرید. با اضافه کردن یک پانل دوش شیشه ای، از خطر نشت بیش از حد آب به بیرون می‌توانید جلوگیری کنید و حتی یک اتاق بخار کوچک در این مکان برای خود ایجاد نمائید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پرده حمام

نکات مهم برای خرید وان حمام:

  1. قیمت وان: همانطور که قبلاً گفته شد، قیمت وان حمام با توجه به کیفیت مواد استفاده شده در آن و انتخاب سبک شما تعیین می‌شود. به عنوان یک قاعده کلی، وان‌های کوچکتر همیشه ارزان‌تر از وان‌های بزرگتر هستند، اما این به هیچ وجه به این معنا نیست که تفاوت کیفیتی بین وان بزرگتر و کوچکتر وجود دارد. در اینجا مواد سازنده دغدغه اصلی ما برای خرید است.
  2. وزن وان: هنگام خرید وان، وزن یک فاکتور بسیار مهم است که حتما باید در نظر گرفته شود. مشابه اندازه، وزن وان شما تعیین می‌کند که در چه قسمتی می‌توانید وان خود را قرار دهید. اگر مواد وان بیش از حد سنگین باشد، کف حمام شما ممکن است نتوانند آن را در صورت پر شدن از آب نگه دارند. این می تواند مشکل باشد زیرا برخی از مواد با کیفیت‌تر مانند چدن، سنگ طبیعی و مس بسیار مطلوب هستند، اما متاسفانه برای خیلی از منزل‌ها مثل طبقات بسیار سنگین هستند. یک راه حل معمول برای این مشکل وجود دارد شما باید کف حمام خود را تقویت کنید تا بتواند وزن افزایش یافته را تحمل کند. علاوه بر این، موادی مانند رزین سنگی و اکریلیک، موادی بادوام ارائه می‌کنند که نسبتاً سبک وزن هستند و با بسیاری از حمام‌ها سازگاری دارند.
  3. اندازه وان: نکته مهم دیگر اندازه وان شما است. اندازه فاکتور مهمی است زیرا ممکن است اندازه وان شما کوچک باشد و شما نیاز به وان بزرگتر داشته باشد. به طور کلی، اگر منزل شما توان پشتیبانی از یک وان بزرگتر را دارد و فضای لازم برای آن را دارید، یک وان بزرگتر توصیه می شود. در مورد وان‌های ایستاده و گوشه ای، اگر فضای لازم را دارید، حتماً این سبک‌ها را انتخاب کنید. اما اگر فضای شما محدودتر است، مدل طاقچه‌ای و خیساندن برای شما مناسب‌تر باشد. در حالی که این مدل از نظر بصری جذاب‌تر به نظر می رسد، یک وان حمام بزرگتر به قبض آب سنگین تری نیز نیاز دارد، زیرا در مقایسه با اندازه کوچکتر به آب بیشتری برای پر شدن کامل نیاز دارد.
  4. جنس وان: دو عامل در انتخاب متریال مناسب برای وان شما وجود دارد، قیمت و راحتی. هر ماده ای در لمس متفاوت است، بنابراین باید امتحان کنید که کدام یک برای شما راحت تر است. زیرا زمان قابل توجهی را در وان حمام خود می گذرانید و راحتی شما برای لذت بردن از آن مهم است. با این حال، راحت‌ترین مواد ممکن است بسیار گران‌تر و کمی سنگین‌تر باشند، بنابراین باید قبل از خرید در مورد آنچه که حمام شما می‌تواند تحمل کند، تحقیق کنید.
  5. سبک زندگی: یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید یک وان جدید مربوط به افرادی است که واقعاً از آن استفاده می کنند. جمله عجیبی است، اما باید تمام نیازهای افرادی که از وان حمام خود استفاده می کنند را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، اگر وان حمام بلندتر را انتخاب کنید که امکان جلسات طولانی برای خیساندن را فراهم کند، ممکن است ورود و خروج برای کودکان کوچکتر را مشکل ساز کند. این قانون در مورد افراد مسن نیز صدق می کند. برای افراد مسن، سبک ژاپنی یا وان های گرد بسیار محبوب هستند.
  6. نصب وان حمام: نصب وان حمام بسته به اندازه و شکل وان شما می‌تواند کمی دردسرساز باشد، بنابراین مهم است که بدانید کدام سبک راحت‌تر و کدام یک نصب پیچیده‌تری دارند. به طور کلی، نصب طاقچه و دریچه به ترتیب نسبت به وان های مستقل و گوشه‌ای آسان‌تر است، اگرچه این ممکن است بسته به مواد استفاده شده و وزن کلی وان حمامی که می خواهید نصب کنید تغییر کند. اگر خیلی سنگین به نظر می رسد، بهتر است از یک متخصص برای نصب آن استفاده کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید وان حمام مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین مدل‌های وان حمام ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ وان حمام آدمیرال مدل تیاناز کنج چپ

وان حمام آدمیرال مدل تیاناز کنج چپ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰x75x58 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ کیلوگرم
  • امکانات وان و جکوزی
    زیر سری
  • جنس بدنه
    ABS-Acrylic
  • جنس شاسی
    استیل
  • تعدادزیرسری
    یک عدد
  • تعداد جت کف
    ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    ندارد
  • ظرفیت
    ۱
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ وان حمام دریا مدل سارا

وان حمام دریا مدل سارا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x70x56 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    UV Fiberglass
  • جنس شاسی
    فلز
  • تعدادزیرسری
    یک عدد
  • تعداد جت کف
    ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    دارای پنل طولی و عرضی
  • ظرفیت
    یک
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ وان حمام زنو مدل TIDAL (ZW02)

وان حمام زنو مدل TIDAL (ZW02)

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x91x71 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۵ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    رزین
  • جنس شاسی
    سالیدسرفیس کورین
  • تعداد جت کف
    ۱ عدد
  • تعداد جت دیواره
    ۱ عدد
  • توضیحات پنل
    ندارد
  • ظرفیت
    ۲
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ وان حمام حجیم پلاست مدل B2Layer

وان حمام حجیم پلاست مدل B2Layer

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۲x80x70 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلیمر
  • جنس شاسی
    پلی اتیلن
  • تعدادزیرسری
    یک عدد
  • تعداد جت کف
    ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    ندارد
  • ظرفیت
    دو
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد
  • سایر توضیحات
    این وان از درب حمام با عرض حداقل ۵۰ سانتیمتر عبور می کندابعاد محصول از حداقل تا حداکثر به شرح زیر می باشدارتفاع ۴۵ الی ۷۰ سانتیمترعرض ۶۵ الی ۸۰ سانتیمترطول ۱۴۰ الی ۱۵۲ سانتیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ وان حمام حجیم پلاستیک ماهرو لرستان مدل دو نفره C2Layer

وان حمام حجیم پلاستیک ماهرو لرستان مدل دو نفره C2Layer

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۵x95x45.72 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلیمر
  • جنس شاسی
    پلی اتیلن
  • تعداد جت کف
    عدد
  • تعداد جت دیواره
    عدد
  • توضیحات پنل
    ندارد
  • ظرفیت
    ۲
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد
  • سایر توضیحات
    این وان از درب حمام با عرض حداقل ۶۰ سانتیمتر عبور می کند ابعاد محصول: ارتفاع تکیه گاه ۷۲ سانتیمتر ارتفاع جلوی وان ۴۵ سانتیمتر عرض با احتساب لبه ها ۹۵ سانتیمتر طول ۱۶۵ سانتیمتر این محصول دو لایه و دارای تاییدیه بهداشت و استاندارد ملی ایران می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ وان حمام مدل یاس

وان حمام مدل یاس

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x80x58 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    UV Fiberglass
  • جنس شاسی
    فلز
  • تعدادزیرسری
    یک عدد
  • تعداد جت کف
    ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    دارای پنل طوای و عرضی
  • ظرفیت
    یک
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ وان حمام حجیم پلاستیک ماهرو لرستان مدل S2LAYER

وان حمام حجیم پلاستیک ماهرو لرستان مدل S2LAYER

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۸x65x34 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلیمر
  • جنس شاسی
    پلی اتیلن
  • تعداد جت کف
    عدد
  • تعداد جت دیواره
    عدد
  • توضیحات پنل
    ندارد
  • ظرفیت
    ۱
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد
  • سایر توضیحات
    این وان از هر درب حمام با هر اندازه عبور می کند. این وان مناسب افراد تا قد ۱۶۰ سانتیمتر و کودکان می باشد. ابعاد محصول: ارتفاع جلوی وان ۳۴ سانتیمتر و ارتفاع تکیه گاه وان ۵۸ سانتیمتر و عرض با احتساب لبه ها ۶۵ سانتیمتر و طول ۱۲۸ سانتیمتر می باشد. این محصول دو لایه و دارای تاییدیه بهداشت و استاندارد ملی ایران می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ وان حمام آدمیرال مدل تیاناز کنج راست

وان حمام آدمیرال مدل تیاناز کنج راست

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰x75x58 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ کیلوگرم
  • امکانات وان و جکوزی
    زیر سری
  • جنس بدنه
    ABS-Acrylic
  • جنس شاسی
    استیل
  • تعدادزیرسری
    یک عدد
  • تعداد جت کف
    ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    ندارد
  • ظرفیت
    ۱
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ وان حمام آدمیرال مدل آناشید کنج چپ

وان حمام آدمیرال مدل آناشید کنج چپ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x70x58 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ کیلوگرم
  • امکانات وان و جکوزی
    زیر سری
  • جنس بدنه
    ABS-Acrylic
  • جنس شاسی
    استیل
  • تعدادزیرسری
    یک عدد
  • تعداد جت کف
    ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    ندارد
  • ظرفیت
    ۱
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ وان حمام آریاوان مدل نیلوفر

وان حمام آریاوان مدل نیلوفر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۵x155x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵ کیلوگرم
  • امکانات وان و جکوزی
    زیر سری
  • جنس بدنه
    UV Fiberglass
  • جنس شاسی
    فلز
  • تعداد جت کف
    جت کف ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    جت دیواره ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    دارای پنل طولی و عرضی از جنس فلز ضدزنگ.
  • ظرفیت
    ۲
  • توضیحات سیستم صوتی
    سیستم صوتی ندارد.
  • توضیحات نمایشگر
    نمایشگر ندارد.
  • سایر توضیحات
    به علت اینکه محصولات معمولا ۱۰ روز بعد از تولید به دست مشتری می‌رسد، بوی رزین اجتناب ناپذیر است. این بو پس از دو یا سه مرحله استفاده برطرف خواهد شد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ وان حمام حجیم پلاستیک ماهرو لرستان مدل گرد A2Layer

وان حمام حجیم پلاستیک ماهرو لرستان مدل  گرد A2Layer

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۴x84x63 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    پلیمر
  • جنس شاسی
    پلی اتیلن
  • تعداد جت کف
    ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    _
  • ظرفیت
    ۱
  • توضیحات سیستم صوتی
    _
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد
  • سایر توضیحات
    این وان از درب حمام با عرض حداقل ۶۳ سانتیمتر عبور می کند. ابعاد محصول: ارتفاع ۶۳ سانتیمتر و عرض با احتساب لبه ها ۸۴ سانتیمتر طول ۸۴ سانتیمتر می باشد. این محصول دو لایه و دارای تاییدیه بهداشت و استاندارد ملی ایران می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ وان حمام دریا مدل سارا

وان حمام دریا مدل سارا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰x70x56 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    UV Fiberglass
  • جنس شاسی
    فلز
  • تعدادزیرسری
    یک عدد
  • تعداد جت کف
    ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    دارای پنل طولی و عرضی
  • ظرفیت
    یک
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ وان حمام آدمیرال مدل کلاسیک

وان حمام آدمیرال مدل کلاسیک

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۵x78x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    ABS-Acrylic
  • جنس شاسی
    فلزی
  • تعداد جت کف
    عدد
  • تعداد جت دیواره
    عدد
  • توضیحات پنل
    ندارد
  • ظرفیت
    ۱
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ وان حمام آریاوان مدل کلاسیک

وان حمام آریاوان مدل کلاسیک

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x80x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • امکانات وان و جکوزی
    زیر سری
  • جنس بدنه
    UV Fiberglass
  • جنس شاسی
    فلز
  • تعدادزیرسری
    یک عدد
  • تعداد جت کف
    جت کف ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    جت دیواره ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    جنس پنل از فلز ضد زنگ می‌باشد.
  • ظرفیت
    ۱
  • توضیحات سیستم صوتی
    سیستم صوتی ندارد.
  • توضیحات نمایشگر
    نمایشگر ندارد
  • سایر توضیحات
    به علت اینکه محصولات معمولا ۱۰ روز بعد از تولید به دست مشتری می‌رسد، بوی رزین اجتناب ناپذیر است. این بو پس از دو یا سه مرحله استفاده برطرف خواهد شد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ وان حمام دریا مدل اوریسا

وان حمام دریا مدل اوریسا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x110x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ کیلوگرم
  • امکانات وان و جکوزی
    زیر سری
  • جنس بدنه
    UV Fiberglass
  • جنس شاسی
    فلز
  • تعدادزیرسری
    دو عدد
  • تعداد جت کف
    ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    دارای پنل طولی و عرضی
  • ظرفیت
    ۲
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ وان حمام دریا مدل آزالیا

وان حمام دریا مدل آزالیا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰x70x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    UV Fiberglass
  • جنس شاسی
    فلز
  • تعدادزیرسری
    یک عدد
  • تعداد جت کف
    ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    دارای پنل طولی و عرضی
  • ظرفیت
    یک
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ وان حمام دریا مدل آزالیا

وان حمام دریا مدل آزالیا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۰x70x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    UV Fiberglass
  • جنس شاسی
    فلز
  • تعدادزیرسری
    یک عدد
  • تعداد جت کف
    ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    دارای پنل طولی و عرضی
  • ظرفیت
    یک
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ وان حمام دریا مدل مریم

وان حمام دریا مدل مریم

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x70x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    UV Fiberglass
  • جنس شاسی
    فلز
  • تعدادزیرسری
    یک عدد
  • تعداد جت کف
    ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    دارای پنل طولی و عرضی
  • ظرفیت
    یک
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ وان حمام آدمیرال مدل النا کنج راست

وان حمام آدمیرال مدل النا کنج راست

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x70x59 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • امکانات وان و جکوزی
    زیر سری
  • جنس بدنه
    ABS-Acrylic
  • جنس شاسی
    استیل
  • تعدادزیرسری
    یک عدد
  • تعداد جت کف
    ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    پانل کوچک سمت چپ
  • ظرفیت
    ۱
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ وان حمام دریا مدل فیروزه

 وان حمام دریا مدل فیروزه

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x70x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    UV Fiberglass
  • جنس شاسی
    فلز
  • تعدادزیرسری
    یک عدد
  • تعداد جت کف
    ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    دارای پنل طولی و عرضی
  • ظرفیت
    یک
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ وان حمام دریا مدل سوسن

وان حمام دریا مدل سوسن

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۰x80x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    UV Fiberglass
  • جنس شاسی
    فلز
  • تعدادزیرسری
    یک عدد
  • تعداد جت کف
    ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    دارای پنل طولی و عرضی
  • ظرفیت
    یک
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ وان حمام دریا مدل ویکتوریا

وان حمام دریا مدل ویکتوریا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۵x102x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    UV Fiberglass
  • جنس شاسی
    فلز
  • تعدادزیرسری
    یک عدد
  • تعداد جت کف
    ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    ندارد
  • ظرفیت
    یک
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ وان حمام پرشین استاندارد مدل دایموند کد ۱۸۰

وان حمام پرشین استاندارد مدل دایموند کد 180

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۰x80x54 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸.۸ کیلوگرم
  • امکانات وان و جکوزی
    زیر سری
  • جنس بدنه
    ABS-Acrylic
  • جنس شاسی
    استیل
  • تعدادزیرسری
    دو عدد
  • تعداد جت کف
    ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    این محصول دارای پنل جلو میباشد
  • ظرفیت
    یک
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد
  • سایر توضیحات
    – زیرآب اتوماتیک- زیر سری- پانل جلو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ وان حمام مدل قایقی چوبی رونی

وان حمام مدل قایقی چوبی رونی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۰x68x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    چوب
  • جنس شاسی
    چوب
  • تعداد جت کف
    ۱ عدد
  • تعداد جت دیواره
    ۱ عدد
  • توضیحات پنل
    جت کف و دیواره ندارد
  • ظرفیت
    ۲
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد
  • سایر توضیحات
    جت کف و دیواره ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ وان حمام دریا مدل ارسطو

وان حمام دریا مدل ارسطو

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x120x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    UV Fiberglass
  • جنس شاسی
    فلز
  • تعدادزیرسری
    دو عدد
  • تعداد جت کف
    ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    دارای پنل طولی و عرضی
  • ظرفیت
    دو
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ وان حمام آدمیرال مدل النا کنج راست

وان حمام آدمیرال مدل النا کنج راست

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x70x59 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • امکانات وان و جکوزی
    زیر سری
  • جنس بدنه
    ABS-Acrylic
  • جنس شاسی
    استیل
  • تعدادزیرسری
    یک عدد
  • تعداد جت کف
    ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    پانل کوچک سمت چپ
  • ظرفیت
    ۱
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ وان حمام فارس وان مدل Saina-BL

وان حمام فارس وان مدل Saina-BL

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x110x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵ کیلوگرم
  • امکانات وان و جکوزی
    زیر سری
  • جنس بدنه
    اکریلیک
  • جنس شاسی
    گالوانیزه (کاملا ضد زنگ)
  • تعدادزیرسری
    دو عدد
  • تعداد جت کف
    صفر عدد
  • تعداد جت دیواره
    صفر عدد
  • توضیحات پنل
    دارای پنل طولی و جانبی
  • ظرفیت
    ۲
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد
  • سایر توضیحات
    دونفره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ وان حمام مدل ماسو یکنفره

وان حمام مدل ماسو یکنفره

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰x88x42 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹ کیلوگرم
  • امکانات وان و جکوزی
    شیر خروجی
  • جنس بدنه
    پلیمر
  • جنس شاسی
    بدون شاسی
  • تعداد جت کف
    بدون جت عدد
  • تعداد جت دیواره
    بدون جت عدد
  • توضیحات پنل
  • ظرفیت
    ۱
  • توضیحات سیستم صوتی
  • توضیحات نمایشگر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ وان حمام دریا مدل ارشیا

وان حمام دریا مدل ارشیا

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x120x55 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • جنس بدنه
    UV Fiberglass
  • جنس شاسی
    فلز
  • تعدادزیرسری
    دو عدد
  • تعداد جت کف
    ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    ندارد
  • ظرفیت
    دو
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ وان حمام آریاوان مدل شقایق

وان حمام آریاوان مدل شقایق

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x70x56 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵ کیلوگرم
  • امکانات وان و جکوزی
    زیر سری
  • جنس بدنه
    UV Fiberglass
  • جنس شاسی
    فلز ضد زنگ
  • تعدادزیرسری
    یک عدد
  • تعداد جت کف
    جت کف ندارد عدد
  • تعداد جت دیواره
    جت دیواره ندارد عدد
  • توضیحات پنل
    دارای پنل طولی و عرضی با قابلیت نصب آسان به شاسی فلزی ضد زنگ.
  • ظرفیت
    ۱
  • توضیحات سیستم صوتی
    ندارد
  • توضیحات نمایشگر
    ندارد
  • سایر توضیحات
    به علت اینکه محصولات ده روز پس از تواید به دست مشتریان میرسد، بوی رزین اجتناب ناپدیر است. این بو پس از دو یا سه بار استفاده از وان برطرف خواهد شد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید وان حمام در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کاور باران کالسکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا