ابزار غیر برقی

لولا کابینت، راهنمای خرید لولا آرام بند کابینت ام دی اف گازرو و اس ترک ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید لولا کابینت باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

بعد از دستگیره درب کابینت یکی از اجزای مهم و ضروری برای ساخت کابینت آشپزخانه لولا کابینت‌ می‌باشد. لولاها در همه نوع و مواد موجود هستند تا با نیازهای مختلف مطابقت داشته باشند. آنها ممکن است چپ دست یا راست دست، بلند یا پنهان، فولاد ضد زنگ یا برنج باشند. به طور خلاصه، انتخاب به تنهایی کافی است تا شما را ناامید کند، راهنمای خرید لولا کابینت ما را دنبال کنید تا بهترین لولا را برای کابینت خود پیدا کنید.

لولا کابینت با لولای سایر لوازم تفاوت دارد، زیرا معمولا در قسمت داخلی و به صورت مخفی نصب می‌شود. بنا‌بر سلیقه شما مکانیسم بسته شدن درب می‌تواند سریع یا به صورت آرام بند انجام شود. بدون وجود لولا کابینت یا نباید درب داشته باشد و یا باید درب آن کشویی باشد که استفاده از کشو در هر شرایطی امکان پذیر نیست به همین علت شما باید حتما از لولا کابینت استفاده کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید لولا کابینت را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این ابزار ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع لولا کابینت موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید لولا کابینت باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

لولای کابینت چیست؟

لولا کابینت به سادگی یک وسیله یاتاقان مکانیکی است که برای اتصال درب به کابینت استفاده می‌شود تا مقدار مشخصی حرکت کند. لولاهای مختلف امکان چرخش متفاوت را مطابق با الزامات پروژه فراهم می‌کند. برخی امکان حرکت بسیار محدود و برخی دیگر تا ۳۶۰ درجه آزادی را ارائه می‌دهند. لولاهای کابینت برای طیف گسترده‌ای از اهداف در اطراف خانه و در اماکن تجاری در هر شکل و اندازه‌ای استفاده می‌شود. انتخاب لولا کابینت مناسب به معنای در نظر گرفتن ظرفیت بار، آزادی حرکت مورد نیاز، کیفیت مواد و غیره است. همچنین ده‌ها نوع لولا برای انتخاب وجود دارد که در دسته بندی های اصلی لولا قرار می‌گیرند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگیره کابینت

انواع لولا کابینت بر اساس مکانیسم بسته شدن:

  1. لولا آرام بند(Soft Close): به شما اجازه می‌دهد تا درب کابینت شما به آرامی و بی صدا بسته شود، مهم نیست که چقدر درب بسته شده است. با این ویژگی که در فنجان لولا ادغام شده، هیچ سخت افزار اضافی برای نصب روی لولا یا صفحه نصب وجود ندارد.
  2. لولا با مکانیسسم بسته شدن سریع: این نوع لولا دارای یک ویژگی طراحی است، معمولاً یک فنر، که به کشیدن درب و بسته نگه داشتن آن در زمانی که درب چند اینچی پس از بسته شدن آورده می‌شود، کمک می‌کند. گاهی اوقات به عنوان “لولای فنری” نامیده می‌شود. اما به طور دقیق، “خود بسته شدن” در واقع یک اصطلاح گسترده تر است که می‌تواند به معنای “بستن سریع” یا “بستن نرم” باشد. لولاهای سریع بسته شونده به طور ناگهانی بسته می‌شوند، در حالی که لولاهای آرام بند به آرامی بسته می‌شوند.
  3. لولا آزاد: به این معنی است که لولا می‌تواند آزادانه در مسیر خود از باز به بسته حرکت کند. برای بسته نگه داشتن درب، هیچ کمکی برای بسته شدن وجود ندارد. این‌ها اغلب به‌عنوان گزینه‌ای برای لولاهای خود بسته‌شونده یکسان در دسترس قرار می‌گیرند، بنابراین می‌توانید زمانی که نیروی خود بسته‌شدن خیلی ناگهانی است، از یکی از هر کدام استفاده کنید.

کدام لولا کابینت برای من مناسب است؟

تقریباً تمام لولاهای کابینت خود بسته شونده هستند. با این حال، دو نوع لولای خود بسته شونده وجود دارد: بسته شدن سریع و بسته شدن نرم. لولاهای فنری ناگهان بسته می‌شوند و در چند اینچ آخر سفر درگیر می‌شوند. لولاهای آرام بند به آرامی بسته می‌شوند، همچنین در چند اینچ پایانی درگیر می‌شوند، اما توسط مکانیزم خاصی که یا در لولا تعبیه شده یا به طور جداگانه ارائه می‌شود، مرطوب می‌شوند. لولاهای با چرخش آزاد معمولاً فقط برای درهای کوچک یا باریک در دسترس هستند که در غیر این صورت به شدت بسته می‌شوند. اغلب، لولاهای با چرخش آزاد در کنار لولاهای خود بسته شونده ارائه می‌شوند که در غیر این صورت یکسان هستند. نصب یک لولا با چرخش آزاد و یک لولا فنری در هر درب کوچک، نیروی بسته شدن را کاهش می‌دهد.

انواع لولا کابینت موجود در بازار:

  • لولاهای بدون مورتز: لولا سنتی اصلی، از دو صفحه چرخان تشکیل شده است که انگشتان به هم پیوسته آنها یک لوله را تشکیل می‌دهند و توسط یک سنجاق به هم متصل می‌شوند. یک صفحه به درب وصل شده و دیگری به کابینت. لولاهای بدون مورتز گاهی اوقات برای جلوگیری از شکاف بیش از حد نیاز به خم کاری در درب و یا کابینت دارند. لولاهای بدون مورتز سبکی از لولاهای لب به لب هستند که فاصله بین لبه در و کابینت را به حداقل می‌رساند. لولاهای No-Mortise این کار را با تا شدن در درون خود هنگام بسته شدن انجام می‌دهند. این امر ضخامت موثر لولا را به ضخامت یک برگ کاهش می‌دهد. این همچنین به لولاها اجازه می‌دهد تا بدون خراب شدن درب یا کابینت روی سطح نصب شوند.
  • لولاهای اروپایی: نوعی لولای مخفی که مخصوصاً در کابینت‌های بدون قاب به سبک یورویی محبوب است، اما برای کاربردهای قاب چهره نیز موجود هستند. لولاهای اروپایی دارای یک صفحه نصب است که روی کابینت محکم می‌شود و یک فنجان که در یک غلاف دایره‌ای (معمولاً ۳۵ میلی متر) حفر شده در پشت درب قرار می‌گیرد. یکی از مزایای محبوب لولاهای سبک یورو این است که آن‌ها در دو و گاهی سه جهت تنظیم می‌کنند و تنظیم دقیق تراز درب را آسان می‌کند. تنظیم جانبی شکاف بین درها، کابینت‌ها و دیوارها را برای تراز موازی کامل تنظیم می‌کند. تنظیم ارتفاع درب‌ها را دقیقاً در بالا و پایین تراز می‌کند. تنظیم عمق همیشه در دسترس نیست زیرا به شما این امکان را می‌دهد که چهره درها را در راستای جلوی عمودی کابینت قرار دهید. یکی دیگر از مزایای آن برداشتن آسان درب‌ها برای تمیز کردن و صاف کردن است.
  • لولا نیمه مخفی: یک لولا نیمه مخفی تا حدی از بیرون کابینت هنگام بسته شدن درب قابل مشاهده است. یک لولا نیمه پنهان ممکن است دارای جزئیاتی مانند نوک توپ تزئینی یا نوک انتهایی باشد.

بهترین برندهای لولا کابینت آشپزخانه:

در اینجا برخی از مارک‌هایی وجود دارد که ممکن است هنگام انتخاب در نظر بگیرید:

  • گودرژ (Godrej): گودرژ با سالها تجربه ثابت می‌کند که برای برآوردن نیازهای شما بهترین است. از مخفی گرفته تا لفاف دار، هر نوع سفارشی را دارد و آن هم با گارانتی خدمات.
  • هاردوین(Hardwyn): برای تمام نیازهای شما در مورد کشوها و مشخصات کانال، محصولات هاردوین درجه یک هستند. آن‌ها محصولاتی با طراحی دقیق در محدوده‌های مقرون به صرفه دارند که مطمئناً علایق شما را برآورده می‌کند.
  • آی پی اس ای (IPSA): وقتی در مورد مکانیسم صحبت می‌شود، هیچ کس نمی‌تواند به IPSA رقابت کند. آن‌ها خدمات غیرقابل مذاکره‌ای را با محصولات باکیفیت به مشتریان ارائه می‌دهند که می‌تواند مادام العمر باشد.
  • گازرو (Gazero): گازرو یکی از بهترین تولید کنندگان لولا در ایران به شمار می‌رود که محصولات آن نسبت به برندهای دیگر از قیمت کمتری برخوردار است به همین علت برای استفاده در حجم بالا مناسب می‌باشد.
  • استورک (s– turk): این برند چند سالی می‌شود که در کشور ایران استفاده می‌شود. کمتر کسی پیدا می‌شود که نام این برند را نشنیده باشد. خوشبختانه این برند لولاهای فنری و آرام بند را تولید می‌کند به همین دلیل دست شما برای انتخاب کاملا باز است.

چگونه یک لولای مخفی کابینت را نصب کنیم؟

از لولاهای مخفی برای کابینت آشپزخانه استفاده می‌شود و نصب آن بسیار آسان است. اگر ابعاد لولا را نمی‌دانید، مشکل‌ترین بخش تهیه یک الگو (یعنی یادداشت تمام اندازه‌ها روی یک تکه کاغذ) است. برای انجام این کار، لولای خود را صاف قرار دهید (مثل اینکه در باز است) و تمام ابعاد (فاصله مرکز تا مرکز) مورد نیاز برای نصب آن (قسمت فرورفته و پیچ‌های اتصال) را اندازه گیری و یادداشت کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، می‌توانید:

  • موقعیت لولاها را روی کابینت مشخص کنید (آنها را به صورت متقارن قرار دهید) با استفاده از یک متر نواری، یک مداد و یک مربع تنظیم شده موقعیت لولا ها را مشخص کنید.
  • سوراخ‌های مته و موقعیت فنجان را علامت بزنید.
  • برای ایجاد فرورفتگی از یک دریل با مته سوراخ دار استفاده کنید و سپس فنجان لولا را وارد کنید.
  • لولا را وارد کنید به یاد داشته باشید که قبل از سفت کردن پیچ‌ها، بررسی کنید که صاف باشد.
  • بقیه اتصالات لولا (صفحه نصب) را روی کابینت پیچ کنید.
  • دو قسمت را با پیچ کردن آن‌ها به هم وصل کنید.

برای لولاهای مخفی، می‌توانید پوشش‌هایی را نصب کنید تا مکانیزم‌ها را کاملاً پنهان کنید. رنگ روکش به طور کلی باید با کابینت مطابقت داشته باشد.

راهنمای خرید اینترنتی لولا کابینت:

انتخاب لولای مناسب در درجه اول موردی برای ارزیابی الزامات پروژه است. هنگام انتخاب لولا باید موقعیت درب کابینت را در نظر گرفت. به یاد داشته باشید که باید تعداد لولاهای مورد نیاز را در نظر بگیرید، زیرا هر لولا حداکثر ظرفیت وزن منحصر به فرد خود را دارد. همچنین ارزش آن را دارد که انتخاب مواد را در معادله فاکتور بگیرید. برخی از رایج ترین مواد مورد استفاده در ساخت لولا عبارتند از:

  • فولاد ضد زنگ: فولاد ضد زنگ یکی از قوی ترین و مقاوم ترین مواد لولای موجود در برابر خوردگی است که نسبتاً ارزان هستند.
  • آلومینیوم: فوق العاده سبک و با دوام هستند، آلومینیوم برای قیمت اولیه کمی بالاتر، ارزش بلندمدت بالاتری برای پول ایجاد می‌کند.
  • فولاد: به طور قابل توجهی ارزان تر از فولاد ضد زنگ با کیفیت برتر با استحکام کلی عالی است، اگرچه مقاومت در برابر خوردگی اندکی کاهش یافته است.
  • فولاد گالوانیزه: این نوع خاصی از فولاد است که تحت فرآیند تکمیل الکتروشیمیایی قرار می‌گیرد و در نتیجه یک پوشش بسیار بادوام و مقاوم در برابر خوردگی را ایجاد می‌کند.
  • برنج: یکی دیگر از مواد بسیار محبوب برای ساخت سخت افزارهای خانگی، برنج است که هم بسیار بادوام و هم بسیار جذاب است.
  • مس: از نظر ظاهری مشابه برنج، با مزیت افزوده شکل پذیری و مقاومت در برابر خوردگی برجسته است.
  • تیتانیوم: انتخابی فوق‌العاده برای ساخت اجزای سخت‌گیر روزمره است. تیتانیوم فوق العاده سبک وزن، فوق العاده بادوام و مقاوم در برابر دما می‌باشد.

مجدداً، حتماً قبل از خرید با دستورالعمل های سازنده مشورت کنید تا از موجود بودن و سازگاری لولاهایی که انتخاب می‌کنید اطمینان حاصل کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آبچکان

نکات مهمی که هنگام خرید لولا کابینت باید در نظر بگیرید:

انتخاب لولاهای کابینت فراتر از انتخاب یک ماده سخت افزاری یا رنگ خوب است. همچنین باید عملکرد آن‌ها و نحوه قرار گرفتن این لولاهای کابینت در دکوراسیون خود را در نظر بگیرید. نکات مهم برای انتخاب لولاهای مناسب برای پروژه بعدی خود را بیاموزید.

  1. نوع لولا: اگر از ابتدا در حال ساختن هستید، این انعطاف پذیری را دارید که تصمیم بگیرید کدام لولای کابینت را می‌خواهید. اما قبل از شروع حتماً لولاهای خود را انتخاب کنید. انتخاب سخت افزار کابینت باید یک عنصر حیاتی در مرحله طراحی اولیه باشد. ایجاد یک تغییر جزئی در طراحی خود برای مطابقت با سخت افزار مورد نیاز بسیار ساده تر از انجام مجدد پروژه در حال انجام است زیرا سخت افزاری که فکر می‌کردید در دسترس است پیدا نمی‌شود.
  2. لولای آرام بند: تعویض لولاهای کابینت موجود با تلاش برای شناسایی سازنده شروع می‌شود. نام آن‌ها اغلب بر روی خود لولا حک می‌شود. اگر اینطور نیست، راهنمای خرید را طوری مرور کنید که انگار در حال خرید یک لولای جدید هستید. این باید شما را به سمت بهترین گزینه جایگزینی لولا کابینت راهنمایی کند. فراموش نکنید که می‌توانید لولاهای کابینت جایگزین را با لولاهایی که دقیقاً عملکرد مشابهی دارد، اما با برخی ویژگی‌های جدید مانند مکانیسم‌های بسته شدن نرم، ارتقا دهید.
  3. اندازه درب کابینت: اندازه درب‌های کابینت شما چقدر است؟ شما نمی‌خواهید لولاهای زیادی روی درب نصب کنید، اما به اندازه کافی برای پشتیبانی از درب در طول زمان نیاز دارید. دو عدد لولا کابینت پیکربندی رایج هستند، اما برای درهای کابینت بزرگتر، ممکن است به سه یا چند لولا نیاز داشته باشید. برای تعیین اینکه آیا به بیش از دو لولا در هر درب نیاز دارید یا خیر، به نمودار اندازه درب و تعداد لولای ما مراجعه کنید.
  4. تزئینی: مطمئن شوید که مورد خاصی که انتخاب می‌کنید هم کاربردی باشد و هم تزئینی، یعنی عالی به نظر می‌رسد.
  5. جداشدنی: اگر یکی را نصب کنید که قابل جدا شدن است، هر زمان که بخواهید می‌توانید کابینت را جدا کنید.
  6. وظیفه سنگین: وظیفه سنگین می‌تواند وزن درب‌ها را نگه دارد و اطمینان حاصل کند که تعادل برای استفاده روزانه بهینه است.
  7. پنهان: چنین حرکتی آن را از بیرون کابینت قابل مشاهده نمی‌کند، بنابراین آن را پنهان نگه می‌دارد. این برای کسانی ایده‌آل است که نمی‌خواهند به آن نگاه کنند.
  8. اندازه لولاهای کابینت: اندازه در هنگام انتخاب یک مشکل بزرگ است. اگر در نهایت آنهایی را که خیلی بزرگ یا خیلی کوچک هستند خریداری کردید، ممکن است مناسب نباشد.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می‌توانید لولا کابینت مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما عزیزان، لیستی از چند مدل لولا کابینت ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم می‌توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ لولا کابینت مدل A-11 بسته ۴ عددی

لولا کابینت مدل A-11 بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵x6x3 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۵۸ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ لولا کابینت مدل A-11 بسته ۱۴ عددی

لولا کابینت مدل A-11 بسته 14 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵x6x3 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۵۸ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ لولا کابینت مدل خرچنگی بسته ۴ عددی

لولا کابینت مدل خرچنگی بسته 4 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x120x100 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۷۲۰ گرم
  • جنس
    فلزی
  • عمق کاپ
    ۱۶ تا ۱۸ میلی‌متر
  • قطر کاپ
    ۳۵ میلی‌متر
  • زاویه بازشو
    ۱۸۰ درجه
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۴
  • سایر توضیحات
    لولا ۱۸۰ درجه برای درب های کنج استفاده می شود.این مدل لولا پایه کلیپس دار(یعنی جدا شو)می باشد.توجه: نصب این لولا توسط افراد متخصص( نجار یا کابینت ساز)انجام شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ لولا کابینت مدل A-11 بسته ۳ عددی

لولا کابینت مدل A-11 بسته 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵x6x3 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۵۸ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ لولا کابینت مدل A-11 بسته ۷ عددی

لولا کابینت مدل A-11 بسته 7 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵x6x3 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۵۸ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ لولا کابینت مدل A-11 بسته ۵ عددی

لولا کابینت مدل A-11 بسته 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵x6x3 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۵۸ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ لولا کابینت مدل A-11 بسته ۲۵ عددی

لولا کابینت مدل A-11 بسته 25 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵x6x3 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۵۸ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ لولا کابینت مدل A-11 بسته ۱۶ عددی

لولا کابینت مدل A-11 بسته 16 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵x6x3 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۵۸ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ لولا کابینت مدل A-11 بسته ۶ عددی

لولا کابینت مدل A-11 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵x6x3 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۵۸ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ لولا آرام بند کابینت مدل paya-02

لولا آرام بند کابینت مدل paya-02

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x2 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۷۵ گرم
  • جنس
    استیل
  • عمق کاپ
    ۱.۵ میلی‌متر
  • قطر کاپ
    ۲.۲ میلی‌متر
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲
  • سایر توضیحات
    هر بسته شامل ۲ عدد لولا آرام بند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ لولا کابینت مدل A-11 بسته ۲ عددی

لولا کابینت مدل A-11 بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵x6x3 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۵۸ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ لولا کابینت مدل A-11 بسته ۱۲ عددی

لولا کابینت مدل A-11 بسته 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵x6x3 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۵۸ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ لولا کابینت مدل A-11 بسته ۱۰ عددی

لولا کابینت مدل A-11 بسته 10 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵x6x3 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۵۸ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ لولا کابینت مدل A-11 بسته ۹ عددی

لولا کابینت مدل A-11 بسته 9 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵x6x3 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۵۸ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۹

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ لولا کابینت مدل A-11 بسته ۱۸ عددی

لولا کابینت مدل A-11 بسته 18 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵x6x3 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۵۸ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ لولا کابینت مدل A-11 بسته ۲۰ عددی

لولا کابینت مدل A-11 بسته 20 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵x6x3 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۵۸ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ لولا کابینت مدل A-11 بسته ۸ عددی

لولا کابینت مدل A-11 بسته 8 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵x6x3 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۵۸ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ لولا کابینت مدل خلاص

لولا کابینت مدل خلاص

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x6x2 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۸۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ لولا کابینت مدل خلاص بسته ۲ عددی

لولا کابینت مدل خلاص بسته 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱x6x2 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۸۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ لولا آرام بند کابینت مدل A-22

لولا آرام بند کابینت مدل A-22

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۶x6x3 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۵۸ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ لولا کابینت مدل A-11

لولا کابینت مدل A-11

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵x6x3 سانتی‌متر
  • وزن لولا
    ۵۸ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • تعداد در بسته‌بندی
    ۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خریدلولا کابینت در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه لوله خم کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا