لباس کودک و نوجوان

راهنمای خرید انواع لباس نوزادی شب یلدا ۱۴۰۲ زیبا و ارزان+ قیمت روز

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید لباس نوزادی شب یلدا باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یلدا یکی از مراسم باستانی زیبا در کشور ایران است، این شب به طولانی‌ترین شب سال معروف شده زیرا شب به طولانی‌ترین حد خود رسیده و از این روز به بعد شب هر روز کوتاه‌تر می‌شود به همین علت گذشتگان پیروزی روشنایی بر تاریکی را جشن می‌گرفتند. امروزه هم به رسم گذشته مردم این شب را جشن می‌گیرند. در این شب معمولا لباس مخصوص پوشیده می‌شود که در این مقاله قصد داریم لباس نوزادی شب یلدا را به شما معرفی کنیم. در این شب انسان‌ها معمولا به دور همی می‌پردازند و تا پاسی از شب بیدار می‌مانند و با خوردن انواع آجیل و مغزیجات از خود و مهمان‌ها پذیرایی می‌کنند. در این شب فال حافظ هم گرفته می‌شود که یکی از رسم و رسوم جالب این شب است.

به علت اینکه در این شب توصیه به خوردن دو میوه انار و هندوانه شده به همین علت تم لباس نوزادی شب یلدا بیشتر با طرح انار و هندوانه است. اگر چه تنوع زیادی در مورد لباس نوزادی وجود ندارد با این حال طیف گسترده‌ای از لباس با موضوع شب یلدا وجود دارد که شما می‌توانید از میان آن‌ها با توجه به سن و جنسیت نوزاد خود برای او بهترین لباس نوزادی شب یلدا را انتخاب و خریداری کنید. بیشتر لباس‌های شب یلدا زمینه سفید دارند که روی آن‌ها تصویر انار یا هندوانه و چند بیت از اشعار حافظ روی آن‌ها نوشته شده است. البته در لباس نوزادی مدل‌هایی دیده می‌شود که زمینه قرمز و سبز دارند که آن‌ها را شبیه به هندوانه می‌کند و در تمام لباس هسته‌های سیاه رنگ هندوانه وجود دارند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید لباس نوزادی شب یلدا را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این پوشاک به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع لباس نوزادی شب یلدا آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید لباس نوزادی شب یلدا باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

لباس‌نوزادی مخصوص شب یلدا چیست؟

همان طور که از نام این پوشاک مشخص است، نوعی لباس مناسبتی می‌باشد که جهت اجرای یک مراسم باستانی یعنی شب یلدا برای نوزاد پسر یا دختر پوشیده می‌شود. طرح اصلی روی لباس‌های این مناسبت طرح انار و هندوانه می‌باشد، که معمولا در کنار آن‌ها چند بیت شعر از حافظ نوشته می‌شود. لباس‌های این مناسبت تنوع زیادی دارند، یعنی برخلاف سایر مدل‌های لباس نوزادی که تنوع زیادی ندارند، دست شما برای انتخاب این مدل کاملا باز است. پس همین الان دست به کار شوید و تا دیر نشده لباس نوزادی مخصوص شب یلدای خود را انتخاب و خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تی‌شرت شب یلدا زنانه

انواع لباس‌نوزادی شب یلدا موجود در بازار:

  1. ست تی‌شرت شلوار نوزادی شب یلدا: یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های لباس نوزادی با تم شب یلدا ست تی‌شرت و شلوار نوزادی است. این پوشاک از تنوع طرح و رنگ بالایی برخوردار می‌باشد به طوری که شما می‌توانید با توجه به سلیقه لباس خود برای نوزاد بهترین ست تی‌شرت و شلوار شب یلدا را انتخاب و خریداری کنید.
  2. ست سه تکه نوزادی شب یلدا: این مدل معمولا از سه تیکه لباس با تم شب یلدا دوخته می‌شود که شامل: شلوار، تی‌شرت یا بادی نوزادی و یک کلاه شبیه یه کلاه بابانوئل می‌باشد. البته در برخی از مدل‌ها یک جفت جوراب نوزادی با طرح لباس هم موجود است که زیبایی آن را چند برابر می‌کند. اگر به دنبال یک لباس نوزادی زیبا با طرح شب یلدا هستید به شما پیشنهاد می‌کنم حتما از انتخاب سه تکه غافل نشوید.
  3. ست بادی آستین بلند و شلوار شب یلدا: بادی نوعی پیراهن نوزادی است که از داخل پا همانند یک شورت رکابی دکمه می‌خورد و معمولا قسمتی از آن در زیر شلوار قرار می‌گیرد. مهمترین مزیت این لباس عدم بیرون آمدن مدام پیراهن از زیر شلوار است. همان طور که می‌دانید زمان بقل کردن نوزاد معمولا پیراهن از زیر شلوار بیرون می‌آید، استفاده از بادی این مشکل را برطرف می‌کند.
  4. ست سرهمی و کلاه شب یلدا: یکی از پوشاک پر فروش نوزادی سرهمی است، به دلیل اینکه اکثرخانم‌هایی که بچه اولی هستند با عبور دادن سر نوزاد از یقه لباس مشکل دارند سرهمی را به سایر لباس‌ها ترجیح می‌دهند. سرهمی‌ها همان طور که از نام آن‌ها مشخص است، بلوز و شلوار دوخته به هم می‌باشند که به صورت سرهمی پوشیده می‌شوند. طرح مخصوص شب یلدا آن را از سایر لباس‌های نوزادی متمایز می‌کند.
  5. ست شلوار و کلاه نوزادی شب یلدا: به علت اینکه لباس‌های مناسبتی تنها در یک مناسبت خاص استفاده می‌شوند و نوزاد تا سال آینده رشد چشمگیری کرده منطقی به نظر نمی‌رسد که از ست گران قیمت استفاده کنید. استفاده ازیک شلوار و کلاه با تم یلدا هم می‌تواند ظاهر نوزاد شما را به کلی متحول کند. شما با این کار هزینه زیادی نخواهید پرداخت و مراسم خود را با طرح دلخواه انجام می‌دهید.

مزایای استفاده از لباس نوزادی با طرح شب یلدا:

  • این لباس کودک‌های دیگر شما را با این فرهنگ دیرینه آشنا می‌کند و به آن‌ها اهمیت بالای این روز را گوش زد می‌کند.
  • بهترین گزینه برای ثبت عکس‌های مناسبتی بدون نیاز به اتلیه کودک در منزل می‌باشد.
  • قیمت آن‌ها نسبت به سایر پوشاک بچگانه ارزان‌تر است به همین علت گزینه مناسبی برای خرید هستند.
  • اگر با انتخاب لباس مناسب برای مهمانی در این شب مشکل دارید، می‌توانید با خرید این لباس مناسبتی فکر خود را راحت کنید.
  • از فراموش شدن این شب و فرهنگ باستانی جلوگیری می‌کند و همیشه این شب در خاطره‌ها ثبت می‌شود.

بهترین مارک لباس نوزادی شب یلدا:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک لباس نوزادی مخصوص شب یلدا به شما معرفی کنیم، شاید تا حد زیادی در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده باشیم. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید این لباس فعالیت می‌کنند، از آنجایی که معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای لباس نوزادی مخصوص شب یلدا را به شما معرفی می‌کنیم.

  • لباس‌نوزادی شب یلدا بی بی وان
  • لباس‌نوزادی شب یلدا وچیون
  • لباس‌نوزادی شب یلدا نکست
  • لباس‌نوزادی شب یلدا کارانس
  • لباس‌نوزادی شب یلدا باولی

لباس نوزادی طرح شب یلدا از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این لباس وجود دارند که شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در واقع می‌توان گفت که هیچ قاعده و قانونی وجود ندارد که به شما مشخص کند که از کدام روش باید خرید کنید. اما از آنجایی که دو روش یعنی خرید حضوری و اینترنتی بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند در ادامه این دو روش را بیشتر برای شما توضیح می‌دهیم.

  1. خرید حضوری لباس نوزادی طرح یلدا: در این روش شما باید حتما از منزل یا محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لباس بچگانه مراجعه کنید و از میان تعداد اندکی از محصولات جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب خود باید نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی لباس نوزادی طرح یلدا: در این روش شما نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید، فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها لباس نوزادی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت می‌توانید لباس خود را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پیراهن دخترانه

نکات مهم برای خرید لباس نوزادی شب یلدا:

  1. قیمت لباس: اولین و مهمترین نکته در مورد خرید این محصول توجه به قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب دارد قبل از هر کاری میزان بودجه را مشخص کنید، با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع لباس: همان طور که در ابتدای مطلب گفته شد لباس طرح یلدا انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به نوع نیاز و سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. شما می‌توانید از میان مدل‌های تی‌شرت و شلوار، سرهمی، ست سه تکه و ست شلوار و کلاه یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. مدل شلوار و کلاه از همه ارزان‌تر است پس اگر نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید این مدل بهترین گزینه است.
  3. سایز لباس: لباس نوزادی هم مانند لباس کودک دارای سایز بندی می‌باشد، شما باید با توجه به سن و وزن نوزاد خود بهترین نمونه آن را انتخاب و خریداری کنید. توجه داشته باشید که اگر لباس مقداری کوچک باشد نوزاد شما داخل آن راحت نیست و امکان اینکه قابل استفاده نباشد زیاد است، اما اگر یک سایز بزرگ‌تر باشد، امکان استفاده از آن وجود ندارد. پس حتما با توجه به سن نوزاد به ماه برای او لباس نوازدی طرح یلدا را انتخاب کنید.
  4. طرح و رنگ لباس: معمولا تفاوت اصلی یک لباس معمولی با یک لباس مناسبتی مثل شب یلدا در رنگ و طرح آن می‌باشد. طرح روی لباس‌های شب یلدا معمولا شکل میوه انار یا هندوانه است. با اینکه زمینه اصلی این لباس سفید رنگ می‌باشد، اما ممکن است به رنگ خود میوه‌ای باشد که طرح آن‌ را انتخاب کرده‌اید، بهتر است طرح و رنگ لباس نوزاد را با طرح و رنگ لباس خود هماهنگ کنید.
  5. آستین‌دار یا بدون آستین: شب یلدا معمولا آخرین روز فصل پاییز است و معمولا به علت سردی هوا بهتر است از لباس آستین بلند استفاده کنید. البته اگر به دنبال یک نمونه زیباتر هستید و اینکه آن را درون منزل استفاده می‌کنید، می‌توانید از نمونه آستین کوتاه بهره ببرید. پس انتخاب مدل آستین‌دار یا آستین کوتاه یک موضوع سلیقه‌ای و شخصی است، اما با توجه یه سرمای هوا در این فصل بهتر است نمونه آستین‌دار را خریداری کنید.
  6. برند لباس: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم با در مورد خرید این محصول مشکل دارید و احساس می‌کنید به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، می‌توانید برندهای معروف و شناخته شده را انتخاب کنید. این محصولات معمولا باکیفیت هستند و از قبل امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ خرید برندهای ناشناخته بروید. زیرا با این کار وقت و بودجه خود را به هدر می‌دهید.

روش نگهداری از لباس نوزادی شب یلدا:

  • از شستشوی این لباس با ماشین لباسشویی اکیدا خودداری کنید. تا حد امکان آن را با دست شستشو دهید.
  • هرگز این لباس را با آب گرم شستشو ندهید، بهتر است آن را با آب سرد و مقداری مایع لباسشویی شستشو دهید.
  • به هیچ عنوان برای خشک کردن لباس از خشک کن و بخاری استفاده نکنید، همیشه آن‌ها را در معرض هوای آزاد پهن کنید.
  • بعد از استفاده لباس را روی چوب لباسی انداخته و در مکان مناسب نگهداری کنید، نگهداری لباس به صورت مچاله شده به مرور سبب از بین رفتن چاپ روی آن می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید لباس نوزادی شب یلدا مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه لباس نوزادی شب یلدا ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ ست ۴ تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه کد FF-385

ست 4 تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه کد FF-385

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • آستین
    بلند
  • مدل ست لباس راحتی نوزاد
    ست لباس راحتی
  • نگهداری
    زیر ۳۰ درجه
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ست ۳ تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه

ست 3 تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    معمولی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    یقه دکمه دار برای سهولت در استفادهست نوزادی شامل سرهمی، شلوار و کلاه پوم دارمناسب هدیه و عکاسی مناسب شب یلدا و مهمانی مناسب دختر و پسر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ست ۳ تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه کد FF-395

ست 3 تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه کد FF-395

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • آستین
    بلند
  • مدل ست لباس راحتی نوزاد
    ست لباس راحتی
  • جزئیات
    – کیفیت و دوخت مطلوب- لطافت و نرمی محصول- کشسان بودن البسه
  • نگهداری
    – توجه داشته باشید بهتر است برای شستشو از آب با دمای پایین استفاده کنید.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ست ۳ تکه لباس نوزادی مدل هندوانه شب یلدا

ست 3 تکه لباس نوزادی مدل هندوانه شب یلدا

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • آستین
    بلند
  • مدل ست لباس راحتی نوزاد
    ست لباس راحتی
  • جزئیات
    جنس پارچه پنبه درجه یک صادراتی وجنس پارچه ضد حساسیت وآنتی باکتریال وضد تعریق وانعطاف پذیر وهیچ نوع مواد مضری در الیاف پارچه وجود ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ست ۳ تکه لباس نوزادی مدل هندوانه یلدا کد ۲۰

ست 3 تکه لباس نوزادی مدل هندوانه یلدا کد 20

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • آستین
    بلند
  • مدل ست لباس راحتی نوزاد
    زیر دکمه دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ست ۳ تکه لباس نوزادی مدل هندوانه یلدا کد hello summer

ست 3 تکه لباس نوزادی مدل هندوانه یلدا کد hello summer

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • آستین
    بلند
  • مدل ست لباس راحتی نوزاد
    زیر دکمه دار
  • جزئیات
    جنس پارچه پنبه وضدتعریق وآنتی باکتریال وضد حساسیت وآنتی باکتریال وانعطاف پذیر وفاقد مواد مضر وسرطان است وجنس نرم ولطیف برای حفاظت از پوست کودک شما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ست ۳ تکه لباس نوزادی مدل یلدا هندوانه

ست 3 تکه لباس نوزادی مدل یلدا هندوانه

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • آستین
    بلند
  • مدل ست لباس راحتی نوزاد
    ست لباس راحتی
  • جزئیات
    جنس پارچه پنبه درجه یک وانعطاف پذیر وضدتعریق وآنتی باکتریال وضد حساسیت وهیچ نوع مواد مضری در الیاف پارچه وجود ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ست ۳ تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه کد Ge3

ست 3 تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه کد Ge3

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    معمولی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    شامل سرهمی، شلوار و کلاه پوم دارمناسب هدیه و عکاسی مناسب شب یلدا و مهمانی مناسب دختر و پسر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ست ۳ تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه کد g3

ست 3 تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه کد g3

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • آستین
    بلند
  • مدل ست لباس راحتی نوزاد
    ست لباس راحتی
  • جزئیات
    شامل سرهمی، شلوار و کلاه پوم دارمناسب هدیه و عکاسی مناسب شب یلدا و مهمانی مناسب دختر و پسر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ست ۴ تکه لباس نوزادی مدل هندوانه یلدا کد ENJOY YALDA NIGHT

ست 4 تکه لباس نوزادی مدل هندوانه یلدا کد ENJOY YALDA NIGHT

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • آستین
    بلند
  • مدل ست لباس راحتی نوزاد
    ست لباس راحتی
  • جزئیات
    – ست ۴ تکه شامل: بادی زیردکمه آستین بلند + شلوار + کلاه دنباله دار پم دار + یک جفت جوراب همگی طرح هندوانه
  • نگهداری
    – توجه داشته باشید بهتر است برای شستشوی این نوع لباس های پنبه ای از دمای پایینتر از ۳۰ درجه (سرد شویی) بدون استفاده از مواد شوینده آنزیم دار و اسیدی استفاده کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ست ۳ تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه کد M3

ست 3 تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه کد M3

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    معمولی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    شامل تیشرت و شلوار و هدبند پوم داردارای تکه دوزی برجسته روی بلوز و شلوارمناسب مهمانی و شب یلدا مناسب هدیه و عکاسی یقه دکمه دار برای سهولت در استفاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ست ۳ تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه کد Abr3

ست 3 تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه کد Abr3

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • آستین
    بلند
  • مدل ست لباس راحتی نوزاد
    ست لباس راحتی
  • جزئیات
    شامل سرهمی، شلوار و کلاهمناسب هدیه و عکاسی مناسب شب یلدا و مهمانی مناسب دختر و پسر
  • نگهداری
    برای حفظ کیفیت با آب سرد شسته شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ست ۳ تکه لباس نوزادی مدل هندوانه یلدا کد M125

ست 3 تکه لباس نوزادی مدل هندوانه یلدا کد M125

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • آستین
    بلند
  • مدل ست لباس راحتی نوزاد
    ست لباس راحتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ست ۳ تکه لباس نوزادی باولی مدل هندوانه یلدا

ست 3 تکه لباس نوزادی باولی مدل هندوانه یلدا

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • طرح
    چاپ
  • نوع لباس
    معمولی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • نگهداری
    ۱- لطفا با دمای کمتر از ۳۰ درجه شسته شوند.۲- لطفا با ماشین لباسشویی شسته شوند.۳- لطفا از اتو استفاده شود.۴- لطفا با دست آبگیری نشود.
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران
  • جزئیات
    جدول راهنمای سایز داخل گالری تصاویر موجود است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ست ۳ تکه لباس نوزادی مدل هندوانه یلدا کد A01

ست 3 تکه لباس نوزادی مدل هندوانه یلدا کد A01

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • آستین
    کوتاه
  • مدل ست لباس راحتی نوزاد
    ست لباس راحتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ست ۴ تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه کد D4

ست 4 تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه کد D4

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • آستین
    بلند
  • مدل ست لباس راحتی نوزاد
    ست لباس راحتی
  • جزئیات
    شامل سرهمی، شلوار، کلاه و جورابمناسب هدیه و عکاسی مناسب شب یلدا و مهمانی دارای چوب کار و کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ست ۳ تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه

ست 3 تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • آستین
    بلند
  • مدل ست لباس راحتی نوزاد
    سرهمی بلند
  • جزئیات
    جنس پارچه آنتی باکتریال وضد حساسیت وانعطاف پذیر وضدتعریق و انعطاف پذیر وفاقدمواد مضر است و جنس نرم ولطیف برای حفاظت از پوست کودک شما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ست ۳ تکه لباس نوزادی مدل هندوانه یلدا ۳۴۷

ست 3 تکه لباس نوزادی مدل هندوانه یلدا 347

مشخصات

  • جنس
    تریکو
  • آستین
    بلند
  • مدل ست لباس راحتی نوزاد
    ست لباس راحتی
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ست ۴ تکه لباس نوزادی مدل یلدا

ست 4 تکه لباس نوزادی مدل یلدا

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    طرح‌دار
  • نوع لباس
    معمولی
  • آستین
    بلند
  • مورد استفاده
    اسپرت
  • جزئیات
    شامل بادی، شلوار و کلاه و پاپوشمناسب هدیه و عکاسی مناسب شب یلدا و مهمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ست ۴ تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه کد Jou4

ست 4 تکه لباس نوزادی مدل یلدا طرح هندوانه کد Jou4

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • آستین
    بلند
  • مدل ست لباس راحتی نوزاد
    ست لباس راحتی
  • جزئیات
    شامل بادی، شلوار و کلاه و جورابمناسب هدیه و عکاسی مناسب شب یلدا و مهمانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ست ۳ تکه لباس نوزادی نکست مدل یلدا-۱۰

ست 3 تکه لباس نوزادی نکست مدل یلدا-10

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • آستین
    کوتاه
  • مدل ست لباس راحتی نوزاد
    ست لباس راحتی
  • جزئیات
    مناسب کادو دادن جهت نوزادانی که شب یلدا متولد می شوند
  • کشور مبدا برند
    انگلستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید لباس نوزادی شب یلدا در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بخوانید: راهنمای خرید کیت مکش هوای موتور خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا