ابزار غیر برقیباغبانی

راهنمای خرید انواع قیچی آهن بر ارزان و باکیفیت+قیمت روز

نکات مهمی که هنگام خرید قیچی آهن بر باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری برای مشاغلی که با ورقه‌های آهنی سرو کار دارند قیچی آهن بر است. شما در بعضی مواقع نیاز دارید که یک ورقه نازک آهنی را برش دهید، مناسب‌ترین وسیله برای این کار قیچی آهن بر می‌باشد. قیچی آهن بری یک دستگاه پر کاربرد برای کناف‌کارهاست، از این وسیله برای برش دادن F, U و نبشی از این وسیله استفاده می‌کنند. همچنین کسانی که دودکش بخاری، کانال کولر آبی و سایر وسایل را با ورق سفید آهنی تولید می‌کنند به قیچی آهن‌بر نیاز دارند در واقع مهم‌ترین وسیله در کار آن‌ها به حساب می‌آید. هر چند که دستگاه‌های مختلفی برای برش دادن ورقه آهنی وجود دارد اما این دستگاه هم برای برش دادن قسمت‌هایی استفاده می‌شود که امکان استفاده از دستگاه برش ورقه آهنی وجود ندارد.

اگر شما هم به یک کار فنی مشغول هستید بهتر است یک قیچی آهن بر درون ابزار خود داشته باشید، زیرا این یک وسیله پر کاربرد می‌باشد. خوشبختانه کار کردن با این وسیله خیلی راحت است و بدون نیاز به مهارت خاصی می‌توانید از آن استفاده نمایید. اگر شغل شما به گونه‌ای است که مدام با این وسیله کار می‌کنید به سراغ مدل‌های گران قیمت و حرفه‌ای بروید. زیرا مهم‌ترین ابزار کار شما قیچی آهن بر است. اما اگر برای جوری جنس درون جعبه ابزار خود می‌خواهید، نیاز نیست که یک مدل حرفه‌ای بخرید و یک مدل ساده هم کافی است. چون این امکان وجود دارد که اصلا از این قیچی استفاده نکنید، زیرا ابزار اصلی کار شما نیست.

اگر شما هم به هر علت قصد خرید قیچی آهن بر دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله کاربردی به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع مدل‌های قیچی آهن‌ بر آشنا کرده و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید قیچی آهن بر باید به آهن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

قیچی آهن بر چیست و چه کاربردی دارد؟

نوعی قیچی فلزی بزرگ که به منظور برش دادن ورقه‌های فلزی نازک و در برخی مدل‌ها پاره کردن قفل و زنجیر مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر چه اندازه دهنه کوچک دستگاه بزرگ‌تر باشد، دستگاه قادر به برش دادن ورقه‌های آهنی بزرگتر و ضخیم‌تری است و هرچه اندازه دسته قیچی بزرگ‌تر باشد برای برش دادن شما نیاز به صرف نیروی کمتری دارید به این وسیله قفل شکن هم گفته می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آچار بکس برقی

تاریخچه اختراع قیچی:

در واقع اختراع قیچی به شخص لئوناردو داوینچی بر می‌گردد البته قیچی در زمان‌های خیلی گذشته هم وجود داشته است. در واشنگتن آمریکا در سال ۱۸۹۳ شخصی به نام لوئیز آستین اولین قیچی انگشتی را اختراع کرد. این اختراع به عنوان یک پیشرفت در برش مواد مختلف شناخته می‌شود. مصری‌ها نیز در ۱۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح از یک وسیله مانند قیچی که از فلز برنز ساخته شده بود به عنوان یک وسیله برش استفاده می‌کردند.

قیچی آهن بر از چه قسمت‌هایی تشکیل شده است؟

در کل یک قانون کلی در مورد قیچی‌ها وجود دارد و تفاوت نمی‌کند که قیچی آشپزخانه، قیچی خیاطی باشد یا قیچی آهن بر. قیچی از دو تیغه فلزی تیز که مقابل هم قرار گرفته‌اند تشکیل می‌شود. این دو تیغه دارای دو دسته با محور حرکتی بالا هستند که به منظور برش دادن انواع اقسام فلز مورد استفاده قرار می‌گیرند. تفاوت اصلی قیچی معمولی با آهن‌بر در فاصله محل تکیه‌گاه تا دسته است. هرچه فاصله تکیه‌گاه تا دسته بیشتر باشد قیچی قدرت بیشتری دارد و ورقه‌های آهنی ضخیم‌تری را برش می‌دهد.

انواع قیچی آهن بر:

  1. قیچی آهن‌بر نوک اردکی: این مدل از قیچی حلبی بر برای برای برش دادن ورقه‌های نازک حلبی به کار می‌رود. در صورتی که نیاز به برش دادن ورقه‌های فلزی خم شده و زاویه‌دار دارید قیچی‌های آهن‌بر نوک اردکی بهترین گزینه هستند. علت نامگذاری این قیچی‌ها به این اسم شباهت زیادی است که دهانه کوچک آن‌ها به نوک اردک دارد.
  2. قیچی آهن‌بر هواپیمایی: اگر در کار خود به برش‌های دقیق و منظم نیاز دارید و قرار نیست برش‌های طولانی داشته باشید، این قیچی برای کار شما مناسب است. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چرا به این اسم نامگذاری شده‌اند. جالب است بدانید اولین بار از این قیچی برای برش دادن ورقه‌های آلومنیومی استفاده می‌شد به همین علت به این اسم شهرت پیدا کردند.
  3. قیچی آهن‌بر سرخم: در واقع نوع دیگری از قیچی هواپیمایی به حساب می‌آیند، تنها تفاوتی که با مدل قبلی دارند سر کج آن‌ها است. سر کج قیچی به شما این امکان را می‌دهد که جاهایی که ورقه آهن دستگیر می‌باشد و جای برش مناسبی ندارد از این مدل استفاده کنید. متاسفانه طراحی سر کج این قیچی‌ها باعث شده که قدرت این مدل کمتر از مدل قبلی باشد بنابراین قیچی‌های ورق بر سر کج برای برش دادن ورقه‌های فلزی خیلی نازک استفاده می‌شوند.
  4. قیچی آهن‌بر لوله: برای برش دادن لوله‌های حلب مانند لوله بخاری از این مدل قیچی استفاده می‌شود. تفاوت اصلی این قیچی با نمونه‌های قبلی در تعداد لبه‌های آن است. در این مدل قیچی شما سه لبه تیز دارد. دو لبه در مقابل یک لبه قرار دارند که این طراحی ارگونومیک باعث افزایش کیفیت و سرعت بریدن لوله شود.

معنی و مفهوم رنگ دسته قیچی ورق بر:

برای اینکه شما در محل کار قیچی‌های آهن بر خود را با یکدیگر اشتباه نگیرید، شرکت‌های سازنده نوع هر قیچی را بر حسب رنگ دسته آن مشخص می‌کنند. هر گاه یک قیچی ورق بر با دسته زرد رنگ برای برش دادن مستقیم فلزات به کار می‌رود. اگر رنگ دسته قیچی مورد نظر شما قرمز رنگ باشد به این معنی است که قیچی شما یک قیچی چپ بر است و در صورتی که رنگ دسته قیچی مورد نظر شما سبز باشد مفهوم آن این می‌باشد که قیچی مورد نظر شما راست بر است.

قیچی آهن بر
انواع رنگ دسته قیچی آهن بر

مزایای استفاده از قیچی آهن بر:

  • نسبت به وسایل مشابه برای برش دادن ورقه آهنی قیمت ارزان‌تری دارد. در واقع یک وسیله با ارزش خرید بالا محسوب می‌شود.
  • دقت برش در این وسیله بسیار بیشتر از وسایل مشابه است. البته اگر قصد برش دادن طولانی را دارید اصلا مناسب نیست و تنها برای برش کوتاه با دقت بالا استفاده می‌شود.
  • برش دادن با این وسیله کار بسیار ساده‌ای است و نیاز به دانش و مهارت خاصی ندارد. همچنین به علت داشتن دسته‌های بلند برای برش دادن ورقه آهنی نیاز به صرف انرژی کمتری دارند.
  • برای برش دادن ورقه‌های خم شده آهنی و دارای زاویه خاص تنها از وسیله‌ای به نام قیچی آهن‌بر می‌توان استفاده کرد.
  • ابعاد و اندازه خیلی کوچکی دارند به طوری که می‌توان آن‌ها را درون جعبه ابزار قرار داد. بنابراین به راحتی می‌توان آن‌ها را جا‌به‌جا کرد و در هر نقطه‌ای از آن‌ها استفاده نمود.
  • عمومی و پر کاربرد هستند، بنابراین آهن‌ها را در هر فروشگاهی می‌توان خریداری نمود. به دلیل اینکه به راحتی می‌توان آن‌ها را پیدا کرد، برای عموم مردم شناخته شده هستند.

قیچی آهن بر از کجا بخرم؟

در واقع خرید این وسیله کار چندان مشکلی نیست و به دو روش می‌توان این وسیله را خریداری نمود. یکی اینکه به ابزار و یراق فروشی‌های شهر محل زندگی خود مراجعه کنید و به صورت حضوری این وسیله را خریداری کنید. البته به علت اینکه بیشتر این فروشنده‌ها مغازه اجاره‌ای دارند و به خاطر جور شدن کرایه مغازه خود این اجناس را گران‌تر می‌فروشند، پیشنهاد می‌کنم حضوری خرید نکنید. روش بعد خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی معتبر است. شما می‌توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی فروشگاه مورد نظر و جستجو محصول مربوطه انواع آن را پیدا کرده و یکی را انتخاب و خریداری نمایید. به علت حذف کرایه مغازه قیمت اجناسآن‌ها مقداری ارزان‌تر است.

بهترین مارک قیچی آهن بر:

اگر بخواهیم یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک قیچی آهن‌بر معرفی کنیم شاید کمی در حق برندهای باکیفیت دیگر کم لطفی کرده باشیم و تنها تبلیغ یک برند خاص را کرده باشیم. برای اینکه رسانه کیمیک بیشتر قصد معرفی محصولات مختلف را دارد نه تبلیغ آن‌ها را به همین علت در ادامه به شما لیستی از بهترین برند‌های قیچی آهن‌بر را ارائه می‌کنیم.

  • قیچی آهن‌بر اروین
  • قیچی آهن‌بر بارک
  • قیچی آهن‌بر فت مکس
  • قیچی آهن‌بر آلتونا
  • قیچی آهن‌بر آلتونا
  • قیچی آهن‌بر رونیکس
  • قیچی آهن‌بر j‌tech
  • قیچی آهن‌بر تی جی جی

حتما بخوانید: راهنمای خرید مجموعه ابزار

نکات مهم هنگام خرید قیچی آهن‌ بر:

  • قیمت قیچی: قبل از هر کاری بهتر است میزان بودجه برای خرید قیچی آهن‌بر را مشخص کنید. همان طور که می‌دانید قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. با مشخص کردن میزان بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  • نوع قیچی: قیچی آهن‌بر انواع مختلفی دارد. در ابتدای همین مطلب تک تک مدل‌های قیچی را به شما معرفی کرده و هر کدام را به صورت کامل توضیح دادیم. این نوع کار شما است که مشخص می‌کند از چه نوع قیچی استفاده کنیم. در انتخاب مدل قیچی چند فاکتور مهم وجود دارد. اولین نکته نوع فلز و ضخامت آن است. نکته دوم: اینکه قیچی وسیله‌ اصلی کار شما است یا اینکه آن را برای جوری جنس درون جعبه ابزار خود می‌خواهید.
  • جنس تیغه‌ها: کیفیت قیچی را جنس تیغه‌های آن مشخص می‌کند، تیغه‌های فولادی و استیل ضد زنگ بهترین گزینه برای قیچی آهن‌بر هستند. اگر قیچی را برای برش دادن ورقه‌های بسیار ضخیم می‌خواهید باید جنس تیغه در برابر فلز مقاومت داشته باشد و فاصله قسمتی که اهرم می‌شود تا دسته قیچی هم بیشتر باشد. زنگ زدن تیغه قیچی هم یکی از مواردی است که سبب کند شدن تیغه‌های قیچی می‌شود به همین دلیل با از فلز ضد زنگ ساخته شود.
  • اندازه قیچی: به اندازه قیچی هم توجه داشته باشید، هرچه اندازه قیچی بزرگتر باشد برای برش دادن ورقه آهنی نیاز به وارد کردن نیروی کمتری دارید و هرچه اندازه قیچی شما کوچکتر باشد برای برش دادن ورقه باید نیروی بیشتری را به قیچی وارد نمایید. البته این نکته را فراموش نکنید که قیچی‌های بزرگ امکان ایجاد برش‌های دقیق را فراهم نمی‌کند، اما قیچی‌های بزرگ برش‌های دقیق‌تری را برای شما ارائه می‌دهند.
  • نوع دست شما: همان طور که می‌دانید انسان‌ها به طور کلی یا راست دست هستند و یا چپ دست، فرم دسته قیچی هم در افراد چپ دست با راست دست متفاوت است. به همین دلیل برای هر دو دسته، قیچی مخصوص آن ساخته می‌شود. اگر شما چپ دست هستید، از قیچی چپ‌ دست‌ها و اگر راست دست هستید، از قیچی راست دست‌ها استفاده نمایید. پس حتما به این موضوع مهم هنگام خرید قیچی توجه داشته باشید.
  • خوش دست بودن: اگر یک قیچی خوش دست باشد شما حین کار با آن کمتر احساس خستگی می‌کنید. خوش دست بودن سبب می‌شود که شما تسلط بیشتری بر کار داشته باشید و برش‌های دقیق‌تری را ارائه دهید. همچنین یک قیچی خوش دست از تاول زدن انگشت‌های شما حین کار جلوگیری می‌کند.
  • قابلیت تیز شدن: همان طور که می‌دانید تیغه قیچی‌ها بعد از مدتی کند شده و توانایی خود را برای برش دادن از دست می‌دهند، بهتر است تیغه‌های قیچی شما قابلیت تیز شدن را داشته باشند و حین تیز کردن به آلیاژ آن آسیب وارد نشود. اگر آلیاژ تیغه قیچی شما قابلیت تیز شدن را نداشته باشد، قیچی مورد نظر یکبار مصرف بوده و بعد از مدتی شما مجبور هستید آن را دور بیاندازید.

روش نگهداری از قیچی آهن‌بر:

  • فراموش نکنید که قیچی آهن‌بر فقط برای برش دادن ورقه آهنی ساخته شده است نه هرس کردن درختان و نباید از آن به عنوان قیچی باغبانی استفاده کنید.
  • در صورتی که قیچی شما توان برش دادن ورقه آهنی خاصی را ندارد، فشار دادن هیچ دردی را دوا نمی‌کند و سبب آسیب دیدن تیغه‌ها و یا شکستن دسته قیچی می‌شود. پس اگر یک ورقه به راحتی بریده نشد یعنی قیچی شما توان برش دادن آن را ندارد.
  • روان بودن قیچی نقش مهمی در کارکرد بهتر دستگاه دارد. بهتر است هر چند وقت یکبار قیچی را روغن کاری کنید تا همچنان به صورت روان و منظم به کار خود ادامه دهد.
  • اگر احساس می‌کنید که قیچی شما در حال زنگ زدن است زنگ زدگی آن را با یک سمباده نرم به آرامی برطرف نمایید و محل نگهداری قیچی خود را تعویض کنید. زیرا به احتمال قوی محل قبلی رطوبت‌دار بوده است.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید قیچی آهن بر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای قیچی آهن بر ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ قیچی آهن بر وفا مدل LT-V710AM

قیچی آهن بر وفا مدل LT-V710AM

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۳۲x10x3 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    روکش دار
  • وزن
    ۴۳۵ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قیچی آهن بر جاملی مدل ۱۶۹۹

قیچی آهن بر جاملی مدل 1699

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۵x6x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    روکش دار
  • وزن
    ۴۰۱ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ قیچی آهن بر تی جی جی مدل s6161_s

قیچی آهن بر تی جی جی مدل s6161_s

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قفل ایمنی برای بسته نگه داشتن تیغه های برش – دارای تیغه های مقاوم جهت برش ورق‌های فولادی با ضخامت ۰.۷ تا ۱.۲ میلی‌متر و ورق های استنلس استیل تا ضخامت ۰.۸۴ میلی متر – برش مستقیم – تیغه‌های فولادی با روکش کروم – دارای دسته‌ی ارگونومیک از جنس پلاستیک – جنس تیغه از آلیاژ کروم مولیبدن – دسته ضدضربه TPR _ ساخت کشور تایوان
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۶x8x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قیچی آهن بر جیان پینگ مدل AS120A سایز ۱۲ اینچ

قیچی آهن بر جیان پینگ مدل AS120A سایز 12 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – ساخته شده از فولاد کروم وانادیوم- استین ها عایق برق – سایز قیچی ۱۲ اینج
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۳۸x14x3 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    روکش دار
  • وزن
    ۶۷۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ قیچی آهن بر جتک مدل MMA-10IN-JTCH

قیچی آهن بر جتک مدل MMA-10IN-JTCH

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۳۰x10x3 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • وزن
    ۴۳۵ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ قیچی آهن بر وفا مدل LT-V710AM

قیچی آهن بر وفا مدل LT-V710AM

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۳۲x10x3 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    روکش دار
  • وزن
    ۴۳۵ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ قیچی آهن بر مدل TH P 9305

قیچی آهن بر مدل TH P 9305

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۵x10x1 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    روکش دار
  • وزن
    ۳۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ قیچی آهن بر مستر مدل ۳۰۰۱

قیچی آهن بر مستر مدل 3001

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ساخت کشور تایوان
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۵x8x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • وزن
    ۳۹۰ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ قیچی آهن بر وفا مدل ۷۱۰

قیچی آهن بر وفا مدل 710

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلیت برش ورق های فولاد سرد تا ضخامت ۱.۲ میلی مترامکان برش ورق های فولاد ضد زنگ تا ضخامت ۰.۷ میلی متردسته ارگونومیک ساخته شده از جنس TPRمجهز به لبه های دندانه دار جهت درگیر کردن قطعه کاردارای اهرم با کیفیت جهت آسان تر شدن برشکاری
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۶x9x3 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ قیچی آهن بر جیانگ پینگ مدل perfesional Quality 10

قیچی آهن بر جیانگ پینگ مدل perfesional Quality 10

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۵x7x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ قیچی آهن‌بر نووا مدل NTT 2305 سایز ۹.۹ اینچ

قیچی آهن‌بر نووا مدل NTT 2305 سایز 9.9 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مناسب کارهای سنگین برای مدت طولانی- سخت کاری شده و حرارت داده شده به روش مخصوص نووا- تیغه از فولاد کروم ملیبدنیوم – تیغه سخت کاری شده و حرارت داده شده- تیغه های سند بلاست با لبه دندانه دار- برش استیل (Cold Rolled) با ضخامت های ۱/۲ میلی متر یا فولاد ضد زنگ AISI- با ضخامت ۰/۷ میلی متر- قدرت عالی اهرم جهت کاربری بهتر- دسته از جنس ترموپلاستیک TPR- ساخت تایوان
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲ × ۷ × ۲۴.۵ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فولادی
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ قیچی آهن بر نووا مدل ۲۳۰۷

قیچی آهن بر نووا مدل 2307

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۵x10x3 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    روکش دار
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ قیچی آهن بر دلی مدل DL20032

قیچی آهن بر دلی مدل DL20032

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مدل چپ بر
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۳۲x11x3 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • وزن
    ۴۱۰ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ قیچی آهن بر اروین مدل ۱۰۵۰۴۳۱۱ N103

قیچی آهن بر اروین مدل 10504311 N103

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۵x8x3 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فولادی
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ قیچی آهن بر مستر مدل ۳۰۱۰

قیچی آهن بر مستر مدل 3010

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ساخت کشور تایوان
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۹x8x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • وزن
    ۴۵۵ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ قیچی آهن بر مکس استیل مدل MXSL-14-563 سایز ۱۰ اینچ

قیچی آهن بر مکس استیل مدل MXSL-14-563 سایز 10 اینچ

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – قیچی ورق بر یا اهن بر ( مستقیم بر ) – وزن بسته بندی: ۳۹۰ گرم – قیچی مستقیم بر ۱۰ اینچی – مناسب برای ورق‌های فلزی، ورق‌های UPVC ، حلقه‌های سیمی و برش آلومینیوم – تیغه‌های فولادی با روکش کروم وانادیوم – قدرت اهرم بالا جهت سهولت برشکاری – دارای دسته‌ی ارگونومیک از جنس پلاستیک – دارای قدرت برش ورق‌های با ضخامت حداکثر ۱.۲ میلی‌‎متر
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۸x7x3 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    روکش دار
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ قیچی آهن بر مدل KPT-S10

قیچی آهن بر مدل KPT-S10

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قیچی ورق بر فلزات سایز ۱۰ اینچ-طول کلی قیچی ۲۵ سانتیمتر-تیغه ای برنده و مقاوم در برابر دفرمگی و کج شدگی
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۵x12x3 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    آهن
  • وزن
    ۳۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ قیچی آهن بر مدل PA 2384

قیچی آهن بر مدل PA 2384

مشخصات

  • سایر توضیحات
    سایز ۱۰ اینچ
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۶x10x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    آهن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ قیچی آهن بر مدل ۲۰۰_mm

قیچی آهن بر مدل 200_mm

مشخصات

  • سایر توضیحات
    سایز قیچی ۸ اینچ است-لبه ها کاملا تیز و برنده هستند-دارای روکش مناسب در دسته ها-پرچ قوی بین تیغه ها
  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۰x10x2 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    روکش دار
  • وزن
    ۳۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ قیچی آهن بر اروین مدل ۱۰۵۰۴۳۱۰ N102

قیچی آهن بر اروین مدل 10504310 N102

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۲۵x8x3 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فولادی
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ قیچی آهن بر کنزاکس مدل KSL-110 کد ze سایز ۱۰ اینچ

قیچی آهن بر کنزاکس مدل KSL-110 کد ze سایز 10 اینچ

مشخصات

  • ابزار
    قیچی
  • ابعاد
    ۳۱x9x1 سانتی‌متر
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • وزن
    ۴۲۲ گرم
  • ویژگی‌های قیچی‌، چاقو و ابزار باغبانی
    قفل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید قیچی آهن بر در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تله موش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا