لوازم آرایشی

قیچی آرایشگری، راهنمای خرید اینترنتی بهترین قیچی آرایشگری آلمانی حرفه‌ای

نکات مهمی که هنگام خرید قیچی آرایشگری باید در نظر بگیرید.

قیچی آرایشگری شما باید همیشه در دست شما احساس راحتی داشته باشد، به این ترتیب خستگی دست و احتمال ابتلا به سندرم RSI یا تونل کارپال را به حداقل می‌رسانید. بسیاری از آرایشگرها چندین قیچی آرایشگری برای انجام کارهای مختلف کوتاه کردن مو دارند. اگر آرایشگری تازه کار هستید، پول زیادی را برای اولین قیچی ارایشگری خود خرج نکنید، زیرا می‌خواهید با رشد استایل و مهارت خود، آن‌ها را به سرعت ارتقا دهید.

وقتی نوبت به ایجاد کوتاهی موی زیبا می‌رسد، چه یک اصلاح ساده باشد و چه یک مدل مجدد کامل، هر آرایشگری به یک قیچی آرایشگری مناسب نیاز دارد تا بتواند برای هر کار کوتاهی مو کارآمدتر کار کند. اگر شما یک آرایشگر با تجربه هستید، به احتمال زیاد دانش خوبی در مورد نحوه انتخاب قیچی آرایشگری خواهید داشت. با این حال، اگر در آرایشگری تازه کار هستید، ممکن است ندانید به دنبال چه چیزی باشید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید قیچی آرایشگری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع قیچی آرایشگری موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید قیچی آرایشگری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

قیچی آرایشگری چیست و چه کاربردی دارد؟

قیچی مو قیچی است که به طور خاص برای کوتاه کردن مو طراحی شده است. آن‌ها همچنین به عنوان قیچی آرایشگاهی، قیچی آرایشگری یا قیچی مو شناخته می‌شوند. اندازه آن‌ها از حدود ۱۳ تا ۱۸ سانتی‌متر است و معمولاً دارای یک زائده است که به عنوان بند انگشتی شناخته می‌شود و به یکی از حلقه‌های انگشت متصل می‌شوند. این به کاربر کنترل بیشتری در هنگام برش می‌دهد. حلقه انگشت شست چرخان فناوری جدیدی در طراحی برشی است. قیچی چرخشی افزایش انعطاف پذیری و توانایی صاف نگه داشتن مچ دست و پایین نگه داشتن آرنج در تمام موقعیت‌های برش را ارائه می دهد و راحتی و کنترل بیشتری را ایجاد می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پیش بند آرایشگری

انواع قیچی آرایشگری موجود در بازار:

  • قیچی آرایشگری کلاسیک: که به عنوان قیچی مستقیم نیز شناخته می‌شود، شکل تیغه بالایی و پایینی یکسان است. حلقه‌ها دقیقاً با یکی در بالا ردیف می‌شوند.
  • قیچی آرایشگری افست: قیچی افست دارای ناحیه دسته زاویه‌دار، ساقه دسته کوتاه شده با حلقه شست است. بسیاری از مردم اگر ترجیح می‌دهند قیچی را با انگشت حلقه خود نگه دارند، راحت تر هستند و به شما این امکان را می‌دهند تا زاویه دست خود را آسان‌تر کنید.
  • قیچی آرایشگری حرفه‌ای: اینها یک قیچی افست بسیار اغراق آمیز هستند. تیغه بالایی کاملاً صاف است، ساق دسته با حلقه شست که به شدت به سمت پایین زاویه دارد.

چه اندازه‌ای از قیچی آرایشگری برای من مناسب است؟

برخی از سبک‌ها قیچی کوتاه را ترجیح می‌دهند، برخی دیگر بلند را ترجیح می‌دهند. تا حدودی بستگی به نوع برش شما دارد. طول قیچی از نوک تیغه تا انتهای طولانی ترین سوراخ انگشت اندازه گیری می‌شود و شامل استراحت انگشت نمی‌شود. برای پیدا کردن اندازه ایده‌آل خود، یک قیچی را روی کف دست خود قرار دهید، طوری که سوراخ انگشت پایه شست شما را لمس کند، نوک تیغه باید در آخرین بخش انگشت وسط شما باشد.

چه نوع تیغه‌ای از قیچی آرایشیگری برای کوتاه کردن مو مناسب است؟

به طور کلی دو نوع تیغه قیچی برش مو وجود دارد: لبه مورب یا محدب. اینکه کدامیک را انتخاب می‌کنید بستگی به موقعیت شغلی شما، ترجیحات شخصی و توانایی شما دارد.

  1. قیچی لبه اریب: تیغه‌های لبه اریب از مخلوطی از فلزات ساخته شده‌اند که آن‌ها را سبک وزن می‌کند. اکثر قیچی‌های اروپایی از این طرح اغلب با دندانه‌های میکرو روی یک یا هر دو تیغه استفاده می‌کنند. تیغه‌های میکرو دندانه‌دار زمانی که در حال یادگیری کوتاه کردن مو هستید عالی هستند زیرا از سر خوردن موها روی تیغ جلوگیری می‌کنند. آن‌ها همچنین برای کوتاه کردن جزییات آهسته یا استفاده روی موهای خشک خوب هستند، اما نمی‌توان از آن‌ها برای برش دادن استفاده کرد، زیرا موها روی تیغ گیر می‌کنند. تیغه‌های لبه مورب صیقلی، تیغه‌هایی هستند که برای برش استفاده می‌شوند و همچنین می‌توانند تقریباً برای سایر تکنیک‌های برش استفاده شوند.
  2. قیچی تیغه محدب: تیغه‌های محدب که اغلب به عنوان “سبک ژاپنی” نامیده می‌شود، تیزترین نوع تیغه با لبه تیغ مانند هستند. تمام قیچی های لبه محدب در قسمت داخلی تیغه توخالی هستند که عمل برش بسیار نرمی را ارائه می دهد. آن‌ها را می‌توان برای تمام تکنیک‌های برش استفاده کرد، اما به دلیل لبه‌های فوق العاده تیز، به ویژه برای برش خوب هستند. آن‌ها برای آرایشگران با تجربه‌تر مناسب می‌باشند. تیغه‌های محدب از فولاد ضد زنگ جامد ساخته شده‌اند که به این معنی است که تیغه‌ها کمی سنگین‌تر از تیغه‌های لبه دار هستند. فرآیند ساخت شبیه به آنچه برای ساخت شمشیرهای سامورایی استفاده می‌شود، است و به دلیل اینکه فرآیندی طولانی و ماهرانه است، قیچی‌های محدب معمولاً گران‌تر از قیچی‌های لبه‌دار هستند. آن‌ها همچنین نیاز به تیز کردن متخصص دارند، اما با مراقبت مناسب و سرویس منظم، یک قیچی با تیغه محدب مادام العمر دوام خواهد داشت.

چه نوعی از دسته برای قیچی آرایشگری بهتر است؟

انواع مختلف طراحی دسته مزایای خاصی دارد، اما مهمترین عامل این است که طراحی برای شما راحت باشد. این بسته به شکل دست و سبک برش شما از یک آرایشگر به آرایشگر دیگر متفاوت است. انواع اصلی طراحی دسته عبارتند از:

  • دسته همسطح یا یکنواخت: طراحی اولیه، دستگیره‌ها متقارن هستند و کاملا صاف به نظر می رسند.
  • دسته افست: یک دسته، بلندتر از دسته دیگر است که باعث می‌شود موقعیت دست بازتر باشد و بازو و آرنج در موقعیت پایین تری در هنگام برش قرار بگیرند که به طور کلی راحت تر هستند.
  • دسته جرثقیل: شبیه به افست هستند، اگرچه دسته بالایی بسیار صاف است. یک بار دیگر این امکان یک موقعیت آرنج پایین را فراهم می‌کند. جایی که کل دست شما می‌تواند بچرخد. اینها می‌توانند به طور چشمگیری خستگی دست و بازو را کاهش دهند.

بهترین قیچی برای کوتاه کردن مو:

تکنیک‌های آرایشی و آرایشگری بهترین طول برای کوتاه کردن مو را تعیین می‌کند. اکثر تکنیک‌های کوتاه کردن مو نیاز به قیچی دارند که حداقل ۵.۵ اینچ طول داشته باشد.

  • قیچی مو باید بین ۶.۵ تا ۷ اینچ برای تکنیک های آرایشگری باشد.
  • آرایش مو در منزل برای مردان و زنان به یک قیچی آرایشگاهی با حداقل طول ۶ اینچ نیاز دارد.
  • ۶ اینچ طول ایده آل برای اکثر تکنیک‌های کوتاه کردن مو برای مردان و زنان است.

تفاوت بین قیچی خیاطی با قیچی آرایشگری چیست؟

به گفته الکس براون، آرایشگر افراد مشهور برای مشتریانی مانند کریسی تیگن، کندال جنر، همه چیز به طراحی بستگی دارد. آن‌ها برای کوتاه کردن مو ساخته شده‌اند، بنابراین هم شکل و هم تیزی متفاوت است. هنگام کوتاه کردن مو، نازک‌تر هستند و نگه‌داشتن آن‌ها راحت‌تر است، بنابراین به دقیق‌تر شدن مو کمک می‌کنند. آن‌ها معمولاً تیزتر هستند، بنابراین می‌توانید موها را در یک برش کوتاه کنید و بدون اینکه بین تیغه‌ها گیر کند، موهایتان را یکدست‌تر کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیت رنگ مو

نکات مهمی که هنگام خرید قیچی آرایشگری باید در نظر بگیرید:

  1. هدف از خرید: قبل از خرید، باید هدفی را که از آن استفاده می‌کنید، در نظر بگیرید. باید الزامات و مدت زمان شما را برآورده کند. به عنوان مثال، اگر شما سالن را اداره می‌کنید، خرید یک قیچی شست چرخان راحت است. همان‌طور که قبلا ذکر شد، قیچی‌ها در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف برای اهداف مختلف وجود دارند. شما باید قیچی مخصوص کوتاه کردن مو را خریداری کنید که بتواند نیازهای شما را برآورده کند و مطابق میل شما به شما مدل مو بدهد.
  2. دسته قیچی: قیچی امتداد دست شما در آرایشگری است بنابراین دسته یکی از مهم ترین قسمت‌های آن می‌باشد. شما به قیچی نیاز دارید که حداکثر راحتی را ارائه دهد. شبیه آنچه که یک جفت دمپایی کرکی برای پای شما دارد. دسته‌های مستقیم برای آرایشگرانی طراحی شده است که قیچی خود را با انگشت وسط خود نگه می‌دارند. این سبک تنها انتخاب سال‌ها پیش بود، اما امروزه پس از مرتبط شدن با مشکلات ایمنی و بهداشتی ناشی از استفاده طولانی مدت، محبوب نیست. دسته افست به انگشتان شما اجازه می‌دهد تا در وضعیت طبیعی‌تر و آرام تری بنشینند. دستگیره‌های جرثقیل بسیار شبیه به افست هستند زیرا به شما اجازه می‌دهند برای راحتی بیشتر آرنج خود را رها کنید. قیچی چرخان دارای یک حلقه شست چرخان است که انعطاف پذیری را برای حرکت دادن انگشت شست به موقعیت‌های مختلف و انجام حرکات طبیعی دست فراهم می‌کند.بسیاری از آرایشگرها که نگران آسیب‌های ناشی از استفاده بیش از حد هستند، اکنون دسته‌های افست، جرثقیل یا چرخان را برای بخش عمده کار خود انتخاب می‌کنند و فقط از دسته‌های مستقیم برای برش‌های انتخابی استفاده می‌کنند.
  3. طول قیچی: آیا دست‌های بزرگ یا کوچک دارید؟ دست‌های شما طول قیچی‌هایی را که راحت‌تر هستند تعیین می‌کنند. طول قیچی می‌تواند بین ۴.۵ تا ۸ اینچ متفاوت باشد. اگر مطمئن نیستید که چه اندازه‌ای برای شما مناسب است، طول تیغه را با انگشت وسط خود و فاصله کل قیچی را با کف دست خود اندازه بگیرید تا بررسی کنید که اندازه آن‌ها یکسان است. قیچی‌های کوتاه‌تر سبک‌تر هستند و کنترل بیشتری نسبت به جفت‌های بلندتر دارند. به عنوان یک قاعده کلی، اکثر آرایشگران زن از یک جفت قیچی ۵.۵ تا ۶ اینچی استفاده می‌کنند در حالی که اکثر مردان گزینه‌های ۶ اینچی یا بزرگتر را ترجیح می‌دهند.
  4. کیفیت فولاد: قیچی‌های حرفه‌ای باید از جنس فولاد بسیار بالا ساخته شوند. Scissor Tech متعهد است که قیچی یا قیچی کمتر از فولاد ۴۴۰ C یا سختی HRC یا Rockwell 57 را ذخیره نکند. ما به دنبال فولاد ۴۴۰C، ATS314، VG10، دمشق با سطوح بالای کبالت هستیم تا سختی و دوام را، بسته به کاربرد، افزایش دهیم. ما دریافتیم که برخی از بهترین فولاد ژاپن توسط آیچی و هیتاچی تولید می شود.
  5. در دسترس بودن پشتیبانی مشتری: شما باید مطمئن شوید که شرکتی که از آن خرید می کنید خدمات خوبی را قبل و بعد از خرید شما ارائه می‌دهد. وقتی قیچی آرایشگری حرفه‌ای را خریداری می‌کنید، برای چندین سال خدمات پیشاپیش پرداخت می‌کنید. خرید از یک شرکت معتبر که چندین سال است در تجارت بوده به این معنی است که در آینده نیز باید وجود داشته باشد، زیرا ممکن است در مورد ادعای گارانتی یا خدمات به کمک نیاز داشته باشید.
  6. گارانتی و ضمانت نامه: همه ضمانت‌ها در مورد قیچی آرایشگری حرفه‌ای یکسان نیست. برخی از برندها تنها چند سال گارانتی دارند در حالی که برندهای دیگر گارانتی مادام العمر ارائه می دهند. اغلب با پرداخت مبلغی بیشتر برای یک جفت بهتر، قیچی عمر طولانی‌تری به شما می دهد. وقتی قیچی مورد علاقه شما کار نمی‌کند و گارانتی ندارد، همین کافی است که شما را به گریه بیاندازد.

روش نگهداری از قیچی آرایشگری:

تعمیر و نگهداری اولیه قیچی آرایشگاهی شما تضمین می‌کند که هر روز بهترین عملکرد را از قیچی خود داشته و طولانی ترین عمر ممکن را داشته باشید.

  • نظافت روزانه قیچی: در پایان روز، از یک حوله نرم و خشک استفاده کنید تا تمام تکه‌های مو از قیچی و رطوبت باقی مانده روی قیچی پاک کنید. پس از تمیز و خشک شدن، آن‌ها را به جای اینکه روی نیمکت یا در کشو که ممکن است آسیب ببینند، در یک جعبه تمیز قرار دهید. اگر مشتری با شن و ماسه در موهای خود وارد می شود، مطمئن شوید که تمام آثار را از قیچی خود پس از اتمام کوتاه کردن مو پاک کنید. بهتر است، با داشتن یک جفت قیچی قدیمی برای زمانی که مشتریانی با موهای شسته نشده می بینید، قیچی خوب خود را به خطر نیندازید. هر ذره‌ای می‌تواند به قیچی گران قیمت شما آسیب بزند یا کند شود.
  • قیچی خود را تیز کنید: بسته به میزان استفاده از قیچی مو، باید هر ۳ تا ۱۲ ماه یکبار آن را تیز کنید. قیچی آرایشگاهی معمولاً بیشتر از قیچی آرایشگری حرفه‌ای نیاز به تیز کردن دارد. آرایشگران تمام روز را با استفاده از قیچی موی خود می‌گذرانند در حالی که بیشتر آرایشگران بخشی از روز خود را صرف انجام خدمات دیگری مانند رنگ مو و موج زدن می‌کنند که نیازی به استفاده از قیچی ندارد.‌ از یک تیغه ساز حرفه‌ای برای تیز کردن قیچی خود استفاده کنید، نه اینکه خودتان این کار را انجام دهید. این احتمال وجود دارد که شما ممکن است به قیچی خود آسیب برسانید یا بیشتر از حد نیاز فولاد را بردارید و عمر قیچی خود را کاهش دهید.
  • روغن کاری: اگر از مواد ضدعفونی کننده، محلول یا دستمال مرطوب استفاده می‌کنید، حتماً بلافاصله قیچی خود را روغن بزنید. مواد ضدعفونی کننده تمام آثار روغن را از قیچی پاک می‌کنند و آن‌ها را در برابر رطوبت آسیب پذیر می‌کند و باعث خوردگی و زنگ زدگی می شود. روغن کاری سبک از قیچی محافظت می کند. حتی اگر از هیچ ماده ضدعفونی کننده‌ای استفاده نمی‌کنید، باز هم باید هر هفته قیچی خود را روغن بزنید تا محافظت شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید قیچی آرایشگری مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه قیچی آرایشگری ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ قیچی حرفه ای آرایشگاهی دلگان مدل DS2540

قیچی حرفه ای آرایشگاهی دلگان مدل DS2540

مشخصات

  • ابعاد
    ۲ × ۵ × ۱۵ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس تیغه
    استیل
  • نوع برش
    دالبر
  • سایر توضیحات
    – قیچی حرفه‌ای آرایشگاهی – دارای تیغه دندانه دار استیل ۴۲۰ ژاپن – سایز تیغه ۵ اینچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ قیچی حرفه ای آرایشگاهی دلگان مدل DS4520

قیچی حرفه ای آرایشگاهی دلگان مدل DS4520

مشخصات

  • ابعاد
    ۲ × ۵ × ۱۵ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس تیغه
    استیل
  • نوع برش
    ساده
  • سایر توضیحات
    – قیچی حرفه‌ای آرایشگاهی – دارای تیغه استیل ۴۴۰ ژاپن – سایز تیغه ۵.۵ اینچ- دارای پیچ قابل تنظیم جهت میزان نرمی قیچی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ قیچی حرفه ای آرایشگاهی ۶.۵ اینچ پریماکس مدل ۸۲۲۰۰۶۱۲

قیچی حرفه ای آرایشگاهی 6.5 اینچ پریماکس مدل 82200612

مشخصات

  • ابعاد
    ۵ × ۱۵ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس تیغه
    استیل
  • نوع برش
    ساده
  • سایر توضیحات
    – قیچی حرفه‌ای آرایشگاهی- دارای تیغه استاینلس استیل- سایز تیغه ۶.۵ اینچ- ساخت ایتالیا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ قیچی حرفه ای آرایشگاهی پریماکس مدل PJ824146003 بسته ۲ عددی

قیچی حرفه ای آرایشگاهی پریماکس مدل PJ824146003 بسته 2 عددی

مشخصات

  • جنس دسته
    فلز
  • جنس تیغه
    استیل
  • سایر توضیحات
    – ست قیچی حرفه‌ای آرایشگاهی- دارای تیغه ایتالیایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید قیچی آرایشگری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد بدن 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا