اکسسوریمردانه

عینک آفتابی مردانه، راهنمای خرید اینترنتی عینک آفتابی مردانه جدید

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید عینک آفتابی مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یک عینک آفتابی مردانه عالی می‌تواند استایل شما را از خوب به فوق العاده عالی تبدیل کند. همه عینک‌های آفتابی برابر نیستند. بسیاری از پسرها یک عینک را به طور تصادفی انتخاب می‌کنند و فقط امیدوارند که با هر لباس و فرم صورت ظاهری زیبا داشته باشند. اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید، عینک آفتابی مردانه جدید شما می‌تواند در عرض چند ثانیه شما را از سبک قهرمان به صفر برساند. برای اینکه در لباس‌های آفتابی خود خنده دار به نظر نرسید، باید بدانید چه چیزی یک جفت سایه را عالی می‌کند و چگونه استایلی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. ساده تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. امروز، همه چیزهایی را که در مورد خرید عینک آفتابی مردانه عالی باید بدانید را برای شما به اشتراک می‌گذاریم.

عینک آفتابی مردانه اغلب بیشتر به عنوان یک اکسسوری عمل می‌کند. به خصوص با وجود تمام صحبت‌هایی که در دهه گذشته در مورد رادیکال‌های آزاد، قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش و ضد پیری مطرح شده است، سایه‌های شما بهتر است مقداری محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) ارائه دهند. علاوه بر این، عینک‌های آفتابی ورزشی، مانند عینک‌های Oakley و سایر برندهای فعال، ترکیبی از مقاومت در برابر ضربه، خواص ضد مه، و مسدود کردن رطوبت و کثیفی را ارائه می‌کنند تا هنگام تمرکز بر فعالیت، دید شما را شفاف نگه دارند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید عینک آفتابی مردانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این اکسسوری مردانه ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع عینک آفتابی مردانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم که هنگام خرید عینک آفتابی مردانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش خواهیم داد.

اجزاء تشکیل دهنده یک عینک آفتابی مردانه:

برای این‌که بدانید چگونه عینک آفتابی مردانه مورد نظر خود را خریداری کنید، باید اصطلاحات اولیه را بدانید. اجزای تشکیل دهنده عینک می‌تواند بر نحوه تناسب و ظاهر آن بر روی صورت شما تأثیر بگذارد.

  1. نوار بالا: نواری که قسمت بالایی لنزها را روی پل متصل می‌کند.
  2. پل: ناحیه‌ای که از روی بینی می‌رود و وزن فریم را تحمل می‌کند. پل نقش مهمی در تعیین تناسب قاب شما دارد.
  3. پدهای بینی: قطعات پلاستیکی متصل به قسمت داخلی فریم. آن‌ها راحتی را فراهم می‌کنند و به ثابت نگه داشتن عینک شما کمک خواهند کرد.
  4. حاشیه فریم: فریم اولین چیزی است که باید به آن نگاه کنید زیرا استایل عینک شما را تعیین می‌کند.
  5. شقیقه: بازوهای عینک آفتابی. شقیقه‌ها در امتداد دو طرف صورت شما قرار می‌گیرند و روی گوش شما امتداد می‌یابند. آن‌ها عینک آفتابی را در جای خود نگه می‌دارند.
  6. پدهای بینی: پوشش پلاستیکی یا سیلیکونی انتهای معابد را می‌پوشاند. آن‌ها راحتی را تضمین می‌کنند و فشار عینک آفتابی که روی بالای گوش شما قرار دارد را کاهش می‌دهند.
  7. لولا: این مکانیسم‌های کوچک، راحتی در تناسب عینک آفتابی شما را تضمین می‌کنند. آنها لبه فریم را به شقیقه‌ها متصل می‌کنند و شقیقه ها را با توجه به عرض صورت شما باز می‌کنند.
  8. مفصل: قسمتی از قاب که شقیقه را به لبه قاب متصل می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید عینک آفتابی زنانه

راهنمای خرید عینک آفتابی مردانه:

عینک آفتابی برای هر خریدار هدف متفاوتی دارد و انتخاب عینک بعدی شما فراتر از ظاهر آن‌هاست. در این راهنما، ما به شما نشان می‌دهیم که چگونه بر اساس عوامل مختلف، عینک آفتابی مردانه عالی را انتخاب کنید. با وجود هزاران عینک آفتابی در بازار، تصمیم گیری در مورد اینکه کدام عینک برای شما مناسب است می‌تواند دلهره آور باشد.

هنگام خرید عینک آفتابی، مهم است که چندین فاکتور مانند فناوری لنز، اندازه فریم، شکل صورت و اطلاعات مربوط به برند را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که آگاهانه‌ترین تصمیم را قبل از افزودن به سبد خرید خود می‌گیرید.

بهترین عینک آفتابی مردانه:

  • در حالی که تمام عینک‌های آفتابی که الزامات استرالیایی برای عینک را برآورده می‌کنند، برای محافظت از چشمان شما در برابر نور خورشید کار می‌کنند، همه عینک‌های آفتابی به طور یکسان ساخته نمی شوند و همه آن‌ها کیفیت یکسانی ندارند. داشتن درک درستی از مواردی مانند قطبش، جنس قاب، ویژگی‌های خاص که منحصر به برند عینک است و حتی قیمت آن می‌تواند تفاوت بین یک جفت با کیفیت پایین‌تر و یک مدل با کیفیت بالا را مشخص کند.
  • اگر به‌دنبال بهترین عینک‌های آفتابی مردانه برای ورزش هستید، به برندهای معروفی مانند Oakley با عینک‌های آفتابی که دارای لنزهای پولاریزه خاص Prizm هستند، نگاه کنید. اوکلی نه تنها مدت زیادی در اطراف حضور داشته است تا به عنوان یک رهبر در عینک‌های ورزشی نوآورانه شهرت پیدا کند، بلکه طیف گسترده‌ای از عینک‌های آن‌ها به انواع شکل‌ها، اندازه‌ها و فعالیت‌های ورزشی نیز پاسخ می‌دهد. استفاده از فناوری لنز به عنوان نیروی محرکه بهترین عینک های آفتابی ورزشی، Maui Jim را در صدر فهرست قرار می‌دهد. عینک آفتابی Maui Jim سبک و عملکرد را از طریق لنزهای پولاریزه پیشرفته ترکیب می‌کند که به سختی می‌توان آن‌ها را شکست داد. اگر به دویدن، دوچرخه‌سواری یا هر ورزش سریعی علاقه دارید، Bolle طیف وسیعی از عینک‌های آفتابی بسته‌بندی و محافظ دارد که به دلیل راحتی و عملکرد تحسین برانگیز هستند.
  • برای عینک‌های آفتابی شیک‌تر، ری‌بن طیف وسیعی از عینک‌های آفتابی را با سبکی همیشگی و کیفیت برتر ارائه می‌دهد. آنها نه تنها از جذابیت بی نظیری برخوردارند که برای چندین دهه مورد تایید سلبریتی‌ها بوده است، بلکه فناوری و طراحی لنز ممتاز Ray-Ban نیز آن‌ها را در عینک های سبک زندگی کلاسیک پیشتاز کرده است. Persol برند نهایی عینک لوکس ایتالیایی است که عینک‌هایی با جذابیت همیشگی و مجموعه‌ای از لنزهای پلاریزه ارائه می‌دهد. هیچ چیز شیک‌تر از یک شکل کلاسیک با تزئینات مدرن به نظر نمی‌رسد، Persol واقعاً این مفهوم را میخکوب کرده و حتی عینک‌هایی را با قابلیت قاب تاشو طراحی کرده است. برای داشتن چیزی شیک و بدون خرید به یک برند لوکس، طیف عینک‌های OTIS یک سبک زندگی آرام موج سواری را با فریم‌ها و رنگ‌های مدرن ترکیب می‌کند. OTIS برای بسیاری نه تنها به دلیل سبک‌های مد روز بلکه برای لنزهای شیشه‌ای معدنی ممتاز آن‌ها مورد استفاده است.

انواع پوشش لنز برای عینک آفتابی مردانه:

تولیدکنندگان برای محافظت بیشتر در برابر نور خورشید، لایه‌هایی از پوشش‌ها را به لنزها اضافه می‌کنند.

  • لنزهای پلاریزه: لنزهای پلاریزه از تابش خیره کننده ناشی از نور بازتابنده محافظت می‌کنند. این‌ها به ویژه برای ورزش‌های آبی، دوچرخه سواری و رانندگی مناسب هستند.
  • فوتو کرومیک: این لنزها با تغییر شدت نور تنظیم می‌شوند. آن‌ها در روزهای روشن تاریک تر و در شرایط کم نور روشن‌تر می‌شوند.
  • لنزهای گرادیان: لنزهای گرادیان از بالا به پایین رنگی می‌شوند. قسمت بالای لنز تاریک ترین است. این لنزها برای رانندگی مناسب هستند. آنها نور زیاد خورشید را مسدود می‌کنند و اجازه می‌دهند نور از نیمه پایینی لنز عبور کند.
  • پوشش آینه یا فلاش: یک فیلم بازتابنده اعمال شده بر روی سطح خارجی لنزها، که برای استفاده کنندگان با حساسیت بالا به نور روشن طراحی شده است. آن‌ها با انعکاس بیشتر نور روی سطح لنز، تابش خیره کننده را کاهش می‌دهند.

کاربرد رنگ لنز در عینک آفتابی مردانه:

هنگام ساخت عینک آفتابی، تولیدکنندگان آن‌ها را با مواد شیمیایی جذب کننده اشعه ماوراء بنفش که جلوی نور UV را می‌گیرند، استفاده می‌کنند. این مواد شیمیایی بی رنگ هستند. رنگ آمیزی لنزها با یک رنگ، نور را به روش‌های مختلف فیلتر می.کند. برخی از رنگ‌ها در مسدود کردن نور بهتر از بقیه کار می‌کنند.

رنگ‌های مختلف لنز مجموعه‌ای از ظاهرهای مختلف را ارائه می‌دهند و باعث می‌شوند که چشمان شما به نورهای مختلف واکنش متفاوتی نشان دهند.

  • خاکستری: لنزهای عینک آفتابی خاکستری از نظر رنگ خنثی هستند و کنتراست واضحی را ارائه می‌دهند. این لنزها برای کاهش تابش خیره کننده و کاهش خستگی چشم ساخته شده اند و برای رانندگی مناسب هستند.
  • زرد یا نارنجی: این لنزها کنتراست و درک عمق عالی را ارائه می‌دهند. آن‌ها در شرایط تاریک تر به خوبی کار می‌کنند زیرا می‌توانند نور موجود را تقویت کنند. ایده آل برای اسکی، اسنوبورد و سایر ورزش‌های برفی.
  • قهوه‌ای یا کهربایی: رنگ‌های قهوه ای کیفیت نور را افزایش می‌دهند. آن‌ها رنگ‌های قهوه ای را قطع می‌کنند و درک عمق و کنتراست بالا را برای کاربر افزایش خواهند داد. این لنزها در شرایط ابری تا آفتابی بهترین عملکرد را دارند. مناسب برای ماهیگیری، شکار، دوچرخه سواری و ورزش‌های آبی.
  • سبز: رنگ‌های سبز مقداری نور آبی را فیلتر کرده و تابش خیره کننده را کاهش می‌دهد. آن‌ها همه رنگ‌ها را به طور یکسان منتقل می‌کنند و وضوح بصری و کنتراست بالایی را ارائه می‌دهند. سایه های سبز همچنین باعث کاهش خستگی چشم در نور شدید خورشید می‌شود. رنگ‌های سبز برای ورزش های دقیق مانند بیس بال، تنیس و گلف مناسب هستند.
  • بنفش یا قرمز: رنگ‌های قرمز کنتراست را با مسدود کردن نور آبی افزایش می‌دهند. این رنگ ها چشم ها را تسکین می‌دهند و برای استفاده طولانی مدت راحت تر هستند. آن‌ها همچنین به دید در هنگام رانندگی کمک می‌کنند زیرا تابش خیره کننده را کاهش می‌دهند.
  • آبی: این لنزها نور سفید را فیلتر می‌کنند و تشخیص رنگ را افزایش می‌دهند. آن‌ها بهترین استفاده را برای فعالیت‌های روی آب و اطراف برف دارند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید عینک آفتابی دخترانه

نکات مهمی که هنگام خرید عینک آفتابی مردانه باید در نظر بگیرید:

هنگام انتخاب عینک آفتابی، آقایان می‌توانند مراحل زیر را دنبال کنند تا مطمئن شوند که شیک به نظر می‌رسند و در عین حال روی محافظت از چشم معاصر تمرکز می‌کنند.

  • استایل ها: مهم است که سبک‌ها و شکل‌های عینک آفتابی با ویژگی‌های صورت مطابقت داشته باشند.
  • مربع: با خط فک قوی مشخص می‌شود، این شکل صورت با عینک آفتابی گرد عالی به نظر می.رسد. عینک آفتابی Wayfarer به خصوص با این فرم صورت عالی خواهد بود.
  • مثلث: با چانه‌ای باریک و پیشانی پهن تر، این شکل صورت با عینک‌های آفتابی که ته سنگینی دارند، مانند مدل های خلبان، خوب به نظر می رسد.
  • مستطیلی: بلند و باریک، این شکل صورت با عینک‌های آفتابی سبک ورزشی، مانند عینک آفتابی X-Loop یا عینک آفتابی Biohazard متعادل می‌شود.
  • گرد: این شکل صورت با عینک آفتابی مستطیلی یا مربعی لاغر به نظر می‌رسد. مهم است که جفتی را انتخاب کنید که خیلی کوچک نباشد یا اینکه صورت را سنگین و خسته نشان دهد.
  • بیضی: در خط فک باریکتر از شقیقه ها، این شکل به راحتی با تقریباً هر سبکی از فریم ها قابل ستایش است.
  • اندازه گیری: عینک آفتابی مردانه معمولاً بر حسب میلی متر اندازه گیری می‌شود. عدد اول عرض یک عدسی است، در حالی که عدد دوم عرض پل و عدد سوم طول بازو است.
  • اندازه: برای تعیین اندازه‌گیری‌های مناسب، مردان باید پهن‌ترین قسمت صورت خود و سپس پهنای ناحیه پل تا بینی را اندازه‌گیری کنند. با کم کردن عرض عدد دوم (پل) از عرض کل و سپس تقسیم عدد بر نصف، نتیجه عرض سایه ها خواهد بود.
  • استایل: هنگامی که اندازه مشخص شد، مهم است که سبکی را پیدا کنید که اشکال صورت را تحسین کند. اگر یک جفت چند میلی‌متر با اندازه‌های ذکر شده در بالا متفاوت باشد، به طور کلی اشکالی ندارد، زیرا این اندازه‌ها بسیار کوچک هستند، همچنان باید اندازه‌ها و شکل‌های صورت را تعریف کنند.
  • محافظت در برابر UVA یا UVB: برای کمک به محافظت در برابر اشعه‌های مضر فرابنفش، عینک آفتابی باید ۹۵ تا ۹۹ درصد از اشعه UVB و حداقل ۶۰ درصد محافظت در برابر UVA را مسدود کند. در حالی که اکثر عینک های آفتابی به طور کلی محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را ارائه می‌دهند، بهتر است قبل از خرید آن را تأیید کنید.
  • رنگ لنز: فریم.ها فقط گزینه رنگی عینک آفتابی نیستند، زیرا لنزها گزینه های رنگی را نیز ارائه می‌دهند. لنزهای سبز و خاکستری برای رانندگی عالی هستند، در حالی که لنزهای کهربایی و قهوه ای به جلوگیری از نور آبی کمک می‌کنند و آن‌ها را به انتخاب‌های عالی برای عینک آفتابی اسپرت تبدیل می‌کند.
  • قطبش: عینک آفتابی پلاریزه برای جلوگیری از تابش خیره کننده منعکس کننده، مناسب برای تابش خیره کننده آب یا خیابان است. عینک آفتابی پلاریزه محبوب ترین انتخاب برای عینک‌های آفتابی ورزشی از جمله دویدن، قایق سواری و دوچرخه سواری است.

روش نگهداری از عینک آفتابی مردانه:

وقتی هر روز از عینک آفتابی مردانه استفاده می‌کنید، اغلب لنزها کثیف و لکه دار می‌شوند. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می‌کند آنها را در شرایط خوبی نگه دارید.

  • یک پارچه میکروفیبر دارای الیاف بسیار بیشتری نسبت به یک پارچه معمولی است که آن را برای تمیز کردن شیشه ایده آل می‌کند. برای تمیز کردن عدسی و فریم عینک آفتابی خود از یک پارچه میکروفیبر نرم استفاده کنید.
  • از استفاده از دستمال کاغذی خودداری کنید زیرا چوب موجود در کاغذ باعث خراشیدگی لنزها می‌شود. نفس کشیدن روی لنز و استفاده از پیراهن برای تمیز کردن آن نیز ایده بدی است. شما فقط گرد و غبار و الیاف را در لنزها خرد می‌کنید.
  • برای تمیز کردن عینک آفتابی خود از مواد شوینده خانگی و صابون استفاده نکنید. پاک کننده‌های شیشه خورنده هستند و می‌توانند به لنزهای شما آسیب وارد کنند. صابون ظرفشویی شفاف (مانند داون) بهترین کار را دارد.
  • بهترین راه برای تمیز کردن عینک آفتابی آن‌ها را با یک پارچه و یک پاک کننده مایع طراحی شده برای عینک مالش دهید. یا از دستمال مرطوب تمیزکننده لنز از قبل مرطوب شده استفاده کنید.
  • زمانی که از عینک آفتابی خود استفاده نمی‌کنید، همیشه در یک جعبه محکم نگهداری نمایید.
  • پیچ‌های عینک آفتابی خود را بررسی کنید. اگر شل هستند – آنها را با یک پیچ گوشتی کوچک سفت کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید عینک آفتابی مردانه مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه عینک آفتابی مردانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ عینک آفتابی مردانه مورل مدل ۲۶۸۵۸M1 GR

عینک آفتابی مردانه مورل مدل 26858M1 GR

مشخصات

  • جنس فریم
    TR90
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم فریم
    خلبانی
  • عرض فریم
    ۱۳۸ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۷ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۷ میلی‌متر
  • جنس لنز
    CR-39
  • رنگ عدسی
    مشکی
  • ویژگی‌های لنز
    تیرگی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    کوچک
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های عینک
    پلاریزه
  • جزئیات
    – برند کالا اوگا مورل میباشد – جنس بدنه: TR90 – دارای یووی ۴۰۰ واقعی – دارای عدسی پلاریزه – دسته فنری – ضد حساسیت – بدنه مقاوم – فوق العاده سبک – اقلام همراه : جلد عینک + دستمال پارچه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ عینک آفتابی مردانه مدل ۳۳۳۴C31-P33 Polarized Metal

عینک آفتابی مردانه مدل 3334C31-P33 Polarized Metal

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • رنگ فریم
    نوک مدادی
  • فرم فریم
    خلبانی
  • عرض فریم
    ۱۴۶ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۲ میلی‌متر
  • جنس لنز
    تری استات
  • رنگ عدسی
    سبز
  • ویژگی‌های لنز
    پلاریزه
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    ورزش های فضای باز
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • جزئیات
    طول هر یک از دسته ها برابر ۱۴۵ میلیمتر می‌باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ عینک آفتابی مردانه مورل مدل ۲۶۸۵۲M1 GR

عینک آفتابی مردانه مورل مدل 26852M1 GR

مشخصات

  • جنس فریم
    TR90
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم فریم
    فریم های خاص
  • عرض فریم
    ۱۳۸ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۷ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • جنس لنز
    CR-39
  • رنگ عدسی
    مشکی
  • ویژگی‌های لنز
    پلاریزه
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    کوچک
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های عینک
    پلاریزه
  • جزئیات
    – برند کالا اوگا مورل میباشد – جنس بدنه: TR90 – دارای یووی ۴۰۰ واقعی – دارای عدسی پلاریزه – دسته فنری – ضد حساسیت – بدنه مقاوم – فوق العاده سبک – اقلام همراه : جلد عینک + دستمال پارچه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ عینک آفتابی مردانه کررا مدل ۲۳۲۲۱ TI

عینک آفتابی مردانه کررا مدل 23221 TI

مشخصات

  • رنگ فریم
    نوک مدادی
  • عرض فریم
    ۱۴۱ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۳ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۷ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    دودی
  • ویژگی‌های لنز
    ضد خش
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ عینک آفتابی مردانه مورل مدل ۲۶۸۵۸M5 NA

عینک آفتابی مردانه مورل مدل 26858M5 NA

مشخصات

  • جنس فریم
    TR90
  • رنگ فریم
    سرمه‌ای
  • فرم فریم
    خلبانی
  • عرض فریم
    ۱۳۸ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۷ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۷ میلی‌متر
  • جنس لنز
    CR-39
  • رنگ عدسی
    مشکی
  • ویژگی‌های لنز
    تیرگی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    کوچک
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های عینک
    پلاریزه
  • جزئیات
    – برند کالا اوگا مورل میباشد – جنس بدنه: TR90 – دارای یووی ۴۰۰ واقعی – دارای عدسی پلاریزه – دسته فنری – ضد حساسیت – بدنه مقاوم – فوق العاده سبک – اقلام همراه : جلد عینک + دستمال پارچه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ عینک آفتابی مردانه پلیس مدل SPL 806-OZ42

عینک آفتابی مردانه پلیس مدل SPL 806-OZ42

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • فرم فریم
    ویفرر
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۸ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    دودی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    محافظ UV

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ عینک آفتابی مردانه آلبرت وگ مدل JS8550C98-P266 Avantgarde Visionary

عینک آفتابی مردانه آلبرت وگ مدل JS8550C98-P266 Avantgarde Visionary

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • رنگ فریم
    نقره‌ای
  • فرم فریم
    خلبانی
  • عرض فریم
    ۱۴۶ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۳ میلی‌متر
  • جنس لنز
    تری استات
  • رنگ عدسی
    سرمه‌ای
  • ویژگی‌های لنز
    سایه روشن
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    ورزش های فضای باز
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های عینک
    پلاریزه
  • جزئیات
    طول هر یک از دسته ها برابر ۱۴۵ میلیمتر است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ عینک آفتابی مردانه پورش دیزاین مدل ۲۳۲۲۰ UV BLGO

عینک آفتابی مردانه پورش دیزاین مدل 23220 UV BLGO

مشخصات

  • جنس فریم
    تیتانیوم
  • عرض فریم
    ۱۴۲ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۳ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    دودی
  • ویژگی‌های لنز
    ضد خش
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ عینک آفتابی مردانه پلیس مدل SPLE91-0700

عینک آفتابی مردانه پلیس مدل SPLE91-0700

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم فریم
    خلبانی
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۷ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۷ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    دودی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    محافظ UV

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ عینک آفتابی مردانه دیوید بکهام مدل DB P 29020 BL POLAR

عینک آفتابی مردانه دیوید بکهام مدل  DB P 29020 BL POLAR

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۴۲ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۷ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    دودی
  • ویژگی‌های لنز
    ضد خش
  • فرم صورت
    مثلث
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های عینک
    پلاریزه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ عینک آفتابی مردانه اوگا مدل ۲۶۸۵۲RE

عینک آفتابی مردانه اوگا مدل  26852RE

مشخصات

  • جنس فریم
    TR90
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم فریم
    مستطیلی
  • عرض فریم
    ۱۳۸ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۷ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلی کربنات
  • رنگ عدسی
    مشکی
  • ویژگی‌های لنز
    پلاریزه
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های عینک
    پلاریزه
  • جزئیات
    برند کالا اوگا مورل – دسته فنری – ضد حساسیت – بدنه مقاوم – فوق العاده سبک – اقلام همراه : جلد عینک + دستمال پارچه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ عینک آفتابی مردانه مرسدس بنز مدل BZ749

عینک آفتابی مردانه مرسدس بنز مدل BZ749

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • رنگ فریم
    مشکی
  • عرض فریم
    ۱۲۱ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۱ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۲ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    دودی
  • ویژگی‌های لنز
    ضد خش
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    کوچک
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های عینک
    پلاریزه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ عینک آفتابی مردانه مدل L 165

عینک آفتابی مردانه مدل L 165

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم فریم
    مربعی
  • عرض فریم
    ۱۴۱ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۱ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۳ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    دودی
  • ویژگی‌های لنز
    بلوک کننده نور آبی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ عینک آفتابی مردانه مدل md-mch101

عینک آفتابی مردانه مدل md-mch101

مشخصات

  • جنس فریم
    پلاستیک
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم فریم
    ویفرر
  • عرض فریم
    ۱۴۹ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۵ میلی‌متر
  • جنس لنز
    پلاستیک
  • رنگ عدسی
    آبی
  • ویژگی‌های لنز
    سایه روشن
  • فرم صورت
    مربع
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    محافظ UV
  • ویژگی‌های عینک
    جعبه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ عینک آفتابی مردانه پورش دیزاین مدل BR UV 23220

عینک آفتابی مردانه پورش دیزاین مدل   BR UV 23220

مشخصات

  • جنس فریم
    تیتانیوم
  • رنگ فریم
    چند رنگ
  • عرض فریم
    ۱۴۲ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۳ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    قهوه‌ای
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ عینک آفتابی مردانه مورل مدل ۲۶۸۵۵M1 GR

عینک آفتابی مردانه مورل مدل 26855M1 GR

مشخصات

  • جنس فریم
    TR90
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم فریم
    فریم های خاص
  • عرض فریم
    ۱۳۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۷ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۶ میلی‌متر
  • جنس لنز
    CR-39
  • رنگ عدسی
    مشکی
  • ویژگی‌های لنز
    تیرگی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    کوچک
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های عینک
    پلاریزه
  • جزئیات
    – برند کالا اوگا مورل میباشد – جنس بدنه: TR90 – دارای یووی ۴۰۰ واقعی – دارای عدسی پلاریزه – دسته فنری – ضد حساسیت – بدنه مقاوم – فوق العاده سبک – اقلام همراه : جلد عینک + دستمال پارچه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ عینک آفتابی مردانه پلیس مدل SPLE88-0K59

عینک آفتابی مردانه پلیس مدل SPLE88-0K59

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم فریم
    خلبانی
  • عرض فریم
    ۱۴۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۷ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۷ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    دودی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    بدون محافظت UV
  • کد کالای محصول
    SPLE88-0K59

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ عینک آفتابی مردانه کررا مدل CE 23221 BLGO

عینک آفتابی مردانه کررا مدل CE 23221 BLGO

مشخصات

  • رنگ فریم
    چند رنگ
  • عرض فریم
    ۱۴۱ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۳ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۷ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    دودی
  • ویژگی‌های لنز
    ضد خش
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ عینک آفتابی مردانه مدل TR3315C19-P08 Polarized Mirror

عینک آفتابی مردانه مدل TR3315C19-P08 Polarized Mirror

مشخصات

  • جنس فریم
    TR90
  • رنگ فریم
    چند رنگ
  • فرم فریم
    خلبانی
  • عرض فریم
    ۱۴۸ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۹ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۴ میلی‌متر
  • جنس لنز
    تری استات
  • رنگ عدسی
    نقره‌ای
  • ویژگی‌های لنز
    آینه‌ای
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    ماهیگیری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های عینک
    پلاریزه
  • جزئیات
    طول هر یک از دسته ها برابر ۱۴۰ میلیمتر می‌باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ عینک آفتابی مردانه مدل P.6306 Polarized SpaceDrive

عینک آفتابی مردانه مدل P.6306 Polarized SpaceDrive

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • رنگ فریم
    چند رنگ
  • فرم فریم
    خلبانی
  • عرض فریم
    ۱۴۲ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۱ میلی‌متر
  • جنس لنز
    تری استات
  • رنگ عدسی
    سبز
  • ویژگی‌های لنز
    پلاریزه
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های عینک
    پلاریزه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ عینک آفتابی مردانه مدل Sk 2018

عینک آفتابی مردانه مدل Sk 2018

مشخصات

  • فرم فریم
    مستطیلی
  • عرض فریم
    ۱۴۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۳ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۹ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    دودی
  • ویژگی‌های لنز
    تیرگی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ عینک آفتابی مردانه مدل JS8520C04-P01 Polarized By Albert Vogue

عینک آفتابی مردانه مدل JS8520C04-P01 Polarized By Albert Vogue

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم فریم
    خلبانی
  • عرض فریم
    ۱۴۷ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۴ میلی‌متر
  • جنس لنز
    تری استات
  • رنگ عدسی
    دودی
  • ویژگی‌های لنز
    تیرگی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های عینک
    پلاریزه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ عینک آفتابی مردانه ری بن مدل ۲۱۴۰-۹۰۲/۵۷

عینک آفتابی مردانه ری بن مدل 2140-902/57

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • رنگ فریم
    هاوانا
  • فرم فریم
    ویفرر
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۴ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    قهوه‌ای
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    محافظ UV
  • جزئیات
    این عینک آفتابی مردانه دارای فریم ویفرر استرنگ لنز عینک قهوه ای و رنگ فریم قهوه‌ ای استدسته های عینک ساده است و نام برند روی آن کار شده استپد های بینی عینک غیر قابل تنظیم هستنداین فریم مناسب صورت های مربع، مستطیل، بیضی و قلبی شکل استمناسب استفاده در آب و هوای آفتابی، ابری
  • کد کالای محصول
    ۲۱۴۰-۹۰۲/۵۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ عینک آفتابی مردانه آلبرت وگ مدل JS8529C21-P140 Polarized Space Metal

عینک آفتابی مردانه آلبرت وگ مدل JS8529C21-P140 Polarized Space Metal

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • رنگ فریم
    نوک مدادی
  • فرم فریم
    خلبانی
  • عرض فریم
    ۱۴۷ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۱ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۳ میلی‌متر
  • جنس لنز
    تری استات
  • رنگ عدسی
    قهوه‌ای
  • ویژگی‌های لنز
    پلاریزه
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • جزئیات
    طول هر یک از دسته ها برابر ۱۴۵ میلیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ عینک آفتابی مردانه مدل L 165

عینک آفتابی مردانه مدل L 165

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم فریم
    مربعی
  • عرض فریم
    ۱۴۱ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۱ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۳ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    دودی
  • ویژگی‌های لنز
    بلوک کننده نور آبی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ عینک آفتابی مردانه اسپیو مدل ۰۱-۱

عینک آفتابی مردانه اسپیو مدل 01-1

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم فریم
    بایکر
  • عرض فریم
    ۱۴۰ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    دودی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    دوچرخه سواری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • جزئیات
    – کالا داری ۳ عدسی با رنگ های دودی- زرد – شفاف می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ عینک آفتابی مردانه مدل Gf 315

عینک آفتابی مردانه مدل Gf 315

مشخصات

  • جنس فریم
    کائوچو
  • رنگ فریم
    سفید
  • فرم فریم
    مربعی
  • عرض فریم
    ۱۴۲ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۰ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۸ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    نقره‌ای
  • ویژگی‌های لنز
    آینه‌ای
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    ساحل
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ عینک آفتابی مردانه اوگا مدل ۲۳۰۵-BLACK-YELLOW

عینک آفتابی مردانه اوگا مدل 2305-BLACK-YELLOW

مشخصات

  • جنس فریم
    استات
  • رنگ فریم
    مشکی
  • فرم فریم
    مستطیلی
  • عرض فریم
    ۱۳۷ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۴ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۶ میلی‌متر
  • رنگ عدسی
    دودی
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    دوچرخه سواری
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    محافظ UV

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ عینک آفتابی مردانه مدل LM3304C09-P06-J09 Polarized Space Metal

عینک آفتابی مردانه مدل LM3304C09-P06-J09 Polarized Space Metal

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • رنگ فریم
    نقره‌ای
  • فرم فریم
    ویفرر
  • عرض فریم
    ۱۴۵ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۵۴ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۲۰ میلی‌متر
  • جنس لنز
    تری استات
  • رنگ عدسی
    آبی
  • ویژگی‌های لنز
    آینه‌ای
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    ورزش های فضای باز
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های عینک
    پلاریزه
  • جزئیات
    طول هر یک از دسته ها برابر ۱۳۶ میلیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ عینک آفتابی مردانه آلبرت وگ مدل ۶۳۲۱C05P113 Polarized Avantgarde Visionary

عینک آفتابی مردانه آلبرت وگ مدل 6321C05P113 Polarized Avantgarde Visionary

مشخصات

  • جنس فریم
    فلزی
  • رنگ فریم
    چند رنگ
  • فرم فریم
    خلبانی
  • عرض فریم
    ۱۴۱ میلی‌متر
  • عرض عدسی
    ۶۲ میلی‌متر
  • عرض پل
    ۱۱ میلی‌متر
  • جنس لنز
    تری استات
  • رنگ عدسی
    دودی
  • ویژگی‌های لنز
    پلاریزه
  • فرم صورت
    بیضی
  • فیت روی صورت
    استاندارد
  • عینک مناسب
    آب و هوای آفتابی
  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)
    UV 400
  • ویژگی‌های عینک
    پلاریزه
  • جزئیات
    طول هر یک از دسته ها برابر ۱۴۰ میلیمتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید عینک آفتابی مردانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: حتما بخوانید: راهنمای خرید نمک ماشین ظرفشویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا