ابزار سلامت

شکم بند بارداری، راهنمای خرید شکم بند بارداری، زایمان و بعد از سزارین

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شکم بند بارداری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

مطمئناً، شما عاشق برآمدگی روی شکم مربوط به نوزاد در حال رشد خود هستید، اما به احتمال زیاد، شما در مورد دردهای رشدی که می‌تواند همراه با آن باشد هیجان زده نیستید. این دردهای تیز و تیراندازی که به عنوان درد رباط گرد شناخته می‌شوند، معمولاً پس از هفته چهاردهم بارداری شعله ور می‌شوند، زیرا رحم شما بزرگ می‌شود و جنین شروع به رشد از لگن می‌کند. پیتسبورگ در حالی که درد رباط گرد تا حدی طبیعی است، بسیاری از خانم‌ها در سه ماهه دوم و سوم بارداری خود آن را تجربه می‌کنند. این اطمینان به تنهایی ممکن است چندان راحت نباشد. این جایی است که شکم بند بارداری یا همان کمربندهای حمایت کننده بارداری وارد کار می‌شوند.

شکم بندهای بارداری لباس‌های ساختاری هستند که دور و زیر بر آمدگی شکم شما قرار می‌گیرند و در زیر برآمدگی شما قرار می‌گیرند تا از کمر و پایین شکم در دوران بارداری حمایت کنند. وقتی شکم بزرگ‌تر و سنگین‌تر می‌شود، نوارهای شکم به مادر کمک می‌کنند که وضعیت بدنی خوبی داشته باشد و به او اجازه می‌دهد راحت‌تر در فعالیت‌های روزمره شرکت کند. شکم بند بارداری می‌تواند زمانی که درگیر فعالیت بدنی متوسط تا شدید یا اواخر سه ماهه دوم یا سوم بارداری هستید، واقعاً برای شما کمک کننده باشد. در واقع، مطالعات تحقیقاتی نشان داده‌اند که کمربندهای حمایتی زایمان یکی از موثرترین راه‌ها برای کاهش درد ناشی از بارداری در ناحیه کمر و لگن هستند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید شکم بند بارداری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع شکم بند بارداری موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید شکم بند بارداری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

شکم بند بارداری چیست و چه کاربردی دارد؟

کمربندها و نوارهای پشتیبان شکم بارداری که گاهی اوقات به آن‌ها کمربند حاملگی نیز گفته می‌شود به دور کمر و شکم شما پیچیده می‌شود تا به آرامی برآمدگی شکم شما را در گهواره قرار دهد و فشار روی کمر و لگن شما را کاهش دهد. کمربندهای حمایت کننده شکم بارداری با نوارهای شکم و اکستنشن شلوار متفاوت هستند که به شما کمک می‌کنند شلوار جین غیر بارداری خود را برای مدت طولانی تری بپوشید و حمایت سبک تری را ارائه دهید. اگرچه برخی از نوارهای شکم ممکن است هر دو کار را انجام دهند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آغوشی کودک

آیا من به یک شکم بند بارداری یا کمربند حمایتی شکم نیاز دارم؟

استفاده از باند حمایتی برای هر خانم بارداری لازم و ضروری نیست. اینکه آیا شما به آن نیاز دارید به وضعیت بدنی، شلی رباط، قدرت مرکزی بدن، نحوه نشستن کودک و عوامل دیگر بستگی دارد. شکم بند حاملگی می‌تواند به درد یا فشار در پشت، شکم یا لگن شما کمک کند. برخی از زنان ممکن است از احساس حمایت لذت ببرند و متوجه شوند که فعالیت‌های روزانه، پیاده روی یا ورزش را در دوران بارداری آسان تر می‌کند.

انواع شکم بند بارداری:

کمربندها و نوارهای پشتیبان بارداری عمدتاً به یک شکل هستند: یک نوار پارچه‌ای به شکل کمربند که زیر برآمدگی شکم شما قرار می‌گیرد. برخی نیز دارای بند اضافی هستند که دور شکم شما بسته می‌شود.

  1. شکم بندهای بارداری: شکم بندها لباس‌های لوله‌مانند انعطاف‌پذیری هستند که زنان باردار دور شکم خود می‌پوشند تا با پوشاندن دکمه‌های شلوار بازشده، عمر لباس‌های قبل از بارداری را افزایش دهند. آن‌ها همچنین به عنوان یک لایه برای کمک به پوشاندن مناطقی از پوست که با بزرگ شدن شکم در معرض دید قرار می‌گیرند، عمل می‌کنند. برخی از نوارهای شکم فشرده سازی ملایمی ایجاد می‌کنند و ممکن است باسن و کمر یک عنصر حمایتی ایجاد کنند. شکم بندها همچنان در بین زنان باردار محبوب هستند و در اندازه‌ها، شکل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارند. آن‌ها اغلب دارای مقداری الاستیک یا روکش لاستیکی هستند تا از جمع شدن آن‌ها جلوگیری کند. نوارهای شکم گاهی اوقات آستین شکم یا نوارهای بارداری نامیده می‌شوند.
  2. کمربندهای بارداری شکمی: کمربندهای شکمی کمربندهای سفت و سختی هستند که دور شکم بسته می‌شوند تا به حمایت از کمر، لگن، باسن و شکم در دوران بارداری کمک کنند. کمربندهای شکمی معمولاً بالای لباس می‌نشینند، اگرچه برخی از افراد ممکن است آن‌ها را در زیر شکم نیز ببندند. کمربندهای شکم معمولاً باریکتر و بند مانندتر از نوارهای شکم هستند، به خصوص قسمتی که در جلوی بدن قرار دارد. مردم همچنین ممکن است از کمربند شکمی به عنوان کمربند، بریس یا بند بارداری نیز یاد کنند.
  3. گهواره‌های دوران بارداری یا زایمان: گهواره‌های دوران بارداری یا زایمان شامل یک کمربند شکمی هستند که دور قسمت پایین بدن و یک بند بالایی که بالای شکم کشیده می‌شود. اینها با هم گهواره ای برای شکم تشکیل می‌دهند. در حالی که برخی از گهواره‌های دوران بارداری به عنوان یک کالا در دسترس هستند، اغلب به عنوان یک مکمل برای کمربند شکمی یا در بسته‌های ترکیبی با آن‌ها عرضه می‌شوند.
  4. لباس حمایت بارداری: بسیاری از شورت‌ها و ساق‌های حاملگی دارای یک کمربند حمایتی زیر شکم و یک کمربند غیرقابل اتصال هستند که فضایی کشیده برای قرار گرفتن برآمدگی بارداری فراهم می‌کند. اکثر شورت‌ها و ساق‌های بارداری ادعا می‌کنند که به حمایت از پایین تنه از جمله پاها و باسن کمک می‌کنند. برخی از تاپ‌های بارداری حاوی سوتین‌های ورزشی و شکم بند هستند که وزن لگن را جذب می‌کنند. اکثر تاپ‌های حمایتی بارداری ادعا می‌کنند که ساختار آن‌ها به کاهش استرس در قسمت بالایی بدن کمک می‌کند.
  5. شکم بند پس از زایمان: شکم بندهای بعد از زایمان حاوی لایه‌های متعددی از بسته بندی‌های کششی و سفت متناوب هستند که از زیر سینه‌ها تا باسن امتداد دارند. گاهی اوقات به آن‌ها نوارهای شکمی نیز می‌گویند.

نحوه انتخاب بهترین کمربند حمایتی بارداری:

به دنبال کمربندی باشید که از مواد نرم و قابل تنظیم ساخته شده باشد تا بتواند همراه با شکم در حال رشد شما منبسط شود. مطمئن شوید که کمربند ناخوشایند یا خیلی محدود کننده نباشد. جنیفر وو، پزشک متخصص زنان و زایمان و یکی از اعضای هیئت بازبینی پزشکی می‌گوید: «اگر کمربندهای حاملگی را آزاردهنده می‌بینید، آن‌ها را رها کنید.

مزایای استفاده از شکم بند بارداری:

دو مطالعه مختلف یکی از سال ۲۰۱۵ و دیگری در سال ۲۰۱۷ نشان دادند که بستن کمربند حمایتی زایمان یکی از موثرترین راه‌ها برای کاهش درد ناشی از بارداری در ناحیه کمر و لگن است. کالج آمریکایی متخصصان زنان و زایمان (ACOG) همچنین پیشنهاد می‌کند که شکم بند بارداری می‌تواند به کاهش ناراحتی هنگام راه رفتن و دویدن و کاهش کمردرد در دوران بارداری کمک کند. حتی اگر درد یا ناراحتی را تجربه نمی‌کنید، کمربند بارداری همچنان می‌تواند مفید باشد، سایر مزایای گزارش شده شامل بهبود وضعیت بدن، کاهش تورم پا و کاهش فشار بر مثانه است.

  • کمک به درد یا ناراحتی شکم در حال رشد.
  • فشرده سازی ملایم در حین فعالیت‌هایی از جمله پیاده روی.
  • نشانه‌های بیرونی برای استقرار، اطمینان از اینکه شما قد بلندی دارید و در حالت ایستاده باسن شما را صاف نگه می‌دارد و به جلو رانده نمی‌شود.
  • مقداری از وزن را از روی شکم برداشته تا مرکز ثقل شما یکنواخت شود.
  • با تثبیت لگن و بهبود تعادل، خطر سقوط را کاهش دهید.
  • به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به راحتی در فعالیت‌های روزانه شرکت کنید.
  • نوارهای حاملگی را می‌توان بعد از بارداری نیز برای حمایت از کمر استفاده کرد.

آیا شکم بندهای بارداری ایمن هستند؟

کمربندهای پشتیبان شکم در صورتی که به درستی و نه برای مدت طولانی پوشیده شوند، عموماً ایمن هستند. اطمینان حاصل کنید که تسمه‌ای که انتخاب می‌کنید کشدار، قابل تنفس و قابل تنظیم باشد. اکثر کمربندها اثر فشاری دارند که اگر برای مدت طولانی از آن استفاده شود، می‌تواند منقبض شود، جریان خون را کاهش دهد و باعث ضعف عضلانی شود. در صورت داشتن هرگونه سوال یا نگرانی حتما با پزشک خود مشورت کنید.

بهترین زمان برای استفاده شکم بند بارداری:

از چه زمانی باید شروع به بستن کمربند حمایتی بارداری کنم؟ شما می‌توانید در هر زمانی از بارداری که احساس می‌کنید به کمربند حمایتی نیاز دارید، شروع به بستن این کمربند کنید. بسیاری از افراد باردار در حدود هفته بیستم شروع به بستن کمربند حمایتی می‌کنند، یعنی زمانی که معمولاً احساس ناراحتی بیشتری در لگن و کمر می‌کنند.

نحوه پوشیدن شکم بند بارداری:

زنان اغلب بر اساس دستورالعمل‌های محصول و احساسی که بر روی آن‌ها می‌آید تصمیم می‌گیرند که چگونه و چه زمانی لباس حمایت بارداری بپوشند. با این حال، بهتر است از کمربندهای شکمی یا تنگ‌ترین قسمت هر لباس، زیر برآمدگی شکم و بالای استخوان شرمگاهی و باسن استفاده کنید. اگرچه شواهد علمی کمی برای تأیید اینکه چه زمانی زنان می‌توانند با خیال راحت لباس زیر حاملگی بپوشند، وجود دارد، احتمالاً بهتر است در موارد زیر آن را بررسی کنید:

  • در محیط‌های گرم، مرطوب یا مرتفع
  • ورزش کردن یا صرف انرژی زیاد
  • در مناطقی که جریان هوا محدود است.
  • بارداری عوارض داره
  • مادر حالش خوب نیست.

نکات مهمی که باید در مورد بستن شکم بند بارداری بدانید:

  • برای جلوگیری از وابستگی بیش از حد، هر بار بیش از دو تا سه ساعت بیشتر از شکم بند بارداری استفاده نکنید.
  • تمرینات برای تقویت شکم عرضی باید همراه با استفاده از شکم بند برای تقویت عضلات مرکزی در دوران بارداری و بعد از آن انجام شود.
  • همیشه قبل از استفاده از هرگونه لباس فشرده با پزشک خود مشورت کنید. زنانی که دارای گردش خون ضعیف یا فشار خون غیرطبیعی هستند ممکن است از استفاده از شکم بند توصیه شود.
  • نوارهای شکم برای استفاده موقت هستند و راه حل دائمی نیستند. مهم است که به اختلال اساسی رسیدگی شود. ارجاع به فیزیوتراپی برای رفع درد مداوم در دوران بارداری و بعد از آن توصیه می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شلوار بارداری

نکات مهمی که هنگام خرید شکم بند بارداری باید به آن‌ها توجه کنیم؟

  1. مواد: یک کمربند حمایتی خوب باید فشار زیادی را بر روی شکم زن باردار در حال رشد تحمل کند، بنابراین باید از مواد محکم، بادوام و با کیفیت ساخته شود، در غیر این صورت به سرعت از هم می پاشد یا کشیده می‌شود. صرف نظر از اینکه می‌خواهید این کمربند را قبل یا بعد از نوزاد یا هر دو بپوشید، بهترین نتیجه را با یک کمربند ساخته شده از پارچه ضخیم با کمی کشش به دست خواهید آورد تا با تغییر بدن شما به فشردگی ادامه دهد. مگر اینکه شکم بند را بگیرید که لیز بخورد و بسته شود، باید مطمئن شوید که بسته شدن کمربند به اندازه کافی محکم و بادوام است تا در برابر کشش کمربند مقاومت کند.
  2. سایز بندی: به دنبال چیزی باشید که برای طیف وسیعی از اندازه‌ها مناسب باشد، زیرا شکم شما قبل از آمدن نوزاد به رشد خود ادامه می‌دهد، بنابراین کمربندی که امروز مناسب است، اگر اندازه درستی نداشته باشد، ممکن است در یک هفته مناسب نباشد. هنگام خرید کمربند پشتیبانی بارداری خود، باید به نحوه عملکرد اندازه برند توجه کنید زیرا یک روش جهانی وجود ندارد. از نمودار اندازه به عنوان راهنمای خود استفاده کنید و در صورت نیاز اندازه گیری‌های بدن خود را انجام دهید تا تناسب مناسب را به دست آورید. باندی را بیابید که فشرده‌سازی کافی را با حرکت فراهم می‌کند و برای پوشیدن مرتب آن راحت باشد، زیرا احتمال اینکه باید آن را به طور منظم بپوشید زیاد است.
  3. نوع پشتیبانی: کمربندها و شکم بندها معمولاً برای استفاده قبل از تولد یا پس از زایمان طراحی می‌شوند و تعدادی از آن‌ها برای هر دو کار می‌کنند. نوارهای پشتیبان بارداری بدون نوعی گیره معمولاً فشار ایجاد می‌کنند، اما ممکن است لزوماً شکم را بالا نبرند و مقداری از وزن را تحمل نکنند، در حالی که کمربندها یا آن‌هایی که دارای گیره هستند برای ایجاد فشار و تحمل بخشی از وزن ساخته شده‌اند.
  4. راحتی: ایده کلی پوشیدن کمربند پشتیبانی این است که به احساس راحتی و حمایت بیشتر کمک کند، بنابراین ضروری است که کمربند تا حد امکان راحت باشد، به خصوص اگر هر روز آن را می‌پوشید. به طور معمول پارچه و سیستم پشتیبانی، یعنی بستن کمربند یا ساختار، تعیین می‌کند که چقدر برای شما راحت است. برخی از کمربندها دارای بست‌های نواری هستند و برخی دیگر کششی می‌باشند و به سادگی در اطراف برآمدگی شکم شما کشیده می‌شوند.
  5. نوع پارچه: کمربندهای پشتیبانی بارداری و پارچه آن‌ها نیز متفاوت است. برخی با مواد کشسان قابل تنفس و برخی دیگر با مواد محکم ساخته شده‌اند تا حداکثر پشتیبانی را داشته باشند.
  6. رنگ: رایج ترین رنگ مشکی است اما می‌توانید کمربندهای حاملگی را در رنگ‌های سفید، سرمه ای، بژ یا برهنه و غیره نیز پیدا کنید. تنوع رنگی زیادی وجود ندارد زیرا بیشتر اوقات این کمربندها به طور محتاطانه زیر لباس‌های معمولی شما پوشیده می‌شوند.
  7. شستشو و مراقبت: اکثر کمربندهای بارداری را می‌توان با دستمال تمیز کرد یا در ماشین لباسشویی در دمای پایین شست. همیشه قبل از اولین بار شستن کمربند، دستورالعمل‌های مراقبت روی آن را بررسی کنید.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می توانید شکم بند بارداری مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما عزیزان، لیستی از چند مدل شکم بند بارداری ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه‌ی زیر هر آیتم می‌توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ شکم بند بارداری پاک سمن مدل Pregnancy سایز XXXL

شکم بند بارداری پاک سمن مدل Pregnancy سایز XXXL

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • کاربرد
    شکم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    حرکت نوزاد را داخل شکم آسان می‌کند و با داشتن پل‌های نرم باعث ساپورت بیشتر و مانع جع شدن کش شکم بند در مدت استفاده و احیاناً پس از شست‌و‌شو می‌گردد.
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    موارد کاربرد- مانع کشش عضلات و پارگی پوست شکم می‌شود- مانع باز شدن مفاصل لگن می‌شود- جلوگیری از فشار وزن شکم بر کمر که موجب لوردوز می‌شود- انتقال وزن شکم به ستون مهره‌ای و ایجاد تعادل مرکز ثقل بدن- بهبود درد کمر با اندکی بالا نگه داشتن شکم- کاهش فشار و استرس عضلانی ناشی از وضعیت نامناسبسایز محیط کمر: ۱۴۰ تا ۱۵۵ سانتی‌متربدون فشار به رحم و جنینمواد نرم همراه با فوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شکم بند بارداری پاک سمن مدل Maternity

شکم بند بارداری پاک سمن مدل Maternity

مشخصات

  • کاربرد
    شکم
  • جنس
    پارچه
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    رحم را بدون اینکه به آن فشاری وارد نماید از پایین به طرف بالا نگه داشته و نفس کشیدن را راحت می‌نماید و حرکت نوراد را داخل شکم آسان می‌کند
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    موارد کاربرد- نفس کشیدن را راحت می‌کند- حرکت نوزاد را داخل شکم آسان می‌کند- مانع کشش عضلات و پارگی پوست شکم می‌شود- انتقال وزن شکم به ستون مهره‌ای و ایجاد مرکز ثقل بدن- از افتادگی شکم به سمت پایین جلوگیری می‌کندسایز: مناسب برای همه‌ی سایزها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شکم بند دوران بارداری درمان هانی طب کد ۵۰۱۷

شکم بند دوران بارداری درمان هانی طب کد 5017

مشخصات

  • جنس
    ابر
  • کاربرد
    شکم
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شکم بند بارداری مدل BA009

شکم بند بارداری مدل BA009

مشخصات

  • جنس
    نئوپرن
  • کاربرد
    شکم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ شکم بند بارداری نانوسان مدل GT-20291

شکم بند بارداری نانوسان مدل GT-20291

مشخصات

  • کاربرد
    شکم
  • جنس
    پارچه
  • نوع عملکرد
    جلوگیری از افتادن شکم در بارداری و جمع کردن شکم در بعد از زایمان
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    کاهش درد پایین کمر با بالا نگه داشتن شکمدارای بند مخصوص برای قسمت بالای شکممحصول به صورت فری سایز می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شکم بند بارداری کیورد مدل دو تکه کد ۶۲۰۲۰۳

شکم بند بارداری کیورد مدل دو تکه کد 620203

مشخصات

  • جنس
    پلی‌استر
  • کاربرد
    شکم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    ویژگی های کمربند حاملگی دو تیکه CUREDبا بلند کردن آرام شکم به تسکین درد کمک می کند.کمربند مورد اضافی در قسمت جلو تضمین می کند که کمربند پشتی بارداری در موقعیت مناسب قرار بگیرد.دو تیکه ساخته شده، که برای سازگاری با رشد شکم در طول بارداری کاملا قابل تنظیم می باشد.دارای ۲ آتل در قسمت پشت بوده که حمایت اضافی در ناحیه کمر را ایجاد می کنند و کمربند را در موقعیت خود نگه داشته و از لوله شدن آن جلوگیری می کند.حمایت ملایم با حداکثر راحتی بدون فشار نامطلوب را فراهم می کند.هنگام استفاده راحت و نامحسوس است.به کاهش کمردرد کمک می کند و از شکم حمایت می کند.ساخته شده از کش سبک و پارچه لمینت شده با دوام، که این مواد در تماس با پوست احساس نرمی را ایجاد می کنند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ شکم بند بارداری کد ۱۱۵

شکم بند بارداری کد 115

مشخصات

  • جنس
    ابر
  • کاربرد
    شکم
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شکم بند بارداری تن‌ یار کد ۴۱۱۰۳

شکم بند بارداری تن‌ یار کد 41103

مشخصات

  • کاربرد
    شکم
  • جنس
    پارچه
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    رحم را بدون اینکه به آن فشاری وارد نماید از پایین به طرف بالا نگه داشته و نفس کشیدن را راحت می‌نماید و حرکت نوزاد را داخل شکم آسان می‌کند
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    ساده
  • سایر توضیحات
    پیشگیری از کمردرد در دوران باردارینگهداری و کنترل وزن جنین در دوران بارداریکاهش درد کمر و خستگی در طی بارداریفراهم کردن فشار و حمایت لازم در ناحیه لگن و کمر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شکم بند بارداری اسمارا مدل d2025 مجموعه دو عددی

شکم بند بارداری اسمارا مدل d2025 مجموعه دو عددی

مشخصات

  • جنس
    کتان
  • کاربرد
    شکم
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • نحوه بسته شدن
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ شکم بند بارداری مدل M555

شکم بند بارداری مدل M555

مشخصات

  • جنس
    ابر
  • کاربرد
    شکم
  • نحوه بسته شدن
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شکم بند بارداری طب و صنعت مدل ۶۱۲۰۰

شکم بند بارداری طب و صنعت مدل 61200

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • کاربرد
    شکم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    – استفاده از پارچه سه بعدی، نرمی، راحتی، تهویه مناسب هوا، سهولت در به کارگیری و استفاده از الیاف ضد حساسیت از ویژگی های این وسیله می باشد.موارد استفاده:- جهت حمایت از کمر و مفصل ران.- کمک به حفظ وضعیت صحیح بدن و کاهش فشارهای وارد بر عضلات و لیگامان های شکم و اطراف شکم به ویژه هنگام انجام فعالیت های روزمره.- ایجاد بستری نرم و کاهش دردهای ناشی از افتادگی شکم.نکات مهم:- هر نوع شکم بند بارداری را با تشخیص و تجویز پزشک استفاده نمایید.- با آب سرد شسته شود و از فشردن، اطو کردن و حرارت دادن آن خودداری فرمایید.راهنمای انتخاب سایز: S : برای بانوان ریز جثه L : برای بانوان درشت اندام

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شکم بند بارداری پاک سمن مدل Pregnancy سایز بزرگ

شکم بند بارداری پاک سمن مدل Pregnancy سایز بزرگ

مشخصات

  • کاربرد
    شکم
  • جنس
    پارچه
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    حرکت نوزاد را داخل شکم آسان می‌کند و با داشتن پل‌های نرم باعث ساپورت بیشتر و مانع جع شدن کش شکم بند در مدت استفاده و احیاناً پس از شست‌و‌شو می‌گردد.
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    موارد کاربرد- مانع کشش عضلات و پارگی پوست شکم می‌شود- مانع باز شدن مفاصل لگن می‌شود- جلوگیری از فشار وزن شکم بر کمر که موجب لوردوز می‌شود- انتقال وزن شکم به ستون مهره‌ای و ایجاد تعادل مرکز ثقل بدنسایز محیط کمر: ۹۵ تا ۱۱۰ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ شکم بند بارداری سما طب پاکان کد ۴۰۲۰

شکم بند بارداری سما طب پاکان کد 4020

مشخصات

  • کاربرد
    شکم
  • جنس
    الاستیک
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    رحم را بدون اینکه به آن فشاری وارد نماید از پایین به طرف بالا نگه داشته و نفس کشیدن را راحت می‌نماید و حرکت نوراد را داخل شکم آسان می‌کند.
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    موارد کاربرد- نفس کشیدن را راحت می‌کند- حرکت نوزاد را داخل شکم آسان می‌کند- مانع کشش عضلات و پارگی پوست شکم می‌شود- انتقال وزن شکم به ستون مهره‌ای و ایجاد مرکز ثقل بدن- از افتادگی شکم به سمت پایین جلوگیری می‌کندسایز: مناسب برای همه‌ی سایزها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ شکم بند بارداری طب پوش مدل ۱۲۶

شکم بند بارداری طب پوش مدل 126

مشخصات

  • جنس
    ابر
  • کاربرد
    شکم
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ شکم بند دوران بارداری مدل DARMAN5017

شکم بند دوران بارداری مدل DARMAN5017

مشخصات

  • جنس
    ابر
  • کاربرد
    شکم
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ شکم بند بارداری طب و صنعت مدل ۶۱۱۰۰

شکم بند بارداری طب و صنعت مدل 61100

مشخصات

  • جنس
    الاستیک
  • کاربرد
    کمر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ شکم بند بارداری تادو مدل SHB102

شکم بند بارداری تادو مدل SHB102

مشخصات

  • جنس
    ابر
  • کاربرد
    شکم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    – جنس رویه استرج می باشد.- جنسه داخل مخمل می باشد.- مواد نرم – زیبایی قابل قبول

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ شکم بند بارداری ویونا مدل Pregnancy Corset سایز خیلی بزرگ

شکم بند بارداری ویونا مدل Pregnancy Corset سایز خیلی بزرگ

مشخصات

  • جنس
    الاستیک
  • کاربرد
    شکم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    قابل تنظیم روی شکم و در سایزهای مختلف قابل شستشوقابل استفاده برای دور کمر ۱۳۵-۱۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ شکم بند بارداری تادو مدل SHB101

شکم بند بارداری تادو مدل SHB101

مشخصات

  • جنس
    ابر
  • کاربرد
    شکم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    – جنس رویه استرج می باشد.- جنسه داخل مخمل می باشد.- مواد نرم – زیبایی قابل قبول

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ شکم بند بارداری تادو مدل SHB106

شکم بند بارداری تادو مدل SHB106

مشخصات

  • جنس
    ابر
  • کاربرد
    شکم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    – جنس رویه استرج می باشد.- جنسه داخل مخمل می باشد.- مواد نرم – زیبایی قابل قبول

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ شکم بند بارداری تن یار کد ۴۱۱۴

شکم بند بارداری تن یار کد 4114

مشخصات

  • کاربرد
    شکم
  • جنس
    پارچه
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    رحم را بدون اینکه به آن فشاری وارد نماید از پایین به طرف بالا نگه داشته و نفس کشیدن را راحت می‌نماید و حرکت نوزاد را داخل شکم آسان می‌کند همچنین با وجود دوبند آویز در شانه باعث استفاده راحت تر از محصول میشود.
  • ویژگی مواد
    خاصیت ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    پیشگیری از کمردرد در دوران باردارینگهداری و کنترل وزن جنین در دوران بارداریکاهش درد کمر و خستگی در طی بارداریفراهم کردن فشار و حمایت لازم در ناحیه لگن و کمردارای دو بند آویز شانه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ شکم بند بارداری صنایع پزشکی فروهر مدل BE09

شکم بند بارداری صنایع پزشکی فروهر مدل BE09

مشخصات

  • جنس
    ابر
  • کاربرد
    شکم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ شکم بند بارداری اسمارا مدل k55 مجموعه ۲ عددی

شکم بند بارداری اسمارا مدل k55 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • جنس
    پنبه
  • کاربرد
    شکم
  • نحوه بسته شدن
    ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ شکم بند بارداری مدل BA005

شکم بند بارداری مدل BA005

مشخصات

  • جنس
    الاستیک
  • کاربرد
    شکم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ شکم بند بارداری چیپسو مدل BA090

شکم بند بارداری چیپسو مدل BA090

مشخصات

  • کاربرد
    شکم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    شکم بند دوران بارداری
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    ساپورت دوران بارداری به قرار گرفتن صحیح فرم بدن کمک می کند و فشار وارده بر بدن را از طریق اصلاح فرم قرار گرفتن بدن و حرکت آن،کاهش می دهد -با بالا نگه داشتن شکم به کاهش درد کمک می کند -جنس محصول ۵۰% پلی اورتان، ۲۵% نایلون و ۲۵% پنبه -موارد استفاده: دوران بارداری درد ناحیه پایین کمرضد حساسیت و ضد عرقفری سایز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ شکم بند بارداری مدل نوید

شکم بند بارداری مدل نوید

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • کاربرد
    شکم
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    از ویژگی های شکم بند بارداری با پارچه سه بعدی، نرمی، راحتی، تهویه مناسب هوا، سهولت در به کارگیری و استفاده از الیاف ضد حساسیت می باشد.موارد استفادهجهت حمایت از کمر و مفصل رانکمک به حفظ وضعیت صحیح بدن و کاهش فشارهای وارد بر عضلات و لیگامان های شکم و اطراف شکم به ویژه هنگام انجام فعالیت های روزمره.ایجاد بستری نرم و کاهش دردهای ناشی از افتادگی شکم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ شکم بند بارداری دی روحه مدل ۰۱

شکم بند بارداری دی روحه مدل 01

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    کمر
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    جلوگیری از افتادن شکم در بارداری و جمع کردن شکم در بعد از زایمانبه همراه کیسه مخصوص شستشو

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ شکم بند بارداری و پس از زایمان الیجا مدل WB

شکم بند بارداری و پس از زایمان الیجا مدل WB

مشخصات

  • جنس
    کش
  • کاربرد
    کمر
  • کشور مبدا برند
    ترکیه
  • نوع عملکرد
    جلوگیری از افتادن شکم در بارداری و جمع کردن شکم در بعد از زایمان
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    از افتادن شکم در بارداری جلوگیری میکندکمردردهای دوران بارداری را کاهش می دهدابتدا چسب اصلی را زیر شکم ببندید سپس دو چسبی که در دو طرف وجود دارد را محکم کنید.برای انتخاب بهتر سایز، تصویر آخر را ببینیدبعد از زایمان با برعکس بستن آن به طوری که قسمت پهن تر روی شکم قرار بگیرد؛ به جمع کردن شکم کمک می کند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ شکم بند بارداری کد AB126

شکم بند بارداری کد AB126

مشخصات

  • کاربرد
    شکم
  • جنس
    ابر
  • نحوه بسته شدن
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ شکم بند بارداری تن یار کد ۴۱۱۱

شکم بند بارداری تن یار کد 4111

مشخصات

  • کاربرد
    شکم
  • جنس
    پارچه
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • نوع عملکرد
    رحم را بدون اینکه به آن فشاری وارد نماید از پایین به طرف بالا نگه داشته و نفس کشیدن را راحت می‌نماید و حرکت نوزاد را داخل شکم آسان می‌کند
  • ویژگی مواد
    ضد حساسیت
  • نحوه بسته شدن
    چسبی
  • سایر توضیحات
    پیشگیری از کمردرد در دوران باردارینگهداری و کنترل وزن جنین در دوران بارداریکاهش درد کمر و خستگی در طی بارداریفراهم کردن فشار و حمایت لازم در ناحیه لگن و کمر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شکم بند بارداری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه سرامیک بر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا