کوه‌نوردی و کمپینگلباس ورزشی زنانهلوازم ورزشی

شلوار کوهنوردی زنانه، راهنمای خرید اینترنتی مدل‌های ارزان و پرفروش

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شلوار کوهنوردی زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

شما در هر رشته ورزشی که فعالیت داشته باشید به یک سری وسایل و تجهیزات نیاز دارید، ورزش کوهنوردی هم از این قاعده مستثنی نیست و به یک سری لوازم و تجهیزات نیاز دارد یکی از این تجهیزات شلوار کوهنوردی زنانه است. در واقع یک شلوار ورزشی محسوب می‌شود که خیلی راحت‌تر و سبک‌تر می‌باشد. شلوار کوهنوردی زنانه معمولا از پارچه محکم و مقاوم ساخته می‌شود، زیرا امکان برخورد آن با صخره‌های تیز به دور از انتظار نیست، بنابراین باید توان لازم در برابر پاره شدن را داشته باشد. شلوار کوهنوردی زنانه معمولا دارای تعدادی جنس ضد آب و ضد باد است که تنفس پذیری بالایی هم دارد که سبب می‌شود از شلوارهای ورزشی معمولی متمایز شود.

شلوار کوهنوردی زنانه معمولا وزن کمی دارد، در ورزش کوهنوردی داشتن وزن کمتر یک مزیت مهم محسوب می‌شود و راز داشتن موفقیت بزرگ برای صعود کوهنورد به ارتفاعات بالاتر بدون صرف انرژی است. شلوار کوهنوردی زنانه طوری دوخته می‌شود که از ناحیه دمپا دارای زیپ می‌باشد، شما می‌توانید با باز کردن کامل زیپ‌ها آن را به یک شلوارک تبدیل کرده و در فصل تابستان هم از آن استفاده کنید. همچنین قسمت پایین شلوار بیشتر از قسمت‌های دیگر کثیف می‌شود، در نتیجه می‌توان قسمت پایین شلوار را جدا کرده و شستشو دهید. با این کار دیگر نیاز به تعویض کردن شلوار نخواهید داشت. شلوار کوهنوردی زنانه در ناحیه پشت و پهلو دارای قسمت‌های توری شکل است که تهویه هوا را آسان می‌کند.

اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به ورزش کوهنوردی هستید و قصد خرید شلوار کوهنوردی زنانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این لباس ورزشی به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید، ما در این مطلب شما را با انواع شلوار کوهنوردی زنانه آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید شلوار کوهنوردی زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

شلوار کوهنوردی‌زنانه چیست و چه کاربردی دارد؟

در واقع نوعی شلوار ورزشی سبک محسوب می‌شود که در برابر آب و باد از خود مقاومت نشان می‌دهد. در واقع برای هر فصل از سال شما باید شلواری متناسب با آن را انتخاب کنید، برخی مدل‌های آن سه فصل هستند و می‌توان آن را در فصل بهار، پائیز و تابستان استفاده کرد. البته مدل‌هایی هم وجود دارند که به مدل تبدیل شونده معروف شده‌اند، یعنی به صورت کامل برای زمستان استفاده می‌شوند و برای استفاده در فصل گرم سال می‌توانید قسمت پاهای آن را به صورت زیپی جدا کرده و آن را به شلوارک تبدیل کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تی‌شرت پسرانه

انواع مدل‌های شلوار کوهنوردی‌زنانه:

  • شلوار کوهنوردی تاشو: یکی از ویژگی‌های مهم شلوار کوهنوردی این است که دمپای آن بالا برود. این ویژگی باعث می‌شود، شما نیاز به کوتاه کردن دمپای شلوار خود را ندارید و می‌توانید با توجه به قد خود ان را تنظیم کنید. یکی از قابلیت‌های جالب این شلوار سرعت بالای جمع کردن دمپای شلوار است. معمولا دمپای این شلوارها دارای دکمه می‌باشد و می‌توانید دمپای شلوار خود را با دکمه ببندید و هنگام راه رفتن تای شلوار باز نشود. همچنین در قسمت داخلی این شلوارها یک نوار شبرنگ دوخته شده که باعث می‌شود با تا زدن شلوار نمایان شده و نور را بازتاب کنند. این ویژگی باعث می‌شود خودروهای اطراف متوجه حضور شما در مسیر شوند.
  • شلوار کوهنوردی استاندارد: پا قسمت حساسی است که نسبت به سایر قسمت‌های بدن بیشتر در معرض خطر قرار دارد. بنابراین یک شلوار استاندارد دمپای بلندی دارد که از پای شما در مقابل نور خورشید، باد و خراشیدگی با صخره‌های اطراف جلوگیری می‌کند به همین دلیل یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های شلوار کوهنوردی محسوب می‌شوند. با اینکه ارتفاع این شلوار بلند و تا روی کفش است اما به دلیل داشتن یک سری شبکه‌ها در قسمت جیب و کناره‌ها باعث می‌شود، هوا داخل شلوار گردش پیدا کرده و کمتر از ناحیه پاها عرق کنید. از نظر جنس پارچه هم کاملا ضد آب و باد هستند و در صورت خیس شدن خیلی سریع هم خشک می‌شوند.
  • شلوار کوهنوردی قابل تبدیل: نمونه دیگری از شلوار کوهنوردی وجود دارد که از ناحیه زانو به بالا دارای زیپ می‌باشند، یعنی شما می‌توانید بآ باز کردن کامل زیپ دمپای شلوار را جدا کرده و آن را به یک شلوارک تبدیل کنید. این ویژگی مناسب کسانی است که دوست ندارند، وزن کوله پشتی آن‌ها افزایش پیدا کند و به جای حمل دو عدد شلوار کوهنوردی یک شلوار قابل تبدیل را با خود حمل می‌کنند. یعنی در فصل تابستان با باز کردن زیپ دمپای شلوار را جدا کرده و آن را به یک شلوارک تبدیل می‌کنند. همچنین می‌توان به جای اینکه کل شلوار را بیرون آورد دمپای شلوار را باز کرد و دمپای آن‌ را جداگانه شستشو داد.
  • شلوار کوهنوردی قابل جابه‌جایی: در واقع سایز این شلوار به گونه‌ای است که می‌توان آن را به راحتی درون پا جا‌به‌جا می‌شود. یعنی نمونه‌ای از شلوار کوهنوردی است که ورزشکار درون آن بیشترین میزان راحتی و آرامش را دارد. در واقع می‌توان گفت یک شلوار کوهنوردی خوب و باکیفیت دقیقا سایز پای شماست،یعنی نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد است. زیرا اگر خیلی تنگ باشد زانوهای شما دچار ساییدگی می‌شود و زخم خواند شد و در صورتی که خیلی گشاد باشند هنگام وزش باد شدید راه رفتن با آن دشوار شده و هنگام عبور از جاهای صخره‌دار به قسمت‌های تیز برخورد کرده و پاره می‌شود.

بهترین مارک شلوار کوهنوردی زنانه:

این یک کار دشوار و غیر ممکن است که شخصی بتواند یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک شلوار کوهنوردی معرفی کند، زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای شلوار کوهنوردی زنانه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • شلوار کوهنوردی کچوا
  • شلوار کوهنوردی سالومون
  • شلوار کوهنوردی آندر آمور
  • شلوار کوهنوردی آنتا
  • شلوار کوهنوردی پروتکتیو
  • شلوار کوهنوردی دکتلون
  • شلوار کوهنوردی کرویت
  • شلوار کوهنوردی کلمبیا
  • شلوار کوهنوردی انیسه
  • شلوار کوهنوردی چیپو

مزایای استفاده از شلوار کوهنوردی زنانه:

  1. قسمت پایین شلوار به وسیله زیپ به شلوار متصل می‌شود یعنی در مواردی خاص می‌توانید آن را جدا کنید. به علت اینکه قسمت پایین شلوار بیشتر کثیف می‌شود، می‌توانید آن را جدا کرده و شستشو دهید با این کار نیازی به بیرون آوردن کل شلوار نیست.
  2. الیاف به کار رفته در پارچه شلوار کوهنوردی الیاف مصنوعی پلی‌استر است، یعنی از پارچه گورتکس دوخته می‌شوند. این پارچه به راحتی خشک می‌شود و پاها درون آن کمتر عرق می‌کنند.
  3. کوهنورد معمولا از مسیرهایی عبور می‌کند که دارای صخره‌های تیز و برنده هستند، بنابراین باید شلوار از یک پارچه محکم و مقاوم دوخته شود تا در مقابل پاره شدن مقاوم باشد.
  4. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شلوار کوهنوردی این است که قابلیت تنفس پذیری داشته باشد، البته باید در مقابل آب و باد هم از خود مقاومت نشان دهد.
  5. ارزش خرید بالایی دارد زیرا قیمت آن خیلی ارزان بوده و در مقایسه با کاری که برای شما انجام می‌دهد ارزش خرید بالایی دارد.

شلوار کوهنوردی زنانه از کجا بخریم؟

روش‌های مختلفی برای خرید شلوار کوهنوردی وجود دارند، شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید یکی از روش‌ها را انتخاب کنید. به طور کلی دو روش خیلی معروف برای خرید شلوار کوهنوردی وجود دارد که در ادامه تک تک آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

  1. خرید از فروشگاه لوازم ورزشی: شما می‌توانید به صورت حضوری به نزدیکترین فروشگاه لوازم ورزشی محل کار یا زندگی خود مراجعه کرده و از میان تعداد محدودی از شلوارها جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. تنها مشکلی که به این روش وارد می‌شود، این است که جنس خریداری شده پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید از فروشگاه اینترنتی: شما می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و از میان انبوه زیادی از مدل‌ها و قیمت‌ها شلوار کوهنوردی مورد نظر خود را خریداری کنید. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این روش این است که شما می‌توانید جنس مورد نظر خود را در صورت عدم رضایت از کالا مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شلوار کوهنوردی مردانه

نکات مهم هنگام خرید شلوار کوهنوردی زنانه:

  1. قیمت شلوار: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، شما باید قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید شلوار را مشخص کنید. بعد از مشخص شدن میزان بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و کار انتخاب برای شما آسان می‌شود. یعنی میزان بودجه است که مشخص می‌کند چه مدل‌هایی را خریداری کنید.
  2. نوع شلوار: شلوار کوهنوردی انواع مختلفی دارد، شما باید مشخص کنید که چه نوع شلواری را نیاز دارید. این موضوع به فصلی که قرار است در آن به ورزش بروید مربوط می‌شود. شلوارهای معمولی ارتفاع بلندی دارند و معمولا برای فصل‌های سرد سال استفاده می‌شوند، اما اگر شلواری را می‌خواهید که در تمام فصل‌ها آن را استفاده کنید، باید به سراغ مدل‌های تبدیل شونده بروید، در این مدل دمپای شلوار از قسمت بالای زانو زیپی باز شده و به یک شلوارک برای فصل تابستان تبدیل می‌شود.
  3. جنس شلوار: یکی از نکات مهمی که هنگام خرید شلوار کوهنوردی باید به آن توجه داشته باشید، جنس شلوار می‌باشد. شلوار کوهنوردی در مسیرهایی استفاده می‌شود که دارای صخره‌های تیز هستند پس هر لحظه قسمتی از آن ممکن است گیر کرده و پاره شود به همین علت معمولا پارچه شلوار کوهنوردی بسیار محکم و مقاوم می‌باشد، حتی در برخی مدل‌های قسمت‌هایی از شلوار که بیشتر با اطراف برخورد دارد، دو لایه دوخته مئ‌شود که کمتر دچار پاره شدن شود. جنس این شلوار معمولا پلی استر ضد آب و باد می‌باشد.
  4. تنفس پذیری شلوار: به دلیل اینکه شلوار مورد نظر شما خاصیت ضد آب و باد داشته باشد، از پارچه گورتکس دوخته می‌شود. گورتکس از الیاف مصنوعی پلی‌استر تهیه می‌شود به همین دلیل اگر خاصیت تنفس پذیری نداشته باشد پاهای شما درون شلوار عرق می‌کند. برای همین منظور در قسمت عقب و کناره‌های شلوار تعدادی شبکه توری تعبیه شده که باعث می‌شود هوا درون شلوار گردش پیدا کند و بدن شما تعریق نکند. البته اگر نیاز به تنفس پذیری بیشتر دارید می‌توانید زیپ‌های شلوار را نیمه باز کنید.
  5. تعداد جیب: شاید باورتان نشود که جیب تا چه اندازه می‌تواند روی سرعت صعود شما تاثیر داشته باشد. شما می‌توانید تجهیزات کوهنوردی را که هر لحظه ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشید را به جای گذاشتن درون کوله پشتی درون جیب خود قرار دهید و زمانی که به آن احتیاج دارید بدون توقف و باز کردن کوله پشتی از آن استفاده کنید. برای همین منظور آمار بگیرید که چند وسیله باید در دسترس شما باشد و سعی کنید به تعداد آن‌ها شلوار شما جیب داشته باشد.
  6. سایز شلوار: شلوار کوهنوردی هم مانند سایر لوازم ورزشی دارای سایز بندی می‌باشد، شما برای اینکه به راحتی با آن به کوهنوردی بروید باید دقیقا سایز بدن شما باشد. نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک، اگر شلوار شما خیلی تنگ باشد راه رفتن با آن دشوار بوده و هنگام نشستن امکان پاره شدن آن وجود دارد. اگر شلوار شما خیلی گشاد باشد هنگام وزش باد شدید مانع از حرکت کردن شما می‌شود و با دیواره‌ها برخورد بیشتری دارد و بیشتر پاره می‌شود.
  7. برند محصول: بهتر است به سراغ جنس‌های معروف و شناخته شده بازار بروید، این محصولات معمولا کیفیت بالایی دارند و از نظر کارایی امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه نیز ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ خرید برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نبوده و زمان و بودجه زیادی را هدر می‌دهید. پس حتما همیشه برندهای معروف و شناخته شده را خریداری کنید.

روش نگهداری از شلوار کوهنوردی زنانه:

  • هرگز شلوار خود را درون ماشین لباسشویی قرار ندهید، همیشه شلوار کوهنوردی خود را با دست و آب سرد شستشو دهید تا طول عمر بیشتری داشته باشد.
  • از آنجایی که پارچه شلوار کوهنوردی از الیاف مصنوعی و پلی‌استر ساخته می‌شود، هرگز نباید آن برای خشک کردن آن را روی بخاری و لوازم گرمایشی دیگر پهن کنید، زیرا گرما به بافت پارچه آسیب وارد می‌کند و ممکن است دچار سوختگی شود.
  • هرگز برای پاک کردن لکه روی شلوار خود از محلول مایع سفید کننده و پاک کننده‌های اسیدی دیگر استفاده نکنید، زیرا باعث تغییر رنگ در پارچه و پوسیده شدن آن می‌شوند.
  • به دلیل حساس بودن پارچه پلاستیکی به گرما هرگز زمان روشن کردن آتش به آن نزدیک نشوید. زیرا تنها یک جرقه کوچک می‌تواند یک سوراخ بزرگ روی پارچه شلوار شما ایجاد کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید شلوار کوهنوردی زنانه مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین مدل‌های شلوار کوهنوردی زنانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ شلوار کوهنوردی زنانه پارکساید مدل C800

شلوار کوهنوردی زنانه پارکساید مدل C800

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    معمولی
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شلوار کوهنوردی زنانه مدل C50

شلوار کوهنوردی زنانه مدل C50

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    راسته
  • نوع فاق
    کوتاه
  • ویژگی‌های تخصصی
    بادگیر
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شلوار کوهنوردی زنانه مدل CLMBB-1603

شلوار کوهنوردی زنانه مدل CLMBB-1603

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    معمولی
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    مناسب پیمایش های بهاری و تابستان. بسیار خنک و سبک. قابلیت تنفس بالا و خشک شدن سریع. مقاوم در برابر چین و چروک. دارای دو جیب زیپدار در طرفین شلوار و یک جیب در پشت شلوار میباشد . قسمت کمر شلوار در دو طرف کشی میباشد به همراه پل شلوار برای ردکردن کمربند . مناسب برای بانوان . پارچه کشی و راحت. شلوار ترکینگ . مناسب برای کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . کمپینگ. مسافرتی .
  • نگهداری
    قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی . شستشو با آب ولرم با دمای کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد. شستشو با مواد شیمیایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شلوار کوهنوردی زنانه مدل ۱۱۲

شلوار کوهنوردی زنانه مدل 112

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    جذب
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ شلوار کوهنوردی زنانه پلار مدل جک

شلوار کوهنوردی زنانه پلار مدل جک

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    جذب
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    ضد آب
  • جزئیات
    قبل از خرید به چارت سایز محصول دقت شود
  • نگهداری
    ماشین لباسشویی حداکثر ۳۰ درجه- از سفید کننده استفاده نشود- از خشک کن استفاده نشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شلوار کوهنوردی زنانه سیلبس مدل ۲۰۲۴

شلوار کوهنوردی زنانه سیلبس مدل 2024

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    آزاد
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    آنتی باکتریال
  • جزئیات
    بسیار با کیفیت ، اورجینال و زیبالطفاً به جدول سایز بندی در عکس آخر توجه کنیددوستان این شلوار سایز بزرگ میباشد
  • کد کالای محصول
    ۲۰۲۴
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ شلوار کوهنوردی زنانه مدل وینداستاپر

شلوار کوهنوردی زنانه مدل وینداستاپر

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    جذب
  • نوع فاق
    کوتاه
  • ویژگی‌های تخصصی
    بادگیر
  • جزئیات
    قبل از خرید به چارت سایز محصول دقت شود
  • نگهداری
    ماشین لباسشویی حداکثر ۳۰ درجه- از سفید کننده استفاده نشود- از خشک کن استفاده نشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شلوار کوهنوردی زنانه مدل CUL_1603

شلوار کوهنوردی زنانه مدل CUL_1603

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    معمولی
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    مناسب پیمایش های بهاری و تابستان. بسیار خنک و سبک. قابلیت تنفس بالا و خشک شدن سریع. مقاوم در برابر چین و چروک. دارای دو جیب زیپدار در طرفین شلوار و یک جیب در پشت شلوار میباشد . قسمت کمر شلوار در دو طرف کشی میباشد به همراه پل شلوار برای ردکردن کمربند . مناسب برای بانوان . پارچه کشی و راحت. شلوار ترکینگ . مناسب برای کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . کمپینگ. مسافرتی .
  • نگهداری
    قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی . شستشو با آب ولرم با دمای کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد. شستشو با مواد شیمیایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شلوار کوهنوردی زنانه مدل جک ولف اسکین

شلوار کوهنوردی زنانه مدل جک ولف اسکین

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    جذب
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    فرم دهی به بدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ شلوار کوهنوردی زنانه کد F_1868

 شلوار کوهنوردی زنانه کد F_1868

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    معمولی
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    مناسب پیمایش های بهاری و تابستان. بسیار خنک و سبک. قابلیت تنفس بالا و خشک شدن سریع. مقاوم در برابر چین و چروک. دارای دو جیب زیپدار در طرفین شلوار و یک جیب در پشت شلوار و یک جیب در ران شلوار میباشد . قسمت کمر شلوار در دو طرف کشی میباشد به همراه پل شلوار برای ردکردن کمربند . مناسب برای بانوان . پارچه کشی و راحت. شلوار ترکینگ . مناسب برای کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . کمپینگ. مسافرتی .
  • نگهداری
    قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی . شستشو با آب ولرم با دمای کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد. شستشو با مواد شیمیایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شلوار کوهنوردی زنانه کچوا مدل NH100

شلوار کوهنوردی زنانه کچوا مدل NH100

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    معمولی
  • نوع فاق
    کوتاه
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    قابلیت تبدیل به شلوارک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شلوار کوهنوردی زنانه مدل G_617800

شلوار کوهنوردی زنانه  مدل G_617800

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    راسته
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    مناسب پیمایش های بهار، تابستان و اوایل پاییز در صورت استفاده از بیس لایر ، می توان فصل پاییز نیز از این شلوارها استفاده نمود. مقاوم و سبک قابلیت تنفس بالا و خشک شدن سریع مقاوم در برابر چین و چروک دارای سه جیب: دو جیب در طرفین و یک جیب در پشت شلوار قسمت کمر شلوار دارای بند به همراه دکمه در دو طرف شلوار میباشد به همراه پل شلوار برای رد کردن کمربند پارچه کشی و راحت شلوار ترکینگ . مناسب برای کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . کمپینگ. مسافرتی و شهری مناسب برای سه فصل از سال بهار ،تابستان و پاییز
  • نگهداری
    قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی . شستشو با آب ولرم با دمای کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد. شستشو با مواد شیمیایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ شلوار کوهنوردی زنانه مدل SAN-S6187

 شلوار کوهنوردی زنانه مدل SAN-S6187

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    جذب
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    مناسب پیمایش های بهار، تابستان و اوایل پاییز در صورت استفاده از بیس لایر ، می توان فصل پاییز نیز از این شلوارها استفاده نمود. مقاوم و سبک قابلیت تنفس بالا و خشک شدن سریع مقاوم در برابر چین و چروک دارای سه جیب: دو جیب در طرفین و یک جیب در پشت شلوار قسمت کمر شلوار دارای بند به همراه دکمه در دو طرف شلوار میباشد به همراه پل شلوار برای رد کردن کمربند پارچه کشی و راحت شلوار ترکینگ . مناسب برای کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . کمپینگ. مسافرتی و شهری مناسب برای سه فصل از سال بهار ،تابستان و پاییز
  • نگهداری
    قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی . شستشو با آب ولرم با دمای کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد. شستشو با مواد شیمیایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ شلوار کوهنوردی زنانه مدل وینداستاپر

شلوار کوهنوردی زنانه مدل وینداستاپر

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    جذب
  • نوع فاق
    کوتاه
  • ویژگی‌های تخصصی
    ضد آب
  • جزئیات
    قبل از خرید به چارت سایز محصول دقت شود
  • نگهداری
    ماشین لباسشویی حداکثر ۳۰ درجه- از سفید کننده استفاده نشود- از خشک کن استفاده نشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ شلوار کوهنوردی زنانه مدل پلار

شلوار کوهنوردی زنانه مدل پلار

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    جذب
  • نوع فاق
    کوتاه
  • ویژگی‌های تخصصی
    بادگیر
  • جزئیات
    قبل از خرید به چارت سایز محصول دقت شود
  • نگهداری
    ماشین لباسشویی حداکثر ۳۰ درجه- از سفید کننده استفاده نشود- از خشک کن استفاده نشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ شلوار کوهنوردی زنانه مدل ۰۱

شلوار کوهنوردی زنانه مدل 01

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    جذب
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ شلوار کوهنوردی زنانه کچوا مدل SH500

شلوار کوهنوردی زنانه کچوا مدل SH500

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    اسلیم فیت
  • نوع فاق
    کوتاه
  • ویژگی‌های تخصصی
    ضد آب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ شلوار کوهنوردی زنانه کچوا مدل MH500

شلوار کوهنوردی زنانه کچوا مدل MH500

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    معمولی
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    آنتی باکتریال
  • کشور مبدا برند
    فرانسه
  • کشور تولید کننده
    بنگلادش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ شلوار کوهنوردی زنانه پلار مدل جک

شلوار کوهنوردی زنانه پلار مدل جک

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    جذب
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    ضد آب
  • جزئیات
    قبل از خرید به چارت سایز محصول دقت شود
  • نگهداری
    ماشین لباسشویی حداکثر ۳۰ درجه- از سفید کننده استفاده نشود- از خشک کن استفاده نشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ شلوار کوهنوردی زنانه مدل BB_617801

شلوار کوهنوردی زنانه مدل BB_617801

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    راسته
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • نگهداری
    قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی . شستشو با آب ولرم با دمای کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد. شستشو با مواد شیمیایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ شلوار کوهنوردی زنانه مدل K500

شلوار کوهنوردی زنانه مدل K500

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    دم پا گشاد
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    ضد آب
  • کشور تولید کننده
    فرانسه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ شلوار کوهنوردی زنانه کرین مدل گت دار تو کرکی رنگ مشکی

شلوار کوهنوردی زنانه کرین مدل گت دار تو کرکی رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    راسته
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    بادگیر
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ شلوار کوهنوردی زنانه مدل C51

شلوار کوهنوردی زنانه مدل C51

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    معمولی
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    آنتی باکتریال
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ شلوار کوهنوردی زنانه اوت دور مدل وینداستاپر

شلوار کوهنوردی زنانه اوت دور مدل وینداستاپر

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    معمولی
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    بادگیر
  • جزئیات
    سایزبندی : از M تا ۳XL- نوع زیپ : SBS- مناسب فصل : بهار و پاییز، و تابستان در ارتفاعات- مناسب برای کوهنوردی، کمپینگ ، ورزش و …
  • نگهداری
    شستشو دستی و ماشینی با آب سرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ شلوار کوهنوردی زنانه مدل COLB_1603

 شلوار کوهنوردی زنانه مدل COLB_1603

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    معمولی
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    مناسب پیمایش های بهاری و تابستان. بسیار خنک و سبک. قابلیت تنفس بالا و خشک شدن سریع. مقاوم در برابر چین و چروک. دارای دو جیب زیپدار در طرفین شلوار و یک جیب در پشت شلوار میباشد . قسمت کمر شلوار در دو طرف کشی میباشد به همراه پل شلوار برای ردکردن کمربند . مناسب برای بانوان . پارچه کشی و راحت. شلوار ترکینگ . مناسب برای کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . کمپینگ. مسافرتی .
  • نگهداری
    قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی . شستشو با آب ولرم با دمای کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد. شستشو با مواد شیمیایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ شلوار کوهنوردی زنانه مدل COLBB_1603

 شلوار کوهنوردی زنانه مدل COLBB_1603

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    معمولی
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    مناسب پیمایش های بهاری و تابستان. بسیار خنک و سبک. قابلیت تنفس بالا و خشک شدن سریع. مقاوم در برابر چین و چروک. دارای دو جیب زیپدار در طرفین شلوار و یک جیب در پشت شلوار میباشد . قسمت کمر شلوار در دو طرف کشی میباشد به همراه پل شلوار برای ردکردن کمربند . مناسب برای بانوان . پارچه کشی و راحت. شلوار ترکینگ . مناسب برای کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . کمپینگ. مسافرتی .
  • نگهداری
    قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی . شستشو با آب ولرم با دمای کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد. شستشو با مواد شیمیایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ شلوار کوهنوردی زنانه سیلبس مدل ۲۰۲۵

شلوار کوهنوردی زنانه سیلبس مدل 2025

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    آزاد
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    آنتی باکتریال
  • جزئیات
    بسیار با کیفیت ، اورجینال و زیبالطفاً به جدول سایز بندی در عکس آخر توجه کنید
  • کد کالای محصول
    سایز بزرگ ۲۰۲۶
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ شلوار کوهنوردی زنانه مدل SLM-S6178

شلوار کوهنوردی زنانه مدل SLM-S6178

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    جذب
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    مناسب پیمایش های بهار، تابستان و اوایل پاییز در صورت استفاده از بیس لایر ، می توان فصل پاییز نیز از این شلوارها استفاده نمود. مقاوم و سبک قابلیت تنفس بالا و خشک شدن سریع مقاوم در برابر چین و چروک دارای سه جیب: دو جیب در طرفین و یک جیب در پشت شلوار قسمت کمر شلوار دارای بند به همراه دکمه در دو طرف شلوار میباشد به همراه پل شلوار برای رد کردن کمربند پارچه کشی و راحت شلوار ترکینگ . مناسب برای کوهنوردی . طبیعت گردی . گل گشت . کمپینگ. مسافرتی و شهری مناسب برای سه فصل از سال بهار ،تابستان و پاییز
  • نگهداری
    قابل شستشو هم با دست هم با ماشین لباسشویی . شستشو با آب ولرم با دمای کمتر از ۳۵ درجه سانتی گراد. شستشو با مواد شیمیایی و سفید کننده پیشنهاد نمیشود.
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شلوار کوهنوردی زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید عصای کوهنوردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا