لباس ورزشی زنانه

شلوار ورزشی زنانه، راهنمای خرید شلوار ورزشی زنانه و دخترانه ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید شلوار ورزشی زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

با توجه به افزایش روز افزون برندهای ورزشی، خرید شلوار ورزشی زنانه می‌تواند یک کار چالش برانگیز باشد. چندین برند برای یک کیفیت معین هزینه زیادی دریافت می‌کنند. برخی از آن‌ها هزینه کمتری دارند اما برای محصولاتی که ارزش آن را ندارند. پیشنهاد می‌کنم در دام مصرف گرایی و تبلیغات فریبکارانه نیفتید. اگر باهوش باشید که بدانید هنگام خرید باید به چه باید توجه کنید، آن را ارزشمند خواهید یافت. هنگام خرید شلوار ورزشی زنانه چندین نکته وجود دارد که باید آن‌ها را در نظر بگیرید تا بتوانید محصول مناسب را با ارزش مناسب پیدا کنید.

برای ورود به هر کاری شما نیاز به یک سری وسایل متناسب با آن کار را دارید، ورزش هم از این قاعده مستثنی نیست، زیرا برای ورود به هر رشته ورزشی شما نیاز به یک سری وسایل ورزشی دارید، شلوار ورزشی زنانه یکی از پوشاک ورزشی مهم و ضروری است که در هر رشته ورزشی به آن نیاز دارید. شلوار ورزشی با سایر شلوارها متفاوت می‌باشد، زیرا ورزشکار باید آزادی عمل لازم را داشته باشد، تا حرکات ورزشی خود را بتواند به راحتی انجام دهد. علاوه بر راحت بودن شلوار ورزشی زنانه باید قابلیت تنفس پذیری بالایی هم داشته باشد، تا ورزشکار هنگام انجام فعالیت ورزشی کمتر عرق کند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید شلوار ورزشی زنانه را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این وسیله ورزشی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع شلوار ورزشی زنانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید شلوار ورزشی زنانه باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

شلوار ورزشی زنانه چیست و چه کاربردی دارد؟

شلوار نوعی پاپوش است که به منظور انجام حرکات ورزشی توسط ورزشکار خانم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شلوارها معمولا حالت جذب و کشی دارند که سبب می‌شود، ورزشکار هنگام ورزش راحتی کامل را داشته باشد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه شلوار ورزشی قابلیت تنفس پذیری بالای آن است که سبب می‌شود، بدن ورزشکار کمتر عرق کرده و هنگام شستشو سریع‌تر از پارچه‌های معمولی خشک شود. مدل‌های زیادی از شلوار ورزشی وجود دارند که هر کدام به منظور انجام حرکات ورزشی خاصی طراحی شده‌اند. در ادامه این مقاله به توضیح کامل هر یک از این مدل‌ها می‌پردازیم‌.

حتما بخوانید: راهنمای خرید شلوارک ورزشی زنانه

چرا به شلوار ورزشی زنانه نیاز داریم؟

اکثر مردم در فصول سرد سال چه در منزل باشند و چه برای انجام یک کار سریع به بیرون از خانه بروند به شلوار ورزشی زنانه نیاز دارند. مواد روی شلوار ورزشی گاهی اوقات بسیار ضخیم هستند و در کمترین دما به بدن ما گرما می‌بخشند. با این حال، شلوار ورزشی در ورزش و سایر فعالیت‌ها نیز ضروری است. شما می‌توانید برای به حداکثر رساندن تمرین خود شلوار ورزشی بپوشید، به خصوص اگر می‌خواهید بیشتر عرق کنید و وزن کم کنید. برخی از گزینه‌ها با موادی ساخته شده‌اند که باعث تعریق بیشتر شما می‌شوند و برخی دیگر برای فشرده‌سازی بهتر هنگام تمرین سفت و سخت‌‌تر ساخته شده‌اند. چه فردی فعال باشید و چه فقط خواهان راحتی و گرما هستید، انواع مختلفی از شلوارهای ورزشی برای شما ساخته شده‌اند که به توضیح کامل هر کدام می‌پردازیم.

انواع شلوار ورزشی زنانه:

شلوار ورزشی انواع مختلفی دارد و بسته به هدفتان، مطمئن شوید که شلوار مناسب را انتخاب کرده‌اید. در اینجا انواع مختلف شلوار گرمکن و کاربردی ترین کاربردهای آنها آورده شده است:

  1. شلوار ورزشی پایه: این شلوار گرمکن یک گزینه رایج است که در اکثر فروشگاه‌ها آن را می‌توانید پیدا کنید. اکثر آنها دارای طول استاندارد هستند و با پنبه یا پلی استر ساخته می‌شوند. آن‌ها معمولا برای راحتی، به خصوص در هوای گرم ساخته می‌شوند.
  2. شلوار ورزشی کوتاه: این شلوارهای ورزشی معمولاً برای پوشیدن غیر رسمی هستند. وقتی می‌خواهید سریع بدوید یا بدون نیاز به لباس‌پوشیدن، می‌توانید آن‌ها را با کفش‌های کتانی بپوشید. آنها معمولاً در رنگ‌های اولیه هستند و برای حداکثر راحتی با مواد پنبه‌ای ساخته می‌شوند.
  3. شلوار ورزشی دویدن: همان طور که از نام آن مشخص است، شلوار ورزشی مخصوص دویدن برای دویدن طراحی شده است. آن‌ها با مواد گرمکن و تناسب راحت‌تر ساخته شده‌اند. برخی از افراد برای اهداف مد، شلوار دویدن می‌پوشند، اما در ابتدا برای استفاده‌های ورزشی، مانند دویدن و بازی‌های با توپ وانت در پارک طراحی شده بودند. هنگام رفتن به باشگاه نیز می‌توانید آن‌ها را بپوشید.
  4. شلوار ورزشی باریک یا شلوار یوگا: این شلوار برای خانم‌ها ساخته شده، آن‌ها معمولاً هنگام انجام کارها شلوار یوگا و برای پوشیدن غیر رسمی شلوار ساق می‌پوشند. با این حال، آن‌ها برای عملکرد بهتر هنگام کشش و انجام تمرینات مانند یوگا، زومبا و غیره با فشرده سازی طراحی شده‌اند.
  5. شلوار ورزشی فشرده: شلوار گرمکن فشرده مانند شلوار یوگا است، اما برای هر دو جنس مناسب تر می‌باشد. آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از شلوارهای دویدن تنگ‌تر باشند و برای تمرین‌های شدید و افزایش جریان خون عالی هستند.

بهترین مارک شلوار ورزشی زنانه:

هیچ وقت شما شخصی را پیدا نمی‌کنید که بتواند با اطمینان کامل یک برند را به عنوان بهترین مارک شلوار ورزشی به شما معرفی کند، زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید شلوار ورزشی فعالیت می‌کنند. اگر شخصی چنین ادعایی داشته باشد، به احتمال زیاد تبلیغ برند خاصی را انجام می‌دهد و بابت این کار پول می‌گیرد. از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای شلوار ورزشی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • شلوار ورزشی هالیدی
  • شلوار ورزشی مل اند موژ
  • شلوار ورزشی بی فور ران
  • شلوار ورزشی یونی پرو
  • شلوار ورزشی آر ان اس
  • شلوار ورزشی مکرون
  • شلوار ورزشی الوج
  • شلوار ورزشی استارت
  • شلوار ورزشی پانیل

انواع شلوار ورزشی زنانه بر اساس جنس:

هنگام انتخاب شلوار ورزشی، انتخاب مواد مناسب نیز عامل مهمی در عملکرد آن‌ها است. در اینجا برخی از مواد متداول و بهترین استفاده از آن‌ها آورده شده است:

  • پارچه پنبه: پنبه یکی از راحت ترین موادی است که پوست در برابر آن احساس نرمی می‌کند. آن‌ها همچنین بسیار قابل تنفس هستند و استفاده از آن‌ها را در روزهای گرم یا هنگام تمرین بسیار عالی می‌کند.
  • پارچه نایلون: نایلون همچنین یک نوع ماده عالی برای شلوار ورزشی است. شلوار گرمکن نایلونی بسیار سبک بوده و برای عملکرد بهتر هنگام ورزش با شما حرکت می‌کند. شلوارهای نایلونی نیز در رنگ‌های مختلف وجود دارند که انتخاب‌های بیشتری را در هنگام ورزش به شما می‌دهند.
  • پارچه پلی استر: پلی استر بهترین انتخاب در روزهای گرم است. این شلوار ورزشی بسیار سبک و قابل تنفس می‌باشد. به علاوه، آن‌ها اشعه ماوراء بنفش را نیز دفع می‌کنند. اگر فردی فعال هستید که عاشق فعالیت‌های بیرون از منزل می‌باشید، شلوار ورزشی پلی استر برای اکثر شرایط آب و هوایی بهترین کار را خواهد داشت.
  • پارچه اسپندکس: اسپندکس بهترین ماده برای شلوارهای یوگا و فشرده سازی است. آنها بسیار محکم و الاستیک هستند و به شما این امکان را می دهند راحت حرکت کنید، گویی هیچ لباسی به تن ندارید.
  • پارچه پلی پروپیلن: این ماده بهترین مقاومت در برابر آب را دارد. این یک ماده عالی برای تمرینات شدید است که باعث تعریق شما می شود زیرا سریعتر از سایر مواد خشک می‌شوند. برخی از شلوارهای ورزشی نیز مواد مختلفی را ترکیب می‌کنند تا بهترین عملکرد را برای فعالیت ها و آب و هوای مختلف به شما ارائه دهند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تیشرت ورزشی زنانه

نکاتی که قبل از خرید شلوار ورزشی زنانه باید در نظر بگیرید:

  1. جنس پارچه پارچه: پنبه ضخیم‌ جنس بیشتر شلوارهای ورزشی را تشکیل می‌دهد، در حالی که جوگرها پارچه‌های نخی نرمی دارند تا هرکسی بتواند به راحتی آن را بپوشد. به غیر از پنبه، برخی از پارچه‌هایی با مواد مصنوعی، اسپندکس، پلی استر، پشم گوسفند، نایلون، چرم، پشم و ترکیب پنبه برای این دو استفاده می‌کنند. همیشه به دنبال پارچه‌ای باشید که از مواد طبیعی مثل پنبه ساخته شده‌اند، زیرا مواد مصنوعی در برخی از افراد ممکن است، حساسیت پوستی ایجاد کنند.
  2. سایز شلوار خود را بدانید: اولین کاری که باید قبل از خرید یک شلوار ورزشی انجام دهید این است که سایز شلوار خود را بدانید. اندازه گیری‌های خود را بررسی کنید تا بدانید هنگام بازدید از فروشگاه لوازم ورزشی یا فروشگاه آنلاین چه اندازه ای باید دریافت کنید. توجه داشته باشید که برخی از برندها دارای اندازه‌های متفاوتی نسبت به سایرین هستند، بنابراین توصیه می‌شود قبل از خرید از نماینده مشتری بپرسید که اندازه آن‌ها چگونه است.
  3. اولویت خود را بررسی کنید: آیا تناسب اندک تری را ترجیح می‌دهید یا دوست دارید بیشتر از همیشه عرق کنید. چه رنگی را پسند می‌کنید و اغلب کجا می‌خواهید از آن استفاده نمائید. دوست دارید هنگام پوشیدن شلوار ورزشی چقدر راحت باشید. خوب، قبل از خرید، حتما به این سوالات پاسخ دهید تا بتوانید در مورد اینکه چه شلواری را تهیه ‌کنید، ایده بگیرید.
  4. نام تجاری مناسب خود را انتخاب کنید: پس از یک سری مشورت با خودتان، اکنون می توانید برند مناسبی را برای خود انتخاب کنید. هنگام انتخاب مکانی برای خرید شلوار ورزشی مطمئن شوید که برند مورد نظر شما جنس باکیفیتی را ارائه می‌کند که می‌تواند به شما کمک کند تا ارزش پول خود را حفظ کنید. همچنین گزینه‌هایی را که ارائه می‌دهند و اینکه آیا عرق‌گیر بودن آنها با ترجیح شما مطابقت دارد یا خیر پس این موارد را بررسی کنید.
  5. تناسب با رشته ورزشی: هنگام انتخاب یک شلوار ورزشی ایده آل، اطمینان حاصل کنید که مناسب رشته ورزشی شما است تا بتوانید هنگام انجام هر فعالیت بدنی راحت حرکت کنید. به علاوه، تناسب خوب یک عامل ضروری برای حفظ سبک ورزشی شما می‌باشد.
  6. قابلیت تنفس پذیری: برخی از مواد نسبت به سایرین قابلیت تنفس بیشتری دارند. مطمئن شوید که تنفس‌پذیرترین شلوار ورزشی را انتخاب می‌کنید، مخصوصاً هنگام ورزش، تا زمان ورزش خود را به حداکثر برسانید. همان طور که می‌دانید عرق کردن بیش از اندازه مانع از ادامه ورزش کردن می‌شود.
  7. قابلیت ارتجاعی شلوار: اکثر شلوارهای ورزشی کشی هستند، یعنی در مقابل فشار و کشش از خود مقاومت زیادی نشان می‌دهند. برای تمرین‌های شدیدتر، مطمئن شوید که شلوار ورزشی الاستیک انتخاب کرده‌اید، تا در نهایت آن‌ها را پاره نکنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید شلوار ورزشی زنانه مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای شلوار ورزشی زنانه ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ شلوار ورزشی زنانه مدل ۲۹۲۳۲۱

شلوار ورزشی زنانه مدل 292321

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ شلوار ورزشی زنانه مدل GS-mub-146 رنگ مشکی

شلوار ورزشی زنانه مدل GS-mub-146 رنگ مشکی

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    جذب
  • نوع فاق
    کوتاه
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    جنس: پلی استر (پارچه آیرو)قد: تا قوزک پاقواره: فیتدارای جنس و کیفیت عالیدارای دو جیب زیپدار مخفی ( جادار)کمرکشی بند دار (قابلیت تنظیم سایز)راحت، سبک و خشک شدن سریعدارای دمپا مچیدارای پارچه لخت و لطیفقابل استفاده در تمام فصولقابل استفاده برای ورزشکاران و عمومقابل استفاده در تمرین، روزمره، مسافرت و…قابل شستشو با ماشیندارای سایز بندی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ شلوار ورزشی زنانه مدل R3

شلوار ورزشی زنانه مدل R3

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    چاپ
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    جذب
  • نوع فاق
    بلند
  • ویژگی‌های تخصصی
    آنتی باکتریال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ شلوار ورزشی زنانه ویک دی مدل ۰۸۴۵۴۹۹

شلوار ورزشی زنانه  ویک دی مدل 0845499

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    دم پا کش
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    بادگیر
  • جزئیات
    شلوار ورزشی مدل Kinna با روکش براق خود لباس های ورزشی را زیبا می کند. آنها را می‌توان به‌عنوان یک شلوار بلند یا شلوارک کوتاه استفاده کرد. در قسمت زانوهای پا زیپ‌هایی طراحی شده که قابل جداشدن میباشد و میتوان شلوار را به شلوارک تبدیل کرد. با خط کمر کش دار، بند کشی و زیپ های جانبی در دهانه پاها و آستر مشبک قابل گردش هوا.
  • نگهداری
    شستشو با دست با آب در دمای ۲۰ درجه
  • کشور مبدا برند
    سوئد
  • کشور تولید کننده
    بنگلادش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ شلوار ورزشی زنانه بی فور ران مدل ۲۱۰۲۱۱-۹۳

شلوار ورزشی زنانه بی فور ران مدل 210211-93

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • نوع فاق
    متوسط
  • جزئیات
    – شلوار ورزشی زنانه دارای فرم راسته- دارای کمر کشی و بند قابل تنظیم سایز- دارای دو جیب در طرفین و یک جیب پشت شلوار- مناسب برای استفاده روزمره و فعالیت های ورزشی
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شودبا دمای کم اتوکشی شودخشکشویی نشوداز خشک کن استفاده نشوداز سفید کننده استفاده نشود
  • کد کالای محصول
    ۹۳-GRAY

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ شلوار ورزشی زنانه ویکدی مدل ۰۸۴۱۸۵۵

شلوار ورزشی زنانه ویکدی مدل 0841855

مشخصات

  • جنس
    پلی آمید
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    معمولی
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    بادگیر
  • جزئیات
    شلوار ورزشی با کمر کشی و بند الاستیک در کمر و مچ پا.
  • نگهداری
    شستشو با ماشین لباسشویی در دمای ۳۰ درجه
  • کشور مبدا برند
    سوئد
  • کشور تولید کننده
    بنگلادش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ شلوار ورزشی زنانه اسمارا مدل ۳۹۳۵۰۹

شلوار ورزشی زنانه اسمارا مدل 393509

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    جذب
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    انعطاف پذیر
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ شلوار ورزشی زنانه مل اند موژ مدل اسلش کد ۶۰۹

شلوار ورزشی زنانه مل اند موژ مدل اسلش کد 609

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    اسلش
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    قابلیت گردش هوا
  • جزئیات
    – دو جیب عمودی در کناره ها- کمر کشی، فاق متوسط، دمپا مچی و دارای کش
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ شلوار ورزشی زنانه مدل GS-Mub-0146

شلوار ورزشی زنانه مدل GS-Mub-0146

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    جذب
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    جنس: نخقواره: فیتقد: تا قوزک پادارای کمرکش بندار (قابلیت تنظیم سایز)دارای دو عدد جیب در جلودارای جنس کیفیت بالادارای دوخت و چاپ باکیفیتراحت، سبک و خشک شدن سریعمناسب برای ورزشکاران و عموم افرادمناسب برای تمرین، پیاده روی، روزمره، مسافرت و…قابل شستشو با دمای حداکثر ۳۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ شلوار ورزشی زنانه مدل ۲۲۳۷۴۷۸

شلوار ورزشی زنانه مدل 2237478

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    اسلش
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    در صورت نیاز به توضیحات بیشتر در مورد این کالا از جمله سایز‌بندی به قسمت پرسش و پاسخ در پایین همین صفحه رفته و پرسش خود را در مورد کالا مطرح کنید.
  • نگهداری
    طبق جدول راهنمای شستشو، که به بر روی بسته‌ بندی موجود و یا داخل لباس دوخته شده است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ شلوار ورزشی زنانه مدل ۹۴۱۲

شلوار ورزشی زنانه مدل 9412

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    راسته
  • نوع فاق
    بلند
  • ویژگی‌های تخصصی
    شناسنامه
  • کشور تولید کننده
    تایلند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ شلوار ورزشی زنانه مدل اسپرت رنگ قرمز

شلوار ورزشی زنانه مدل اسپرت رنگ قرمز

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    آزاد
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    بدون ویژگی تخصصی
  • جزئیات
    جنس پلی استر، مدل راحتی و آزاد، کمر کش، مدل راسته
  • نگهداری
    دور از حرارت و اشیا نوک تیز
  • کد کالای محصول
    ۸۲۰۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ شلوار ورزشی زنانه ماییلدا مدل دمپا گشاد کمرکش کد ۴۷۰۸-۲۰۸۱ رنگ خاکستری روشن

شلوار ورزشی زنانه ماییلدا مدل دمپا گشاد کمرکش کد 4708-2081 رنگ خاکستری روشن

مشخصات

  • جنس
    الاستین
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    معمولی
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    انعطاف پذیر
  • جزئیات
    -کیفیت پارچه و دوخت عالی-دارای کش محکم و مقاوم-دارای کمر کشی همراه بند قابل تنظیم-مورد استفاده برای لباس راحتی و ورزش -کشسانی پارچه متوسط
  • نگهداری
    – شست شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد- بدون استفاده از سفید کننده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ شلوار ورزشی زنانه بی فور ران مدل ۲۱۰۲۲۳-۹۳

شلوار ورزشی زنانه بی فور ران مدل 210223-93

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • استایل لباس
    راسته
  • نوع فاق
    متوسط
  • جزئیات
    – دارای کمر کشی و دو جیب در طرفین- دارای پارچه ساده- قد شلوار برای سایز M برابر ۹۴ سانتی متر
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شودبا دمای متوسط اتوکشی شودخشکشویی نشوداز خشک کن استفاده نشوداز سفید کننده استفاده نشود
  • کد کالای محصول
    gray-210223
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ شلوار ورزشی زنانه مدل GS-Mub-0146

شلوار ورزشی زنانه مدل GS-Mub-0146

مشخصات

  • جنس
    نخ
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    جذب
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    جنس: نخقواره: فیتقد: تا قوزک پادارای کمرکش بندار (قابلیت تنظیم سایز)دارای دو عدد جیب در جلودارای جنس کیفیت بالادارای دوخت و چاپ باکیفیتراحت، سبک و خشک شدن سریعمناسب برای ورزشکاران و عموم افرادمناسب برای تمرین، پیاده روی، روزمره، مسافرت و…قابل شستشو با دمای حداکثر ۳۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ شلوار ورزشی زنانه مدل A482458001

شلوار ورزشی زنانه مدل A482458001

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    معمولی
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    بدون ویژگی تخصصی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ شلوار ورزشی زنانه مل اند موژ مدل W07820-104

شلوار ورزشی زنانه مل اند موژ مدل W07820-104

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ملانژ
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    آزاد
  • نوع فاق
    بلند
  • ویژگی‌های تخصصی
    بدون ویژگی تخصصی
  • نگهداری
    با ماشین لباسشویی و در دمای حداکثر ۳۰ درجه سانتی گراد شستشو شود.با دمای کم اتوکشی شود.خشکشویی نشود.از خشک کن استفاده نشود.از سفید کننده استفاده نشود.
  • کشور تولید کننده
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ شلوار ورزشی زنانه طرح اسپرت رنگ سرمه ایی

شلوار ورزشی زنانه طرح اسپرت رنگ سرمه ایی

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    آزاد
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    بدون ویژگی تخصصی
  • جزئیات
    جنس پلی استر، مدل راحتی و آزاد، کمر کش، مدل راسته
  • نگهداری
    دور از حرارت و اشیا نوک تیز
  • کد کالای محصول
    ۸۲۰۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ شلوار ورزشی زنانه مل اند موژ مدل اسلش کد ۶۰۹

شلوار ورزشی زنانه مل اند موژ مدل اسلش کد 609

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    اسلش
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    قابلیت گردش هوا
  • جزئیات
    – دو جیب عمودی در کناره ها- کمر کشی، فاق متوسط، دمپا مچی و دارای کش
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ شلوار ورزشی زنانه مدل sb-re msh dam pa 001

شلوار ورزشی زنانه مدل sb-re msh dam pa 001

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    راسته
  • نوع فاق
    بلند
  • ویژگی‌های تخصصی
    بدون ویژگی تخصصی
  • جزئیات
    سایز ۱ (۲xl)دور شکم تا ۱۱۲دور باسن تا ۱۲۰دور ران تا ۶۴قد ۱۰۶سایز ۲ (۳xl)دور شکم تا ۱۱۸دور باسن تا ۱۲۶دور ران تا ۷۰قد ۱۰۶سایز ۳ (۴xl)دور شکم تا ۱۳۲دور باسن تا ۱۳۸دور ران تا ۷۶قد ۱۱۰سایز ۴ (۵xl)دور شکم تا ۱۴۰دور باسن تا ۱۴۸دور ران تا ۸۴قد ۱۱۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ شلوار ورزشی زنانه مدل GS-M-88714

شلوار ورزشی زنانه مدل GS-M-88714

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    دم پا کش
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    جنس: آیروقواره: فیتقد: تا مچ (قابل اندازه بخاطر دمپاکش بودن)دارای کمرکش بندار (قابلیت تنظیم سایز)دارای آستر در داخل شلواردارای دو عدد جیب در جلودارای دوخط تزئینی در اطراف شلواردارای جنس کیفیت بالادارای دوخت و چاپ باکیفیتدارای پارچه ضدچروک و عدم آبرفتبسیار سبک، راحت و خشک شدن سریعمناسب برای ورزشکاران و عموم افرادمناسب برای تمرین، پیاده روی، روزمره، مسافرت و…
  • نگهداری
    قابل شستشو با دمای حداکثر ۳۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ شلوار ورزشی زنانه اسمارا مدل SM56

شلوار ورزشی زنانه اسمارا مدل SM56

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    اسلش
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    قابلیت گردش هوا
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ شلوار ورزشی زنانه مدل ch2

شلوار ورزشی زنانه مدل ch2

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    بالای مچ پا
  • استایل لباس
    جذب
  • نوع فاق
    بلند
  • ویژگی‌های تخصصی
    انعطاف پذیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ شلوار ورزشی زنانه پانیل مدل ۴۵۵۶O

شلوار ورزشی زنانه پانیل مدل 4556O

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    جذب
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    فرم دهی به بدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ شلوار ورزشی زنانه تی یو مدل ۱۳۸۲۵۲۸۸۴

شلوار ورزشی زنانه تی یو مدل 138252884

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    دم پا کش
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • کشور مبدا برند
    انگلستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ شلوار ورزشی زنانه جین وست مدل اسلش زمستانه کد ۰۰۸

شلوار ورزشی زنانه جین وست مدل اسلش زمستانه کد 008

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    طرح‌دار
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    دم پا کش
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    بدون ویژگی تخصصی
  • جزئیات
    – جنس الیاف ۱۰۰% نخ پنبه- جنس الیاف آستر ۹۵% پلی استر، ۵% اسپاندکس- کمر کشی، آستر پارچه ای مخملی، دمپا مچ و کشبافت
  • کشور مبدا برند
    استرالیا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ شلوار ورزشی زنانه مدل GS-Mub-1086

شلوار ورزشی زنانه مدل GS-Mub-1086

مشخصات

  • جنس
    فلامنت
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    دم پا گشاد
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    امکان خشک شدن سریع
  • جزئیات
    جنس: آیروقواره: آزادقد: تا مچ (دمپا آزاد)دارای کمرکش بندار (قابلیت تنظیم سایز)دارای دو عدد جیب در جلودارای چاک در پایین شلواردارای جنس و دوخت با کیفیتدارای چاپ با کیفیتدارای پارچه ضدچروک و عدم آبرفتبسیار سبک، راحت و خشک شدن سریعمناسب برای ورزشکاران و عموم افرادمناسب برای تمرین، پیاده روی، روزمره، مسافرت و…قابل شستشو با دمای حداکثر ۳۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ شلوار ورزشی زنانه مدل g-20 km

شلوار ورزشی زنانه مدل g-20 km

مشخصات

  • جنس
    الیاف نخی
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    اسلش
  • نوع فاق
    بلند
  • ویژگی‌های تخصصی
    بادگیر
  • کد کالای محصول
    g-20 km

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ شلوار ورزشی زنانه وینکلر مدل زمستانه

شلوار ورزشی زنانه وینکلر مدل زمستانه

مشخصات

  • جنس
    دورس
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    زیر مچ پا
  • استایل لباس
    معمولی
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    بدون ویژگی تخصصی
  • جزئیات
    ضخامت پارچه زیاد،دو جیب مورب در جلو، یک جیب پاکتی در پشت،کمر کشی با بند تنظیم کننده، دارای تکه دوزی، داخل لباس تو کرکی بوده و مناسب فصول سرد سال می باشد.
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ شلوار ورزشی زنانه مل اند موژ مدل ۷۷۵

شلوار ورزشی زنانه مل اند موژ مدل 775

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • طرح
    ساده
  • قد لباس
    تا مچ پا
  • استایل لباس
    دم پا کش
  • نوع فاق
    متوسط
  • ویژگی‌های تخصصی
    قابلیت گردش هوا
  • جزئیات
    – ۷۰% پلی استر، ۳۰% نخ پنبه- دارای دو جیب مورب ساده در جلو- دارای لوگو چاپی کوچک، دمپا کش، کمرکشی
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید شلوار ورزشی زنانه در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید خمیر بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا