دوربین

سه پایه دوربین، راهنمای خرید سه پایه حرفه‌ای فیلمبرداری و موبایل ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید سه پایه دوربین باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

انتخاب یک سه پایه دوربین با توجه به انواع مختلف و انتخاب‌های مختلف، می‌تواند یک تجربه فوق العاده باشد. از یک طرف، سه پایه دوربین ابزاری بسیار ساده برای ثابت نگه داشتن دوربین های ما در شرایط نوری چالش برانگیز است. از سوی دیگر، متغیرهای مختلفی در هنگام انتخاب سه پایه دوربین به کار می روند: اندازه آن باید چقدر باشد؟ چقدر باید سبک باشد؟ چقدر باید پایدار باشد؟ چه وزنی را می‌تواند تحمل کند؟ چقدر باید برای سه پایه دوربین هزینه کنیم؟ اینها تنها برخی از سوالاتی است که ممکن است هنگام خرید سه پایه دوربین جدید برای شما پیش بیاید. سه پایه‌های مسافرتی یک ابزار ضروری برای بسیاری از مسافرانی است که می‌خواهند عکاسی خود را بهبود بخشند. سه ‌پایه مسافرتی می‌تواند گرفتن عکس‌های بهتر در سفر را آسان‌تر کند و امکان خلاقیت بیشتر و گزینه‌های عکاسی پیشرفته را فراهم کند.

به عنوان عکاسان حرفه‌ای، ما تقریباً در همه جا با یک سه پایه دوربین برای عکاسی خود سفر می کنیم و سه پایه را به عنوان یک وسیله ضروری برای هر عکاس مشتاق، آماتور یا حرفه‌ای در نظر می گیریم. سه‌ پایه‌های دوربین در اندازه‌ها، مواد و شکل‌های مختلفی تولید می‌شوند که تقریباً با هر نوع بودجه و سبک کاری مطابقت دارند. از سه پایه های کوچک فوق العاده جمع و جور که می‌توانند در کیف روزانه قرار بگیرند تا سه پایه‌های حرفه‌ای سنگین، ما به شما کمک می‌کنیم بهترین سه پایه دوربین را برای خود پیدا کنید. چه با ایده استفاده از سه پایه کاملاً جدید باشید یا یک کاربر قدیمی سه پایه باشید که به دنبال ارتقاء آن هستید، این پست برای شماست.

ما قصد داریم هر آنچه را که باید در مورد خرید سه پایه دوربین بدانید، از جمله مواردی که در یک سه پایه برای خرید باید در نظر بگیرید و مواردی که هنگام تصمیم گیری خرید باید در نظر بگیرید را به اشتراک بگذاریم. ما همچنین لیست بهترین سه پایه های دوربین موجود در بازار را امروز با طیف وسیعی از بودجه ها به اشتراک خواهیم گذاشت تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید.

سه پایه دوربین چیست و چه کاربردی دارد؟

سه پایه یک قاب یا پایه سه پایه قابل حمل است که به عنوان سکویی برای تحمل وزن و حفظ ثبات برخی از اجسام دیگر استفاده می‌شود. طراحی سه پایه یا همان ایستگاه مثلثی پایداری خوبی در برابر بارهای گرانشی و همچنین نیروهای برشی افقی ایجاد می‌کند و اهرم بهتری برای مقاومت در برابر واژگونی ناشی از نیروهای جانبی با بازکردن پاها از مرکز عمودی به دست می‌آید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیف دوربین

چرا باید سه پایه دوربین را خریداری کنیم؟

  • سه پایه فقط برای زمانی که نور کم می‌شود نیست، بلکه باید از سرعت شاتر کمتری استفاده کنید. دلایل زیادی برای قرار دادن دوربین روی سه پایه وجود دارد، چه کاربردی و چه خلاقانه باشد. شما ممکن است یک عکاس حیات وحش باشید که از یک لنز بسیار سنگین پشتیبانی می‌کند، ممکن است در استودیو وقت بگذارید و یک پرتره عالی را قاب کنید یا یک عکاس منظره منتظر آن لحظه ایده‌آل نور باشید. سه پایه‌ها امکانات خلاقانه‌ای را در اختیار شما قرار می دهند، مانند زمانی که می‌خواهید دیافراگم خود را باز کنید، یک فیلتر عکاسی با چگالی خنثی یا قوی اضافه کنید یا زاویه یا پرسپکتیو به سختی قابل دسترسی باشد. سایر انواع بسیار رایج عکاسی که نیاز به سه پایه دارند شامل گرفتن چندین عکس برای ایجاد فاصله زمانی یا عکس‌های نوردهی طولانی مانند عکاسی نجومی است.
  • همانطور که می بینید، سه پایه‌ها ابزار خلاقیتی هستند که به شما امکان کنترل آسان تر نور را می‌دهند، نه اینکه فقط از محیط‌های کم نور پشتیبانی کنند. بدون سه پایه، بسیاری از عکس های گذشته به سادگی وجود نداشتند. بسیاری از عکس‌هایی که ما از استادانی مانند انسل آدامز می‌ستایم، بدون سه پایه امکان پذیر نبودند.

انواع سه پایه دوربین موجود در بازار:

سه پایه برای مبتدیان و علاقمندان:

  • اگر تازه شروع کرده‌اید، مجموعه Manfrotto Compact انتخاب خوبی است. سه مدل برای انتخاب وجود دارد، Light، Action، Advanced که هر کدام ویژگی‌های مختلفی را در اطراف طراحی سه پایه پایه ارائه می‌کنند. تنها با وزن ۸۰۰ گرم و ۳۹ سانتی‌متر در صورت تا شدن، Compact Light یک راه‌حل بسیار قابل حمل است که آن را به سه پایه مناسب برای دوربین‌های کامپکت کوچک‌تر، دوربین‌های بدون آینه و دوربین‌های DSLR سطح ابتدایی تبدیل می‌کند. نسخه پیشرفته دوربین شما را تا ۱۶۷ سانتی متر بالا می‌برد و یک سر توپ پیشرفته را ارائه می‌دهد که برای دوربین بدون آینه یا DSLR شما با لنز زوم استاندارد مناسب است. در بین این دو مدل، Action قرار دارد که تا ۱۵۵ سانتی‌متر گسترش می‌یابد، و سر مخصوصی را ارائه می‌کند که هم برای عکاسی و هم برای فیلم‌برداری خوب است.
  • مجموعه Element یک ارزش عالی برای علاقه مندان به عکاسی در فضای باز است و دارای ویژگی ها و کیفیتی است که عکاسان باتجربه از آن استقبال خواهند کرد. سه‌پایه‌های Element در اندازه‌های کوچک و بزرگ عرضه می‌شوند که می‌توانند هر چیزی از بدون آینه جمع‌وجور گرفته تا DSLR با لنزهای زوم را در خود جای دهند. کیت سه پایه Element Traveler Big از دوربین‌های Mirrorless تا DSLR با لنزهای بزرگ پشتیبانی می‌کند. همچنین به لطف پایه قابل جدا شدن، امکان جابجایی بین برنامه‌های سه پایه و مونوپاد را فراهم می‌کند.
  • سه پایه های رومیزی مبتدیان و علاقه مندان به طور یکسان از سادگی و تطبیق پذیری سه پایه‌های PIXI قدردانی خواهند کرد. PIXI مانند نامش به اندازه‌ای کوچک است که می‌توانید همیشه آن را با خود ببرید و در عین حال به اندازه‌ای قوی است که یک DSLR را نگه دارید. PIXI سه پایه کوچک عالی برای عکاسان در تمام سطوح است. سه‌پایه‌های PIXI حتی می‌توانند عکاسی از گوشی شما را بهبود بخشیده و بهبود بخشند.

سه پایه برای علاقه مندان و حرفه ای‌ها:

  • مجموعه Manfrotto ۲۹۰ با دقت طراحی شده است تا علاقمندان پرشور را همراهی کند زیرا آن‌ها گام‌های جدی تری در اشتیاق خود به عکاسی بر می‌دارند. با توازن مناسب عملکرد، کاربردی و تطبیق پذیری، ۲۹۰ بدون هیچ گونه فداکاری در پایداری دوربین، قابل حمل است. Manfrotto ۲۹۰ که در هر دو جنس آلومینیوم و فیبر کربن و در اندازه‌ها و کیت‌های مختلف سر موجود است، به دستیابی به نتایج عالی در تمام سبک‌های عکاسی کمک می‌کند.
  • Manfrotto 055 با سر سه طرفه X-PR انتخاب بسیاری از عکاسان پیشرفته و حرفه‌ای است. سه‌پایه‌های سری Manfrotto ۰۵۵ در نسخه‌های فیبر کربنی موجود است که به دلیل استحکام بیشتر و کاهش وزن، پایداری بیشتر دوربین و حداکثر قابلیت حمل و نقل را ارائه می‌کند، یا در آلومینیوم، که اگر سه‌پایه خود را بارها حمل نکنید، ممکن است انتخاب منطقی‌تری باشد.
  • سری ۰۵۵ دارای ویژگی‌های زیادی است که آن را به همراهی همه کاره برای ماجراجویی‌های شما چه در استودیو و چه در محل تبدیل می‌کند. ستون مرکزی به صورت عمودی گسترش می یابد، اما می‌تواند به صورت افقی نیز مورد استفاده قرار گیرد و طیف وسیعی از کادربندی و عکسبرداری را باز می‌کند. این کار را می‌توان با دوربین متصل انجام داد. یک سطح حباب چرخان در بالا و یک رابط Easy Link که امکان استفاده از لوازم جانبی عکس یا فیلم را در بازو یا براکت دراز می‌کند. اهرم‌های Quick Power Lock به راحتی باز و بسته می شوند، حتی با دستکش. آن‌ها فقط با یک دست امکان تنظیم سریع و دقیق قد هر پا را فراهم می کنند. از نزدیک به زمین، تا گسترش کامل آن، این ابزار کاری است که هرگز شما را ناامید نخواهد کرد.
  • ۰۵۵ با ۳ و ۴ بخش موجود است. چگونه بهترین سه پایه را برای خرید انتخاب کنیم؟ در حالی که بسیاری ممکن است بخش ۳ را ترجیح دهند، همان‌طور که معمولاً گفته می‌شود که پایدارتر است، بخش ۴ یک مزیت دارد: با پایه‌های جمع شده، سه پایه ۲۱.۲۶ اینچ (۵۴ سانتی متر) در مقابل ۲۴.۸ اینچ (۶۳ سانتی متر) دارد. طول کوتاه‌تر این سه پایه ممکن است عامل مهمی در استفاده به عنوان سه پایه مسافرتی باشد. اگر مایل به حمل آن هستید، این یک پشتیبانی عالی برای عکاسی منظره با دوربین DSLR یا دوربین بدون آینه و همچنین زمانی که از لنزهای بلند استفاده می‌کنید، می‌باشد.
  • برای پشتیبانی بهتر از دوربین خود، هیچ چیز بهتر از ۳-Way Head اضافه شده به ۰۵۵ نیست. سر ۳-Way X-PRO یک هد منحصر به فرد با اهرم‌های جمع شونده است که آن را فوق العاده جمع و جور می‌کند. اهرم‌ها، زمانی که کشیده می‌شوند، امکان کنترل دقیق موقعیت سر را فراهم می‌کنند. این سه پایه همچنین دارای کنترل‌های اصطکاک جدید در محورهای پرتره و شیب است که به تعادل وزن تجهیزات دوربین کمک می‌کند. این تضمین می‌کند که می‌توان با باز کردن دستگیره‌های قفل، تنظیمات کادربندی دقیق را انجام داد، تنها زمانی که عکس آماده شد، همه چیز قفل می‌شود.

سه پایه‌های استودیویی حرفه‌ای:

  • اگر استودیوی شما در زمینه عکاسی تا جایی که می‌خواهید پیش بروید، Manfrotto 475B بهترین سه پایه برای شماست. ۴۷۵B که از آلومینیوم ساخته شده است، وزن ۵۳۰۰ گرمی دارد، اما این بدان معناست که پایداری ایده‌آل را برای شرایطی که در آن استفاده می‌شود، ارائه می‌کند. ستون وسط ستون مرکزی چرخ‌دنده امکان تنظیم ایمن و دقیق ارتفاع را حتی در بارهای سنگین تا حداکثر ۱۲ کیلوگرم فراهم می‌کند، در حالی که می‌توان پایه‌ها را در زاویه‌ای متفاوت تنظیم کرد تا موقعیت انعطاف‌پذیرتر و همه‌کاره‌تری داشته باشد و همچنین تجهیزات دوربین را به خوبی حفظ کند. بر روی مرکز ثقل سه پایه متعادل است.
  • سیستم مهاربندی مرکزی که به پایداری سه پایه ۴۷۵B کمک می‌کند، می‌تواند به صورت متقارن یا نامتقارن عمل کند. این امکان قرار دادن سریع همه پاها با باز شدن یکسان یا در صورت نیاز، تنظیم جداگانه زاویه برای هر پا را فراهم می کند، چیزی که ممکن است زمانی که نیاز به کاهش ردپای سه پایه داشته باشید، مطلوب باشد. بریس‌های مرکزی تلسکوپی دو موقعیت «ایست کلیک» را ارائه می‌کنند که به شما امکان می‌دهد موقعیت پایه‌های سه‌پایه را پیدا کنید.

راهنمای خرید سه پایه دوربین فیلمبرداری:

اگر چه شما می‌توانید از سه پایه‌های مختلف برای فیلم برداری استفاده کنید، حتی گاهی اوقات به دنبال مصالحه هستید، اگر هم عکاس و هم فیلمبردار هستید، یا اگر اهل فیلمبرداری حرفه‌ای می‌باشید، ممکن است به نوع دیگری از سه پایه نیاز داشته باشید. مهمترین ویژگی یک سه پایه ویدیویی ایجاد یک پلت فرم کاملاً پایدار با قابلیت پشتیبانی از تجهیزات ویدیویی و نصب ایمن یک سر ویدیویی سیال است که حرکت روان دوربین را برای اپراتور فراهم می‌کند.

سری هد ویدیویی Manfrotto Nitrotech حرکتی روان و متعادل را ارائه می‌دهد که مانند هیچ هد ویدیویی دیگری در بازار وجود ندارد. مکانیسم پیستون نیتروژن تعادل مداوم را تضمین می‌کند و سیستم متغیر Fluid Drag حرکات صاف را تضمین می‌کند. هدهای ویدیویی Nitrotech در دو اندازه موجود هستند: Nitrotech N8 و Nitrotech N12 و ممکن است با طیف گسترده ای از سه پایه های ویدیویی Manfrotto جفت شوند. Manfrotto همچنین دارای طیف گسترده ای از هدهای ویدئویی سیال سنتی با تمام ویژگی هایی است که فیلمبرداران حرفه‌ای می‌خواهند.

بسته به تجهیزات و کاربرد شما، سایزها و انواع مختلفی از پایه‌های ویدیویی وجود دارد، از جمله سه پایه‌های تک پایه که به راحتی در میدان حمل می‌شوند و سه پایه‌های دو پایه که پایه پایدارتری با ظرفیت وزن بیشتر ارائه می‌دهند. پخش کننده‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک سه پایه‌های ویدیویی هستند که ثبات را افزایش می‌دهند. پخش کننده‌ها ممکن است در وسط سه پایه یا در سطح زمین برای پایداری نهایی در تنظیمات استودیو یا سایر مکان‌های داخلی قرار داشته باشند.

بهترین سه پایه برای من چیست؟

اکنون که ما تعریف کرده‌ایم که سه‌پایه واقعاً چیست، باید بدانید که «یک سه‌پایه برای کنترل همه آن‌ها وجود ندارد». به عبارت دیگر، اگر انواع مختلفی از تجهیزات دارید و از آن در مکان‌های مختلف استفاده می‌کنید، ممکن است بیش از یک سه‌پایه بخواهید که هر کدام برای موقعیت‌های تیراندازی و وسایل مختلف تطبیق داده شوند. اگر به تازگی عکاسی را شروع کرده‌اید، انتخاب‌های با کیفیت بسیار خوبی برای عکاسان مبتدی با بودجه کم وجود دارد. به خواندن راهنمای خرید سه پایه ما ادامه دهید تا توصیه‌هایی برای هر سطح از انواع رایج عکاسی را پیدا کنید.

بهترین سه پایه‌های مسافرتی دوربین:

عکاسان مسافرتی نگران حمل کمترین مقدار ممکن هستند و بنابراین به دنبال سبک ترین و پایدارترین سه پایه‌ای هستند که می‌توانند پیدا کنند. این باعث می‌شود سه‌پایه‌های مسافرتی انتخاب خوبی برای عکاسی از منظره، طبیعت و سفر و همچنین محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای سه‌پایه همه جانبه باشند. سری Befree Manfrotto یکی از بهترین مجموعه سه پایه‌های مسافرتی برای عکاسان محسوب می‌شود. سه‌پایه‌های Befree به‌طور شگفت‌انگیزی جمع‌وجور و در عین حال پایدار هستند و در انواع و سبک‌های مختلف با انتخاب بین فیبر کربن و آلومینیوم عرضه می‌شوند. سبک وزن و جمع و جور نیز ۱۹۰go است. ایده آل برای عکاسان حرفه‌ای که عاشق مکانیسم قفل پیچشی بسیار سریع هستند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دوربین ورزشی

نکات کلیدی هنگام خرید سه پایه دوربین:

  1. اندازه: سه‌پایه‌ها از سه پایه‌های کوچکی که در جیب شما قرار می‌گیرند، سه‌پایه‌های مسافرتی که برای یک کوله‌پشتی دوربین عالی هستند و سه‌پایه‌های حرفه‌ای استودیویی که می‌توانند به‌طور ایمن از سنگین‌ترین دوربین‌های حرفه‌ای پشتیبانی کنند، بسیار مناسب هستند. اطمینان حاصل کنید که سه پایه اندازه مناسب برای نیازهای خود را خریداری کرده‌اید. اگر با سه پایه خود سفر می‌کنید این را در نظر بگیرید: هرگز سه پایه ای بزرگتر از آنچه می‌خواهید حمل کنید… اما همیشه محکم ترین سه پایه‌ای را که می‌خواهید حمل کنید را خریداری نمائید. اگر قصد دارید از سه پایه خود در استودیو یا در منزل استفاده کنید، یک سه پایه محکم تر ممکن است انتخاب ترجیحی شما باشد.
  2. وزن: وزن سه پایه یکی از مهم ترین مواردی است که در صورت حمل سه پایه خود باید در نظر بگیرید. علاوه بر اندازه، وزن نیز تحت تأثیر موادی است که سه پایه از آن ساخته شده است. فیبر کربن سبک ترین و قوی ترین ماده برای پایه‌های سه پایه است و به همین دلیل اغلب توسط عکاسان در فضای باز و مسافرتی ترجیح داده می‌شود. سه پایه‌های آلومینیومی قوی و سبک هستند و در عین حال کمی سنگین تر می‌باشند، مقرون به صرفه تر از فیبر کربن هستند.
  3. پایداری: برای عملکرد خوب یک سه پایه باید بدون حرکت و لرزش باشد. یک سه پایه باکیفیت دارای اتصالات مطمئن در تمامی اتصالات است و از مواد سفت و سختی ساخته شده که خم نمی‌شوند. کیفیت هم در طراحی و هم در مواد کلیدی است.
  4. نوع دوربین یا دستگاه، اندازه و وزن: برای بهترین نتایج، سه پایه خود را با نوع دستگاه و همچنین اندازه تجهیزاتی که از آن استفاده خواهید کرد، مطابقت دهید. همچنین در نظر بگیرید که سه پایه‌های دوربین فیلمبرداری تخصصی هستند و به ظرفیت وزنی و پایداری اضافی نیاز دارند.
  5. نوع سر سه پایه: استفاده از پایه‌های سه پایه به تنهایی غیر معمول است. شما می‌توانید کیتی را انتخاب کنید که نوع خاصی از سر سه پایه را با مجموعه مناسبی از پایه‌های سه پایه ترکیب کند. رایج ترین انواع سرهای سه پایه عبارتند از: سرهای توپی، سرهای سه طرفه، سرهای دو طرفه، سرهای چرخدار و سرهای ویدئویی سیال.
  6. ویژگی‌های اضافی: سه پایه‌ها ممکن است ویژگی‌های مختلفی داشته باشند که به انواع خاصی از عکاسی ارزش می‌بخشد. ستون‌های مرکزی می‌توانند به سه‌پایه‌ها ارتفاع اضافه کنند و در برخی از سه‌پایه‌های سری Manfrotto ۰۵۵ یا محدوده ۱۹۰ نیز ممکن است به صورت افقی استفاده شوند. نوع قفل های پا ممکن است در مدل‌های سه پایه متفاوت باشد. برخی از افراد قفل‌های اهرمی مسافرتی QPL را ترجیح می‌دهند در حالی که برخی دیگر قفل M-Lock با وزن سبک تر را ترجیح می‌دهند. یکی دیگر از گزینه‌های بسیار مفیدی که باید در نظر بگیرید، پایه قابل جابجایی است که به سرعت به یک مونوپاد تبدیل می‌شود.

نحوه انتخاب بهترین سه پایه دوربین:

پیدا کردن سه پایه مناسب نباید یک فرآیند آزمون و خطا باشد. امیدواریم راهنمای خرید سه پایه ما شما را در مسیر درست راهنمایی کند. برای یادآوری در اینجا چند نکته مهم برای انتخاب بهترین سه پایه وجود دارد.

  1. واضح باشید برای عکاسی سه پایه می‌خرید یا برای فیلمبرداری؟
  2. از سه پایه خود کجا استفاده خواهید کرد؟ آیا آن را حمل می‌کنید؟ اگر چنین است چگونه آن را حمل می‌کنید؟
  3. وزن بار تجهیزات دوربین شما از جمله لنزهای زوم و لوازم جانبی چقدر است؟
  4. برای نوع عکاسی خود به چه نوع سر یا سر سه پایه نیاز دارید؟

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید سه پایه دوربین مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سه پایه دوربین زیبا، ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ سه پایه دوربین پروتاچ مدل WT-330A

سه پایه دوربین پروتاچ مدل WT-330A

مشخصات

  • وزن
    ۷۳۰ گرم
  • سایر مشخصات
    قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه نوع قفل پایه: گیره ای میزان بازشدگی فک نگهدارنده: ۵ تا ۱۰ سانتی‌متر حداکثر تحمل وزن: ۳ کیلوگرم قابلیت نگهداری دوربین های عکاسی حداقل ارتفاع: ۵۱ سانتی‌متر حداکثر ارتفاع: ۱۳۴ سانتی‌متر و دارای تراز بر روی بدنه برای تراز بودن گوشی و یا دوربین
  • جنس
    آلومینیوم
  • گستره بیشینه تحمل وزن
    از ۲ تا ۳ کیلوگرم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۳ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۳۴.۵ سانتی‌متر
  • طول در هنگام بسته بودن
    ۵۱.۵ سانتی متر
  • تعداد قطعات پایه
    سه عدد
  • نوع قفل پایه
    گیره ای
  • کمینه ی ارتفاع
    ۵۵ سانتی متر
  • نوع هد
    پن هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سه پایه دوربین جی ماری مدل ۱.۹M STAND

سه پایه دوربین جی ماری مدل 1.9M STAND

مشخصات

  • وزن
    ۹۴۵ گرم
  • سایر مشخصات
    تغییر زاویه در محور ۱۸۰ درجه تغییر ارتفاع تا ۱۹۰ سانتی متر بدنه فلزی مقاوم و محکم قابلیت تنظیم ارتفاع مناسب برای دوربین دیجیتال، گوشی هوشمند، آی پد، دوربین اکشن، پروژکتور، میکروفون
  • جنس
    آلومینیوم
  • گستره بیشینه تحمل وزن
    ۴ تا ۷ کیلوگرم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۵ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۹۰ سانتی‌متر
  • طول در هنگام بسته بودن
    ۶۸
  • تعداد قطعات پایه
    چهار عدد
  • نوع قفل پایه
    پیچشی
  • محور میانی
    ۱۸۰ درجه
  • نوع هد
    بال هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سه پایه دوربین مدل ۸۰۵T-mz

سه پایه دوربین مدل 805T-mz

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۲۰ گرم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۱-۲ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۲۴۶ سانتی‌متر
  • تعداد قطعات پایه
    چهار عدد
  • نوع هد
    بال هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سه پایه دوربین پاناسان مدل T 360 عمودی

سه پایه دوربین پاناسان مدل T 360 عمودی

مشخصات

  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    مناسب عکس برداری تولید محتوامناسب عکاسی عمودیهولدر ۳۶۰ درجه
  • جنس
    فیبر کربن
  • گستره بیشینه تحمل وزن
    تا ۱ کیلوگرم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۱ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • طول در هنگام بسته بودن
    ۸۶
  • تعداد قطعات پایه
    دو عدد
  • نوع قفل پایه
    پیچشی
  • نوع هد
    پن هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سه پایه دوربین فانیمکس مدل ۸۰۰H

سه پایه دوربین فانیمکس مدل 800H

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • گستره بیشینه تحمل وزن
    از ۳ تا ۴ کیلوگرم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۴ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۷۸ سانتی‌متر
  • تعداد قطعات پایه
    چهار عدد
  • نوع هد
    پن هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سه پایه دوربین مدل WT-3120

سه پایه دوربین مدل WT-3120

مشخصات

  • وزن
    ۴۲۰ گرم
  • امکانات
    پایه میخ دار
  • جنس
    آلومینیوم
  • گستره بیشینه تحمل وزن
    از ۳ تا ۴ کیلوگرم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۴ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۰۲ سانتی‌متر
  • طول در هنگام بسته بودن
    ۳۵
  • تعداد قطعات پایه
    سه عدد
  • نوع قفل پایه
    گیره ای
  • مقدار زاویه باز شدن هر پایه
    ۱۶.۸
  • کمینه ی ارتفاع
    ۳۴.۵
  • نوع هد
    بال هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سه پایه دوربین ویفنگ مدل WT-3540

سه پایه دوربین ویفنگ مدل WT-3540

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۳۵ گرم گرم
  • سایر مشخصات
    – به همراه کیف حمل
  • جنس
    آلومینیوم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۳ کیلوگرم کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۵۷۵ میلی‌متر سانتی‌متر
  • طول در هنگام بسته بودن
    ۶۱۰ میلی‌متر
  • تعداد قطعات پایه
    سه عدد
  • نوع قفل پایه
    گیره ای
  • سایز پیچ ماونت هد
    ۱.۴ اینچ
  • کمینه ی ارتفاع
    ۶۰۰ میلی‌متر
  • نوع هد
    پن هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سه پایه دوربین مدل Gorilla24

سه پایه دوربین مدل Gorilla24

مشخصات

  • وزن
    ۴۰ گرم
  • جنس
    فوم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۱ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۸ سانتی‌متر
  • طول در هنگام بسته بودن
    ۱۸
  • تعداد قطعات پایه
    یک عدد
  • نوع هد
    فاقد هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سه پایه دوربین یونیمات مدل D909DSLR

سه پایه دوربین یونیمات مدل D909DSLR

مشخصات

  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۲.۷۵ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۳۵ سانتی‌متر
  • طول در هنگام بسته بودن
    ۲۰
  • تعداد قطعات پایه
    نه عدد
  • نوع قفل پایه
    پیچشی
  • مقدار زاویه باز شدن هر پایه
    ۴۵
  • نوع هد
    بال هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سه پایه دوربین جی ماری مدل KP-2599-RM کد ۰۰

سه پایه دوربین جی ماری مدل KP-2599-RM کد 00

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    میزان بازشدگی فک ها ۵۲ تا ۸۵ میلی متر -مناسب برای دوربین ها -دوربین های دیجیتال و دوربین فیلمبرداری دارای یک سر سه پایه صاف و ۳۶۰ درجه و یک دستگیره راحت است که به شما امکان می دهد انواع اشیا moving متحرک و پانوراما را بدون از دست دادن کیفیت ضبط کنید -ارتفاع در حالت تک پایه:۱۵۱ سانتی متر -تبدیل به مونوپاد – سر سه پایه حرفه ای با حرکت بسیار نرم مناسب عکاسی در حین حرکت -کوتاهترین ارتاع:۵۶ سانتی متر –
  • جنس
    آلومینیوم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۴ کیلو گرم کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۶۵ سانتی‌متر
  • تعداد قطعات پایه
    چهار عدد
  • نوع قفل پایه
    گیره ای
  • نوع هد
    پن هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سه پایه دوربین سانیو ای سی مدل GoInfluence

سه پایه دوربین سانیو ای سی مدل GoInfluence

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    • اتصال مستقیم (بدون هلدر) به دوربین با پیچ استاندارد• تحمل وزن ۱.۵ کیلوگرم• قابلیت تنظیم در ۴ ارتفاع مختلف (طول پایه کشویی با دکمه فنری تنظیم می‌شود)• حداقل ارتفاع ۱۶ سانتی‌متر• حداکثر ارتفاع ۴۵ سانتی‌متر (پایه کشویی به بیرون کشیده می‌شود)• قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه‌ای عمودی و ۳۶۰ درجه افقی• قابلیت اتصال میکروفون، فلش و رینگ لایت روی آن• دارای گیره‌های نگه‌دارنده مستحکم• عدم ایجاد خط و خش روی دوربین یا موبایل• بدون فشار زیاد به موبایل‌های حرفه‌ای و بزرگ• مقاوم در برابر سرخوردن موبایل کوچک و اکشن کمرا• سبک و قابل‌حمل (~۲۰۰ گرم)• اشغال کردن فضای اندک پس از جمع شدن (بسته‌بندی ۶.۷x5x24 سانتی‌متر)
  • جنس
    پلاستیک
  • گستره بیشینه تحمل وزن
    از ۱ تا ۲ کیلوگرم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۱.۵ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۴۵ سانتی‌متر
  • تعداد قطعات پایه
    سه عدد
  • نوع هد
    ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سه پایه دوربین جی ماری مدل MT-20

سه پایه دوربین جی ماری مدل MT-20

مشخصات

  • وزن
    ۱۴۳.۵ گرم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۲.۵ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۵.۷۴ سانتی‌متر
  • تعداد قطعات پایه
    دو عدد
  • نوع هد
    بال هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سه پایه دوربین ای ال وی مدل ۳۱۱۰

سه پایه دوربین ای ال وی مدل 3110

مشخصات

  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • بیشینه تحمل وزن
    تا ۱ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • تعداد قطعات پایه
    سه عدد
  • نوع هد
    پن هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سه پایه دوربین جی ماری مدل MT-20

سه پایه دوربین جی ماری مدل MT-20

مشخصات

  • وزن
    ۱۴۳.۵ گرم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۲.۵ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۵.۷۴ سانتی‌متر
  • تعداد قطعات پایه
    دو عدد
  • نوع هد
    بال هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سه پایه دوربین مدل PAY 8046 -ME-GHR

سه پایه دوربین مدل PAY 8046 -ME-GHR

مشخصات

  • وزن
    ۳۲۰ گرم
  • سایر مشخصات
    سه پایه نگهدارنده گوشی موبایل مدل اختاپوس با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه برای نگهداری تلفن‌های همراه هوشمند، تبلت و دوربین ساخته شده است. این پایه که از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است وزن بسیار کمی داشته و ابعاد آن در حالت بسته بسیار مناسب است.ویژگی خاص این محصول قابلیت شکل پذیری پایه های این محصول میباشد که قابلیت تنظیم در هر زاویه و ارتفاعی را به شما میدهد.
  • بیشینه تحمل وزن
    ۱.۲ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۲۹ سانتی‌متر
  • تعداد قطعات پایه
    سه عدد
  • نوع هد
    پن هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سه پایه دوربین جی ماری مدل KP-2234

سه پایه دوربین جی ماری مدل KP-2234

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۶۰ گرم
  • سایر مشخصات
    _ سه پایه دارای کیف مخصوص و گیره نگهدارنده موبایل است._ سه پایه تراز دارد
  • جنس
    آلومینیوم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۳ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۴۰ سانتی‌متر
  • طول در هنگام بسته بودن
    ۵۰ سانتی متر
  • تعداد قطعات پایه
    سه عدد
  • نوع قفل پایه
    گیره ای
  • کمینه ی ارتفاع
    ۶۷ سانتی متر
  • نوع هد
    پن هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سه پایه دوربین مدل ۳۱۲۰

سه پایه دوربین مدل 3120

مشخصات

  • وزن
    ۴۲۰ گرم
  • امکانات
    پایه میخ دار
  • جنس
    آلومینیوم
  • گستره بیشینه تحمل وزن
    از ۳ تا ۴ کیلوگرم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۴ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۰۲ سانتی‌متر
  • طول در هنگام بسته بودن
    ۳۵
  • تعداد قطعات پایه
    سه عدد
  • نوع قفل پایه
    گیره ای
  • مقدار زاویه باز شدن هر پایه
    ۱۶.۸
  • کمینه ی ارتفاع
    ۳۴.۵
  • نوع هد
    بال هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سه پایه دوربین بنرو مدل T980EX

سه پایه دوربین بنرو مدل T980EX

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۵ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۶۹ سانتی‌متر
  • طول در هنگام بسته بودن
    ۶۷
  • تعداد قطعات پایه
    دو عدد
  • مقدار زاویه باز شدن هر پایه
    ۹۰
  • نوع هد
    پن هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سه پایه دوربین مدل Q720

سه پایه دوربین مدل Q720

مشخصات

  • وزن
    ۲۵۰۰ کیلوگرم گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • گستره بیشینه تحمل وزن
    ۴ تا ۷ کیلوگرم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۱۰ کیلوگرم کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۸۰ سانتی متر سانتی‌متر
  • طول در هنگام بسته بودن
    ۴۴.۵ سانتی متر
  • تعداد قطعات پایه
    چهار عدد
  • محور میانی
    دارد
  • کمینه ی ارتفاع
    ۶۰سانتی متر
  • نوع هد
    پن هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سه پایه دوربین سونی مدل VCT – 60 AV

سه پایه دوربین سونی مدل VCT - 60 AV

مشخصات

  • وزن
    ۱۳۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • گستره بیشینه تحمل وزن
    ۴ تا ۷ کیلوگرم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۷ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۶۰ سانتی‌متر
  • تعداد قطعات پایه
    سه عدد
  • نوع قفل پایه
    گیره ای
  • نوع هد
    بال هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سه پایه دوربین ویفنگ مدل WT-3520

سه پایه دوربین ویفنگ مدل WT-3520

مشخصات

  • وزن
    ۹۸۰ گرم گرم
  • سایر مشخصات
    – به همراه کیف حمل
  • جنس
    آلومینیوم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۳ کیلوگرم کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۴۰۰ میلی‌متر سانتی‌متر
  • طول در هنگام بسته بودن
    ۵۶۰ میلی‌متر
  • تعداد قطعات پایه
    سه عدد
  • نوع قفل پایه
    گیره ای
  • سایز پیچ ماونت هد
    ۱.۴ اینچ
  • کمینه ی ارتفاع
    ۵۴۵ میلی‌متر
  • نوع هد
    پن هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سه پایه دوربین مدل TRIPOD 3120A

سه پایه دوربین مدل TRIPOD 3120A

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۲ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • گستره بیشینه تحمل وزن
    از ۱ تا ۲ کیلوگرم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۲ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۰۲ سانتی‌متر
  • تعداد قطعات پایه
    چهار عدد
  • نوع قفل پایه
    گیره ای
  • نوع هد
    پن هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سه پایه دوربین پلوز مدل Desktop Live

سه پایه دوربین پلوز مدل Desktop Live

مشخصات

  • وزن
    ۲۳۰ گرم
  • سایر مشخصات
    برند: PULUZ / مدل: Desktop Live / جنس: آلیاژ آلومینیوم / حداقل ارتفاع سه پایه: ۶cm / حداکثر ارتفاع سه پایه: ۱۵.۵cm / دارای ۳ جای کلدشو جهت اتصال نور LED، میکروفون و …/ دارای ۹ عدد جای پیچ ۱.۴ اینچ برای اتصال انواع تجهیزات / مناسب برای موبایل، دوربین‌های ورزشی مانند گوپرو، Insta 360 و …/ مناسب برای عکاسی ماکرو، پخش زنده، آموزش آنلاین، تولیدمحتوا با موبایل و …
  • جنس
    آلومینیوم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۳ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۵ سانتی‌متر
  • تعداد قطعات پایه
    سه عدد
  • نوع قفل پایه
    پیچشی
  • نوع هد
    ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سه پایه دوربین جی ماری مدل KP-2599-M

سه پایه دوربین جی ماری مدل KP-2599-M

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۶۰ گرم
  • سایر مشخصات
    -دارای هولدر موبایل (برای نصب موبایل )میزان بازشدگی فک ها ۵۲ تا ۸۵ میلی متر -مناسب برای گوشی های هوشمند ، تبلت ها ، میکروفون ها و دوربین ها -برای دوربین های دیجیتال و دوربین فیلمبرداری دارای یک سر سه پایه صاف و ۳۶۰ درجه و یک دستگیره راحت است که به شما امکان می دهد انواع اشیا moving متحرک و پانوراما را بدون از دست دادن کیفیت ضبط کنید-ارتفاع در حالت تک پایه:۱۵۱ سانتی متر-تبدیل به مونوپاد-قابلیت نصب هولدر موبایل و هولدر تبلت- سر سه پایه حرفه ای با حرکت بسیار نرم مناسب عکاسی در حین حرکت-کوتاهترین ارتاع:۵۶ سانتی متر-دارای کیف قابل حمل
  • جنس
    آلومینیوم
  • گستره بیشینه تحمل وزن
    از ۳ تا ۴ کیلوگرم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۴ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۶۵ سانتی‌متر
  • طول در هنگام بسته بودن
    ۵۳.۵
  • تعداد قطعات پایه
    چهار عدد
  • نوع قفل پایه
    گیره ای
  • نوع هد
    پن هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سه پایه دوربین جی ماری مدل KP-2599-T

سه پایه دوربین جی ماری مدل KP-2599-T

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۶۰ گرم
  • سایر مشخصات
    -دارای هولدر دو کاره تبلت (باز شدن گیره موبایل تا ۸سانتی متر و گیره تبلت تا ۱۴ سانتی متر) -مناسب برای گوشی های هوشمند ، تبلت ها ، میکروفون ها و دوربین ها -برای دوربین های دیجیتال و دوربین فیلمبرداری دارای یک سر سه پایه صاف و ۳۶۰ درجه و یک دستگیره راحت است که به شما امکان می دهد انواع اشیا moving متحرک و پانوراما را بدون از دست دادن کیفیت ضبط کنید-ارتفاع در حالت تک پایه:۱۵۱ سانتی متر-تبدیل به مونوپاد-قابلیت نصب هولدر موبایل و هولدر تبلت- سر سه پایه حرفه ای با حرکت بسیار نرم مناسب عکاسی در حین حرکت-کوتاهترین ارتاع:۵۶ سانتی متر-دارای کیف قابل حمل
  • جنس
    آلومینیوم
  • گستره بیشینه تحمل وزن
    از ۳ تا ۴ کیلوگرم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۴ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۶۵ سانتی‌متر
  • طول در هنگام بسته بودن
    ۵۳.۵
  • تعداد قطعات پایه
    چهار عدد
  • نوع قفل پایه
    گیره ای
  • نوع هد
    پن هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سه پایه دوربین مدل A-100

سه پایه دوربین مدل A-100

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • سایر مشخصات
    قابلیت نگهداری مونوپاد، گوشی موبایل و دوربینپشتیبانی صفحه نمایش تا ۵ اینچجنس: پلاستیکقابلیت نگهداری وزن تا ۱.۵ کیلو گرمدارای پیچ استاندارد ۱/۴ اینچیدارای قفلی برای فیکس کردن پایه هادارای اتصال افزایش طول نگهدارنده گوشیدارای پایه هایی با قابلیت چرخش و تنظیم برای زوایای مختلفامکان افزایش طول سه پایه تا ۲۰ سانتیمتر
  • بیشینه تحمل وزن
    ۱.۵ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۲۰ سانتی‌متر
  • تعداد قطعات پایه
    چهار عدد
  • نوع هد
    فاقد هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سه پایه دوربین مدل q166p

سه پایه دوربین مدل q166p

مشخصات

  • وزن
    ۲۰ گرم
  • سایر مشخصات
    ارتفاع ۱۳.۵ سانتی متروزن سه پایه ۱۹ گرمحداکثر وزن قابل تحمل ۱ کیلوگرمبال هد قابل تنظیم چند مرحله ایواسطه گوی شکل -هد اصلی- قابل تغییر ۹۰ درجه تا ۱۶۰ درجههولدر با دوام با دو مهره فلزیمحتوای جعبهQ166 P Mini Tripod : سه پایه عکاسی رومیزی ، + هد گوی شکل قابل گردش تا ۱۶۰ درجه + هولدر موبایل
  • جنس
    پلاستیک سخت
  • گستره بیشینه تحمل وزن
    از ۱ تا ۲ کیلوگرم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۱ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۵ سانتی‌متر
  • طول در هنگام بسته بودن
    ۲۰ سانتی متر
  • تعداد قطعات پایه
    سه عدد
  • نوع قفل پایه
    پیچشی
  • نوع هد
    ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سه پایه دوربین مدل LW215

سه پایه دوربین مدل LW215

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۲۵۰۰ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۲۱۰ سانتی‌متر
  • تعداد قطعات پایه
    سه عدد
  • نوع هد
    ثابت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ سه پایه دوربین مدل ۸۰۳ کد ۱۰

سه پایه دوربین مدل 803 کد 10

مشخصات

  • وزن
    ۶۵ گرم
  • سایر مشخصات
    سه پایه مخصوص flat
  • جنس
    آلومینیوم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۵۲۰ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • تعداد قطعات پایه
    سه عدد
  • نوع هد
    فاقد هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سه پایه دوربین جی ماری مدل KP2599

سه پایه دوربین جی ماری مدل KP2599

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۸ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • گستره بیشینه تحمل وزن
    از ۳ تا ۴ کیلوگرم
  • بیشینه تحمل وزن
    ۴ کیلوگرم
  • بیشینه ارتفاع
    ۱۶۵ سانتی‌متر
  • طول در هنگام بسته بودن
    ۵۳.۵
  • تعداد قطعات پایه
    چهار عدد
  • نوع قفل پایه
    گیره ای
  • کمینه ی ارتفاع
    ۵۳.۵
  • نوع هد
    پن هد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سه پایه دوربین در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید فریزبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا