لوازم آرایشیلوازم خانگی برقیملزومات گردش و سفر

سشوار مسافرتی، راهنمای خرید بهترین مارک سشوار مسافرتی کوچک و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید توپ والیبال باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

اگر اغلب در حال سفر هستید، برای کار یا تفریح به بیرون می‌روید سشوار مسافرتی می‌تواند یک وسیله سفری مهم باشد. سشوارهای هتلی، جایی که اصلاً وجود دارند، می‌توانند نسبتاً کم‌ بدرخشند، در حالی که خشک‌کردن با هوا می‌تواند برای انواع خاصی از موها کارساز باشد، برای دستیابی به حالت خشک‌شده در سالن به هوا و گرما نیاز دارید. سشوار مسافرتی سبک و جمع و جور روز به روز قدرتمندتر و پر از ویژگی‌ها می‌شود. بهترین سشوارهای مسافرتی با فناوری آب بندی که موها را سالم و براق نگه می‌دارد، موهای شما را زمانی که دور از خانه هستید، جذاب نگه می‌دارند و همانطور که دوست دارید خشک می‌شوند.

اگر سشوار مسافرتی مناسبی را انتخاب کنید، می‌توانید مطمئن باشید که موهای شما به همان اندازه براق و شیک خواهد بود که با تمام تجهیزات شما در خانه می‌شود. برخی از بهترین سشوارهای مسافرتی آنقدر خوب هستند که می‌توانید بدون هیچ مشکلی آن‌ها را با سشوار سایز کامل خود تعویض کنید. راهنمای ما، در زیر، نکات مهمی برای کمک به شما در انتخاب سشوار مسافرتی مناسب برای سفرتان دارد. برای یافتن لیست ما از بهترین سشوارهای مسافرتی که می‌توانید خریداری نمائید را پیمایش کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید سشوار مسافرتی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله برقی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع سشوار مسافرتی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید سشوار مسافرتی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

سشوار مسافرتی چیست و چه کاربردی دارد؟

سشوار وسیله‌ای است که برای صاف کردن و حالت دادن موها با پرتاب باد داغ و سرد این کار را انجام می‌دهد، در صورتی که سایز آن کوچک و سبک وزن باشد که قابلیت حمل آسان داشته باشد به آن سشوار سفری گفته می‌شود. سشوارهای سفری اغلب تاشو هستند و قدرت آن‌ها تقریبا با یک سشوار معمولی برابری می‌کند و شما دیگر مجبور به استفاده از سشوار هتلی نخواهید بود و سشوار شخصی خود را استفاده خواهید کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سشوار

انواع سشوار مسافرتی موجود در بازار:

هنگام انتخاب سشوار سفری ممکن است با کلمات فنی مانند یونی، نانو، سرامیک، تورمالین و تیتانیوم مواجه شوید. یونی و نانو جدیدترین فناوری‌ها هستند، در حالی که واژه‌های سرامیک، تورمالین و تیتانیوم به مواد کویل گرمایشی سشوار مربوط می‌شوند. انواع مختلف سشوار برای انواع مو مناسب هستند. آن‌ها ویژگی‌ها، مزایا و قیمت‌های متفاوتی دارند.

  1. سشوارهای یونی: یون‌های دارای بار منفی آزاد می‌کنند که مولکول‌های آب با بار مثبت را می شکند. اساساً سشوارهای یونی برای انواع موهای ظریف مناسب هستند اما برای موهای خیلی وز و ضخیم مناسب نیستند. میزان هوای گرم آزاد شده توسط سشوارهای یونی به مواد کویل حرارتی استفاده شده در آن بستگی دارد. این خشک کن‌ها برای یک ظاهر طراحی مناسب نیستند، زیرا میدان الکترومغناطیسی در این خشک کن‌ها تعبیه شده است. استفاده از خشک کن یونی برای مدت طولانی ممکن است به شما آسیب برساند.
  2. سشوارهای سرامیکی: نسبت به یونی ارزان هستند. این نوع سشوار دارای روکش سرامیکی روی کویل گرمایشی بوده و یا ساختار داخلی آن با خاک رس سرامیکی پوشانده شده است. این نوع سشوار برای موهای بلند مناسب می‌باشد، زیرا این سشوار حتی موهای گرم را نیز فراهم می‌کند. سشوارهای سرامیکی اشعه مادون قرمز تولید می‌کنند که مضر نیستند. در مورد انتخاب سشوار یونی یا سرامیکی، سردرگمی زیادی وجود دارد.
  3. سشوارهای مسافرتی تورمالین و تیتانیوم: تورمالین و تیتانیوم مواد مختلف دیگری هستند که برای پوشش سشوارها برای بهبود کارایی استفاده می‌شوند. این سشوارها نسبتاً گران هستند زیرا سنگ‌های قیمتی تورمالین و عنصر تیتانیوم تقاضای زیادی دارند. این سشوارها نسبت به سشوارهای یونی یا سرامیکی بسیار ملایم و سریع هستند. سشوارهای تورمالین و تیتانیوم ۵۰ برابر سریعتر از سشوارهای دیگر هستند. سشوارهای سرامیکی به عنوان سشوارهای ایمن در نظر گرفته می‌شوند و همچنین برای استفاده کنندگان مکرر، برای انواع موهای بلند، ضخیم و مجعد مناسب هستند.

بهترین سشوار مسافرتی برای موهای من:

  • موی صاف: به دنبال یک سشوار باشید که به اندازه کافی سبک باشد تا بتوانید به راحتی آن را بالای سر خود برای مدت طولانی نگه دارید، بنابراین می‌توانید با سشوار کردن موهای خود در طول آن، از ریشه تا انتها، یک حالت صاف عالی ایجاد کنید. عملکرد یونی برای نرم، براق و صاف کردن موهای صاف خوب است.
  • موی فرفری: اگر موهای مجعد به طور طبیعی خشک شوند، اغلب مشخص‌تر به نظر می‌رسند. برای جلوگیری از از دست دادن تعریف هنگام استفاده، سشوار را انتخاب کنید که بتواند موها را به آرامی و با دقت خشک کند. اگر ترجیح می دهید موهای خود را به طور طبیعی خشک کنید، سپس آن‌ها را سریع به حالت حجم در آورید، به دنبال سشوار سفری باشید که در تنظیمات بالا به سرعت خشک شود. استفاده از دیفیوزر یک راه خوب اما کند برای ایجاد فرهای حجیم است.
  • موهای وز شده: یک سشوار با نازل متمرکز کننده بسیار باریک انتخاب کنید تا بتوانید موهای خود را به صورت تکه تکه بدون دمیدن زیاد خشک کنید. از خشک کردن بیش از حد موها خودداری کنید و سشواری را انتخاب کنید که به شما این امکان را می‌دهد که آن‌ها را به آرامی و با احتیاط خشک کنید. عملکرد یونی برای براق و صاف کردن موها خوب است.
  • موهای ظریف: یک سشوار با یک نازل متمرکز کننده باریک انتخاب کنید تا ریشه‌ها را تقویت کند که به مو ظاهری حجیم می‌دهد. خشک کردن موهایتان در دمای پایین‌تر برای موهای نازک بهتر است، زیرا نسبت به موهای زبرتر در برابر شکستن آسیب پذیرتر هستند. گرما باعث آسیب می‌شود، زیرا رطوبت مو را از بین می برد و هر چه حرارت بیشتر شود، رطوبت بیشتری از بین می‌رود. در صورت امکان، موهای خود را با حرارت کم و تنظیمات سرعت خشک کنید و از نگه داشتن سشوار روی موهای خود خودداری کنید.

آیا واقعا به سشوار مسافرتی نیاز داریم؟

زمانی که در مسافرت قصد رفتن به یک جلسه کاری لحظه آخری را دارید، سشوار مسافرتی می‌تواند به عنوان یک نجات دهنده ظاهر شود و شما باید موهای خود را سریع خشک و حالت دهید. اگر مصاحبه شغلی باشد، حتی می‌توانید ظاهر خود را کنترل کنید، زیرا کارفرمایان تمرکز زیادی روی آرایش یک متقاضی دارند. به این ترتیب باید یک سشوار سفری با موتور قدرتمند DC و تنظیمات متعدد را انتخاب کنید.

چرا باید سشوار مسافرتی را تهیه کنیم؟

اگر به یک سفر کاری یا ماجراجویی می‌روید، لازم نیست از خرید بهترین سشوارهای مسافرتی صرف نظر کنید. این گجت‌های مفید کوچک هستند، اما تمام ویژگی‌های سشوار سایز کامل مانند تنظیمات مختلف گرما، تنظیمات هوای قابل انتخاب و فناوری یونی را دارند. برخی از این دستگاه‌ها بهترین جایگزین برای نمونه‌های فول سایز خود هستند.

تفاوت بین سشوار استاندارد و مسافرتی چیست؟

بزرگ‌ترین تفاوت بین سشوار سفری و سشوار معمولی که معمولاً در منزل استفاده می‌کنید اندازه آن است. در حالی که یک سشوار طراحی شده برای نگهداری در منزل می‌تواند به اندازه قدرت و ویژگی هایش بزرگ باشد، یک سشوار سفری در درجه اول به گونه‌ای طراحی شده است که برای بسته بندی آسان، سبک و فشرده باشد. بسیاری از سشوارهای مسافرتی دارای یک لولا در بالای دسته هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا شوند و یک بشکه کوتاه تر و پهن تر که جریان هوای زیادی را در فضای کوچکتر می‌دهد در اخیار شما قرار دهد. سشوار‌های مسافرتی معمولاً دارای یک سوئیچ ولتاژ دوگانه هستند که می توانند بین ۲۵۰ ولت و ۱۲۵ ولت تغییر کنند، بنابراین می‌توانید از خشک کن خود در هر نقطه از جهان استفاده کنید.

هنگام خرید سشوار مسافرتی به چه لوازم جانبی نیاز دارم؟

اکثر سشوارهای مسافرتی دارای یک نازل متمرکز هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا جریان هوا را در حین خشک کردن به قسمت خاصی از مو هدایت کنید تا ظاهری صاف تر و بدون وز داشته باشید. برخی نیز با جعبه مخصوص خود ارائه می‌شوند که به خشک‌کن کمک می‌کند داخل چمدان شما تمیز و ایمن بماند. اگر می‌خواهید موهای خود را پخش کنید، احتمالاً باید برس‌ها و ضمیمه پخش‌کننده خود را تهیه کنید‌. بررسی نمائید که پیوست شما با بشکه سشوار سفری سازگار است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید برس حرارتی

نکات مهمی که هنگام خرید سشوار مسافرتی باید جستجو کنید:

از بین فناوری یونی، تنظیمات چندگانه حرارت و سرعت، و حتی یک دکمه عکاسی خنک برای تثبیت استایل خود انتخاب کنید، همه در وسایل قابل حملی که فضای زیادی را در چمدان شما اشغال نمی کنند، استفاده می‌شود. هنگام انتخاب سشوار سفری، حتما این جزئیات مهم را بررسی کنید.

  1. ولتاژ: از آنجایی که کشورهای مختلف انواع مختلفی از برق دارند، ممکن است وقتی سشوار خانگی معمولی را با خود می‌برید، کار نکند. استفاده از سشوار با ولتاژ نامناسب می‌تواند منجر به سوختن فیوزها، شکستن سشوار غیر قابل تعمیر شود و در برخی موارد حتی می تواند به شما و موهای شما آسیب جدی وارد کند. سرمایه گذاری روی یک سشوار مسافرتی دو ولتاژ به این معنی است که می‌توانید موهای خود را در هر کجای دنیا و همچنین در منزل، خشک و حالت دهید. سشوارهای سفری دو ولتاژ دو تنظیم دارند که عبارتند از ۱۱۰-۲۲۰ ولت و ۲۲۰-۲۴۰ ولت. انتخاب این دو به این معنی است که می‌توانید از ولتاژ پایین‌تر در کشورهایی مانند ایالات متحده استفاده کنید، در حالی که ولتاژ بالاتر معمولاً در کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورهای دیگر یافت می‌شود.
  2. عنصر گرمایش: سشوارهای امروزی دارای فناوری حرارتی پیشرفته هستند که حالت دادن به موهای شما را به معنای واقعی کلمه آسان می کند. به دنبال مدل‌های یونی با عناصر گرمایش ساخته شده از سرامیک باشید. کویل‌های ساخته شده از حرارت سرامیکی به طور یکنواخت برای خشک شدن سریع و یکنواخت هستند. سشوارهای یونی از یون‌های منفی برای خنثی کردن بارهای مثبتی که باعث وز و وز شدن موها می‌شوند، استفاده می‌کنند که باعث می‌شود موهای صاف‌تر و ابریشمی‌تری داشته باشید. مدل‌هایی که دارای تورمالین هستند بسیار مؤثر می‌باشند، زیرا این سنگ نیمه قیمتی حتی یون‌های منفی بیشتری نسبت به سشوارهای یونی معمولی ساطع می‌کند. سشوارهای باکیفیت با قابلیت سرامیکی و یونی نیز موها را سریعتر خشک می‌کنند.
  3. محدوده دما: سشواری را انتخاب کنید که چندین تنظیم دما را ارائه می‌دهد، مانند سه قابلیت حرارت، دو سرعت و یک گزینه شات سرد، که به تنظیم موهای شما کمک می‌کند و اسپری‌های تکمیلی و محصولات مشابه را خشک می‌کند. هرچه تنظیمات سشوار شما بیشتر باشد، انعطاف پذیری بیشتری برای حالت دادن و خشک کردن خواهید داشت. تنظیمات پایین تر آسیب کمتری به مو وارد می‌کند. بهتر است زمانی که موهای شما مرطوب اما خیس نیست از آن استفاده کنید.
  4. راحتی محصول: در صورت امکان، سشوار را نگه دارید تا ببینید در دست شما چه حسی دارد. همچنین به وزن کلی سشوار توجه کنید، به خصوص اگر مرتباً از سشوار استفاده می‌کنید. برای سهولت در استایل، مدل وزن سبک تری را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی آن را در دست بگیرید.
  5. مسافرت کردن: اگر کمی سفر کنید، سشوارهای مخصوص مسافرتی را خواهید دید. اینها از نظر وزن سبک تر هستند، تا می‌شوند و ممکن است دارای سیم جمع شونده باشند. وقتی فضای چمدان محدود است، یک گزینه عالی است. اکنون که می‌دانید در یک سشوار باکیفیت به دنبال چه چیزی باشید، می‌توانید با امکانات آرایش مو، خود را شگفت زده کنید.
  6. اندازه و وزن: در نهایت، سشوار سفری شما باید یک سشوار عالی به شما بدهد بدون اینکه فضای زیادی در چمدان شما اشغال کند. برای انجام این کار، باید به وسایل کوچک‌تری که جمع و جور هستند نگاهی بیندازید و سایر ویژگی‌های صرفه‌جویی در فضا مانند دستگیره‌های تاشو یا کابل‌های جمع شونده را ارائه می‌دهند. وقتی صحبت از وزن می‌شود، به دنبال سشوارهایی باشید که نه‌تنها به اندازه‌ای سبک باشند که در چمدان‌تان فرورفتگی ایجاد نکنند، بلکه آنقدر سنگین نباشند که هنگام نگه‌داشتن آن، دست‌هایتان درد بگیرد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید سشوار مسافرتی مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه سشوار مسافرتی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ سشوار مسافرتی کد F44D

سشوار مسافرتی کد F44D

مشخصات

  • وزن
    ۱۷۰
  • تعداد متمرکز کننده
    ۱ عدد
  • توان مصرفی
    ۱۰۰۰ وات
  • سایر مشخصات
    چراغدار
  • طول سیم
    ۱ سانتی‌متر
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • نوع موتور
    AC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ سشوار مسافرتی کنورث مدل kw1040

 سشوار مسافرتی کنورث مدل kw1040

مشخصات

  • وزن:
    ۳۰۰
  • توان مصرفی
    ۱۶۰۰ وات
  • طول سیم
    ۱.۵ سانتی‌متر
  • امکانات ابزار
    سیستم یون ساز
  • نوع موتور
    AC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ سشوار مسافرتی وی جی ار مدل V-439

سشوار مسافرتی وی جی ار مدل V-439

مشخصات

  • وزن:
    ۳۰۰
  • تعداد متمرکز کننده
    ۱ عدد
  • توان مصرفی
    ۱۲۰۰-۱۶۰۰ وات
  • سایر مشخصات
    دو سرعته/دارای قابلیت هوای سرد/دارای دسته تاشو/دارای قابلیت محافظت در برابر گرمایش بیش از حد/طول کابل ۱.۸ متر
  • ولتاژ
    ۲۲۰-۱۱۰ ولت
  • اقلام همراه
    یک سری متمرکننده
  • قابلیت‌ها
    باد سرد
  • امکانات ابزار
    متمرکز کننده
  • نوع موتور
    DC
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • محدوده توان مصرفی
    بین ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ وات
  • جنس المنت
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ سشوار مسافرتی فیلیپس مدل HP8108

سشوار مسافرتی فیلیپس مدل HP8108

مشخصات

  • وزن:
    ۳۴۰
  • تعداد متمرکز کننده
    ۱ عدد
  • توان مصرفی
    ۱۰۰۰ وات
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • امکانات ابزار
    سیم گردان
  • نوع موتور
    DC
  • کاربرد به صورت
    نیمه حرفه‌ای
  • محدوده توان مصرفی
    کمتر از ۱۴۰۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ سشوار مسافرتی نووآ مدل N-662

سشوار مسافرتی نووآ مدل N-662

مشخصات

  • وزن
    ۱۶۰
  • تعداد متمرکز کننده
    ۱ عدد
  • توان مصرفی
    ۱۰۰۰ وات
  • طول سیم
    ۱ سانتی‌متر
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • قابلیت‌ها
    فناوری تولید یون
  • نوع موتور
    DC
  • کاربرد به صورت
    خانگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ سشوار مسافرتی مکسی مدل ۸۰۳۴

سشوار مسافرتی مکسی مدل 8034

مشخصات

  • وزن:
    ۲۰۰
  • توان مصرفی
    ۲۰۰۰ وات
  • طول سیم
    ۱.۸ سانتی‌متر
  • ولتاژ
    ۱۱۰-۲۲۰v ولت
  • امکانات ابزار
    حلقه آویختن
  • نوع موتور
    AC
  • محدوده توان مصرفی
    بین ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ سشوار مسافرتی پروویو مدل PW-3114

سشوار مسافرتی پروویو مدل PW-3114

مشخصات

  • وزن:
    ۴۳۷
  • تعداد متمرکز کننده
    ۱ عدد
  • توان مصرفی
    ۱۶۰۰ وات
  • طول سیم
    ۲ سانتی‌متر
  • ولتاژ
    ۲۲۰-۲۴۰ ولت
  • امکانات ابزار
    متمرکز کننده
  • نوع موتور
    DC
  • کاربرد به صورت
    خانگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ سشوار مسافرتی کمی مدل KM-6837

سشوار مسافرتی کمی مدل KM-6837

مشخصات

  • وزن
    ۳۲۰
  • توان مصرفی
    ۹۵۰ وات
  • طول سیم
    ۱.۵ سانتی‌متر
  • نوع موتور
    DC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ سشوار مسافرتی دی اس پی مدل ۸۰۱۰۳A به همراه اتو مو

سشوار مسافرتی دی اس پی مدل 80103A به همراه اتو مو

مشخصات

  • وزن:
    ۵۰۰
  • توان مصرفی
    ۱۰۰۰ وات وات
  • طول سیم
    ۱.۵ سانتی‌متر
  • امکانات ابزار
    حلقه آویختن
  • نوع موتور
    DC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ سشوار مسافرتی پرومکس مدل MXS-1050

سشوار مسافرتی پرومکس مدل MXS-1050

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰
  • توان مصرفی
    ۱۶۰۰ وات
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت ولت
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • امکانات ابزار
    حلقه آویختن
  • نوع موتور
    AC
  • کاربرد به صورت
    نیمه حرفه‌ای
  • محدوده توان مصرفی
    بین ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ سشوار مسافرتی رمینگتون مدل D1500 E51

سشوار مسافرتی رمینگتون مدل D1500 E51

مشخصات

  • وزن:
    ۶۶۲
  • تعداد متمرکز کننده
    ۲ عدد
  • توان مصرفی
    ۲۰۰۰ وات
  • سایر مشخصات
    طراحی کامپکت با دسته تاشو – تنظیم سرعت دوگانه – کیفیت ساخت بالا – دارای سری دیسپانسر برای حجم دهی به موها و سری متمرکز کننده برای حالت دهی به موها – سیستم محافظت در برابر گرم شدن بیش از حد – قابلیت تنظیم ولتاژ از ۲۴۰-۱۰۰ ولت برای استفاده در نقاط مختلف دنیا – این مدل با مدل مشابه موجود در سایت بجز تفاوت اندکی در بسته بندی هیچ تفاوت دیگری ندارد.
  • ولتاژ
    جهانی ولت
  • نوع موتور
    DC
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • محدوده توان مصرفی
    بین ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ وات
  • جنس المنت
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ سشوار مسافرتی شیائومی مدل H101

سشوار مسافرتی شیائومی مدل H101

مشخصات

  • وزن:
    ۵۶۶
  • توان مصرفی
    ۱۶۰۰ وات
  • اقلام همراه
    سری حالت دهنده و هدایت کننده جهت باد
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • امکانات ابزار
    قابلیت تنظیم سرعت
  • نوع موتور
    AC
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • محدوده توان مصرفی
    بین ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ سشوار مسافرتی مدل EH-ND41

سشوار مسافرتی مدل EH-ND41

مشخصات

  • وزن:
    ۲۷۵
  • تعداد متمرکز کننده
    ۱ عدد
  • توان مصرفی
    ۱۶۰۰ وات
  • طول سیم
    ۱.۴ سانتی‌متر
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • نوع موتور
    AC
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • جنس المنت
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ سشوار مسافرتی پرومکس مدل mas1040

سشوار مسافرتی پرومکس مدل mas1040

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۱۶۰۰ وات
  • طول سیم
    ۱.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • نوع موتور
    DC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ سشوار مسافرتی نوا مدل NV-657

سشوار مسافرتی نوا مدل NV-657

مشخصات

  • وزن:
    ۱۶۰
  • توان مصرفی
    ۱۲۰۰ وات وات
  • طول سیم
    ۱ سانتی‌متر
  • نوع موتور
    AC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ سشوار مسافرتی پرومکس مدل MX-8112

سشوار مسافرتی پرومکس مدل MX-8112

مشخصات

  • وزن:
    ۱۹۰
  • تعداد متمرکز کننده
    ۱ عدد
  • توان مصرفی
    ۱۲۰۰ وات
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • امکانات ابزار
    متمرکز کننده
  • نوع موتور
    AC
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • محدوده توان مصرفی
    بین ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ وات
  • جنس المنت
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ سشوار مسافرتی وی جی ار مدل V-426

سشوار مسافرتی وی جی ار مدل V-426

مشخصات

  • وزن:
    ۶۰۰
  • تعداد متمرکز کننده
    ۱ عدد
  • توان مصرفی
    ۱۶۰۰-۲۰۰۰ وات
  • سایر مشخصات
    سری متمرکننده دو لایه/
  • ولتاژ
    ۲۲۰-۲۴۰ ولت
  • قابلیت‌ها
    باد سرد
  • امکانات ابزار
    قابلیت تنظیم سرعت
  • نوع موتور
    DC
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • محدوده توان مصرفی
    بین ۱۸۰۰ تا ۲۰۰۰ وات
  • جنس المنت
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ سشوار مسافرتی وی اند جی سالون مدل ۱۰۰۰

سشوار مسافرتی وی اند جی سالون مدل 1000

مشخصات

  • وزن:
    ۱۵۲
  • توان مصرفی
    ۱۰۰۰ وات
  • طول سیم
    ۱ سانتی‌متر
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • نوع موتور
    AC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ سشوار مسافرتی سوکانی مدل SK-2202

سشوار مسافرتی سوکانی مدل SK-2202

مشخصات

  • وزن:
    ۴۹۵
  • تعداد متمرکز کننده
    ۱ عدد
  • توان مصرفی
    ۱۲۰۰ وات
  • طول سیم
    ۱.۵ سانتی‌متر
  • امکانات ابزار
    متمرکز کننده
  • نوع موتور
    AC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ سشوار مسافرتی نوا مدل NHD_003

سشوار مسافرتی نوا مدل NHD_003

مشخصات

  • وزن
    ۴۰۰
  • توان مصرفی
    ۱۰۰۰ وات
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • قابلیت‌ها
    باد سرد
  • امکانات ابزار
    قابلیت تنظیم سرعت
  • نوع موتور
    DC
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • محدوده توان مصرفی
    کمتر از ۱۴۰۰ وات
  • جنس المنت
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ سشوار مسافرتی مدل msd8859

سشوار مسافرتی مدل msd8859

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۴۵۰
  • طول سیم
    ۱ متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • بازه طول سیم
    ۱۲۰ تا ۲۰۰ سانتی‌متر
  • نوع موتور
    DC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ سشوار مسافرتی هایگز مدل ۶۶۰۴

سشوار مسافرتی هایگز مدل 6604

مشخصات

  • وزن:
    ۲۵۰
  • توان مصرفی
    ۳۰۰ وات
  • طول سیم
    ۱.۵ سانتی‌متر
  • امکانات ابزار
    متمرکز کننده
  • نوع موتور
    DC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ سشوار مسافرتی فیلیپس مدل BHD308

سشوار مسافرتی فیلیپس مدل BHD308

مشخصات

  • وزن
    ۶۸۰ GR
  • تعداد متمرکز کننده
    ۲ عدد
  • توان مصرفی
    ۱۶۰۰ وات
  • سایر مشخصات
    مجهز به تکنولوژی و محافظت کننده ی ترمو پروتکت فیلیپس – دسته تاشو – قویترین سشوار مسافرتی فیلیپس
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • امکانات ابزار
    دسته ارگونومیک
  • نوع موتور
    DC
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • محدوده توان مصرفی
    بین ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ سشوار مسافرتی آیدین ولت مدل HD 1211

سشوار مسافرتی آیدین ولت مدل HD 1211

مشخصات

  • وزن:
    ۲۰۰
  • توان مصرفی
    ۱۳۰۰ وات
  • سایر مشخصات
    حلقه آویز عملی و دسته تاشو ۲ سطح گرمایش توان: حداکثر ۱۳۰۰ وات، ۲۲۰-۲۴۰/۱۱۵ ولت
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • اقلام همراه
    شامل کیسه ذخیره سازی
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • امکانات ابزار
    حلقه آویختن
  • نوع موتور
    AC
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • محدوده توان مصرفی
    کمتر از ۱۴۰۰ وات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ سشوار مسافرتی فورمن مدل MS-669

سشوار مسافرتی  فورمن مدل MS-669

مشخصات

  • وزن:
    ۲۵۵
  • تعداد متمرکز کننده
    ۱ عدد
  • توان مصرفی
    ۱۲۰۰ وات
  • طول سیم
    ۱.۸ سانتی‌متر
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • اقلام همراه
    ۱ عدد سری متمرکز کننده
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • امکانات ابزار
    دسته ارگونومیک
  • نوع موتور
    AC
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • محدوده توان مصرفی
    کمتر از ۱۴۰۰ وات
  • جنس المنت
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ سشوار مسافرتی میجیا مدل CMJ02LXW

سشوار مسافرتی میجیا مدل CMJ02LXW

مشخصات

  • وزن:
    ۴۰۰
  • تعداد متمرکز کننده
    ۱ عدد
  • توان مصرفی
    ۱۶۰۰ وات
  • طول سیم
    ۱.۷ سانتی‌متر
  • نوع موتور
    AC
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • جنس المنت
    سرامیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ سشوار مسافرتی وی جی آر مدل V-432

سشوار مسافرتی وی جی آر مدل V-432

مشخصات

  • وزن:
    ۲۵۰
  • تعداد متمرکز کننده
    ۱ عدد
  • توان مصرفی
    ۱۰۰۰ وات
  • سایر مشخصات
    دو سرعته/دارای قابلیت هوای سرد/دارای دسته تاشو/دارای قابلیت محافظت در برابر گرمایش بیش از حد/طول کابل ۱.۸ متر
  • ولتاژ
    ۲۲۰-۲۴۰ ولت
  • اقلام همراه
    ۱ عدد متمرکزکننده
  • قابلیت‌ها
    باد سرد
  • امکانات ابزار
    حلقه آویختن
  • نوع موتور
    DC
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • محدوده توان مصرفی
    کمتر از ۱۴۰۰ وات
  • جنس المنت
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ سشوار مسافرتی نوا مدل ۱۲۹۰

سشوار مسافرتی نوا مدل 1290

مشخصات

  • وزن:
    ۱۸۰
  • توان مصرفی
    ۱۰۰۰ وات
  • طول سیم
    ۱ سانتی‌متر
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت
  • نوع موتور
    AC
  • کاربرد به صورت
    خانگی
  • جنس المنت
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ سشوار مسافرتی نیونوا مدل NV1400W

سشوار مسافرتی نیونوا مدل NV1400W

مشخصات

  • وزن:
    ۲۰۰
  • تعداد متمرکز کننده
    ۱ عدد
  • توان مصرفی
    ۱۴۰۰ وات وات
  • سایر مشخصات
    – پرتاب باد فوق العاده -توان بالا
  • طول سیم
    ۱.۳ سانتی‌متر
  • ولتاژ
    ۲۲۰ ولت تا ۲۴۰ ولت ولت
  • اقلام همراه
    – سری متمرکز کننده باد
  • قابلیت‌ها
    قابلیت تنظیم دما
  • امکانات ابزار
    متمرکز کننده
  • نوع موتور
    DC
  • کاربرد به صورت
    نیمه حرفه‌ای
  • محدوده توان مصرفی
    بین ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ وات
  • جنس المنت
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ سشوار مسافرتی مدل K001

سشوار مسافرتی مدل K001

مشخصات

  • وزن:
    ۲۰۰
  • توان مصرفی
    ۲۲۰ وات
  • طول سیم
    ۱ سانتی‌متر
  • نوع موتور
    AC
  • کاربرد به صورت
    خانگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید سشوار مسافرتی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید توپ والیبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا