آشپزخانهابزار برقیلوازم خانگی برقی

دستگاه پرس پلاستیک، راهنمای خرید انواع دستگاه دوخت پلاستیک دستی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه پرس پلاستیک باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری که در منزل و عطاری‌ها به آن احتیاج دارید دستگاه پرس پلاستیک است. در واقع زمانی که شما یک ماده غذایی پودری شکل را درون یک پلاستیک می‌ریزید، اگر درب آن بسته نباشد به طور کامل یا مقداری از آن ریخته می‌شود. حال اگر تنها یک ماده خریده باشید به راحتی می‌توانید آن را ته پلاستیک جمع کرده و مجدد از آن استفاده کنید. اما اگر دو یا چند ماده غذایی درون یک پلاستیک باشند. اگر ریخته شوند و با یکدیگر ترکیب شوند امکان جداکردن آن‌ها از یکدیگر وجود ندارد و مجبور می‌شوید آن‌ها را دور بیاندازید. در چنین شرایطی دستگاه پرس پلاستیک به شما کمک بزرگی خواهد کرد. زیرا درب پلاستیک را طوری پرس می‌کند که امکان هدر رفتن ماده درون آن به هیچ عنوان وجود ندارد.

البته شما می‌توانید درب پلاستیک را تا زده و بعد منگنه کنید. اما بهترین و اصولی‌ترین روش استفاده از دستگاه پرس پلاستیک است. تصور کنید بخواهید تعداد زیادی مواد غذایی را درون بسته پلاستیکی ریخته و درب همه آن‌ها را بخواهید منگنه کنید. این روش دقت کمی دارد و وقت زیادی را باید صرف بستن درب پلاستیک کنید. در این روش شما باید مدام خوراک منگنه را تهیه نمائید و مدام درون منگنه را‌پر از خوراک کنید. هزینه‌های این روش به کنار سرعت کار شما پایین می‌آید. اما شما به راحتی می‌توانید با خرید دستگاه پرس پلاستیک کار بسته بندی خود را شیک‌تر و تمیز‌تر با سرعت بالایی انجام دهید. در این روش امکان هدر رفت ماده مورد نظر وجود ندارد و بسته بندی کارخانه‌ای در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

دستگاه پرس‌پلاستیک چیست و چه کاربردی دارد؟

همیشه یکی از مشکلات اصلی تولید کنندگان مواد غذایی بسته بندی است. یکی از نکاتی که مشتری همیشه به آن توجه ویژه‌ای دارد این است که ماده خریداری شده پرس شده یا در بین راه بسته بندی آن باز شده است. پرس پلاستیک وسیله‌ای است که دارای یک المنت الکتریکی می‌باشد، شما دستگاه را به برق متصل می‌کنید و دکمه دستگاه را روی وضعیت روشن قرار می‌دهید. این وسیله از یک طرف ثابت و از طرف دیگر باز می‌شود. شما ماده مورد نظر خود را درون پلاستیک می‌ریزید. سپس دستگاه را از طرفی که متحرک است باز می‌کنید، بعد قسمت انتهایی پلاستیک را درون دستگاه قرار داده و آن را می‌بندید بعد از چند ثانیه درب بسته پرس می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه چسب حرارتی

انواع دستگاه پرس پلاستیک:

  1. دستگاه دوخت پلاستیک دستی: یکی از رایج‌ترین دستگاه‌های دوخت پلاستیک می‌باشد. مکانیسم اصلی کار با این دستگاه ایجاد حرارت به وسیله المنت الکتریکی است. این وسیله دو پلاستیک را روی هم پرس می‌کند به گونه‌ای که مواد داخل آن بیرون ریخته نشود. این دستگاه باعث می‌شود که وزن ماده مورد نظر شما ثابت بماند و فروشنده امکان کم فروشی را نداشته باشد به علت اینکه کل مراحل پرس کردن پلاستیک به وسیله دست انجام می‌گیرد به آن دستگاه دوخت دستی گفته می‌شود.
  2. دستگاه دوخت پلاستیک پدالی: این مدل مناسب استفاده خانگی نیست و بیشتر کاربرد صنعتی دارد. اگر روزانه حجم بالایی از پلاستیک را پرس می‌کنید نمونه دستی مناسب شما نخواهد بود و نیاز به یک نمونه پدالی دارید. این وسیله قادر به پرس کردن روزی تا ۱۰۰۰ بسته را دارد و نباید بیشتر از این تعداد با آن پرس کرد. برخلاف نمونه قبلی که در حالت نشسته هم می‌شد با آن کار کرد، در این مدل کاربر حتما باید در حالت ایستاده این کار را انجام دهد.
  3. دستگاه دوخت پلاستیک ریلی: در واقع این دستگاه مناسب یک کارگاه کوچک نیست و باید از آن در کارگاه‌های بزرگ صنعتی استفاده کرد. شما با این وسیله هر تعداد پلاستیک را که بخواهید در طول روز پرس می‌کنید و هیچ محدودیتی برای آن در نظر گرفته نشده است. در واقع این وسیله برای تیراژ بالا طراحی شده و برای خرید آن باید مبلغ بالایی را پرداخت کنید. کار با این دستگاه راحت‌تر از نمونه‌های قبلی بوده و سرعت بالاتری دارند.

مزایای استفاده از دستگاه پرس پلاستیک:

  • در مقایسه با کاری که برای شما انجام می‌دهند قیمت مناسبی دارند، پس می‌توان به این نتیجه رسید که ارزش خرید بالایی دارند.
  • با این وسیله شما می‌توانید سرعت بسته بندی کردن خود را تا چند برابر افزایش دهید و تولید روزانه خود را افزایش دهید.
  • از نظر بهداشتی بیشتر مورد تائید هستند، در واقع مشتری جنس خریداری شده را با خیالی آسوده خریداری می‌کند و نگران دست خورده شدن آن را در حین مراحل فروش ندارد.
  • نسبت به استفاده از چسب و منگنه اقتصادی‌تر هستند یعنی فقط یک بار برای خرید این وسیله هزینه می‌کنید و تا زمانی که خراب شود، از آن به صورت رایگان استفاده می‌کنید.

انواع دستگاه دوخت‌پلاستیک بر اساس سایز:

  • دستگاه دوخت پلاستیک ۱۵ سانتی‌متری
  • دستگاه دوخت پلاستیک ۲۰ سانتی‌متری
  • دستگاه دوخت پلاستیک ۲۵ سانتی‌متری
  • دستگاه دوخت پلاستیک ۳۰ سانتی‌متری
  • دستگاه دوخت پلاستیک ۴۰ سانتی‌متری
  • دستگاه دوخت پلاستیک ۵۰ سانتی‌متری
  • دستگاه دوخت پلاستیک ۶۰ سانتی‌متری

انواع دوخت در دستگاه پرس پلاستیک:

در کل این وسیله با دو نمونه پرس در بازار موجود است که شما باید با توجه به نوع نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید.

  1. دستگاه پرس تک دوخت: این وسیله تنها دارای یک لبه دوخت می‌باشد و به وسیله آن شما می‌توانید یک محل دوخت روی پلاستیک خود ایجاد کنید.
  2. دستگاه پرس دو دوخت: این دستگاه دارای دو لبه دوخت با فاصله مشخص کنار یک دیگر است. این دستگاه به شما کمک می‌کند که روی پلاستیک دو دوخت با فاصله مشخص ایجاد نمائید.
  3. دستگاه پرس و برش: گاهی تولید کننده تمایل ندارد که بعد از پرس اضافی پلاستیک باقی بماند به همین منظور این مدل بهترین گزینه است. یعنی بعد از پرس شدن پلاستیک اضافه درب ان از محل پرس بریده شده و از آن جدا می‌شود.

بهترین مارک دستگاه پرس پلاستیک:

هیچ گاه نمی‌توان با قاطعیت کامل یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک دستگاه دوخت پلاستیک معرفی کرد. زیرا برند‌های باکیفیت زیادی در این زمینه وجود دارند که نمی‌توان یکی از آن‌ها را به شما معرفی کرد زیرا این کار به نوعی تبلیغ محسوب می‌شوند و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای دستگاه دوخت پلاستیک را به شما معرفی می‌کنیم.

  • دستگاه دوخت پلاست سپهر الکترونیک
  • دستگاه دوخت پلاست ترانس پک
  • دستگاه دوخت پلاست کیمیا
  • دستگاه دوخت پلاست مانا
  • دستگاه دوخت پلاست سامکو
  • دستگاه دوخت پلاست کنزاکس

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساطور گوشت و سبزیجات

نکات مهم هنگام خرید دستگاه پرس پلاستیک:

  1. قیمت دستگاه: شاید اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید این وسیله قیمت آن باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری شما باید میزان بودجه را در مورد خرید دستگاه دوخت پلاستیک مشخص کنید، با مشخص کردن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما خارج شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع دستگاه: این وسیله مدل‌های مختلفی دارد، شما باید با توجه به نوع پرس و حجم کاری خود نوع دستگاه را مشخص کنید. اگر این وسیله را برای دوخت تعداد محدودی پلاستیک در روز می‌خواهید باید به سراغ نمونه دستی بروید. اما اگر کار شما تقریبا از محدوده خانگی خارج شود و تقریبا حجم پرس کردن بسته‌ها به روزی حتی ۱۰۰۰ عدد برسد، باید از نمونه پدالی استفاده کنید، زیرا به نمونه دستی آسیب وارد می‌شود. اما اگر حجم پرس کردن بسته‌های شما به روزی بیش از ۱۰۰۰ عدد برسد، شما می‌توانید یک نمونه ریلی را خریداری کنید.
  3. تعداد و نوع دوخت: این دستگاه در سه نمونه دوخت پلاستیک در بازار موجود است. شما باید با توجه به نوع کار خود یکی از مدل‌های آن را انتخاب کنید. اولین نمونه تک دوخت می‌باشد، مدل تک دوخت دارای یک لبه داغ شونده بوده و پلاستیک را تنها در یک ناحیه پرس می‌کند. اما نمونه دیگری وجود دارد که به دو دوخت معرف است، این مدل دارای دو لبه داغ شونده می‌باشد که قادر به پرس کردن پلاستیک در دو نقطه مشخص است. نمونه دیگری هم وجود دارد که بعد از پرس پلاستیک در نقطه مشخص اضافی آن را برش می‌دهد.
  4. سایز دستگاه: به دلیل اینکه پلاستیک‌ها همه یک اندازه نیستند و سایز آن‌ها بزرگ یا کوچک است، دستگاه‌های دوخت پلاستیک هم در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شوند. که شما باید با توجه به اندازه بزرگترین پلاستیکی که قرار است ان را با این دستگاه پرس کنید اندازه دستگاه خود را مشخص کنید. اگر بزرگترین پلاستیکی که قرار است درب آن را پرس کنید ۴۰ سانتی متر است باید نمونه‌ ۴۰ سانتی را خریداری کنید. در ابتدای همین مقاله تک تک سایزهای این وسیله را معرفی کردیم.
  5. توان حرارتی: توان حرارتی هر وسیله برقی به وسیله وات سنجیده می‌شود. هر چه میزان وات وسیله‌ای بیشتر باشد، دستگاه قدرت گرمایشی بیشتری دارد. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که هر چه وات دستگاه بیشتر باشد وسیله برق بیشتری هم مصرف می‌کند. جنس و ضخامت پلاستیک ارتباط مستقیمی با این موضوع دارد. اگر از پلاستیک‌های نازک استفاده می‌کنید، یک دستگاه وات پایین هم کار شما را انجام می‌دهد. در صورت استفاده از پلاستیک ضخیم باید دستگاه با توان بیشتری را انتخاب کنید.
  6. برند محصول: اگر باز هم با وجود توضیحاتی که در این مقاله داده شد باز هم احساس می‌کنید، در مورد خرید این وسیله اطلاعات لازم را به دست نیاورده‌اید. می‌توانید به سراغ خرید برندهای معروف و شناخته شده بروید، این محصولات معمولا کیفیت بالایی دارند. زیرا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. از طرفی تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک جنس معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می دهید.

روش نگهداری از دستگاه پرس پلاستیک:

  • همیشه فقط زمان استفاده از دستگاه آن را به برق متصل کنید، این کار سبب افزایش طول عمر المنت‌های دستگاه می‌شود.
  • هرگز اگر دستگاه شما توان حرارتی پایینی دارد از آن برای پرس کردن پلاستیک ضخیم استفاده نکنید، زیرا مدت بیشتری باید روی پلاستیک بماند و به المنت‌های دستگاه آسیب وارد می‌شود.
  • همیشه هنگام استفاده از دستگاه اطمینان حاصل کنید که دو شاخه وسیله به طور کامل در پریز برق قرار گرفته شده، اتصال ضعیف به پریز برق سبب خرابی دستگاه می‌شود.
  • همیشه از دستگاه در مکان سرپوشیده استفاده کنید، نباید زیر باران قرار داشته باشد چون یک وسیله برقی است و خطر برق گرفتگی و سوختن دستگاه با باران خیلی زیاد است.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می‌توانید دستگاه پرس پلاستیک مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای دستگاه دوخت پلاستیک ارزان، پرقدرت و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ دستگاه پرس پلاستیک سپهر الکترونیک مدل تک دوخت کد ۲۰cm

دستگاه پرس پلاستیک سپهر الکترونیک مدل تک دوخت کد 20cm

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰×۱۱×۱۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۹۲۰ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    – توان ۳۰۰ وات – ولتاژ ۲۲۰ ولت
  • طول سیم
    ۱۵۰ سانتی متر
  • توان
    ۳۰۰ وات
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    دسته
  • محفظه
    باکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل دوخت و برش تایمردار کد ۵۰CM

پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل دوخت و برش تایمردار کد 50CM

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۴×۱۸×۱۲ سانتی‌متر
  • اقلام همراه محصول
    پک یدکی یک المنت دوخت و یک المنت برش و یک پارچه نسوز اضافه
  • سایر ویژگی‌ها
    دستگاه دوخت پلاستیک تایمر دار مدل دوخت وبرش سایز نسبتا بزرگ ،پرتوان وباکیفیت:- دارای تایمر جهت قطع گرمایش المنت بطور خودکار- دارای پک یدکی دسته پرس و المنت و پارچه نسوز- دارای لامپ ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن المنت و بوق هشدار اتمام فرایند- طول دوخت حداکثر ۵۰۰mm
  • طول سیم
    ۱۲۰ سانتی متر
  • توان
    ۶۱۰ وات
  • ظرفیت
    ۱ لیتر
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل دوخت عریض تایمردار کد ۵۰CM

پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل دوخت عریض تایمردار کد 50CM

مشخصات

  • اقلام همراه محصول
    پک یدکی المنت عریض و پارچه نسوز اضافه ودسته نگهدارنده گرد به رنگ مشکی
  • سایر ویژگی‌ها
    دستگاه دوخت پلاستیک تایمر دار مدل تک دوخت عریض:- دستگاه دوخت عریض بسیار بسیار دوخت زیبا ومطمئنی دارد وبرای بسته بندی ها در امور مختلف قابل استفاده است- دارای تایمر جهت قطع گرمایش المنت بطور خودکار- دارای پک یدکی دسته پرس و المنت و پارچه نسوز- دارای لامپ ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن المنت و بوق هشدار اتمام فرایند- طول دوخت حداکثر ۵۰۰mm- ترانس بسیار قوی- پهنای دوخت :۵ الی ۶ میلی متر (بسته به جنس پلاستیک متفاوت است که دوخت با چقدر پهنا نشان داده شود)- برای استفاده از این دستگاه ویافتن دمای لازم برای یک پلاستیک لازم هست از حداقل دمای ممکن مثلا حدودا نیم درجه شروع کرد و امتحان کرد که دوخت کامل انجام شده یاضعیف است اگر ضعیف باشد کم کم به صورت ۰.۲ درجه افزایش میدهیم اگر هم پلاستیک آب شد که به این معنی میباشد که آن دمابرای آن ضخامت پلاستیک زیاد استو باید دما را کم کرد
  • طول سیم
    ۱۲۰ سانتی متر
  • توان
    ۶۰۰ وات
  • ظرفیت
    ۰۰ لیتر
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دستگاه پرس پلاستیک سپهر الکترونیک مدل ۵ میلی متر ۲۰cm

 دستگاه پرس پلاستیک سپهر الکترونیک مدل 5 میلی متر 20cm

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰×۱۱×۱۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰۰۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    تایمردار
  • سایر ویژگی‌ها
    – توان ۳۰۰ وات – ولتاژ ۲۲۰ ولت-دوخت ۵ میلی متری
  • طول سیم
    ۱۵۰ سانتی متر
  • توان
    ۳۰۰ وات
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    دسته
  • محفظه
    باکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ پرس دستی مدل پرس دستی دوخت پلاستیک سپهر الکترونیک مدل دوخت و برش ۵۰cm

پرس دستی مدل پرس دستی دوخت پلاستیک سپهر الکترونیک مدل دوخت و برش 50cm

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۸x12x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵.۸ گرم
  • اقلام همراه محصول
    پک یدکی المنت و دسته پرس و پارچه نسوز
  • سایر ویژگی‌ها
    – دارای پک یدکی دسته پرس و المنت و پارچه نسوز- دارای تایمر جهت قطع گرمایش المنت بطور خودکار- توانایی برش قسمت اضافی پلاستیک در هنگام دوخت- دارای لامپ ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن المنت و بوق هشدار اتمام فرایند- طول دوخت حداکثر ۵۰۰mm
  • طول سیم
    ۱.۲ سانتی متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک کیمیا مدل تک دوخت ۱۰۰cm-300w

پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک کیمیا مدل تک دوخت 100cm-300w

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱۲x12x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵ گرم
  • اقلام همراه محصول
    پک یدکی المنت و پارچه نسوز
  • سایر ویژگی‌ها
    – دارای پک یدکی دسته پرس و المنت و پارچه نسوز- دارای تایمر جهت قطع گرمایش المنت بطور خودکار- دارای لامپ ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن المنت و بوق هشدار اتمام فرایند- طول دوخت حداکثر ۱۰۰۰mm
  • طول سیم
    ۱.۲ سانتی متر
  • توان
    ۳۰۰ وات
  • ظرفیت
    ۲۲۰ ولت لیتر
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دستگاه پرس پلاستیک سپهر الکترونیک مدل تک دوخت کد ۱۵cm

دستگاه پرس پلاستیک سپهر الکترونیک مدل تک دوخت کد 15cm

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶×۱۵×۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰۰ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    – توان ۳۰۰ وات – ولتاژ ۲۲۰ ولت- تایمر دار
  • طول سیم
    ۱۰۰ سانتی متر
  • توان
    ۳۰۰ وات
  • جنس بدنه
    فلز
  • محفظه
    باکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک کیمیا مدل تک دوخت ۶۰cm

پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک کیمیا مدل تک دوخت 60cm

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۳x12x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴.۵ گرم
  • اقلام همراه محصول
    پک یدکی المنت و پارچه نسوز
  • سایر ویژگی‌ها
    – دارای پک یدکی دسته پرس و المنت و پارچه نسوز- دارای تایمر جهت قطع گرمایش المنت بطور خودکار- دارای لامپ ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن المنت و بوق هشدار اتمام فرایند- طول دوخت حداکثر ۶۰۰mm
  • طول سیم
    ۱.۲ سانتی متر
  • توان
    ۳۰۰ وات
  • ظرفیت
    ۲۲۰ ولت لیتر
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دستگاه وکیوم مدل هامر به همراه پلاستیک وکیوم

دستگاه وکیوم مدل هامر به همراه پلاستیک وکیوم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x7x7 سانتی‌متر
  • اقلام همراه محصول
    ۱۵ عدد پلاستیک وکیومکابل برق
  • سایر ویژگی‌ها
    مکش هوا داخل پلاستیک وکیوم و پرسمناسب برای منزل و محل کار
  • طول سیم
    ۱۰۰ سانتی متر
  • توان
    ۹۰ وات
  • ظرفیت
    ۰.۸ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل دو دوخت تایمردار کد ۳۰CM

پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل دو دوخت تایمردار کد 30CM

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۲×۱۲×۱۸ سانتی‌متر
  • اقلام همراه محصول
    پک یدکی دو المنت و یک پارچه نسوز اضافه
  • سایر ویژگی‌ها
    دستگاه دوخت پلاستیک تایمر دار مدل دو دوخت:- دارای تایمر جهت قطع گرمایش المنت بطور خودکار- دارای پک یدکی دسته پرس و المنت و پارچه نسوز- دارای لامپ ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن المنت و بوق هشدار اتمام فرایند- طول دوخت حداکثر ۳۰۰mm
  • طول سیم
    ۱۲۰ سانتی متر
  • توان
    ۴۵۰ وات
  • ظرفیت
    ۱ لیتر
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک کیمیا مدل تک دوخت ۳۰cm

پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک کیمیا مدل تک دوخت 30cm

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۲x12x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ گرم
  • اقلام همراه محصول
    پک یدکی المنت و پارچه نسوز
  • سایر ویژگی‌ها
    – دارای پک یدکی دسته پرس و المنت و پارچه نسوز- دارای تایمر جهت قطع گرمایش المنت بطور خودکار- دارای لامپ ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن المنت و بوق هشدار اتمام فرایند- طول دوخت حداکثر ۳۰۰mm
  • طول سیم
    ۱.۲ سانتی متر
  • توان
    ۳۰۰ وات
  • ظرفیت
    ۲۲۰ ولت لیتر
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک کیمیا مدل دوخت و برش ۲۵cm-300w

پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک کیمیا مدل دوخت و برش 25cm-300w

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۲x12x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳.۳ گرم
  • اقلام همراه محصول
    پک یدکی المنت و پارچه نسوز
  • سایر ویژگی‌ها
    – دارای پک یدکی دسته پرس و المنت و پارچه نسوز- دارای تایمر جهت قطع گرمایش المنت بطور خودکار- دارای لامپ ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن المنت و بوق هشدار اتمام فرایند- طول دوخت حداکثر ۲۵۰mm- امکان برش قسمت اضافی پلاستیک که سبب سرعت عمل انجام فرایند و زیبایی دوخت میشود.
  • طول سیم
    ۱.۲ سانتی متر
  • توان
    ۳۰۰ وات
  • ظرفیت
    ۲۲۰ ولت لیتر
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دستگاه پرس پلاستیک سپهر الکترونیک مدل ۵ میلی متر ۳۰cm

 دستگاه پرس پلاستیک سپهر الکترونیک مدل 5 میلی متر 30cm

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰×۱۱×۱۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    تایمردار
  • سایر ویژگی‌ها
    – توان ۳۰۰ وات – ولتاژ ۲۲۰ ولت-دوخت ۵ میلی متری
  • طول سیم
    ۱۵۰ سانتی متر
  • توان
    ۳۰۰ وات
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    دسته
  • محفظه
    باکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل تک دوخت تایمردار کد ۶۰CM

پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل تک دوخت تایمردار کد 60CM

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۴×۱۸×۱۲ سانتی‌متر
  • اقلام همراه محصول
    پک یدکی المنت و پارچه نسوز اضافه
  • سایر ویژگی‌ها
    دستگاه دوخت پلاستیک تایمر دار مدل تک دوخت:- دارای تایمر جهت قطع گرمایش المنت بطور خودکار- دارای پک یدکی دسته پرس و المنت و پارچه نسوز- دارای لامپ ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن المنت و بوق هشدار اتمام فرایند- طول دوخت حداکثر ۶۰۰mm
  • طول سیم
    ۱۲۰ سانتی متر
  • توان
    ۴۵۰-۵۰۰ وات
  • ظرفیت
    ۱ لیتر
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دستگاه پرس پلاستیک سپهر الکترونیک مدل ۸ میلی متر ۲۰cm

 دستگاه پرس پلاستیک سپهر الکترونیک مدل 8 میلی متر 20cm

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۰×۱۱×۱۹ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    تایمردار
  • سایر ویژگی‌ها
    – توان ۳۰۰ وات – ولتاژ ۲۲۰ ولت-دوخت ۸ میلی متری
  • طول سیم
    ۱۵۰ سانتی متر
  • توان
    ۳۰۰ وات
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    دسته
  • محفظه
    باکس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل دو دوخت ۲۰cm

پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل دو دوخت 20cm

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰×۱۵×۳۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳.۲ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    دارای تایمر جهت قطع گرمایش خودکار
  • طول سیم
    ۱.۵ سانتی متر
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دستگاه وکیوم مدل آگوستا به همراه پلاستیک وکیوم

دستگاه وکیوم مدل آگوستا به همراه پلاستیک وکیوم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x7x7 سانتی‌متر
  • اقلام همراه محصول
    ۳۵ عدد پلاستیک وکیوم، کابل برق
  • سایر ویژگی‌ها
    مکش هوا داخل پلاستیک وکیوم و پرسمناسب برای منزل و محل کاردار
  • طول سیم
    ۱۰۰ سانتی متر
  • توان
    ۹۰ وات
  • ظرفیت
    ۰.۸ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک کیمیا مدل دوخت و برش ۴۰cm-300w

پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک کیمیا مدل دوخت و برش 40cm-300w

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۲x12x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴ گرم
  • اقلام همراه محصول
    پک یدکی المنت و پارچه نسوز
  • سایر ویژگی‌ها
    – دارای پک یدکی دسته پرس و المنت و پارچه نسوز- دارای تایمر جهت قطع گرمایش المنت بطور خودکار- دارای لامپ ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن المنت و بوق هشدار اتمام فرایند- طول دوخت حداکثر ۴۰۰mm- امکان برش قسمت اضافی پلاستیک که سبب سرعت عمل انجام فرایند و زیبایی دوخت میشود.
  • طول سیم
    ۱.۲ سانتی متر
  • توان
    ۳۰۰ وات
  • ظرفیت
    ۲۲۰ ولت لیتر
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ پرس دستی مدل پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل دوخت و برش تایمردار کد ۳۰CM

پرس دستی مدل پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل دوخت و برش تایمردار کد 30CM

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۲×۱۸×۱۲ سانتی‌متر
  • اقلام همراه محصول
    پک یدکی یک المنت دوخت و یک المنت برش و یک پارچه نسوز اضافه
  • سایر ویژگی‌ها
    دستگاه دوخت پلاستیک تایمر دار مدل دوخت وبرش:- دارای تایمر جهت قطع گرمایش المنت بطور خودکار- دارای پک یدکی دسته پرس و المنت و پارچه نسوز- دارای لامپ ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن المنت و بوق هشدار اتمام فرایند- طول دوخت حداکثر ۳۰۰mm
  • طول سیم
    ۱۲۰ سانتی متر
  • توان
    ۴۰۰ وات
  • ظرفیت
    ۱ لیتر
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دستگاه وکیوم مدل ZKF به همراه پلاستیک وکیوم

دستگاه وکیوم مدل ZKF به همراه پلاستیک وکیوم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۶x7x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۱۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    ۲۰ عدد پلاستیک طرح دار مخصوص وکیوم توسط دستگاهدستگاه وکیوم مدل ZKFدفترچهکابل
  • سایر ویژگی‌ها
    قابلیت مکش و دوخت پلاستیک وکیوم
  • طول سیم
    ۱۰۰ سانتی متر
  • توان
    ۹۰ وات
  • ظرفیت
    ۰.۷ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دستگاه پرس پلاستیک سپهر الکترونیک مدل تک دوخت کد ۳۰c

دستگاه پرس پلاستیک سپهر الکترونیک مدل تک دوخت کد 30c

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰×۱۶×۴۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۶۰۰ گرم
  • سایر ویژگی‌ها
    دستگاه پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل تک دوخت تایمردار مخصوص پرس پلاستیک های در ابعاد ۳۰ سانتیمتر.
  • طول سیم
    ۱۵۰ سانتی متر
  • توان
    ۳۰۰ وات
  • ظرفیت
    ۲۲۰ لیتر
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک کیمیا مدل تک دوخت ۲۵cm

پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک کیمیا مدل تک دوخت 25cm

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x12x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ گرم
  • اقلام همراه محصول
    پک یدکی المنت و پارچه نسوز
  • سایر ویژگی‌ها
    – دارای پک یدکی دسته پرس و المنت و پارچه نسوز- دارای تایمر جهت قطع گرمایش المنت بطور خودکار- دارای لامپ ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن المنت و بوق هشدار اتمام فرایند- طول دوخت حداکثر ۲۵۰mm
  • طول سیم
    ۱.۲ سانتی متر
  • توان
    ۳۰۰ وات
  • ظرفیت
    ۲۲۰ولت لیتر
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک کیمیا مدل تک دوخت تایمر ۲۰cm

پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک کیمیا مدل تک دوخت تایمر 20cm

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x12x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۷ گرم
  • اقلام همراه محصول
    پک یدکی المنتدسته پرس و پارچه نسوز
  • سایر ویژگی‌ها
    – دارای پک یدکی دسته پرس و المنت و پارچه نسوز- دارای تایمر جهت قطع گرمایش المنت بطور خودکار- دارای لامپ ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن المنت و بوق هشدار اتمام فرایند- طول دوخت حداکثر ۲۰۰mm
  • طول سیم
    ۱.۲ سانتی متر
  • توان
    ۳۰۰ وات
  • ظرفیت
    ۲۲۰ ولت لیتر
  • جنس بدنه
    فلز
  • امکانات ظاهری
    پایه ضد لغزش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل دو دوخت HS2-25

پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل دو دوخت HS2-25

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۸x12x18 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳ گرم
  • اقلام همراه محصول
    پک یدکی المنتدسته پرس و پارچه نسوز
  • سایر ویژگی‌ها
    – دارای پک یدکی دسته پرس و المنت و پارچه نسوز- دارای تایمر جهت قطع گرمایش المنت بطور خودکار- دارای لامپ ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن المنت و بوق هشدار اتمام فرایند- طول دوخت حداکثر ۲۵۰mm- دوخت دستگاه های دودوخت بسیار مقاوم بوده وبرای بسته بندی مایعات داخل پلاستیک بسیار کارآمد میباشد.
  • طول سیم
    ۱.۲ سانتی متر
  • توان
    ۳۰۰ وات
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ دستگاه وکیوم مدل سیلر زاکس به همراه پلاستیک وکیوم

دستگاه وکیوم مدل سیلر زاکس به همراه پلاستیک وکیوم

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۷x7x7 سانتی‌متر
  • اقلام همراه محصول
    ۴۹ عدد پلاستیک وکیوم کابل برق
  • سایر ویژگی‌ها
    مکش هوا داخل پلاستیک وکیوم و پرسمناسب برای منزل و محل کار
  • طول سیم
    ۱۰۰ سانتی متر
  • توان
    ۹۰ وات
  • ظرفیت
    ۰.۸ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک کیمیا مدل تک دوخت تایمردار کد ۱۵CM

پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک کیمیا مدل تک دوخت تایمردار کد 15CM

مشخصات

  • اقلام همراه محصول
    المنت و پدنسوز اضافه
  • سایر ویژگی‌ها
    دستگاه دوخت پلاستیک تایمر دار مدل تک دوخت سایز کوچک:- دارای تایمر جهت قطع گرمایش المنت بطور خودکار- دارای پک یدکی دسته پرس و المنت و پارچه نسوز- دارای لامپ ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن المنت و بوق هشدار اتمام فرایند- طول دوخت حداکثر ۱۵۰mm
  • طول سیم
    ۱۲۰ سانتی متر
  • توان
    ۲۵۰ وات
  • ظرفیت
    ۰۰ لیتر
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل دوخت و برش تایمردار کد ۴۰CM

پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل دوخت و برش تایمردار کد 40CM

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۴×۱۸×۱۲ سانتی‌متر
  • اقلام همراه محصول
    پک یدکی یک المنت دوخت و یک المنت برش و یک پارچه نسوز اضافه
  • سایر ویژگی‌ها
    دستگاه دوخت پلاستیک تایمر دار مدل دوخت وبرش:- دارای تایمر جهت قطع گرمایش المنت بطور خودکار- دارای پک یدکی دسته پرس و المنت و پارچه نسوز- دارای لامپ ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن المنت و بوق هشدار اتمام فرایند- طول دوخت حداکثر ۴۰۰mm
  • طول سیم
    ۱۲۰ سانتی متر
  • توان
    ۵۴۰ وات
  • ظرفیت
    ۱ لیتر
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل دو دوخت تایمردار کد ۵۰CM

پرس دستی پلاستیک سپهر الکترونیک مدل دو دوخت تایمردار کد 50CM

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲×۱۷×۶۴ سانتی‌متر
  • اقلام همراه محصول
    پک یدکی دو المنت و یک پارچه نسوز اضافه
  • سایر ویژگی‌ها
    دستگاه دوخت پلاستیک تایمر دار مدل دو دوخت سایز نسبتا بزرگ:- دارای تایمر جهت قطع گرمایش المنت بطور خودکار- دارای پک یدکی دسته پرس و المنت و پارچه نسوز- دارای لامپ ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن المنت و بوق هشدار اتمام فرایند- طول دوخت حداکثر ۵۰۰mm
  • طول سیم
    ۱۲۰ سانتی متر
  • توان
    ۶۰۰ وات
  • ظرفیت
    ۱ لیتر
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه پرس پلاستیک در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تخت یک نفره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا