لباس ورزشی زنانهلباس ورزشی مردانهلوازم ورزشی

دستکش بدنسازی، راهنمای خرید بهترین مارک دستکش بدنسازی اورجینال

نکات مهمی که هنگام خرید دستکش بدنسازی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

دستکش بدنسازی دستکش‌های وزنه برداری، دستکش‌های ورزشی یا دستکش‌های تمرینی، هر نامی که انتخاب می‌کنید، لوازم ضروری برای وزنه برداری هستند. بدون دستکش بدنسازی تمایل به ایجاد پینه، تاول یا آسیب دیدن در حین وزنه برداری دور از ذهن نیست. بخش کوچکی از جامعه وزنه برداری بر این عقیده هستند که دستکش‌های تمرینی به طور کامل از ایجاد پینه یا تاول جلوگیری نمی‌کنند، این گفته تا حدی درست است. با این حال، شما نمی‌توانید خطر افتادن میله سالن بدنسازی از دستانتان و برخورد با سینه یا هر قسمتی از بدنتان را در حین وزنه برداری تحمل کنید. همانطور که گفته شد، بیائید به دستکش‌ بدنسازی و همه چیزهایی که در مورد دستکش‌های بدنسازی باید بدانید توجه داشته باشیم.

دستکش‌های وزنه‌برداری، دوچرخه‌سواری یا دستکش بدنسازی فرقی نمی‌کند، اینها دستکش‌هایی هستند که می‌توانند همه این کارها را انجام دهند و آن‌ها را به بهترین انتخاب کلی ما تبدیل ‌کنند. آن‌ها که با میکروفیبر سبک وزن با کیفیت بالا طراحی شده‌اند، حداکثر دوام را ارائه می‌دهند، بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که این کار را برای مدت طولانی به خوبی انجام دهند. این دستکش‌های بدنسازی دارای دو بند Velcro هستند که قابل تنظیم می‌باشند و ثبات مچ را فراهم می‌کنند. کف دست سیلیکا ژل باعث می‌شود تا چسبندگی فوق‌العاده‌ای داشته باشید. دستکش بدنسازی حداکثر پشتیبانی و ایمنی را به شما ارائه می‌دهد تا به راحتی، به طور موثر و ایمن وزنه‌های سنگین را بلند کنید یا این چسبندگی محکم را روی دسته وزنه داشته باشید.

دستکش بدنسازی چیست و چه کاربردی دارد؟

دستکش بدنسازی یکی از ملزومات ضروری برای جلوگیری از هر گونه آسیب در حین تمرین در نظر گرفته می‌شود. این یک پشتیبانی اضافی برای دست، مچ دست و کف دست شما را ارائه می‌دهد. همچنین از دست شما محافظت می‌کند و باعث می‌شود بدون هیچ گونه نگرانی تمرین کنید. توصیه می‌شود دستکش‌های باشگاهی داشته باشید که از همه نگرانی‌های احتمالی دور شده و همچنین دستان شما را نرم و بدون عرق نگه می‌دارد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستکش موتور سواری

دستکش بدنسازی را چه کسی اختراع کرد؟

ظاهراً طرح‌ها و ثبت اختراعات دستکش‌های وزنه برداری زیادی وجود دارد، بنابراین مخترعان زیادی وجود دارد. با این حال، دستکش سنتی وزنه برداری با یک بند دور تا دور، برای اولین بار توسط چارلز کاسول و ریچارد کی دیویس در سال ۱۹۹۵ اختراع شدند.

اجزای تشکیل دهنده دستکش بدنسازی:

  • سمت کف دست: ناحیه بالشتک شده با سیلیکون، اسپندکس و میکروفیبر برای بالشتک کردن و ایجاد یک چسبندگی مطمئن بر روی دسته‌های دستگاه تناسب اندام یا حالت دهنده بدن را تشکیل می‌دهند.
  • پشت: پشت ناحیه مچ دستکش را تا روی انگشتان پوشش می‌دهد.
  • فینگر استال: دهانه دریافت انگشتان و شست می‌باشد.
  • انتهای مچ یا بسته بندی: ناحیه مچ دست یا پاشنه دست که دارای بندهای کشی می‌باشد.

انواع دستکش بدنسازی موجود در بازار:

در بازار، دستکش‌های باشگاهی زیادی وجود دارد که به طور گسترده از برندهای مختلف در دسترس هستند. گاهی اوقات به دست آوردن یک دستکش مناسب بسیار دشوار است، اما با کمک این مقاله سعی می‌کنیم بهترین دستکش‌هایی را که باید برای جلسه تمرین خود خریداری کنید را کشف کنیم.

  1. دستکش‌های صورت باز: دستکش‌های صورت باز برای تمریناتی که نیاز به تحرک دست و مچ دارند، بهترین هستند. این دستکش‌ها از پشت باز هستند و از مواد تنفسی میکروفیبر ساخته شده‌اند، بنابراین جریان هوا را قادر می‌سازند تا تعریق را به حداقل برسانند. میزان کمتر تعریق احتمال آسیب دیدگی در حین تمرین را کاهش می‌دهد.
  2. دستکش‌های تمام انگشتی: این دستکش‌های تمام انگشتی برای تمرینات قدرتی بسیار مفید هستند. از آنجایی که یک دستکش تمام انگشت است، دارای بالشتک قابل اعتماد می‌باشد و از دست شما محافظت کامل می‌کنند. دستگیره در کف دست از چرم مصنوعی ساخته شده و رویه آن از مواد قابل تنفس مشبک ساخته شده است تا تهویه مناسب جریان هوا را فراهم کند.
  3. دستکش‌های چرمی: اگر به دنبال دستکش تمرینی با بهترین ساپورت مچ هستید، مطمئناً این دستکش برای شما مناسب هستند. این دستکش چرمی کوبو، با کاهش احتمال آسیب دیدگی، راحتی شما را افزایش می‌دهد. همچنین دارای یک بسته بندی قابل تنظیم برای مچ دست هستند که در حین انجام تمرین از مچ دست شما پشتیبانی می‌کند.
  4. دستکش‌های نیم انگشتی: این دستکش‌ها از کف دست‌های شما در طول تمرین پشتیبانی می‌کنند. این دستکش از مواد میکروفیبر ساخته شده و برای استفاده روزمره قابل شستشو است. از آنجایی که دستکش نیم انگشتی می‌باشد، برای ورزشکاران معمولی ایده آل است.
  5. دستکش وزنه برداری: این دستکش‌های چرمی و مشبک فشار ناخواسته روی مچ دست شما را در طول تمرین وزنه برداری کاهش می‌دهند. دارای روکش کشسان لاستیکی هستند که احتمال آسیب دیدگی مچ دست در حین تمرین را کاهش می‌دهد. این دستکش وزنه برداری با قابلیت شستشو، تمام فشار را جذب کرده و فشاری را که بر دستان شما وارد می‌کند را کاهش می‌دهد.
  6. دستکش‌های بدنسازی زنانه: در حالی که با بلند کردن وزنه‌های سنگین اغلب روی دست خانم‌ها تاول‌ها و پینه‌ها دیده می‌شود. با استفاده از دستکش‌های بدنسازی می‌توانید بدون نگرانی دستان خود را نرم و صاف نگه دارید. دستکش‌ها دارای مش‌ها و دریچه‌های تنفسی هستند که همیشه دست‌های شما را خشک و لغزنده نگه می‌دارد. نئوپرن چاپ شده سیلیکونی آن چسبندگی محکمی روی وزنه‌ها، تمرینات هالتر، دمبل و میله‌های کششی که برای تناسب اندام انجام می‌دهید، فراهم می‌کند.

بهترین دستکش بدنسازی:

بهترین دستکش‌های بدنسازی با نام مستعار دستکش‌های وزنه‌برداری، وزنه‌ها را برای شما بلند نمی‌کنند، اما می‌توانند جایگزین خوبی برای گچ زدن دست‌هایتان قبل از بلند کردن وزنه‌ها باشند، مسلماً روشی آشفته‌تر برای ورزش کردن، به خصوص اگر در منزل ورزش می‌کنید و ترجیح می‌دهید پینه و تاول روی کف دستتان ایجاد نشود، بهتر است امروز مقداری پول برای یک جفت دستکش وزنه‌برداری سرمایه‌گذاری کنید.

هدف از استفاده از دستکش بدنسازی چیست؟

هدف اصلی استفاده از دستکش‌های بدنسازی، دستکش‌های ورزشی، دستکش‌های تمرینی دستیابی به موارد زیر است:

  • برای ایجاد بالشتک بهتر و گرفتن ایمن روی دسته‌های دستگاه تناسب اندام یا حالت دهنده بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • برای محافظت از کف دست از پینه و تاول.
  • برای حمایت از مچ و جلوگیری از آسیب دیدگی مچ دست، با فرض اینکه دستکش همراه با یک پد بسته بندی شده باشد.
  • برای ایجاد راحتی به خصوص اگر کف دست شما عرق کرده است.

مزایای استفاده از دستکش بدنسازی:

نپوشیدن دستکش تمرینی یک انتخاب شخصی است، اما برای داشتن بهترین‌ها از تمرین خود توصیه می‌شود آن را در نظر بگیرید. در اینجا برخی از مزایایی است که قبل از خرید این ضروری خاص باید به آن‌ها توجه کنید.

چسبندگی بهتری را ارائه می‌دهد:

یک جفت دستکش بدنسازی به شما این امکان را می دهد که در طول تمرینات مربوط به وزن خود ثبات و چسبندگی بهتری ارائه دهید. دیده شده است که هر چه بیشتر تمرین کنید دستانتان بیشتر‌ عرق می‌کنند و منجر به آسیب می‌شوند. در چنین سناریویی، سرمایه‌گذاری روی دستکش، تمام این نگرانی‌ها را از بین می‌برد و به شما این امکان را می‌دهد که بدون هیچ استرسی روی تمرین خود تمرکز کنید.

عملکرد و اعتماد به نفس شما را بالا می‌برد:

با استفاده از دستکش‌های بدنسازی عملکرد شما نسبت به یک ورزش خاص افزایش می‌یابد. این کار اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا تکرارهای بیشتری از همان تمرین را بدون هیچ گونه ناراحتی انجام دهید. داشتن دستکش‌های بی‌نقص مانع توجه شما به تمرینات با وزنه نمی‌شود و باعث می‌شود، تمرکز بیشتری روی عضلات خود داشته باشید.

پشتیبانی مچ را فراهم می‌کند:

آسیب مچ دست اغلب در طول تمرینات مربوط به وزن دیده می‌شود. هر گونه آسیب مچ دست روز شما را خراب می‌کند، در نتیجه شما را قادر به انجام فعالیت‌های روزانه خود نمی‌کند. سرمایه گذاری بر روی یک جفت دستکش خوب، حمایت بیشتری از مچ دست در طول انواع تمرینات وزنه برداری ارائه می‌دهد.

ثبات را افزایش می‌دهد و از ایجاد پینه جلوگیری می‌کند:

پوشیدن دستکش‌های باشگاهی باعث ثبات در اطراف دستان شما شده و باعث می‌شود وزنه‌ها را برای مدت طولانی تری نگه دارید. با این حال، انجام این کار به بهبود استقامت عضلانی و قدرت گرفتن کلی شما کمک می‌کند. در حالی که از طرف دیگر بلند کردن وزنه‌های سنگین باعث ایجاد پینه و در نتیجه درد و ناراحتی می‌شود بلکه می‌توان با پوشیدن دستکش‌هایی که در تمام جلسات تمرینی دست‌های شما را بدون رطوبت نگه می‌دارد، می‌توان از آن جلوگیری کرد.

چرا دستکش‌های بدنسازی طوری طراحی شده‌اند که کل انگشتان را نپوشانند؟

خیلی ها فکر می‌کنند و این سوال را می‌پرسند که چرا دستکش‌های وزنه برداری طوری طراحی شده اند که انگشت ندارند؟ پاسخ ساده این است: اطمینان از اینکه انگشتان میله‌ها را به درستی می گیرند و امکان انعطاف پذیری را فراهم می‌کنند. از نظر فنی، برای تسهیل فرآیند گرفتن قلاب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دستکش بدنسازی از چه موادی ساخته می‌شود:

انواع مختلفی از دستکش‌های وزنه برداری بر اساس مواد استفاده شده وجود دارد. برخی عبارتند از:

چرم:

دستکش‌های چرمی وزنه برداری بسیار رایج هستند. آن‌ها بادوام بوده، بنابراین برای مدت طولانی به شما خدمت می‌کنند. چرم همچنین به عنوان چسبندگی بهتر هنگام بلند کردن وزنه شناخته شده است. علاوه بر این، بیشتر دستکش‌های چرمی خوش ساخت از میله‌ها و میله‌های سنگین تسکین می دهند.

لاستیک:

دستکش‌های لاستیکی راحت و ماندگار هستند. اگرچه آن‌ها به اندازه چرم مستحکم نیستند، اما همچنان هنگام عبور از وزنه‌های مختلف، چسبندگی خوبی دارند. برخی دارای پوشش داخلی هستند که عرق را دفع می‌کند تا تجربه وزنه برداری شما راحت باشد.

مواد نئوپرن:

این نوعی لاستیک مصنوعی است که معمولاً در تولید دستکش‌های وزنه‌برداری برای بهبود چسبندگی هنگام حمل استفاده می‌شود. یکی از مزایای مواد نئوپرن این واقعیت است که هم در برابر حرارت و هم در برابر آب مقاوم هستند. بنابراین برای افرادی که زیاد عرق می‌کنند خوب می‌باشند.

سیلیکون:

این ماده به طور گسترده در بسیاری از صنایع استفاده می‌شود. به دلیل مواد لاستیکی مانند آن، در تولید دستکش‌های بدنسازی به ویژه برای افزایش چسبندگی و ایجاد اصطکاک استفاده می‌شود. هنگامی که سیلیکون با نئوپرن روی دستکش‌های تمرینی ترکیب می‌شود، چسبندگی بیشتری را فراهم می‌کنند.

مش پنبه‌ای:

بهترین بخش در مورد دستکش‌های نخی این است که آن‌ها قابل تنفس هستند. به طور کلی، پنبه یک ماده بادوام است که در انواع لباس‌ها ترجیح داده می‌شود. دستکش‌های نخی مشبک وزنه‌برداری هنگامی که به خوبی ساخته می‌شوند و دارای بالش هستند، راحتی، محافظت از دست‌ها و مهم‌تر از همه تهویه را فراهم می‌کنند.

اسپندکس:

الیاف مصنوعی ساخته شده از پلیمر و معمولاً در تولید دستکش‌های بدنسازی استفاده می‌شود. مواد اسپندکس معمولاً سبک وزن، مقاوم در برابر تعریق، الاستیک، قوی و بادوام هستند و به راحتی شسته می‌شوند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستکش دوچرخه سواری

نکات مهمی که هنگام خرید دستکش بدنسازی باید در نظر بگیرید:

  1. قیمت: محصولات برای طیف وسیعی از بودجه ها مناسب هستند.
  2. نوع: محصولات دارای انواع مختلف ساخت و ساز مانند دستکش بدون انگشت و نیم انگشت و انواع ساپورت مچ هستند.
  3. مواد: این محصولات از مواد مختلفی مانند چرم طبیعی، چرم مصنوعی و میکروفیبر استفاده می‌کنند.
  4. اندازه: افراد باید اطمینان حاصل کنند که اندازه صحیح را خریداری می‌کنند. دستکش‌هایی که خیلی بزرگ هستند ممکن است لیز خوردن را افزایش دهند و دستکش‌های خیلی کوچک ممکن است پوشیدن آن‌ها ناراحت کننده باشد.
  5. جنس: دستکش‌های وزنه برداری معمولاً حاوی چرم طبیعی، چرم مصنوعی، میکروفیبر یا سیلیکون هستند. مردم باید موادی را انتخاب کنند که به بهترین وجه با نیازها و ملاحظات اخلاقی آن‌ها مطابقت داشته باشد.
  6. ساخت و ساز: یک فرد باید دستکشی را خریداری نماید که به اندازه کافی نیازهای او را پشتیبانی ‌کند. به عنوان مثال، برخی از افراد ممکن است نیاز به حمایت بیشتری از مچ داشته باشند و بنابراین ممکن است بخواهند دستکشی با بند مچی را خریداری کنند.
  7. نوع و ضخامت پد: دستکش‌ها ممکن است فوم، سیلیکون یا مواد دیگری به عنوان پد داشته باشند. برخی از افراد ممکن است بالشتک اضافی را برای کاهش احتمال ایجاد پینه و تاول ترجیح دهند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید دستکش بدنسازی مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه دستکش بدنسازی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ دستکش بدنسازی مدل کف ژله ای کد DE14

دستکش بدنسازی مدل کف ژله ای کد DE14

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • جزئیات
  • کشور تولید کننده
    پاکستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دستکش بدنسازی مدل I73-10

دستکش بدنسازی مدل I73-10

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • جزئیات
    پارچه با کیفیت جهت محافظت از دست در برابر ضربه و فشار مچ بند دار جهت محافظت از مچ و جلوگیری از آسیب هنگام تمرین دارای پارچه ضخیم و ابر در کف دستکش به منظور جلوگیری از آسیب و فشار به کف دست دوخت ظریف و با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دستکش بدنسازی مردانه مدل کف جیر

دستکش بدنسازی مردانه مدل کف جیر

مشخصات

  • جنس
    استرچ
  • جزئیات
    این دستکش مردانه است.این محصول مناسب برای دستهایی با سایز متوسط میباشددوخت استاندارد و محکم مچ بند دار جهت جلوگیری از اسیب های وارد شده به مچ دست.مواد ژله ای تزریق شده در کفی دستکش باعث چسبندگی عالی ما بین دستکش و لوازم بدنسازی موجود در باشگاه همانند هالتر دمبل و انواع دستگاه ها میشودتوجه کنید این دستکش سایز XL میباشد.سایزXL =از زیر مچ تا نوک انکشت وسط۱۶ سانتی متر و اندازه عرض کف دستکش ۱۰×۱۰ میباشد.
  • کشور تولید کننده
    پاکستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دستکش بدنسازی مدل SI_SAO

دستکش بدنسازی مدل SI_SAO

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • کشور مبدا برند
    پاکستان
  • کشور تولید کننده
    پاکستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دستکش بدنسازی مدل KE-1000

دستکش بدنسازی مدل KE-1000

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جزئیات
    مناسب سایز بانوان -پارچه با کیفیت مچ بند دار جهت محافظت از مچ و جلوگیری از آسیب هنگام تمرین دارای پارچه ضخیم و ابر در کف دستکش به منظور جلوگیری از آسیب و فشار به کف دست دوخت ظریف و با کیفیت
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دستکش بدنسازی مدل GS-402M1020

دستکش بدنسازی مدل GS-402M1020

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • جزئیات
    جنس : ترکیب پلی استر , فوماسپرت: مناسب خانم ها و آقایانوارداتی: ساخت کشور پاکستاندارای عمر بالا و کیفیت درجه ۱دارای انعطاف پذیری بسیار بالا (رویه ی دستکش)دارای مچ بند و محافظت از مچ دست و کف دستدارای کف دست و بند انگشت‌های تقویت شدهدارای چسب محکم و بادوام (لیزری)عامل افزایش گردش هوا (پارچه روی دست)محافظت از انگشتان و مچ در برابر آسیب های احتمالیکیفیت دوخت و ساخت فوق العاده با کیفیتمناسب برای ورزشکاران و عموم افرادمناسب برای تمرینات بدنسازی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دستکش بدنسازی مدل POWER X FITNESS 1080

دستکش بدنسازی مدل  POWER X FITNESS 1080

مشخصات

  • جنس
    استرچ
  • کشور تولید کننده
    پاکستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دستکش بدنسازی مدل HL700

دستکش بدنسازی مدل HL700

مشخصات

  • جزئیات
    دارای کاور
  • نگهداری
    چسبی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دستکش بدنسازی مدل LOVE

دستکش بدنسازی مدل LOVE

مشخصات

  • جنس
    پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دستکش بدنسازی کد ۱۰۱۶

دستکش بدنسازی کد 1016

مشخصات

  • جزئیات
    اندازه طول و عرض دستکش ۱۹*۱۲ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دستکش بدنسازی مدل Alazpay

دستکش بدنسازی مدل Alazpay

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • جزئیات
    به لطف ساختار سیلیکونی داخلی، ضد لغزش، مقاوم در برابر ضربه، تنفس و مقاوم در برابر سایش است.x سرگرمی در فضای باز، گلف، ماهیگیری، دوچرخه سواری، تناسب اندام، کوه نوردی و غیره مناسب برای ورزش.نوع دستکش: نیمه انگشتیجنسیت: خانم ها / آقایاناندازه: دارای سایز استاندارد، ساختار انعطاف پذیر است، به لطف ساختار نوار چسب قابل تنظیم آن از مچ، می توانید آن را شل و سفت کنید.رنگ مشکی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دستکش بدنسازی مدل mm-2023

دستکش بدنسازی مدل mm-2023

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جزئیات
    مناسب بانوان پارچه با کیفیت مچ بند دار جهت محافظت از مچ و جلوگیری از آسیب هنگام تمرین دارای پارچه ضخیم و ابر در کف دستکش به منظور جلوگیری از آسیب و فشار به کف دست دوخت ظریف و با کیفیت
  • کشور تولید کننده
    پاکستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دستکش بدنسازی ماراتن مدل M3

دستکش بدنسازی ماراتن مدل M3

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دستکش بدنسازی مدل K1

دستکش بدنسازی مدل K1

مشخصات

  • جنس
    استرچ
  • جزئیات
    کف دستکش ژله ای میباشد که مانع سر خوردن لوازم بدنسازی از دست شما میشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دستکش بدنسازی زنانه مدل مچ بنددار کف چرمی کد NK-235

دستکش بدنسازی زنانه مدل مچ بنددار کف چرمی کد NK-235

مشخصات

  • جنس
    اشبالت
  • جزئیات
    توجه داشته باشید. این دستکش فری سایز است.این دستکش زنانه است.فری سایز :(اندازه کف دستکش ۹ سانتی متر و از زیرمچ تا نوک انگشت وسط ۱۶ سانتی متر واز نوک دستکش تا مچ ۷ سانتی متر میباشد.)
  • کشور تولید کننده
    پاکستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دستکش بدنسازی مدل مچدار NIL-25

دستکش بدنسازی مدل مچدار NIL-25

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • جزئیات
    بافت کشی، دارای مچبند بلند چسبی ۲۴ سانتی متری، دستکش مناسب بانوان، ابعاد: دور کف دست ۱۸ سانتی متر(کف دست ۹ سانتی متر)، طول دستکش ۱۵ سانتی متر، مناسب افرادی که اندازه کف دست آن ها کوچکتر از ۹ سانتی متر می باشد. کف دست دارای گریپ پلاستیکی و برجستگی فومی،
  • نگهداری
    شستشو با آب ولرم و سرد (کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دستکش بدنسازی مدل نیمه انگشتی مچ بند دار NK-8130

دستکش بدنسازی مدل نیمه انگشتی مچ بند دار  NK-8130

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جزئیات
    دستکش بدنسازی نیمه انگشتی چرمی مچ بند دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دستکش بدنسازی مدل GS-4160

دستکش بدنسازی مدل GS-4160

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • جزئیات
    جنس : چرم مصنوعی و پلی استر و فومجنس سه لایه با کیفیتاسپرت: مناسب خانم ها و آقایانمچبنبد و محافظ کف دستمحافظت از انگشتان در برابر آسیب هادارای مچ بند و محافظت از مچ دست و کف دستدارای منافذ ریز هوا برای جلوگیر از عرق کردن دستدارای کف دست و بند انگشت‌های تقویت شدهکیفیت دوخت و ساخت فوق العاده با کیفیتمناسب برای ورزشکارانمناسب برای تمرینات بدنسازی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دستکش بدنسازی مدل PX-613

دستکش بدنسازی مدل PX-613

مشخصات

  • جنس
    استرچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دستکش بدنسازی مدل GS

دستکش بدنسازی مدل GS

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • جزئیات
    جنس : ترکیب پلی استر و فوماسپرت: مناسب خانم ها و آقایانوارداتی: ساخت کشور پاکستاندارای عمر بالا و کیفیت درجه ۱دارای مچ بند و محافظت از مچ دست و کف دستدارای کف دست و بند انگشت‌های تقویت شدهمحافظت از انگشتان در برابر آسیب هاکیفیت دوخت و ساخت فوق العاده با کیفیتمناسب برای ورزشکارانمناسب برای تمرینات بدنسازی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دستکش بدنسازی مدل ۱۲۲۳

دستکش بدنسازی مدل 1223

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جزئیات
    مناسب سایز بانوان – مچ بند دار جهت محافظت از مچ و جلوگیری از آسیب هنگام تمرین دارای پارچه ضخیم و ابر در کف دستکش به منظور جلوگیری از آسیب و فشار به کف دست دوخت ظریف و با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دستکش بدنسازی مدل GS-Fitness-402P950

دستکش بدنسازی مدل GS-Fitness-402P950

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • جزئیات
    جنس : چرم مصنوعی، پلی استراسپرت: مناسب خانم ها و آقایانوارداتی: ساخت کشور پاکستاندارای عمر بالا و کیفیت درجه ۱دارای مچ بند و محافظت از مچ دست و کف دستدارای کف دست و بند انگشت‌های تقویت شدهدارای چسب محکم و بادوام (لیزری)محافظت از انگشتان در برابر آسیب هاکیفیت دوخت و ساخت فوق العاده با کیفیتمناسب برای ورزشکاران و عموم افرادمناسب برای تمرینات بدنسازی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دستکش بدنسازی مدل ۱۲۰۰

دستکش بدنسازی مدل 1200

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • جزئیات
    مناسب بانوان (سایز متوسط) پارچه با کیفیت مچ بند دار جهت محافظت از مچ و جلوگیری از آسیب هنگام تمرین دارای پارچه ضخیم و ابر در کف دستکش به منظور جلوگیری از آسیب و فشار به کف دست دوخت ظریف و با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دستکش بدنسازی ماراتن مدل L – 004

دستکش بدنسازی ماراتن مدل L -  004

مشخصات

  • جنس
    جیر
  • جزئیات
    سایز لارج دارای رویه چرم طبیعی کفه جیر و مچبند بلند چسبی ۴۵ سانتیمتری
  • کشور تولید کننده
    پاکستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ دستکش بدنسازی مدل N-1000

دستکش بدنسازی مدل N-1000

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جزئیات
    مناسب سایز متوسط پارچه با کیفیت جهت محافظت از دست در برابر ضربه و فشار مچ بند دار جهت محافظت از مچ و جلوگیری از آسیب هنگام تمرین دارای پارچه ضخیم و ابر در کف دستکش به منظور جلوگیری از آسیب و فشار به کف دست دوخت ظریف و با کیفیت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ دستکش بدنسازی مدل MA-120

دستکش بدنسازی مدل MA-120

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جزئیات
    مناسب بانوان (سایز متوسط) پارچه با کیفیت مچ بند دار جهت محافظت از مچ و جلوگیری از آسیب هنگام تمرین دارای پارچه ضخیم و ابر در کف دستکش به منظور جلوگیری از آسیب و فشار به کف دست دوخت ظریف و با کیفیت
  • کشور تولید کننده
    پاکستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ دستکش بدنسازی ماراتن مدل چرم ضخیم

دستکش بدنسازی ماراتن مدل چرم ضخیم

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جزئیات
    سفارش پاکستانچرم مصنوعی سایز لارج – ایکس لارجحرفه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ دستکش بدنسازی مدل ۲۰۲۳

دستکش بدنسازی مدل 2023

مشخصات

  • جنس
    استرچ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ دستکش بدنسازی مدل ۱۳

دستکش بدنسازی مدل 13

مشخصات

  • جنس
    پلی استر
  • جزئیات
    پارچه با کیفیت جهت محافظت از دست در برابر ضربه و فشارمچ بند دار جهت محافظت از مچ و جلوگیری از آسیب هنگام تمریندارای پارچه ضخیم و ابر در کف دستکش به منظور جلوگیری از آسیب و فشار به کف دستدوخت ظریف و با کیفیتمناسب برای سایز متوسط

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ دستکش بدنسازی مدل ۱۵۴

دستکش بدنسازی مدل 154

مشخصات

  • جنس
    پارچه
  • جزئیات
    مناسب سایز بانوان -پارچه با کیفیت مچ بند دار جهت محافظت از مچ و جلوگیری از آسیب هنگام تمرین دارای پارچه ضخیم و ابر در کف دستکش به منظور جلوگیری از آسیب و فشار به کف دست دوخت ظریف و با کیفیت
  • کشور تولید کننده
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستکش بدنسازی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تخته شنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا