لوازم جانبی موتور سیکلت

دزدگیر موتور سیکلت، راهنمای خرید انواع دزدگیر موتورسیکلت ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دزدگیر موتور سیکلت باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

سرقت موتورسیکلت معمولاً در چند ثانیه انجام می شود به همین دلیل امروزه این شغل روزانه رو به افزایش است. سارقان معمولاً بعد از سرقت موتورسیکلت آن را به قطعات مختلفی تقسیم می‌کنند و به صورت جداگانه آن‌ها را به فروش می رسانند به همین دلیل نصب دزدگیر موتور سیکلت یکی از قطعاتی است که می تواند برای جلوگیری از سرقت موتورسیکلت به شما کمک کند. بهترین روش برای ایمن نگه داشتن موتورسیکلت این است که آن را در پارکینگ منزل یا محل کار خود نگهداری کنید، در غیر این صورت حتماً باید از دزدگیر موتور سیکلت استفاده کنید. هرگز به قفل‌فرمان اعتماد نکنید، شکستن قفل فرمان موتور سیکلت کار بسیار ساده است و تنها با یک میله و لگد زدن به راحتی شکسته می‌شود. پس شما برای جلوگیری از سرقت موتور سیکلت خود نیاز به وسیله پیشرفته تری دارید که در این مقاله ما شما را با دزدگیر موتور سیکلت آشنا می کنیم.

شما با نصب یک دزدگیر تصویری موتور سیکلت به راحتی می‌توانید تمامی هشدارهای ناشی از سرقت موتور سیکلت و باتری آن را مستقیماً بر روی تلفن همراه خود دریافت نمائید. نصب این وسیله نیاز به دانش و تخصص خاصی ندارد و شما به وسیله یک روش جهانی تنها با وصل کردن سه عدد سیم طبق دستورالعمل شرکت سازنده می‌توانید دزدگیر مورد نظر خود را روی موتور سیکلت خود نصب کنید. درست است که قفل و زنجیر یکی از بهترین وسایل حفاظتی برای جلوگیری از سرقت موتور سیکلت می باشد اما بهتر است، موتور سیکلت خود را به یک سیستم هشدار دهنده صوتی یا همان دزدگیر موتور سیکلت مجهز کنید تا سارق را هنگام سرقت موتور ترسانده و توجه عموم مردم را به طرف او جلب کنید. اگر شما دارای یک موتورسیکلت گران قیمت هستید و می خواهید در برابر سرقت از آن محافظت کنید، پیشنهاد می‌کنم علاوه بر وسایل حفاظتی دیگر حتما برای آن دزدگیر موتور سیکلت خریداری کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که نگران به سرقت رفتن موتور سیکلت خود می باشید و قصد خرید دزدگیر موتور سیکلت را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلاً نگران نباشید، زیرا ما در این مقاله شما را با انواع دزدگیر موتور سیکلت آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دزدگیر موتور سیکلت باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

دزدگیر موتورسیکلت چیست و چه کاربردی دارد؟

سیستم ضد سرقت موتور سیکلت در واقع یک هشدار دهنده صوتی الکترونیکی می‌باشد که توجه افرادی را که در کنار موتور سیکلت شما قرار دارند به سمت سارق جلب کرده و او را فراری می‌دهد. این وسیله معمولاً دارای باطری داخلی می باشد یعنی سارق با جدا کردن باتری از موتور سیکلت هم قادر و از کار انداختن آن نمی باشد در دزدگیرهای تصویری روی ریموت کنترل به شما آلارم داده و شما را از به سرقت رفتن موتور سیکلت آگاه می‌سازد. در واقع دزدگیر یک هشدار دهنده صوتی برای فراری دادن سارق می‌باشد و کار خاصی انجام نمی‌دهد و در کنار این وسیله شما باید از وسایل حفاظتی دیگر استفاده کنید.

حتماً بخوانید: راهنمای خرید اگزوز موتورسیکلت

انواع دزدگیر موتورسیکلت:

  1. دزدگیر موتورسیکلت صوتی: این وسیله شباهت زیادی به دزدگیر معمولی اتومبیل دارد. یعنی در صورتی که چشمی یا حسگرهای آن به وسیله سارق تحریک شوند به صدا درآمده و سارق را فراری می‌دهد. دارای یک ریموت کنترل معمولی هستند که برد آن تا یک شعاع خاص می‌باشد و شما برای قطع و وصل کردن آن باید در محدوده مورد نظر قرار داشته باشید تا هم صدای آن را بشنوید و هم قادر به قطع کردن آن باشید.
  2. دزدگیر موتورسیکلت تصویری: پیشرفته‌ترین نوع سیستم حفاظتی در موتورسیکلت می‌باشد، البته تفاوت اصلی آن‌ها در آگاه کردن شما نسبت به سرقت موتور سیکلت می‌باشد و نه چیز دیگر، اساس کار هر دو هشدار صوتی است. در واقع برد ریموت کنترل آن‌ها بسیار بیشتر از نمونه قبلی است و حتی اگر شما صدای آلارم دزدگیر را نشنوید روی ریموت تصویری هشدار داده و شما را از به سرقت رفتن موتور سیکلت آگاه می‌کند. برخی از مدل‌های این دزدگیر روی تلفن همراه نصب می‌شوند و می‌توانید هشدارها را روی تلفن همراه خود دریافت نمائید.

مزایای استفاده از دزدگیر موتور سیکلت:

  • شما دیگر نیازی به ماندن در کنار موتور سیکلت خود ندارید و در صورت هر گونه تصمیم گیری برای سرقت شما را آگاه می‌سازد.
  • با ایجاد یک آلارم با صدای نسبتا زیاد کسانی را که در نزدیکی موتور سیکلت قرار دارند از وجود سرقت آگاه ساخته و سارق را فراری می‌دهد.
  • در مدل‌های تصویری هوشمند شما به راحتی می‌توانید در هر لحظه موتور خود را خاموش کنید و سارق را به چالش بکشید.
  • در صورت قطع کردن برق باتری یا سرقت باتری موتور سیکلت شما را از وجود خطر سرقت موتور سیکلت یا باتری آن آگاه می‌کند.

بهترین مارک دزدگیر موتور سیکلت:

به هیچ عنوان شخصی نمی‌تواند با اطمینان کامل یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک دزدگیر موتورسیکلت به شما معرفی کند، زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در زمینه تولید دزدگیر فعالیت می‌کنند و معرفی یک برند خاص به عنوان بهترین مارک این وسیله بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد تا معرفی یک محصول خاص و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای دزدگیر موتورسیکلت موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

  • دزدگیر موتورسیکلت استیل میت
  • دزدگیر موتورسیکلت لیزر
  • دزدگیر موتورسیکلت روستر
  • دزدگیر موتورسیکلت پارس برسام
  • دزدگیر موتورسیکلت انرژی
  • دزدگیر موتورسیکلت هوندا
  • دزدگیر موتورسیکلت برتا
  • دزدگیر موتورسیکلت کوکما
  • دزدگیر موتورسیکلتمستر ریسینگ

دزدگیر موتور سیکلت از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های مختلفی برای خرید این وسیله وجود دارد که شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید دزدگیر موتورسیکلت مورد نظر خود را خریداری کنید. اگر بخواهیم تک تک روش‌ها را برای شما توضیح دهیم یک پروسه زمان‌بر بوده و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. به همین علت در ادامه دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، یعنی خرید حضوری و خرید اینترنتی را به شما توضیح می‌دهیم.

  1. خرید دزدگیر موتورسیکلت از فروشگاه: در این روش شما باید حتما از منزل یا محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه موتورسیکلت فروشی مراجعه کرده و دزدگیر مورد نظر خود را از میان تعداد کمی از محصولات انتخاب و خریداری کنید. در این روش باید نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی دزدگیر موتورسیکلت: در این روش نیازی به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید، فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و از میان انبوهی از مدل‌ها جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع نموده و پول خود را پس بگیرید.

راهنمای نصب دزدگیر موتور سیکلت:

این کار بسته به نوع موتور سیکلت و مدل دزدگیر با یکدیگر متفاوت می‌باشد. اما یکی از مدل‌ها را که تقریبا خیلی پرفروش و پر استفاده است را برای شما تشریح می‌کنیم. بهترین نوع دزدگیر مدلی است که بدون نیاز به تغییر در سیم کشی موتور سیکلت روی آن نصب شود. بهتر است این کار را به متخصص مربوطه واگذار کنید تا مشکلی برای شما ایجاد نشود. اما اگر به هر دلیل تمایل دارید که خودتان این کار را انجام دهید در ادامه با ما همراه باشید تا این کار را به شما آموزش دهیم.

نقشه دزدگیر موتور سیکلت

با توجه به اینکه ممکن است تحلیل نقشه بالا برای شما مقداری سخت باشد آن را برای شما تشریح می‌کنیم.

  • سیم زرد یا قرمز موجود در استارت موتور را به سیم آبی رنگ دزدگیر متصل کنید.
  • سیم صورتی و خاکستری موجود در دزدگیر را به سیم سیاه سفید موجود در استارت متصل نمائید.
  • سیم نارنجی دزدگیر را لخت کرده و به سیم مشکی موجود در پشت سویچ موتور خود متصل کنید.
  • همیشه سیم سبز رنگ موجود در سیم کشی موتور سیکلت مربوط به اتصال بدنه، ارت یا همان منفی می‌باشد.
  • سیم قرمز دزدگیر را به سیم قرمز سویچ متصل کنید که همان مثبت و سیم مشکی دزدگیر را به سیم سبز سویچ یا همان منفی موتور متصل کنید.
  • سیم زرد دزدگیر به سیم نارنجی یا فیروزه‌ای چراغ راهنما وصل شده و آبی دزدگیر به سیم زرد و قرمز استارت وصل می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لباس موتور سواری

نکات مهم هنگام خرید دزدگیر موتور سیکلت:

  1. قیمت دزدگیر: شاید اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید دزدگیر موتورسیکلت قیمت آن باشد. قیمت نقش خیلی مهمی در انتخاب شما دارد، قبل از هر کاری میزان بودجه را مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع دزدگیر: این وسیله هم مانند سایر وسایل حفاظتی موتورسیکلت انواع مختلفی دارد، این شما هستید که با توجه به نوع موتور سیکلت و سلیقه خود باید بهترین نمونه را برای خود خریداری کنید. اگر قصد ندارید زیاد هزینه بپردازید، یک دزدگیر موتورسیکلت صوتی ساده هم کار شما را انجام می‌دهد. در غیر این صورت باید نمونه تصویری آن را خریداری کنید و با تلفن همراه خود هشدارها را دریافت نمائید.
  3. برد ریموت کنترل: دزدگیرهای موتورسیکلت از نطر کارایی با یکدیگر مشابه هستند، تفاوت اصلی آن‌ها در برد ریموت کنترل آن‌ها است. همین امر هم مشخص می‌کند که یک دزدگیر ارزان بخرید یا یک دزدگیر گران قیمت، با این حال توجه داشته باشید، یک ریموت کنترل برد بالا هم همیشه خوب نیست و ممکن است با وارد شدن فشار به ریموت در فاصله دور که صدای آن را نمی‌شنوید، دزدگیر غیر فعال شود و موتور شما به سرقت برود. پس همیشه به دنبال یردهای ایده‌ال باشید.
  4. نوع سیم کشی: همان طور که در قسمت راهنمای نصب دزدگیر گفته شد، طریق نصب مدل‌های مختلف با توجه به نوع موتورسیکلت شما و نوع دزدگیری که خریداری می‌کنید با یکدیگر متفاوت است. همیشه مدل‌هایی را خریداری کنید که بدون تغییر در سیم کشی موتور سیکلت شما به صورت فابریک به وسیله یک سوکت تبدیل به آن متصل می‌شوند. هر گونه ایجاد تغییر و چسب کاری در سیم کشی موتور سیکلت شما ممکن است منجر به آتش سوزی و از بین رفتن موتور سیکلت شما شود.
  5. تناسب دزدگیر با موتورسیکلت: به طور کلی موتورسیکلت‌هایی که در بازار ایران دیده می‌شوند، یا ایرانی هستند و یا خارجی که از نظر سیم کشی با یکدیگر تفاوت دارند. نمونه‌های وارداتی معمولا انژکتوری بوده و سیم کشی پیچیده‌تری دارند. اما اکثر مدل‌های تولید داخل کاربراتوری بوده و سیم کشی چندان پیچیده‌ای ندارند. پس حتما با توجه به سیم کشی موتور سیکلت خود برای آن دزدگیر خریداری کنید.
  6. تنظیم حساسیت: یکی از قابلیت‌های جالبی که یک دزدگیر می‌تواند داشته باشد، قابلیت تنظیم حساسیت آن است. هر چه حساسیت یک دزدگیر بالاتر باشد، نسبت به جا‌به جایی یا لرزش سریع‌تر از خود واکنش نشان می‌دهند و هر چه حساسیت آن کمتر باشد، نیاز به حرکت یا ضربه شدیدتری است تا دزدگیر آن به صدا در آید. به همین دلیل بهترین نمونه دزدگیر مدل‌هایی هستند که دارای دکمه تنظیم حساسیت می‌باشند. تا کاربر با توجه به سلیقه خود حساسیت ان را تنظیم کند.
  7. ریموت کنترل یدکی: با توجه به اینکه احتمال گم کردن ریموت کنترل دزدگیر زیاد است و ممکن است این اتفاق بعد از چند سال به وقوع بپیوندد و دیگر ریموت مدل شما در بازار پیدا نشود. بهتر است نمونه‌هایی را خریداری کنید که دارای یک ریموت کنترل یدکی هستند که در صورت خراب شدن یا گم شدن ریموت قبلی بتوانید از نمونه یدکی استفاده کنید و به خاطر نداشتن کنترل مجبور به تعویض کردن کل مجموعه نشوید.
  8. ضد آب بودن: موتورسیکلت مانند خودرو نیست و معمولا در مجاورت برف و باران قرار دارد، برای همین منظور باید یک دزدگیر ضد آب را خریداری کنید، تا در صورت نفوذ آب به قسمتی که دزدگیر را در آن نصب کرده‌اید، دچار آب خوردگی نشود. فراموش نکنید که تمام وسایل الکترونیکی نسبت به آب و رطوبت حساس هستند و کارایی خود را از دست می‌دهند. پس بهترین کار خرید یک نمونه ضد آب و نصب در مکان مناسب است.
  9. امکانات جانبی: برخی مدل‌ها قابلیت اتصال به تلفن همراه شما را دارند و شما می‌توانید در هر نقطه‌ای هشدارهای لازم در مورد سرقت موتور سیکلت خود را دریافت کنید. همچنین قابلیت روشن و خاموش کردن به وسیله ریموت کنترل و اینکه موتور سیکلت خود را روی نقشه بعد از سرقت پیدا کرده و در هر نقطه‌ای آن را خاموش نمائید. برخی مدل‌ها دارای دوربین هستند و شما می‌توانید تصویر و صدای سارق را از راه دور داشته باشید.

روش نگهداری از دزدگیر موتورسیکلت:

  • تا حد امکان نصب آن را به افراد متخصص در این زمینه واگذار کنید، نصب اشتباه می‌تواند منجر به آتش سوزی و سوختن دزدگیر شما شود.
  • دزدگیر را در یک مکان مناسب نصب کنید، این کار سبب می‌شود که از ورود آب به درون آن جلوگیری شود و سارق هم به راحتی آن را پیدا نکند.
  • اگر از دزدگیر ردیاب استفاده می‌کنید، حتما از داشتن موجودی حساب سیم کارت متصل به آن اطمینان حاصل کنید تا به مشکل خاصی برخورد نکنید.
  • برای نصب دزدگیر از سوکت‌های تبدیل استفاده کنید، به هیچ عنوان سیم کشی فابریک دستگاه خود را دستکاری کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد؛ می توانید دزدگیر موتورسیکلت مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های دزدگیر موتورسیکلت ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ دزدگیر موتور سیکلت انرژی مدل Metal texture کد E033726

دزدگیر موتور سیکلت انرژی مدل Metal texture کد E033726

مشخصات

  • اقلام همراه
    باطری سیم کشی ریموت سوییچ ریموت یدک چیپ دزدگیر آژیر
  • سایر توضیحات
    رنگ بسته بندی دقیقا مطابق با عکس . کالای تقلبی با جعبه کمرنگ تر در بازار موجود است و عرضه میگردد .
  • ابعاد
    ۲۶x20x5 سانتی‌متر
  • میزان برد
    ۵۰۰ متر
  • نوع باتری
    نیم قلمی (AAA)
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر موتورسیکلت
    ریموت یدک ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دزدگیر موتورسیکلت مدل BTA_03

دزدگیر موتورسیکلت مدل BTA_03

مشخصات

  • اقلام همراه
    باطریسیم کشیریموت سوییچریموت یدکچیپ دزدگیرآژیر
  • ابعاد
    ۲۱x17x4 سانتی‌متر
  • میزان برد
    ۵۰۰ متر
  • نوع باتری
    نیم قلمی (AAA)
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر موتورسیکلت
    قابلیت استارت زدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دزدگیر موتور سیکلت مدل برتا

دزدگیر موتور سیکلت مدل برتا

مشخصات

  • اقلام همراه
    آژیرسیم کشیبرد اصلیریموت یدکدفترچه راهنما
  • سایر توضیحات
    دارای استارتباطری پشتیبانسازگار با انواع موتور سیکلت های خارجی و ایرانیصدای رساضد آبسازگار با موتورهای انژکتوری و کاربراتوری
  • ابعاد
    ۱۵*۱۲*۳ سانتی‌متر سانتی‌متر
  • میزان برد
    ۵۰۰ متر
  • نوع باتری
    قلمی (AA)
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر موتورسیکلت
    حسگر ضربه‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دزدگیر موتور سیکلت استیل میت مدل ۹۸۶L-2

دزدگیر موتور سیکلت استیل میت مدل 986L-2

مشخصات

  • اقلام همراه
    برد اصلی و آژیر۲ عدد ریموت غیر تصویریدسته سیم کشی برقبست کمر بندیفیوز
  • سایر توضیحات
    دارای قابلیت روشن و خاموش کردن موتور با اسفتاده از ریموتدارای دو عدد ریموت ساده و زیبادارای کیت ضد آبباز، قفل، بی صدا کردن و موتور یابی با استفاده از ریموتقابلیت یادآوری فعال کردن دزدگیرکیت و بلندگو کم حجممصرف باتری بسیار کم برای استارت ۲بار کلید بی صدا زده شود.
  • ابعاد
    ۱۵x12x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۵ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر موتورسیکلت
    قابلیت استارت زدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دزدگیر موتور سیکلت هوندا مدل ۵۳۲۶

دزدگیر موتور سیکلت هوندا مدل 5326

مشخصات

  • اقلام همراه
    یک عدد ریموت- یک عدد سوییچ ریموت- برد اصلی- آژیر- سیم کشی کامل- باتری ۹ ولت- چسب های دو طرفه جهت نصب- بروشور راهنما
  • سایر توضیحات
    دارای باتری بک آپ(به این معنی که چنانچه باتری خود موتور هم کار نکند یا قطع شده باشد سیستم دزدگیر عمل خواهد کرد) دارای تنظیم از روی هر دو ریموت میزان صدا ۱۲۵ دسی بل بروشور راهنما (نقشه نصب) سازگار با انواع موتور سیکلت
  • ابعاد
    ۴x20x29 سانتی‌متر
  • میزان برد
    ۵۰۰ متر
  • نوع باتری
    کتابی ۹ ولت
  • وزن
    ۳۵۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر موتورسیکلت
    حسگر اولتراسونیک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دزدگیر موتور سیکلت کوکما مدل cookma c001

دزدگیر موتور سیکلت کوکما مدل cookma  c001

مشخصات

  • اقلام همراه
    چیپ دزدگیر آژیریک عدد ریموت یک عدد سوییچ ریموت دار برد اصلی دزدگیر آزیر دزدگیر سیم کشی کامل باتری ۹ ولت لیتیومی چسب های دو طرفه جهت نصب (۳ عدد) بروشور راهنما
  • سایر توضیحات
    دارای باتری بک آپ(به این معنی که چنانچه باتری خود موتور هم کار نکند یا قطع شده باشد سیستم دزدگیر عمل خواهد کرد) دارای استارت از روی هر دو ریموت میزان صدا ۱۲۵ دسی بل بروشور راهنما (نقشه نصب) سازگار با انواع موتور سیکلت
  • ابعاد
    ۲۵x19x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر موتورسیکلت
    ریموت یدک ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دزدگیر موتور سیکلت کوکما

دزدگیر موتور سیکلت کوکما

مشخصات

  • اقلام همراه
    سوییچ ریموت دارریموت یدکباطری لیتیومیبرد دزدگیرآژیر دزدگیرسیم کشی
  • ابعاد
    ۲۴*۱۸*۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر موتورسیکلت
    حسگر ضربه‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دزدگیر موتور سیکلت مدل MP3 PLAYER مجموعه ۲ عددی

دزدگیر موتور سیکلت مدل MP3 PLAYER مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلیت: ضد سرقت استفاده به عنوان پخش: پخش موسیقی با اتصال فلش و رم کنترل: ۲ عدد ریموت آنالوگ ۸ کانال دزدگیر و اسپیکر موتور سیکلت قابل اتصال به بلوتوث گوشیقابل اتصال رم . دزدگیر ضبط و باند موزیکال فلش و رم خور بلوتوث دارسیگنال یا ضبط یا دزدگیر موتورسیکلت دارای رادیو ضبط ، دارای۲عددبلندگو و همراه باجایUSB,RAM ) دارای پایه نصب روی فرمان و ۲ عدد ریموت کنترل دزدگیر و جهت کم و زیادکردن صدای بلندگو دزدگیر مخصوص موتورسیکلت با قابلیت ضد سرقت – استفاده به عنوان پخش , اتصال فلش و رم برای پخش موسیقی – دزدگیر موتور فلش و رم خور اسپیکر دار آبی ( ضبط موتور سیکلت ) پخش و دزدگیر رم و فلش خوردو ریموتکنترل از راه دورضد آبهمراه با متعلقات نصببه باطری نیاز دارد
  • ابعاد
    ۱۴x8x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر موتورسیکلت
    ریموت یدک ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دزدگیر موتور سیکلت مدل MOTORBIKE MP3 Audio

دزدگیر موتور سیکلت مدل MOTORBIKE MP3 Audio

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قابلیت: ضد سرقتاستفاده به عنوان پخش: پخش موسیقی با اتصال فلش و رمکنترل: ۲ عدد ریموتآنالوگ ۸ کانال
  • ابعاد
    ۹x7x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دزدگیر موتور سیکلت کرن مدل SPECIAL ALARM 00

دزدگیر موتور سیکلت کرن مدل SPECIAL ALARM 00

مشخصات

  • اقلام همراه
    چیپ دزدگیر آژیر یک عدد ریموت یک عدد سوییچ ریموت دار برد اصلی دزدگیر آزیر دزدگیر سیم کشی کامل باتری ۹ ولت لیتیومی چسب های دو طرفه جهت نصب (۳ عدد) بروشور راهنما
  • سایر توضیحات
    دارای باتری بک آپ(به این معنی که چنانچه باتری خود موتور هم کار نکند یا قطع شده باشد سیستم دزدگیر عمل خواهد کرد) دارای استارت از روی هر دو ریموت میزان صدا ۱۲۵ دسی بل بروشور راهنما (نقشه نصب) سازگار با انواع موتور سیکلت
  • ابعاد
    ۲۸x25x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر موتورسیکلت
    ریموت یدک ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دزدگیر موتور سیکلت مدل انرژی

دزدگیر موتور سیکلت مدل انرژی

مشخصات

  • اقلام همراه
    باطری سیم کشیریموت سوییچریموت یدکچیپ دزدگیرآژیر
  • ابعاد
    ۲۱ × ۱۷ × ۴ سانتی‌متر
  • میزان برد
    ۵۰۰ متر
  • نوع باتری
    نیم قلمی (AAA)
  • وزن
    ۲۹۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر موتورسیکلت
    حسگر ضربه‌ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دزدگیر موتورسیکلت مدل ZA_06

دزدگیر موتورسیکلت مدل ZA_06

مشخصات

  • سایر توضیحات
    باطریسیم کشیریموت سوییچریموت یدکچیپ دزدگیرآژیر
  • ابعاد
    ۲۱x17x4 سانتی‌متر
  • میزان برد
    ۵۰۰ متر
  • نوع باتری
    نیم قلمی (AAA)
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر موتورسیکلت
    قابلیت استارت زدن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دزدگیر موتور سیکلت مدل TNC 14

دزدگیر موتور سیکلت مدل TNC 14

مشخصات

  • اقلام همراه
    چیپ دزدگیر آژیر یک عدد ریموت یک عدد سوییچ ریموت دار برد اصلی دزدگیر آزیر دزدگیر سیم کشی کامل باتری ۹ ولت لیتیومی چسب های دو طرفه جهت نصب (۳ عدد) بروشور راهنما
  • سایر توضیحات
    دارای باتری بک آپ(به این معنی که چنانچه باتری خود موتور هم کار نکند یا قطع شده باشد سیستم دزدگیر عمل خواهد کرد) دارای استارت از روی هر دو ریموت میزان صدا ۱۲۵ دسی بل بروشور راهنما (نقشه نصب) سازگار با انواع موتور سیکلت
  • ابعاد
    ۲۸x25x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • ویژگی‌های دزدگیر موتورسیکلت
    ریموت یدک ساده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دزدگیر موتورسیکلت در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دریچه گاز خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا