لوازم جانبی خودرو

خوشبو کننده خودرو، راهنمای خرید بهترین خوشبو کننده خودرو خوشبو

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید خوشبو کننده خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

خوشبو کننده خودرو به عنوان یک ضرورت بیش از یک خودرو لوکس برای صاحبان وسایل نقلیه به میان می‌آید. اما صرف تصمیم گیری برای مناسب ترین خوشبو کننده خودرو کافی نیست. گاهی اوقات بویی که به مشام می‌رسد خسته کننده و آزاردهنده است. در حالی که ارزان‌ها به سختی دو روز دوام می‌آورند. اگر در مورد نحوه خرید خوشبو کننده خودرو فکر می‌کنید، این راهنما یک نمای کلی از خوشبو کننده‌های هوا را به شما ارائه می‌دهد. در ادامه با ما همراه شوید تا شما را با انواع خوشبو کننده خودرو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید خوشبو کننده خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

می‌گویند بوها قوی‌تر از کلمات هستند. افکار خوب را به ارمغان می‌آورند، انرژی مثبت را بالا می‌برند و مجموعه‌ای از خاطرات را ایجاد می‌کنند که برای مدت طولانی به یاد می‌آیند. خودروها عمدتاً فضاهای بسته و فاقد گردش هوا هستند. تغییرات فصلی مختلف و سایر عوامل محیطی به راحتی منجر به بوی بد و طاقت فرسا می‌شود و آن رانندگی لذت بخش را به سواری‌هایی غیرقابل تحمل تبدیل می‌‌کنند. هیچ‌کس نمی‌خواهد سوار ماشینی شود که بوی بدی می‌دهد، زیرا با احساس بهداشت شخصی شما برچسب‌گذاری می‌شود که باعث ایجاد حس ضعیف در مردم می‌شود. بنابراین در هر خودرویی شما نیاز به یک خوشبو کننده خودرو دارید.

خوشبو کننده خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

بوگیر خودرو هر چیزی است که در خودروی خود برای از بین بردن بوهای زننده، ایجاد بوی شیرین در کابین یا هر دو استفاده می‌کنید. آن‌ها معمولاً محصولات تجاری هستند، اگرچه برخی افراد خوشبو کننده‌های خود را می‌سازند. بیشتر خوشبو کننده‌های خودرو، محصولات معطری هستند که در ماشین خود آویزان می‌کنید، به داشبورد می‌چسبانید یا به دریچه‌های AC خودرو می‌بندید. مردم به دلایل مختلف از خوشبو کننده‌های کابین خودرو استفاده می‌کنند. اغلب اوقات، صاحب خودرو به دنبال این است که بوی تند یا بوهایی غیرقابل تشخیص را ایجاد کند. برخی از این بوها عبارتند از عرق، بوی حیوانات خانگی مانند سگ، نشت غذا و دود سیگار. برخی دیگر می‌خواهند در عطرهای آرامش بخش آروماتراپی برای سواری راحت نفس بکشند و در عین حال از فضای خوشبو نیز لذت ببرند. بسیاری از صاحبان خودرو نیز از خوشبو کننده‌ها برای تولید رایحه دلخواه مانند بوی «ماشین جدید» استفاده می‌کنند. رایحه‌های دیگر شامل رایحه‌های گلی، میوه‌ای و مرکباتی هستند. در تمام این شرایط، نوع خوشبو کننده هوای مورد استفاده باید انتظارات شما را برآورده کند. بنابراین شرکت‌های خوشبو کننده هوا از مواد خاصی برای رسیدن به هدف مورد نیاز استفاده می‌کنند. بیائید ببینیم که چگونه آن‌ها یک خوشبو کننده هوا معمولی را برای استفاده در کابین وسایل نقلیه موتوری می‌سازند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه خوشبو کننده هوا

تاریخچه استفاده از خوشبو کننده خودرو:

خوشبو کننده‌های هوا از زمان‌های بسیار قدیم وجود داشته‌اند. با این حال، تا اوایل دهه ۱۹۵۰ بود که اولین خوشبوکننده‌های مورد استفاده در خودروها ظاهر شدند. ایده ساخت خوشبو کننده خودرو توسط جولیوس سامان، شیمیدان کانادایی، در سال ۱۹۴۸ ایجاد شد. خوشبو کننده شامل روغن‌های مشتق شده از درخت کاج بود. از آن زمان، تولید کنندگان فرمول‌های پیچیده و بسیاری از انواع مختلف خوشبو کننده‌ها را توسعه دادند. خوشبو کننده‌های هوای خودرو امروزه به صورت ژل، مایع، جامد، روغن و اسپری در دسترس هستند. آن‌ها همچنین برای تازه کردن هوا به صورت آنی، دوره‌ای یا مداوم با آزادسازی مداوم مولکول‌های بو در مدت طولانی ساخته شده‌اند. علاوه بر استفاده از رایحه‌های شیرین برای خوشبو کردن خودرو، برخی از انواع خوشبوکننده‌های هوا نیز با جذب و حذف بوهای ناخواسته عمل می‌کنند.

انواع خوشبو کننده خودرو:

خوشبو کننده‌های خودرو انواع مختلفی دارند. بیشتر مردم در مورد اینکه کدام نوع خوشبو کننده هوا برای اتومبیل آن‌ها مناسب است سردرگم هستند. در اینجا چند نوع برای مرجع شما وجود دارد:

خوشبو کننده‌های مقوایی آویزان:

بیشتر در جاهایی که قطعات مقوا معطر می‌شوند استفاده می‌شود. کافی است آن‌ها را روی آینه دید عقب یا روی دسته صندلی سرنشین آویزان کنید و از عطر آن لذت ببرید. از آنجایی که آن‌ها فقط مقوا هستند، نسبتا ارزان می‌باشند، بنابراین تبدیل به یکی از بهترین خوشبو کننده‌های هوا برای خودروها می‌شوند. آنها معمولاً ۵-۸ هفته دوام می‌آورند.

خوشبو کننده هوا کاغذی غیر آویزان:

این یک گنجاندن جدید در دنیای خوشبو کننده‌های هوا است. اینها پارچه‌های کاغذی نازکی هستند که به روغن و عطر آغشته شده‌اند و در حین جذب بوی نامطبوع، بوی شیرینی را منتشر می‌کنند. آن‌ها برای ۲-۳ هفته موثر هستند.

خوشبو کننده‌های ژل چسبنده:

ژل‌های حاوی روغن یک ژانر محبوب خوشبو کننده هوا هستند. ژل‌های روغن چسبنده تعبیه شده در بدنه چسبناک برای صاحبان خودرو عالی است. اینها را می‌توان در هر جایی روی یک سطح خشک قرار داد. معمولاً روی داشبورد قرار می‌گیرند، از جایی که زیرا این خوشبوکننده‌های چسبنده رایحه‌ای تسکین‌دهنده در داخل خودرو منتشر می‌کنند.

میله‌های هواکش:

این اشیاء چسبناک حاوی عطرهای روغنی هستند که با یک گیره به دریچه‌های خروجی جریان برق متصل شده‌اند. هر زمان که AC روشن باشد، هوای دریچه‌ها با عطر مخلوط می‌شود و هوای معطری از داخل خودرو منتشر می‌کند. به این ترتیب، راننده و سرنشینان می‌توانند هوای معطر را تنفس کنند. آن‌ها معمولاً نسبتاً ارزان هستند.

فتیله‌های روغنی:

یکی از پرکاربردترین و بهترین خوشبو کننده‌های خودرو، فتیله‌های روغنی هستند. بطری‌های پلاستیکی کوچک با روغن معطر و فتیله روی دریچه‌های خروجی برق وصل شده‌اند. درست مانند میله های هواکش، هنگامی که AC روشن می شود، هوای خروجی از دریچه با روغن معطر مخلوط می شود و با عطرها آزاد می‌شود.

آئروسل‌ها:

این اسپری‌های تحت فشار مایع یا گاز در یک قوطی هستند. برای غلبه بر بوی بد باید آن‌ها را به طور مرتب اسپری کنید. آن‌ها با حذف بوهای بد در عرض یک یا دو دقیقه یک نتیجه فوری ارائه می‌دهند. اطمینان حاصل کنید که عطری را خریداری می‌کنید که برای راحتی شما زیاد نباشد و می‌توانید یک گزینه عالی برای حفظ محیطی پر جنب و جوش در محدوده خودرو داشته باشید.

پخش کننده‌های روغن:

جدیدترین فناوری‌های خوشبو کننده هوا با پخش کننده‌های روغن عرضه می‌شود. در اینجا از مخلوطی از رایحه‌ها استفاده شده است، آن‌ها همچنین از طریق فتیله آن به دریچه‌های هوا متصل می‌شوند. آن‌ها با یک تعدیل کننده اضافه می‌شوند تا بتوانید میزان عطری را که می‌خواهید در هر زمان پخش کنید، مشخص نمائید، بنابراین آن را به یکی از ماندگارترین خوشبوکننده‌های هوا تبدیل می‌کند و احساس طاقت‌فرسا را کاهش می‌دهد.

خوشبو کننده‌های فندکی:

همانطور که از نام آن پیداست، اینها به فندکی برق ماشین شما وصل می‌شوند. آن‌ها حاوی مخلوطی از روغن هستند و بسیار مقرون به صرفه می‌باشند. با برق رسانی، روغن داخل محفظه گرم می‌شود و رایحه داخل خودرو آزاد می‌شود در نتیجه محیط خودرو را دلپذیر می‌کند.

بهترین رایحه خوشبو کننده خودرو:

بهترین رایحه خوشبو کننده خودرو با نوع بویی که قصد حذف آن را دارید هم خوانی دارد. بوهای قوی تر نیاز به رایحه‌های قوی تری دارند و بالعکس. اگر مشکل آلرژی دارید، ممکن است برخی از رایحه‌ها، به خصوص رایحه‌های قوی، برای شما مفید نباشند. بهتر است به سراغ پاک کننده‌های بو غیر معطر بروید.

بهترین خوشبو کننده خودرو برای افراد دارای حیوان خانگی:

یکی از کارهای سخت در هنگام جستجوی خوشبو کننده ماشین، یافتن عطر مناسب است. هر فردی آن رایحه را دارد که به مشام او می‌آید. به طور کلی، رایحه‌های خوشبو کننده هوای خودرو شامل بوی گل، میوه و مرکبات، کاج یا حتی بوی «ماشین جدید» است. رایحه مناسب برای شما همان رایحه ای است که با آن راحت هستید. صاحبان خودروهایی که حیوانات خانگی را در وسایل نقلیه خود حمل می‌کنند، معمولاً بوی حیوان خانگی دارند. یکی از راه‌های خلاص شدن از شر بوی بد، استفاده از خوشبو کننده هوا است. اما پس از آن، بهترین خوشبو کننده خودرو برای سگ‌ها یا بوی حیوانات خانگی چیست؟ گزینه‌های زیادی وجود دارد. با این حال، مناسب ترین خوشبو کننده‌ها شامل آنهایی هستند که کاری بیش از جایگزینی بوی موجود دارند. بهترین خوشبو کننده ماشین باید هم بوی خوبی بدهد و هم بوی سگ را با جذب آن از بین ببرد. همچنین باید ماندگاری بالایی داشته باشد. اسپری‌های آئروسل به اندازه کافی قوی هستند، برخی از آن‌ها حاوی ترکیبات از بین برنده بو می‌باشند. با این حال، کوتاه مدت هستند و ممکن است مطابق با الزامات نباشند. خوشبو کننده‌های هوای ژل انتخابی ایده آل خواهند بود.

بهترین خوشبو کننده خودرو برای افراد سیگاری:

دود سیگار یکی از بوهایی است که ممکن است صاحبان خودروها با آن دست و پنجه نرم کنند. همچنین یکی از قوی ترین‌ها می‌باشد و برای حذف آن به مناسب ترین خوشبو کننده نیاز دارید. بهترین خوشبو کننده هوا برای افراد سیگاری باید عطری قوی تولید کند و در عین حال بوی دود سیگار را نیز جذب یا خنثی کند. درست مانند خوشبو کننده بوی حیوانات خانگی، ژل‌ها بهترین عملکرد را دارند. آن‌ها انواع مختلفی دارند و می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید تا نوع عطری را که می‌توانید تحمل کنید پیدا کنید. فقط اطمینان حاصل کنید که خوشبو کننده ماندگاری طولانی دارد و روی بوهای قوی موثر است.

حتما بخوانید: راهنمای خرید روکش خودرو

نکات مهم هنگام خرید خوشبو کننده خودرو:

قبل از اینکه به دنیای “واقعی” بروید و خوشبو کننده خودروی بعدی خود را سفارش بدهید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. در نظر گرفتن این موارد، انتخاب بهترین خوشبو کننده ماشین برای خود و خودرویتان را برای شما آسان‌تر می‌کند.

  1. قبل از خرید آن را تست کنید: شما می‌توانید قبل از خرید یک نمونه آزمایشی برای خودروی خود، صرفا بر اساس تبلیغات بخواهید. یک بوی خاص ممکن است برای شما خیلی قوی یا خیلی ملایم باشد. بنابراین، می‌توانید قبل از خرید مجموعه کاملی از عطرهای ماشین، کیت عطر را برای یک یا دو روز داخل ماشین خود اسپری یا آویزان کنید. قبل از سرمایه گذاری باید با بخور شناور آن قانع شوید.
  2. قبل از سرمایه گذاری مشخصات محصول را مطالعه کنید: قبل از اینکه کورکورانه پول خود را برای طیف وسیعی از عطرهای گران قیمت و عجیب و غریب برای ماشین خرج کنید، یک تحقیق خوب کمک بزرگی خواهد بود. شما باید در مورد برند تحقیق کنید و بدانید که آن‌ها محصولات ایمن تولید می‌کنند، برای استنشاق ایمن هستند و در مواد خود حساسیت ندارند. یک عطر خوب خودرو نه تنها یک عطر تزئینی است، بلکه ایمن و نرم است تا باعث سردرد یا حالت تهوع نشود.
  3. ماندگاری عطر عامل اصلی در تعیین کیفیت آن است: یک عطر با کیفیت برتر ممکن است کمی از قیمت بالاتری برخوردار باشد، اما ماندگاری بالایی دارد. این باعث می‌شود عطر ارزش خرید داشته باشد زیرا عملکرد ماندگار شما را تسریع می‌کند. طیف وسیعی از رایحه‌های ماشین AoonuAuto فوق‌العاده است، زیرا آن‌ها بسیار ماندگار هستند و به طرز درخشانی در هوا شناور می‌شوند و بنابراین سفرهای طولانی را دلپذیر می‌کنند.
  4. طیف وسیعی از کالاهای بصری هیجان انگیز برای یک فضای داخلی زیبا: یک فضای داخلی مجلل منظره‌ای قابل مشاهده است و باعث می شود هاله ماشین ارزش ماندن را داشته باشد. یک عطر می‌تواند طعم وجود شما را تعیین کند، می تواند ذهن و روح شما را آرام کند و در نتیجه شما را برای سفر طولانی پیش رو بیدار نگه دارد. مطمئناً از یک روز طاقت فرسا در دفتر، عاشق رانندگی‌های خود در منزل خواهید شد، زیرا یک فضای داخلی کاملاً جدید با رایحه های مه آلود در انتظار شما خواهد بود که در جعبه معطر درمانی ارائه شده توسط سازنده‌ها به همراه عطرها پیچیده شده است.
  5. از عطرهای مایع خودداری کنید و از بالم‌های طبیعی مبتنی بر بخور استفاده کنید: عطرهای مایع ماندگاری کمتری دارند و جلوه سنگین تری به هوا می‌دهند، در حالی که محصولات مبتنی بر مومیایی کردن، غوطه وری بهتری در اتمسفر می‌دهند. مخصوصاً مومیایی‌هایی که دارای اسانس‌ها و ترکیبات طبیعی مانند یاس، عثمانتوس، مرکبات و گل رز هستند، زیرا این دسته گل‌های تازه به فردی که در داخل ماشین نشسته است، اثر آرامش بخشی می‌دهد. این رایحه‌های شبنم‌کننده و جوان‌کننده خودرو به غلبه بر تنش و ایجاد فضایی آرام کمک می‌کنند.
  6. پوشاندن بوی نامطبوع در مقابل از بین بردن آن: بسیاری از خوشبوکننده‌های هوا عملاً به‌عنوان از بین‌برنده بوی بد عمل نمی‌کنند، اما در عوض، ممکن است متوجه شوید که رایحه در بالای بوی نامطبوع قبلی قرار می‌گیرد. اگر یک مشکل جدی بوی ماشین دارید که از بین نمی‌رود، بهتر است به جای پوشاندن آن مشکل احتمالی را بررسی کنید. در این صورت می توانید واقعاً از یک رایحه خوب لذت ببرید بدون اینکه با بوی بد مخلوط شود.
  7. جایی که می‌خواهید خوشبو کننده هوا خود را نصب کنید: بوی بد داخل ماشین شما می تواند تصور بسیار بدی را برای هر کسی که با شما سوار می‌شود ایجاد کند. به یاد داشته باشید، نوع فضایی که در منزل یا ماشین خود ایجاد می‌کنید، در مورد شخصیت شما صحبت می‌کند. شما نمی‌خواهید تأثیر بدی روی بازدیدکنندگان بگذارید و مهمتر از آن روحیه خود را خراب کنید. علاوه بر این، خوشبو کننده‌های هوای خودرو ایرپرو را می‌توان در دریچه‌های هوای خودرو نصب کرد یا روی داشبورد خودروی خود نگه داشت.

بنابراین، قبل از خرید ویجت‌های نرم و ظریف برای خودروهای خود، باید تمام این عوامل را در نظر داشته باشید که در صورت انتخاب هوشمندانه، می‌توانند تزئینات کاملی باشند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید خوشبو کننده خودرو مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های خوشبو کننده خودرو ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ خوشبوکننده خودرو خورشیدی مدل هلیکوپتر کد solar12

خوشبوکننده خودرو خورشیدی مدل هلیکوپتر کد solar12

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • رایحه
    Perfume
  • ماندگاری
    سه ماه
  • نوع خوشبوکننده
    ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ خوشبوکننده خودرو زیستو طرح قلب مدل ZHSt1

 خوشبوکننده خودرو زیستو طرح قلب مدل ZHSt1

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • رایحه
    توت فرنگی
  • ماندگاری
    دو ماه
  • نوع خوشبوکننده
    آویزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ خوشبو کننده خودرو شمع النا مدل کاپیتان بلک ۸ میلی لیتر

خوشبو کننده خودرو شمع النا مدل کاپیتان بلک 8 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x4x19 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • رایحه
    کاپیتان بلک
  • ماندگاری
    سه ماه
  • نوع خوشبوکننده
    آویزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken با رایحه New Car

خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken با رایحه New Car

مشخصات

  • ابعاد
    ۷ × ۳.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵ گرم
  • رایحه
    خودروی نو
  • ماندگاری
    سه ماه
  • نوع خوشبوکننده
    ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ خوشبوکننده خودرو شمع النا مدل کوکو وانیل کد CUTE

خوشبوکننده خودرو شمع النا مدل کوکو وانیل کد CUTE

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x6x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷ گرم
  • رایحه
    کوکو وانیل
  • ماندگاری
    دو ماه
  • نوع خوشبوکننده
    آویزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ خوشبو کننده خودرو آرئون مدل KEN BLACK CRYSTAL

خوشبو کننده خودرو آرئون مدل KEN BLACK CRYSTAL

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵ گرم
  • رایحه
    Black Crystal
  • ماندگاری
    سه ماه
  • نوع خوشبوکننده
    ایستاده
  • سایر توضیحات
    ساخت بلغارستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ خوشبو کننده خودرو آرئون کد NEC 602

خوشبو کننده خودرو آرئون کد NEC 602

مشخصات

  • ابعاد
    ۳.۵*۷*۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • رایحه
    خودروی نو
  • ماندگاری
    سه ماه
  • نوع خوشبوکننده
    ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ خوشبو کننده خودرو اسنت فیل طرح رینگ مدل StLmn1

خوشبو کننده خودرو اسنت فیل طرح رینگ مدل StLmn1

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۹ گرم
  • رایحه
    لیمو
  • نوع خوشبوکننده
    آویزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken با رایحه Coconut

خوشبو کننده خودرو  آرئون مدل Ken با رایحه Coconut

مشخصات

  • ابعاد
    ۷ × ۳.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸ گرم
  • ماندگاری
    سه ماه
  • نوع خوشبوکننده
    ایستاده
  • سایر توضیحات
    با رایحه نارگیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ خوشبوکننده خودرو شمع النا مدل کارخانه شکلات کد CUTE

خوشبوکننده خودرو شمع النا مدل کارخانه شکلات کد CUTE

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x6x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷ گرم
  • رایحه
    شکلات
  • ماندگاری
    دو ماه
  • نوع خوشبوکننده
    آویزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ خوشبوکننده خودرو شمع النا مدل سالاد میوه کد FLORAL

خوشبوکننده خودرو شمع النا مدل سالاد میوه کد FLORAL

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x6x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷ گرم
  • رایحه
    سالاد میوه
  • ماندگاری
    دو ماه
  • نوع خوشبوکننده
    آویزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ خوشبو کننده خودرو اسنت-فیل طرح رینگ مدل StGo5

خوشبو کننده خودرو اسنت-فیل طرح رینگ مدل StGo5

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۹ گرم
  • رایحه
    توت فرنگی
  • ماندگاری
    دو ماه
  • نوع خوشبوکننده
    آویزی
  • سایر توضیحات
    رایحه آدامس توت فرنگی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken با رایحه Coconut

خوشبو کننده خودرو  آرئون مدل Ken با رایحه Coconut

مشخصات

  • ابعاد
    ۷ × ۳.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸ گرم
  • ماندگاری
    سه ماه
  • نوع خوشبوکننده
    ایستاده
  • سایر توضیحات
    با رایحه نارگیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ خوشبو کننده خودرو آرئون کد COF 600

خوشبو کننده خودرو آرئون کد COF 600

مشخصات

  • ابعاد
    ۳.۵*۷*۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • رایحه
    قهوه
  • ماندگاری
    سه ماه
  • نوع خوشبوکننده
    ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ خوشبوکننده خورشیدی خودرو کد kk130130

 خوشبوکننده خورشیدی خودرو کد kk130130

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • رایحه
    Cool Fresh
  • نوع خوشبوکننده
    ایستاده
  • سایر توضیحات
    این مدل خوشبو کننده با انرژی نور خورشید شروع به حرکت میکند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ خوشبوکننده خورشیدی خودرو مدل danser 02

خوشبوکننده خورشیدی خودرو مدل danser 02

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x6x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • رایحه
    Perfume
  • ماندگاری
    سه ماه
  • نوع خوشبوکننده
    ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ خوشبو کننده خودرو واو مدل اقیانوس حجم ۱۰ میلی لیتر

خوشبو کننده خودرو واو مدل اقیانوس حجم 10 میلی لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • رایحه
    نسیم دریا
  • ماندگاری
    یک ماه
  • نوع خوشبوکننده
    آویزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ خوشبو کننده هوا خودرو مارش مدل SOLAR

خوشبو کننده هوا خودرو مارش مدل SOLAR

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • رایحه
    Ocean
  • ماندگاری
    سه ماه
  • نوع خوشبوکننده
    نصب روی دریچه هوا
  • سایر توضیحات
    این محصول با رنگ های مختلف عرضه می شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ خوشبو کننده هوای خودرو کالور مدل ۰۰۷

خوشبو کننده هوای خودرو کالور مدل 007

مشخصات

  • ابعاد
    ۱x1x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • رایحه
    Fresh Air
  • نوع خوشبوکننده
    نصب روی دریچه هوا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ خوشبو کننده خودرو تاپ کار مدل SMILE کد BLUE OCEAN حجم ۴ میلی لیتر بسته دو عددی

خوشبو کننده خودرو تاپ کار مدل SMILE کد BLUE OCEAN حجم 4 میلی لیتر بسته دو عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۳×۲.۵×۱.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • رایحه
    Blue-Ocean
  • نوع خوشبوکننده
    نصب روی دریچه هوا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ خوشبوکننده خودرو زیستو طرح قلب مدل ZHP1

خوشبوکننده خودرو زیستو طرح قلب مدل ZHP1

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x2x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • رایحه
    هلو
  • ماندگاری
    دو ماه
  • نوع خوشبوکننده
    آویزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken Vanilla

خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken Vanilla

مشخصات

  • ابعاد
    ۳.۵×۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • رایحه
    وانیل
  • ماندگاری
    سه ماه
  • نوع خوشبوکننده
    ایستاده
  • سایر توضیحات
    – ساخت بلغارستان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUN-BW

خوشبو کننده خودرو باسئوس مدل SUXUN-BW

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۹×۶۵.۵×۶۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • رایحه
    Perfume
  • نوع خوشبوکننده
    ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken با رایحه Bubble Gum

خوشبو کننده خودرو آرئون مدل Ken با رایحه Bubble Gum

مشخصات

  • ابعاد
    قطر : ۷ ، ارتفاع : ۳.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵ گرم
  • رایحه
    آدامس بادکنکی
  • ماندگاری
    سه ماه
  • نوع خوشبوکننده
    ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ خوشبو کننده خودرو بیسوس مدل SUXUN-BP

خوشبو کننده خودرو بیسوس مدل SUXUN-BP

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۷۶×۰.۷۶×۷.۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • رایحه
    Fresh Air
  • نوع خوشبوکننده
    نصب روی دریچه هوا
  • سایر توضیحات
    جنس: ABS + PC / دارای ۶ پد معطر با ۳ رایحه مختلف ( ۳ عدد با رایحه ادکلن، ۲ عدد رایحه اقیانوس دریایی و یک عدد رایحه گل یاسمن) / بی خطر برای نوزادان و زنان باردار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ خوشبو کننده خودرو طرح جت مدل AF1005

خوشبو کننده خودرو طرح جت مدل AF1005

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • رایحه
    اسپرت فرش
  • ماندگاری
    سه ماه
  • نوع خوشبوکننده
    ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ خوشبو کننده خودرو آرئون کد BLCR 603

خوشبو کننده خودرو آرئون کد BLCR 603

مشخصات

  • ابعاد
    ۳.۵*۷*۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • رایحه
    Black Crystal
  • ماندگاری
    سه ماه
  • نوع خوشبوکننده
    ایستاده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ خوشبوکننده خودرو شمع النا مدل سالاد میوه کد FLORAL

خوشبوکننده خودرو شمع النا مدل سالاد میوه کد FLORAL

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x6x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷ گرم
  • رایحه
    سالاد میوه
  • ماندگاری
    دو ماه
  • نوع خوشبوکننده
    آویزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ خوشبوکننده خودرو شمع النا مدل کارخانه شکلات کد CUTE

خوشبوکننده خودرو شمع النا مدل کارخانه شکلات کد CUTE

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x6x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷ گرم
  • رایحه
    شکلات
  • ماندگاری
    دو ماه
  • نوع خوشبوکننده
    آویزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ خوشبوکننده هوای خودرو واو مدل آدامس حجم ۱۰ میلی‌لیتر

خوشبوکننده هوای خودرو واو مدل آدامس حجم 10 میلی‌لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x3x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • رایحه
    آدامس بادکنکی
  • نوع خوشبوکننده
    آویزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید خوشبو کننده خودرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید میز چرخ خیاطی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا