لوازم جانبی خودرو

جا لیوانی خودرو، راهنمای خرید بهترین جالیوانی خودرو زیبا و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید جا لیوانی خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

تقریباً هر وسیله نقلیه‌ای یک جا لیوانی خودرو داخلی برای نوشیدنی مورد علاقه شما دارد. با این حال، بسیاری از آن‌ها به طرز نامناسبی قرار گرفته اند یا برای برخی از فنجان‌ها و بطری‌ها بسیار کوچک هستند. حتی ممکن است غیر ایمن باشند و باعث نشت مایعات ناخوشایند شوند. برای جلوگیری از آشفتگی در ماشین یا کامیون خود، می‌توانید جا لیوانی خود را با جا لیوانی خودرو پس از فروش ارتقا دهید. گزینه‌های برتر را در این راهنمای خرید جا لیوانی خودرو ما بررسی کنید.

اکثر خودروها به نوعی یک جا لیوانی خودرو در کنسول وسط جلو دارند. اما اگر تا به حال تلاش کرده‌اید که لیوان یا بطری آب مورد علاقه خود را در جا لیوانی خودرو خود قرار دهید، می‌دانید که همه جا لیوانی‌های ماشین برابر نیستند. به همین دلیل است که ما وب را بسیار دور جستجو کرده‌ایم تا بهترین جا لیوانی خودرو را در بازار امروز برای شما پیدا کنیم. اکنون می‌توانید نوشیدنی‌های مورد علاقه‌تان را در جاده‌ها مصرف کنید و نگران ریختن آن نباشید. چه بخواهید چند جا لیوانی خودرو اضافی اضافه کنید و چه بخواهید جا لیوانی برای قرار دادن بطری‌های بزرگ، ما شما را تحت پوشش قرار می‌دهیم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید جا لیوانی خودرو را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع جا لیوانی خودرو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید جا لیوانی خودرو باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

جا لیوانی خودرو چیست و چه کاربردی دارد؟

جا لیوانی یا همان پایه نگهدارنده لیوان وسیله‌ای است که در قسمت‌های مختلف خودروها معمولا روی درب، داشبورد یا کنسول وسط نصب شده و هنگام حرکت خودرو از بیرون ریختن مایعات درون لیوان جلوگیری می‌کند. البته تمام خودروها به طور پیش فرض این وسیله را دارند. اما اگر می‌خواهید، به صورت تخصصی تر با امکان شستشو این وسیله را داشته باشید، باید یک جالیوانی خودرو را خریداری کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید سطل زباله خودرو

انواع جا لیوانی خودرو:

وقتی نوبت به یافتن بهترین جا لیوانی ماشین برای شما می‌رسد، مهم است که انواع جا لیوانی موجود در بازار را بشناسید، تا بتوانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. به همین علت در ادامه شما را با انواع جالیوانی ماشین آشنا می‌کنیم.

  1. جالیوانی آداپتور خودرو: متداول‌ترین نوع جالیوانی ماشین نمونه آداپتور است. این نوع جا لیوانی معمولاً به نوعی به جا لیوانی‌های موجود شما متصل می‌شود. آن‌ها معمولا دارای پایه‌های قابل تنظیم، نگهدارنده‌های جمع شونده هستند و می‌توانند یک نوشیدنی را در خود جای دهند. آداپتورها معمولاً به خوبی کار می‌کنند تا ظرفیت نگهداری لیوان فعلی شما را افزایش دهند. با یک آداپتور، باید بتوانید یک بطری آب بزرگ یا لیوان مسافرتی را جا دهید. برای استفاده از آداپتور جا لیوانی، ماشین شما باید با جا لیوانی فعلی شما پیکربندی شود که بتوانید آداپتور را نصب کنید.
  2. جالیوانی خودرو سواری: نوع دوم این محصول جالیوانی ماشین سواری است. این جا لیوانی‌ها با نوار چسب یا پیچ نصب می‌شوند. به طور معمول، آن‌ها جمع شونده هستند و در صورت عدم استفاده به راحتی می‌توانند جمع شوند. با یک نگهدارنده لیوان اتومبیل، شما در جایی که آن را قرار می‌دهید انعطاف پذیری دارید. به طور کلی، افراد نگهدارنده لیوان‌خودرو را در نزدیکی دریچه‌های تهویه مطبوع، درب کناری یا جایی در اطراف داشبورد اضافه می‌کنند. به خاطر داشته باشید که اگر آن را روی درب خودرو نصب کنید، باید آن را در جایی قرار دهید که مانع دسترسی شما برای کار با پنجره و درب نشود.
  3. جالیوانی کنسول خودرو: نوع سوم، جالیوانی ماشین کنسول است. این کنسول‌های مستقل پس از فروش را می‌توان در هر کجا که راحت تر است در ماشین قرار داد. اگر به صورت انفرادی سوار می‌شوید، می‌توانید آن را روی صندلی مسافر خود قرار دهید یا اگر ماشین کامل دارید، آن را روی صندلی وسط عقب خود قرار دهید. این دستگاه‌ها در کنار چندین جا لیوانی، معمولاً دارای فضای ذخیره سازی اضافی برای چیزهای دیگر نیز هستند.
  4. جالیوانی آویز خودرو: آخرین نمونه این محصول جالیوانی آویزان خودرو است. این هولدرها معمولا دارای یک قلاب کوچک هستند که به درب خودرو می‌چسبد. اینها کم محبوب ترین گزینه هستند، زیرا از عملکرد صحیح پنجره شما جلوگیری می‌کنند و تمایل دارند که به اندازه کافی بادوام و ایمن نباشند.

مزایای استفاده از جا لیوانی خودرو:

  • در بیشتر موارد، پایدارتر از نمونه فابریکی است.
  • وقتی یک جا لیوان داخلی خیلی کوچک، بزرگ یا سست است، نمی‌تواند فنجان یا بطری را محکم نگه دارد. این می تواند منجر به نشت هایی شود که نه تنها تمیز کردن آن‌ها سخت است بلکه خطرناک نیز هستند در صورتی که نمونه جدید این ضعف را ندارد.
  • افتادن لیوان می‌تواند حواس راننده را پرت کند و ایمنی او را در جاده به خطر بیندازد. این وسیله از وقوع حوادث رانندگی جلوگیری می‌کند.
  • همچنین، استفاده و نگهداری از اکثر نگهدارنده‌های پس از فروش آسان‌تر از نمونه فابریکی است.

بهترین جا لیوانی خودرو:

آن‌ها با توجه به گزینه‌های نصب به دسته‌هایی تقسیم می‌شوند. محبوب ترین نوع آن‌ها آداپتور یا نگهدارنده با پایه است که با کنسول خودرو شما سازگار است. نوع دوم نیاز به نصب دائمی با پیچ یا نوار چسب دارد. نوع سوم آویزان است و از قلاب یا روش دیگری برای اتصال به شیشه ماشین استفاده می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آفتابگیر شیشه خودرو

نکات مهم هنگام خرید جا لیوانی خودرو:

  1. جا لیوانی با اندازه مناسب را انتخاب کنید: باید کاملاً متناسب با ماشین شما باشد و لیوان ها و بطری‌های مورد علاقه شما را در خود جای دهد. یکی که خیلی کوچک است شما را از ذخیره کردن هر چیزی که می‌خواهید باز می‌دارد، در حالی که یکی که خیلی بزرگ است به احتمال زیاد باعث ایجاد مشکل در ریختن آن می‌شود.
  2. مواد استفاده شده در ساخت جا لیوانی را در نظر بگیرید: مواد ضخیم تر، پایداری بیشتر در جاده را تضمین می‌کند. بنابراین از ریختن مواد جلوگیری کرده و همچنین ممکن است تمیز کردن آن آسان تر باشد.
  3. ویژگی‌های اضافی را در نظر بگیرید: به همان اندازه که جا لیوانی ساده به نظر می رسد، آن‌ها می‌توانند چندین ویژگی اضافی داشته باشند. به عنوان مثال، بهترین‌ها دارای پایه‌های قابل افزایش برای ثبات بیشتر یا ارتفاع قابل تنظیم برای استفاده آسان هستند.
  4. قابلیت نصب آسان: جا لیوانی را انتخاب کنید که به راحتی سوار شود و از وسیله نقلیه شما جدا شود. همچنین، نگهدارنده لیوان نباید به تلاش زیادی برای نگهداری و تمیز کردن نیاز داشته باشد.
  5. میزان بودجه را در نظر بگیرید: یکی از ضرب المثل‌ها می‌گوید: “هر چه برایش پول می پردازی به دست می‌آوری”. خرید چیزی با کمترین قیمت تقریبا هرگز ایده خوبی نیست. بنابراین، خرید یک محصول گران قیمت بدون ارزش واقعی اصلا انتخاب خوبی نیست. قبل از اینکه جا لیوان ماشین خود را به لیست اضافه کنید، باید تعیین کنید که برای پولی که خرج می‌کنید چه چیزی دریافت می‌کنید.
  6. ارزش یک برند: چرا یک برند ارزان را خریداری می‌کنید که نمی‌تواند انتظارات شما را برآورده کند؟ احتمال بیشتری وجود دارد که قابل اعتماد نباشد. یک برند مشهور بیش از هر برند دیگری بر حفظ شهرت خود تمرکز می‌کند. برندهایی مانند جالیوان خودرو به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد خود از رقبا متمایز هستند. امیدواریم در لیست ما محصولی را پیدا کنید که مطابق با نیازهای شما باشد.

چگونه جا لیوانی خودرو خود را تمیز کنیم؟

هیچ کس داخل ماشین کثیف را دوست ندارد. اگر شما هم مانند بسیاری از افراد هستید، هر روز ساعت‌ها را در ماشین می‌گذرانید و به محل کار خود می‌روید. شما یک وسیله نقلیه تمیز و با بوی خوش می‌خواهید که شما را از نقطه A به نقطه B برساند. پس وقتی با یک جا لیوان کثیف و چسبنده روبرو می‌شوید چه می‌کنید؟

شاید چرخشی تند زدید و مقداری قهوه از بالای درب بیرون ریخت یا شاید یکی از بچه‌های شما یک فنجان کاغذی نیمه پر از آب میوه را به مدت یک هفته در جا لیوانی گذاشته باشد. دلیل این آشفتگی چسبنده هرچه که باشد، با این نکات جا لیوانی خود را دوباره تمیز کنید.

نحوه تمیز کردن جا لیوانی قابل جابجایی خودرو:

بسیاری از سازندگان وسایل نقلیه نیاز به تمیز کردن جا لیوان‌های خودرو را پیش‌بینی می‌کنند، بنابراین آن‌ها شامل آسترهای پلاستیکی یا لاستیکی قابل جابجایی هستند. اینها ساده‌ترین انواع جا لیوانی برای تمیز کردن هستند زیرا می‌توانید آن‌ها را به سادگی داخل ماشین ظرفشویی روی قفسه بالایی عبور دهید.

پس از اتمام چرخه، جا لیوانی‌ها را از ماشین ظرفشویی بیرون بیاورید و میزان تمیزی آن‌ها را ارزیابی کنید. ممکن است مقداری لجن باقی مانده باشد که می‌توانید به سادگی آن را با پارچه پاک کنید. آشفتگی‌های سرسخت ممکن است نیاز به دور دوم در ماشین ظرفشویی داشته باشند.

از طرف دیگر، می‌توانید جالیوانی قابل جابجایی خودرو را در یک سطل آب گرم و صابون قرار دهید. بگذارید حداقل ۱۰ دقیقه بماند و سپس سعی کنید آن‌ها را بشویید. اگر کثیفی باقی ماند، اجازه دهید جا لیوانی مدت بیشتری خیس بخورد و دوباره آن‌ها را بشویید. جا لیوانی‌ها را بشویید، خشک کنید و در حالت بکر به ماشین خود برگردانید.

نحوه تمیز کردن جا لیوانی غیر قابل جابجایی خودرو:

اگر جا لیوانی شما را نمی‌توان از ماشین جدا کرد، باید آن‌ها را در جایی که هستند تمیز کنید.

برای جاهای لیوانی که کمی کثیف هستند، این مراحل را دنبال کنید:

  • یک جوراب کهنه را کف لیوان یا فنجان بزرگ دیگر قرار دهید.
  • جوراب را با شیشه پاک کن یا پاک کننده همه منظوره اسپری کنید.
  • لیوان را دور جا لیوان بچرخانید تا لکه‌ها و لکه های جزئی پاک شود.
  • با جاروبرقی کشیدن جای لیوان، یکی از مهم‌ترین لوازم تمیز کردن داخل خودرو، به پایان برسانید.

برای نگهدارنده‌های لیوان خیلی کثیف، این مراحل را دنبال کنید:

  • یک پارچه را با آب گرم و صابون خیس کنید و کمی گودال را در ظرف لیوان فشار دهید. اجازه دهید آب چند دقیقه بماند.
  • یک پارچه خشک را در جا لیوان فرو کنید تا آب آن خیس شود و باقیمانده آن پاک شود.
  • اگر چسبندگی باقی ماند، ظرف لیوان را دوباره خیس کنید.
  • این بار، یک چاقوی آشپزخانه را در پارچه‌ای بپیچید و آن را به اطراف بمالید تا گن‌های چسبیده را به طور موثرتری از چین‌ها پاک کنید.
  • اگر لکه‌های تیره روی لیوان‌های روشن باقی ماند، چند قطره آب لیمو را با یک پارچه تمیز بمالید.
  • جا لیوان را بشویید و خشک کنید و از نتایج بی لک لذت ببرید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید جالیوانی خودرو مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه جالیوانی خودرو زیبا، ارزان، محبوب و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ جا لیوانی خودرو مدل MD116

جا لیوانی خودرو مدل MD116

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ جا لیوانی خودرو مدل CAR CONCEPT

جا لیوانی خودرو مدل CAR CONCEPT

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x8x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    جالیوانی قابل نصب روی هواکش خودروساختته شده از پلاستیک ABS درجه یکبا قابلیت ایجاد فضای مناسب برای نگهداری لیوان و فنجان و خنگ و گرم نمودن نوشیدنی با هوای خروجی هواکشاستفاده ساده و آسانقابل نصب روی اکثر خودروها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ جا لیوانی خودرو مدل JS

جا لیوانی خودرو مدل JS

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • جنس
    آهن
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ جا لیوانی خودرو گرین لاین مدل SMART LED CUP HOLDER

جا لیوانی خودرو گرین لاین مدل SMART LED CUP HOLDER

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    ۱.: بی صدا۲.: قابل حمل۳.: دو ثانیه روشن/خاموش۴.: قدرت ۳۶ وات۵.: صفحه نمایش LED6- دمای -۳ تا +۶۰ درجه۷- میزان صدا کمتر از ۴۰ دسیبل کم صدا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ جا لیوانی خودرو آراکس یدک مدل AY-4173 مناسب برای پژو ۲۰۶

جا لیوانی خودرو آراکس یدک مدل AY-4173 مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x2x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ گرم
  • جنس
    پلاستیک فشرده
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    جالیوانی خودرو آراکس یدک مناسب برای پژو ۲۰۶

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ نگهدارنده تلفن همراه و جالیوانی سطل زباله مخصوص خودرو مدل ۱۲۳

نگهدارنده تلفن همراه و جالیوانی سطل زباله مخصوص خودرو مدل 123

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۳x13x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۹ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ جالیوانی خودرو یوسمز مدل US-ZB230

جالیوانی خودرو یوسمز مدل US-ZB230

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x9x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۳۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک فشرده
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    خنک کننده هوشمند انواع بطری نوشیدنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ جا لیوانی خودرو مدل استیل

جا لیوانی خودرو مدل استیل

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x8x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ جا لیوانی خودرو مدل d206 مناسب برای پژو ۲۰۶

جا لیوانی خودرو مدل d206 مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ جا لیوانی خودرو وارون مدل B-20 مناسب برای ساینا

جا لیوانی خودرو وارون مدل B-20 مناسب برای ساینا

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ جالیوانی خودرو مدل KH02

جالیوانی خودرو مدل KH02

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x25x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۲
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    مناسب برای همه خودروهامناسب برای قراردادن بغل صندلیپلاستیک مقاوم۲ عدد جای لیوان و ۱ عدد جای سایر وسایل مانند موبایل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ جا لیوانی خودرو گرین لاین مدل Cup Holder

جا لیوانی خودرو گرین لاین مدل Cup Holder

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۴
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    سازگاری جهانی و نصب ایمنسینی غذا ۱۵۵×۲۲۵×۳۰ میلی متر نگهدارنده تلفن ۵۷-۹۴ میلی متر اندازه نگهدارنده فنجان ۷۰ میلی متر طراحی ماژولارتنظیم چند زاویه اینصب بدون ابزارجای لیوان ۲ تایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ جا لیوانی خودرو آراکس یدک مدل AY-3092 مناسب برای پژو ۲۰۶

جا لیوانی خودرو آراکس یدک مدل AY-3092 مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x12x4.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    قطر جای لیوان ۶.۵ سانتی متر – این محصول با بسته بندی آراکس یدک عرضه میشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ جا لیوانی خودرو  کد S-88

جا لیوانی خودرو  کد S-88

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x19x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۳
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    جالیوانی خودرو مناسب برای انواع اتومبیل های ایرانی و خارجی ساخته شده از پلاستیک مناسب برای لیوان و گوشی موبایل و شارژر و …..

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ جا لیوانی خودرو مدل COM-11

جا لیوانی خودرو مدل COM-11

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x8x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ جا لیوانی خودرو مدل AS 113

جا لیوانی خودرو مدل AS 113

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x15x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ جا لیوانی خودرو کد ۰۰۸۷

جا لیوانی خودرو کد 0087

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x26x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۳
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ جا لیوانی خودرو مدل IL1263

جا لیوانی خودرو مدل IL1263

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x3x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ جالیوانی خودرو مدل HS-53

جالیوانی خودرو مدل HS-53

مشخصات

  • ابعاد
    ۸*۱۰*۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    جالیوانی قابل نصب روی هواکش خودرو ساختته شده از پلاستیک ABS درجه یک با قابلیت ایجاد فضای مناسب برای نگهداری لیوان و فنجان و خنگ و گرم نمودن نوشیدنی با هوای خروجی هواکشاستفاده ساده و آسانقابل نصب روی اکثر خودروها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ جا لیوانی خودرو چیکال مدل RC مناسب برای پژو ۲۰۶

جا لیوانی خودرو چیکال مدل RC مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    لاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    رنگ این محصول مشکی میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ جا لیوانی خودرو بیلگین مدل استیل پیچی

جا لیوانی خودرو بیلگین مدل استیل پیچی

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x7x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    فلزی
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ جا لیوانی خودرو مدل RT مناسب برای پژو ۲۰۶

جا لیوانی خودرو مدل RT مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x14x24 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ جا لیوانی خودرو مدل HL-2021

جا لیوانی خودرو مدل HL-2021

مشخصات

  • ابعاد
    ۸X8X5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    محفظه نگهدارنده قوطی بطری آب ۱- کاملا جدید و با کیفیت بالا۲- ساخته شده از مواد با کیفیت بالا، بادوام و کاربردی برای استفاده۳- قابل نصب در خروجی تهویه مطبوع ماشین برای فنجان یا نوشابه و انواع دیگر نوشیدنی هاx مناسب برای انواع نوشابه و نوشابه های کنسرو شدهx جنس: ABS + POMx ابعاد: ۸ x 8 x 5 سانتی متر (تقریبا)مشخصات فنی:نوع مورد: دارندگان نوشیدنیوزن مورد: ۷۰ گرمویژگی های خاص: جا لیوانینام مدل: جا لیوانیگواهی تست خارجی: CCCنوع جنس: ABS + POMمحتویات بسته: تعداد ۱ جای فنجان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ جا لیوانی خودرو مدل PR8

جا لیوانی خودرو مدل PR8

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x8x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۸ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ جا لیوانی خودرو تی ماتریکس مدل ۰۱ مناسب برای پژو ۲۰۶

جا لیوانی خودرو تی ماتریکس مدل 01 مناسب برای پژو 206

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x11x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    قطر جای لیوان ۶.۵ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ جا لیوانی خودرو وارون مدل B-20 مناسب برای رنو ال ۹۰

جا لیوانی خودرو وارون مدل B-20 مناسب برای رنو ال 90

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x20 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ جا لیوانی خودرو مدل LP366

جا لیوانی خودرو مدل LP366

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x15x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ جالیوانی خودرو مدل shick طرح مکس بسته ۲ عددی به همراه یک عدد لیوان

جالیوانی خودرو مدل shick طرح مکس بسته 2 عددی به همراه یک عدد لیوان

مشخصات

  • ابعاد
    ۶ × ۷ × ۱۲ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    هر بسته شامل ۲ عدد جالیوانی خودرو + یک عدد لیوان دسته دارقابلیت اتصال به مکان های مختلف کابین ماشینبسیار مناسب جهت استفاده سرنشین های عقب خودروبسیار سبک (۴۰ گرم)ساخت ایرانقابل استفاده با انواع لیوان و ماگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ جا لیوانی خودرو آراکس یدک مدل AY-2268

جا لیوانی خودرو آراکس یدک مدل AY-2268

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x8x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    این محصول با بسته بندی آراکس یدک عرضه میشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ جا لیوانی هوشمند خودرو گرین لاین مدل Smart LED

جا لیوانی هوشمند خودرو گرین لاین مدل Smart LED

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۱.۴×۹.۴×۱۱.۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۴۵ گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • تعداد محفظه
    ۱
  • محل قرارگیری
    داخل اتاق
  • سایر توضیحات
    دارای توان ۳۶ وات همراه با دکمه خاموش و روشن. رنگ آبی به منظور خنک شدگی و رنگ قرمز به معنای گرما کردن است. همچنین قابلیت تنظیم دما از منفی ۲۰ درجه سانتی‌گراد تا ۶۰ درجه سانتی‌گراد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید جالیوانی خودرو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می‌توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کیف مدرسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا