کتاب و لوازم تحریر

مداد طراحی، راهنمای خرید بهترین مداد طراحی حرفه‌ای bh ،b2 ،b12 ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید مداد طراحی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

این یک راهنمای خرید برای بهترین مداد طراحی برای هنرمندان است. اما قبل از اینکه به آن بپردازم، باید توجه داشته باشید که هیچ یک از این مدادها شما را هنرمند بهتری نمی‌سازد. ممکن است استفاده از برخی از مدادها راحت‌تر باشد، اما همه آن‌ها اساساً کار مشابهی را انجام می‌دهند و همگی می‌توانند هنر زیبایی تولید کنند. صدها مداد طراحی مختلف برای خرید در ۲۴ درجه گرافیت مختلف موجود است. دلیل وجود ۲۴ درجه این است که از این مداد نه تنها برای طراحی، بلکه برای بسیاری چیزهای دیگر نیز می‌توان استفاده کرد. در این راهنما، ما به شما نشان خواهیم داد که چه چیزی یک مداد طراحی خوب را می‌سازد و چگونه بهترین مدادها را برای طراحی، ژورنال، علامت گذاری چوب، یادداشت برداری، طراحی فنی و نوشتن انتخاب کنید. هنگام انتخاب مداد طراحی، اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که از آن برای چه چیزی استفاده خواهید کرد.

بسته به اینکه از مداد طراحی برای چه استفاده می‌کنید، مشخص می‌شود که به چه درجه از مداد طراحی نیاز دارید، زیرا هسته گرافیتی خاکستری روشن بسیار سخت‌تر و برای سیاه تیره بسیار نرم است و با کاغذ واکنش متفاوتی نشان می‌دهد. سپس اطمینان حاصل کنید که تراش چگونه آن را تیز می‌کند، سرب اغلب شکننده است. این با توجه به نوع چوبی که مداد طراحی از آن ساخته شده و کیفیت هسته گرافیتی آن تعیین می‌شود. نکته دیگری که ارزش توجه دارد، نمایه یا شکل مداد است. اکثر مدادها ساختاری شش ضلعی یا گرد دارند. اگرچه استثناهایی مانند مداد نجار و مداد مثلثی شکل برای کسانی که تازه شروع به یادگیری نحوه نوشتن و طراحی کرده‌اند وجود دارد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید مداد طراحی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این لوازم تحریر ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع مداد طراحی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید مداد طراحی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

نحوه انتخاب مداد طراحی برای کودکان:

اگر فکر می‌کنید چگونه یک مداد برای کودک خود انتخاب کنید؟ اولین چیزی که باید به آن توجه کنید این است که کودکان خردسال مهارت‌های حرکتی ظریف لازم برای در دست گرفتن مدادهای معمولی مانند مداد شماره دو را توسعه نداده‌اند. آن‌ها به یک مداد با یک لوله پهن نیاز دارند که اغلب به آن مداد چربی یا مداد جامبو می‌گویند. همانطور که آن‌ها کمی بزرگتر می‌شوند، یک مداد با لوله مثلثی شکل می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا چسبندگی مناسبی داشته باشند. این دستگیره به عنوان دستگیره سه پایه نامیده می‌شود و مداد با استفاده از انگشت شست، اشاره و انگشت میانی نگه داشته می‌شود که امکان کنترل بسیار بیشتری را فراهم می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مداد رنگی

انواع مداد طراحی و نقاشی موجود در بازار:

انواع مختلفی از مدادهای نقاشی در دسترس هستند، و انتخاب مداد مناسب برای نیازهای شما ممکن است گیج کننده باشد. برای درک تفاوت بین هر نوع با انواع مداد آشنا می‌شویم:

  1. مداد گرافیتی و سربی: این مدادها با درجات مختلف سرب و هسته‌های منعطف گرافیتی، یکی از لوازم اصلی دانش آموزان، نویسندگان، هنرمندان و طراحان هستند. برخلاف نام، در این مدادها سربی وجود ندارد. هسته در واقع از مخلوطی از گرافیت و خاک رس تشکیل شده است. نسبت گرافیت و خاک رس سختی سرب مداد را تعیین می‌کند، یعنی اینکه خط تا چه حد تیره می‌شود. شما می‌توانید طیف وسیعی از این مدادها را در وب سایت کیمیک پیدا کنید.
  2. مدادهای فشاری: این مدادها بادوام و قابل پر کردن مجدد هستند که آن‌ها را به گزینه‌ای محبوب برای طراحی و نوشتن تبدیل می‌کند. آن‌ها بیشتر از مدادهای چوبی دوام می‌آورند، خطوط ثابت و دقیقی ایجاد می‌کنند و نیازی به تراش ندارند. با این حال، سرب شکننده‌تر است و می‌تواند با فشار شکسته شود. قطر سرب برای مدادهای مکانیکی معمولاً از ۰.۳ میلی متر تا ۰.۹ میلی متر متغیر است که متداول ترین ضخامت آن‌ها ۰.۵ میلی متر و ۰.۷ میلی متر است.
  3. مدادهای آبرنگی: مدادهای آبرنگی دارای سرنخ های رنگی هستند که محلول در آب هستند و جلوه‌ای شبیه به رنگ آبرنگ ایجاد می‌کنند. آن‌ها را می‌توان به صورت مرطوب یا خشک استفاده کرد. هنگامی که روی کاغذ گذاشته می‌شود، وقتی با یک برس مرطوب روی آن می‌روید به رنگ تبدیل می‌شود.
  4. مدادهای اصلاحی: این مدادهای تخصصی دارای سرب قرمز روشن هستند و به طور کلی مقاومت بیشتری نسبت به مدادهای استاندارد دارند. آن‌ها در بین معلمان محبوب هستند و معمولاً برای علامت گذاری مقالات و اصلاحات استفاده می‌شوند.
  5. مداد یادگیری: این مدادها برای کسانی طراحی شده‌اند که یاد می‌گیرند چگونه بنویسند و طراحی کنند. آن‌ها بزرگتر و قویتر از مدادهای معمولی هستند و کمتر مستعد شکستن هستند. مدادهای یادگیری دارای طراحی ارگونومیک مثلثی هستند که چسبندگی صحیح نوشتن را ارتقا می‌دهد و در دست گرفتن آن برای کودکان خردسال راحت تر است.
  6. مداد زغالی: مداد زغالی توسط هنرمندان برای سایه زدن، لک کردن و ایجاد رنگ‌های عمیق و متراکم استفاده می‌شود. آن‌ها جایگزینی بدون آشفتگی برای استفاده از زغال چوب یا چوب ذغال هستند زیرا انگشتان و کاغذ را تمیز نگه می‌دارند.

بهترین مداد طراحی برای از بین بردن درخشش گرافیت:

گرافیت وسیله‌ای فوق العاده برای طراحی است اما یکی از ویژگی‌های آن درخشش گرافیت می‌باشد که پاشنه آشیل استفاده از مدادهای نرم درجه B برای گرفتن سایه‌های تیره‌تر است. هنگام استفاده از مداد درجه ۴B یا بالاتر با اعمال فشار، گرافیت روی کاغذ براق و جلا می‌شود. این باعث می‌شود که علائم مداد بسیار براق شوند و نور زیادی را منعکس کنند که می‌تواند سیاه‌ترین سیاه‌ها را در نقاشی شما بسیار روشن‌تر نشان دهد. روش سنتی از بین بردن درخشش گرافیت این است که از لایه‌هایی روی نقاشی خود استفاده کنید که نمرات سخت‌تر H را با درجه‌های B تیره‌تر ترکیب می‌کند. با این حال اکنون یک مداد مخصوص ساخته شده است که می‌توانید به تنهایی یا با سایر گریدها برای ترکیب و از بین بردن درخشش گرافیت استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیف مدرسه

نکات مهم هنگام خرید مداد طراحی:

مقیاس گرافیت مداد:

به عبارت بسیار ساده ترازوی مداد گرافیتی روشی برای طبقه بندی روشن یا تیرگی، سختی یا نرمی گرافیت در یک مداد است.

با حروف H و B نشان داده می‌شود که H نشان دهنده سختی و B نشان دهنده سیاهی است. این در مقیاس ۱-۱۲ است که ۱۲H یک گرافیت خاکستری روشن بسیار سخت است و ۱۲B یک گرافیت نرم بسیار تیره می‌باشد.

این در هنگام انتخاب یک مداد مهم است و اولین قدم بسته به اینکه مداد برای این کار چه نیازی دارید، مشخص می‌شود که چه درجه مداد گرافیتی برای نیازهای شما مناسب است.

شایان ذکر است که گاهی اوقات مقیاس مدادی گرافیتی به اشتباه مقیاس سختی سرب نامیده می شود. بررسی کنید سرب مداد از چه چیزی ساخته شده است.

چرا نوع چوب بسیار مهم است؟

مدادها ابزار ساده‌ای هستند که قدمت آن به قرن ۱۵۰۰ باز می‌گردد. مدادهای مدرن از چوب با هسته گرافیتی ساخته می‌شوند که اغلب به اشتباه به عنوان مدادی سربی شناخته می‌شود.

هسته گرافیت در چوب محصور شده است و برخی از مدادها دارای یک پاک کن هستند که با استفاده از یک حلقه فلزی متصل می‌شود.

نوع چوبی که مداد از آن ساخته می‌شود، در مورد چگونگی تیز کردن آن و اینکه سرب به راحتی می‌شکند، بسیار مهم است. چوب مداد باید یک چوب نرم و ریزدانه محکم و بدون گره باشد که به راحتی تراشیده شود.

چوب سدر کالیفرنیایی به طور سنتی برای ساخت مداد استفاده می‌شود زیرا تمام این ویژگی‌ها را دارد. با این حال، افزایش هزینه‌ها و نگرانی‌های زیست محیطی، تولیدکنندگان مداد را مجبور کرده است تا به استفاده از انواع مختلف چوب نگاه کنند.
در واقع حداقل ۱۴ نوع چوب مختلف برای ساخت مداد استفاده می‌شود. مدادهای ارزان‌تر از چوب‌های نرم با رشد سریع مانند اکالیپتوس یا چوب باس استفاده می‌کنند که سخت‌تر تیز می‌شوند و به راحتی می‌شکنند.

هسته گرافیتی متصل برای استحکام بیشتر:

مدادهای امروزی با قرار دادن یک هسته گرافیتی در یک تخته چوبی و سپس چسباندن تخته چوبی دیگر در بالای آن ساخته می‌شوند. برای ایجاد استحکام بیشتر و به حداقل رساندن شکستگی سرب، تمام سازندگان برتر همچنین دور تا دور گرافیت را به چوب می‌چسبانند و همچنین دو تخته چوب را به هم می‌چسبانند که به آن پیوند سرب می‌گویند. با توجه به اینکه گرافیت سال‌ها به عنوان سرب مدادی شناخته می‌شود. در مدادهای ارزان‌تر، سرب ممکن است به هم چسبانده نشود و فقط لت‌ها به هم بچسبند، یا ممکن است فقط از یک طرف کاملاً چسبیده و چسبانده نشود.

نحوه انتخاب مداد برای نوشتن:

هنگام انتخاب مداد برای استفاده برای دست خط، اولین چیزی که باید در نظر بگیریم این است که مداد چه قدر روی کاغذ تیرگی به جا می‌گذارد.
علامتی که مداد روی کاغذ می‌گذارد باید به اندازه کافی تیره باشد تا به وضوح قابل مشاهده باشد و هسته گرافیت باید به اندازه کافی قوی بوده تا به راحتی نشکند.
اگر به تصویر نمودار درجه بندی مداد نگاه کنید، می بینید که دارای ۲۰ درجه است که از ۹H تا ۹B و زیر آن از ۲h تا B معادل ایالات متحده برای مدادهای عمومی توسط تولید کنندگان مداد در ایالات متحده است.

مداد شماره دو که معادل مداد HB است پرمصرف ترین مداد برای نوشتن روزمره است. گرافیت آن سخت بوده و به راحتی شکسته نمی‌شود و علامتی که می‌نویسد آنقدر تیره است که به وضوح قابل مشاهده باشد.

همچنین این مزیت اضافه را دارد که به راحتی لکه نمی‌شود و می‌توان آن را به‌طور تمیز پاک کرد.اگر با B یا شاید حتی ۲B ترجیح می‌دهید، می‌توانید تیره تر شوید، اما تفاوت این است که در این درجه‌ها، هسته گرافیت نرم تر و مستعد لکه شدن است. اگر برای بچه‌های کوچک‌تر مداد خریداری می‌کنید، مداد شماره ۲ را انتخاب می‌کنم.

از نمودار کاملاً مشخص نیست، اما مدادهای درجه F و H بیشتر یک علامت خاکستری روشن تر روی کاغذ می‌گذارند. محتوای خاک رس بالاتری دارند و به همین دلیل است که علامت تیره نیست و هنگام نوشتن با آن کمی احساس خراشیدگی روی کاغذ دارند. هنگامی که درجه خود را انتخاب کردید، به کیفیت چوب مداد و هسته گرافیت بستگی دارد.

نحوه انتخاب مداد برای یادداشت برداری:

وقتی نوبت به انتخاب بهترین مداد برای یادداشت‌برداری می‌رسد، در مقیاس مداد گرافیتی در همان محدوده‌ای قرار می‌گیرند که قبلاً در بخش قبل به آن پرداختیم.

نکته اصلی که باید به آن توجه کنید این است که اگر احتمالاً اصلاحات زیادی انجام می‌دهید، نمره سخت تر در حدود یک یا دو HB مناسب‌تر خواهد بود زیرا این مدادها علامت کمی سبک‌تر از خود به جا می گذارند، به راحتی پاک می‌شوند و تا حد ممکن دچار لکه نمی‌شوند. گاهی اوقات با درجه‌های B تیره‌تر ملایم تر اتفاق می‌افتد.

نحوه انتخاب مداد برای طراحی:

هنگام انتخاب مداد برای طراحی حتی اگر ۲۴ درجه گرافیت از بین اکثر هنرمندان وجود دارد، یک مجموعه کامل ۲۴ مدادی خریداری نکنید.
بسیار بعید است که از ۲H استفاده کنند زیرا درجه های مداد سخت‌تر می‌توانند سطح کاغذ را نمره دهند حتی اگر لمس بسیار سبکی داشته باشید. این باعث می‌شود که هنگام لایه‌بندی با مداد نرم‌تر، پر کردن آن بسیار دشوار باشد.

طیف مدادهایی که برای طراحی ایده آل هستند از ۲H تا ۱۲B است که ۱۶ درجه است. با استفاده از ۲H برای خطوط روشن و درجه B برای قسمت‌های سیاه. تنها سازنده‌ای که مداد ۱۲B می‌سازد Staedtler است. با این حال، اگرچه Staedtler مداد ۱۲B را می سازد، اما لزوما سیاه ترین یا تیره ترین مداد نیست.

به چند مداد طراحی مختلف نیاز دارید؟

اگر به تازگی طراحی را شروع کرده‌اید و واقعاً نیازی به خرید ۱۶ مداد مختلف ندارید ۵ مداد زیر خوب خواهد بود.

  • مداد H: مداد درجه H نقطه شروع ایده آلی برای انجام طراحی طرح کلی شما است، اگرچه استفاده از HB که به طور گسترده در دسترس است اشکالی ندارد. هنگامی که از طرح کلی خود راضی بودید، می‌توانید آن را با درجه ۲B ملایم‌تر مرور کنید و سپس رنگ‌های میانی و سایه‌ها را اضافه کنید.
  • مداد ۲B: بیشتر هنرمندان برای طراحی به سمت مداد می‌روند، زیرا خیلی تاریک نیست و در کاغذ فرورفتگی ایجاد نمی‌کند. می توان آن را تا نقطه ریز برای کار با جزئیات دقیق و با تغییر فشار اعمال شده تیز کرد.
  • مداد ۴B: شاید بعد از مداد ۲B بیشترین استفاده را برای ترکیب سایه‌های تیره تر داشته باشد. این مدادهای ۲B را به طور یکپارچه ترکیب می‌کند و برای انتقال رنگ سیاه به درجه تیره تر ۶B عالی است.
  • مداد ۶B: وقتی با مداد طراحی می‌کنید، آن‌ها باید به اندازه کافی نزدیک باشند تا با یکدیگر ترکیب شوند و در عین حال به اندازه کافی متفاوت باشند تا به اثری که می‌خواهید ایجاد کنید، برسید. این جایی است که مداد ۶B ایده آل است زیرا آنقدر تیره نیست که با یک مداد ۲B ترکیب شود، اما به اندازه کافی تیره است که سیاه تیره خوبی ایجاد کند.
  • مداد ۸B: آخرین مدادی که در ۴ مداد خود نیاز دارید یک مداد ۸B است که واقعاً نرم است و برای تیره ترین سایه‌ها استفاده می‌شود. از آنجایی که گرافیت بسیار نرم است، برای ترکیب و لکه کردن بسیار مناسب می‌باشد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید مداد طراحی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه مداد طراحی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ مداد طراحی کرتاکالر مدل ۱۶۰۲۴ بسته ۲۴ عددی

مداد طراحی کرتاکالر مدل 16024 بسته 24 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x19x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۲۰ گرم
  • طول بدنه
    ۱۷۰ میلی‌متر
  • قطر سطح مقطع
    ۰.۵ میلی‌متر
  • درجه سختی نوک
    H
  • جنس جعبه
    فلز
  • تعداد رنگ‌های موجود در بسته
    یک
  • تعداد موجود در بسته
    ۲۴
  • سایر توضیحات
    – تولید اتریش- مناسب طراحان، دانشجویان و هنر جویان- هدیه مناسب برای علاقمندان هنر- ست ۲۴ عددی جعبه فلزی- شامل مدادهای طراحی مدل سری B تا H

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ مداد طراحی فابر کاستل مدل گلدفابر مجموعه ۱۴ عددی

مداد طراحی فابر کاستل مدل گلدفابر مجموعه 14 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x7x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • طول بدنه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • کشور مبدا برند و محصول
    آلمان
  • تعداد موجود در بسته
    ۱۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ مداد طراحی استدلر مدل Mars بسته ۶ عددی

مداد طراحی استدلر مدل Mars بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • طول بدنه
    ۱۷۰ میلی‌متر
  • فرم سطح مقطع
    شش ضلعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ مداد طراحی استدلر مدل Mars Lumograph 100 G6 مجموعه ۶ عددی

مداد طراحی استدلر مدل Mars Lumograph 100 G6 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x5x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • طول بدنه
    ۱۷۵ میلی‌متر
  • قطر سطح مقطع
    ۷ میلی‌متر
  • جنس جعبه
    فلز
  • کشور مبدا برند و محصول
    آلمان
  • تعداد موجود در بسته
    شش
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای نوشتن، طراحی و هاشور زدن- دارای طیف گسترده‎ای از درجه‌های تیرگی و روشنی- با قابلیت تراش و پاک‌شدن آسان- طراحی ارگونومیک برای جلوگیری ازخستگی و لیز خوردن مداد در دست و روی میز- با نوک بسیار مقاوم در برابر شکستن- تهیه شده از چوب درختان جنگل‌های پایدار ویژه- شامل ۶ مداد با درجه‌سختی‌های HB ، ۲B، ۴B، ۶B، ۷B، ۸B

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ست مداد طراحی کرتاکالر مدل ۱۶۰۵۲

ست مداد طراحی کرتاکالر مدل 16052

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x11x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • طول بدنه
    ۱۷۰ میلی‌متر
  • جنس جعبه
    فلز
  • تعداد موجود در بسته
    ۱۲
  • سایر توضیحات
    این ست دارای ۱۲ عدد مداد مختلف میباشددرجه سختی مدادهای ست عبارتند از: ۹B, 8B, 7B, 6B, 5B, 4B, 3B, 2B, B, HB, F ، ۲Hساخت کشور اتریش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ مداد طراحی استدلر مدل مارس لوموگراف بسته ۸ عددی

مداد طراحی استدلر مدل مارس لوموگراف بسته 8 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x5x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • طول بدنه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • فرم سطح مقطع
    شش ضلعی
  • جنس جعبه
    پلاستیک
  • تعداد رنگ‌های موجود در بسته
    یک
  • کشور مبدا برند و محصول
    آلمان
  • تعداد موجود در بسته
    هشت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ مداد طراحی فابر کاستل مدل گلد فابر B بسته ۱۲ عددی

مداد طراحی فابر کاستل مدل گلد فابر B بسته 12 عددی

مشخصات

  • طول بدنه
    ۱۶۷ میلی‌متر
  • درجه سختی نوک
    B
  • جنس جعبه
    مقوایی
  • تعداد رنگ‌های موجود در بسته
    یک
  • کشور مبدا برند و محصول
    آلمان
  • تعداد موجود در بسته
    ۱۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ مداد طراحی استدلر مدل Mars Lumograph 100 G24 مجموعه ۲۴ عددی

مداد طراحی استدلر مدل Mars Lumograph 100 G24 مجموعه 24 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹.۵x18x1.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۲ گرم
  • قطر سطح مقطع
    ۷ میلی‌متر
  • درجه سختی نوک
    HB
  • فرم سطح مقطع
    شش ضلعی
  • جنس جعبه
    فلز
  • تعداد رنگ‌های موجود در بسته
    یک
  • کشور مبدا برند و محصول
    آلمان
  • تعداد موجود در بسته
    ۲۴
  • ویژگی‌ها
    مقاوم در برابر شکستن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ مداد طراحی فابر کاستل مدل گلد فابر ۳H بسته ۱۲ عددی

مداد طراحی فابر کاستل مدل گلد فابر 3H بسته 12 عددی

مشخصات

  • طول بدنه
    ۱۶۷ میلی‌متر
  • درجه سختی نوک
    ۳H
  • جنس جعبه
    مقوایی
  • تعداد رنگ‌های موجود در بسته
    یک
  • کشور مبدا برند و محصول
    آلمان
  • تعداد موجود در بسته
    ۱۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ مداد طراحی فابر کاستل مدل گلدفابر HB بسته ۱۲ عددی

مداد طراحی فابر کاستل  مدل گلدفابر HB  بسته 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • طول بدنه
    ۱۹۰ میلی‌متر
  • جنس جعبه
    مقوایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ مداد طراحی استدلر مدل sketching کد ۱۶۸۵۰۸ به همراه پاک کن و تراش مجموعه ۱۲ عددی

مداد طراحی استدلر مدل sketching کد 168508 به همراه پاک کن و تراش مجموعه 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x17x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • طول بدنه
    ۱۶۰ میلی‌متر
  • فرم سطح مقطع
    شش ضلعی
  • تعداد رنگ‌های موجود در بسته
    شش
  • کشور مبدا برند و محصول
    آلمان
  • تعداد موجود در بسته
    ۱۲
  • سایر توضیحات
    شامل یک عدد پاک کن ۳ عدد راپید پر مصرف برای طراحی(۰.۳-۰.۵-۱) و ۶ عدد مداد طراحی (۴h-2h-h-hb-4b-6b-8b)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ مداد طراحی فابر کاستل مدل گلد فابر بسته ۱۲ عددی

مداد طراحی فابر کاستل مدل گلد فابر بسته 12 عددی

مشخصات

  • طول بدنه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • قطر سطح مقطع
    ۵ میلی‌متر
  • درجه سختی نوک
    H
  • جنس جعبه
    مقوایی
  • کشور مبدا برند و محصول
    آلمان
  • تعداد موجود در بسته
    ۱۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ مداد طراحی لیرا مدل Art Design کد ۱۵۶۲۷۳ مجموعه ۶ عددی

مداد طراحی لیرا مدل Art Design کد 156273 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x8x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • طول بدنه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • فرم سطح مقطع
    دایره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ مداد طراحی استدلر مدل MARS LUMOGRAPH مجموعه ۶ عددی

مداد طراحی استدلر مدل MARS LUMOGRAPH مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x5x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • طول بدنه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • درجه سختی نوک
    ۸B
  • جنس جعبه
    فلز
  • کشور مبدا برند و محصول
    آلمان
  • تعداد موجود در بسته
    شش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ مداد طراحی فابر کاستل مدل گلد فابر ۲B بسته ۱۲ عددی

مداد طراحی فابر کاستل مدل گلد فابر 2B بسته 12 عددی

مشخصات

  • طول بدنه
    ۱۶۷ میلی‌متر
  • درجه سختی نوک
    ۲B
  • جنس جعبه
    مقوایی
  • کشور مبدا برند و محصول
    آلمان
  • تعداد موجود در بسته
    ۱۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ مداد طراحی فابر کاستل مدل گلد فابر H بسته ۱۲ عددی

مداد طراحی فابر کاستل مدل گلد فابر H بسته 12 عددی

مشخصات

  • طول بدنه
    ۱۶۷ میلی‌متر
  • درجه سختی نوک
    H
  • جنس جعبه
    مقوایی
  • تعداد رنگ‌های موجود در بسته
    یک
  • کشور مبدا برند و محصول
    آلمان
  • تعداد موجود در بسته
    ۱۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ مداد طراحی لیرا مدل R-6521 کد ۱۵۶۲۷۵ مجموعه ۶ عددی

مداد طراحی لیرا مدل R-6521 کد 156275 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • طول بدنه
    ۲۰۰ میلی‌متر
  • فرم سطح مقطع
    دایره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ مداد طراحی فابر کاستل مدل ۹۰۰۰ ART SET مجموعه ۱۲ عددی

مداد طراحی فابر کاستل مدل 9000 ART SET مجموعه 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x11x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • طول بدنه
    ۱۹۰ میلی‌متر
  • فرم سطح مقطع
    شش ضلعی
  • جنس جعبه
    فلز
  • تعداد موجود در بسته
    ۱۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ مداد طراحی لیرا مدل art design مجموعه ۱۲ عددی

مداد طراحی لیرا مدل art design  مجموعه 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x15x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • طول بدنه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • فرم سطح مقطع
    شش ضلعی
  • جنس جعبه
    فلز
  • کشور مبدا برند و محصول
    آلمان
  • تعداد موجود در بسته
    ۱۲
  • سایر توضیحات
    حاوی شماره های ۴H-3H-2H-H-F-HB-B-2B-3B-4B-5B-6B

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ مداد طراحی استدلر مدل Mars Lumograph 100B G6 بسته ۶ عددی

مداد طراحی استدلر مدل Mars Lumograph 100B G6 بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵.۵×۱.۵×۱۸.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۴ گرم
  • قطر سطح مقطع
    ۷.۵ میلی‌متر
  • درجه سختی نوک
    ۸B
  • فرم سطح مقطع
    شش ضلعی
  • جنس جعبه
    فلز
  • تعداد رنگ‌های موجود در بسته
    یک
  • کشور مبدا برند و محصول
    آلمان
  • تعداد موجود در بسته
    شش
  • ویژگی‌ها
    مقاوم در برابر شکستن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ مداد طراحی استدلر مدل مارس لوموگراف بسته ۶ عددی

مداد طراحی استدلر مدل مارس لوموگراف بسته 6 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • طول بدنه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • فرم سطح مقطع
    شش ضلعی
  • جنس جعبه
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند و محصول
    آلمان
  • تعداد موجود در بسته
    شش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ست مداد طراحی کرتاکالر مدل فاین آرت کد ۱۶۰۵۲

ست مداد طراحی کرتاکالر مدل فاین آرت کد 16052

مشخصات

  • جنس جعبه
    فلز
  • تعداد موجود در بسته
    ۱۲
  • سایر توضیحات
    – ساخت اتریش – مناسب طراحان، دانشجویان و هنر جویان- هدیه مناسب برای علاقمندان هنر- ست ۱۲ عددی جعبه فلزی- شامل مدادهای طراحی مدل ۲H,F,HB,B,2B,3B,4B,5B,6B,7B,8B

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ مداد طراحی کرتاکالر مدل آرتیست استودیو کد ۱۴۰۱۲ بسته ۱۲ عددی

مداد طراحی کرتاکالر مدل آرتیست استودیو کد 14012 بسته 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x8x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • طول بدنه
    ۱۷۰ میلی‌متر
  • جنس جعبه
    مقوایی
  • تعداد رنگ‌های موجود در بسته
    ۱۲
  • تعداد موجود در بسته
    ۱۲
  • سایر توضیحات
    شامل ۱۲ عدد مداد۲ عدد HB 4H – 3H – 2H – H – F – HB – HB – B – 2B – 3b – 4B – 6B

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ مداد طراحی استدلر مدل مارس لوموگراف بسته ۱۲ عددی

مداد طراحی استدلر مدل مارس لوموگراف بسته 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۵x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • طول بدنه
    ۱۷۵ میلی‌متر
  • جنس جعبه
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند و محصول
    آلمان
  • تعداد موجود در بسته
    ۱۲
  • سایر توضیحات
    این بسته شامل ۱۲ مداد به سختی ۸B,7B,6B,5B,4B,3B,2B,B,HB,F,H,2H می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ مداد طراحی استدلر مدل Mars Lumograph 100 G12 S مجموعه ۱۲ عددی

مداد طراحی استدلر مدل Mars Lumograph 100 G12 S مجموعه 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸.۴×۱۰.۸×۱.۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۱ گرم
  • طول بدنه
    ۱۷۰ میلی‌متر
  • قطر سطح مقطع
    ۰.۸ میلی‌متر
  • فرم سطح مقطع
    شش ضلعی
  • جنس جعبه
    فلز
  • تعداد رنگ‌های موجود در بسته
    یک
  • کشور مبدا برند و محصول
    آلمان
  • تعداد موجود در بسته
    ۱۲
  • ویژگی‌ها
    مقاوم در برابر شکستن
  • سایر توضیحات
    • بسته ۱۲ عددی مدادهای طراحی سری Mars Lumograph استدلر، شامل سختی‌های:۲H، H، F، HB، B، ۲B، ۳B، ۴B، ۵B، ۶B، ۷B، ۸B• فرمولاسیون ویژه نوک برای ایجاد آثار با درخشش متالیک در طیف رنگ‌های خاکستری و ایجاد مقاومت بالا در برابر شکستن نوک• مناسب برای طراحی، سیاه قلم، نقاشی، اسکیس• ایده آل برای ایجاد پرتره، منظره یا نقاشی‌های با جزئیات زیاد• دارای نوک اعلا، با امکان کشیدن خط‌های ضخیم و باریک برای خلق آثار ویژه• امکان استفاده از سختی‌های ۴b، ۶B و ۸B با آب برای ایجاد افکت آبرنگ• مناسب برای کشیدن جزئیات نقاشی و طراحی• مناسب برای ایجاد طرح‌های پررنگ با رنگ نوشتار مشکی• بدنه ساخته شده از چوب تهیه شده از جنگل‌های پایدار• برای بهترین نتیجه در تراش کردن مدادها، پیشنهاد می‌شود از تراش‌های برند استدلر استفاده شود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ مداد طراحی فابر کاستل مدل گلدفابر مجموعه ۱۲ عددی

مداد طراحی فابر کاستل مدل گلدفابر مجموعه 12 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x8x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • طول بدنه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • جنس جعبه
    پلاستیک
  • تعداد موجود در بسته
    ۱۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ مداد طراحی فابر کاستل مدل گلد فابر ۴H بسته ۱۲ عددی

مداد طراحی فابر کاستل مدل گلد فابر 4H بسته 12 عددی

مشخصات

  • طول بدنه
    ۱۶۷ میلی‌متر
  • درجه سختی نوک
    ۴H
  • جنس جعبه
    مقوایی
  • تعداد رنگ‌های موجود در بسته
    یک
  • کشور مبدا برند و محصول
    آلمان
  • تعداد موجود در بسته
    ۱۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ مداد طراحی استدلر مدل Mars Lumograph Jumbo مجموعه ۵ عددی

مداد طراحی استدلر مدل Mars Lumograph Jumbo مجموعه 5 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x10x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰ گرم
  • طول بدنه
    ۱۷۵ میلی‌متر
  • فرم سطح مقطع
    شش ضلعی
  • جنس جعبه
    مقوایی
  • کشور مبدا برند و محصول
    آلمان
  • سایر توضیحات
    شامل ۵ مداد جامبو با درجه‌ سختی‌های HB ، ۲B ، ۴B ، ۶B ، ۸Bساخت آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ مداد طراحی فاتح مدل ۰۲ بسته ۱۸ عددی

مداد طراحی فاتح مدل 02 بسته 18 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱ گرم
  • طول بدنه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • فرم سطح مقطع
    شش ضلعی
  • تعداد رنگ‌های موجود در بسته
    ۱۸
  • کشور مبدا برند و محصول
    ترکیه
  • تعداد موجود در بسته
    ۱۸
  • سایر توضیحات
    مجموعه شامل ۱۸ مداد طراحی فاتح ترکیه با کدهای B, 2B, 3B, 4B, 5B, 6B, 7B, 8B, HB, HB , H,H2, H3, H4, H5 , H7, H8 و F میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ مداد طراحی استدلر مدل مارس لوموگراف بسته ۹ عددی

مداد طراحی استدلر مدل مارس لوموگراف بسته 9 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • طول بدنه
    ۱۸۰ میلی‌متر
  • فرم سطح مقطع
    شش ضلعی
  • جنس جعبه
    پلاستیک
  • کشور مبدا برند و محصول
    آلمان
  • تعداد موجود در بسته
    نه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید مداد طراحی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید جعبه فرمان خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا