ابزار سلامتلوازم شخصی برقی

ماساژور چشم، راهنمای خرید بهترین عینک ماساژور چشم ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ماساژور چشم باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

امروزه با الکترونیکی شدن کسب و کارها چشم‌ها بیشتر از سایر اعضای بدن دچار خستگی می‌شوند، به همین دلیل شما به یک ماساژور چشم نیاز دارید. خستگی چشم می‌تواند باعث خواب آلودگی شود و شما را از انجام کارهای روزانه باز نگه‌دارد. همچنین خسته شدن چشم‌ها زمینه‌ای برای کمتر پلک زدن و در نتیجه ضعیف شدن چشم‌های شما می‌شود. ماساژور چشم یک دستگاه الکترونیکی ارزان قیمت است که از بروز خیلی از این علائم جلوگیری می‌کند. این وسیله برای مهندسین کامپیوتر و برنامه نویسی یک محصول ارزشمند به شمار می‌رود، زیرا این افراد مدت زمان زیادی به صفحه مانیتور کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود خیره می‌شوند.

استفاده از ماساژور چشم بسیار ساده است به همین علت شما نیاز به دانش و تخصص خاصی در این زمینه ندارید. اگر بعد از یک روز کاری طولانی خسته شده اید و می‌خواهید استرس دور چشم خود را از بین ببرید، بهترین ماساژور چشم در بازار می‌تواند بهترین دوست شما باشد. اگر قبلاً روی چندین محصول مراقبت از چشم سرمایه‌گذاری کرده‌اید و به نظر می‌رسد هیچ چیز مؤثر نیست، آن‌ها می‌توانند کمک کنند. ماساژورهای چشم سیاهی و خطوط ریز را از بین می‌برند و سردرد و فشار شقیقه را تسکین می‌دهند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ماساژور چشم را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع ماساژور چشم موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ماساژور چشم باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

ماساژور چشم چیست و چه کاربردی دارد؟

ماساژورهای چشم دستگاه‌های الکترونیکی با تکنولوژی بالا هستند که فشار شقیقه، فشار چشم، خستگی، سردرد و درد صورت را کاهش می‌دهند. آن‌ها معمولاً به وسیله باتری کار می‌کنند و با حالت‌های مختلف ماساژ، تنظیمات گرما و گزینه‌های موسیقی ارائه می‌شوند. اگر می‌خواهید بدانید که چرا باید پول خود را برای خرید یک ماساژور چشم سرمایه گذاری کنید، برخی از مزایای فوق العاده آن را بررسی کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تشک برقی

مزایای استفاده از ماساژور چشم:

  • از آن می‌توان در هر مکانی استفاده کرد: ماساژورهای چشم برای چشم‌های خسته زمانی استفاده می‌شود که کمی وقت آزاد دارید. این به این دلیل است که اندازه، وزن و ظرفیت باتری قابل شارژ سبب حمل راحت آن‌ها می‌شود.
  • آن‌ها برای همه افراد مناسب هستند: اندازه سر هنگام استفاده از ماساژورها اهمیتی ندارد، زیرا آن‌ها مجهز به تسمه‌هایی هستند که دقیقاً با آناتومی فرد مطابقت دارند.
  • لازم نیست پول زیادی خرج کنید: به یاد داشته باشید که اگر تصمیم بگیرید به طور منظم به ماساژور بروید، پول بیشتری نسبت به خرید ماساژوری که نتایج مشابهی برای شما به ارمغان می آورد، خرج خواهید کرد.
  • شما می‌توانید گرما درمانی را ترکیب کنید: انواع ماساژ ارائه شده توسط دستگاه‌های الکتریکی نه تنها ارتعاش، بلکه دارای گرما و فشرده سازی هوا نیز هستند. این مزیت به شما این امکان را می‌دهد که در مدت زمان کوتاه تری به نتایج بهتری دست یابید، زیرا هر درمان چندین مزیت را به همراه دارد.
  • کشش ماهیچه‌های راست روده فوقانی، رکتوس جانبی و راست میانی را کاهش می‌دهد: این گروه از عضلات برای حرکت چشم به سمت بالا و به پهلو طراحی شده‌اند که در موارد پیرچشمی یا عدسی سخت باعث سفت شدن چشم می‌شود. با کمک ماساژ، جریان خون را برای کاهش سفتی و تسکین ناراحتی چشم تحریک می‌کنید.
  • آرامش ایجاد می‌شود: ماساژورهای چشم واحدهایی از ساختار ماهیچه‌ای هستند که در اطراف چشم و صورت قرار دارند. بنابراین، فردی که ماساژ را دریافت می‌کند، در عرض چند دقیقه احساس خوبی را تجربه می‌کند.
  • سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد: سلول‌های نواحی سطحی پوست با ورز دادن که توسط دستگاه چشم برقی انجام می‌شود به راحتی از بین می‌روند. این کار ظاهر پوست را بهبود می‌بخشد و چین و چروک دور چشم را کاهش می‌دهد.
  • رفع خشکی چشم: غدد مسئول ترشح مایع روان کننده با ورز دادن چشم کمی تحریک می‌شوند.
  • توانایی تمرکز را بهبود می‌بخشد: هنگامی که چشم‌ها ماساژ داده می‌شوند، ماهیچه‌ها و کره چشم شل می‌شوند که در مدت زمان کوتاهی منجر به احساس آرامش می‌شود. این به نوبه خود احساس ناراحتی را که به حفظ تمرکز حین مطالعه یا جلوی صفحه کامپیوتر کمک می‌کند را از بین می‌برد.
  • کاهش دیدن سایه‌ها: اشکال تیره‌ای که هنگام بستن چشمان خود می‌بینید به دلیل مواد مغذی است که کره چشم دریافت می‌کند. زمانی که فردی از خستگی ساختار عضلانی رنج می‌برد، میزان سایه‌ها و اشیایی که با هر بار بستن چشمان خود می‌بینید بیشتر است که با استفاده از ماساژورها می‌توان میزان آن را به طور قابل توجهی کاهش داد.
  • تسکین سردرد: وقتی چشمان خود را با کمک ماساژ آرام کنید، میگرن‌های ناشی از فشار چشم‌ها به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.
  • خواب شبانه شما را بهبود می‌بخشد: به یاد داشته باشید که برای به خواب رفتن، تمام بدن باید آرام باشد که انجام این کار برای عضلات چشم دشوار است. هنگامی که ماساژ با دستگاه‌های الکتریکی دریافت می‌کنید، بار روی ساختار عضلانی کاهش می‌یابد که باعث طولانی شدن دوره استراحت می‌شود.
  • همچنین گردش خون در مغز را تقویت می‌کند: فردی که با دستگاه‌های لرزش الکتریکی، فشار هوا یا گرما ماساژ می‌گیرد، گشاد شدن عروق مویرگی را که بر خون رسانی به مغز تأثیر می‌گذارد، بهبود می‌بخشد. این به بهبود ظاهر سیاهی زیر چشم و کیسه‌های زیر چشم کمک می‌کند. اگر درست است که این اختلال ناشی از عوامل ژنتیکی، بیماری‌های کلیوی، تجمع سموم و علل دیگر است، استفاده مداوم از ماساژورهای چشم، سیاهی زیر چشم را بهبود می‌بخشد و آن‌ها را پف کرده‌تر می‌کند.

ماساژور چشم چه عوارضی دارد؟

هیچ عارضه جانبی بالقوه‌ای برای ماساژور چشم وجود ندارد. با این حال، اگر مشکلاتی مانند آب مروارید، عفونت چشم، صدمات و شرایط مرتبط با شبکیه چشم دارید یا در حال بهبودی پس از جراحی چشم هستید، قبل از استفاده از چنین وسایلی با پزشک مشورت کنید.

انواع ماساژور چشم:

انواع مختلفی از دستگاه‌های ماساژ چشم وجود دارد، بنابراین شما می‌خواهید از انواع مختلف آن آگاه باشید و مطابق با نیازهای خود مطابقت مناسب پیدا کنید.

در اینجا یک نمای کلی از آنچه باید هنگام اسکن بازار انتظار داشته باشید آورده شده است:

  1. ماساژورهای حرارتی چشم: ماساژورهای حرارتی چشم از گرما برای کاهش درد، التهاب و افزایش جریان خون استفاده می‌کنند. برای کمک به مشکلاتی مانند تاری دید، سیاهی دور چشم و سردرد که به دلیل کاهش گردش خون ایجاد می‌شود، ایده آل است. این به ویژه می‌تواند به مشکلاتی مانند حلقه‌های سیاه، تاری دید و سردرد کمک کند، که همگی با کاهش گردش خون مرتبط هستند.
  2. ماساژورهای مادون قرمز چشم: اگرچه ماساژورهای چشم مادون قرمز گرما را خارج نمی‌کنند، اما می‌توانند با استفاده از امواج مادون قرمز به بهبود گردش خون کمک کنند. فناوری مادون قرمز این روزها در گجت‌های افزایش دهنده زیبایی بسیار رایج است و فواید متعددی برای پوست شما نیز دارد. ماساژور چشم مادون قرمز برای افرادی که به دنبال بهبود سلامت و همچنین ظاهر چشم هستند عالی است. فناوری مادون قرمز این روزها در بسیاری از گجت‌های تقویت کننده زیبایی به دلیل مزایایی که برای پوست شما فراهم می‌کند استفاده می‌شود.
  3. ماساژورهای ماسک چشم: چندین ماساژور چشم پوشیدنی نیز وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را روشن کنید و از هندزفری استفاده کنید. آن‌ها دارای بالشتک در کناره‌ها و یک کنترل دستی برای تغییر راحت تنظیمات هستند. آن‌ها شبیه به ماسک خواب هستند اما اندازه آن‌ها بزرگتر است و برای یک تجربه آرامش بخش عالی هستند. آن‌ها دارای بالشتک‌هایی در اطراف لبه‌ها می‌باشند و معمولاً دارای یک کنترل از راه دور دستی هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا تنظیمات را تغییر دهید. اینها انواع اصلی ماساژورهای چشم هستند که در این پست روی آن‌ها تمرکز کرده‌ایم.
  4. ماساژور چشم کلاهی: سایر ماساژورهای چشم با پوشاندن سر شما مانند کلاه ایمنی و پیچیده شدن دور آن باقی می‌مانند. بسیاری از ماساژورهای چشم مادون قرمز مانند این هستند و همچنین دارای ریموت‌های دستی برای کنترل تنظیم هستند.

چگونه از ماساژور چشم استفاده کنیم؟

در واقع به مدل بستگی دارد. اما به طور کلی، فقط باید ماساژور را روی چشمان خود قرار دهید و حالت را تنظیم کنید، دکمه شروع را فشار دهید و از ماساژ لذت ببرید.

آیا ماساژور چشم برای چشم‌های پف کرده کار می‌کند؟

بله، ماساژورهای چشمی وجود دارند که اگر به طور مداوم از آن استفاده کنید، برای چشم‌های پف کرده کار می‌کنند. همچنین ماساژورهای چشم با مواد نرم و سازگار با پوست برای چشم‌های پف کرده بهترین عملکرد را دارند.

آیا از ماساژور چشم در هر سنی می‌توان استفاده کرد؟

افراد در هر سنی می‌توانند از ماساژور چشم استفاده کنند، اما کودکان زیر ۷ سال نباید از آن استفاده کنند. اگر مشکلی در ارتباط با چشم ندارید، می‌توانید از آن برای احساس آرامش و بدون استرس نیز استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لیزر رشد مو

راهنمای خرید ماساژور چشم:

هنگام خرید ماساژور چشم باید به عوامل مختلفی توجه کرد. در اینجا ویژگی‌های کلیدی وجود دارد که هنگام خرید یکی از این دستگاه‌ها باید به آن‌ها توجه کنید:

نکات مهمی که هنگام خرید بهترین ماساژور چشم باید در نظر بگیرید:

راهنمای خرید ما به شما کمک می‌کند تا بهترین ماساژور برقی چشم را پیدا کنید. برای این کار باید به معیارها و نکاتی توجه کنید که به شما کمک می‌کند در هزینه خود صرفه جویی کنید و از انتخاب محصولاتی که هیچ سودی برای شما ندارند اجتناب کنید:

  1. جنس مواد: معمولا ماساژورهای برقی چشم دارای ساختاری از پلاستیک بادوام هستند که سازگار با پوست بوده و باعث سوزش نمی‌شود. این به طراحی و کیفیت محصولی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد، اما متداول ترین مواد سیلیکون، مخمل نرم، چرم مصنوعی و پلی استر هستند، عناصری که برای پوشاندن توده‌ها و فشرده کردن دور چشم انتخاب می‌شوند. از سوی دیگر، تسمه‌های تنظیم دارای سگک‌های Velcro یا پلاستیکی هستند که چسبندگی مناسب را فراهم می‌کنند، در حالی که دستگیره‌های کنترلی موجود در ماساژورها معمولاً از مواد ضد لغزش ساخته شده‌اند.
  2. شکل و راحتی: این دو جنبه در تعیین میزان احساس راحتی و تأثیر درمانی که در طول جلسات ماساژ دریافت می‌کنید، مهم هستند. می‌توانید ماساژورهایی در اندازه عینک پیدا کنید که فقط چشم‌ها و جلوی سر را می‌پوشاند، یا ماساژورهایی که کل سر را پوشش می‌دهند و همچنین ماساژ مو ایجاد می‌کنند. اولین گزینه راحت‌ترین گزینه است، زیرا می‌توانید به راحتی سر خود را حرکت دهید و گزینه نشستن یا دراز کشیدن را داشته باشید. در مورد تنظیم، همه مدل‌ها دارای یک بند الاستیک در پشت با بسته شدن Velcro یا سگک هستند. اگرچه می‌توان تسمه‌های ساخته شده از سیلیکون، پلی استر یا مواد بادوام را پیدا کرد که الاستیک نیستند.
  3. اثر گرما: همه ماساژورها برای چشم‌های خسته عملکرد گرما را جزو ابزارهای خود نمی‌دانند. مدل‌هایی که به شما امکان ترکیب گرما درمانی و ماساژ ارتعاشی را می‌دهند مدل‌هایی هستند که گردش خون را با کمک گرمای ملایم تولید شده توسط عناصر مادون قرمز تحریک می‌کنند. پیشرفته ترین مدل‌ها همچنین به شما این امکان را می‌دهند تا شدت دما را انتخاب کنید.
  4. عمر باتری: عمر باتری به ظرفیت باتری لیتیوم یونی بر حسب میلی آمپر در ساعت بستگی دارد. یک محصول استاندارد می‌تواند تا ۲ ساعت استفاده مداوم برسد، اما ماساژورهای با کیفیت بالا می‌توانند تا ۸ ساعت جلسات درمانی را تکمیل کنند. لطفا توجه داشته باشید که این اندازه گیری ها با شدت ماساژ کم انجام می‌شود. بنابراین، اگر سرعت چرخش بالا در دقیقه را انتخاب کنید، عمر باتری ممکن است تا ۴۰ درصد دیگر کاهش یابد.
  5. قیمت ماساژور چشم: قیمت عاملی است که در تحلیل خرید خود نباید از آن غافل شوید، زیرا با کیفیت ماساژور چشم و ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد ارتباط مستقیم دارد. به خاطر داشته باشید که اگر محصول ارزان قیمتی را انتخاب کنید، سلامت خود را به خطر می‌اندازید که می‌تواند منجر به کبودی یا آسیب به کره چشم شود. بنابراین توصیه می‌کنیم همیشه محصولاتی را انتخاب کنید که برای چشم شما بی خطر هستند و معمولاً آنقدرها هم ارزان نیستند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید ماساژور چشم مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماساژور چشم ارزان و باکیفیت را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ ماساژور چشم تاچ بیوتی مدل ۱۹۸۰K

ماساژور چشم تاچ بیوتی مدل 1980K

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۳.۷V/3W وات
  • نوع ماساژ
    گرمایی
  • سایر توضیحات
    نام دستگاه : سونیک چشم / ماساژور چشم / از بین برنده پف و سیاهی چشمبرند:تاچ بیوتی / Touchbeautyمدل:TB1980kعمکلرد/ فواید:جلوگیری و درمان از خطوط ریزکاهش پف چشمکاهش سیاهی دور چشمرفع خستگی چشمافزایش جذب کرم هاتکنولوژی:گرما – لرزش – نوردرمانیقدرت: ۳.۷V/3Wمنبع تغذیه: باطری لیتیومی قابل شارژظرفیت باطری: Li-ion 3.7V 300mAhمدت زمان شارژ:۲ساعتمدت زمان شارژدهی: به مدت ۳۰ دقیقه متوالی. ۱۰ بار ، هر بار ۳ دقیقه.تایمر خودکار: تایمر خودکار هوشمند ۵ دقیقه ایمتریال: ABS, Stainless Steelسایز: ۱۲.۷×۲.۷×۲.۶cmوزن: ۴۴g

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ماساژور چشم رنفو مدل eyeris 2

ماساژور چشم رنفو مدل eyeris 2

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۵ وات
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • نوع ماساژ
    حرکتی
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر توضیحات
    رفع خستگی و فرسودگی چشمراهی شیک و شیک برای لذت بردن از یک تجربه اسپا برای چشمان خود در خانه.ماساژور چشم نقاط طب فشاری اطراف چشم شما را هدف قرار می دهد و آرامش عمیق تری را القا می کند.با کیسه‌های فشرده‌سازی بهبودیافته و تکنیک‌های متوالی باد کردن و کاهش باد برای تسکین میگرن، همراه با فشارهای چشم، خشکی و پف‌کردگی ناشی از استفاده طولانی‌مدت از صفحه نمایش، خواب ناکافی، استرس روزانه و موارد دیگر.نکات: هنگامی که ماساژور چشم ما با فشرده سازی و لرزش کار می کند، که ممکن است باعث ایجاد صداهای طبیعی کمتر از ۵۵ دسی بل شود.در مورد فشاری که به کره چشم وارد می شود. برای جلوگیری از این امر، دستگاه را روی صورت خود پایین بیاورید. باید شقیقه ها و ناحیه اطراف چشم را ماساژ دهد.اگر با مشکلی مواجه شدید، تیم ما ۲۴×۷ استشما لایق این هستید که ناز شوید و بهترین ماساژور چشم را داشته باشید۵ حالت داخلی با ترکیب های مختلف فشرده سازی، گرما و لرزش برای شخصی سازی ماساژ شما. همچنین دارای یک تایمر خودکار ۱۵ دقیقه ای.پد گرم کننده مناسب پوست تا دمای تسکین دهنده ۱۰۴ و ۱۰۷ درجه سانتیگراد (۴۰-۴۲ درجه سانتیگراد) گرم می شود. دارای ۲ آهنگ موسیقی از پیش ضبط شده آرام بخش و بلندگوهای داخلی برای آرامش بیشتر و کاهش اثرات استرس و تنش. برای پخش لیست های پخش خود، به صورت بی سیم از طریق بلوتوث متصل شوید.حالت ۱: فشرده سازی + گرما + موسیقیحالت ۲: فشرده سازی + گرما + لرزش مداوم + موسیقیحالت ۳: فشرده سازی + موسیقیحالت ۴: گرمایش + موسیقیحالت ۵: لرزش متناوب + موسیقیپورت شارژ Type-Cبه راحتی با پاوربانک، لپ تاپ، آداپتور برق شارژ می شود و در هر مکانی استفاده می شود.ظاهر مات براقجذابیت زیبایی را اضافه می کند که شیک و مدرن به نظر می رسد بدون اینکه دوام، عملکرد و راحتی را به خطر بیندازد.کیسه ذخیره سازی قابل حملبرای ذخیره سازی آسان تا ۱۸۰ درجه تا کنید و چشمان خود را در هر زمان و هر مکان تازه کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ماساژور چشم آی کر مدل E-C

ماساژور چشم آی کر مدل E-C

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۱۰ وات
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • نوع ماساژ
    گرمایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ماساژور چشم مدل بلوتوثی کد M058

ماساژور چشم مدل بلوتوثی کد M058

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۳.۴ وات
  • نوع ماساژ
    لرزشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ماساژور چشم مدل اسمارت

ماساژور چشم مدل اسمارت

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۴.۵W وات
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ماساژور چشم مدل Smart Wireless Music Whit CONTROL

ماساژور چشم مدل Smart Wireless Music Whit CONTROL

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۲۴ وات
  • امکانات ابزار
    ریموت کنترل
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • سایر توضیحات
    – ماساژور چشم هوشمند و حرفه ای با ریموت کنترل از راه دور- دارای نقطه فروش منحصر به فرد : دو لایه کیسه هوا برای ماساژ بهتر چشم- امکانات: کمپرس داغ، لرزش، فشار هوا، موسیقی/بلوتوث- ظرفیت باتری : ۱۲۰۰mah- حالت ها: ۴ حالت اختیاری- قابلیت تاشو : ۱۸۰ درجه تاشو- بند : قابل تنظیم برای تناسب با اندازه ها و شکل های مختلف صورت- صفحه نمایش : دارای صفحه نمایش LCD- از آرامش نهایی چشمان خود لذت ببرید- تابع : فیزیوتراپی مادون قرمز و ماساژ فشار هوا- ریموت کنترل برد وسیع- دارای گواهینامه های بین المللی کیفیت و نشان درجه ۱ تولید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ماساژور چشم هژنگ مدل HZ-QNA-1

ماساژور چشم هژنگ مدل HZ-QNA-1

مشخصات

  • کاربرد ماساژور
    افزایش جریان خون
  • نوع ماساژور برقی
    ماساژور چشم
  • اقلام همراه
  • منبع انرژی
    برق
  • تعداد سری ها
    یک عدد
  • توان مصرفی
    وات
  • امکانات ابزار
    قابلیت تنظیم سرعت
  • نوع ماساژ
    حرکتی
  • سایر توضیحات
    نام محصول: ماساژور چشمبرند: هژنگمدل:HZ-QNA-1عملکرد: ماساژ چشم از طریق (گرما – لرزش -کیسه های هوا)منبع انرژی: باطری قابل شارژنوع باتری: لیتیوم یونیقدرت باطری:۱۰۰۰mAHقابلیت تغییر برنامه: ۵برنامه مختلفضد آب : خیرپخش موزیک: داردمتریال ساخت: ABS+PCبرق وردی:DC 5V=1Aقدرت: ۵Wمحیط ایده آل دما: ۵ ℃ -۴۰رطوبت نسبی : ≤۸۰سایز دستگاه: ۲۱۰x140x75mmوزن دستگاه: ۳۷۲gr

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ماساژور چشم مدل ۰۳۱۵

ماساژور چشم مدل 0315

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۱۰ وات
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • سایر توضیحات
    این ماساژور دارای ۶ ایربگ ماساژ هست که به ۲ سورت اتوماتیک و داینامیک عملیات ماساژ را با فشردن چشم ها توسط هوا جلو میبرد و همزمان با آن موزیک آرامش بخش اجرا میکند و برای چشم درد و درد های میگرنی بسیار کارآمد است و همچنین میتواند خوابی راحت را برای شما به ارمغان بیاورد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ماساژور برقی چشم گرین لاین مدل  ۲

ماساژور برقی چشم گرین لاین مدل  2

مشخصات

  • اقلام همراه
    کابل شارژ
  • نوع ماساژور برقی
    ماساژور چشم
  • منبع انرژی
    شارژی
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    ۱۲۰ دقیقه
  • مدت زمان شارژ
    ۱۸۰ دقیقه
  • تعداد سری ها
    یک عدد
  • توان مصرفی
    ۵ وات
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • نوع ماساژ
    گرمایی
  • وزن
    ۲۸۵ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ماساژور چشم مدل القایی مغناطیسی

ماساژور چشم مدل القایی مغناطیسی

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۳ وات وات
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • سایر توضیحات
    ویژگی های این محصول : جوانسازی پوست صورتماساژور لرزشی چشمقابل استفاده با باطریروش استفاده آسانکمک به خستگی چشمدارای سنسور هوشمنداز بین برنده خطوط ریز اطراف چشمقابل استفاده برای ماساژ اطراف چشمقابل استفاده برای ماساژ کل نواحی صورتخستگی عضلات اطراف چشم و کل صورت را از بین می‌بردباعث افزایش جریان خون در ناحیه صورت و اطراف چشم می‌شود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ماساژور صورت و چشم استس بیوتی مدل Jade beauty Bar

ماساژور صورت و چشم استس بیوتی مدل Jade beauty Bar

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۱.۵ وات
  • امکانات ابزار
    غلتک قابل تعویض
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ماساژور برقی چشم مدل XHM-02

ماساژور برقی چشم مدل XHM-02

مشخصات

  • کاربرد ماساژور
    افزایش جریان خون
  • نوع ماساژور برقی
    ماساژور چشم
  • اقلام همراه
    کابل شارژ
  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    ۵۰ دقیقه
  • مدت زمان شارژ
    ۶۰ دقیقه
  • تعداد سری ها
    یک عدد
  • توان مصرفی
    ۵ وات
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • نوع ماساژ
    لرزشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ماساژور چشم مدل ۵M-MODRN

ماساژور چشم مدل 5M-MODRN

مشخصات

  • منبع انرژی
    شارژی
  • توان مصرفی
    ۵ وات
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • سایر توضیحات
    جهت تسکین , رفع خستگی و خشکی چشمطراحی خاص و بینظیردستگاهی فوق العاده برای ریلکسیشنبا قابلیت پخش موزیک با تلفن همراهقابلیت کارکرد بدون سیمکمک به خوابی راحتآرامشی فوق العادهپنج نوع ماساژ مختلف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ماساژور چشم فیلیپس مدل PPM2522

ماساژور چشم فیلیپس مدل PPM2522

مشخصات

  • منبع انرژی
    شارژی
  • توان مصرفی
    ۲.۴ وات
  • نوع ماساژ
    گرمایی
  • سایر توضیحات
    باتری ۱۲۰۰ میلی آمپری | دارای ۵ حالت ماساژ | امکان گوش دادن به موسیقی هنگام ماساژ | دارای ماساژ گرمایشی برای سردرد‌های میگرنی | دارای ۱۶ سری سیلیکونی برای ماساژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ماساژور چشم آی کر مدل ۰۰۱

ماساژور چشم آی کر مدل 001

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۳.۴ وات وات
  • امکانات ابزار
    صفحه نمایش
  • نوع ماساژ
    حرکتی
  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایر توضیحات
    ضد آب ABS Shell + پارچه PU با کیفیت بالاولتاژ محاسبه شده: DC 5V 1Aقدرت نامی: ۳٫۴ واتآداپتور برق: AC 100-240V DC 5Vحالت کار: ۵ حالتقابل تنظیم: حالت مجتمع (فشار هوا + لرزش + فشرده سازی گرم + موسیقی) حالت پاک کردن (فشار هوا + فشرده سازی داغ + موسیقی) حالت خواب (فشار هوا) حالت سرزندگی (فشار هوا + لرزش + موسیقی) حالت هوشمند (فشرده سازی داغ + موسیقی)ظرفیت باتری: ۱۲۰۰mAhمنبع تغذیه: شارژ USBکمپرس گرم: ۳۸ ℃ -۴۲زمان بندی خودکار: ۱۵ دقیقه اندازه (باز نشده): appr 20 x 11 x 9 سانتی متر / ۷٫۸۷×۴٫۳۳×۳٫۵۴ اینچ فاقد آداپتور باطری قابل شارز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ماساژور چشم و سر مدل ۰۰B

ماساژور چشم و سر مدل 00B

مشخصات

  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ماساژور چشم اوآبس مدل H002A

ماساژور چشم اوآبس مدل H002A

مشخصات

  • اقلام همراه
  • نوع ماساژور برقی
    ماساژور چشم
  • منبع انرژی
    شارژی
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    دقیقه
  • مدت زمان شارژ
    دقیقه
  • تعداد سری ها
    یک عدد
  • توان مصرفی
    ۳.۷ وات
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • سایر توضیحات
    ماساژور هوشمنددارای بلوتوثدارای بالون ماساژ دوبلجریان الکتریسیته: ۳۸۰ میلی‌امپردارای ۷ حالت هوشمند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ماساژور چشم مدل DY01

ماساژور چشم مدل DY01

مشخصات

  • منبع انرژی
    شارژی
  • مدت زمان شارژ
    ۶۰ دقیقه
  • توان مصرفی
    ۴۰ وات
  • امکانات ابزار
    درپوش محافظ
  • نوع ماساژ
    گرمایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ماساژور چشم و سر مدل Smart Mask

ماساژور چشم و سر مدل Smart Mask

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۵ وات
  • نوع ماساژ
    گرمایی
  • سایر توضیحات
    این دستگاه فقط ماساژ حرارتی میدهد و برای کسانی که درد میگرن دارند مفید است .این گرما به صورت هوشمند و به ۳ میزان قابل تنظیم است و بسته به میزان علاقه شما تنظیم میشود .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ماساژور چشم گرین لاین مدل gl-e1

ماساژور چشم گرین لاین مدل gl-e1

مشخصات

  • منبع انرژی
    شارژی
  • توان مصرفی
    ۴.۵ وات
  • امکانات ابزار
    نشانگر LED
  • نوع ماساژ
    الکتریکی
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ماساژور چشم رنفو مدل Rechargeable Control

ماساژور چشم رنفو مدل Rechargeable Control

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۲۴ وات
  • امکانات ابزار
    ریموت کنترل
  • نوع ماساژ
    الکتریکی
  • سایر توضیحات
    -ریموت کنترل برد وسیع (کنترل از راه دور و لمسی را می پذیرد)-۵ حالت ماساژ:فشرده سازی + گرما + موسیقی،فشرده سازی + گرما + لرزش + موسیقی،فشرده سازی فقط + موسیقی ،فقط گرما ،فقط لرزش + موسیقی-سخت و بادوام، تمیز کردن آسان(جنس ماساژور چشم renpho از جنس PU چرم پروتئینی سازگار با پوست و پوسته آن از نوع ABS ضد برخورد است که بادوام بوده و به راحتی تمیز می شود.)-دقیقاً نقاط طب سوزنی را مطابقت دهید: با ماساژ دادن نقطه طب سوزنی CuanZhu / SiZhuKong / Temple / ChengQi / JingMing، کاملاً آرام خواهید بود و از خواب شیرین بهتری لذت خواهید برد-از آرامش نهایی چشمان خود لذت ببرید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ماساژور چشم پانگائو مدل ۵ Full

ماساژور چشم پانگائو مدل 5 Full

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۵ وات
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه: پلاستیک ABSجنس داخل: پد ابری مخملمنبع انرژی: باطری قابل شارژنوع باتری: لیتیوم یونیظرفیت باتری: ۱۴۵۰ میلی آمپر ساعتولتاژ ورودی : DC 5V=1A نوع آداپتور: DC 5V=1A قدرت: ۵Wدارای بلوتوث و پخش صدای ملایم و آرام۵ حالت ماساژ : حالت محافظت از چشم ، رفع فشار، حالت خواب ، آرامش بخش و حالت شادابی تاشو ۱۸۰ درجه ماساژ چشم از طریق: گرما- لرزش- کیسه های هوا کمپرس گرم با دمای ثابت امکان ماساژ ترکیبی سبک و قابل حمل طراحی سه بعدی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ماساژور چشم برقی لومینت مدل B07VMRRB9Y

ماساژور چشم برقی لومینت مدل B07VMRRB9Y

مشخصات

  • کاربرد ماساژور
    افزایش جریان خون
  • نوع ماساژور برقی
    ماساژور چشم
  • اقلام همراه
  • منبع انرژی
    برق و باتری
  • تعداد سری ها
    یک عدد
  • توان مصرفی
    ۲۴ وات
  • امکانات ابزار
    دسته ارگونومیک
  • نوع ماساژ
    گرمایی
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر توضیحات
    باتری لیتیوم فلزی مورد نیاز است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ماساژور چشم اوآبس مدل EE1

ماساژور چشم اوآبس مدل EE1

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۰.۸ وات
  • نوع ماساژ
    الکتریکی
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ماساژور چشم مدل EYE Beauty

ماساژور چشم مدل EYE Beauty

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۳ وات
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • سایر توضیحات
    – درجه حرارت در دمای ثابت .۴۲ ℃ باعث جذب کرم های مراقبت از پوست می شود. – ۲۱۲۰۰ بار در دقیقه ماساژ میکرو ارتعاشی فرکانس بالا، می تواند سلول های پوست را فعال کند و فیبر الاستیک پوست را بازیابی کند. – نور قرمز باعث افزایش گردش خون، بلند کردن چشم ها و ضد پیری می شود – نور آبی می تواند خستگی را از بین ببرد، پوست را سفت کند و خاصیت ارتجاعی را بازگرداند. استارت القایی هوشمند دارد و ، پس از لمس پوست ، لرزش دارد. (در حالت عمود به پوست ، دستان خود را در ناحیه مورد نظر نگه دارید، در عین حال سر ماساژ با پوست در تماس باشد) – به طور موثر خستگی چشم را از بین می برد، حلقه های تیره، کیسه های چشم، پای کلاغی را از بین می برد، خطوط لب را شل کرده و لب های پرتر ایجاد می کند. – پس از ۲ دقیقه بدون عملیات به طور خودکار خاموش می شود. – سر ماساژ فلزی کج با کانتور چشم ها و لب ها سازگار است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ماساژور چشم مدل بلوتوثی

ماساژور چشم مدل بلوتوثی

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۱۲ وات
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • سایر توضیحات
    عملکرد عینک ماساژور چشم :مناسب ریلکسیشن و مدیتشنمناسب استفاده روزانه و شبانهکاهش چین و چروک اطراف چشم هادارای پخش موسقیبهبود وضعیت خوابقدرت لرزشی قویبسیار آرامش بخشبهبود جریان گردش خونکاهش انواع سر درد هاکنترل و رابط کاربری آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ماساژور دور چشم مدل ۱۲۰۳

ماساژور دور چشم مدل 1203

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۳.۷-۴.۲v وات
  • امکانات ابزار
    صفحه نمایش
  • نوع ماساژ
    لرزشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ماساژور چشم آی کر مدل cloth-5w

ماساژور چشم آی کر مدل cloth-5w

مشخصات

  • نوع ماساژور برقی
    ماساژور چشم
  • اقلام همراه
    کابل شارژ USB-C
  • کاربرد ماساژور
    تقویت پوست سر
  • منبع انرژی
    باتری قابل شارژ
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    ۵۰۰ دقیقه
  • مدت زمان شارژ
    ۱۲۰ دقیقه
  • تعداد سری ها
    یک عدد
  • توان مصرفی
    ۵ وات
  • امکانات ابزار
    نشانگر LED
  • نوع ماساژ
    گرمایی
  • وزن
    ۱ گرم
  • سایر توضیحات
    متریال پارچه و چرم با کیفیتبرند eye careحالت کار: ۵ حالت قابل تنظیم: حالت مجتمع (فشار هوا + لرزش + فشرده سازی گرم + موسیقی) حالت پاک کردن (فشار هوا + فشرده سازی داغ + موسیقی) حالت خواب (فشار هوا) حالت سرزندگی (فشار هوا + لرزش + موسیقی) حالت هوشمند (فشرده سازی داغ + موسیقی) ظرفیت باتری: ۱۲۰۰mAh منبع تغذیه: شارژ USB کمپرس گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ماساژور چشم پانگائو مدل ۵

ماساژور چشم پانگائو مدل 5

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۵ وات وات
  • نوع ماساژ
    لرزشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ماساژور زیر چشم Ion Eyes مدل HYJ-825

ماساژور زیر چشم Ion Eyes مدل HYJ-825

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۱۵ وات
  • نوع ماساژ
    لرزشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ماساژور چشم در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مسواک کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا