ابزار سلامتلوازم شخصی برقی

ماساژور چشم، راهنمای خرید بهترین عینک ماساژور چشم ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ماساژور چشم باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

امروزه با الکترونیکی شدن کسب و کارها چشم‌ها بیشتر از سایر اعضای بدن دچار خستگی می‌شوند، به همین دلیل شما به یک ماساژور چشم نیاز دارید. خستگی چشم می‌تواند باعث خواب آلودگی شود و شما را از انجام کارهای روزانه باز نگه‌دارد. همچنین خسته شدن چشم‌ها زمینه‌ای برای کمتر پلک زدن و در نتیجه ضعیف شدن چشم‌های شما می‌شود. ماساژور چشم یک دستگاه الکترونیکی ارزان قیمت است که از بروز خیلی از این علائم جلوگیری می‌کند. این وسیله برای مهندسین کامپیوتر و برنامه نویسی یک محصول ارزشمند به شمار می‌رود، زیرا این افراد مدت زمان زیادی به صفحه مانیتور کامپیوتر یا لپ‌تاپ خود خیره می‌شوند.

استفاده از ماساژور چشم بسیار ساده است به همین علت شما نیاز به دانش و تخصص خاصی در این زمینه ندارید. اگر بعد از یک روز کاری طولانی خسته شده اید و می‌خواهید استرس دور چشم خود را از بین ببرید، بهترین ماساژور چشم در بازار می‌تواند بهترین دوست شما باشد. اگر قبلاً روی چندین محصول مراقبت از چشم سرمایه‌گذاری کرده‌اید و به نظر می‌رسد هیچ چیز مؤثر نیست، آن‌ها می‌توانند کمک کنند. ماساژورهای چشم سیاهی و خطوط ریز را از بین می‌برند و سردرد و فشار شقیقه را تسکین می‌دهند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ماساژور چشم را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع ماساژور چشم موجود در بازار آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ماساژور چشم باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

ماساژور چشم چیست و چه کاربردی دارد؟

ماساژورهای چشم دستگاه‌های الکترونیکی با تکنولوژی بالا هستند که فشار شقیقه، فشار چشم، خستگی، سردرد و درد صورت را کاهش می‌دهند. آن‌ها معمولاً به وسیله باتری کار می‌کنند و با حالت‌های مختلف ماساژ، تنظیمات گرما و گزینه‌های موسیقی ارائه می‌شوند. اگر می‌خواهید بدانید که چرا باید پول خود را برای خرید یک ماساژور چشم سرمایه گذاری کنید، برخی از مزایای فوق العاده آن را بررسی کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تشک برقی

مزایای استفاده از ماساژور چشم:

  • از آن می‌توان در هر مکانی استفاده کرد: ماساژورهای چشم برای چشم‌های خسته زمانی استفاده می‌شود که کمی وقت آزاد دارید. این به این دلیل است که اندازه، وزن و ظرفیت باتری قابل شارژ سبب حمل راحت آن‌ها می‌شود.
  • آن‌ها برای همه افراد مناسب هستند: اندازه سر هنگام استفاده از ماساژورها اهمیتی ندارد، زیرا آن‌ها مجهز به تسمه‌هایی هستند که دقیقاً با آناتومی فرد مطابقت دارند.
  • لازم نیست پول زیادی خرج کنید: به یاد داشته باشید که اگر تصمیم بگیرید به طور منظم به ماساژور بروید، پول بیشتری نسبت به خرید ماساژوری که نتایج مشابهی برای شما به ارمغان می آورد، خرج خواهید کرد.
  • شما می‌توانید گرما درمانی را ترکیب کنید: انواع ماساژ ارائه شده توسط دستگاه‌های الکتریکی نه تنها ارتعاش، بلکه دارای گرما و فشرده سازی هوا نیز هستند. این مزیت به شما این امکان را می‌دهد که در مدت زمان کوتاه تری به نتایج بهتری دست یابید، زیرا هر درمان چندین مزیت را به همراه دارد.
  • کشش ماهیچه‌های راست روده فوقانی، رکتوس جانبی و راست میانی را کاهش می‌دهد: این گروه از عضلات برای حرکت چشم به سمت بالا و به پهلو طراحی شده‌اند که در موارد پیرچشمی یا عدسی سخت باعث سفت شدن چشم می‌شود. با کمک ماساژ، جریان خون را برای کاهش سفتی و تسکین ناراحتی چشم تحریک می‌کنید.
  • آرامش ایجاد می‌شود: ماساژورهای چشم واحدهایی از ساختار ماهیچه‌ای هستند که در اطراف چشم و صورت قرار دارند. بنابراین، فردی که ماساژ را دریافت می‌کند، در عرض چند دقیقه احساس خوبی را تجربه می‌کند.
  • سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد: سلول‌های نواحی سطحی پوست با ورز دادن که توسط دستگاه چشم برقی انجام می‌شود به راحتی از بین می‌روند. این کار ظاهر پوست را بهبود می‌بخشد و چین و چروک دور چشم را کاهش می‌دهد.
  • رفع خشکی چشم: غدد مسئول ترشح مایع روان کننده با ورز دادن چشم کمی تحریک می‌شوند.
  • توانایی تمرکز را بهبود می‌بخشد: هنگامی که چشم‌ها ماساژ داده می‌شوند، ماهیچه‌ها و کره چشم شل می‌شوند که در مدت زمان کوتاهی منجر به احساس آرامش می‌شود. این به نوبه خود احساس ناراحتی را که به حفظ تمرکز حین مطالعه یا جلوی صفحه کامپیوتر کمک می‌کند را از بین می‌برد.
  • کاهش دیدن سایه‌ها: اشکال تیره‌ای که هنگام بستن چشمان خود می‌بینید به دلیل مواد مغذی است که کره چشم دریافت می‌کند. زمانی که فردی از خستگی ساختار عضلانی رنج می‌برد، میزان سایه‌ها و اشیایی که با هر بار بستن چشمان خود می‌بینید بیشتر است که با استفاده از ماساژورها می‌توان میزان آن را به طور قابل توجهی کاهش داد.
  • تسکین سردرد: وقتی چشمان خود را با کمک ماساژ آرام کنید، میگرن‌های ناشی از فشار چشم‌ها به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.
  • خواب شبانه شما را بهبود می‌بخشد: به یاد داشته باشید که برای به خواب رفتن، تمام بدن باید آرام باشد که انجام این کار برای عضلات چشم دشوار است. هنگامی که ماساژ با دستگاه‌های الکتریکی دریافت می‌کنید، بار روی ساختار عضلانی کاهش می‌یابد که باعث طولانی شدن دوره استراحت می‌شود.
  • همچنین گردش خون در مغز را تقویت می‌کند: فردی که با دستگاه‌های لرزش الکتریکی، فشار هوا یا گرما ماساژ می‌گیرد، گشاد شدن عروق مویرگی را که بر خون رسانی به مغز تأثیر می‌گذارد، بهبود می‌بخشد. این به بهبود ظاهر سیاهی زیر چشم و کیسه‌های زیر چشم کمک می‌کند. اگر درست است که این اختلال ناشی از عوامل ژنتیکی، بیماری‌های کلیوی، تجمع سموم و علل دیگر است، استفاده مداوم از ماساژورهای چشم، سیاهی زیر چشم را بهبود می‌بخشد و آن‌ها را پف کرده‌تر می‌کند.

ماساژور چشم چه عوارضی دارد؟

هیچ عارضه جانبی بالقوه‌ای برای ماساژور چشم وجود ندارد. با این حال، اگر مشکلاتی مانند آب مروارید، عفونت چشم، صدمات و شرایط مرتبط با شبکیه چشم دارید یا در حال بهبودی پس از جراحی چشم هستید، قبل از استفاده از چنین وسایلی با پزشک مشورت کنید.

انواع ماساژور چشم:

انواع مختلفی از دستگاه‌های ماساژ چشم وجود دارد، بنابراین شما می‌خواهید از انواع مختلف آن آگاه باشید و مطابق با نیازهای خود مطابقت مناسب پیدا کنید.

در اینجا یک نمای کلی از آنچه باید هنگام اسکن بازار انتظار داشته باشید آورده شده است:

  1. ماساژورهای حرارتی چشم: ماساژورهای حرارتی چشم از گرما برای کاهش درد، التهاب و افزایش جریان خون استفاده می‌کنند. برای کمک به مشکلاتی مانند تاری دید، سیاهی دور چشم و سردرد که به دلیل کاهش گردش خون ایجاد می‌شود، ایده آل است. این به ویژه می‌تواند به مشکلاتی مانند حلقه‌های سیاه، تاری دید و سردرد کمک کند، که همگی با کاهش گردش خون مرتبط هستند.
  2. ماساژورهای مادون قرمز چشم: اگرچه ماساژورهای چشم مادون قرمز گرما را خارج نمی‌کنند، اما می‌توانند با استفاده از امواج مادون قرمز به بهبود گردش خون کمک کنند. فناوری مادون قرمز این روزها در گجت‌های افزایش دهنده زیبایی بسیار رایج است و فواید متعددی برای پوست شما نیز دارد. ماساژور چشم مادون قرمز برای افرادی که به دنبال بهبود سلامت و همچنین ظاهر چشم هستند عالی است. فناوری مادون قرمز این روزها در بسیاری از گجت‌های تقویت کننده زیبایی به دلیل مزایایی که برای پوست شما فراهم می‌کند استفاده می‌شود.
  3. ماساژورهای ماسک چشم: چندین ماساژور چشم پوشیدنی نیز وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را روشن کنید و از هندزفری استفاده کنید. آن‌ها دارای بالشتک در کناره‌ها و یک کنترل دستی برای تغییر راحت تنظیمات هستند. آن‌ها شبیه به ماسک خواب هستند اما اندازه آن‌ها بزرگتر است و برای یک تجربه آرامش بخش عالی هستند. آن‌ها دارای بالشتک‌هایی در اطراف لبه‌ها می‌باشند و معمولاً دارای یک کنترل از راه دور دستی هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا تنظیمات را تغییر دهید. اینها انواع اصلی ماساژورهای چشم هستند که در این پست روی آن‌ها تمرکز کرده‌ایم.
  4. ماساژور چشم کلاهی: سایر ماساژورهای چشم با پوشاندن سر شما مانند کلاه ایمنی و پیچیده شدن دور آن باقی می‌مانند. بسیاری از ماساژورهای چشم مادون قرمز مانند این هستند و همچنین دارای ریموت‌های دستی برای کنترل تنظیم هستند.

چگونه از ماساژور چشم استفاده کنیم؟

در واقع به مدل بستگی دارد. اما به طور کلی، فقط باید ماساژور را روی چشمان خود قرار دهید و حالت را تنظیم کنید، دکمه شروع را فشار دهید و از ماساژ لذت ببرید.

آیا ماساژور چشم برای چشم‌های پف کرده کار می‌کند؟

بله، ماساژورهای چشمی وجود دارند که اگر به طور مداوم از آن استفاده کنید، برای چشم‌های پف کرده کار می‌کنند. همچنین ماساژورهای چشم با مواد نرم و سازگار با پوست برای چشم‌های پف کرده بهترین عملکرد را دارند.

آیا از ماساژور چشم در هر سنی می‌توان استفاده کرد؟

افراد در هر سنی می‌توانند از ماساژور چشم استفاده کنند، اما کودکان زیر ۷ سال نباید از آن استفاده کنند. اگر مشکلی در ارتباط با چشم ندارید، می‌توانید از آن برای احساس آرامش و بدون استرس نیز استفاده کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید لیزر رشد مو

راهنمای خرید ماساژور چشم:

هنگام خرید ماساژور چشم باید به عوامل مختلفی توجه کرد. در اینجا ویژگی‌های کلیدی وجود دارد که هنگام خرید یکی از این دستگاه‌ها باید به آن‌ها توجه کنید:

نکات مهمی که هنگام خرید بهترین ماساژور چشم باید در نظر بگیرید:

راهنمای خرید ما به شما کمک می‌کند تا بهترین ماساژور برقی چشم را پیدا کنید. برای این کار باید به معیارها و نکاتی توجه کنید که به شما کمک می‌کند در هزینه خود صرفه جویی کنید و از انتخاب محصولاتی که هیچ سودی برای شما ندارند اجتناب کنید:

  1. جنس مواد: معمولا ماساژورهای برقی چشم دارای ساختاری از پلاستیک بادوام هستند که سازگار با پوست بوده و باعث سوزش نمی‌شود. این به طراحی و کیفیت محصولی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد، اما متداول ترین مواد سیلیکون، مخمل نرم، چرم مصنوعی و پلی استر هستند، عناصری که برای پوشاندن توده‌ها و فشرده کردن دور چشم انتخاب می‌شوند. از سوی دیگر، تسمه‌های تنظیم دارای سگک‌های Velcro یا پلاستیکی هستند که چسبندگی مناسب را فراهم می‌کنند، در حالی که دستگیره‌های کنترلی موجود در ماساژورها معمولاً از مواد ضد لغزش ساخته شده‌اند.
  2. شکل و راحتی: این دو جنبه در تعیین میزان احساس راحتی و تأثیر درمانی که در طول جلسات ماساژ دریافت می‌کنید، مهم هستند. می‌توانید ماساژورهایی در اندازه عینک پیدا کنید که فقط چشم‌ها و جلوی سر را می‌پوشاند، یا ماساژورهایی که کل سر را پوشش می‌دهند و همچنین ماساژ مو ایجاد می‌کنند. اولین گزینه راحت‌ترین گزینه است، زیرا می‌توانید به راحتی سر خود را حرکت دهید و گزینه نشستن یا دراز کشیدن را داشته باشید. در مورد تنظیم، همه مدل‌ها دارای یک بند الاستیک در پشت با بسته شدن Velcro یا سگک هستند. اگرچه می‌توان تسمه‌های ساخته شده از سیلیکون، پلی استر یا مواد بادوام را پیدا کرد که الاستیک نیستند.
  3. اثر گرما: همه ماساژورها برای چشم‌های خسته عملکرد گرما را جزو ابزارهای خود نمی‌دانند. مدل‌هایی که به شما امکان ترکیب گرما درمانی و ماساژ ارتعاشی را می‌دهند مدل‌هایی هستند که گردش خون را با کمک گرمای ملایم تولید شده توسط عناصر مادون قرمز تحریک می‌کنند. پیشرفته ترین مدل‌ها همچنین به شما این امکان را می‌دهند تا شدت دما را انتخاب کنید.
  4. عمر باتری: عمر باتری به ظرفیت باتری لیتیوم یونی بر حسب میلی آمپر در ساعت بستگی دارد. یک محصول استاندارد می‌تواند تا ۲ ساعت استفاده مداوم برسد، اما ماساژورهای با کیفیت بالا می‌توانند تا ۸ ساعت جلسات درمانی را تکمیل کنند. لطفا توجه داشته باشید که این اندازه گیری ها با شدت ماساژ کم انجام می‌شود. بنابراین، اگر سرعت چرخش بالا در دقیقه را انتخاب کنید، عمر باتری ممکن است تا ۴۰ درصد دیگر کاهش یابد.
  5. قیمت ماساژور چشم: قیمت عاملی است که در تحلیل خرید خود نباید از آن غافل شوید، زیرا با کیفیت ماساژور چشم و ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد ارتباط مستقیم دارد. به خاطر داشته باشید که اگر محصول ارزان قیمتی را انتخاب کنید، سلامت خود را به خطر می‌اندازید که می‌تواند منجر به کبودی یا آسیب به کره چشم شود. بنابراین توصیه می‌کنیم همیشه محصولاتی را انتخاب کنید که برای چشم شما بی خطر هستند و معمولاً آنقدرها هم ارزان نیستند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید ماساژور چشم مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه ماساژور چشم ارزان و باکیفیت را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را درافت کنید.


۱ ماساژور چشم مدل Smart Wireless Music Whit CONTROL

ماساژور چشم مدل Smart Wireless Music Whit CONTROL

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۲۴ وات
  • امکانات ابزار
    ریموت کنترل
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • سایر توضیحات
    – ماساژور چشم هوشمند و حرفه ای با ریموت کنترل از راه دور- دارای نقطه فروش منحصر به فرد : دو لایه کیسه هوا برای ماساژ بهتر چشم- امکانات: کمپرس داغ، لرزش، فشار هوا، موسیقی/بلوتوث- ظرفیت باتری : ۱۲۰۰mah- حالت ها: ۴ حالت اختیاری- قابلیت تاشو : ۱۸۰ درجه تاشو- بند : قابل تنظیم برای تناسب با اندازه ها و شکل های مختلف صورت- صفحه نمایش : دارای صفحه نمایش LCD- از آرامش نهایی چشمان خود لذت ببرید- تابع : فیزیوتراپی مادون قرمز و ماساژ فشار هوا- ریموت کنترل برد وسیع- دارای گواهینامه های بین المللی کیفیت و نشان درجه ۱ تولید

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ماساژور چشم آی کر مدل ۰۰۱

ماساژور چشم آی کر مدل 001

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۳.۴ وات وات
  • امکانات ابزار
    صفحه نمایش
  • نوع ماساژ
    حرکتی
  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایر توضیحات
    ضد آب ABS Shell + پارچه PU با کیفیت بالاولتاژ محاسبه شده: DC 5V 1Aقدرت نامی: ۳٫۴ واتآداپتور برق: AC 100-240V DC 5Vحالت کار: ۵ حالتقابل تنظیم: حالت مجتمع (فشار هوا + لرزش + فشرده سازی گرم + موسیقی) حالت پاک کردن (فشار هوا + فشرده سازی داغ + موسیقی) حالت خواب (فشار هوا) حالت سرزندگی (فشار هوا + لرزش + موسیقی) حالت هوشمند (فشرده سازی داغ + موسیقی)ظرفیت باتری: ۱۲۰۰mAhمنبع تغذیه: شارژ USBکمپرس گرم: ۳۸ ℃ -۴۲زمان بندی خودکار: ۱۵ دقیقه اندازه (باز نشده): appr 20 x 11 x 9 سانتی متر / ۷٫۸۷×۴٫۳۳×۳٫۵۴ اینچ فاقد آداپتور باطری قابل شارز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ماساژور چشم بن کر مدل JR-VIP

ماساژور چشم بن کر مدل JR-VIP

مشخصات

  • منبع انرژی
    شارژی
  • توان مصرفی
    ۴.۵ وات
  • نوع ماساژ
    حرکتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ماساژور چشم آی کر مدل E-C

ماساژور چشم آی کر مدل E-C

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۱۰ وات
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • نوع ماساژ
    گرمایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ماساژور چشم میوتو ایتالیا مدل Delanna

ماساژور چشم میوتو ایتالیا مدل Delanna

مشخصات

  • سایر توضیحات
    ابعاد: ۸۸ × ۱۵۷ × ۲۱۹ میلی‌متروزن: ۶۶۰ گرمتوان مورد نیاز: ولتاژ ۵ ولت و شدت جریان ۱ آمپرهمراه با پد قابل شست‌وشو، کابل شارژ microUSB، شارژ دیواری، کیسه نگهداری و دفترچه راهنماصفحه نمایش عددیامکان پخش موسیقیامکان اضافه کردن موسیقی به دستگاهامکان استفاده به صورت گرمایی، هوایی، لرزشی و ترکیبیبند مقاوم دارای پدهای حرارتینوع ماساژ لرزشی و کیسه های هواعدم وجود مگنت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ماساژور چشم مدل XTK-018

ماساژور چشم مدل XTK-018

مشخصات

  • توان مصرفی
    – وات
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • نوع ماساژ
    لرزشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ماساژور چشم رنفو مدل RF-EM001

ماساژور چشم رنفو مدل RF-EM001

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۶ وات
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • نوع ماساژ
    الکتریکی
  • سایر توضیحات
    دارای پدهای گرمایش داخلی – دارای توان فراهم کردن دمای مناسبی را بین ۱۰۴ تا ۱۰۷ درجه فارنهایت (۴۰ تا ۴۲ درجه سانتیگراد) – مناسب برای آرامش پف چشم، خشکی چشم و غیره – دارای قابلیت تنظیم کمپرس گرم –استفاده از فشار نوسانی و ماساژ ضربی ریتمیک – دارای قابلیت اتصال بلوتوث – دارای طراحی قابل تنظیم و قابل حمل ۱۸۰ درجه – به راحتی قابل تنظیم – مناسب برای تمامی نوجوانان و بزرگسالان – دارای بلندگوهای داخلی و صدای از پیش ضبط شده برای افزایش آرامش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ماساژور چشم کلین مدل PM-1

ماساژور چشم کلین مدل PM-1

مشخصات

  • توان مصرفی
  • نوع ماساژ
    حرکتی
  • سایر توضیحات
    – ماساژور برقی دارای بلوتوث -دارای یکسال گارانتی- دارای حالت های گرمایشی، لرزشی و کیسه های هوا برای ماساژ- امکان انتخاب ماساژ ترکیبی- سبک و قابل حمل- افزایش جریان خون و تحریک کلاژن سازی در چشم و اطراف آن- رفع چین و چروک اطراف چشم و خطوط پیشانی- برطرف شدن پف و سیاهی دور چشم- مناسب برای درمان سردرد و میگرن- امکان پخش موسیقی- دارای ۵ موسیقی پیش فرض- امکان افزودن موسیقی دلخواه با فرمت MP3 به دستگاه- دارای صفحه LED عددی، پد قابل شستشو، کابل شارژ، شارژر دیواری، کیسه نگهداری، بند کشی قابل تنظیم و دفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ماساژور چشم لومینت مدل B07VMRRB9Y

ماساژور چشم لومینت مدل B07VMRRB9Y

مشخصات

  • منبع انرژی
    برق و باتری
  • توان مصرفی
    ۲۴ وات
  • نوع ماساژ
    گرمایی
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر توضیحات
    باتری لیتیوم فلزی مورد نیاز است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ماساژور چشم مرکوری مدل Painfree

ماساژور چشم مرکوری مدل Painfree

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۵ وات
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • سایر توضیحات
    دارای شش برنامه ماساژ متفاوت برای نیاز ها و دردهای متفاوتماساژ تخصصی خوابماساژ تخصصی برای کودک و جلوگیری از ضعیف شدن چشم ماساژ جوانسازی و رفع چین و چروکبرنامه ماساژ اتوماتیککیسه های هوا هوشمندماساژ ویبراتوری کمپرس گرمموزیک بلوتوثسطح مقطع بزرگ و وسیع و پوشش دهی بخشی از پیشانی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ماساژور چشم مدل ۳ِD

ماساژور چشم مدل 3ِD

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۱۰ وات
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • سایر توضیحات
    ریلکس کننده و رفع خستگی چشم‌ها / از بین بردن چین و چروک‌ها و خطوط نواحی اطراف چشم پس از یک دوره استفاده منظم / افزایش جریان گردش خون در نواحی اطراف چشم / از بین بردن دایره‌های تیره و رفع سیاهی، گودی و پف زیر چشم / آرامش عضلات نواحی اطراف چشم / روشی کاملا بی‌خطر جهت ماساژ چشم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ماساژور چشم و صورت کیو وای اچ مدل QL-36

ماساژور چشم و صورت کیو وای اچ مدل QL-36

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۱.۵ ولت
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایر توضیحات
    دارای دوسرییکی ماساژور سه یعدیدومی غلتک برای ماساژبه همراه یک باتری قلمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ماساژور چشم مدل EMH04

ماساژور چشم مدل EMH04

مشخصات

  • منبع انرژی
    شارژی
  • مدت زمان استفاده پس از شارژ
    ۱۵۰ دقیقه
  • مدت زمان شارژ
    ۱۲۰ دقیقه
  • توان مصرفی
    ۵ وات
  • نوع ماساژ
    حرکتی
  • سایر توضیحات
    باتری شارژی ۱۲۰۰ میلی آمپری به همراه کابل usb-C – مجهز به بلوتوث جهت پخش موزیک از تلفن همراهروش استفاده : با هر بار فشردن دکمه پاور مود دستگاه تغییر میکند. با دوبار فشردن دکمه پاور میتوان موزیک را بین دو حالت موزیک پیش فرض و موزیک بلوتوث تغییر داد. با نگه داشتن دکمه پاور دستگاه خاموش و روشن میگردد.برای پپخش موزیک دلخواه خود‌بلوتوث تلفن همراه را روشن نموده و به eye massager متصل شوید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ماساژور چشم مدل ۰۳۱۵

ماساژور چشم مدل 0315

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۱۰ وات
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • سایر توضیحات
    این ماساژور دارای ۶ ایربگ ماساژ هست که به ۲ سورت اتوماتیک و داینامیک عملیات ماساژ را با فشردن چشم ها توسط هوا جلو میبرد و همزمان با آن موزیک آرامش بخش اجرا میکند و برای چشم درد و درد های میگرنی بسیار کارآمد است و همچنین میتواند خوابی راحت را برای شما به ارمغان بیاورد .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ماساژور چشم و سر مدل ۰۰B

ماساژور چشم و سر مدل 00B

مشخصات

  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • کشور مبدا برند
    چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ماساژور چشم تاچ بیوتی مدل ۱۹۸۰K

ماساژور چشم تاچ بیوتی مدل 1980K

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۳.۷V/3W وات
  • نوع ماساژ
    گرمایی
  • سایر توضیحات
    نام دستگاه : سونیک چشم / ماساژور چشم / از بین برنده پف و سیاهی چشمبرند:تاچ بیوتی / Touchbeautyمدل:TB1980kعمکلرد/ فواید:جلوگیری و درمان از خطوط ریزکاهش پف چشمکاهش سیاهی دور چشمرفع خستگی چشمافزایش جذب کرم هاتکنولوژی:گرما – لرزش – نوردرمانیقدرت: ۳.۷V/3Wمنبع تغذیه: باطری لیتیومی قابل شارژظرفیت باطری: Li-ion 3.7V 300mAhمدت زمان شارژ:۲ساعتمدت زمان شارژدهی: به مدت ۳۰ دقیقه متوالی. ۱۰ بار ، هر بار ۳ دقیقه.تایمر خودکار: تایمر خودکار هوشمند ۵ دقیقه ایمتریال: ABS, Stainless Steelسایز: ۱۲.۷×۲.۷×۲.۶cmوزن: ۴۴g

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ماساژور چشم ریلکس آپ مدل ME350

ماساژور چشم ریلکس آپ مدل ME350

مشخصات

  • منبع انرژی
    شارژی
  • توان مصرفی
    ۲۰۰۰ وات
  • امکانات ابزار
    صفحه نمایش
  • نوع ماساژ
    حرکتی
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر توضیحات
    طراحی این محصول علاوه بر زیبایی و خاص بودن، کاملا آرگونامیک و طبق آناتومی صورت و چشم طراحی شده است. ماساژور چشم مدل ME350 با هر بار شارژ دستگاه، به تعداد ۸ تا ۱۰ بار به فاصله ۲۰ دقیقه قابل استفاده است.دارای طراحی مدرن وتخصصی ، بهبود سردردهای میگرنی ، درمان سردردهای ناشی از فعالیت‌های روزانه ، دارای وزن سبک و قابل حمل بودن ، قابل استفاده در هر زمانی مانند خواب، سفرهای طولانی و … ، دارای ۳ مدل ماساژ حرفه‌ای ،قابلیت اتصال به بلوتوث و پخش موسیقی حین ماساژ ، طراحی کاملا آرگونامیک و طبق آناتومی صورت و چشم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ماساژور چشم ریلکس آپ مدل ME340

ماساژور چشم ریلکس آپ مدل ME340

مشخصات

  • منبع انرژی
    شارژی
  • توان مصرفی
    ۲ وات
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • نوع ماساژ
    گرمایی
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر توضیحات
    طراحی این محصول علاوه بر زیبایی و خاص بودن، کاملا آرگونامیک و طبق آناتومی صورت و چشم طراحی شده است.رویه داخلی ماساژور از جنس جیر ضد حساسیت و ضد تعریق می‌باشد که بسیار نرم و لطیف است و احساس خوبی را به شما القا می کند. بند نگهدارنده این محصول به شما کمک می‌کند که به راحتی از آن استفاده کنید.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ماساژور چشم مدل EYE Beauty

ماساژور چشم مدل EYE Beauty

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۳ وات
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • سایر توضیحات
    – درجه حرارت در دمای ثابت .۴۲ ℃ باعث جذب کرم های مراقبت از پوست می شود. – ۲۱۲۰۰ بار در دقیقه ماساژ میکرو ارتعاشی فرکانس بالا، می تواند سلول های پوست را فعال کند و فیبر الاستیک پوست را بازیابی کند. – نور قرمز باعث افزایش گردش خون، بلند کردن چشم ها و ضد پیری می شود – نور آبی می تواند خستگی را از بین ببرد، پوست را سفت کند و خاصیت ارتجاعی را بازگرداند. استارت القایی هوشمند دارد و ، پس از لمس پوست ، لرزش دارد. (در حالت عمود به پوست ، دستان خود را در ناحیه مورد نظر نگه دارید، در عین حال سر ماساژ با پوست در تماس باشد) – به طور موثر خستگی چشم را از بین می برد، حلقه های تیره، کیسه های چشم، پای کلاغی را از بین می برد، خطوط لب را شل کرده و لب های پرتر ایجاد می کند. – پس از ۲ دقیقه بدون عملیات به طور خودکار خاموش می شود. – سر ماساژ فلزی کج با کانتور چشم ها و لب ها سازگار است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ماساژور چشم مدل DY01

ماساژور چشم مدل DY01

مشخصات

  • منبع انرژی
    شارژی
  • مدت زمان شارژ
    ۶۰ دقیقه
  • توان مصرفی
    ۴۰ وات
  • امکانات ابزار
    درپوش محافظ
  • نوع ماساژ
    گرمایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ماساژور چشم مدل M0035

ماساژور چشم مدل M0035

مشخصات

  • توان مصرفی
    . وات
  • امکانات ابزار
    صفحه نمایش
  • نوع ماساژ
    حرکتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ماساژور چشم مدل TL-EMY-B

ماساژور چشم مدل TL-EMY-B

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۶ وات
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایر توضیحات
    – شادابی چشم‌ها و از بین بردن چین و چروک و کبودی دور چشم- سه نوع ماساژ لرزشی، ضربه‌ای و شیاتسو- چهار حالت ورود هوا به کیسه‌ی مخصوص هوا برای ماساژ نبضی چشم- سیستم گرمایش به روش فار اینفرارد برای ایجاد گرمای مطبوع- زمان اتوماتیک در نظر گرفته شده برای ماساژ: ۵، ۱۰ و ۱۵ دقیقه- ماساژ اتوماتیک با دو حالت- ایجاد میدان مغناطیسی توسط برآمدگی‌های کنار دسته‌ی ماساژور چشم جهت بهبود جریان خون- دارای ریموت کنترل- سرعت موتور: ۳۰۰۰ دور در دقیقه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ماساژور چشم آی-کر مدل pf-001

ماساژور چشم آی-کر مدل pf-001

مشخصات

  • توان مصرفی
    وات
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • سایر توضیحات
    امکان پخش موسیقیامکان استفاده به صورت گرمایی، هوایی، لرزشی و ترکیبیبند مقاومدارای پدهای حرارتینوع ماساژ لرزشی و کیسه های هوا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ماساژور چشم رنفو مدل R-G002

ماساژور چشم رنفو مدل R-G002

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۵ وات
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • نوع ماساژ
    ضربه‌ای
  • کشور مبدا برند
    آلمان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ماساژور چشم پانگائو مدل ۵

ماساژور چشم پانگائو مدل 5

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۵ وات وات
  • نوع ماساژ
    لرزشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ماساژور چشم مدل T-189

ماساژور چشم مدل T-189

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۳.۴ وات
  • نوع ماساژ
    لرزشی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ماساژور چشم مدل EM-1901

ماساژور چشم مدل EM-1901

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۵W وات
  • امکانات ابزار
    صفحه نمایش
  • نوع ماساژ
    حرکتی
  • سایر توضیحات
    دارای شش برنامه ماساژ،AUTO MODE, VITALITY MODE , CLEAR MODE , BEAUTY MODE , SLEEP MODE , CHILD MODEامکان پخش موسیقی و بلوتوثامکان استفاده به صورت گرمایی، هوایی، لرزشی و ترکیبیبند مقاومدارای پدهای حرارتینوع ماساژ لرزشی و کیسه های هواوزن: ۳۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ماساژور چشم رنفو مدل R-G003

ماساژور چشم رنفو مدل R-G003

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۱۰ وات
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • نوع ماساژ
    گرمایی
  • سایر توضیحات
    ماساژور چشم RENPHO با دمای ثابت ۵۹ تا ۷۰ درجه سانتیگراد برای کاهش درد چشم و سفت کردن ناحیه پف کرده چشم کابر دارد ، قابلیت انتخاب دو حالت گانه گرمایش و خنک کننده را برای استفاده دارد . دمای ثابت ۱۰۰ درجه یا ۱۰۴ درجه سانتیگراد چشم را مرطوب می کند و خشکی چشم را تسکین می دهد، آبگرم گرم کننده چشمه های خسته را تازه می کند. نکات: پس از استفاده، دید شما برای مدت کوتاهی تار خواهد شد. برای مدتی چشمان خود را بسته نگه دارید، دید به زودی به حالت عادی باز می گردد .۲ سر نقره نیمه هادی : نیمه هادی دستگاه اسپا چشم ما خنک شدن و گرمایش سریع را درک می کند، دما برای اعمال گردش سرما و گرما به چشم ها پایدارتر است. سرهای ماساژ نقره آبکاری شده برای پوست مناسب بوده و به چشم آسیبی نمی رساند. حالت ۳ همچنین دارای لرزش چند فرکانس برای آرامش چشمان شما است. پیشانی بند قابل تنظیمی که می تواند دستان شما را آزاد کند، راحت تر از تجهیزات زیبایی چشم دستی سنتی است، به ویژه برای خانم هایی که به زیبایی بدیع توجه می کنند مناسب است. علاوه بر این، ماسک چشم برقی ما کوچک است و می توانید آن را به راحتی به محل کار، مسافرت و … ببرید. نکات: ماسک چشم اسپا می تواند به جای ماساژ، کمپرس گرم و سرد روی چشم ها اعمال کند، لرزش فقط عضلات چشم را شل کند. طراحی شیار ارگونومیک : با توجه به اینکه کره چشم ما حساس تر است، برای حل این مشکل، سرهای نیمه هادی ماسک های چشم خنک کننده RENPHO از طراحی شیاری استفاده می کنند که برای سایز حفره چشم اکثر افراد بدون آسیب رساندن به چشم مناسب خواهد بود و به کره چشم اجازه تنفس می دهد. آزادانه در هر زمان . استفاده آسان و پخش صوتی :طراحی نقطه کور دکمه برای تشخیص دکمه های عملکرد با لمس راحت است. بلندگوی داخلی از پخش صدا پشتیبانی می کند. همچنین می توانید با فشار طولانی همزمان دکمه روشن/خاموش و دکمه گرمایش، صدا را خاموش کنید و در نهایت آرامش چشم را تجربه کنید. این یک هدیه ایده آل خواهد بود.• به دلیل کار، کارکنان اداری مجبورند تمام روز صفحه های دیجیتال را ببینند . هنگامی که آنها بسیار متمرکز هستند، دفعات پلک زدن کاهش می یابد و ترشح اشک کاهش می یابد.• همراه با نور آبی LCD ، قرنیه که معمولاً با اشک مرطوب می شود، خشک و غیرقابل تحمل می شود. خستگی چشم، خشکی و احساس جسم خارجی ظاهر می شود، این یک سندرم معمولی خشکی چشم است.• کمپرس گرم چشم می تواند گردش خون را در اطراف چشم بهبود بخشد، گل مژه را بهبود بخشد، غدد میبومین را بازسازی کند و خستگی چشم را کاهش دهد . در عین حال افزایش دمای چشم می تواند به جذب اشک مصنوعی کمک کند.• کمپرس گرم با دمای ثابت ۱۰۰ یا ۱۰۴ درجه مانند یک حوله داغ روی چشم است و حوله داغ نمی تواند دمای ثابت را حفظ کند، اما ماسک چشم رنفو می تواند این کار را انجام دهد. اگر بیماران مبتلا به خشکی چشم بتوانند برای مدت طولانی در کمپرس گرم باقی بمانند ، به کاهش ناراحتی کمک زیادی می کند و برای افراد عادی نیز اثر پیشگیرانه خاصی دارد.نکات: پس از استفاده، دید شما برای مدت کوتاهی تار می شود. برای مدتی چشمان خود را بسته نگه دارید، دید به زودی به حالت عادی باز می گردد• ماساژور های چشم خنک کننده RENPHO از کمپرس سرد با دمای ثابت ۵۹ تا ۷۰ درجه سانتیگراد استفاده می کنند تا به سرعت ناحیه اطراف چشم را خنک کنند و تورم یا درد و ناراحتی ناشی از استفاده بیش از حد از چشم را کاهش دهند. مخصوصاً برای خانم های نفیس و دوست داشتنی زیبایی، زود بیدار شدن و انجام اسپای چشم سرد می تواند خلق و خوی خوبی را برای روز شروع کند.• ماساژور اسپای چشم بسیار راحت‌تر از رفتن به آشپزخانه برای تهیه یک بسته ژل خنک، یک حوله گرم یا گرم کردن ماسک چشم در مایکروویو است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ماساژور چشم آواتای مدل AM-1231

ماساژور چشم آواتای مدل AM-1231

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۱۰ وات
  • امکانات ابزار
    سیستم خاموشی خودکار
  • نوع ماساژ
    حرکتی
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • سایر توضیحات
    چشمان خود را کاملاً تسکین دهید: ماساژور چشم برقی حرفه‌ای ما با طراحی ارگونومیک که می‌تواند فشار هوا، گرما، ماساژ لرزشی، مانند شیاتسو و ورز دادن را به شما القا کند. شقیقه شما را ماساژ می دهد و حرارت راحت را روی پلک های چشم شما اعمال می کند و به تمام نقاط طب سوزنی اطراف چشم ضربه می زند. به شما کمک می کند تا گردش خون را بهبود ببخشید، خستگی چشم را از بین ببرید، سیاهی دور چشم را کاهش دهید و هر شب خوابی عمیق و رویاهای خوب برای شما به ارمغان می آورد.۵ حالت ماساژ برای رفع نیازهای شما: طراحی شده با ۵ حالت ماساژ (حالت خودکار، حالت سرزندگی، حالت تازه، حالت محافظت از چشم، حالت خواب)، عملکردهای فشار هوا، گرمایش، لرزش و موسیقی در حالت های مختلف با تایمر ۱۵ دقیقه ای ترکیب می شوند. ، هر طور که دوست دارید تغییر دهید و از آنچه می خواهید لذت ببرید. ماساژور چشم با استفاده از پارچه‌ای از جنس کرتکس پروتئین محافظ چشم، هدبند قابل تنظیم و پل بینی منحنی، مناسب برای اشکال مختلف صورت، مراقبت از پوست و تمیز کردن آسان است.ماساژ فشرده سازی گرما و نقاط طب سوزنی: مواد گرم کننده داخلی گرافن دمای راحت تا ۱۰۷ فارنهایت (۴۲ درجه سانتیگراد) را فراهم می کند، به رفع سیاهی، خستگی چشم، پف چشم و غیره کمک می کند. لرزش چند فرکانس نقاط طب سوزنی را برای رفع خستگی چشم تحریک می کند. ماساژ فشار هوای هوشمند از چرخه استریوسکوپی و ماساژ فشار مصنوعی استفاده می کند تا عضلات و اعصاب اطراف چشم را آرام کند. توجه: اگر عمل چشم، آب مروارید و غیره دارید، قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.موسیقی قابل تنظیم بلوتوث: مجهز به بلندگوی باکیفیت، ماساژور چشم از طریق بلوتوث (نام بلوتوث: ماساژور چشم) متصل می‌شود تا لیست‌های پخش و کتاب‌های صوتی شما را پخش کند و اضطراب و حالت آرامش‌بخش را در حین ماساژ کاهش دهد. همچنین، دستگاه برخی از آهنگ ها را در هر حالت از قبل ضبط کرده است، می توانید در مواقعی که برای اتصال به دستگاه های دیگر ناخوشایند هستید، به آن گوش دهید. همچنین می‌توانید با دوبار فشار دادن سریع دکمه در مواقعی که به آن نیاز ندارید، عملکرد موسیقی را به صورت دستی خاموش کنید.۱۸۰ درجه تاشو و قابل تنظیم، طراحی سبک وزن: مجهز به یک کیسه ذخیره‌سازی، ماساژور چشم برقی ما را می‌توان در یک کیسه کوچک‌تر جمع کرد، سبک وزن و آسان برای ذخیره‌سازی و حمل در هر مکانی بدون اشغال فضا. باتری لیتیومی با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعتی قابل شارژ و شارژ USB برای لذت بردن از ماساژ چشم بی سیم و ارائه حداکثر قابلیت حمل. می توانید از آداپتور تلفن، پاوربانک، رابط USB لپ تاپ خود برای شارژ آن استفاده کنید.ارزش و مراقبت از چشمان شماآیا از استفاده از کامپیوتر، تلویزیون و گوشی های هوشمند خسته شده اید؟آیا علائمی مانند خشکی چشم، چشم زخم را تجربه می کنید؟آیا به دلیل مطالعه و مطالعه طولانی مدت دچار سرگیجه می شوید؟اگر این موقعیت‌ها رخ دهد، ممکن است سیگنالی از چشم باشد که به شما می‌گوید چشم‌هایتان خسته شده‌اند و نیاز به استراحت و آرامش دارید.با توجه به شرایط فوق توصیه می کنیم برای رفع خستگی چشم و محافظت از چشمان خود از ماساژور چشم آواتی ما استفاده کنید.ماساژ چشم ۱۵ دقیقه ای برای تقویت مجدد خود لازم است.اتفاقاً یک استراحت کوچک است ، و از مراقبت دوگانه چشم و روح، وقف زندگی و کار در بهترین وضعیت برخوردار است.دنیای تازه، مراقب چشمان خود باشید. به استفاده از ماساژور چشم هوشمند خوش آمدید.بیایید شروع به تجربه ۵ حالت کنیم:۱. حالت خودکار : فشار هوا + فشرده سازی داغ + لرزش + موسیقی۲. حالت سرزندگی : فشار هوا + لرزش + موسیقی۳. حالت تازه : فشار هوا + فشرده سازی داغ + موسیقی۴. حالت حفاظت از چشم : فشار هوا + موسیقی۵. حالت خواب : فشرده سازی داغ + موسیقیزمان‌بندی پیش‌فرض ۱۵ دقیقه‌ای در هر حالت، ایمن برای استفاده و محافظت از چشمان شما.عملکرد یک دکمه، ساده سازی مجموعه.روشن/خاموش: دکمه پاور را به مدت ۳-۵ ثانیه فشار دهید تا روشن/خاموش شود.حالت سوئیچ: برای تغییر حالت ماساژ، دکمه روشن/خاموش را کوتاه فشار دهید.موسیقی: برای روشن/خاموش کردن موسیقی روی دکمه پاور دوبار کلیک کنید.(حجم صدای پیش‌فرض قابل تنظیم نیست، اما هنگام اتصال بلوتوث می‌توانید میزان صدای موسیقی را از طریق تلفن خود تنظیم کنید.)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ماساژور چشم مدل MDHL 7010

ماساژور چشم مدل MDHL 7010

مشخصات

  • توان مصرفی
    ۳.۴ وات
  • نوع ماساژ
    لرزشی
  • سایر توضیحات
    موزیک آرامش بخش با کیفیت شارژ با برق شهریهدبند قابل تنظیمقابلیت اتصال به بلوتوثقابل انعطافدارای ۵ مودکمپرسور حرارتیباتری لیتیومی داخلی ۱۲۰۰ میلی آمپر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ماساژور چشم در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید مسواک کودک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا