دوربین

وبکم، راهنمای خرید وب کم ارزان قیمت برای استریم و لپ‌تاپ+قیمت روز

نکات مهمی که هنگام خرید وب کم باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

بسیاری از لپ‌تاپ‌های جدید دارای وبکم داخلی مناسبی هستند، اما متاسفانه محدودیت‌های زیادی دارند. تحرک بسیار مهم است، زاویه بین صورت شما و صفحه نمایش لپ تاپ شما برای ایجاد ظاهری جذاب ایده آل نیست، وقتی وبکم داخل صفحه نمایش لپ تاپ ثابت می‌شود، کار زیادی نمی‌توانید در مورد آن انجام دهید.

یک وبکم USB خارجی انعطاف‌پذیری بیشتری را همراه با سایر پیشرفت‌ها ارائه می‌کند که به شما کمک می‌کند بهترین ظاهر و صدا را روی صفحه نمایش داشته باشید. در این راهنمای خرید وبکم مشخصات سخت‌افزاری مهم و ویژگی‌های خاص وب‌کم‌ها را به همراه مزایایی که ارائه می‌دهند، مورد بحث قرار می‌دهیم. توصیه‌هایی برای برقراری تماس‌های ویدیویی با ظاهر حرفه‌ای و ارائه‌های ضبط‌شده، ضبط فیلم برای ایجاد محتوا، و پخش محتوا از طریق YouTube و Twitch ارائه خواهیم کرد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید وبکم را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع وبکم آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید وبکم باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

آیا به وبکم نیاز دارید؟

برای دانش‌آموزان و کارمندان اداری که از راه دور کار می‌کنند، وب‌کم اکنون بیش از همیشه مهم است. اکثر تلفن‌ها دوربین دارند و می‌توانند در مواقع اضطراری کافی باشند، اما معمولاً کار کردن روی آن‌ها ناراحت‌کننده است یا عمر باتری آن‌ها به شدت محدود می‌شود. لپ تاپ‌ها اغلب دارای وب کم داخلی هستند. با این حال، وب‌کم‌های لپ‌تاپ محدودیت‌های خاص خود را دارند که آن‌ها را برای هر کار طولانی از منزل یا جلسات مدرسه از راه دور ایده‌آل نمی‌کند. همچنین، تولیدکنندگان لپ‌تاپ معمولاً روی کیفیت اجزای وب‌ کم داخلی تمرکز نمی‌کنند، زیرا سعی می‌کنند قیمت دستگاه‌های خود را رقابتی نگه دارند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید موس گیمینگ

انواع وبکم موجود در بازار:

  1. وبکم شبکه بیسیک در مقابل IP: دو نوع وب کم وجود دارد: وب کم‌های اصلی، ساخته شده توسط مایکروسافت، لاجیتک، اچ پی، و غیره، و وب کم های شبکه IP، که به عنوان دوربین‌های شبکه نیز شناخته می‌شوند. وب کم های اصلی انتخاب خوبی برای پخش ۷/۲۴، ویدیو با کیفیت بالا و زمان واقعی نیستند، زیرا معمولاً برای چت تصویری در نظر گرفته شده اند و فقط در صورتی کار می‌کنند که به رایانه متصل باشند. وب کم‌های شبکه IP، به ویژه دوربین های H.264 را می‌توان در هر نقطه از شبکه IP قرار داد و نیازی به کامپیوتر ندارد. این دوربین‌ها را می‌توان به صورت بی سیم استفاده کرد و استاندارد صنعتی در پخش زنده وب کم هستند.
  2. وبکم‌ متحرک: ثابت در مقابل PTZ (PAN، TILT، زوم) آیا می‌‌خواهید پخش زنده شما دارای یک نمای ثابت باشد یا توانایی نمایش زوایای مختلف و نقاط برتر را داشته باشد؟ وقتی بین دوربین ثابت و PTZ انتخاب می کنید، این تصمیمی است که می‌گیرید. دوربین های ثابت فقط یک زاویه را نمایش می‌دهند و باید به صورت دستی تنظیم شوند. دوربین‌های PTZ را می‌توان از راه دور کنترل کرد یا در یک تور راه اندازی کرد تا به طور خودکار بین مکان های از پیش تعیین شده یا نماها حرکت کند که امکان پوشش صحنه های متعدد را فراهم می کند.
  3. وبکم‌ وضوح بالا: وضوح با کیفیت بالا انتظارات کاربر برای وضوح فیدهای ویدیویی زنده در حال افزایش است، تا حدی به دلیل پذیرش تلویزیون با کیفیت بالا در تلویزیون پخش و در دسترس بودن کلی باند پهن برای تعداد بیشتری از بینندگان، در اکثر مواقع، یک وب کم ۷۲۰p (رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل) برای ارائه یک پخش زنده HD واضح کافی است، با این حال وب کم‌های ۱۰۸۰p (رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل) محبوب ترین انتخاب این روزها هستند. چندین گزینه با وضوح بالاتر تا UltraHD/4K (رزولوشن ۳۸۲۰×۲۱۶۰ پیکسل) وجود دارد، اما این وضوح‌های بالاتر به پهنای باند بیشتری برای پخش زنده نیاز دارند. برای این وضوح‌های بالاتر، پیشنهاد می‌کنیم از خدمات پخش نرخ بیت تطبیقی HDOnTaps استفاده کنید.
  4. وبکم‌ فضای داخلی در مقابل فضای باز: همه وب کم‌ها ضد آب نیستند، مهم است که مطمئن شوید وب‌کم شما یا در برابر آب و هوا مقاوم است یا در محفظه مناسبی تعبیه شده است تا از عوامل مخرب از جمله اشکالات، رطوبت، باران، هوای شور و خاک یا زباله جلوگیری کند. محفظه های دوربین نیز باید شرایط مناسبی را در داخل محفظه فراهم کنند تا سخت افزار شما در یک محیط ایده آل بماند. به دنبال ویژگی‌هایی از جمله فن‌های گردش، تنظیم دما، مواد ضد زنگ یا سخت افزار نصب شده مطمئن باشید.

مزایای استفاده از وبکم:

  • قطعات با کیفیت بالاتر: وب کم‌های لپ تاپ فضای کمتری برای اجزای وب کم دارند. کیفیت اجزای وب کم بر عواملی مانند وضوح، تعادل رنگ کیفیت تصویر و کاهش نویز برای وب کم های دارای میکروفون خارجی تأثیر منفی می گذارد.
  • تنظیم فاصله کانونی: بسیاری از وب کم‌های خارجی دارای ویژگی فوکوس خودکار هستند، بنابراین اشیاء نزدیک واضح و در فوکوس باقی می‌مانند.
  • میدان دید یا موقعیت یابی: اگر می‌خواهید بیش از یک نفر را در یک تماس ویدیویی بگنجانید، وب کم‌های خارجی بهترین راه حل هستند، زیرا میدان دید وسیع تری دارند. به‌علاوه، بسیاری از وب‌کم‌های خارجی می‌توانند ۳۶۰ درجه بچرخند و تنظیم آنچه در قاب است را آسان می‌کند. اگر به دنبال تنظیم بیشتر هستید، می‌توانید یک پایه برای وب کم خود تهیه کنید تا میدان دید دقیق مورد نظر خود را بدست آورید.
  • فیلتر نور: وب کم های خارجی به طور کلی می توانند تصویر را بسته به میزان نور اتاق تنظیم کنند.
  • میکروفون داخلی: کیفیت میکروفون‌های لپ‌تاپ متفاوت است، اما اکثر وب‌کم‌های خارجی میکروفون‌های داخلی بهتری نسبت به لپ‌تاپ‌ها دارند و برای کار با پلتفرم‌های تماس ویدیویی مانند زوم یا وبکس طراحی شده‌اند.
  • مشکلات گرمای بیش از حد کمتر: وب کم‌های USB خارجی به دلیل بزرگتر بودن پوشش و در نتیجه مساحت سطح بیشتر، کمتر مستعد گرم شدن بیش از حد هستند.

به طور کلی، یک وب کم مستقل می‌تواند کیفیت و راحتی بهتری را نسبت به دوربین تلفن یا وب کم لپ تاپ ارائه دهد. اکنون از مزایای وب‌کم داخلی در مقابل خارجی بیشتر آگاه شده‌اید، ما به این ویژگی‌ها و آنچه باید هنگام خرید وب‌کم به دنبال آن باشید، عمیق‌تر خواهیم پرداخت.

حتما بخوانید: راهنمای خرید مانیتور کامپیوتر

نکات مهم هنگام خرید وبکم:

بسته به اینکه قصد دارید از وبکم خود برای چه چیزی استفاده کنید، مشخصات و ویژگی‌های خاصی وجود دارد که باید آن‌ها را در اولویت قرار دهید. مهم نیست که برای چه چیزی به وب کم نیاز دارید، ویژگی‌های کیفیت زندگی زیادی نیز وجود دارد که می تواند برای هر کاربری مفید باشد.

وضوح دوربین وبکم:

  • همانطور که در مورد یک مانیتور یا تلویزیون، وضوح به عنوان وضوح تصویر یا ویدیوی دیجیتال تعریف می‌شود. در اینجا سه رزولوشن رایج وب‌کم، از کمترین تا بالاترین وضوح، با عرض پیکسل به ارتفاع پیکسل اندازه‌گیری می‌شود:
  • ۱۲۸۰ x 720 پیکسل / ۷۲۰p (HD Ready)
  • ۱۹۲۰ x 1080 پیکسل/۱۰۸۰p (Full HD)
  • ۳۸۴۰ x 2160 پیکسل/۴K (UHD)
  • وب‌کم‌ها معمولاً دارای نسبت تصویر ۱۶:۹ هستند که مستطیل یا عریض در نظر گرفته می‌شوند. برخی از وب کم‌ها دارای نسبت تصویر اختیاری ۴:۳ هستند که بیشتر شبیه به مربع در نظر گرفته می شود و معمولاً در رایانه‌ها و تلویزیون‌های قبل از سال ۲۰۰۹ یافت می‌شد.
  • هرچه تعداد پیکسل بیشتر باشد، تصویر ریزتر است: ۷۲۰p و ۱۰۸۰p برای اکثر دفاتر خانگی یا کارهای یادگیری از راه دور کافی است. وب‌کم‌های با وضوح بالاتر در محدوده ۲K یا ۴K برای جلسات ویدیویی معمول یا کلاس درس بسیار زیاد هستند، اما ممکن است برای متخصصان ویرایش ویدیو که بخواهند ۴K ضبط کنند و بعداً استفاده یا تولید کنند یا از فیلم برای نمایش سبز استفاده کنند، عالی باشند.
  • حتی اگر وب‌کم ۴K دارید، اکثر پلتفرم‌های پخش جریانی محبوب مانند YouTube و Twitch رزولوشن را به ۱۰۸۰p کاهش می‌دهند زیرا فایل‌های ۴K بسیار بزرگ هستند. اساسا یک وب کم ۱۰۸۰p برای اکثر موارد استفاده کافی است.

نرخ فریم:

  • نرخ فریم تعیین می‌کند که خروجی ویدیو چقدر صاف باشد. نرخ فریم، که گاهی اوقات به عنوان فریم در ثانیه (fps) نامیده می‌شود، اندازه گیری تعداد عکس‌هایی است که وب کم شما در ثانیه می‌گیرد. از آنجایی که ویدیو مجموعه‌ای از تصاویر است، فریم در ثانیه بالاتر به شما امکان ضبط و پخش روان تر و لرزش کمتر را می‌دهد.
  • تقریباً تمام وب‌کم‌های مدرن حداقل ۳۰ فریم در ثانیه دارند که هنوز هم کیفیت بالایی در نظر گرفته می‌شود و برای هر موقعیتی مناسب است و برخی از آن‌ها تا ۱۲۰ فریم در ثانیه سرعت دارند. معمولاً، با افزایش نرخ فریم، وضوح بالاتر ممکن است در دسترس نباشد. معمول است که یک وب کم بتواند ۶۰ فریم در ثانیه در ۷۲۰p و تنها ۳۰ فریم در ثانیه در ۱۰۸۰p ضبط کند.
  • برای بازی‌های تیراندازی اول شخص، بازی‌های ورزشی یا سایر بازی‌های بازیکن در مقابل بازیکن که به دقت بالایی نیاز دارند، پخش کننده‌ها باید پهنای باند خود را حفظ کنند تا از تاخیر جلوگیری کنند و اغلب رزولوشن پایین‌تر را به خاطر فریم در ثانیه بالاتر انتخاب می‌کنند.
  • اساسا، نرخ فریم بالاتر، مانند وضوح بالاتر، برای اکثر کاربران وب کم ضروری نیست، اما می تواند برای برخی از حرفه‌ها یا سرگرمی‌ها ضروری باشد.

توجه: قدرت اتصال به اینترنت، پهنای باند، شرایط نوری مورد نیاز به نوردهی بیشتر = نرخ فریم کمتر، CPU/GPU و نرم افزار وبکم شما نیز در نرخ فریم نقش دارند.

میدان دید (FOV):

  • میدان دید (FOV) اندازه‌گیری می‌کند که یک دستگاه چقدر از یک منطقه را گرفته است. با اندازه گیری در درجه، مقادیر مرتبط با میدان دید معمولاً از ۶۰ تا ۹۰ درجه به صورت افقی، عمودی و مورب متغیر است. اکثر برگه‌های مشخصات وب کم زاویه مورب را به شما می دهند.
  • با افزایش تعداد، عرض ناحیه‌ای که گرفته می‌شود افزایش می‌یابد: هرچه FOV بالاتر باشد، منطقه وسیع‌تری را می‌توانید در وب‌کم ببینید. همچنین می‌توانید وب‌کم خود را روی پایه نصب کنید و دامنه عکس‌هایی را که از این طریق می‌گیرد را گسترش دهید.
  • به خاطر داشته باشید که میدان دید وسیع تر لزوماً به معنای بهتر نیست. در واقع، یک FOV باریک‌تر اغلب برای وب‌کم منطقی‌تر است، زیرا معمولاً جذاب‌تر است و به هر حال نیازی به گرفتن پس‌زمینه خود ندارید. برخی از نرم افزارهای وب کم می‌توانند به شما کمک کنند تا برای تنظیم FOV کمی بیشتر زوم کنید، اما به خاطر داشته باشید که بزرگنمایی تعداد پیکسل شما را کاهش می‌دهد و وضوح شما را کاهش می‌دهد.
  • مگر اینکه بخواهید مخاطبان شما پس‌زمینه شما را ببینند یا برای حرکت در فضای شما برنامه‌ریزی کنند، یک وب‌کم با FOV 60 درجه باید به خوبی کار کند، یا اگر می‌خواهید از یک دوست و بخشی از پس‌زمینه‌تان نیز عکس بگیرید، باید ۷۸ درجه کار کند.

میکروفون داخلی وبکم:

  • یکی از ویژگی‌هایی که اغلب نادیده گرفته می شود میکروفون وبکم است. میکروفون‌های وبکم داخلی می‌توانند نیاز به هدست‌های حجیم یا شلوغی میز را با میکروفون‌های خارجی، هدفون، وب کم و غیره برطرف کنند. برخی از مدل‌ها دارای دو میکروفون هستند که صدای طبیعی و دو گوشه‌تری را برای هر کسی که در حال برقراری ارتباط هستید فراهم می‌کند.
  • میکروفون‌های وب کم اغلب برای ضبط صداهای کل اتاق طراحی شده‌اند و به راحتی صداهای پس زمینه را ضبط می‌کنند، بنابراین اگر در یک محیط پر سر و صدا زندگی می‌کنید یا در همان اتاقی با شخص دیگری کار می‌کنید، ممکن است بهترین ایده نباشند. علاوه بر این، هرگز از یک میکروفون وب کم داخلی به همان کیفیتی که از یک میکروفون یا هدست USB خارجی می‌گیرید، نخواهید رسید.

فوکوس خودکار:

  • فوکوس خودکار همانطور که از نام آن پیداست، وبکم هایی با این ویژگی به طور خودکار روی فرد یا سوژه چه ثابت و چه در حال حرکت
    در کادر فوکوس می‌کنند، . این همچنین می‌تواند یک ویژگی خوب برای گرفتن عکس‌های نزدیک باشد، اگر یک روز خوبی را سپری می‌کنید، یا اگر در حال حرکت هستید، از صحنه‌ها عکس بگیرید.
  • فوکوس خودکار با کیفیت بالاتر می‌تواند در برخورد با چندین منبع نور یا مناطقی با پس زمینه شلوغ بهتر باشد. اکثر وب‌کم‌های مدرن دارای فوکوس خودکار هستند که برخی از آن‌ها بهتر یا سریع‌تر از بقیه می‌باشند. برخی از وب کم‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا فوکوس خودکار را روشن و خاموش کنید.
  • فوکوس خودکار می‌تواند در محیط‌های کم نور مشکلاتی ایجاد کند و باعث خارج و داخل شدن تصویر شود. همچنین، اگر یک شی برجسته در پشت خود دارید، ویژگی فوکوس خودکار ممکن است به جای صورت شما به آن بپرد و ناخواسته ویدیوی شما را خراب کند. اگر دانش لازم را دارید و در انجام این کار راحت هستید، شاید بهتر باشد تنظیمات فوکوس را به صورت دستی در نرم افزار وب کم تنظیم کنید. با این حال، اغلب اوقات، تنظیمات فوکوس خارج از جعبه باید کافی باشد.

تصحیح نور کم:

  • درست مانند فوکوس خودکار، تصحیح در نور کم یک ویژگی داخلی در اکثر وب کم‌های مدرن است. این ویژگی می‌تواند تصاویر را در اتاق های تاریک روشن و تنظیم کند. اگر نیاز به استفاده از وب‌کم در اوایل صبح یا عصر دارید و به چیزی بیش از درخشش وهم‌آور مانیتور نیاز دارید تا چهره خود را روشن کند، تصحیح در نور کم نجات‌بخش است. چندین منبع نور نیز می‌تواند باعث ایجاد مشکلات وب کم شود، اما تصحیح نور نیز می‌تواند به رفع آن کمک کند.
  • برخی از مدل‌های وب‌کم دارای چراغ‌های حلقه‌ای داخلی با قابلیت انتخاب سطح روشنایی دلخواه هستند که در رفع مشکلات نور کم عالی هستند. همچنین چراغ‌های حلقه‌ای مستقلی وجود دارد که می‌توانید با وب کم خود خریداری کنید که نور بیشتر و انعطاف پذیری بیشتری را با چرخش افقی ۳۶۰ درجه و همچنین چرخش عمودی ۹۰ درجه ارائه می‌دهد.

لنز پلاستیکی در مقابل لنز شیشه‌ای:

  • دو نوع اصلی وب کم خارجی وجود دارد: لنزهای پلاستیکی و شیشه‌ای. به بیان ساده، پلاستیک ارزان‌تر است، اما شفافیت را در این فرآیند قربانی می‌کند. وب‌کم‌های لنز پلاستیکی همچنان می‌توانند برای جلسات از راه دور یا کارهای مدرسه عالی باشند. اگر به دنبال استفاده از وب کم خود برای پخش جریانی با کیفیت ۲K یا ۴K هستید، بهتر است از لنز پلاستیکی خودداری کنید. به احتمال زیاد وب‌کم‌های دارای این وضوح‌ها لنز پلاستیکی ندارند. وب کم‌های دارای لنزهای پلاستیکی نیز راحت تر از وب کم‌های دارای لنز شیشه‌ای خراشیده می‌شوند.
  • با کیفیت ترین وب کم‌ها دارای لنزهای شیشه‌ای خواهند بود. این به دستگاه اجازه می‌دهد تا وضوح باورنکردنی تا ۴K داشته باشد و برای سازندگان محتوا یا هر کسی که به دنبال شفاف ترین، تمیزترین کیفیت ویدیو و تصویر تا حد ممکن است عالی هستند.

غربالگری سبز:

  • جلوه‌های ویژه فقط برای صفحه نمایش بزرگ نیست. بسیاری از وب‌کم‌های مدرن دارای نوعی جلوه‌های صفحه سبز یا کلیدهای رنگی هستند، بنابراین می‌توانید غربالگری سبز را بدون صفحه سبز واقعی انجام دهید. در حالی که برای اکثر کارهای از راه دور لازم نیست، جلوه‌های ویژه برای مسدود کردن پس زمینه شلوغ یا کارهای خاص مانند پروژه‌های مدرسه عالی هستند. وب کم هایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند می‌توانند پس زمینه شما را به هر تصویری تغییر دهند.
  • اگر پخش کننده‌ای هستید که به دنبال استفاده از وب کم با قابلیت صفحه سبز برای پخش یا ضبط ویدیو هستید، وضوح وب کم مهم تر از کاربر عادی وب کم شما است. وضوح بالاتر تشخیص سوژه را از پس زمینه برای نرم افزار آسان تر می‌کند. وضوح بیشتر باعث می‌شود هنگام استفاده از صفحه سبز رنگ پس‌زمینه را آسان‌تر کنید و بعداً هنگام تولید ویدیوی ضبط‌شده، سردرد کمتری خواهید داشت.
  • اگر در مورد غربالگری سبز و تولید محتوا جدی هستید، بسته به میزان پس‌زمینه‌ای که به دنبال صفحه سبز هستید و آیا قصد دارید در حرکت باشید، بهتر است از یک پس‌زمینه صفحه سبز سنتی یا کیت صفحه سبز تاشو استفاده کنید. برای اکثر کاربران معمولی، نرم افزار ارائه شده توسط وب کم باید به خوبی کار کند، به شرط اینکه نور خوبی داشته باشید.

پشتیبانی نرم افزار:

برخی از وب‌کم‌های پیشرفته‌تر با طیف کاملی از نرم‌افزار پشتیبانی می‌شوند. ویژگی‌های نرم‌افزار می‌تواند از هر چیزی که قبلاً در این فهرست ذکر شده تا عملکردهای دیگری مانند جلوه‌های حرکت آهسته و همگام‌سازی RGB متغیر باشد. مزیت اصلی داشتن یک وب کم با پشتیبانی نرم افزاری این است که به شما کنترل بیشتری بر هر جنبه‌ای از دستگاه می‌دهد. این نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد. رزولوشن، نرخ فریم و بزرگنمایی را ببینید و تنظیم کنید. هر وب‌کم متفاوت است، بنابراین مطمئن شوید که آیا یک دستگاه دارای نرم‌افزار است و چه ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید وبکم مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه وبکم ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده‌ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ وب کم مدل A3-1080P

وب کم مدل A3-1080P

مشخصات

  • وزن
    ۹۸ گرم
  • سایر مشخصات
    وضوح ۱۰۸۰P/25FPS قابل نصب بر روی مانیتور یا سه پایه: دارای پایه مانیتور گیره ای، پایه سه پایه (سوراخ پیچ ۱/۴ اینچی) که می تواند به مانیتور متصل شود یا به سه پایه ثابت شود.سازگاری بالا: . بدون نیاز به نصب
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
    سازگار با Windows XP، Windows Vista و انواع سیستم عامل ها، از جمله Windows 7/8/8.1/10، Mac OS 10.4 و Mac OS 10.4 و بالاتر
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • منبع انرژی
    USB
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    یک تا دو مگاپیکسل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ وب کم مدل ۲K Streaming with 5 Ring Light

وب کم مدل 2K Streaming with 5 Ring Light

مشخصات

  • وزن
    ۱۹۰ گرم
  • نوع میکروفون
    داخلی سه بعدی
  • گستره‌ی میدان دید لنز
    ۷۰ تا ۹۰ درجه
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    پنج تا هشت مگاپیکسل
  • اقلام همراه وب‌کم
    وبکم – راهنما
  • منبع انرژی
    USB
  • فن‌آوری‌های تصویر
    Facial-enhancement Technology
  • رزولوشن واقعی عکس
    ۵۶ مگاپیکسل
  • رزولوشن واقعی فیلم
    ۲۵۶۰ پیکسل
  • نوع لنز
    شیشه ای چند لایه crystal clear
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
    کلیه سیستم عامل های موجود
  • سایر مشخصات
    ۱۵- سطح نور قابل تنظیم (۳ سطح مختلف : نور سفید ، نور گرم ، نور سفید گرم – هر سطح با ۵ نوع روشنایی (۲۰٪ ، ۴۰٪ ، ۶۰٪ ، ۸۰٪ ، ۱۰۰٪))- ۳۶۰° Rotating Bracket – لنزهای شیشه ای تودرتو با کیفیت بالا و سنسور تصویر شارپ – تعریف فناوری پیشرفته تصویر با رمزگذاری H.265 – میکروفون چند جهته ۳۶۰ درجه – دوربین وب ۲K واقعی با نور زنگ ، ۴ مگاپیکسل تصویر و ویدیوی کاملاً شفاف Illumination requirements lowest is 5Lux دوربین فیلمبرداری رایانه ای با پایه کلیپ جهانی قابل تنظیم میکروفون ، متفاوت از بیشتر پایه کلیپ های وب کم ، این وب کم دارای فنر مقیاس پذیر است که باعث استحکام بیشتر دوربین کامپیوتر هنگام پخش لایو یا بازی می شود- Plug and play installation طراحی قادر به ایجاد چیزی فوق العاده برای لذت بردن از مشتریان ما در سراسر جهان است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ وب کم لاجیتک مدل C505e HD

وب کم لاجیتک مدل C505e HD

مشخصات

  • وزن
    ۷۵ گرم
  • قابلیت‌های لنز
    فوکوس دستی در حالت خودکار
  • گستره‌ی میدان دید لنز
    ۵۰ تا ۷۰ درجه
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    یک تا دو مگاپیکسل
  • گستره‌ی رزولوشن فیلم
    VGA تا HD 720P
  • اقلام همراه وب‌کم
    یک عدد کابل USB A – دفترچه راهنما
  • توضیحات منبع تغذیه
    پورت USB 2.0
  • منبع انرژی
    USB
  • نوع میکروفون
    مونو
  • رزولوشن افزایش یافته فیلم
    ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل
  • رزولوشن واقعی فیلم
    ۱.۲ مگا پیکسل
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۳۰ فریم بر ثانیه
  • نوع لنز
    ثابت
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • سایر مشخصات
    میکروفون داخلیزاویه چرخش: عمودیابعاد: بدون کلیپس: ۲۴.۱۹ × ۷۲.۹۱ × ۳۱.۹۱ میلی متر – همراه کلیپس: ۶۶.۶۴ × ۷۲.۹۱ × ۳۱.۹۱ میلی متررزولوشن تماس تصویری: ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسلرزولوشن ضبط ویدئو: ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسلتصحیح خوودکار نور: Rightlight 2 (فناوری اصلاح خودکار و دستی نور در محیط های مختلف روشنایی)قابلیت نصب آسان بر روی لپ تاپ ، LCD و مانیتور – پشتیبانی میکروفون تا فاصله ۳ متری – میکروفون با قابلیت حذف نویزسازگار با Windows 7 – Mac OS 10.10 or later – Chrome OS
  • کیفیت فیلمبرداری
    HD 720P

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ وب کم مدل ULTRA B12

وب کم مدل ULTRA B12

مشخصات

  • وزن
    ۹۰ گرم
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • منبع انرژی
    USB
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    دو تا سه مگاپیکسل
  • گستره‌ی میدان دید لنز
    ۵۰ تا ۷۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ وب کم مدل ۲K

وب کم مدل 2K

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • نوع میکروفون
    داخلی
  • منبع انرژی
    USB
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    دو تا سه مگاپیکسل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ وب کم لاجیتک مدل C920 HD Pro

وب کم لاجیتک مدل C920 HD Pro

مشخصات

  • وزن
    ۱۶۲ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • کیفیت فیلمبرداری
    Full HD
  • سایر مشخصات
    قابلیت تشخیص صورتقابلیت تشخیص حرکتقابلیت خودکار تصحیح نور
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۳۰
  • رزولوشن واقعی فیلم
    ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل
  • رزولوشن واقعی عکس
    ۳ مگاپیکسل
  • رزولوشن افزایش یافته عکس
    ۱۵ مگاپیکسل
  • میدان دید لنز
    ۷۸
  • نوع میکروفون
    دو عدد میکروفون استریو داخلی با قابلیت کاهش نویز
  • فرمت ذخیره فیلم
    H.264
  • قابلیت‌های لنز
    زوم
  • گستره‌ی رزولوشن فیلم
    HD 720P تا Full HD 1080p
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    سه تا پنج مگاپیکسل
  • گستره‌ی میدان دید لنز
    ۷۰ تا ۹۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ وب کم مدل playstation.3

وب کم مدل playstation.3

مشخصات

  • وزن
    ۷۰ گرم
  • منبع انرژی
    USB
  • مقدار چرخش عمودی (Tilt)
    ۵۰ درجه
  • مقدار چرخش افقی (Pan)
    ۳۶۰ درجه
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    یک تا دو مگاپیکسل
  • گستره‌ی رزولوشن فیلم
    VGA تا HD 720P
  • اقلام همراه وب‌کم
    سی دی شامل درایو
  • قابلیت‌های لنز
    زوم
  • فرمت ذخیره فیلم
    AVI
  • رزولوشن افزایش یافته فیلم
    ۶۴۰×۴۸۰ پیکسل
  • رزولوشن واقعی فیلم
    ۳۲۰×۲۴۰ پیکسل
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۶۰
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • کیفیت فیلمبرداری
    VGA

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ وب کم لاجیتک مدل BRIO

وب کم لاجیتک مدل BRIO

مشخصات

  • وزن
    ۶۳ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • کیفیت فیلمبرداری
    ۴K
  • سایر مشخصات
    پشتیبانی از رزولوشن:۴K (Ultra HD) @ 30 fps, 1080p (Full HD) @ 30 or 60 fps and 720p (HD) @ 30, 60, or 90امکن تشخیص چهرهتصویربرداری در نور کمزاویه دید: ۶۵-۷۸-۹۰ درجهطول کابل: ۲.۲ مترفوکوس خودکارپشتیبانی از فناوری Rightlight همراه با HDR دو میکروفون داخلی با امکان مقاومت در برابر سروصدای بیرونیسنسور مادون قرمز برای شناسایی چهرهامکان اتصال به USB A، USB C
  • فاصله کانونی
    ۳.۶۷ میلی متر میلی‌متر
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۳۰
  • رزولوشن واقعی عکس
    ۱۵ مگاپیکسل
  • قابلیت‌های لنز
    زوم
  • توضیحات قابلیت زوم
    زوم ۵ برابر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ وب کم مدل EYE TOY

وب کم مدل EYE TOY

مشخصات

  • وزن
    ۴۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • کیفیت فیلمبرداری
    VGA
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۲۵
  • رزولوشن واقعی فیلم
    ۴۸۰ پیکسل
  • رزولوشن واقعی عکس
    ۴۸۰ مگاپیکسل
  • قابلیت‌های لنز
    زوم
  • گستره‌ی رزولوشن فیلم
    VGA تا HD 720P
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    یک تا دو مگاپیکسل
  • گستره‌ی میدان دید لنز
    ۷۰ تا ۹۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ وب کم لاجیتک مدل brio 500

وب کم لاجیتک مدل brio 500

مشخصات

  • وزن
    ۱۲۱ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کیفیت فیلمبرداری
    Full HD
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • رزولوشن واقعی فیلم
    ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل
  • میدان دید لنز
    ۹۰
  • منبع انرژی
    USB
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    سه تا پنج مگاپیکسل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ وب کم استریمینگ ریزر مدل Kiyo Streaming

وب کم استریمینگ ریزر مدل Kiyo Streaming

مشخصات

  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • میدان دید لنز
    ۸۲
  • گستره‌ی میدان دید لنز
    ۷۰ تا ۹۰ درجه
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    سه تا پنج مگاپیکسل
  • گستره‌ی رزولوشن فیلم
    HD 720P تا Full HD 1080p
  • نوع میکروفون
    داخلی با قابلیت حذف نویز
  • فن‌آوری‌های تصویر
    HDR
  • رزولوشن افزایش یافته فیلم
    ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • رزولوشن واقعی فیلم
    ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۶۰
  • نوع لنز
    شیشه
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • سایر مشخصات
    دارای میکروفن استریو, قابل استفاده بر روی کامپیوتر و لپ تاپ, قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه, مناسب برای استریمپشتیبانی از رزولوشن‌های ۱۰۸۰p @ 30FPS / 720p @ 60FPS / 480p @ 30FPS / 360p @ 30FPSفوکوس خودکارطول کابل: ۱.۵ مترکیفیت فیلمبرداری Full HD 1080pدارای رینگ لایت با ۱۲ LED سفیدمیزان روشنایی رینگ لایت: ۱۲ لوکس
  • کیفیت فیلمبرداری
    Full HD
  • قدرت پردازش تصویر
    Full HD 1080p

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ وب کم ریزر مدل KIYO ILLUMINATION

وب کم ریزر مدل KIYO ILLUMINATION

مشخصات

  • وزن
    ۱۷۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • سایر مشخصات
    دارای میکروفن استریو, قابل استفاده بر روی کامپیوتر و لپ تاپ, قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه, مناسب برای استریمپشتیبانی از رزولوشن‌های ۱۰۸۰p @ 30FPS / 720p @ 60FPS / 480p @ 30FPS / 360p @ 30FPSفوکوس خودکارفوکوس خودکارطول کابل: ۱.۵ مترکیفیت فیلمبرداری Full HD 1080pدارای رینگ لایت با ۱۲ LED سفیدمیزان روشنایی رینگ لایت: ۱۲ لوکس
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۶۰
  • رزولوشن واقعی فیلم
    ۷۲۰ پیکسل
  • رزولوشن افزایش یافته فیلم
    ۱۰۸۰ پیکسل
  • رزولوشن واقعی عکس
    ۳ مگاپیکسل
  • رزولوشن افزایش یافته عکس
    ۵ مگاپیکسل
  • گستره‌ی رزولوشن فیلم
    HD 720P تا Full HD 1080p
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    سه تا پنج مگاپیکسل
  • گستره‌ی میدان دید لنز
    ۷۰ تا ۹۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ وب کم مدل PLUG-69726

وب کم مدل PLUG-69726

مشخصات

  • وزن
    ۵۰ گرم
  • سایر مشخصات
    چرخش۳۶۰ درجه دوربین و میکروفون-تنظیم دستی فوکوس-چپ و راست-دارای نور LED-جنس: پلاستیک و فلز -رابط پورت USB- قدرت پردازش ۰.۳ مگاپیکسل- تصاویر قابلیت فیلم‌برداری با وضوح ۶۴۰×۴۸۰- دارای میکروفن جهت ضبط صدای محیط- امکان تنظیم وب کم در زوایای مختلف و حالت‌های مختلف- پشتیبانی از پیکسل های ۴۸۰P / 720P / 1080P
  • نوع حسگر تصویر
    CCD
  • منبع انرژی
    USB
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    یک تا دو مگاپیکسل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ وب کم HD لاجیتک مدل C270

وب کم HD لاجیتک مدل C270

مشخصات

  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • کیفیت فیلمبرداری
    HD 720P
  • سایر مشخصات
    قابل نصب بر روی نوت بوک ، LCD و CRTقابلیت تشخیص هوشمندانه نور در شرایط نوری کم
  • فاصله کانونی
    ۴ میلی‌متر میلی‌متر
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۳۰
  • رزولوشن واقعی فیلم
    ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل
  • رزولوشن واقعی عکس
    ۳ مگاپیکسل مگاپیکسل
  • نوع میکروفون
    داخلی با قابلیت حذف نویز
  • اقلام همراه وب‌کم
    کابل USB به طول ۱.۵ مترنرم‌افزار وب‌کمدفترچه راهنما
  • گستره‌ی رزولوشن فیلم
    HD 720P تا Full HD 1080p
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    سه تا پنج مگاپیکسل
  • فاصله فوکوس
    ثابت
  • قدرت پردازش تصویر
    HD

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ وب کم ردراگون مدل GW600 FOBOS 2

وب کم ردراگون مدل GW600 FOBOS 2

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • کیفیت فیلمبرداری
    HD 720P
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • نوع میکروفون
    میکروفون داخلی
  • منبع انرژی
    USB
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    سه تا پنج مگاپیکسل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ وب کم مدل ۷۰۱۴

وب کم مدل 7014

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
    Windows 7/8/10 ، MacOSX ، Linux ، ChromeOS ، و Android
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • قابلیت‌های لنز
    زوم
  • منبع انرژی
    USB
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    دو تا سه مگاپیکسل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ وب کم رپو مدل C370AF 2K

وب کم رپو مدل  C370AF 2K

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • سایر مشخصات
    اندازه محصول: ۵۰ x 62.8 x 61.3 میلی مترطول پایه: ۴۶ میلی‌متر نوع محصول: دوربین HD با فوکوس خودکار کامپیوتری با نرخ فریم بالا نوع لنز: لنز هیبریدی نوع فوکوس: فوکوس خودکار AFF نرخ فریم: ۶۰ فریم بر ثانیه وضوح تصویر FHD 1440P/FHD 1080P/HD720PL زاویه دید: ۸۵.۸ (FOV-D)4 میلیون پیکسل محافظت: پوشش محافظ حریم خصوصی نوع USB: USB2.0 نوع میکروفون: میکروفون حذف نویز دو طرفه همه جانبه
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
    سیستم عامل: برای Mac OS x10.6 یا بالاتر. برای سیستم عامل کروم و اندروید نسخه ۵.۰ یا بالاتر
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • نوع میکروفون
    میکروفون داخلی همه جهته با امکان حذف نویز
  • منبع انرژی
    USB
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    سه تا پنج مگاپیکسل
  • گستره‌ی میدان دید لنز
    ۷۰ تا ۹۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ وب کم ای فورتک مدل PK-910H

وب کم ای فورتک مدل PK-910H

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • کیفیت فیلمبرداری
    Full HD
  • سایر مشخصات
    فرمت خروجی:MJPEGفریم ریت: ۳۰fpsمیکروفن داخلی: Digital HD Micسازگاری: با نرم افزارهای تماس صوتی و تصویر، شبکه های اجتماعی
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
    Mac OS 10.10، Linux OS 2.6، Chrome OS 6.0، Android V6.0، Windows 7 /8 / 8.1 / 10 و یا نسخه های بالاتر (در سیستم عامل های غیر از ویندوز کار در حالت UVC)
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • نوع لنز
    فوکوس ثابت
  • نوع میکروفون
    Digital HD Mic
  • توضیحات قابلیت زوم
    ندارد
  • منبع انرژی
    USB
  • گستره‌ی رزولوشن فیلم
    HD 720P تا Full HD 1080p
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    دو تا سه مگاپیکسل
  • گستره‌ی میدان دید لنز
    ۵۰ تا ۷۰ درجه
  • فاصله فوکوس
    ۶۰ سانتی متر و بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ وب کم مدل Mr6

وب کم مدل Mr6

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۵ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • کیفیت فیلمبرداری
    Full HD
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۲۵
  • قابلیت‌های لنز
    زوم
  • گستره‌ی رزولوشن فیلم
    HD 720P تا Full HD 1080p
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    دو تا سه مگاپیکسل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ وب کم مدل ۱۰۸۰P FULL HD

وب کم مدل 1080P FULL HD

مشخصات

  • وزن
    ۸۶ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • نوع میکروفون
    داخلی
  • منبع انرژی
    USB
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    یک تا دو مگاپیکسل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ وب کم مدل B10 LIGHT

وب کم مدل B10 LIGHT

مشخصات

  • وزن
    ۸۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • کیفیت فیلمبرداری
    Full HD
  • سایر مشخصات
    بهره از تکنولوژی TOUCH FILL LIGHT
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • قابلیت‌های لنز
    زوم
  • توضیحات قابلیت زوم
    زوم اتوماتیک
  • گستره‌ی رزولوشن فیلم
    HD 720P تا Full HD 1080p
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    سه تا پنج مگاپیکسل
  • گستره‌ی میدان دید لنز
    ۷۰ تا ۹۰ درجه
  • مقدار چرخش افقی (Pan)
    ۳۶۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ وب کم مستر تک مدل Master Pro 500

وب کم مستر تک مدل Master Pro 500

مشخصات

  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • قابلیت‌های لنز
    فوکوس دستی در حالت خودکار
  • مقدار چرخش افقی (Pan)
    ۳۶۰ درجه
  • فاصله فوکوس
    ۳.۶
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    سه تا پنج مگاپیکسل
  • منبع انرژی
    USB
  • فرمت ذخیره فیلم
    YUV/MJPG/H.264
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • نوع میکروفون
    میکروفون داخلی
  • فن‌آوری‌های تصویر
    ۲۵۶۰×۱۴۴۰ (QHD)
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۱۵-۳۰fps
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
    Windows / mac OS
  • سایر مشخصات
    کیفیت فیلم برداری: QHD (2K)زاویه دید: ۱۱۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ وب کم ایفورتک مدل pk 910 h

وب کم ایفورتک مدل pk 910 h

مشخصات

  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • کیفیت فیلمبرداری
    Full HD
  • سایر مشخصات
    بدون احتیاج به نصب نرم افزارمتناسب با لپ تاپ و ال سی دی مانیتور
  • نوع حسگر تصویر
    CCD
  • رزولوشن واقعی فیلم
    تا ۲.۰ مگا پیکسل، ۱۰۸۰p Full HD پیکسل
  • رزولوشن افزایش یافته فیلم
    ۲ پیکسل
  • رزولوشن واقعی عکس
    تا ۱۶.۰ مگا پیکسل، ۴۶۰۸×۳۴۵۶ مگاپیکسل
  • رزولوشن افزایش یافته عکس
    ۱۶ مگاپیکسل
  • میدان دید لنز
    ۶۰
  • فرمت ذخیره عکس
    jpeg
  • گستره‌ی رزولوشن فیلم
    HD 720P تا Full HD 1080p
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    سه تا پنج مگاپیکسل
  • گستره‌ی میدان دید لنز
    ۵۰ تا ۷۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ وب کم لاجیتک مدل brio 300

وب کم لاجیتک مدل brio 300

مشخصات

  • وزن
    ۷۵ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB Type-C
  • کیفیت فیلمبرداری
    Full HD
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • فاصله کانونی
    ۱.۲۲ میلی‌متر
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۳۰
  • نوع میکروفون
    مونو
  • قابلیت‌های لنز
    قفل زوم
  • منبع انرژی
    USB
  • اقلام همراه وب‌کم
    کابل usb type_c دفترچه راهنما
  • گستره‌ی رزولوشن فیلم
    HD 720P تا Full HD 1080p
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    دو تا سه مگاپیکسل
  • گستره‌ی میدان دید لنز
    ۵۰ تا ۷۰ درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ وب کم لاجیتک مدل C270i

وب کم لاجیتک مدل C270i

مشخصات

  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
    ویندوز ، اندروید ، مک
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • نوع میکروفون
    داخلی با قابلیت حذف نویز
  • قابلیت‌های لنز
    زوم
  • منبع انرژی
    USB
  • اقلام همراه وب‌کم
    کابل USB به طول ۱.۵ متر
  • گستره‌ی رزولوشن فیلم
    HD 720P تا Full HD 1080p
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    سه تا پنج مگاپیکسل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ وب کم لاجیتک مدل C920e

وب کم لاجیتک مدل C920e

مشخصات

  • وزن
    ۱۶۲ گرم
  • نوع میکروفون
    استریو
  • گستره‌ی میدان دید لنز
    ۷۰ تا ۹۰ درجه
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    سه تا پنج مگاپیکسل
  • گستره‌ی رزولوشن فیلم
    HD 720P تا Full HD 1080p
  • اقلام همراه وب‌کم
    دفترچه راهنما
  • منبع انرژی
    USB
  • میدان دید لنز
    ۷۸ درجه
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • سرعت فیلم‌برداری
    ۳۰ فریم بر ثانیه
  • نوع لنز
    Glass
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل‌های
    Windows 8 و جدیدتر /macOS 10.10 و جدیدتر /ChromeOS /قابلیت اتصال با پورت USB-A /پشتیبانی از Microsoft DirectShow /
  • سایر مشخصات
    ابعاد: ۴۳.۳x94x71 میلی‌متر /طول کابل: ۱.۵ متر /پشتیبانی از وضوح ۱۰۸۰p/30fps و ۷۲۰p/30fps /قابلیت فوکس خودکار /گستره‌ی میکروفون تا ۱ متر /تکنولوژی RightLight /قابلیت حفظ حریم خصوصی
  • کیفیت فیلمبرداری
    Full HD

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ وب کم رپو مدل C260

وب کم رپو مدل C260

مشخصات

  • وزن
    ۹۵ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • قابلیت‌های لنز
    زوم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ وب کم مدل GP2135

وب کم مدل GP2135

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB
  • کیفیت فیلمبرداری
    Full HD
  • سایر مشخصات
    دارای قابلیت فوکوس دستی
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • منبع انرژی
    USB
  • گستره‌ی رزولوشن فیلم
    HD 720P تا Full HD 1080p
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    دو تا سه مگاپیکسل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ وب کم لاجیتک مدل C922 Pro

وب کم لاجیتک مدل C922 Pro

مشخصات

  • وزن
    ۱۶۲ گرم
  • درگاه‌های ارتباطی
    USB 2.0
  • کیفیت فیلمبرداری
    Full HD
  • سایر مشخصات
    دارای قابلیت Autofocusدارای لنز با فناوری Full HD glassقابلیت فیلمبرداری ۷۲۰p/60fps و ۱۰۸۰p/30fps
  • نوع حسگر تصویر
    CCD
  • رزولوشن واقعی فیلم
    ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ پیکسل
  • میدان دید لنز
    ۷۸ درجه
  • نوع میکروفون
    میکروفون استریو
  • منبع انرژی
    USB
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    سه تا پنج مگاپیکسل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ وب کم مدل ۷sh-1080P.m2

وب کم مدل 7sh-1080P.m2

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • نوع حسگر تصویر
    CMOS
  • منبع انرژی
    USB
  • گستره‌ی رزولوشن عکس
    دو تا سه مگاپیکسل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید وبکم در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستکش بدنسازی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا