ابزار غیر برقی

عینک جوشکاری، راهنمای خرید اینترنتی بهترین عینک جوشکاری

نکات مهمی که هنگام خرید عینک جوشکاری باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

برای کمک به شما برای یافتن عینک جوشکاری در بازار امروز، ساعت‌ها به تحقیق، بررسی داده‌های مشتریان، انتقادات، بررسی‌ها و مقایسه ویژگی‌ها و مشخصات محصول پرداختیم. در طول جستجو، ما همچنین به دنبال انواع عینک جوشکاری بودیم و فقط آن‌هایی را انتخاب کردیم که برای هر نیازی مناسب هستند. ما همچنین مطمئن شدیم که آن‌ها بادوام می‌باشند و استفاده از آن‌ها آسان است. عینک‌های جوشکاری تقریباً یک نیاز استاندارد و ویژگی‌های مفیدی برای نیازهای شما دارند. چه حرفه ای باشید و چه مبتدی، ما تمام محصولات برتر را امتحان کرده‌ایم و در مورد کارایی و کیفیت ساخت کلی آن‌ها تحقیق کرده‌ایم و مراقب هستیم که لیست زیر را با ترکیبی زیبا از عینک‌های جوشکاری موجود در قیمت‌های مختلف پر کنیم. به طور کلی، ما مدل های جدیدتر را با کیفیت ساخت بالا و ویژگی‌های اضافی ترجیح می‌دهیم.

چه یک جوشکار حرفه‌ای یا یک جوشکار مبتدی باشید، لباس‌های محافظ سر تا پا باید همیشه استفاده شود. جوشکارها در معرض خطراتی مانند دود فلز، سوختگی اشعه ماوراء بنفش، شوک و جرقه قرار دارند. یکی از مهمترین وسایل حفاظتی که یک جوشکار باید از آن استفاده کند، یک عینک ایمنی جوشکاری قابل اعتماد است. شما باید نحوه انتخاب عینک جوشکاری را بدانید. چشم‌ها حساس هستند و در طول فرآیند جوشکاری تحت فشار شدید نور و تابش قرار می‌گیرند. ضایعات فلزی، پاشیدگی و سرباره داغ نیز خطر آسیب چشم را به همراه دارد. اگر در انتخاب یک عینک جوشکاری که مشخصات مناسبی ندارد، ممکن است آسیب دائمی به شما وارد شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید عینک جوشکاری را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این محصول ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع عینک جوشکاری آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید عینک جوشکاری باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

عینک جوشکاری چیست و چه کاربردی دارد؟

عینک‌های جوشکاری از لنزهای محافظی تشکیل شده‌اند که برای محافظت در برابر آسیب‌های چشم هنگام جوشکاری طراحی شده‌اند. همچنین به عنوان عینک ایمنی جوش نیز شناخته می‌شوند، آن‌ها معمولا دارای دو لنز تخصصی با یک نوار قابل تنظیم هستند. شما می‌توانید مانند بسیاری از عینک‌های دیگر از این عینک استفاده کنید. فقط باند را در پشت سر خود بکشید و جلوی آن را طوری تنظیم کنید که لنز چشمان شما را بپوشاند. آسیب‌های چشمی در میان جوشکاران حرفه‌ای رایج است. بر اساس مطالعه‌ای که در مجله پزشکی بریتانیا (BMJ) منتشر شده است، یک چهارم تمام مطالبات غرامت کارگران که توسط جوشکاران حرفه‌ای ارائه می‌شود، شامل صدمات چشمی است. البته جوشکاری گرمای شدید و نور فرابنفش (UV) تولید می‌کند که هر دو می‌توانند باعث آسیب چشم شوند. جوشکاری همچنین می‌تواند براده‌هایی ایجاد کند که به سمت چشم‌ها پخش می‌شوند. اگر کار شما شامل جوشکاری است، باید روی یک عینک جوشکاری سرمایه گذاری کنید تا در برابر صدمات چشمی از این قبیل محافظت کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ماسک جوشکاری

انواع عینک جوشکاری موجود در بازار:

نوع محافظ چشمی که انتخاب می‌کنید باید به روش جوشکاری و محیط کار شما بستگی داشته باشد. در حالی که تجهیزات PPE چشمی زیادی در دسترس هستند، بسیاری از آن‌ها همچنان نیاز به استفاده از عینک‌های زیر را دارند.

  • لنزهای پلی کربنات شفاف: اینها برای پروژه هایی استفاده می‌شوند که نیاز به محافظت در برابر ضربه و براده‌های پرنده دارند.
  • سایه‌های جوشکاری: سطح سایه صحیح به نوع کاری که باید انجام شود بستگی دارد. مقررات اداره ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA) راهنمای انتخاب سایه لنز صحیح بر اساس عملیات‌های مختلف جوشکاری را ارائه می‌دهد. جوشکاری محافظ صورت و عینک سپرهای صورت از جرقه، بخار و سرباره محافظت می کنند. برخی از محافظ‌های صورت همچنین دارای گزینه اضافه کردن صفحه فیلتر برای تنظیم سطوح سایه با توجه به مشخصات کار هستند، سپرهای صورت از ضربه محافظت نمی کنند. کارگران معمولا محافظ صورت خود را بلند می‌کنند، بنابراین بهتر است از عینک ایمنی ثانویه زیر آن استفاده کنند.
  • کلاه‌های جوشکاری: اینها محافظت راحت در برابر جرقه‌های پروازی را ارائه می‌دهند. برخی از کلاه‌های جوشکاری دارای لنزهای تاریک کننده خودکار هستند که برای کارگرانی که نیاز به انجام انواع عملیات جوشکاری دارند که نیاز به سطوح سایه متفاوت دارند، مناسب است. لنزهای تاریک کننده خودکار برای تغییر سایه یک میلی ثانیه یا کمتر پس از تغییر در قرار گرفتن در معرض نور توصیه می‌شوند. این لنزها ممکن است با باتری یا خورشیدی کار کنند. برخی از کلاه‌های جوشکاری مطابق با استاندارد ANSI هستند، به این معنی که آن‌ها همچنین از اشعه‌های مضر UV و IR جلوگیری می‌کنند، چه کلاه ایمنی استفاده شود چه نشود، کلاه ایمنی فشار گردن را نیز کاهش می‌دهد، که یک اتفاق رایج با استفاده از محافظ صورت است.

قیمت عینک جوشکاری چقدر است؟

خب بستگی به نیازهای شما دارد، ارزان ترین عینک های ایمنی جوشکاری که در بازار موجود هستند، در واقع، اگرچه خیلی ارزان هستند، اما دوام زیادی نخواهند داشت. گران‌ترین مدل‌ها پیشنهاد تیره‌کردن خودکار سایه در زمان جوشکاری و عینک جوشکاری تیره‌کننده، ارزان نیستند. شما می‌توانید صدها هزار تومان را برای یک مجموعه حرفه‌ای درجه یک عینک ایمنی خرج کنید.

راهنمای خرید عینک جوشکاری:

هنگام خرید تجهیزات محافظ شخصی مرتبط با جوشکاری (PPE)، ممکن است با عینک‌های جوشکاری روبرو شوید. نباید با کلاه‌های جوشکاری اشتباه گرفته شود، آن‌ها معمولا توسط جوشکاران حرفه‌ای استفاده می‌شوند. عینک‌های جوشکاری برای محافظت از چشم‌های جوشکار در برابر آسیب طراحی شده‌اند. در نتیجه، آن‌ها یک نوع متداول PPE مربوط به جوشکاری هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عینک جوشکاری، از جمله نحوه انتخاب یک عینک، به خواندن ادامه دهید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستکش جوشکاری

نکات مهمی که هنگام خرید عینک جوشکاری باید در نظر بگیرید:

آیا در انتخاب بین گزینه‌های عینک جوشکاری در این صفحه مشکل دارید؟ آیا نمی‌دانید کدام را انتخاب کنید؟ در اینجا راهنمای خرید نهایی عینک جوشکاری برای انتخاب محصول مناسب بر اساس نیاز شما آورده شده است. مهم است که به یاد داشته باشید که نوع مناسب می‌تواند به برجسته کردن بهترین ویژگی‌های شما کمک کند.

چند وقت یکبار از عینک جوشکاری استفاده خواهید کرد؟

ممکن است تصور شود که یک فرد تا حد امکان از عینک خود استفاده کند. از این گذشته، آن‌ها هزینه بیشتری برای آن پرداخته‌اند و می‌خواهند ارزش پول خود را بدست آورند.

بسیاری تعجب می‌کنند که چند بار نیاز به استفاده از عینک جوشکاری را دارند. درک این نکته مهم است که هیچ پاسخ مشخصی وجود ندارد زیرا هر کسی نیازها و انتخاب‌های متفاوتی دارد. برای مثال، برخی از افراد ممکن است فقط چند بار به آن نیاز داشته باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است اغلب به آن نیاز داشته باشند.

اما آیا اینطور است؟ به عنوان مثال، آیا تا به حال کسی بعد از خوردن یک وعده غذا با شکم پر از رستوران خارج شده است؟ احتمالاً اینطور نیست زیرا ما معمولاً در رستوران ها پرخوری نمی‌کنیم.

پس چرا این اتفاق در مورد محصولات می‌افتد؟ پاسخ در روانشناسی ما نهفته است و اینکه چگونه می‌توانیم چیزهایی را خریداری کنیم، حتی اگر به آن‌ها نیاز نداشته باشیم. به عبارت دیگر، بین چیزی که مردم می‌خرند و چیزی که استفاده می‌کنند، عدم تعادل وجود دارد.

عینک جوشکاری متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید:

آیا اغلب به دنبال عینک جوشکاری هستید؟ شما نمی دانید از کجا شروع کنید یا چه چیزی را خریداری کنید. یافتن تعادل بین کیفیت و قیمت سخت است. ما در مورد چگونگی تعیین اینکه آیا یک محصول بر اساس نیازهای شما مناسب است یا خیر و همچنین بررسی محصولات برتر ما که متناسب با این نیازها هستند، بحث خواهیم کرد.

برای تعیین اینکه آیا یک محصول برای شما مناسب است یا خیر، به این فکر کنید که چرا به آن نیاز دارید. آیا به این دلیل است که شما سعی می‌کنید به راحتی نیازهای خود را برآورده کنید. اگر می‌خواهید مسافت‌های طولانی را پیاده‌روی کنید، ممکن است چیزی بخواهید که در حین کار با آن دست شما درد نگیرد. بنابراین، شما باید یکی را انتخاب کنید که سبک وزن باشد.

به دنبال چه امکاناتی هستید:

سوالی که هنگام خرید عینک جوشکاری باید از خود بپرسید این نیست که محصول چه کاری می‌تواند انجام دهد، بلکه این است که چه ویژگی‌هایی برای شما مهم است. رایج ترین ویژگی‌های محصولات دوام، قابلیت اطمینان، قیمت و زیبایی است.

اگر قصد دارید اغلب از این محصول استفاده کنید یا جایی زندگی می‌کنید که ممکن است خیس شود. دوام احتمالاً اولویت شماره یک شماست. اگر این چیزی باشد که هر چند سال یک بار خریداری شود، ممکن است قیمت نیز مشکل ساز باشد.

قابلیت اطمینان همیشه باید با دوام و جنبه‌های دیگر مانند نظرات مشتریان و طول گارانتی همراه باشد. بدون این دو جنبه از کنترل کیفیت، هیچ راهی برای اطمینان از اینکه هر شرکتی محصولی قابل اعتماد ایجاد کرده است وجود ندارد، مگر اینکه آن‌ها آن را در توضیحات خود به وضوح بیان کنند.

قرار است چه میزان هزینه کنید:

هزینه عینک جوشکاری یکی از مهم ترین عواملی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد. محدوده قیمت‌های مختلفی وجود دارد، بنابراین درک تفاوت‌های آن‌ها ضروری است. به طور کلی، محصولات با کیفیت بالا گران‌تر هستند، در حالی که محصولات با کیفیت پایین قیمت کمتری دارند. بنابراین، اگر می‌خواهید بهترین محصول را داشته باشید، باید یک محصول گران قیمت را انتخاب کنید. اگر قصد دارید فقط چند بار از آن استفاده کنید، بهتر است یک محصول مقرون به صرفه با امکانات کمتر انتخاب کنید.

سیاست گارانتی:

گارانتی محصول تضمین کننده کیفیت و عملکرد محصولی است که سازنده یا فروشنده ارائه می دهد. از طرف دیگر، گارانتی خدمات چیزی است که در صورت خرید چیزی مانند تعمیر منزل دریافت می کنید. مورد دوم در برابر مواد یا عیوب هنری محافظت نمی‌کند، اما محصولات معیوب را پوشش می‌دهد زیرا آن‌ها به درستی نصب یا استفاده نمی شوند.

هنگام خرید عینک جوشکاری با گارانتی، پنجمین موردی که باید بررسی کنید این است که چند سال عمر می‌کند. معمولاً قراردادهای یک ساله فقط با اقلام ارزان قیمت منعقد می‌شود زیرا این نوع پوشش از هرگونه نقص تولیدی که ممکن است در طول تولید رخ داده باشد محافظت می‌کند ، که می تواند حتی در کارخانه‌های با کیفیت بالا رخ دهد.

همچنین از پرداخت هزینه مشتریان جلوگیری می کند. بسیاری از مردم این را مفید می‌دانند زیرا اگر اتفاقی برای محصولشان بیفتد، هیچ مشکلی پیش نمی‌آید، و لازم نیست نگران پرداخت پول اضافی برای خسارت ناشی از تقصیر سازنده باشند.

در نتیجه، گارانتی یک سرمایه گذاری عالی است تا اطمینان حاصل شود که هنگام خرید محصولات جدید همه چیز به خوبی پیش می رود. قبل از خرید، از گارانتی محصول عینک جوش خود اطمینان حاصل کنید.

سطح حفاظت:

اشعه ماوراء بنفش شدید، جرقه، گرما، تشعشع و سایر مواد زائد می‌توانند به چشمان شما برای همیشه آسیب بزنند. استفاده از عینک بدون اینکه مانع دید شما شود، از چشمان شما در برابر عوامل محافظت می‌کند. اما اگر می‌خواهند حفاظت کافی را ارائه کنند، باید به درستی از آن‌ها استفاده کنید.

تناسب مناسب باید از ابروها تا استخوان گونه کشیده شود و جلو و کنار چشمان شما را بپوشاند. به یاد داشته باشید، ذرات می‌توانند از هر جهت و نه فقط از جلو بیایند. بنابراین، گزینه‌هایی را با قاب های پیچیده یا سپرهای جانبی در نظر بگیرید.

اگرچه عینک‌ها محافظت کافی از چشمان شما را فراهم می‌کنند اما سایر قسمت‌های صورت شما همچنان در معرض گرما و تشعشع است. قرار گرفتن مداوم در معرض این عوامل می‌تواند علائمی شبیه آفتاب سوختگی ایجاد کند. در شرایط شدید، ممکن است به سرطان پوست مبتلا شوید.

تهویه عینک:

این ویژگی به میزان قابل توجهی سطح راحتی عینک شما را بهبود می‌بخشد. یک جفت عینک با تهویه مناسب از ایجاد مه ناشی از تعریق جلوگیری می‌کند. اگر به یک عینک محافظ در برابر پاشش نیاز دارید، باید به عینک‌های بدون دریچه یا با دریچه های غیر مستقیم نگاه کنید. برای عملیات جوشکاری که نیاز به محافظت بیشتر در برابر ذرات ریز دارد، یک جفت عینک با دریچه‌های جانبی برای جریان هوای مناسب تهیه کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می‌توانید عینک جوشکاری مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه عینک جوشکاری ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ عینک جوشکاری مدل ABP

عینک جوشکاری مدل ABP

مشخصات

  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کاربرد
    جوشکاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ عینک جوشکاری آروا مدل A8120

عینک جوشکاری آروا مدل A8120

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲x3x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کاربرد
    ساختمانی
  • ویژگی‌های عینک ایمنی
    لنز ضدخش
  • سایر توضیحات
    – قابل استفاده در مشاغل صنعتی- دارای دسته پهن و طراحی ارگونومیک و انعطاف پذیر- حفاظت کامل از کناره ها و زیر فریم با وسعت دید مناسب- بدنه انعطلف پذیر و مقاوم در برابر ضربه- مجهز به لنزهای ضد بخار، ضد خش و ضد اشعه UV- لنز های ساخته شده از پلی کربنات- شعاع دید و ایمنی بالا- تولید شده تحت استانداردهای CE و EN166

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ عینک جوشکاری اینکو مدل HSGW-01

عینک جوشکاری اینکو مدل HSGW-01

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x8x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک های‌گلاس
  • کاربرد
    برق‌کاری
  • ویژگی‌های عینک ایمنی
    ضد بخار
  • سایر توضیحات
    Ingco HSGW01 Welding Glassesتایید و پیشنهاد شده توسط فروشگاه ابزار باطن عینک ایمنی جوشکاریمخصوص جوشکاری با برق یا گازساخته شده از جنس پلاستیک PVC مرغوببرای حفاظت از چشم در مقابل نورها و گازهای مضردارای لنزهای دودی و شفاف تعویض شوندهفیلتر کننده‌ی اشعه فرابنفش و اشعه مادون قرمزدارای منافذ هوا بر روی بدنه‌ی برای جلوگیری از بخار کردن لنزها مناسب برای سایزهای مختلف صورتدارای کش نگهدارندهمناسب برای مشاغل صنعتی و نیمه‌ صنعتی به ابعاد ۱۹۰x80x80 میلی متربه وزن ۱۰۰ گرمساخت کشور چین تحت لیسانس آمریکا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ عینک جوشکاری مدل star uv 400

عینک جوشکاری مدل star uv 400

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع کاربرد
    تراشکاری
  • سایر توضیحات
    این عینک دارای uv 400 است و بسیار سبک و مناسب کارهای سبک می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ عینک جوشکاری مدل دو جداره کد ۰۱۲

عینک جوشکاری مدل دو جداره کد 012

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x8x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۰ گرم
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • کاربرد
    جوشکاری
  • ویژگی‌های عینک ایمنی
    لنز پلاریزه
  • سایر توضیحات
    جنس فریم: پی وی سیرنگ لنز: دودی با تیرگی ۵ و ۶مناسب برای جوش کاربیت، سنگ زنی و …دارای چهار عدد دریچه هوا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ عینک جوشکاری اینکو مدل M0-00112

عینک جوشکاری اینکو مدل M0-00112

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x9x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۲ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کاربرد
    جوشکاری
  • ویژگی‌های عینک ایمنی
    ضد بخار
  • سایر توضیحات
    سطح تیرگی عینک در حالت عادی : ۳سطح تیرگی عینک در حالت جوشکاری : ۱۱دارای یک صفحه‌ی محافظ یدک برای تعویضساخت چین تحت لیسانس آمریکا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ عینک جوشکاری مدل اتوماتیک

عینک جوشکاری مدل اتوماتیک

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کاربرد
    جوشکاری
  • ویژگی‌های عینک ایمنی
    لنز ضدخش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ عینک جوشکاری مدل YPM-14.5CM

عینک جوشکاری مدل YPM-14.5CM

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴.۵x13x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک های‌گلاس
  • کاربرد
    جوشکاری
  • ویژگی‌های عینک ایمنی
    ضد بخار
  • سایر توضیحات
    – عینک جوشکاری – ابعاد : ۱۴.۵x13x5 سسانتی متر – محافظت از چشم در برابر جوشکاری – وزن خالص : ۳۰ گرم – کیفیت بالا – جنس : پلاستیک های گلاس

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ عینک جوشکاری تک پلاست مدل AB-7097

عینک جوشکاری تک پلاست مدل AB-7097

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x14x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های عینک ایمنی
    ضد بخار
  • سایر توضیحات
    قابلیت محافظت از کناره های چشم / با قرارگیری راحت بر روی صورت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ عینک جوشکاری مدل sport کد sh220 بسته ۳ عددی

عینک جوشکاری مدل sport کد sh220 بسته 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x6x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵ گرم
  • کاربرد
    تراشکاری
  • سایر توضیحات
    این عینک دارای لنز شیشه ای می باشد و طلقی نیست و در بسته ۳ عددی ارایه میشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ عینک جوشکاری نورس مدل AT – 2

عینک جوشکاری نورس مدل AT - 2

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x7x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کاربرد
    جوشکاری
  • ویژگی‌های عینک ایمنی
    دسته‌های انعطاف‌پذیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ عینک جوشکاری مدل stsr uv400 بسته ۳ عددی

عینک جوشکاری مدل stsr uv400 بسته 3 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴ گرم
  • کاربرد
    تراشکاری
  • سایر توضیحات
    این عینک بسیار مناسب برای جوشکاری کوتاه مدت می باشد و دارای uv400 می باشد و در بسته ۳ عددی ارایه میگردد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ عینک جوشکاری تک پلاست مدل SOLARPOWERED

عینک جوشکاری تک پلاست مدل SOLARPOWERED

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x8x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کاربرد
    تراشکاری
  • ویژگی‌های عینک ایمنی
    دسته‌های انعطاف‌پذیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ عینک جوشکاری اینکو مدل AHM112

عینک جوشکاری اینکو مدل AHM112

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x9x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۲ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کاربرد
    جوشکاری
  • ویژگی‌های عینک ایمنی
    ضد بخار
  • سایر توضیحات
    سطح تیرگی عینک در حالت عادی : ۳سطح تیرگی عینک در حالت جوشکاری : ۱۱دارای یک صفحه‌ی محافظ یدک برای تعویضساخت چین تحت لیسانس آمریکا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ عینک جوشکاری مدل ۵۰۱ اخوان

عینک جوشکاری مدل 501 اخوان

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x20x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کاربرد
    تراشکاری
  • ویژگی‌های عینک ایمنی
    ضد بخار
  • سایر توضیحات
    عینک های ایمنی برای محافظت از چشم در برابر براده و گرد و خاک و نور زیاد به کار می روند که این مدل عینک جوشکاری و براده و گرد و خاک است.دارای یک شیشه شفاف برای ایمنی فیزیکی و یک شیشه کخصوص جوشکاری می باشد که به صورت تاشو می توان شیشه ها را عوض کرد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ عینک جوشکاری اینکو مدل ICO-001

عینک جوشکاری اینکو مدل ICO-001

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x7x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • نوع کاربرد
    جوشکاری
  • ویژگی‌های عینک ایمنی
    ضد بخار
  • سایر توضیحات
    عینک ایمنی جوشکاریمخصوص جوشکاری با برق یا گازساخته شده از جنس پلاستیک PVC مرغوببرای حفاظت از چشم در مقابل نورها و گازهای مضردارای لنزهای دودی و شفاف تعویض شوندهفیلتر کننده‌ی اشعه فرابنفش و اشعه مادون قرمزدارای منافذ هوا بر روی بدنه‌ی برای جلوگیری از بخار کردن لنزها مناسب برای سایزهای مختلف صورتدارای کش نگهدارندهمناسب برای مشاغل صنعتی و نیمه‌ صنعتی به ابعاد ۱۹۰x80x80 میلی متربه وزن ۱۰۰ گرمساخت کشور چین

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ عینک جوشکاری مدل A002

عینک جوشکاری مدل A002

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x8x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کاربرد
    جوشکاری
  • سایر توضیحات
    دارای ۴ عدد سوپاپ تهویه در طرفین عینکدارای فیلتر دودی رنگ و متحرکساخته شده از جنس پلاستیک PVCنگهدارنده سبز رنگ لنز از جنس ABSدارای لنز گرد بازشو شماره ۵قابلیت استفاده از لنز شفاف برای فعالیت های صنعتی دیگر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ عینک جوشکاری اخوان مدل ۷۲۸۲

عینک جوشکاری اخوان مدل 7282

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x6x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۶ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کاربرد
    نجاری
  • سایر توضیحات
    این عینک با کش دور سر کاملا به صورت فیکس میشود و دارای اهرم بالا پایین کردن قاب عین جوشکاری می باشد تا بدون برداشتن عینک بتوان محیط کار را رویت کرد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ عینک جوشکاری مدل ۰۱ کد ۲۰۲۵

عینک جوشکاری مدل 01 کد 2025

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x7x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کاربرد
    تراشکاری
  • ویژگی‌های عینک ایمنی
    لنز پلاریزه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ عینک جوشکاری توتال مدل TSP9401

عینک جوشکاری توتال مدل TSP9401

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x6x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۳۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک فشرده
  • کاربرد
    جوشکاری
  • ویژگی‌های عینک ایمنی
    ضد بخار
  • سایر توضیحات
    شیشه های جوشکاری تاریک کننده اتوماتیکمنطقه دید: ۹۵x31mmاندازه کارتریج: ۱۰۸×۵۰.۸x5mmسنسورها: ۲حالت نور: ۳حالت تاریک: ۱۱محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش: تا DlN 16روشن/خاموش: خودکارزمان تغییر (روشن به تاریک): کمتر از ۰.۵ میلی‌ثانیهآمپر TIG: بالاتر از ۳۰ آمپردمای عملیاتی: -۵ تا ۵۵ درجه سانتی گراددمای نگهداری: -۲۰ تا ۷۰ درجه سانتی گرادمنبع تغذیه: پنل خورشیدی و باتری لیتیومی ۲xCR1220

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ عینک جوشکاری مدل اتومات

عینک جوشکاری مدل اتومات

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۲۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • نوع کاربرد
    جوشکاری
  • ویژگی‌های عینک ایمنی
    دسته‌های انعطاف‌پذیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ عینک جوشکاری مدل اتوماتیک سولار کد ZL2016

عینک جوشکاری مدل اتوماتیک سولار کد ZL2016

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹x11x11 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس
    ای‌بی‌اس
  • کاربرد
    جوشکاری
  • ویژگی‌های عینک ایمنی
    ضد بخار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ عینک جوشکاری اخوان مدل دو جداره کدTWOJ 888

عینک جوشکاری اخوان مدل دو جداره کدTWOJ 888

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x8x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کاربرد
    نجاری
  • سایر توضیحات
    این عینک بصورت دو جداره است و قاب روی عینک بصورت متحرک بالا و پایین میرود تا بدون برداشتن عینک بتوان محیط کار را رویت کرد این عین با کش دور سر فیکس میشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ عینک جوشکاری هاردکس مدل MMA-HAD-KS

عینک جوشکاری هاردکس مدل MMA-HAD-KS

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x11x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کاربرد
    جوشکاری
  • ویژگی‌های عینک ایمنی
    دسته‌های انعطاف‌پذیر
  • سایر توضیحات
    عینک دارای لنز جوشکاری اتوماتیک و دو جداره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ عینک جوشکاری مدل zl201620417061.2

عینک جوشکاری مدل zl201620417061.2

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x8x16 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۵ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • کاربرد
    تراشکاری
  • ویژگی‌های عینک ایمنی
    دسته‌های انعطاف‌پذیر
  • سایر توضیحات
    عینک دارای لنز جوشکاری اتوماتیک و دو جداره

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ عینک ایمنی جوشکاری کد ۱۲۰۰A-B

عینک ایمنی جوشکاری کد 1200A-B

مشخصات

  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • کاربرد
    جوشکاری
  • سایر توضیحات
    – عینک دارای لنز جوشکاری اتوماتیک و دو جداره- دارای ۴ عدد سوپاپ تهویه در طرفین عینک – تیرگی از نمره ۹ تا ۱۳- تاخیر زمانی : ۰.۱ s ، ۰.۲ s- منبع تغذیه : Li – battery&solar

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ عینک جوشکاری مدل THN1

عینک جوشکاری مدل THN1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵×۵×۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • کاربرد
    جوشکاری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ عینک جوشکاری نورس مدل HT – 02

عینک جوشکاری نورس مدل HT - 02

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x7x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس
    پلاستیک
  • ویژگی‌های عینک ایمنی
    دسته‌های انعطاف‌پذیر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ عینک جوشکاری اخوان مدل ۷۲۸۲ مجموعه ۲ عددی

عینک جوشکاری اخوان مدل 7282 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴x6x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۶ گرم
  • کاربرد
    تراشکاری
  • سایر توضیحات
    عینک دو جداره دارای اهرم بالا پایین کردن قاب عینک می باشد و میتوان بدون برداشتن عینک محیط کار را مشاهده کرد و بسته ۲ عددی ارایه میشود

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ عینک جوشکاری توتاص مدل AT 112

عینک جوشکاری توتاص مدل AT 112

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x9x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • جنس
    پی‌وی‌سی
  • کاربرد
    تراشکاری
  • ویژگی‌های عینک ایمنی
    لنز ضدضربه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید عینک جوشکاری در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دستگاه جوش اینورتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا