لوازم جانبی خودرو

راهنمای خرید و معرفی انواع زنجیر چرخ آمریکایی و کمربنددار

6 نکته مهم که هنگام خرید زنجیر چرخ خودروهای سبک و سنگین باید به آن‌ها توجه کنید.

۲۰یکی از لوازم مهم و ضروری برای خودرو به خصوص در فصل زمستان زنجیر چرخ می باشد. در واقع شما اگر در فصل زمستان قرار است به سفر بروید این وسیله مهم و ضروری را باید همراه خود داشته باشید. سفر کردن در زمستان با سایر فصل‌ها متفاوت است، زیرا ممکن است به علت بارش سنگین برف جاده مسدود شده و یا امکان عبور بدون زنجیر چرخ در آن جاده مهیا نباشد. این‌جاست که اهمیت این وسیله بیشتر از سایر وسایل سفر مشخص می شود. متاسفانه بیشترین علت مسدود شدن جاده ها در فصل زمستان، همراه نداشتن زنجیر چرخ توسط خودروهای است که به این وسیله اعتقادی ندارند. غرور بیجا را کنار گذاشته و به حقوق خود و دیگران احترام بگذاریم.

اهمیت داشتن زنجیر چرخ بیشتر در سربالایی‌ها و سرازیری‌ها مشخص می‌شود. زیرا در سربالایی‌ها خودرو شروع به بکسوات کردن و در سرازیری ها با کوچکترین ترمز گیری خودرو به طرفین لیز می‌خورد. اما اگر از زنجیر چرخ استفاده کنید وسیله شما بر روی آسفالت ثبات بیشتری خواهد داشت. در هر صورت پیشنهاد ما به شما این است در وهله اول از سفرهای زمستانی خود داری کنید و فقط در شرایط اضطراری که مجبور به سفر هستید، با همراه داشتن زنجیر چرخ سفری آسوده خاطر داشته باشید. برخلاف تصور خیلی از افراد با استفاده از زنجیر چرخ می‌توانند با سرعت بالا حرکت کنند. این یک تصور کاملا اشتباه است و با این کار امنیت خود و سایر خودروهای جاده را به خطر می‌اندازید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تصمیم به خرید یک زنجیر چرخ خوب و مناسب برای خودرو خود گرفته‌اید، اما با توجه به تنوع زیاد مدلها و قیمت ها در خرید این محصول با مشکل مواجه شده اید، اصلا نگران نباشید، کیمیک در این مقاله به شما انواع زنجیر چرخ را معرفی می کند و به شما نکات مهمی را که هنگام خرید زنجیر چرخ باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می دهد.

زنجیرچرخ خودرو چیست؟

یک زنجیره فلزی یا پلیمری است که دور تا دور لاستیک خودرو بسته می‌شود. دارای یک آچار جهت قفل نمودن زنجیر به دور لاستیک هستند. زنجیر چرخ در واقع از بکسواد کردن خودرو روی ساعت برف و یخ جلوگیری می‌کند. در واقع این وسیله دور تا دور چرخی پیچیده می شود که محور قدرت خودرو روی آن قرار دارد. در خودروهای دیفرانسیل جلو روی دو‌ چرخ جلو و در خودروهای دیفرانسیل عقب روی دو‌ ‌چرخ عقب خود را بسته می‌شود.

انواع زنجیرچرخ خودرو:

  • زنجیر چرخ آمریکایی: در واقع این وسیله در ابتدا به وسیله زنجیرهای آهنی یا فولادی ساخته شد به همین دلیل به آن‌ زنجیر چرخ فلزی می‌گویند. داشتن زنجیر فلزی باعث چند برابر شدن مقاومت این وسیله شده و باعث شده در مقابل باز شدن و پارگی به خوبی عمل کنند. نصب این زنجیر نیاز به مهارت و آموزش خاص دارد. پس اگر می‌خواهید در راه نمانید همیشه قبل از سفر چند بار آن را باز و بسته کنید.
  • زنجیر چرخ سریع یا پلیمری: نسل جدیدی از زنجیر چرخ خودرو که بیشتر برای رینگ‌های اسپرت یا همان آلومینیومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع این زنجیر چرخ‌ها دارای دو نمونه یکبار مصرف و چند‌بار مصرف هستند. البته نمونه یکبار مصرف را می‌توان بعد از استفاده باز و مجددا از آن استفاده کرد. در این نوع زنجیر سایز رینگ اهمیت چندانی ندارد زیرا آن را می توان برای خودروهای مختلف، حتی شاستی بلند استفاده کرد. استفاده از این زنجیر بسیار ساده است و نیاز به دانش و تخصص خاصی ندارد.
  • زنجیر چرخ کمربندی: این و زنجیر از جنس پلیمر بسیار مقاوم ساخت می‌شود. برای استفاده کافی‌ست زنجیر را از درون رینگ عبور داده و قسمت یخ شکن آن‌را روی تایر قرار دهید و کمربند آن را محکم ببندید. توجه داشته باشید در صورت شل بستن کمربندها زنجیر پاره شده و کارایی لازم را نخواهد داشت. نسبت به زنجیر چرخ‌های سریع، بستن کمربندهای آن مدت زمان بیشتری نیاز دارد. از نظر کیفیت جنس از زنجیر های پلیمری خیلی بهتر عمل می‌کنند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید جک خودرو

لاستیک یخ شکن بهتره یا زنجیر چرخ:

در کل هر دو وسیله یک کار را انجام می دهند یعنی از لیز خوردن خودرو در جاده‌های برفی و یخی جلوگیری می کنند. لاستیک یخ شکن نیاز به نصب در جاده سرد و برفی را ندارد و شما قبل از سفر لاستیک‌های معمولی خود را با این مدل لاستیک تعویض می‌کنید. متاسفانه این لاستیک ها به دلیل ایجاد اصطکاک زیاد با سطح جاده در شرایط عادی قابل استفاده نیستند و فقط در جاده های برفی و یخی می توان از آن‌ها استفاده کرد. بنابراین خرید یک زنجیر چرخ خوب می‌تواند از نظر اقتصادی با صرفه تر از لاستیک یخ شکن باشد.

آموزش بستن زنجیر چرخ:

  1. نوع دیفرانسیل خودرو توجه کنید. اگر خودرو شما دیفرانسیل جلو یا عقب است، تنها دو عدد زنجیر نیاز دارید، اما اگر خودرو شما دو دیفرانسیل دارد بهتر است، برای هر چهار چرخ خودرو خود زنجیرچرخ تهیه کنید.
  2. زنجیر چرخ را باز کرده و زیر لاستیک پهن کنید، توجه داشته باشید، قسمت‌های تیز روی زنجیر با زمین و قسمت صاف آن با لاستیک در تماس باشد. سپس خودرو را حرکت دهید تا لاستیک در موقعیت وسط زنجیر قرار بگیرد.
  3. دو طرف ساده زنجیر چرخ را از پشت لاستیک به یکدیگر نزدیک کرده و متصل کنید.
  4. طرف دیگر زنجیر که دارای چند گیره قلابی شکل است را به طرف دیگر نزدیک کردند و از میان حلقه ثابت عبور دهید.
  5. برای اینکه زنجیر بر روی لاستیک به خوبی محکم شود. نیاز است که بست‌های آن را به وسیله یک آچار که درون جعبه قرار دارد به خوبی محکم کنید.
  6. بعد از اطمینان از محکم بودن زنجیر به دور لاستیک اطمینان حاصل کنید که میخ‌های روی زنجیر روی لاستیک قرار نگرفته باشد.
  7. برای باز کردن زنجیر چرخ با آچار درون جعبه، بست‌های روی زنجیر را در جهت مخالف بچرخانید، با این کار زنجیر شل شده و شما می توانید آن را درون جعبه قرار دهید.

زنجیر چرخ فلزی بهتره یا پلیمری؟

  • زنجیرهای فلزی از استحکام و مقاومت بالایی برخوردارند. تنها ایرادی که با آنها وارد است، بعضی مواقع در هنگام حرکت باز شده و باعث آسیب رسیدن به گلگیر خودرو و سیستم ترمز می شوند. البته البته اگر آن را به خوبی نصب کرده باشید می توانید جلوی این اتفاق ناخوشایند را بگیرید. خوشبختانه این زنجیرها بعد از این که باز می شوند شما سریعاً متوجه این موضوع می شوید.
  • زنجیر چرخ های پلیمری به اندازه زنجیرهای فلزی قدرت ندارند، البته این زنجیر ها جنس خوب و بد دارند. زنجیرهای پلیمری را به راحتی می‌توان با بستن چند کمربند روی خودرو نصب کرد. البته فقط برای خودروهایی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد که دارای رینگ آلومینیومی هستند. برخلاف زنجیرهای فلزی پلاستیک شما آسیب نمی زند حتی اگر مدت زیادی با آن‌ها حرکت کنید. متاسفانه شما هرگز متوجه باز شدن آن‌ها نخواهید شد و ممکن است، آن‌ها را گم کنید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید آینه جانبی خودرو

نکات مهمی که هنگام خرید زنجیر چرخ باید به آنها توجه کنید:

  • قیمت زنجیر: قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید زنجیر را مشخص کنید. زمانی که میزان بودجه مشخص شد، خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و کار انتخاب برای شما آسان می شود.
  • نوع زنجیر: همان‌طور که میدانید خودروها دارای سه نوع زنجیرچرخ می باشند. زنجیرهای فلزی آمریکایی، زنجیر های پلیمری ژله‌ای، زنجیرهای کمربنددار یا سریع. هر کدام از این زنجیره ها مزایا و معایب مربوط به خود را دارند که در ابتدای این مطلب به توضیح تک تک آن‌ها پرداخته شد.
  • سایز رینگ: به سایز رینگ هم توجه داشته باشید. سایز رینگ در خودروهای مختلف متفاوت است. برای مثال: رینگ خانواده پژو ۱۴ و خانواده سمند ۱۷ می‌باشد، پس اگر سایز رینگ را اشتباه انتخاب کنید، زنجیره خریداری شده روی خودروی شما نصب نمی شود و با مشکل مواجه می شوید.
  • سایز لاستیک: اگر از لاستیک‌های استاندارد خودرو خود استفاده می‌کنید، جای هیچ نگرانی وجود ندارد، زیرا این لاستیک دقیقا برای رینگ شما طراحی شده‌اند. اما اگر از لاستیک‌های غیر شرکتی یا پهن‌تر استفاده می کنید، باید در خرید زنجیرچرخ احتیاط بیشتری به خرج دهید تا بعد از خرید دچار پشیمانی نشوید.
  • نوع دیفرانسیل: به طور کلی خودروها دارای دیفرانسیل جلو یا عقب هستند. به استثنای خودروهای دو دیفرانسیل، اگر خودروی شما دیفرانسیل جلو یا عقب است تنها به دو عدد زنجیر چرخ نیاز دارید. اما اگر خودرو شما دو دیفرانسیل بود بهتر است، برای هر چهار چرخ زنجیر خریداری کنید.
  • مدت زمان استفاده: توجه داشته باشید که تمامی برندهای زنجیر چرخ مناسب استفاده در موارد اضطراری هستند. یعنی اگر طولانی مدت از آن‌ها استفاده کنید، جلوبندی خودرو شما آسیب جدی می بیند. پس اگر قصد استفاده طولانی مدت از زنجیر را دارید، پیشنهاد می کنم حتما لاستیک یخ شکن خریداری کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید زنجیر چرخ خودرو مورد نظر خود را خریداری کنید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های زنجیر چرخ ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ زنجیر چرخ گلد مدل ۱۸ ۱۸

زنجیر چرخ گلد مدل 18 18

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – مناسب برای تایرهای:۵۶۰R13165R13P185/60R13P165/70R13P175/70R13175/75R13P165/80R13,6.00-14LT155R14P175/60R14P185/60R14P165/65R14P185/55R14P175/65R14P155/70R14P165/70R14P165/75R14P165/80R14P165/65R15145R15P145/70R16P155/70R15P165/70R360P165/70R365P145/80R15- وزن: ۵۰۰۰ گرم- ابعاد بسته‌بندی: طول: ۳۱، عرض: ۷، ارتفاع: ۲۶ سانتی‌متر- دارای کیف پلاستیکی قابل حمل- جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- دارای ساختار فلزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ زنجیر چرخ شرکت زنجیر چرخ سهند مدل کمربندی ۲۲۵_۲۱۵ بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ شرکت زنجیر چرخ سهند مدل کمربندی 225_215 بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    ام وی ام ۵۵۰
  • سایر توضیحات
    _توجه داشته باشید در رینگهای فولادی قابل استفاده نمی باشد_قابل استفاده در تایر هایی به پهنای ۲۱۵ تا ۲۲۵ _جنس از فولاد گالوانیزه ضد زنگ_تسمه کمربندی بسیار محکم و مقاوم_بست سگکی بسیار قوی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای پژو ۴۰۵ SLX بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای پژو 405 SLX بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • اقلام همراه
    دستکش ایمنی کار
  • سایر توضیحات
    – بسته ۶ عددی برای تایر های جلویی (۳ عدد برای هر لاستیک)- قابل استفاده برای رینگ های اسپرت- جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- سهولت در نصب بدون نیاز به جک در کمتر از یک دقیقه- عدم آسیب رسانی به جلوبندی و سیستم ABS- مقاوم در برابر آب و هوا (سرما و گرما)- ظرفیت تحمل بار (وزن خودرو)- دارای کیف مخصوص جهت حمل آسانتر- به همراه یک دستکش ایمنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ زنجیر چرخ شرکت زنجیر چرخ سهند مدل کمربندی ۲۴۵_۲۳۵ بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ شرکت زنجیر چرخ سهند مدل کمربندی 245_235  بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تویوتا پرادو
  • سایر توضیحات
    _توجه داشته باشید در رینگهای فولادی قابل استفاده نمی باشد_قابل استفاده در تایر هایی به پهنای ۲۳۵ تا ۲۴۵_جنس از فولاد گالوانیزه ضد زنگ_تسمه کمربندی بسیار محکم و مقاوم_بست سگکی بسیار قوی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای دنا پلاس بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای دنا پلاس بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    دنا پلاس
  • اقلام همراه
    دستکش ایمنی کار
  • سایر توضیحات
    – بسته ۶ عددی برای تایر های جلویی (۳ عدد برای هر لاستیک)- قابل استفاده برای رینگ های اسپرت- جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- سهولت در نصب بدون نیاز به جک در کمتر از یک دقیقه- عدم آسیب رسانی به جلوبندی و سیستم ABS- مقاوم در برابر آب و هوا (سرما و گرما)- ظرفیت تحمل بار (وزن خودرو)- دارای کیف مخصوص جهت حمل آسانتر- به همراه یک دستکش ایمنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای رنو L90 بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای رنو L90 بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    رنو L90
  • اقلام همراه
    دستکش ایمنی کار
  • سایر توضیحات
    – بسته ۶ عددی برای تایر های جلویی (۳ عدد برای هر لاستیک)- قابل استفاده برای رینگ های اسپرت- جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- سهولت در نصب بدون نیاز به جک در کمتر از یک دقیقه- عدم آسیب رسانی به جلوبندی و سیستم ABS- مقاوم در برابر آب و هوا (سرما و گرما)- ظرفیت تحمل بار (وزن خودرو)- دارای کیف مخصوص جهت حمل آسانتر- به همراه یک دستکش ایمنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ زنجیر چرخ مدل SNOW PRO مناسب برای کوییک بسته دو عددی

 زنجیر چرخ مدل SNOW PRO مناسب برای کوییک بسته دو عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    کوئیک
  • اقلام همراه
    دستکش ایمنی کار
  • سایر توضیحات
    – جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- سهولت در نصب بدون نیاز به جک در کمتر از یک دقیقه- عدم آسیب رسانی به جلوبندی و سیستم ABS- مقاوم در برابر آب و هوا (سرما و گرما)- ظرفیت تحمل بار (وزن خودرو)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ زنجیر چرخ شرکت زنجیر چرخ سهند مدل قفل دار گالوانیزه مناسب برای مزدا وانت بسته دو عددی

زنجیر چرخ شرکت زنجیر چرخ سهند مدل قفل دار گالوانیزه مناسب برای مزدا وانت بسته دو عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    مزدا ۲۰۰۰
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تایر سایز فابریک مزدا وانت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای پژو ۲۰۶ SD بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای پژو 206 SD بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶ صندوق دار
  • اقلام همراه
    دستکش ایمنی کار
  • سایر توضیحات
    – بسته ۶ عددی برای تایر های جلویی (۳ عدد برای هر لاستیک)- قابل استفاده برای رینگ های اسپرت- جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- سهولت در نصب بدون نیاز به جک در کمتر از یک دقیقه- عدم آسیب رسانی به جلوبندی و سیستم ABS- مقاوم در برابر آب و هوا (سرما و گرما)- ظرفیت تحمل بار (وزن خودرو)- دارای کیف مخصوص جهت حمل آسانتر- به همراه یک دستکش ایمنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ زنجیر چرخ شرکت زنجیر چرخ سهند مدل قفل دار مناسب برای پژو ۴۰۵ بسته دو عددی

زنجیر چرخ شرکت زنجیر چرخ سهند مدل قفل دار مناسب برای پژو 405 بسته دو عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • اقلام همراه
    دستور العمل نصب
  • سایر توضیحات
    سایز زنجیر ۱۴×۱۸۵ می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای پراید بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای پراید بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • اقلام همراه
    دستکش ایمنی کار
  • سایر توضیحات
    – بسته ۶ عددی برای تایر های جلویی (۳ عدد برای هر لاستیک)- قابل استفاده برای رینگ های اسپرت- جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- سهولت در نصب بدون نیاز به جک در کمتر از یک دقیقه- عدم آسیب رسانی به جلوبندی و سیستم ABS- مقاوم در برابر آب و هوا (سرما و گرما)- ظرفیت تحمل بار (وزن خودرو)- دارای کیف مخصوص جهت حمل آسانتر- به همراه یک دستکش ایمنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ زنجیر چرخ صنایع زنجیر ایران-اراک کد ۱۵ مجموعه ۶ عددی

زنجیر چرخ صنایع زنجیر ایران-اراک کد 15 مجموعه 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • اقلام همراه
    کاور برزنتی در رنگهای متنوع
  • سایر توضیحات
    این مجموعه شامل ۶ قطعه زنجیر چرخ بست کمری ۱۵ در داخل یک کاور برزنتی می باشد و مناسب انواع خودرو با رینگ اسپرت سایز ۱۵ می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ زنجیر چرخ صنایع زنجیر ایران-اراک مدل اسپرت کد ۱۵ بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ صنایع زنجیر ایران-اراک مدل اسپرت کد 15 بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • روش استفاده
    این نوع زنجیر برای چرخ های با رینگ اسپرت طراحی شده و برای رینگ ها غیر اسپرت مدل های معمولی این شرکت توصیه می گردد. برای هر چرخ سه عدد استفاده می شود و نحوه بستن در تصاویر موجود است.
  • اقلام همراه
    ندارد
  • سایر توضیحات
    ۶ عدد زنجیرچرخ بست کمری سایز ۱۵ از جنس فولاد سخت آبکاری شده کاور برزنتی محکم با رنگ متنوع نصب بسیار آسان نکته ۱: این زنجیر مخصوص رینگ های اسپورت می باشد و برای رینگهای با سایز ۱۴ و ۱۵ و۱۶ قابل نصب است نکته ۲: این کالای ایرانی علاوه بر کیفیت جوشکاری و آبکاری از نظر وزنی نیز یک کیلو از سایر محصولات مشابه سنگین تر است میشه گفت صد می ارزه به اجناس چینی شاید هم بیشتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای چری تیگو ۷ پرو بسته ۶ عددی

 زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای چری تیگو 7 پرو بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    چری تیگو ۷
  • سایر توضیحات
    – بسته ۶ عددی برای تایر های جلویی (۳ عدد برای هر لاستیک)- قابل استفاده برای رینگ های اسپرت- جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- سهولت در نصب بدون نیاز به جک در کمتر از یک دقیقه- عدم آسیب رسانی به جلوبندی و سیستم ABS- مقاوم در برابر آب و هوا (سرما و گرما)- ظرفیت تحمل بار (وزن خودرو)- دارای کیف مخصوص جهت حمل آسانتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ زنجیر چرخ مدل G

زنجیر چرخ مدل G

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مناسب برای تایرهای:-۱۶۵/۶۵R13-155/65R13-175/65R13-185/65R13وزن : ۴۰۸۴ابعاد جعبه : ۷×۲۸×۳۳- دارای کیف پلاستیکی قابل حمل- جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- دارای ساختار فلزی- نصب آسان- دارای کشش بسیار عالی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ زنجیر چرخ نانو پلیمری مدل ۰۱

زنجیر چرخ نانو پلیمری مدل 01

مشخصات

  • سایر توضیحات
    زنجیر چرخ نانو پلیمرغیر قابل نصب بر روی رینگ های فولادیغیر قابل نصب بر روی خودروهای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای پژو ۲۰۶ بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای پژو 206 بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • اقلام همراه
    دستکش ایمنی کار
  • سایر توضیحات
    – بسته ۶ عددی برای تایر های جلویی (۳ عدد برای هر لاستیک)- قابل استفاده برای رینگ های اسپرت- جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- سهولت در نصب بدون نیاز به جک در کمتر از یک دقیقه- عدم آسیب رسانی به جلوبندی و سیستم ABS- مقاوم در برابر آب و هوا (سرما و گرما)- ظرفیت تحمل بار (وزن خودرو)- دارای کیف مخصوص جهت حمل آسانتر- به همراه یک دستکش ایمنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ زنجیر چرخ نانو اطلس کد ۱۶۲ مجموعه ۲ عددی

زنجیر چرخ نانو اطلس کد 162 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۰۸
  • روش استفاده
    کش محصول را از سر لاستیک جا انداخته و نیم متر به جلو حرکت کرده و باقی زنجیر چرخ لا جا انداخته
  • اقلام همراه
    دستکش راهنمای نصب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای کوییک بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای کوییک بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    کوئیک
  • سایر توضیحات
    – بسته ۶ عددی برای تایر های جلویی (۳ عدد برای هر لاستیک)- قابل استفاده برای رینگ های اسپرت- جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- سهولت در نصب بدون نیاز به جک در کمتر از یک دقیقه- عدم آسیب رسانی به جلوبندی و سیستم ABS- مقاوم در برابر آب و هوا (سرما و گرما)- ظرفیت تحمل بار (وزن خودرو)- دارای کیف مخصوص جهت حمل آسانتر- به همراه یک دستکش ایمنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای نیسان وانت بسته ۶ عددی

 زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای نیسان وانت بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    نیسان وانت مزدا
  • اقلام همراه
    دستکش ایمنی کار
  • سایر توضیحات
    – بسته ۶ عددی برای تایر های جلویی (۳ عدد برای هر لاستیک)- قابل استفاده برای رینگ های اسپرت- جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- سهولت در نصب بدون نیاز به جک در کمتر از یک دقیقه- عدم آسیب رسانی به جلوبندی و سیستم ABS- مقاوم در برابر آب و هوا (سرما و گرما)- ظرفیت تحمل بار (وزن خودرو)- دارای کیف مخصوص جهت حمل آسانتر- به همراه یک دستکش ایمنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ زنجیر چرخ جغجغه ای تی ماتریکس مدل sport13-18 مناسب برای ال ۹۰ بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ جغجغه ای تی ماتریکس مدل sport13-18 مناسب برای ال 90 بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    رنو L90
  • روش استفاده
    کاملا آسان و بدون نیاز به حرکت دادن خودرو-برای سفت کردن جغجغه از پیچ گوشتی دو سو استفاده شود
  • اقلام همراه
    کیف ابزار ضد آب تی ماتریکس(هم به عنوان کیف ابزار و هم به عنوان کیف زنجیرچرخ میتوان استفاده کرد)
  • سایر توضیحات
    ابعاد طول کل زنجیر ۸۲ سانتی متر-عرض زنجیر ۱۰ سانتی متر-طول بند زنجیر ۴۴ سانتی متر-فقط مناسب برای رینگ های اسپرت و آلومینیمی-در رینگ های ساده و آهنی هیچ کاربردی ندارد-مناسب برای لاستیک های سایز ۱۳تا۱۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ زنجیر چرخ مدل SNOW PRO مناسب برای پژو ۴۰۵ بسته دو عددی

 زنجیر چرخ مدل SNOW PRO مناسب برای پژو 405 بسته دو عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • اقلام همراه
    دستکش ایمنی کار
  • سایر توضیحات
    – جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- سهولت در نصب بدون نیاز به جک در کمتر از یک دقیقه- عدم آسیب رسانی به جلوبندی و سیستم ABS- مقاوم در برابر آب و هوا (سرما و گرما)- ظرفیت تحمل بار (وزن خودرو)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ زنجیر چرخ نانو اطلس کد ۱۵۸ مجموعه ۲ عددی

زنجیر چرخ نانو اطلس کد 158 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تیبا
  • روش استفاده
    کش محصول را جا انداخته نیم متر حرکت کرده سپس الباقی جا افتاده
  • اقلام همراه
    دستکش کاتالوگ راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای پژو ۲۰۷ بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای پژو 207 بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۷
  • اقلام همراه
    دستکش ایمنی کار
  • سایر توضیحات
    – بسته ۶ عددی برای تایر های جلویی (۳ عدد برای هر لاستیک)- قابل استفاده برای رینگ های اسپرت- جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- سهولت در نصب بدون نیاز به جک در کمتر از یک دقیقه- عدم آسیب رسانی به جلوبندی و سیستم ABS- مقاوم در برابر آب و هوا (سرما و گرما)- ظرفیت تحمل بار (وزن خودرو)- دارای کیف مخصوص جهت حمل آسانتر- به همراه یک دستکش ایمنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ زنجیر چرخ خودرو مدل Z15 مجموعه دو عددی

 زنجیر چرخ خودرو مدل Z15 مجموعه دو عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو پارس
  • سایر توضیحات
    جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده – سهولت در نصب بدون نیاز به جک در کمتر از یک دقیقه – عدم آسیب رسانی به جلوبندی و سیستم ABS – مقاوم در برابر آب و هوا (سرما و گرما) – ظرفیت تحمل بار (وزن خودرو) P220/40R15 P195/50R15 P205/50R15 P185/60R15 P185/65R15 P175/70R15 برایه تمامی خودروهایه رینگ ۱۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ زنجیر چرخ مدل SNOW PRO مناسب برای ساینا بسته دو عددی

 زنجیر چرخ مدل SNOW PRO مناسب برای ساینا بسته دو عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    ساینا
  • سایر توضیحات
    – جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- سهولت در نصب بدون نیاز به جک در کمتر از یک دقیقه- عدم آسیب رسانی به جلوبندی و سیستم ABS- مقاوم در برابر آب و هوا (سرما و گرما)- ظرفیت تحمل بار (وزن خودرو)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ زنجیر چرخ مدل نانو الیاف بسته ۲ عددی

زنجیر چرخ مدل نانو الیاف بسته 2 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    خودروهای سایپا
  • روش استفاده
    به راحتی مانند یک جورای و کاور به لاستیک سوار میشود
  • اقلام همراه
    دستکش و کیف نگهدارنده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ زنجیر چرخ نانو کد ۱۷۴ مجموعه ۲ عددی

زنجیر چرخ نانو کد 174 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    تویوتا FJ کروزر
  • روش استفاده
    کش محصول را از سر لاستیک جا انداخته و نیم متر به جلو حرکت کرده و باقی زنجیر چرخ لا جا انداخته
  • اقلام همراه
    دستکش راهنمای نصب

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ زنجیر چرخ شرکت زنجیر چرخ سهند مدل قفل دار مناسب برای سمند بسته دو عددی

زنجیر چرخ شرکت زنجیر چرخ سهند مدل قفل دار مناسب برای سمند بسته دو عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    سمند
  • سایر توضیحات
    سایز زنجیر ۱۵ x 185 می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ زنجیر چرخ مدل SNOW PRO مناسب برای سورن پلاس بسته دو عددی

 زنجیر چرخ مدل SNOW PRO مناسب برای سورن پلاس بسته دو عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    سمند سورن پلاس
  • سایر توضیحات
    – جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- سهولت در نصب بدون نیاز به جک در کمتر از یک دقیقه- عدم آسیب رسانی به جلوبندی و سیستم ABS- مقاوم در برابر آب و هوا (سرما و گرما)- ظرفیت تحمل بار (وزن خودرو)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۱ زنجیر چرخ خودرو شرکت زنجیر چرخ سهند مدل قفل دار مناسب برای پژو ۲۰۶ بسته دو عددی

زنجیر چرخ خودرو  شرکت زنجیر چرخ سهند مدل قفل دار مناسب برای پژو 206 بسته دو عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تایرهای:-۱۸۵/۶۵R14185/60R14 – 195/60R14185/65R14 – 195/65R14185/70R14

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۲ زنجیر چرخ مدل Y

زنجیر چرخ مدل Y

مشخصات

  • سایر توضیحات
    مناسب برای تایرهای:-۱۸۵/۶۵R15185/60R15 – 195/60R15185/65R15 – 195/65R15195/50R15 – 205/60R15195/55R15 وزن : ۴۷۴۸ابعاد جعبه : ۷×۲۸×۳۳- دارای کیف پلاستیکی قابل حمل- جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- دارای ساختار فلزی- نصب آسان- دارای کشش بسیار عالی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۳ زنجیر چرخ خودرو شرکت زنجیر چرخ سهند مدل قفل دار مناسب پراید بسته دو عددی

زنجیر چرخ خودرو شرکت زنجیر چرخ سهند مدل قفل دار مناسب پراید بسته دو عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پراید
  • سایر توضیحات
    مناسب برای تایرهای:-۱۶۵/۶۵R13-155/65R13- دارای کیف پلاستیکی قابل حمل- جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- دارای ساختار فلزی- نصب آسان- دارای کشش بسیار عالی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۴ زنجیر چرخ اسنو چاین مدل TRD 1480 مجموعه دو عددی مناسب برای پراید

زنجیر چرخ اسنو چاین مدل TRD 1480 مجموعه دو عددی مناسب برای پراید

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    خودروهای سایپا
  • سایر توضیحات
    مناسب برای خودرو های با رینگ لاستیک ۱۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۵ زنجیر چرخ کمربندی نانوسایبر ۱۲ عددی نارنجی سایز رینگ ۱۳-۱۶

زنجیر چرخ کمربندی نانوسایبر 12 عددی نارنجی سایز رینگ 13-16

مشخصات

  • سایر توضیحات
    زنجیر چرخ نانو پلیمر۱۲ عددی نارنجیغیر قابل نصب بر روی رینگ های فولادیغیر قابل نصب بر روی خودروهای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۶ زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای پژو پارس بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای پژو پارس بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو پارس
  • اقلام همراه
    دستکش ایمنی کار
  • سایر توضیحات
    – بسته ۶ عددی برای تایر های جلویی (۳ عدد برای هر لاستیک)- قابل استفاده برای رینگ های اسپرت- جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- سهولت در نصب بدون نیاز به جک در کمتر از یک دقیقه- عدم آسیب رسانی به جلوبندی و سیستم ABS- مقاوم در برابر آب و هوا (سرما و گرما)- ظرفیت تحمل بار (وزن خودرو)- دارای کیف مخصوص جهت حمل آسانتر- به همراه یک دستکش ایمنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۷ زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای ساینا بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ رویال اسپرت مدل SNOW PLUS مناسب برای ساینا بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    ساینا
  • اقلام همراه
    دستکش ایمنی کار
  • سایر توضیحات
    – بسته ۶ عددی برای تایر های جلویی (۳ عدد برای هر لاستیک)- قابل استفاده برای رینگ های اسپرت- جلوگیری از لغزیدن خودرو در برف و سطوح یخ‌زده- سهولت در نصب بدون نیاز به جک در کمتر از یک دقیقه- عدم آسیب رسانی به جلوبندی و سیستم ABS- مقاوم در برابر آب و هوا (سرما و گرما)- ظرفیت تحمل بار (وزن خودرو)- دارای کیف مخصوص جهت حمل آسانتر- به همراه یک دستکش ایمنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۸ زنجیر چرخ تسمه ای خودرو مدل ۱band13-18 بسته ۶ عددی

زنجیر چرخ تسمه ای خودرو مدل 1band13-18 بسته 6 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۴۰۵
  • روش استفاده
    بدون حرکت دادن خودرو و زیر ۵ دقیقه قابل نصب میباشد
  • اقلام همراه
    کیف ابزار
  • سایر توضیحات
    مناسب برای خودرو هایی با رینگ آلومینیومی و اسپورت سایز ۱۳ تا ۱۸ (برای رینگ های معمولی و فابریکی مناسب نیست)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۹ زنجیر چرخ نانو اطلس کد ۱۵۴ مجموعه ۲ عددی

زنجیر چرخ نانو اطلس کد 154 مجموعه 2 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    ام وی ام ۱۱۰
  • روش استفاده
    کش محصول را جا انداخته نیم متر رفته جلو الباقی و جا میندازید
  • اقلام همراه
    دستکش کاتالوگ راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴۰ زنجیر چرخ مدل نانو الیاف بسته ۲ عددی

زنجیر چرخ مدل نانو الیاف بسته 2 عددی

مشخصات

  • مناسب برای خودرو
    پژو ۲۰۶
  • روش استفاده
    به راحتی مانند یک جورای و کاور به لاستیک سوار میشود
  • اقلام همراه
    دستکش و کیف نگهدارنده
  • سایر توضیحات
    تایر های مناسب سایز m بدین شرح میباشد:۱۶۵/۸۰ R13. 175/80 R13 . 185/80 R13 . 195/70 R13 . 205/65 R13 . 205/70 R13 . 225/60 R13 . 235/60 R13 .155/80 R14 165/75 R14 165/80 R14 175/70 R14 175/75 R14 175/80 R14 185/65 R14 185/70 R14 185/75 R14 195/65 R14 195/70 R14 205/60 R14 205/65 R14 215/60 R14 215/65 R14 225/55 R14 225/60 R14135/80 R15 245/30 145/80 R15 155/20 R15 155/80 R15 165/65 RI5 165/70 RI5 175/65 R15 175/70 R15 185/60 R15 185/65 R15 195/55 RI5 195/60 R15 195/65 R15 200/60 RI5 205/55 RI5 205/60 R15 215/50 R15 215/55 RI5 225/50 RI5 225/55 R15 235/45 R15 245/50 R15 255/45 R15165/65 R16 175/55 R16 175/60 R16 185/55 R16 185/60 R16 195/50 R16 195/55 R16 205/50 R16 205/55 R16 215/45 R16 215/50 R16 225/45 R16 225/50 R16 245/45 R16175/55 R17 195/45 R17 205/40 R17 205/45 R17 215/40 R17 215/45 R17 225/40 R17 225/45 R17 235/40 R17 245/35 R17 245/40 R17 255/40 R17 275/35 R17205/40 R18 215/35 R18 215/40 R18 225/30 R18 225/35 R18 235/35 R18 245/35 R18 255/30 R18 255/35 R18245/30 R20

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید زنجیر چرخ فلزی و کمربنددار در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید آینه مانیتوردار و دوربین دنده عقب


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا