ابزار سلامت

کفی طبی کفش، راهنمای خرید انواع کفی کفش طبی افزایش قد و ژله‌ای ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید کفی طبی کفش باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

کفش یکی از مهم‌ترین وسایل ساخته شده به دست بشر است. کفش به حدی در سلامتی انسان تاثیر می‌گذارد که از کفش را قلب دوم انسان می‌دانند. اما یک کفش خوب به تنهایی ضامن سلامت شما نیست، بلکه نیاز به کفی طبی کفش دارید تا سلامت پاهای خود را حفظ کنید. امروزه با پیشرفت علم کفی‌های معمولی کفش جای خود را به کفی‌های طبی داده‌اند. طبق مطالعاتی که در سال‌های اخیر صورت گرفته بیشتر مشکلات مربوط به ستون فقرات و لگن مربوط به استفاده از کفش با کفی نامناسب بوده است از این رو یک کفی طبی کفش مناسب می‌تواند تا حد زیادی می‌تواند، جلوی مشکلات مربوط به پا و ستون فقرات را بگیرد.

استفاده از کفی طبی کفش می‌تواند جلوی خیلی از مشکلاتی که گفته شد را بگیرد، همچنین در موارد برای در۹مان خیلی از مشکلات مانند: کف پای صاف، میخچه پا و افزایش قد از کفی طبی کفش استفاده می‌شود. البته این وسیله تغییری در اندازه استخوان ‌ها برای افزایش قد ایجاد نمی‌کند، بلکه با داشتن ارتفاع بیشتر نسبت به کفی‌های معمولی باعث می‌شود، قد شما بلند‌تر نمایش داده شود. امروزه نقش کفی طبی کفش در پیشگیری و درمان خیلی از بیماری‌هایی که مربوط به استفاده از کفش نامناسب هستند، به وضوح دیده می‌شود و این وسیله در علم پزشکی کاربرد فراوانی پیدا کرده است به طوری که شما می‌توانید با استفاده از یک کفی طبی کفش مناسب کیفیت کفش خود را تا حد زیادی بالا ببرید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به سلامت خود اهمیت می‌دهید و قصد دارید، برای خود کفی طبی کفش مناسب خریداری کنید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع کفی طبی کفش آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید کفی طبی کفش باید به آن‌ها توجه داشته باشید، آشنا می‌کنیم.

منظور از کفی‌ طبی‌کفش چیست و چه کاربردی دارد؟

یک وسیله کمک درمانی است که برای درمان انحراف و مشکلات مربوط به کف و قوزک پا بدون نیاز به عمل جراحی کمک می‌کند. کفی‌های معمولی معمولا تمام وزن و فشار را روی یک قسمت از پا وارد می‌کنند، اما کفی طبی وزن بدن را به صورت برابر به قسمت‌های مختلف پا وارد می‌کند و از بروز خیلی از مشکلات جلوگیری می‌کند. همچنین از این وسیله برای کاهش درد و علائم مربوط به بیماران دیابتی، کمک به بهبود کف پای صاف و برطرف کردن خار پاشنه در کودکان و بزرگسالان استفاده می‌شود. این وسیله مدل‌های مختلفی دارد که هر یک از آن‌ها برای اصلاح و درمان یک مشکل تجویز می‌شوند که در ادامه تک تک آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بالش طبی

انواع مدل‌های کفی‌ طبی‌کفش:

  1. کفی‌طبی درمان کف پای صاف: عارضه مفصل شل یا کف پای صاف یک عارضه مادر زادی و بدون درد است. زمانی که فرد پای خود را روی زمین قرار می‌دهد، کف پای او فاقد برآمدگی بوده و کاملا با زمین مماس می‌شود. در واقع شل بودن مفصل پا علت اصلی این عارضه است. در این افراد تمام وزن بدن به کف پا وارد می‌شود که برای اصلاح آن کفی کفش را از جنس فوم نیمه سخت می‌سازند که باعث دفع کردن این فشار به کف پا می‌شود.
  2. کفی‌طبی بیماران دیابتی: همان طور که می‌دانید دیابت می‌تواند دو نوع عارضه در پای فرد ایجاد کند. یکی عارضه عصبی و دیگری عارضه عروقی است. عارضه عصبی باعث می‌شود که فرد درد، میزان سردی و گرمی را در پای خود احساس نکند. مشکل عروقی هم باعث می‌شود میزان فشار خون در ناحیه پای فرد کاهش پیدا کرده و در صورت زخم شدن پا خیلی سریع عفونت کند. این کفی فشار در نواحی پا را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.
  3. کفی‌طبی مناسب آرتروز: در کل دو بیماری یعنی آرتروز و آرتریت می‌توانند سبب التهاب مفاصل شده و می توانند مفاصل و استخوان‌ شما را فرسایشی کنند. این بیماری اثر خود را بیشتر در ناحیه زانو و مچ پا نشان می‌دهد. یعنی با از بین بردن مفاصل باعث فرسایش استخوان‌های این ناحیه می‌شوند. این بیماری درد زیادی در مفاصل ایجاد می‌کند که با وارد شدن فشار از ناحیه پا درد چند برابر می‌شود. یکی از راه‌های کاهش درد ناشی از راه رفتن استفاده از کفی طبی مخصوص آرتروز است.
  4. کفی‌طبی مناسب قوس کف پا: همان طور که صاف بودن کف پا برای شخص مشکل ایجاد می‌کند. زیاد بود قوس کف پا به صورت طولی هم می‌تواند برای فرد مشکلاتی ایجاد کند. از جمله مشکلاتی که قوس زیاد کف پا ایجاد می‌کند، تغییر در طاهر انگشتان پا، کوتاه شدن طول پا، عدم داشتن تعادل در حالت ایستاده، انحراف مچ‌پا به سمت داخل، خشکی مفاصل و عدم انعطاف آن‌ها می‌باشد که استفاده از کفی طبی می‌تواند، جلوی خیلی از این مشکلات را بگیرد.
  5. کفی‌طبی کاهش درد ناحیه جلو پا: به عارضه درد در ناحیه پنجه و قسمت جلویی پا متا تار سالژی گفته می‌شود که دلیل به وجود آمدن آن وارد شدن فشار زیاد به پای فرد می‌باشد. این بیماری درد شدیدی در ناحیه زیر پنجه ایجاد می‌کند که باعث می‌شود، فرد از شدت درد توان راه رفتن را نداشته باشد. طراحی این کفی‌ها به گونه‌ای است که فشار را از ناحیه متاتارس برداشته و سبب کاهش درد در ناحیه جلو پا می‌شود.
  6. کفی‌طبی مناسب افتادگی قوس پا: افتادگی شدید قوس پا یک بیماری شایع است که در اثر بیرون زدگی استخوان ناویکولار و افتادگی قوس پا ایجاد می‌شود. کسانی که این عارضه را دارند، معمولا در در این ناحیه را زمان انجام فعالیت‌های روزانه بخصوص موقع پوشیدن کفش احساس می‌کنند. برای درمان این عارضه نوعی کفی خاص به کار می‌رود که از دو نوع فوم سخت و نرم برای مهار کردن این استخوان و کاهش درد استفاده می‌شود.
  7. کفی‌طبی خارپاشنه پا: این هم یک بیماری شایع است که بیشتر در خانم‌ها به چشم می‌خورد. این بیماری به علت وارد آوردن فشار مکانیکی بیش از اندازه به پاشنه پا به وجود می‌اید و یک زائده استخوانی در پاشنه پا ایجاد می‌شود. برای کاهش درد این عارضه باید از یک کفی نرم استفاده کرد که سبب کاهش فشار از روی استخوان کاریکانوس و در نتیجه کاهش درد در مدت ۱۰ روز می‌شود و در صورت استفاده مداوم درد آن کامل از بین می‌رود.
  8. کفی‌طبی چرخش پای کودک: یکی از عارضه ‌های شایع در بین کودکان پنجه پای رو به داخل است. اگر هر گونه مشکل در پاهای کودکان وجود داشته باشد، باعث عدم تعادل در راه رفتن آن‌ها خواهد شد. حتی اگر به این عارضه رسیدگی نشود، در بزرگسالی هم مشکلات زیادی متوجه راه رفتن کودکان می‌شود. این مدل از کفی‌های طبی به مرور زمان باعث ایجاد تعادل در راه رفتن بچه‌ها خواهد شد. پس اگر فرزندتان احیانا به این عارضه دچار است، سعی کنید به سراغ خرید کفی‌های طبی مخصوص کف پای صاف بروید تا از اذیت شدن کودکتان در آینده خودداری شود.

مزایای استفاده از کفی طبی:

  • برای افراد دیابتی که مشکل عصبی و یا عروقی دارند از آسیب دیدن پا، عفونت و عارضه‌های پای فرد جلوگیری می‌کند.
  • باعث بهبود تناسب اندام فرد می‌شود، یعنی اگر قد شما کوتاه است، می‌توانید با استفاده از کفی افزایش قد کوتاهی خود را جبران کنید.
  • هنگام راه رفتن و ورزش کردن کفی طبی باعث بهبود ثبات و تحرک می‌شود.
  • در افرادی که دارای عارضه‌ درد در پاشنه، کمر، زانو و لگن هستند. کفی طبی باعث کاهش درد در این افراد می‌شود.

بهترین مارک کفی طبی کفش:

اینکه بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک کفی طبی به شما معرفی کنیم، بیشتر یک کار تبلیغاتی انجام داده‌ایم تا راهنمای خرید و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای کفی کفش طبی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • کفی طبی مستر فوت
  • کفی طبی اپو
  • کفی طبی بتل
  • کفی طبی ساتل
  • کفی طبی بیتل
  • کفی طبی فوت کر
  • کفی طبی اندیشه
  • کفی طبی ونکو
  • کفی طبی پاک سمن

حتما بخوانید: راهنمای خرید صندل طبی زنانه

نکات مهم هنگام خرید کفی طبی کفش:

  1. قیمت کفی کفش: مهم ترین نکته در مورد خرید کفی کفش قیمت آن می‌باشد. در واقع این قیمت است که مشخص می‌کند که چه نوع کفی را برای کفش خود انتخاب کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه تمام مدل‌هایی که در رنج قیمتی شما قرار ندارند، از حیطه‌ی انتخابی شما خارج شده و کار انتخاب برای شما راحت‌تر خواهد شد.
  2. نوع کفی کفش: همانطور که می‌دانید مدل‌های مختلفی از کفی‌طبی در بازار وجود دارد که شما باید با توجه به نوع عارضه‌ای که دارید، مدل کفی‌طبی خود را انتخاب نمایید. اگر به دیابت مبتلا هستید، کفی مخصوص بیماران دیابتی و یا اگر از خار پاشنه رنج می‌برید مدل بهبود خار پاشنه را خریداری کنید. در ابتدای مطلب برای اگاهی بیشتر می‌توانید از انواع مدل‌ها اگاهی یابید.
  3. جنس کفی: در حال حاضر کفی کفش انواع مختلفی دارد که با روکش‌های متنوعی چون پارچه، چرم طبیعی، چرم مصنوعی، اشبالت و… پوشیده شده است. سعی کنید هنگام خرید کفی کفش به سراغ خرید مدل چرم طبیعی بروید که هم دوام و کیفیت بالایی دارد و هم اینکه عرق پا را به خوبی جذب خواهد کرد.
  4. سایز کفی کفش: همانطور که اثر انگشت تمامی افراد جهان با یکدیگر متفاوت است، سایز پا هم به همین صورت می‌باشد. پس هنگام خرید کفی کفش حتما باید به سایز ان توجه داشته باشید. سایز کفش را حتما مدنظر قرار دهید، تا بتوانید متناسب با ان سایز کفی را انتخاب نمایید. اگر سایز کفی‌خیلی بزرگ باشد عملا پاهایتان اذیت خواهد شد و اگر هم کوچک باشد خاصیت‌طبی بودن ان از بین خواهد رفت.
  5. تنفس پذیری کفی: بهتر است کفی انتخابی شما دارای جنسی باشد که به راحتی پا در ان تنفس کند و عرق ننماید. چون عرق کردن پاها باعث ایجاد بوی نامطبوع خواهد شد و پاها دچار تاول می‌شود. در صورتی که هدف از خرید کفی جلوگیری کردن از ایجاد ضایعه در پا خواهد بود و در غیر این صورت خرید این محصول زیر سوال خواهد رفت.
  6. برند محصول: همیشه به دنبال خرید برندهای معتبر و بادوام باشید. چون معمولا از کیفیت لازم برخوردار بوده و امتحان خود را بارها پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که برندهای معروف و شناخته شده وجود دارند، نباید به سراغ خرید برندهای ناشناخته و نامعتبر بروید. چون ویژگی اصلی انها عدم کیفیتشان خواهد بود و هزینه‌ی اضافی زیادی را بابت خرید یک محصول بی‌کیفیت پرداخت خواهید کرد.

روش نگهداری از کفی کفش طبی:

  • هر چند وقت یکبار جوراب را به خوبی بشویید، تا پاهایتان عرق نکند و بوی نامطبوع نگیرد.
  • در صورتی که کفی کفشتان بوی بد گرفت؛ هیچ‌گاه ان را نشویید و ان را در مجاورت هوای ازاد قرار دهید.
  • کفشتان را مقابل نور خورشید قرار ندهید، چون جنس اکثر کفی‌ها فوم و پلی اورتان است که به نور خورشید حساس هستند.
  • هیچ‌گاه کفی را به کف کفش نچسبانید، چون گاهی اوقات برای قرار گرفتن در مقابل نور خورشید مجبورید که ان را از کفش جدا کنید و کفی پاره خواهد شد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید کفی طبی‌کفش مورد نظر خود را خریداری نمایید‌. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه کفی طبی‌کفش ارزان، با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ کفی طبی کفش سونگام کد SVN1004 سایز ۳۶-۳۷

کفی طبی کفش سونگام کد SVN1004  سایز 36-37

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • کاربرد
    کف پا
  • مناسب برای محیط
    اداری
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • سایز
    ۳۶-۳۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ کفی طبی کفش اندیشه کد ۲۰۳۰ سایز ۴۴

 کفی طبی کفش اندیشه کد 2030 سایز 44

مشخصات

  • جنس
    اسفنج
  • کاربرد
    کفش
  • مناسب برای
    آقایان
  • سایر توضیحات
    رویه پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ کفی طبی کفش سونگام کد SVN1004 سایز ۳۹-۳۸

کفی طبی کفش سونگام کد SVN1004  سایز 39-38

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • کاربرد
    کف پا
  • مناسب برای محیط
    اداری
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • سایز
    ۳۸-۳۹

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ کفی طبی کفش اندیشه کد ۲۰۳۱ سایز ۳۷-۳۶

کفی طبی کفش اندیشه کد 2031 سایز 37-36

مشخصات

  • جنس
    اسفنج
  • کاربرد
    کفش
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    رویه پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ کفی طبی کفش مدل k01 سایز ۳۸-۳۹-۴۰

کفی طبی کفش مدل k01 سایز 38-39-40

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • کاربرد
    کفش
  • مناسب برای
    بانوان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ کفی طبی کفش پاپیا کد ۷۰۰ سایز ۴۲و ۴۳

کفی طبی کفش پاپیا کد 700 سایز 42و 43

مشخصات

  • جنس
    پلی یورتان
  • کاربرد
    کفش
  • مناسب برای
    آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ کفی طبی کفش اندیشه کد ۲۰۳۰ سایز ۴۲

 کفی طبی کفش اندیشه کد 2030 سایز 42

مشخصات

  • جنس
    اسفنج
  • کاربرد
    کفش
  • مناسب برای
    آقایان
  • سایر توضیحات
    رویه پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ کفی طبی کفش آفاق مدل khp سایز ۴۳

کفی طبی کفش آفاق مدل khp سایز 43

مشخصات

  • جنس
    فوم نرم
  • کاربرد
    کف پا
  • مناسب برای محیط
    اداری
  • مناسب برای
    بزرگسالان
  • سایز
    ۴۳

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ کفی طبی کفش قائم مدل کلارک سایز ۴۵

کفی طبی کفش قائم مدل کلارک سایز 45

مشخصات

  • جنس
    چرم
  • کاربرد
    کفش
  • مناسب برای
    آقایان
  • سایز
    ۴۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ کفی طبی کفش اندیشه کد ۲۰۲۰ سایز ۴۰

 کفی طبی کفش اندیشه کد 2020 سایز 40

مشخصات

  • جنس
    اسفنج
  • کاربرد
    کفش
  • مناسب برای
    آقایان
  • سایر توضیحات
    رویه پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ کفی طبی کفش سونگام کد SVN1005 سایز ۴۱-۴۰

کفی طبی کفش سونگام کد SVN1005  سایز 41-40

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • کاربرد
    کف پا
  • مناسب برای محیط
    اداری
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • سایز
    ۴۰-۴۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ کفی طبی کفش مدل فوم حافظه دار سایز ۳۹-۳۸

کفی طبی کفش مدل فوم حافظه دار سایز 39-38

مشخصات

  • جنس
    مموری فوم
  • کاربرد
    شست پا
  • مناسب برای محیط
    اداری
  • مناسب برای
    آقایان
  • سایز
    ۳۸-۳۹
  • سایر توضیحات
    دارای روکش ضد سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ کفی طبی کفش سونگام کد SVN1005 سایز ۴۵-۴۴

کفی طبی کفش سونگام کد SVN1005  سایز 45-44

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • کاربرد
    کف پا
  • مناسب برای محیط
    اداری
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • سایز
    ۴۴-۴۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ کفی طبی کفش با فوم حافظه دار فوت کر مدل اسکیچرز I-045 سایز ۴۵

کفی طبی کفش با فوم حافظه دار فوت کر مدل اسکیچرز I-045 سایز 45

مشخصات

  • جنس
    پلی یورتان
  • کاربرد
    ماساژ
  • مناسب برای محیط
    خانه
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایز
    ۳۶-۳۷-۳۸-۳۹-۴۰-۴۱-۴۲-۴۳-۴۴-۴۵
  • سایر توضیحات
    روکش پارچه ضد سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ کفی طبی کفش با فوم حافظه دار فوت کر مدل اسکیچرز I-045 سایز ۴۳

کفی طبی کفش با فوم حافظه دار فوت کر مدل اسکیچرز I-045 سایز 43

مشخصات

  • جنس
    پلی یورتان
  • کاربرد
    ماساژ
  • مناسب برای محیط
    خانه
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایز
    ۳۶-۳۷-۳۸-۳۹-۴۰-۴۱-۴۲-۴۳-۴۴-۴۵
  • سایر توضیحات
    روکش پارچه ضد سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ کفی طبی کفش اندیشه کد ۲۰۳۰ سایز ۴۳

 کفی طبی کفش اندیشه کد 2030 سایز 43

مشخصات

  • جنس
    اسفنج
  • کاربرد
    کفش
  • مناسب برای
    آقایان
  • سایر توضیحات
    رویه پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ کفی طبی کفش مدل فوم حافظه دار سایز ۳۷-۳۶

کفی طبی کفش مدل فوم حافظه دار سایز 37-36

مشخصات

  • جنس
    مموری فوم
  • کاربرد
    کفش
  • مناسب برای محیط
    اداری
  • مناسب برای
    آقایان
  • سایز
    ۳۶-۳۷
  • سایر توضیحات
    دارای روکش ضد سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ کفی طبی کفش اندیشه کد ۲۰۲۰ سایز ۴۳

 کفی طبی کفش اندیشه کد 2020 سایز 43

مشخصات

  • جنس
    اسفنج
  • کاربرد
    کفش
  • مناسب برای
    آقایان
  • سایر توضیحات
    رویه پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ کفی کفش طبی پایپا مدل SOR-40 سایز ۴۰

کفی کفش طبی پایپا مدل SOR-40 سایز 40

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • کاربرد
    کف پا
  • مناسب برای محیط
    اداری
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • سایز
    ۴۰
  • سایر توضیحات
    سایز این کفی ۴۰می باشد. قابل انعطاف بسیار نرم دارای پد خارپاشنه دراری پد میانی پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ کفی طبی کفش چالیشکان مدل ۸۵ سایز ۴۰-۴۱

کفی طبی کفش چالیشکان مدل 85 سایز 40-41

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • کاربرد
    کف پا
  • مناسب برای محیط
    اداری
  • مناسب برای
    بزرگسالان
  • سایز
    ۴۰-۴۱

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ کفی طبی کفش با فوم حافظه دار فوت کر مدل اسکیچرز I-045 سایز ۳۷

کفی طبی کفش با فوم حافظه دار فوت کر مدل اسکیچرز I-045 سایز 37

مشخصات

  • جنس
    پلی یورتان
  • کاربرد
    ماساژ
  • مناسب برای محیط
    خانه
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایز
    ۳۶-۳۷-۳۸-۳۹-۴۰-۴۱-۴۲-۴۳-۴۴-۴۵
  • سایر توضیحات
    روکش پارچه ضد سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ کفی طبی کفش مدل فوم حافظه دار سایز ۴۳-۴۲

کفی طبی کفش مدل فوم حافظه دار سایز 43-42

مشخصات

  • جنس
    مموری فوم
  • کاربرد
    کفش
  • مناسب برای محیط
    اداری
  • مناسب برای
    آقایان
  • سایز
    ۴۲-۴۳
  • سایر توضیحات
    دارای روکش ضد سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ کفی طبی کفش اندیشه کد ۲۰۲۰ سایز ۴۱

 کفی طبی کفش اندیشه کد 2020 سایز 41

مشخصات

  • جنس
    اسفنج
  • کاربرد
    کفش
  • مناسب برای
    آقایان
  • سایر توضیحات
    رویه پارچه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ کفی طبی کفش ساتل کد ۳۰۰ سایز ۴۴

کفی طبی کفش ساتل کد 300 سایز 44

مشخصات

  • جنس
    پلی یورتان
  • کاربرد
    کفش
  • مناسب برای
    آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ کفی طبی کفش اندیشه کد ۲۰۳۱ سایز ۳۹-۳۸

کفی طبی کفش اندیشه کد 2031 سایز 39-38

مشخصات

  • جنس
    اسفنج
  • کاربرد
    کفش
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایر توضیحات
    رویه پارجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ کفی طبی کفش ساتل کد ۳۰۰ سایز ۴۲

کفی طبی کفش ساتل کد 300 سایز 42

مشخصات

  • جنس
    پلی یورتان
  • کاربرد
    کفش
  • مناسب برای
    آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ کفی طبی کفش قائم مدل کلارک سایز ۴۴

کفی طبی کفش قائم مدل کلارک سایز 44

مشخصات

  • جنس
    چرم
  • کاربرد
    کفش
  • مناسب برای
    آقایان
  • سایز
    ۴۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ کفی طبی کفش با فوم حافظه دار فوت کر مدل اسکیچرز I-045 سایز ۴۱

کفی طبی کفش با فوم حافظه دار فوت کر مدل اسکیچرز I-045 سایز 41

مشخصات

  • جنس
    پلی یورتان
  • کاربرد
    ماساژ
  • مناسب برای محیط
    مدرسه و دانشگاه
  • مناسب برای
    بانوان
  • سایز
    ۳۶-۳۷-۳۸-۳۹-۴۰-۴۱-۴۲-۴۳-۴۴-۴۵
  • سایر توضیحات
    روکش پارچه ضد سایش

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ کفی کفش طبی پایپا مدل SOR-43 سایز ۴۳

کفی کفش طبی پایپا مدل SOR-43 سایز 43

مشخصات

  • جنس
    چرم مصنوعی
  • کاربرد
    کف پا
  • مناسب برای محیط
    اداری
  • مناسب برای
    بانوان و آقایان
  • سایز
    ۴۳
  • سایر توضیحات
    سایز این کفی ۴۳ می باشد. قابل انعطاف بسیار نرم دارای پد خارپاشنه دراری پد میانی پا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ کفی طبی کفش فوت کر مدل k01 سایز ۴۲-۴۳-۴۴

کفی طبی کفش فوت کر مدل k01 سایز 42-43-44

مشخصات

  • جنس
    سیلیکون
  • کاربرد
    کفش
  • مناسب برای
    آقایان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید کفی طبی‌کفش در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید زین دوچرخه طبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا