ابزار غیر برقی

مخزن آب، راهنمای خرید انواع تانکر آب پلاستیکی و فلزی ارزان به همراه قیمت

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید مخزن آب باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری در منزل به خصوص آپارتمان‌ها مخزن آب می‌باشد. مخزن در واقع برای ذخیره کردن آب مورد استفاده قرار می‌گیرد. در منازل آپارتمانی ممکن است طبقات دو به بالا دچار افت فشار آب شوند به همین علت باید از پمپ آب استفاده کنند، قرار دادن پمپ آب در مسیر ورودی لوله کاری غیر قانونی است، زیرا سبب کاهش فشار آب منازل اطراف می‌شود. بهترین کار برای استفاده از پمپ آب و بالا بردن فشار آب به صورت قانونی استفاده از پمپ روی مخزن آب است. در این حالت آب با فشار عادی خود وارد مخزن شده و تا قسمتی که شناور قرار دارد مخزن پر می‌شود. پمپ آب روی مخزن آب وصل شده و آب درون مخزن را به طبقات بالا با فشار زیاد پمپاژ می‌کند. این کار چند مزیت مهم دارد، اول اینکه باعث کاهش فشار آب انشعاب اصلی نمی‌شوید، دوم هم در صورت قطع شدن آب تا زمانی که مخزن آب خالی می‌شود، آب شما قطع نمی‌شود.

همچنین در برخی نقاط که قطعی آب زیاد است روی پشت بام منازل مخزن آب قرار می‌دهند تا هنگام قطع شدن آب از آب منبع بهره ببرند. بسته به اندازه مخزن شما می‌توانید از آب استفاده کنید. اگر استحمام نکنید و فقط استفاده عادی از آب داشته باشید احتمالا متوجه قطع آب نخواهید شد. زیرا زمان قطع شدن آب شما از آب مخزن آب استفاده می‌کنید. تانکر یک وسیله خیلی خوب و بهداشتی برای مکان‌هایی است که دسترسی به آب وجود ندارد. در این شرایط شما می‌توانید مخزن آب را در جایی که دارای آب است پر کرده و به قسمتی که فاقد آب می‌باشد جا‌به‌جا کنید. برای این کار تانکر را یا باید در عقب خودرو قرار دهید و یا روی پایه چرخ‌دار قرار داره و با خودرو آن را بکسل کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید مخزن آب را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله به مشکل برخورده‌اید اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع مخزن آب آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید مخزن آب باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهید.

تانکر یا مخزن‌آب چیست و چه کاربردی دارد؟

منبع آب یا همان تانکر وسیله‌ای است جهت ذخیره سازی مایعاتی نظیر آب، سوخت و مواد شیمیایی که معمولا بسته به ماده‌ای که درون آن نگهداری می‌شود، می‌تواند از جنس آهن یا پلاستیک باشد. از نظر طول عمر مخزن‌های فلزی طول عمر بیشتری نسبت به نمونه پلاستیکی دارند اما از نظر بهداشت تانکرهای پلاستیکی بهداشتی‌تر می‌باشند. از این وسیله بیشتر برای ذخیره کردن آب در جاهایی استفاده می‌شود که دارای قطعی آب زیاد و کمبود فشار آب هستند. در این مکان‌ها تانکر به سیستم آب منزل متصل شده و در یک نقطه بلند مثل پشت بام قرار می‌گیرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پمپ آب

انواع مخزن‌آب از نظر جنس:

مخزن فلزی

این نمونه معمولا از جنس فولاد ضد زنگ ساخته می‌شود و برای ذخیره کردن آب و مواد سوختی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم‌ترین ویژگی این تانکرها مقاومت زیاد بدنه در برابر تغییرات دما و ضربه است. تنها مشکلی که به آن‌ها وارد می‌شود، این است که بعد از مدتی فضای داخلی آن‌ها دچار زنگ زدگی می‌شود و زنگ آهن وارد ماده‌ درون تانکر می‌شود. از نظر اقتصادی هم جزو گران‌ترین نمونه‌های موجود در بازار است.

مخزن پلاستیکی

در واقع یکی از جدیدترین نمونه‌های مخزن شناخته می‌شود. جنس بدنه آن‌ها از پلی‌اتیلن می‌باشد. یکی از ویژگی‌های جالب توجه این مدل عدم زنگ زدگی و وزن سبک آن می‌باشد. متاسفانه این مدل نسبت به تغییرات دما و ضربه حساس و شکننده است. اما در عوض ما بین پلاستیک تزریق شده یونولیت قرار می‌گیرد که باعث حفظ دمای مایع درون آن می‌شود و مانند تانکرهای فلزی آب درون آن تغییر دمایی زیادی ندارد. از نظر قیمتی هم نسبت به مدل‌های فلزی ارزان‌تر هستند و از ارزش خرید بالایی برخوردارند.

انواع مخزن آب بر اساس شکل هندسی:

  1. مخزن عمودی آب: اگر از نظر ارتفاع کمبود فضا ندارید، شما می‌توانید با خرید این نمونه حجم زیادی از آب را بدون اشغال کردن فضای زیاد ذخیره کنید.
  2. مخزن افقی آب: اگر قرار است در فضاهایی که سقف آن‌ها کوتاه می‌باشد از مخزن با حجم بالا استفاده کنید و کمبود فضا ندارید این مدل بهترین گزینه است.
  3. مخزن کتابی و مکعبی: این نمونه‌ها با توجه به شکل هندسی خاصی که دارند برای محل‌هایی استفاده می‌شود که چه از نظر عمودی و چه از نظر افقی با کمبود فضا مواجه شده‌اند. مخزن مکعبی در حجم ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ لیتری موجود است.
  4. مخزن افقی مادولار: این مخازن معمولا در زیر زمین دفن می‌شوند و به منظور ذخیره سازی حجم زیادی از آب در کارخانه‌های تصفیه فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. حجم این مخزن‌ها از ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ لیتر قابل افزایش است.

انواع مخزن آب موجود در ایران:

  • مخزن تک لایه: این مخازن جایگزینی برای مخزن‌های استینلس استیل می‌باشند. بسته به نیاز مشتری به صورت رنگ شده و بدون رنگ عرضه می‌شوند. هدف از ساخت این مخزن‌ها ذخیره کردن آب آشامیدنی مواد غذایی و شیمیایی در مکان‌های تاریک است.
  • مخزن دو لایه: این نمونه هم جایگزین مناسبی برای مخزن‌های استینلس استیل است. تفاوت عمده‌ای که با نمونه قبلی دارند، این است که درون آن‌ها سفید یا بی‌رنگ می‌باشد، اما فضای بیرونی آن‌ها رنگ آمیزی شده به رنگ دلخواه مشتری است. به دلیل اینکه لایه رنگی باعث می‌شود که نور کمتری به درون مخزن نفوذ پیدا کند، مناسب نگهداری آب و مواد غذایی می‌باشند.
  • مخزن سه لایه: در این مدل رنگ هر لایه با لایه دیگر می‌تواند، متفاوت باشد، اما معمولا رنگ لایه داخلی و بیرونی آن‌ها سفید است. لایه داخلی آن‌ها معمولا به رنگ مشکی می‌باشد که مانع از نفوذ نور خورشید به داخل مخزن می‌شود. همان طور که می‌دانید نور خورشید یکی از مواردی است که سبب رشد جلبک درون مخزن می‌شود. این مدل برای نگهداری از آب در فضای روشن می‌باشد.
  • مخزن فوم‌دار: این نمونه در مدل‌های دو لایه و سه لایه تولید می‌شوند. در لایه میانی این مخزن‌ها فوم قرار می‌گیرد که علاوه بر افزایش استقامت مخزن مانع از افزایش یا کاهش دمای داخلی مخزن می‌شود و مناسب نگهداری موادی است که به تغییرات دمایی حساس هستند. این لایه فوم مانع از نفوذ نور به داخل مخزن شده و از رشد باکتری و جلبک درون مخزن جلوگیری می‌کند.

مزایای استفاده از مخزن آب:

  • اگر منطقه شما دارای قطعی آب زیاد است، می‌توانید با نصب یک تانکر در بالاترین نقطه ساختمان مشکل قطع آب را برطرف کنید.
  • برای نقاطی که افت فشار آب دارند و یا در طبقات بالا هستند و افت فشار دارند برای استفاده از پمپ آب نیاز به تانک آب دارند.
  • مناسب ذخیره سازی آب و انتقال آن به مکان‌هایی که دارای آب لوله کشی نیستند، بسیار مناسب است.
  • در مکان‌هایی که دارای امتیاز گاز شهری نیستند به منظور وسیله‌ای برای ذخیره سوخت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بهترین مارک مخزن آب:

هیچ گاه شخصی با اطمینان کامل نمی‌تواند یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک تانکر به شما معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند و اگر شخصی چنین ادعایی داشته باشد مطمئن باشید که این شخص تبلیغ یک برند خاص را انجام می‌دهد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای تانکر آب را به شما معرفی می‌کنیم.

  • تانکر آب پلاستونیک
  • تانکر آب پلیمر لوشان
  • تانکر آب پلیمر اصفهان
  • تانکر آب حجیم پلاست
  • تانکر آب مجتمع پلاستیک طبرستان
  • تانکر آب رهاورد فارس
  • تانکر آب جزر منبع
  • تانکر آب رادمان پلاست

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

نکات مهم هنگام خرید مخزن آب (تانکر):

  1. قیمت محصول: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید تانکر آب قیمت آن می‌باشد. شما قبل از هر کاری باید میزان بودجه برای خرید تانکر را مشخص کنید. با این کار محدوده خرید برای شما مشخص می‌شود. اگر بودجه زیادی مشخص نکرده‌اید مدل پلاستیکی بخرید زیرا ارزان‌تر است در غیر این صورت به سراغ نمونه فلزی بروید.
  2. نوع محصول: این وسیله برای راحتی کاربر دارای مدل‌های متعددی است که شما باید با توجه به نیاز خود و متراژ محیط نصب یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. اگر از نظر ارتفاع مشکل ندارید و با متراژ محیط مشکل دارید نمونه عمودی و اگر با ارتفاع مشکل دارید و مشکل اصلی متراژ است باید نمونه افقی را انتخاب کنید. اگر هم متراژ محیط و هم ارتفاع مناسب را ندارید می‌توانید از مدل‌های دیواری و مربعی استفاده نمائید.
  3. جنس محصول: این محصول در جنس‌های مختلف ساخته می‌شود که هر یک مزایا و معایب خاص خود را دارند. مثلا نمونه فلزی دارای مقاومت خیلی زیادی است و سالیان سال برای شما کار می‌کند اما متاسفانه بعد از مدتی زنگ زده و طعم و رنگ آب را تغییر می‌دهند. نمونه پلاستیکی یا همان پلی اتیلن ارزان‌تر بوده و از لحاظ بهداشت پاکیزه‌تر است. آب درون آن تفاوت دمایی زیادی ندارد زیرا عایق فوم دارند. متاسفانه بر اثر ضربه شکسته شده و ترک بر می‌دارند.
  4. تعداد لایه: تانکرهای آب از نظر لایه به سه دسته تقسیم می‌شوند. مدل‌های تک لایه که مقاومت چندان زیادی ندارند و اختلاف دما باعث تغییر در آن‌ها می‌شود. نمونه دوم تانکر دو لایه است که نسبت به مدل قبلی مقاومت بیشتری دارد، این مدل معمولا وسط دو لایه را با فوم پر می‌کنند که علاوه بر بالا بردن مقاومت نسبت به تغییرات دما هم مقاوم می‌شوند. نمونه آخر هم تانکرهای سه لایه هستند که نسبت به تمامی مدل‌های قبلی محکم‌تر بوده و طول عمر بیشتری دارد.
  5. حجم تانکر: شاید مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید تانکر باید به آن توجه داشته باشید میزان گنجایش تانکر می‌باشد. اگر تانکر را برای یک واحد مسکونی می‌خواهید، یک تانکر ۲۵۰ لیتری هم جواب شما را می‌دهد، اما اگر برای چند واحد مسکونی می‌خواهید از یک تانکر استفاده کنید بهتر است از تانکرهای ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ لیتری استفاده نمائید. برای تامین آب آشامیدنی یک محله هم می‌توان از تانکرهای ۱۰۰۰۰۰ لیتری و بیشتر استفاده کنید.
  6. برند محصول: اگر باز هم با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم با خرید این محصول مشکل دارید و اطلاعات کافی را دریافت نکرده‌اید، به شما توصیه می‌کنم، حتما برندهای معروف و شناخته شده را خریداری کنید. این محصولات معمولا کیفیت بالایی دارند زیرا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک محصول معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از مخزن آب:

  • بهتر است تانکر را در یک مکان تاریک قرار دهید، زیرا نور خورشید سبب رشد جلبک درون تانکر شده و شستشوی آن کار ساده‌ای نیست.
  • همیشه درون تانکر را با یک ماده پر کنید و آن را تغییر ندهید، زیرا اگر یک ماده سوختی درون آن ریخته باشید، حتی با شستشو هم نمی‌توان درون آن آب ریخت.
  • تانکر را در مقابل نور خورشید قرار ندهید، زیرا گرمای حاصل سبب تخریب بدنه و پوسیده شدن آن می‌شود.
  • تانکر را در یک مکان صاف قرار داده و آن را به خوبی مهار کنید. در صورت سقوط تانکر آسیب جدی دیده و قابل استفاده نخواهد بود.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید خرید مخزن آب مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تانکر آب پرفروش و ارزان موجود در بازار را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ مخزن آب حجیم پلاست ماهرو لرستان مدل F25-502 ظرفیت ۵۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست ماهرو لرستان مدل F25-502 ظرفیت 500 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x78x90 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۳۰۰۰ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه
  • اقلام همراه
    فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ ورودیفیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ خروجیدرب مخزن
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای فیتینگ ورودی و خروجی برنجی می باشد که بر روی مخزن نصب و آب بندی شدهمخزن دارای قلاب که جهت سهولت در حمل و نصب در محل قرارگیری می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ مخزن آب حجیم پلاست مدل F25-113 ظرفیت ۱۰۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست مدل F25-113 ظرفیت 1000 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵x85x198 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۹۰۰۰ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه
  • اقلام همراه
    فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ ورودیفیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ خروجیدرب مخزن
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای فیتینگ ورودی و خروجی می باشد که بر روی مخزن نصب و آب بندی شده استمخزن دارای قلاب جهت سهولت در حمل و نصب در محل قرارگیری می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ مخزن آب پلاستونیک مدل مکعبی CF-5305 گنجایش ۲۳۰ لیتر

مخزن آب پلاستونیک مدل مکعبی CF-5305 گنجایش 230 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x40x125 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ مخزن آب مدل سه لایه افقی ظرفیت ۱۰۰۰ لیتر

مخزن آب مدل سه لایه افقی ظرفیت 1000 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۷x111x117 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۷ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ مخزن آب حجیم پلاست ماهرو لرستان مدل F25-301 ظرفیت ۳۵۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست ماهرو لرستان مدل F25-301 ظرفیت 350 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۵x65x112 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰۰۰ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه
  • اقلام همراه
    فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ ورودیفیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ خروجی درب مخزن
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای فیتینگ ورودی و خروجی می باشد که بر روی مخزن نصب و آب بندی شده استمخزن دارای قلاب جهت سهولت در حمل و نصب در محل قرارگیری می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ مخزن آب حجیم پلاست ماهرو لرستان مدل F25-101 ظرفیت ۱۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست ماهرو لرستان مدل F25-101 ظرفیت 100 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۴۴x44x80 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵۰۰ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه
  • اقلام همراه
    فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ ورودیفیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ خروجیدرب مخزن
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای فیتینگ ورودی و خروجی می باشد که بر روی مخزن نصب و آب بندی شده است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ مخزن آب پلیمر روشان مدل MO-500 گنجایش ۵۰۰ لیتر

مخزن آب پلیمر روشان مدل MO-500 گنجایش 500 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳۲x76x85 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه
  • اقلام همراه
    فیتینگ برنجی ۱/۲ اینچ به ۱ اینچ ورودی- فیتینگ برنجی ۱/۲ اینچ به ۱ اینچ خروجی- درب مخزن- فلوتر
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای فیتینگ ورودی و خروجی و فلوتر می باشد که بر روی مخزن نصب و آب بندی شده است

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ مخزن آب کد IBC-1010 ظرفیت ۱۰۰۰ لیتر

مخزن آب کد IBC-1010 ظرفیت 1000 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x100x117 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۱ لایه
  • اقلام همراه
    پالت پلاستیکی شیر خروجی یک اینچ
  • سایر توضیحات
    تولیدشده از مواد اولیۀ مرغوب، فودگرید و بهداشتیقابلیت ذخیره‌سازی جابه‌جایی و انتقال مایعات و برخی مواد شیمیاییقابلیت بارگیری این مخازن بر روی خاور و کانتینرمقاومت بالا در برابر اشعۀ مخرب ماورای بنفش نور خورشیدمقاومت بالا در برابر خوردگی و ضربهامکان تمیزکاری، شستشو و ضدعفونی کردن داخلی مخزنبدون تغییر در بو، مزه و رنگ آبکاهش اشغال فضای مفید به دلیل قرار گرفتن پالت‌ها روی یکدیگرامکان نصب انواع مختلف اتصالات روی مخازن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ مخزن آب حجیم پلاست مدل F25-702 ظرفیت ۷۵۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست مدل F25-702 ظرفیت 750 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰x92x100 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۳۰۰۰ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه
  • اقلام همراه
    فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ ورودی فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ خروجی درب مخزن
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای فیتینگ برنجی ورودی و خروجی می باشد که بر روی مخزن نصب و آب بندی شده استمخزن دارای قلاب جهت سهولت در حمل و نصب در محل قرارگیری می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ مخزن آب رهاورد فارس کد ۱۱۸۰۰ ظرفیت ۸۰۰ لیتر

مخزن آب رهاورد فارس کد 11800 ظرفیت 800 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۳x83x168 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه
  • سایر توضیحات
    سه لایه دارای سیب سلامت به شماره ۳۶/۱۶۵۷۸ دارای آرم استاندارد به شماره ۷۵۶۸۵۷۲۹۶ دارای تاییدیه بهداشت ضد بو ضد جلبک مناسب نگهداری آب و مواد آشامیدنی به مدت طولانی. برای نگهداری دامنه وسیعی از مواد می توان از این مخازن استفاده کرد و با توجه به جنس و ترکیب ساختاری شان می توانند برای مقاصد و اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ مخزن آب حجیم پلاست ماهرو لرستان مدل F25-201 ظرفیت ۲۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست ماهرو لرستان مدل F25-201 ظرفیت 200 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵x55x100 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه
  • اقلام همراه
    فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ ورودیفیتینگ ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ خروجی درب مخزن
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای فیتینگ ورودی و خروجی برنجی می‌باشد که بر روی مخزن نصب و آب بندی شده است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ مخزن آب کد IBC-1020 ظرفیت ۱۰۰۰ لیتر

مخزن آب کد IBC-1020 ظرفیت 1000 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x100x117 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۱ لایه
  • اقلام همراه
    پالت چوبی شیر خروجی یک اینچ
  • سایر توضیحات
    تولیدشده از مواد اولیۀ مرغوب، فودگرید و بهداشتیقابلیت ذخیره‌سازی جابه‌جایی و انتقال مایعات و برخی مواد شیمیاییقابلیت بارگیری این مخازن بر روی خاور و کانتینرمقاومت بالا در برابر اشعۀ مخرب ماورای بنفش نور خورشیدمقاومت بالا در برابر خوردگی و ضربهامکان تمیزکاری، شستشو و ضدعفونی کردن داخلی مخزنبدون تغییر در بو، مزه و رنگ آبکاهش اشغال فضای مفید به دلیل قرار گرفتن پالت‌ها روی یکدیگرامکان نصب انواع مختلف اتصالات روی مخازن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ مخزن آب حجیم پلاست ماهرو لرستان مدل V25-113 گنجایش ۱۰۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست ماهرو لرستان مدل V25-113 گنجایش 1000 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۵x85x198 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۸۰۰۰ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه
  • اقلام همراه
    فلوتر برنجی ۳/۴ اینچ ورودیفیتینگ ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ ورودیفیتینگ ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ خروجی درب مخزن
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای ورودی و خروجی برنجی جهت نصب لوله و اتصالات می باشد که بر روی مخزن نصب و آب بندی شده استمخزن دارای قلاب جهت سهولت در حمل و نصب در محل قرارگیری می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ مخزن آب حجیم پلاست مدل F30-152 گنجایش ۱۵۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست مدل F30-152 گنجایش 1500 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۳x114x122 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۷۰۰۰ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه
  • اقلام همراه
    فیتینگ برنجی ۱ اینچ به ۱/۴ ۱ اینچ ورودی فیتینگ برنجی ۱ اینچ به ۱/۴ ۱ اینچ خروجیدرب مخزن
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای فیتینگ ورودی و خروجی جهت نصب لوله می باشد که روی مخزن نصب و آب بندی شده است. مخزن دارای قلاب جهت سهولت در جابه جایی و نصب در محل قرارگیری می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ مخزن آب حجیم پلاست ماهرو لرستان مدل V25-702 ظرفیت ۷۵۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست ماهرو لرستان مدل V25-702 ظرفیت 750 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۴۰x92x100 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰۰۰ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه
  • اقلام همراه
    فلوتر برنجی ۳/۴ اینچ برنجی ورودیفیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ ورودیفیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ خروجیدرب مخزن
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای ورودی و خروجی نصب شده بر روی مخزن جهت نصب لوله و اتصالات می باشدمخزن دارای قلاب جهت سهولت در حمل و نصب در محل قرارگیری می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ مخزن آب حجیم پلاست ماهرو لرستان مدل V25-502 ظرفیت ۵۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست ماهرو لرستان مدل V25-502 ظرفیت 500 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x78x90 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۰۰۰ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه
  • اقلام همراه
    فلوتر برنجی ۳/۴ اینچ برنجی ورودیفیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ ورودی فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ خروجیدرب مخزن
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای ورودی و خروجی نصب شده بر روی مخزن جهت نصب لوله و اتصالات می باشدمخزن دارای قلاب جهت سهولت در حمل و نصب در محل قرارگیری می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ مخزن آب رهاورد فارس کد ۱۱۱۰۰۰ ظرفیت ۱۰۰۰ لیتر

مخزن آب رهاورد فارس کد 111000 ظرفیت 1000 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۱x81x213 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه
  • سایر توضیحات
    سه لایه دارای سیب سلامت به شماره ۳۶/۱۶۵۷۸ دارای آرم استاندارد به شماره ۷۵۶۸۵۷۲۹۶ دارای تاییدیه بهداشت ضد بو ضد جلبک مناسب نگهداری آب و مواد آشامیدنی به مدت طولانی. برای نگهداری دامنه وسیعی از مواد می توان از این مخازن استفاده کرد و با توجه به جنس و ترکیب ساختاری شان می توانند برای مقاصد و اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ مخزن آب حجیم پلاست ماهرو لرستان مدل F25-302 ظرفیت ۳۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست ماهرو لرستان مدل F25-302 ظرفیت 300 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۵x65x75 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۶۰۰۰ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه
  • اقلام همراه
    فیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ ورودیفیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ خروجیدرب مخزن
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای فیتینگ ورودی و خروجی برنجی می باشد که بر روی مخزن نصب و آب بندی شده استمخزن دارای قلاب جهت سهولت در حمل و نصب در محل قرارگیری می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ مخزن آب حجیم پلاست ماهرو لرستان مدل F25-111 ظرفیت ۱۰۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست ماهرو لرستان مدل F25-111 ظرفیت 1000 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰۲x102x145 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۹۰۰۰ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه
  • اقلام همراه
    فیتینگ برنجی ۳/۴ به ۱ اینچ ورودیفیتینگ برنجی ۳/۴ به ۱ اینچ خروجی درب مخزن
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای فیتینگ ورودی و خروجی می باشد که بر روی مخزن نصب و آب بندی شده استمخزن دارای قلاب جهت سهولت در بارگیری و نصب در محل قرارگیری می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ مخزن آب رهاورد فارس کد ۶۳۳۳ ظرفیت ۳۰۰ لیتر

مخزن آب رهاورد فارس کد 6333 ظرفیت 300 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۸x42x146 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه
  • سایر توضیحات
    سه لایه دارای سیب سلامت به شماره ۳۶/۱۶۵۷۸ دارای آرم استاندارد به شماره ۷۵۶۸۵۷۲۹۶ دارای تاییدیه بهداشت ضد بو ضد جلبک مناسب نگهداری آب و مواد آشامیدنی به مدت طولانی. برای نگهداری دامنه وسیعی از مواد می توان از این مخازن استفاده کرد و با توجه به جنس و ترکیب ساختاری شان می توانند برای مقاصد و اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ مخزن آب پلیمر روشان مدل MO-W2000 گنجایش ۲۰۰۰ لیتر

مخزن آب پلیمر روشان مدل MO-W2000 گنجایش 2000 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰۲x127x135 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۵ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه
  • اقلام همراه
    دارای فیتینگ ورودی و خروجی و دارای درب مخزن
  • سایر توضیحات
    دارای فیتینگ و درب مخزن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ مخزن آب رهاورد فارس کد ۶۵۵۵ ظرفیت ۵۰۰ لیتر

مخزن آب رهاورد فارس کد 6555 ظرفیت 500 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۱x53x173 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه
  • سایر توضیحات
    سه لایه دارای سیب سلامت به شماره ۳۶/۱۶۵۷۸ دارای آرم استاندارد به شماره ۷۵۶۸۵۷۲۹۶ دارای تاییدیه بهداشت ضد بو ضد جلبک مناسب نگهداری آب و مواد آشامیدنی به مدت طولانی. برای نگهداری دامنه وسیعی از مواد می توان از این مخازن استفاده کرد و با توجه به جنس و ترکیب ساختاری شان می توانند برای مقاصد و اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ مخزن آب کد ۲۰۰۰-۰۰۰۲ پایدار مکعبی افقی ظرفیت ۲۰۰۰ لیتر

مخزن آب کد 2000-0002 پایدار مکعبی افقی ظرفیت 2000 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹۸x119x115 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۵ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ مخزن آب رهاورد فارس کد ۸۹۵ ظرفیت ۲۰۰ لیتر

مخزن آب رهاورد فارس کد 895 ظرفیت 200 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۴x50x52 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه
  • سایر توضیحات
    سه لایه دارای سیب سلامت به شماره ۳۶/۱۶۵۷۸ دارای آرم استاندارد به شماره ۷۵۶۸۵۷۲۹۶ دارای تاییدیه بهداشت ضد بو ضد جلبک مناسب نگهداری آب و مواد آشامیدنی به مدت طولانی. برای نگهداری دامنه وسیعی از مواد می توان از این مخازن استفاده کرد و با توجه به جنس و ترکیب ساختاری شان می توانند برای مقاصد و اهداف مختلف مورد استفاده قرار گیرند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ مخزن آب حجیم پلاست ماهرو لرستان  مدل V25-201 ظرفیت ۲۰۰ لیتر

مخزن آب حجیم پلاست ماهرو لرستان  مدل V25-201 ظرفیت 200 لیتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵x55x100 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰۰ کیلوگرم
  • جنس
    پلی‌اتیلن
  • فناوری
    آنتی باکتری
  • ویژگی‌های مخزن آب
    ۳ لایه
  • اقلام همراه
    فلوتر برنجی ۳/۴ اینچ ورودیفیتینگ برنجی ۳/۴ اینچ به ۱ اینچ خروجی درب مخزن
  • سایر توضیحات
    این محصول دارای ورودی و خرجی جهت نصب لوله و اتصالات می باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید مخزن آب در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کیف دوچرخه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا