ابزار سلامت

لیزر رشد مو، راهنمای خرید انواع دستگاه لیزر رشد موی سر ارزان و پرفروش

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه لیزر رشد مو باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

امروز در این مطلب قصد داریم تا شما را با دستگاه لیزر رشد مو آشنا کنیم. همان طور که می‌دانید مهم‌ترین قسمت زیبایی بدن انسان موی سر او می‌باشد، ریزش مو می‌تواند زیبایی را از یک فرد بگیرد. به همین علت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بشر درمان ریزش مو بوده و هست. واقعیت این است، در صورتی که ریزش موی شما به علت کمبود یک ویتامین خاص در بدن باشد، قابل درمان است. اما اگر ارثی باشد، متاسفانه هیچ راهی جز استفاده از لیزر رشد مو و کاشت موی طبیعی نیست. کاشت مو متاسفانه به گونه‌ای است که موهای کاشته شده به اندازه موهای طبیعی زیبا نیستند و کاملا مشخص است که شخصی مو کاشته یا موهای طبیعی خودش را دارد. اما اگر شما از لیزر رشد مو استفاده کنید، خواهید دید که لیزر با تحریک پیاز موی شما آن را وادار به رشد می‌کند و بعد از چند بار استفاده شاهد رشد مجدد موهای خود خواهید بود.

همان طور که لیزر یک روش صد در صدی برای از بین بردن موهای زائد بدن می‌باشد، از یک لیزر خاص با طول موج خاص هم می‌توان روی رویش موهای سر هم حساب کرد. به همین علت بهترین وسیله برای رشد موهای سر دستگاه لیزر رشد مو می‌باشد. بهتر است به جای استفاده از داروهای شیمیایی که اثر بخشی کوتاه مدت دارند و استفاده از گیاهان دارویی که ممکن است، موهای باقی مانده بر روی سر شما را از بین ببرد به سراغ لیزر رشد مو بروید و با چند بار استفاده از این دستگاه به معجزه رشد مجدد موی سر خود پی ببرید. بر خلاف تصور برخی افراد که استفاده از لیزر باعث ایجاد سرطان پوستی می‌شود، چنین ادعایی به هیچ عنوان صحت نداشته و سند علمی برای اثبات آن وجود ندارد. با توجه به توضیحاتی که گفته شد می‌توان به این نتیجه رسید که لیزر رشد مو یک روش کاملا موثر برای رشد موی سر می‌باشد، حتی اگر دلیل ریزش موی شما علمی باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که از کم پشتی و ریزش موی سر خود رنج می‌برید و تاکنون روش‌های زیادی را برای رشد مجدد موهای خود به کار گرفته‌اید و در اخر به این نتیجه رسیده‌اید که بهترین کار استفاده از لیزر رشد مو است، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع لیزر رشد مو آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید لیزر رشد مو باید به آن‌ها توجه داشته باشد را آموزش می‌دهیم.

دستگاه‌ لیزر رشد مو چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه لیزر تراپی یکی از روش‌های جدید برای رشد موی سر آقایان و خان‌ها می‌باشد. این لیزر کم توان که به آن لیزر سرد هم گفته می‌شود، قادر است پیاز موی شما را تحریک کرده و آن را مجدد مجبور به رشد مو کند. با این وسیله شما می‌توانید موهایی ضخیم‌تر، پر پشت‌تر و زیباتری داشته باشید. در واقع شما با این دستگاه می‌توانید به یک روش غیر جراحی ریزش موی خود را درمان کنید. این روش در حال حاضر یکی از جدیدترین روش‌های درمان ریزش مو در جهان می‌باشد. تابش نور قرمز به پوست سر موجب افزایش گردش خون و گلبول‌های قرمز در ناحیه پوست سر شده و سبب می‌شود، مواد مغزی بیشتری برای مو به این قسمت فرستاده شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه لیزر موهای زائد بدن

انواع دستگاه‌لیزر رشد مو موجود در بازار:

  1. لیزر رشد‌موی بُرسی شکل: این دستگاه از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به یک برس حرارتی مو دارد. شما باید هنگام استفاده از این دستگاه مانند یک برس آن را مدام روی قسمت‌های مختلف موی سر خود بکشید. یکی از مشکلاتی که این دستگاه دارد این است که تمام قسمت‌های موی سر شما را پوشش نمی‌دهد و شما باید به صورت دستی ان را روی قسمت‌های مختلف سر خود بکشید.
  2. لیزر رشد‌موی کلاهی: این وسیله شباهت زیادی به یک کلاه کپ دارد، شما خیلی راحت می‌توانید با قرار دادن این کلاه روی سر خود اشعه لیزر را روی تمام نواحی سر خود پخش کنید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به استفاده آسان و پوشش دهی تمام نقاط سر شما اشاره کرد. اثر بخشی این دستگاه چند برابر بیشتر از نمونه قبلی است به همین دلیل قیمت آن هم مقداری از نمونه قبلی گران‌تر می‌باشد. مناسب برای درمان ریزش مو هم در خانم‌ها و هم در آقایان می‌باشد.
  3. لیزر رشد‌موی هلالی: این دستگاه لیزر از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به یک تل مو یا هلال ماه دارد. بنابراین شما باید طوری آن را روی سر قرار دهید که روی نواحی کم پشت موی شما را به صورت کامل پوشش دهد. این ویژگی شکل ظاهری سبب می‌شود که سر شما هنگام استفاده از این وسیله کمتر عرق کند و شما با خرید این وسیله فقط قسمت کم پشت موی خود را پوشش دهید و در هزینه‌ها تا حد زیادی صرفه جویی کنید. قیمت این مدل چند برابر ارزان‌تر از نمونه کلاهی بوده و یک انتخاب ایده‌آل برای شما می‌باشد.

مزایای لیزر رشد موی‌ سر:

  • نتایج علمی ثابت کرده که لیزر تراپی باعث افزایش و رشد مجدد موهای سر شما می‌شود.
  • شما می‌توانید با یک جلسه استفاده از این وسیله جریان خون در ناحیه سر را تا ۵۴ درصد افزایش دهید.
  • برای اطمینان پیدا کردن از کارایی این وسیله و میزان انتقال انرژی داده شده به سر می‌توانید لیزر را با موقعیت‌های مختلف روی سر خود بتابانید.
  • این وسیله روند ریزش مو را متوقف کرده و با تحریک کردن فولیکول‌ها به رویش مجدد موهای شما کمک می‌کند.
  • بعد از چند بار استفاده از این دستگاه به وضوح می‌توانید، شاهد پر پشت شدن موها، درخشش و ضخیم شدن موهای خود باشید.
  • باعث بهبود خارش در پوست سر شده و ساقه موهای شما را تقویت می‌کند. قدرت موهای سر و قابلیت ارتجاعی آن‌ها را هم افزایش می‌دهد.

لیزر رشد موی سر بیشتر مناسب چه کسانی است؟

به طور کلی افرادی که دارای ریزش مو، کم پشتی مو هستند، کاندیدای مناسبی برای استفاده از این دستگاه می‌باشند. در مواردی بعد از معاینه پزشک متوجه می‌شود که پوست سر فرد مناسب برای کاشت موی طبیعی نیست به همین دلیل به این فرد لیزر تراپی را پیشنهاد می‌کند. کسانی که در مراحل اولیه ریزش مو هستند و کاشت مو باعث آسیب دیدن سایر موهای سالم فرد می‌شود. خانم‌هایی که هنوز تعداد زیادی از موهای جلو و کنار سر آن‌ها در حال رشد است همه کاندیدای استفاده از این دستگاه می‌باشند.

روش استفاده از دستگاه لیزر رشد مو:

این دستگاه شبیه به یک کلاه است که شخص هر جلسه حدود ۳۰ دقیقه باید آن را روی سر خود قرار دهد. در این مدت شخص می‌تواند تلویزیون تماشا کرده و یا به مطالعه مجله بپردازد. این دستگاه معمولا طی این مدت بیشترین میزان کارایی خود را دارد پس شما مجاز به استفاده از زمان کمتر یا بیشتر از ۳۰ دقیقه از دستگاه لیزر نمی‌باشید.

چه مدت برای دریافت نتیجه مطلوب از دستگاه لیزر رشد مو نیاز است؟

درست است که از همان جلسه اول استفاده از دستگاه فولیکول موی سر شما تحریک شده و شروع به رشد مو می‌کند، اما برای اینکه به اندازه کافی رشد داشته باشد، سه ماه زمان لازم است تا به نتیجه مطلوب برسید. زیرا سه ماه زمان لازم است تا مو از پوست سر خارج شده و با چشم قابل رویت باشد. به همین دلیل شما بعد از سه ماه استفاده از این دستگاه می‌توانید اثر بخشی آن را مشاهده کنید. اما معمولا بعد از شش ماه استفاده شخص می‌تواند از نتیجه دستگاه رضایت کامل را کسب کند.

آیا استفاده از دستگاه لیزر رشد مو ایمن است؟

این موضوع بستگی به نوع دستگاه شما دارد. اگر از دستگاه لیزر رشد موی سرد یا کم توان استفاده کنید، خیر هیچ مشکلی برای سلامت شما ایجاد نمی‌کند. تمام استانداردهای بین المللی در مورد این دستگاه رعایت شده و شما از این وسیله می‌توانید به عنوان یک دستگاه بدون خطر استفاده کنید.

بهترین مارک لیزر رشد موی سر:

کمپانی هیرمکس فعالیت خود را در سال ۲۰۰۰ میلادی آغاز کرد و با فروش بیش از ۱.۳ میلیون دستگاه لیزر در کشورهای مختلف جهان که بیشتر از ۱۷۰ کشور می‌باشد، توانست یک کمپانی پیشرو در زمینه ساخت دستگاه لیزر رویش مو باشد. شاید راز موفقیت این شرکت کیفیت بالای محصولات و ارتقای محصولات این شرکت با گذشت زمان باشد. این کمپانی خوشنام آمریکایی نسبت به رقبای خود توانسته جایگاه خوبی در بازار به دست آورد به همین علت به شما دستگاه لیزر رویش موی هیرمکس را پیشنهاد می‌کنیم.

دستگاه لیزر رشد مو را از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این محصول وجود دارد که شما به راحتی می‌توانید از هر یک از روش‌ها این محصول را خریداری کنید. و هیچ محدودیتی برای انتخاب روش خرید وجود ندارد و یک موضوع شخصی و دلخواه است. اما با توجه به اینکه دو روش بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند به شما در ادامه این دو روش را معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید حتما از محل کار یا منزل خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم پزشکی و سلامت مراجعه کنید و از میان تعداد اندکی از محصولات جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: در این روش شما نیاز به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید. فقط کافی است به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کرده و از میان انبوه زیادی از مدل‌ها جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش جای نگرانی نیست، زیرا شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه اپلیدی

نکات مهم هنگام خرید لیزر رشد موی‌ سر:

  1. قیمت دستگاه: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. بهتر است قبل از شروع میزان بودجه برای خرید دستگاه لیزر را مشخص کنید. با مشخص کردن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع لیزر: این دستگاه هم مانند سایر دستگاه‌های مربوط به سلامت دارای مدل‌های مختلفی است که شما باید با توجه به میزان بودجه و نوع نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. از نظر شکل ظاهری این دستگاه به سه نمونه برسی شکل، کلاهی و تل مانند تقسیم می‌شود که نمونه کلاهی بیشترین میزان تابش روی سر را دارد و نمونه برسی هم کمترین میزان پوشش را دارد. فراموش نکنید که قیمت نمونه کلاهی از همه بالاتر است.
  3. میزان تابش اشعه: هرچه میزان تابش اشعه لیزر دستگاه پایین‌تر باشد، دستگاه برای سلامتی شما کم خطر تر است. بنابراین توصیه می‌شود، مدل‌هایی را خریداری کنید که دارای تابش اشعه کمتر هستند به این مدل اصطلاحا تابش سرد گفته می‌شود. از نظر سازمان بهداشت جهانی این مدل دارای هیچ عارضه خطرناکی نبوده و همچنان به عنوان بهترین دستگاه لیزر جهان شناخته می‌شود.
  4. کاربری آسان: همیشه مدل‌هایی را خریداری کنید که دارای کاربرد آسان هستند. به عنوان مثال نمونه بُرسی را باید مدام روی قسمت‌های مختلف سر حرکت داد تا قسمت‌های مختلف آن لیزر شود. این کار برای خیلی از افراد ممکن است دشوار باشد. پس پیشنهاد ما به شما این است که نمونه کلاهی را خریداری کنید. زیرا می‌توان آن را مانند یک کلاه روی سر قرار داد و تلویزیون تماشا کرد یا محله خواند.
  5. گارانتی و خدمات پس از فروش: طبیعی است که دستگاه گران قیمتی را خریداری کنید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. چون امکان سوختن وسایل الکترونیکی با نوسان برق به دور از انتظار نیست و اگر دستگاه شما گران قیمت باشد، هزینه سنگینی را خواهید پرداخت. پیشنهاد ما به شما این است که حتما مدل‌هایی را بخرید که دارای گارانتی هستند تا در صورت بروز حادثه شرکت به شما یک دستگاه جدید را به صورت رایگان ارائه کند.
  6. برند محصول: اگر با توجه به توضیحاتی که داده شد باز هم در مورد خرید این محصول دچار تردید هستید به شما پیشنهاد می‌کنم یک برند معروف و شناخته شده را خریداری کنید. زیرا معمولا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک برند معروف و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بروید. زیرا با خرید این محصولات وقت و بودجه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از لیزر رشد موی‌ سر:

  • شما هرگز نباید از این دستگاه در محیط خیس و نمدار استفاده کنید، زیرا باعث آسیب دیدن دستگاه و سلامتی شما می‌شود.
  • دستگاه را در مکانی قرار دهید که امکان افتادن آن وجود نداشته باشد. زیرا در صورت افتادن دستگاه آسیب جدی می‌بیند.
  • اگر از این دستگاه شخص دیگری بخواهد استفاده کند، باید بعد از ۳۰ دقیقه استفاده یک ساعت به آن استراحت دهید.
  • توصیه می‌شود از محافظ ولتاژ استفاده کنید و بعد از پایان کار دستگاه را از برق جدا کنید. زیرا روشن بودن طولانی مدت به دستگاه آسیب وارد می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید لیزر رشد موی سر مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه لیزر رشد مو ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ لیزر رشد مو سر پاور گرو مدل VCS

لیزر رشد مو سر پاور گرو مدل VCS

مشخصات

  • روش درمانی
    تحریک فولیکول های موی سر با استفاده از پرتوی لیزری کنترل شده استفاده به صورت ۳ بار در هفته، هربار ۸ دقیقه، به مدت ۶ ماه
  • ملاحظات
    کسب ۷ تاییدیه ی FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا) بی سیم، سبک و قابل حمل درمان در مدت کوتاه عدم ایجاد وابستگی به درمان بدون نیاز به مصرف دارو بدون هیچگونه عوارض جانبی قابل استفاده توسط تمامی اعضای خانواده
  • قابلیت‌های ابزار
    طراحی ارگونومیک
  • امکانات ابزار
    دکمه‌ی روشن/خاموش
  • کاربرد
    تحریک فولیکول های موی سر با استفاده از پرتوی لیزری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ لیزر رشد مو سر هیرمکس مدل ۱۲

لیزر رشد مو سر هیرمکس مدل 12

مشخصات

  • روش درمانی
    تحریک فولیکول های موی سر با استفاده از پرتوی لیزری کنترل شدهاستفاده به صورت ۳ بار در هفته، هربار ۸ دقیقه، به مدت ۶ ماه
  • ملاحظات
    کسب ۷ تاییدیه ی FDA (سازمان غذا و داروی آمریکا)بی سیم، سبک و قابل حملدرمان در مدت کوتاهعدم ایجاد وابستگی به درمانبدون نیاز به مصرف داروبدون هیچگونه عوارض جانبیقابل استفاده توسط تمامی اعضای خانوادهطراحی شده توسط شرکت ایتالیایی Pinin Farina
  • نوع باتری
    قابل شارژ
  • سایر مشخصات
    دارای ۱۲ لیزر دایوددرمان در مدت ۸ دقیقهباتری قابل شارژطراحی شده برای درمان هدفمند با قابلیت استفاده در تمامی پوست سروجود زائده های شانه ای شکل برای انتقال هرچه بهتر پرتوی لیزر به ریشه ی مو
  • اقلام همراه
    دفترچه ی راهنمای استفادهکابل شارژآداپتور شارژپایه ی شارژکیس محافظ
  • کاربرد
    درمان ریزش موی سر، افزایش رشد موی سر، تقویت موهای ضعیف و نازک شده

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید لیزر رشد مو در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید نبولایزر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا