آشپزخانهکوه‌نوردی و کمپینگملزومات گردش و سفر

فندک، راهنمای خرید انواع فندک گازی، اتمی، بنزینی، برقی و نفتی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید فندک باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری که هر شخصی به آن احتیاج دارد، فندک می‌باشد. این وسیله کاربردهای مختلفی دارد، از آشپزخانه گرفته تا استفاده در تفریح و سفر، شما در واقع برای روشن کردن گاز سفری و آتش به این وسیله نیاز دارید. کبریت چند برابر ارزان‌تر از فندک می‌باشد، اما در مواقعی که بسته آن خیس شود دیگر کارایی لازم را ندارد در مواردی دیده شده هنگام وزش باد شدید هم شما با کبریت قادر به روشن کردن آتش نخواهید بود. بنابراین شما نیاز به این وسیله پیدا می‌کنید، زیرا تحت هر شرایطی روشن می‌شود و شما برای استفاده از آن محدودیت خاصی پیدا نخواهید کرد. فندک یک وسیله جدید نیست، اما به دلیل کارایی بالایی که دارد همچنان از آن استفاده می‌شود.

با وجود اینکه بیشتر لوازم خانگی مجهز به سیستم جرقه‌زن می‌باشند، اما در مواقع قطع شدن برق شهری کارایی خود را از دست می‌دهند، زیرا جرقه لازم برای روشن شدن اجاق را از طریق برق شهری دریافت می‌کند. از این رو شما در چنین شرایطی با داشتن فندک به هیچ مشکلی برخورد نخواهید کرد. برای روشن کردن آتش تنها یک جرقه کار ساز نیست و شما نیاز به آتش دارید، بنابراین باید به سراغ مدل‌هایی بروید که مثل کبریت روشن می‌شوند، در این مورد فقط باید به میزان گاز مایع داخل آن توجه داشته باشید. در صورت پر بودن گاز مدت زیادی از این وسیله می‌توانید استفاده کنید. البته فندک نمونه‌هایی هم دارد که به وسیله بنزین و نفت کار می‌کنند که شما باید به حجم سوخت داخل آن‌ها توجه کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که اهل تفریح و سفر می‌باشید و قصد خرید فندک را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع فندک آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید فندک باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

فندک‌چیست و چه کاربردی دارد؟

ابزاری که به منظور ایجاد کردن جرقه یا آتش برای روشن کردن سیگار، آتش و یا زغال کباب مورد استفاده قرار می‌گیرد. جنس بدنه این وسیله از پلاستیک یا فلز می‌باشد که به وسیله ماده سوختی گاز مایع، بنزین یا نفت پر می‌شود و از یک سیستم جرقه و خاموش کننده تشکیل می‌شود. در برخی مدل‌ها شما با فشردن یک دکمه آتش مورد نیاز خود را تهیه می‌کنید. در واقع تا زمانی که ماده سوختنی آن به اتمام نرسد شما از آن می‌توانید بهره ببرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید اجاق سفری

تاریخچه استفاده از فندک:

شاید امروزه با شنیدن تاریخچه فندک فکر شما به طرف زیپو برود، اولین شرکتی که فندک‌هایی را تولید کرد که حتی در باد شدید هم شعله آن این شرکت است. سوخت این نمونه بنزین می‌باشد، اما هدف اصلی ما فهمیدن اولین نمونه این وسیله است که به دست چه کسی ساخته شد. یک شیمی‌دان آلمانی به نام یوهان در سال ۱۸۲۳ موفق به اختراع یک آتش‌زنه شد که به وسیله آن می‌توانست حرارت تولید کرد. البته خطرات زیادی هم به همراه داشت زیرا حرارت تولید شده به وسیله واکنش دو ماده شیمیایی با یکدیگر ایجاد می‌شد و گاز هیدروژن تولید می‌کرد.

آیا کبریت قبل از فندک ساخته شد؟

اگر یک وسیله شیشه‌ای بزرگ که آن را نمی‌توان در جیب گذاشت را بتوان یک فندک نام گذاری کرد، می‌توان گفت که فندک قبل از کبریت اختراع شد. زیرا سه سال بعد از اختراع این وسیله شیشه‌ای بد قیافه کبریت بی‌خطر ساخته و روانه بازار شد.

انواع فندک‌موجود در بازار:

  1. فندک‌گازی: سوخت این نمونه از گاز مایع تامین می‌شود. شما بعد از اتمام شدن گاز می‌توانید از آن استفاده کنید. شما می‌توانید یک اسپری گاز تهیه کرده و به دفعات آن را شارژ نمائید. به دلیل ارزان بودن و در دسترس بودن گاز آن بیشتر ترجیح می‌دهند از این مدل استفاده کنند. شعله آتش در این مدل قابل تنظیم است یعنی شما به راحتی می‌توانید به یک اهرم شعله آتش را کم یا زیاد کنید. تنها مشکلی که به این مدل وارد می‌شود، عدم کارایی درست در جاهای باد خیز است.
  2. فندک‌شارژی: در واقع این مدل برقی هم شناخته می‌شود. زیرا به وسیله یک کابل به پورت یو اس بی متصل شده و شارژ می‌گیرد. در این نمونه خبری از آتش نیست، بلکه به وسیله لمس کردن یک دکمه لمسی المنت آن قرمز شده و شما می‌توانید با آن سیگار خود را روشن کنید. این مدل معمولا دارای صفحه نمایش لمسی است که با باز کردن درب آن چراغ‌های ال ای دی روشن می‌شوند. در کل نمونه خوبی برای هدیه دادن می‌باشد.
  3. فندک‌اتمی: این نمونه به فندک‌آشپزخانه هم معروف است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این نمونه می توان به عدم نیاز به سوخت مانند گاز و بنزین اشاره کرد. در این مدل هم خبری از آتش نیست و تنها جرقه ایجاد می‌کند. یک وسیله عالی برای آشپزخانه به حساب می‌آید زیرا بدون کبریت با آن می توان اجاق گاز و سایر وسایل منزل را روشن کرد. شرکت سازنده این وسیله ادعا کرده که تا ۳۰ هزار جرقه ایجاد می‌کند.
  4. فندک‌نفتی: قدیمی‌ترین نوع آتش‌زن در جهان می‌باشد، دارای یک محفظه برای پر کردن نفت بوده و از طریق ایجاد جرقه مشتعل می‌شود. با وجود اینکه این نمونه کاملا قدیمی شده اما برخی هنوز آن‌ را به نمونه گازی ترجیح می‌دهند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به عدم خاموش شدن شعله در مقابل باد اشاره کرد. برخلاف دو نمونه قبلی اسن مدل آتش درست می‌کند و برای روشن کردن آتش گزینه مناسبی می‌باشد‌.
  5. فندک‌بنزینی: سوخت مورد نیاز برای این نمونه بنزین می‌باشد که به راحتی در دسترس قرار دارد. این نمونه که معروف‌ترین مدل آن زیپو است از کیفیت خیلی زیادی برخوردار می‌باشد. کمتر کسی پیدا می‌شود که با این وسیله آشنایی نداشته باشد. در این مدل‌ هم شعله آتش ایجاد می‌شود و بر خلاف نمونه‌های گازی با وزش باد خاموش نمی‌شوند. بنابراین گزینه خوبی برای روشن کردن آتش در سفر می‌باشند. پیشنهاد می‌کنم حتما یک نمونه از محصولات با کیفیت این شرکت را استفاده کنید.
  6. فندک‌آشپزخانه: این نمونه در دسته مدل‌های گازی قرار می‌گیرد با این تفاوت که قسمتی که شعله از آن خارج می‌شود به صورت ریلی قابل تنظیم است. یعنی اگر کتری یا قابلمه‌ی داغ روی شعله دارید، بدون نگرانی از سوختن دست و ترس از برداشتن ظرف از روی شعله می‌توانید گاز را روشن کنید. این مدل برای جاهایی که ورودی باریک دارند و امکان وارد کردن نمونه معمولی وجود ندارد مناسب است. مثل سماور و آبگرمکن البته به این نکته توجه داشته باشید که بدون گاز هم از این محصول می‌توان استفاده کرد.
  7. فندک‌پیپ: این مدل یک ابزار فوق العاده برای روشن کردن پیپ می‌باشد. در کنار این وسیله یک سری ابزار ارائه می‌شود که به وسیله آن‌ها می‌توان توتون داخل پیپ گذاشت و بعد از اتمام کار پیپ را تمیز کرد. همان طور که می‌دانید روشن کردن پیپ با یا نمونه معمولی کار خیلی دشواری است و در مواردی دست شما می‌سوزد. اما شما به وسیله این دستگاه می‌توانید بدون سوختن دست پیپ خود را روشن نمائید. این وسیله یک هدیه عالی برای کسانی است که پیپ می‌کشند.

مزایای استفاده از فندک:

  • قیمت آن بسیار ارزان است و نسبت به پولی که پرداخت می‌کنید از آن بهره می‌برید، بنابراین می‌توان گفت از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند.
  • در شرایطی که هوا طوفانی است و باد به شدت در حال وزیدن است، روشن کردن آتش با کبریت کار غیر ممکن و دشواری می‌باشد. در این شرایط این وسیله یک ابزار کار آمد است.
  • کبریت در اثر خیس شدن کارایی خود را از دست می دهد، بنابراین ممکن است بر اثر رطوبت هوا یا ورود آب باران به داخل آن کارایی خود را از دست بدهد، اما این وسیله معمولا ضد آب می‌باشد.
  • استفاده از آن آسان و بی‌خطر است، یعنی شما تنها با لمس یا فشار دادن یک دکمه می‌توانید آتش در اختیار داشته باشید. پیشنهاد می‌کنم حتما نکات ایمنی را حین استفاده از آن رعایت کنید.

بهترین مارک فندک:

برندهای باکیفیت زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند بنابراین هیچ گاه با قاطعیت نمی توان یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک‌فندک معرفی کرد زیرا این یک کار تبلیغاتی محسوب می‌شود و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای فندک‌را به شما معرفی می‌کنیم.

  • فندک‌زیپو
  • فندک‌جوکس
  • فندک‌کارا دیزاین
  • فندک‌هانست
  • فندک‌کلیپر
  • فندک‌واته
  • فندک‌بوهای
  • فندک‌مکس
  • فندک‌اومای
  • فندک‌داچوان
  • فندک‌ویلیک

حتما بخوانید: راهنمای خرید منقل سفری

نکات مهمی که هنگام خرید فندک باید به آن‌ها توجه کنید:

  1. قیمت محصول: قبل از خرید هر وسیله‌ای بهتر است به قیمت آن توجه داشته باشید، زیرا قیمت نقش بسیار مهمی را در انتخاب شما ایفا می‌کند. با مشخص نمودن مقدار بودجه برای خرید محصول مورد نظر خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما خارج می‌شدند و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع محصول: این وسیله مدل‌های مختلفی دارد که شما باید با توجه به نوع استفاده و میزان بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. اگر این وسیله را برای روی گاز آشپزخانه می‌خواهید حتما نمونه اتمی را انتخاب نمائید زیرا نیاز به شارژ ندارد و فقط جرقه ایجاد می‌کند. اما اگر آن را برای روشن کردن آتش و طبیعت می‌خواهید حتما نمونه‌ای را انتخاب کنید که شعله ایجاد می‌کند و با باد خاموش نمی‌شود. برای سیگار کشیدن نمونه شارژی هم کفایت می‌کند.
  3. جنس محصول: بدنه این محصول یا از جنس فلز و یا از جنس پلاستیک ساخته می‌شود. نمونه‌های پلاستیکی معمولا ارزان قیمت هستند و بعد از گذشت مدتی خراب شده و دیگر قابل استفاده نیستند. مدل‌های پلاستیکی خیلی کم اتفاق می‌افتد که ضد آب باشند و بیشتر نمونه‌های آن‌ها قابلیت شارژ گاز مجدد را ندارند. اما نمونه‌های فلزی معمولا گران قیمت بوده اما سالیان سال برای شما کار خواهند کرد. معمولا ان‌ها را می‌توانید هر چند وقت یک بار شارژ کنید.
  4. اندازه و وزن: بد نیست هنگام خرید این وسیله به وزن و اندازه آن هم توجه ویژه‌ای داشته باشید. مدل‌های پلاستیکی معمولا از فلزی سبک وزن‌تر هستند. فراموش نکنید که اندازه این محصول اهمیت زیادی دارد. اگر اندازه ان خیلی کوچک باشد، امکان گم شدن آن زیاد می‌شود و به علت کاهش محفظه سوخت آن سریع‌تر تمام می‌شود. از طرفی مدل‌های خیلی بزرگ جا‌به‌جایی سخت‌تری دارند، اما به دلیل بزرگ بودن اندازه کپسول گاز آن‌ها دیرتر تمام می‌شود.
  5. مکانیسم جرقه: در واقع برای آتش گرفتن ماده سوختی شما نیاز به یک استارتر یا شروع کننده دارید که در فندکهای مختلف متفاوت است. برخی مدل‌ها از سیستم جرقه زن اتمی برخوردار هستند که قادر به تولید ۳۰ هزار جرقه می‌باشند. اما مدل‌های دیگری هم وجود دارند که دارای سنگ چخماق می‌باشند که بعد از تمام شدن سنگ‌ها دیگر قادر به جرقه زنی نخواهند بود. یکی از بهترین ویژگی‌های این مدل امکان تعویض سنگ‌ها و ایجاد جرقه مجدد می‌باشد.
  6. برند محصول: بهتر است به سراغ برند‌های معروف و شناخته شده بازار بروید، این محصولات معمولا از قبل تست شده و امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک جنس باکیفیت و شناخته شده وجود دارد نباید به سراغ برندهای ناشناخته بازار بروید زیرا از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید. پس همیشه یک برند معروف و شناخته شده را خریداری کنید.

روش نگهداری از فندک:

  • همیشه این وسیله را در جایی قرار دهید که امکان افتادن آن کمتر باشد، زیرا در صورت برخورد با زمین شکسته شده و کارایی خود را از دست می‌دهند.
  • این وسیله را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید، به دور از خطراتی که برای کودک ممکن است داشته باشد، جرقه زدن مداوم طول عمر آن را کاهش می‌دهد.
  • آن را در مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید، به خصوص اگر گاز یا بنزین داخل آن پر باشد. در این شرایط امکان انفجار و آتش سوزی به دور از انتظار نیست.
  • از ضربه زدن به این وسیله خودداری کنید، حتی برای کنجکاوی زیرا یک جرقه کوچک فاجعه ایجاد می‌کند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید فندک مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه فندک زیبا، ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ فندک مدل Ebony W/Zippo کد ۲۴۷۵۶ZL

فندک مدل Ebony W/Zippo کد 24756ZL

مشخصات

  • ابعاد
    ۱.۳ × ۵.۵ × ۳.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵ گرم
  • کشور مبدا برند
    – امریکا
  • نوع سوخت
    بنزین
  • جنس بدنه
    فلز
  • نوع احتراق
    سنگی (چخماقی)
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)
  • امکانات فندک
    قابلیت Windproof

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ فندک مدل k100

فندک مدل k100

مشخصات

  • ابعاد
    ۶.۵×۳.۵×۰.۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵ گرم
  • نوع سوخت
    الکتریک
  • جنس بدنه
    فلز
  • نوع احتراق
    الکتریکی
  • نوع شعله
    المنتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ فندک جوبن مدل Turbine Torcher

فندک جوبن مدل Turbine Torcher

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷×۳.۵×۲.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • نوع سوخت
    گازهای دیگر
  • جنس بدنه
    فلز
  • نوع شعله
    اتمی
  • امکانات فندک
    قابلیت Windproof

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ فندک زیپو مدل سالگرد ۹۰ سالگی مجموعه استرلینگ کد ۴۸۴۶۱

فندک زیپو مدل سالگرد 90 سالگی مجموعه استرلینگ کد 48461

مشخصات

  • ابعاد
    ۵.۷×۳.۸×۱.۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۶ گرم
  • نوع سوخت
    بنزین
  • نوع احتراق
    سنگی (چخماقی)
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)
  • امکانات فندک
    قابلیت Windproof
  • سایر توضیحات
    فندک زیپو مدل سالگرد ۹۰ سالگی شرکت زیپو با کد جهانی ۴۸۴۶۱ به صورت تولید محدود و به مقدار ۹۰۰ عدد در کل جهان تولید شده است. بدنه این فندک از سری آرمورکیس می باشد که ۱.۲ برابر از فندک های معمولی زیپو ضخیم تر است. جنس بدنه نقره استرلینگ ۹۲۵ فوق براق و در چهار طرف فندک دارای حکاکی عمیق می باشد. مغزی فندک روکش طلاست. این فندک با جعبه هدیه تولید شده و به فروش می رسد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ فندک مدل مبینا

فندک مدل مبینا

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x3x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    جعبه فندک
  • نوع سوخت
    گاز مایع
  • نوع احتراق
    سنگی (چخماقی)
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)
  • امکانات فندک
    قابلیت شارژ سوخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ فندک آی سی کیو مدل ۴۵

فندک آی سی کیو مدل 45

مشخصات

  • ابعاد
    ۲x1x21 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • نوع سوخت
    گاز مایع
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع احتراق
    الکتریکی
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ فندک زیپو مدل Dragon Eye کد ۲۰۰۲۵۳۹

فندک زیپو مدل Dragon Eye کد 2002539

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x4x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۶ گرم
  • کشور مبدا برند
    ایالات متحده آمریکا
  • نوع سوخت
    بنزین
  • جنس بدنه
    برنج
  • نوع احتراق
    سنگی (چخماقی)
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)
  • امکانات فندک
    قابلیت Windproof

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ فندک مدل نارنجک بمبی

فندک مدل نارنجک بمبی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • نوع سوخت
    گاز مایع
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع احتراق
    الکتریکی
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ فندک مدل JL711

فندک مدل JL711

مشخصات

  • ابعاد
    ۷.۶*۳*۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۳ گرم
  • اقلام همراه محصول
    کابل USB شارژبهمراه باکس مخصوص
  • نوع سوخت
    الکتریک
  • جنس بدنه
    فلز
  • نوع احتراق
    الکتریکی
  • نوع شعله
    المنتی
  • امکانات فندک
    قابلیت Windproof
  • سایر توضیحات
    دارای LED نشانگر مقدار شارژدگمه لمسیمناسب برای هدیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ فندک مدل LR85

فندک مدل LR85

مشخصات

  • ابعاد
    ۴.۹x2x7.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۶ گرم
  • نوع سوخت
    الکتریک
  • جنس بدنه
    استیل و پلاستیک
  • نوع احتراق
    الکتریکی
  • نوع شعله
    صاعقه ای

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ فندک مدل شخصیت فانتزی

فندک مدل  شخصیت فانتزی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x4x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • اقلام همراه محصول
    قابل استفاده به عنوان جاکلیدی
  • جنس بدنه
    سیلیکون
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده به عنوان جاکلیدی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ فندک مدل هارلی دیویدسون طرح عقاب کد DKD-653

فندک مدل هارلی دیویدسون طرح عقاب کد DKD-653

مشخصات

  • ابعاد
    ۳.۵×۱.۲×۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ گرم
  • نوع سوخت
    گاز مایع
  • جنس بدنه
    فلز
  • نوع احتراق
    سنگی (چخماقی)
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)
  • امکانات فندک
    قابلیت شارژ سوخت
  • سایر توضیحات
    – دارای مخزن ذخیره سنگ- دارای قابلیت تعویض چخماق – قابلیت تنظیم شعله

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ فندک مدل کبریتی سری NZ1598

فندک مدل کبریتی سری NZ1598

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • نوع سوخت
    بنزین
  • جنس بدنه
    فلز
  • نوع احتراق
    سنگی (چخماقی)
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)
  • امکانات فندک
    قابلیت Windproof

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ فندک آی سی کیو مدل ۰۱

فندک آی سی کیو مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۸x4x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰ گرم
  • نوع سوخت
    گاز مایع
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع احتراق
    الکتریکی
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ فندک مدل شارژِی چراغی طرح پلاسما کد ۱۰۵۰

فندک مدل شارژِی چراغی طرح پلاسما کد 1050

مشخصات

  • ابعاد
    ۲x5x7.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۶ گرم
  • اقلام همراه محصول
    یک عدد کابل شارژ یو اس بی به تایپ سی
  • نوع سوخت
    الکتریک
  • نوع احتراق
    الکتریکی
  • نوع شعله
    صاعقه ای
  • امکانات فندک
    قابلیت Windproof
  • سایر توضیحات
    – طراحی ضد آب_حالت چراق قوه با سه حالت نور دهی قوی، ضعیف و چشمک زن– قوس پلاسما دوگانه ضد باد تا سرعت ۸۰ مایل در ساعت– قاب بادوام با آلیاژ ABS– استارت دکمه ای ساده– دارای کابل شارژ USB تایپ C– فندک بدون شعله رو به بالا (قوس الکترونیک)– روشن کردن سیگار به راحتی– ضد باد– ظرفیت باتری ۲۲۰ میلی آمپر ساعتی،– ‏مدت زمان شارژ شدن: حدود ۳ ساعت– ‏مدت زمان روشن ماندن چراغ: حدود ۱ ساعت– اقلام همراه بسته: کابل شارژ USB– قابل شارژ با آداپتور، ، ماور بانک، لپ تاپ، شارژ فندکی خودرو و …

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ فندک طرح کلاسیک مدل ۱۶۷

فندک  طرح کلاسیک مدل 167

مشخصات

  • ابعاد
    ۵.۵ × ۳.۸ × ۱.۷ سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۷ گرم
  • نوع سوخت
    بنزین
  • جنس بدنه
    فلز
  • نوع احتراق
    سنگی (چخماقی)
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)
  • امکانات فندک
    قابلیت Windproof

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ فندک مدل نخ سیگاری

فندک مدل نخ سیگاری

مشخصات

  • ابعاد
    ۸.۵x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • نوع سوخت
    گاز مایع
  • جنس بدنه
    فلز
  • نوع احتراق
    سنگی (چخماقی)
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ فندک دلفین کد z1

فندک دلفین کد z1

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x2x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰ گرم
  • نوع سوخت
    گاز مایع
  • جنس بدنه
    فلز
  • نوع احتراق
    سنگی (چخماقی)
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ فندک مدل دلفین شاین کد ۲۷۷۷

فندک مدل دلفین شاین کد 2777

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x3x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۹ گرم
  • نوع سوخت
    گاز مایع
  • جنس بدنه
    فلز
  • نوع احتراق
    سنگی (چخماقی)
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)
  • امکانات فندک
    قابلیت شارژ سوخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ فندک مدل کبریتی کد SM – 29

فندک مدل کبریتی کد SM - 29

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x3x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۹ گرم
  • جنس بدنه
    فلز
  • نوع احتراق
    سنگی (چخماقی)
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)
  • امکانات فندک
    قابلیت شارژ سوخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ فندک دانهیک مدل Mf66

فندک دانهیک مدل Mf66

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۳x3x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • نوع احتراق
    الکتریکی
  • نوع شعله
    اتمی
  • امکانات فندک
    قابلیت شارژ سوخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ فندک تورچ کاکاکا مدل اتم پنگوئن کد PA800

فندک  تورچ کاکاکا مدل اتم پنگوئن کد PA800

مشخصات

  • ابعاد
    ۷x4x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۹ گرم
  • نوع سوخت
    گاز مایع
  • نوع شعله
    اتمی
  • سایر توضیحات
    کیفیت بالاکلید قفلپایه دارقابلیت شارژ مجدد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ فندک مدل دو حالته تمساح

فندک مدل دو حالته تمساح

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۳x33x13 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰ گرم
  • نوع سوخت
    گاز مایع
  • جنس بدنه
    فلز
  • نوع شعله
    اتمی
  • امکانات فندک
    قابلیت شارژ سوخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ فندک مدل Marlboro

فندک مدل Marlboro

مشخصات

  • ابعاد
    ۶x4x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۵ گرم
  • کشور مبدا برند
    انگلستان
  • نوع سوخت
    گاز مایع
  • جنس بدنه
    فلز
  • نوع احتراق
    سنگی (چخماقی)
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)
  • امکانات فندک
    قابلیت Windproof
  • سایر توضیحات
    – نقش برجسته

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ فندک مدل آمازون

فندک مدل آمازون

مشخصات

  • ابعاد
    ۳.۵ * ۱.۲ * ۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • نوع سوخت
    گاز مایع
  • جنس بدنه
    فلز
  • نوع احتراق
    سنگی (چخماقی)
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)
  • سایر توضیحات
    کیفیت ساخت بالا، ظاهری بسیار زیبا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ فندک مدل کبریتی کد ۱۱۷۰۰

فندک مدل کبریتی کد 11700

مشخصات

  • ابعاد
    ۴.۷×۲.۹×۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴ گرم
  • نوع سوخت
    بنزین
  • جنس بدنه
    فلز
  • نوع احتراق
    سنگی (چخماقی)
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ فندک طرح دراگون

فندک طرح دراگون

مشخصات

  • ابعاد
    ۱.۵x4x5.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰ گرم
  • نوع سوخت
    گاز مایع
  • جنس بدنه
    فلز
  • نوع احتراق
    سنگی (چخماقی)
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ فندک مدل بنزینی طرح دراگون نیگن کد ab002

فندک مدل بنزینی طرح دراگون نیگن کد ab002

مشخصات

  • ابعاد
    ۶.۵×۴.۵×۳.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • نوع سوخت
    بنزین
  • جنس بدنه
    فلز
  • نوع احتراق
    سنگی (چخماقی)
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)
  • امکانات فندک
    قابلیت Windproof

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ فندک طرح سیگار کد ۶۰۸۲

فندک طرح سیگار کد 6082

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x1x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰ گرم
  • نوع سوخت
    گاز مایع
  • جنس بدنه
    فلز
  • نوع احتراق
    سنگی (چخماقی)
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)
  • سایر توضیحات
    بدنه ی فلزی مقاوم و با دوامطرح سیگار در اندازه ی سیگار واقعی قابلیت تنظیم درجه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ فندک طرح تفنگ برتا مدل تاشو کد DKD-703

فندک طرح تفنگ برتا مدل تاشو کد DKD-703

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x2x5.9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰ گرم
  • نوع سوخت
    گاز مایع
  • جنس بدنه
    فلز
  • نوع احتراق
    سنگی (چخماقی)
  • نوع شعله
    معمولی (شمعی)
  • امکانات فندک
    قابلیت شارژ سوخت
  • سایر توضیحات
    – شعله شمعی- دارای پیچ تنظیم شعله- آبکاری آنادایز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید فندک در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید سایه بان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا