آشپزخانهلوازم غیر برقی

ساطور، راهنمای خرید انواع ساطور گوشت و بناب آشپزخانه ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ساطور باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری که در هر آشپزخانه‌ای به آن نیاز دارید، ساطور می‌باشد. از این وسیله برای ساطوری و قطعه کردن گوشت استفاده می‌شود. البته با این وسیله به راحتی می‌توان استخوان حیوانات مختلف را هم شکست. چاقو یک وسیله تیز و برنده برای قطعه کردن گوشت است، البته تا زمانی که درون گوشت شما استخوان یا غضروف وجود نداشته باشد. زمانی که به استخوان برخورد کنید دیگر یک چاقوی معمولی جوابگوی کار شما نخواهد بود و نیاز به یک ساطور دارید. این وسیله از چاقو مقداری سنگین‌تر بوده و پهنای بیشتری دارد به طوری که با ضربه زدن به قسمت‌های محکمی مثل استخوان لبه‌های تیز آن خراب نمی‌شود. اگر شما هم همیشه با قطعه کردن گوشت‌های استخوان‌دار مشکل دارید، پیشنهاد می‌کنم حتما برای خود یک ساطور خریداری کنید.

ساطور یک وسیله جدید نیست و از گذشته هم وجود داشته اما به دلیل کاربرد زیادی که در آشپزخانه دارد، همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما هر اندازه که دوست دارید می‌توانید به گوشت استخوان‌دار ضربه وارد کنید، زیرا این وسیله مقاوم‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. ساطور انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن‌ها به منظور انجام کار خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرد، شما قبل از خرید این وسیله باید اطلاعات کاملی در مورد خرید آن داشته باشید، تا بتوانید خرید موفقی داشته و بعد از خرید پشیمان نشوید. در واقع درک درست در مورد خرید یک محصول خاص کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید ساطور را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این لوازم خانگی به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع ساطور آشپزخانه آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ساطور باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

منظور از ساطورچیست و چه کاربردی دارد؟

این وسیله یک چاقوی خیلی بزرگ است که از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به یک تبر کوچک دارد. این وسیله با داشتن تیغه چهار گوش بیشتر به منظور برش دادن استخوان استفاده می‌شود. البته با این وسیله به راحتی می‌توان گوشت را ساطوری یا قطعه نمود. نوعی چاقوی سرآشپز چینی در بازار موجود است که برخی به اشتباه به آن ساطور‌چینی می‌گویند در صورتی که یک وسیله متفاوت است. شاید از نظر ظاهری شبیه به این وسیله باشد، اما خیلی نازک‌تر و تیز‌تر از این وسیله می‌باشو و به منظور بریدن گوشت بدون استخوان استفاده می‌شود.

حتما بخوانید: راهنمای خرید چاقو آشپزخانه

انواع‌ساطور از نظر نوع استفاده:

  1. ساطور آشپزخانه: کوچکترین نمونه این وسیله که بیشتر در آشپزخانه منازل استفاده می‌شود. توجه داشته باشید به علت اینکه استفاده از آن همیشگی نیست و ممکن است بعضی مواقع از آن استفاده شود، نیازی به خریداری کردن یک جنس خیلی گران نیست و یک جنس معمولی هم کار شما را انجام می‌دهد. این وسیله برای تکه کردن گوشت و شکستن استخوان در منزل مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. ساطور قصابی: این نمونه از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به نمونه آشپزخانه دارد، تنها تفاوت اصلی آن‌ها در اندازه است. مدل‌های قصابی از نظر اندازه اندکی بزرگتر هستند. اگر قصد خرید این مدل را دارید، پیشنهاد می‌کنم حتما بهترین جنس آن را خریداری کنید، زیرا بعد از چاقو قصابی مهم‌ترین وسیله کار شما به حساب می‌آید. علت بزرگ بودن اندازه این مدل قدرت بیشتر برای شکستن استخوان‌های بزرگتر مثل استخوان گوساله است.

انواع ساطور آشپزخانه:

  1. ساطور دسته چوبی: این نمونه جزو پرفروش‌ترین مدل‌های این وسیله محسوب می‌شود، زیرا دسته چوبی آن را خوش دست می‌کند. اگر ضربه خیلی سنگینی به استخوان وارد کنید، دست شما کمتر احساس ناراحتی می‌کند زیرا بیشتر ضربه را چوب دسته خنثی خواهد کرد. گوشت همیشه مقداری چربی دارد و دست شما را چرب کرده و باعث می‌شود دسته آن طول عمر بیشتری پیدا کند.
  2. ساطور دسته فلزی: شاید اگر بخواهیم یک نمونه جدید را به شما معرفی کنیم بدون شک همین مدل باشد. این نمونه به عنوان محکم‌ترین نوع این محصول شناخته می‌شود، زیرا دسته آن هرگز شکسته نخواهد شد. جنس دسته آن‌ها معمولا از فلز خود محصول است پس می‌توان نتیجه گرفت که خیلی مقاوم هستند. تنها ایرادی که به این مدل وارد می‌شود، این است که هنگام ضربه زدن به استخوان کف دست شما مقداری احساس ناراحتی می‌کند، زیرا ضربه ناشی از دسته خنثی نمی‌شود.
  3. ساطور دسته پلاستیکی: اگر به دنبال یک نمونه ارزان و کاربردی هستید، بدون شک همین مدل است. به علت داشتن دسته پلاستیکی قیمت آن‌ها اندکی از مدل‌های قبلی ارزان‌تر می‌باشد. شما نباید انتظار مقاومت خیلی زیاد از دسته این نمونه را داشته باشید. بعد از چند بار استفاده و وارد کردن ضربه‌های محکم دسته آن ترک برداشته و کارایی خود را از دست می‌دهد. البته این پایان کار نیست زیرا دسته آماده در بازار وجود دارد و شما می‌توانید دسته آن را به راحتی تعویض کرده و از آن استفاده کنید.
  4. ساطور هلالی: این نمونه از نظر شکل ظاهری با نمونه‌های قبلی کاملا متفاوت هستند. همان طور که از نام این مدل پیدا است از نظر ظاهری شباهت زیادی به هلال ماه دارند به همین علت به هلالی معروف شده‌اند. در انتهای هر قسمت یک دسته وجود دارد که باعث کارایی راحت‌تر محصول می‌شود. برخلاف نمونه‌های قبلی خیلی کمتر برای گوشت و استخوان استفاده می‌شوند. از این مدل بیشتر برای خرد کردن میوه و سبزیجات استفاده می‌شود.

بهترین مارک ساطور موجود در بازار:

شما هیچ وقت شخصی را پیدا نمی‌کنید که با اطمینان کامل یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک این محصول معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی وجود دارند که در این زمینه فعالیت می‌کنند. اگر شخصی چنین ادعایی را داشته باشد مطمئن باشید که این شخص تبلیغ یک محصول خاص را انجام می‌دهد. از انجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای ساطور موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

  • ساطور-وینر
  • ساطور-جی ‌فی ‌نی
  • ساطور-حیدری زنجان
  • ساطور-مادام کوکو
  • ساطور-کمپ
  • ساطور-فولاد احمد
  • ساطور-مصطفی
  • ساطور-کینگ گری
  • ساطور-باس
  • ساطور-کن ریکن

حتما بخوانید: راهنمای خرید کارد میوه خوری

نکات مهم هنگام خرید ساطور آشپزخانه:

  1. قیمت محصول: اگر کار شما به گونه‌ای است که با این وسیله زیاد سرو کار دارید، پیشنهاد می‌کنم قید مدل‌های خیلی ارزان را بزنید. زیرا کیفیت لازم را ندارند. اما اگر برای آشپزخانه می‌خواهید و ممکن است مدت زیادی از آن استفاده نکنید، بهتر است یک جنس باکیفیت با قیمت میان رده را خریداری کنید.
  2. نوع محصول: این وسیله هم مانند سایر لوازم مربوط به خانه و آشپزخانه انواع مختلفی دارد، که تفاوت اصلی بیشتر آن‌ها بیشتر در جنس دسته است. اگر یک نمونه ارزان می‌خواهید به شما توصیه می‌کنم دسته پلاستیکی و اگر به دنبال یک یک جنس محکم و گران هستید حتما نمونه دسته چوبی را انتخاب کنید. شاید یک نمونه پر فروش و میان رده که سال‌های سال برای شما کار کند، دسته چوبی باشد.
  3. جنس تیغه: بهترین فلز برای ساخت این وسیله فولاد ضد زنگ می‌باشد. زیرا مقاومت خیلی بالایی دارد، برخلاف چاقو که جنس استیل ضد زنگ کیفیت بالایی برای ساطور این قضیه صدق نمی‌کند و تیز بودن خیلی زیاد در الویت قرار ندارد و بیشتر مقاومت فلز است که اهمیت دارد. تیغه‌های این وسیله باید مقاومت زیادی داشته باشند که در برابر ضربه خم نشوند. فولاد علاوه بر تیز بودن در برابر خم شدن هم مقاومت زیادی دارد.
  4. وزن محصول: قدرت تخریب استخوان با این وسیله ارتباط مستقیمی با وزن محصول دارد. اگر استخوان‌های کوچک را قرار است با آن بشکنید بهتر است به دنبال یک مدل سبک وزن باشید. اما شکستن یک استخوان بزرگ و ضخیم با یک مدل سبک امکان پذیر نیست و به یک مدل سنگین نیاز دارید. البته این نکته را هم فراموش نکنید که کار کردن با یک مدل سنگین کار ساده‌ای نیست زیرا دست را زودتر خسته می‌کند.
  5. ضخامت تیغه: اگر به دنبال یک نمونه هستید که سالیان سال از آن استفاده کنید، بهتر است جنس‌هایی را خریداری کنید که ضخامت بالاتری دارند. زیرا با هر بار تیز شدن مقداری از ضخامت آن‌ها کم می‌شود. پس همیشه یک نمونه ضخیم طول عمر بیشتری دارد. از طرفی تیغه‌های نازک مقاومت زیادی در برابر ضربه ندارند و بر اثر ضربه کج می‌شوند. پس یک نمونه ضخیم از نظر مقاومت هم قوی‌تر می‌باشد.
  6. سوراخ آویز کردن: یک نکته مهم که شاید کمتر به آن توجه می‌شود، داشتن یک سوراخ روی تیغه یا دسته آن است که به وسیله آن می‌توانید با یک تکه نخ آن را روی دیوار یا کابینت نگهداری کنید. همواره یکی از مشکلاتی که دارندگان این وسیله با آن رو به رو هستند، نگهداری این وسیله می‌باشد. باید آن را در جایی نگهداری کنید که همیشه در دسترس باشد و برای استفاده از آن زمان زیادی را صرف پیدا کردن آن نکنید.

روش نگهداری از ساطور:

  • همیشه با توجه به اندازه ساطور به استخوان ضربه بزنید، اگر اندازه استخوان شما بزرگ است باید با یک نمونه بزرگ و سنگین به آن ضربه بزنید، زیرا ضربه زدن با نمونه سبک به استخوان بزرگ باعث خراب شدن آن می‌شود.
  • همیشه بعد از استفاده از این وسیله آن را به خوبی شستشو داده و با یک پارچه تمیز به خوبی خشک کنید، نمونه‌های آهنی دچار زنگ زدگی شده و نمونه‌های استیل هم لکه آب می‌زنند که به راحتی قابل پاک کردن نمی‌باشد.
  • برای تیز کردن این وسیله از تیزکن مخصوص آن استفاده کنید، زیرا استفاده از سنگ فرز اگر چه آن را به خوبی تیز می‌کند، باعث گرفته شدن آب فلز شده و مقاومت آن را کاهش می‌دهد.
  • اگر دسته آن چوبی است، نباید آن را شستشو دهید زیرا باعث آسیب دیدن دسته آن می‌شود. چربی گوشت طول عمر دسته چوبی را زیاد می‌کند، پس هیچ وقت نگران چرب بودن آن نباشید برای تمیز کردن آن را با یک پارچه خشک تمیز کنید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ساطور مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های ساطور ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ ساطور کد NB مدل ۰۵

ساطور کد NB مدل 05

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۱x6x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۴ گرم
  • جنس دسته
    چوب
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ساطور مدل صربستانی ۱۲

ساطور مدل صربستانی 12

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x14x28 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲۰ گرم
  • جنس دسته
    چوب
  • جنس بدنه
    استیل
  • کشور مبدا برند
    ایران

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ساطور مدل Z-2024

ساطور مدل Z-2024

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x9x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • جنس دسته
    چوب
  • جنس بدنه
    فولاد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ساطور وینر مدل NS-06 CLEAVER

ساطور وینر مدل NS-06 CLEAVER

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x2x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر توضیحات
    -فقط مخصوص برش گوشت و سبزی میباشد-تیغه وانادیوم اصل یا شناسه ۱.۴۱۱G-اصل WINNER آلمان-بسیار تیز و برنده-دسته و بدنه یک تکه و جدا نشدنی- این ساطور cleaver knife میباشد که کارد برش مخصوص سرآشپز میباشد -هرگز برای شکستن استخوان استفاده نشود بدلیل اینکه به تیغه برش اسیب وارد میکند .-برندگی بسیار عالی و دقیق

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ساطور آشپزخانه ایکیا مدل ۰۰۲۸۹۱۶۲ – VORDA

ساطور آشپزخانه ایکیا مدل 00289162 - VORDA

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲ × ۱۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    استیل
  • سایر توضیحات
    – طول :۳۲ سانتی متر – طول تیغه : ۱۸ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ساطور مدل مروارید زنجان کد ۰۰۵۵

ساطور مدل مروارید زنجان کد 0055

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹.۵x8x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    طول کلی ۲۹.۵ سانتیمترطول تیغه ۱۷ سانتیمترعرض تیغه ۸ سانتیمترضخامت تیغه ۳ میلیمتر
  • جنس دسته
    چوب
  • جنس بدنه
    استیل
  • سایر توضیحات
    دارای جعبه مقوایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ساطور حیدری مدل Z20

ساطور حیدری مدل Z20

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x10x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس دسته
    فلز
  • جنس بدنه
    فولاد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ساطور حیدری مدل صربستانی

ساطور حیدری مدل صربستانی

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۶x7x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۳۰ گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    ۲۶×۷×۲
  • جنس دسته
    چوب
  • جنس بدنه
    فولاد
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    ساطور صربستانی حیدری مناسب آشپزی در طبیعت خورد کردن انواع سبزیجات ؛ پیاز ، سیب زمینی و…

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ساطور آشپزخانه لیجیاچنگ مدل ۳۵۵۶

ساطور آشپزخانه لیجیاچنگ مدل 3556

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x9x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۵ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل
  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایر توضیحات
    تیغه استیل استنلیس ۱۸/۱۰کیفیت ساخت بالاساخت کشور چینتیغه تیز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ساطور وینر مدل N-06

ساطور وینر مدل N-06

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x7x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر توضیحات
    -فقط مخصوص برش گوشت و سبزی میباشد-تیغه وانادیوم اصل یا شناسه ۱.۴۱۱G-اصل WINNER آلمان-بسیار تیز و برنده-دسته و بدنه یک تکه و جدا نشدنی- این ساطور cleaver knife میباشد که کارد برش مخصوص سرآشپز میباشد -هرگز برای شکستن استخوان استفاده نشود بدلیل اسیب به تیغه که مخصوص برشهای عالی و فوق العاده میباشد-ضریب تیزی: ۱۲ (بسیار تیز)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ساطور آشپزخانه کد NB

ساطور آشپزخانه کد NB

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x7x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵ گرم
  • جنس دسته
    چوب
  • جنس بدنه
    فلز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ساطور وینر کد W.N.01G

ساطور وینر کد W.N.01G

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۲x2x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر توضیحات
    – ساطور مدل CLEAVER سایزی بین ساطور قصابی و چاقوی بزرگ- بسیار خوش دست و کارآمد- ساطور CLEAVER مخصوس سرآشپزهای حرفه‌ای جهان- ساطور فقط مخصوص برش بوده و برای شکستن استخوان نیست.- تیغه وانادیوم اصل با شناسه ۱.۴۱۱G- اصل WINNER آلمان- بسیار تیز و برنده- دارای دسته و بدنه یک تکه و جدا نشدنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ساطور ایکیا مدل vorda244

ساطور ایکیا مدل vorda244

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x5x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • جنس دسته
    پلاستیک
  • جنس بدنه
    استیل
  • کشور مبدا برند
    سوئد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ساطور آشپزخانه مدل D-1

ساطور آشپزخانه مدل D-1

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x8x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    – طول تیغه: ۱۸ سانتی‌متر- طول دسته: ۱۳ سانتی‌متر
  • جنس دسته
    چوب
  • جنس بدنه
    استیل ضدزنگ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ساطور وینر مدل CLEAVER 0411

ساطور وینر مدل CLEAVER 0411

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۸x2x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر توضیحات
    -ساطور مدل CLEAVER سایزی هست بین ساطور قصابی و چاقوی بزرگ و بسیار خوش دست و کارآمد-ساطور CLEAVER مخصوس سرآشپز حرفه ای جهان – ساطور مخصوص برش گوشت و سبزی-تیغه وانادیوم اصل یا شناسه ۱.۴۱۱G-اصل WINNER آلمان-بسیار تیز و برنده-دسته و بدنه یک تکه و جدا نشدنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ساطور وینر کد W.G.141

ساطور وینر کد W.G.141

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x1x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر توضیحات
    -فقط مخصوص برش گوشت و سبزی میباشد-تیغه وانادیوم اصل یا شناسه ۱.۴۱۱G-اصل WINNER آلمان-بسیار تیز و برنده-دسته و بدنه یک تکه و جدا نشدنی- این ساطور cleaver knife میباشد که کارد برش مخصوص سرآشپز میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ساطور آشپزخانه کد ۸۲۴۴

ساطور آشپزخانه کد 8244

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶*۶*۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰ گرم
  • جنس دسته
    چوب
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ساطور وینر مدل ۰۱

ساطور وینر مدل 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x3x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    فولاد ضدزنگ
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر توضیحات
    -ساطور مخصوص خرد کردن سبزی و گوشت -اصل WINNER -بسیار تیز و برنده -دسته و بدنه یک تکه و جدا نشدنی-توجه نمایید که این ساطور مخصوص برش میباشد -برای شکستن استخوان مناسب نمیباشد و باعث اسیب به تیغه بسیار تیز چاقو میشود-ساطور برش اصلی مناسب سرآشپزها

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ساطور وینر کد GG.S.7

ساطور وینر کد GG.S.7

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۵x2x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • جنس دسته
    استیل
  • جنس بدنه
    استیل
  • کشور مبدا برند
    آلمان
  • سایر توضیحات
    مخصوص برش گوشت و سبزی.-تیغه وانادیوم اصل یا شناسه ۱.۴۱۱G-اصل WINNER آلمان-بسیار تیز و برنده-دسته و بدنه یک تکه و جدا نشدنی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ساطور آشپزخانه مدل STAR

ساطور آشپزخانه مدل STAR

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۲x7x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۵ گرم
  • جنس دسته
    چوب
  • جنس بدنه
    استیل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ساطور ترامونتینا مدل ۲۲۲۳۴۱۰۶

ساطور ترامونتینا مدل 22234106

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۵x8x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶۲۰ گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    یک ساطور با کیفیت تیم فوتبال برزیل . یک ساطور برای یک عمر
  • جنس دسته
    چوب
  • جنس بدنه
    استیل ضدزنگ
  • کشور مبدا برند
    برزیل
  • سایر توضیحات
    جنس دسته از جنس چوب طبیعی با ۳ پرچ محکم با تیغه .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ساطور مدل Tomahawok

ساطور مدل Tomahawok

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x9x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲۰ گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    طول ۲۹سانتیمترطول تیغه۱۹ سانتیمتر
  • جنس دسته
    چوب
  • جنس بدنه
    فولاد
  • اقلام همراه
    غلاف از جنس چرم طبیعی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ساطور مدل مروارید زنجان

ساطور مدل مروارید زنجان

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x8x2.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • سایر توضیحات ابعاد
    طول کلی ۳۰ سانتیمتر طول تیغه ۱۸ سانتیمترعرض تیغه ۸ سانتیمترضخامت تیغه ۴ میلیمتر
  • جنس دسته
    چوب
  • جنس بدنه
    استیل
  • سایر توضیحات
    دارای جعبه مقوایی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ساطور در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید آچار لوله گیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا