لوازم ورزشیملزومات گردش و سفر

زیرانداز یوگا، راهنمای خرید انواع زیر انداز ورزشی(مت) راحت و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید زیرانداز یوگا باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

انجام هر رشته ورزشی نیاز به یک سری لوازم و تجهیزات دارد، زیرانداز یوگا هم یکی از وسایل مهم و ضروری در ورزش یوگا است. یوگا یک ورزش با تمرکز بالا می‌باشد که به صورت نشسته روی زمین انجام می‌شود. برای نشستن راحت روی زمین شما نیاز به یک مت یا زیرانداز یوگا دارید. پیشنهاد می‌کنم اگر دچار درد کمر و زانو هستید و با نشستن روی زمین احساس ناراحتی می‌کنید، حتما به سراغ یک زیرانداز یوگا نرم و راحت بروید که از ضخامت بیشتری برخوردار باشد. هر چه ضخامت زیرانداز مورد نظر شما کمتر باشد، شما بیشتر احساس ناراحتی می‌کنید. البته این موضوع در مورد حرکات نشسته روی زمین صدق می‌کند و برای انجام حرکات یوگا به صورت ایستاده شما نیاز به یک زیرانداز یوگا با ضخامت کمتر دارید. اما برای انجام حرکات ورزشی به صورت نشسته باید از یک زیرانداز یوگا با ضخامت بالا استفاده کنید.

زیرانداز یوگا را می‌توانید هم در منزل و هم در نقاط خارج از منزل مثل باشگاه ورزشی و پارک استفاده کنید. شما هنگام خرید زیرانداز علاوه بر وزن خود باید به قد هم توجه کنید، زیرا طول یک زیرانداز یوگا استاندارد چیزی در حدود یک متر و هفتاد سانتی‌متر می‌باشد. پس اگر قد شما بیشتر از این اندازه است باید به سراغ مدل‌هایی بروید که طول آن‌ها بیشتر از این مقدار می‌باشد. در زمان‌های گذشته زیرانداز یوگا تنها از یک جنس آن هم PVC ساخته می‌شد که رنگ آن‌ها فقط محدود به آبی و بنفش بود. اما امروزه این وسیله از جنس فوم و از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تهیه می‌شود. زیرانداز یوگا از مواد مختلفی ساخته می‌شوند که برخی از آن‌ها سرطان زا بوده و برای سلامتی مناسب نیستند. مت ورزشی برای جلوگیری از کثیف شدن روی زمین استفاده می‌شود. پس نباید با خرید یک جنس نامرغوب سلامت خود را به خطر بیاندازید‌.

اگر شما هم از علاقه‌مندان به ورزش یوگا هستید و قصد دارید برای خود یک زیرانداز یوگا خریداری کنید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ورزشی به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع زیرانداز یوگا آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید زیرانداز یوگا باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

مت یا زیر انداز یوگا چیست و چه کاربردی دارد؟

زیر انداز یوگا نوعی پارچه، پلاستیک یا فوم ترم و راحت است که به منظور نشستن روی زمین برای انجام فعالیت‌های ورزشی یوگا بدون کثیف شدن لباس مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع از این وسیله می‌توان علاوه بر ورزش یوگا در سایر رشته‌های ورزشی مانند: ژیمناستیک و بدنسازی هم استفاده کرد. تفاوت اصلی من ورزشی با سایر زیراندازها در جنس آن می‌باشد. همچنین این زیرانداز به گونه‌ای طراحی می‌شود که به خوبی روی زمین می‌چسبد و لیز نمی‌خورد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید ساک ورزشی

انواع زیر انداز یوگا از نظر جنس:

  1. زیر انداز یوگا PVC: این مدل زیرانداز از جنس پلاستیک ساخته می‌شود و تقریبا قدیمی‌ترین نمونه من ورزشی است. تنوع رنگ در این مدل خیلی زیاد نیست و معمولا در رنگ‌های آبی و بنفش دیده می‌شوند. قیمت این زیرانداز نسبت به مدل‌های دیگر ارزان‌تر بوده و از ارزش خرید بالایی برخوردار است.
  2. زیر انداز یوگا فوم: فوم یک ماده نرم و راحت است که معمولا برای ساخت زیراندازهای ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قبل از اختراع فوم زیراندازهای ورزشی زیاد نرم نبودند و رنگ‌های آن‌ها به آبی و بنفش محدود می‌شد. اما امروزه با اختراع فوم از نظر رنگ بندی زیراندازها محدود به این دو رنگ نمی‌شوند و در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شوند، بنابراین اگر رنگ زیر انداز برای شما اهمیت دارد رنگ دلخواه خود را می‌توانید از جنس فوم انتخاب کنید.
  3. زیر انداز یوگا حوله‌ای: فوم و پلاستیک دو ماده شیمیایی هستند که ممکن است در بدن بعضی افراد حساسیت ایجاد کنند. اگر بدن شما هم به این دو ماده حساسیت دارد، پیشنهاد می‌کنم حتما زیراندازهای حوله‌ای را انتخاب کنید. حوله یک پارچه نرم و لطیف است که شباهت زیادی به پارچه مخمل دارد با این تفاوت که ضخامت بیشتری دارد. به دلیل استفاده از الیاف طبیعی پنبه در ساخت این پارچه حساسیت ایجاد نمی‌کند.

انواع مدل‌های زیر انداز یوگا:

  1. زیراندازهای یوگا ۳ میلی‌متری: ارتفاع این زیر اندازها ۴ میلی‌متر است که می‌توان آن را نازک‌ترین نمونه زیرانداز ورزشی دانست. این مدل بیشتر برای فعالیت‌های ورزشی به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می‌گیرد، زیرا شما با آن حفظ تعادل بهتری خواهید داشت.
  2. زیراندازهای یوگا ۴ میلی متری: بعد از نمونه ۳ میلی‌متری نازک‌ترین زیر انداز یوگا به حساب می‌آیند و برای فعالیت‌های ورزشی به صورت ایستاده استفاده می‌شوند. در واقع دو نمونه ۳ ۴ میلی‌متری بهترین نوع زیرانداز برای انجام فعالیت‌های ایستاده به حساب می‌آیند. البته لازم به ذکر است که این دو مدل اصلا برای حرکات نشسته مناسب نیستند، زیرا خیلی خشک بوده و نرم و راحت نیستند.
  3. زیراندازهای یوگا ۵ میلی‌متری: ضخامت این مدل از زیر انداز ۵ میلی متر می‌باشد، یعنی یک میلی‌متر ضخیم‌تر از نمونه قبلی که باز هم برای انجام فعالیت‌های ورزشی به صورت ایستاده مناسب هستند. زیرا به علت ضخامت کم برای نشستن چندان راحت نیستند. برای انجام فعالیت‌های ورزشی به صورت نشسته پیشنهاد می‌کنم، حتما نمونه‌های ضخیم‌تر را استفاده کنید.
  4. زیراندازهای یوگا ۶ میلی متری: ضخامت این مدل زیرانداز یک میلی‌متر از نمونه ۵ میلی‌متر و دو میلی‌متر از نمونه ۴ میلی‌متری ضخیم‌تر است. پس نباید انتظار تغییر چندان خاصی در این مدل باشید. تنها تفاوت این مدل با نمونه قبلی در نرمی و راحتی بیشتر آن است. بنابراین برای حس کردن این موضوع باید هر سه مدل را داشته باشید و در کنار هم تست کنید تا متوجه میزان راحتی آن شوید.
  5. زیراندازهای یوگا ۸ میلی‌متری: نازک‌ترین نمونه زیرانداز مخصوص حرکات نشسته به حساب می‌آید که با آن‌ها می‌توان حرکات ایستاده را هم انجام داد. در واقع اگر به دنبال زیر اندازی هستید که علاوه بر انجام حرکات به صورت نشسته حرکات به صورت ایستاده را هم بتوانید با آن انجام دهید، بدون شک نمونه ۸ میلی‌متری است. البته نباید انتظار داشته باشید که در حالت نشسته خیلی نرم و راحت باشند.
  6. زیراندازهای یوگا ۱۰ میلی‌متری: در واقع یکی از استانداردترین نمونه‌های زیراندازهای یوگا به حساب می‌آیند، زیرا در حالت نشسته راحت هستند و خیلی سفت نیستند. البته نرمی آن‌ها به اندازه‌ای نیست که مانع از انجام دادن فعالیت‌های ورزشی به صورت ایستاده شود. پس اگر بیشتر از حرکات ورزشی به صورت نشسته استفاده می‌کنید به شما نمونه ۱۰ میلی‌متری را پیشنهاد می‌کنیم.
  7. زیراندازهای یوگا ۲۰ میلی‌متری: اگر به دنبال یک زیرانداز خیلی نرم و راحت هستید که برای انجام حرکات ورزشی به صورت نشسته از آن استفاده کنید، به طور قطع نمونه ۲۰ میلی‌متری می‌باشند. ضخامت این مدل از نمونه قبلی ۱۰ میلی‌متر بیشتر است که انجام فعالیت‌های ورزشی به صورت ایستاده را با چالش مواجه می‌کند. زیرا حالت فنری دارند و حفظ تعادل در حالت ایستاده با آن‌ها کار آسانی نیست.
  8. زیراندازهای یوگا ۳ سانتی‌متری: یکی از ضخیم‌ترین مدل‌های زیر انداز می‌باشد که تنها مخصوص انجام حرکات نشسته هستند و بهترین قهرمان‌های جهان هم در حالت ایستاده روی آن تعادل لازم را ندارند چه برسد به انجام حرکات ایستاده، پس اگر شما دچار ناراحتی در قسمت کمر و زانو هستید، پیشنهاد می‌کنم، حتما نمونه ۳ سانتی‌متری را خریداری کنید، زیرا خیلی نرم و راحت هستند و درد ناحیه کمر و زانو را در شما کاهش می‌دهند.

بهترین مارک زیرانداز یوگا:

شاید بتوان یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا را انتخاب یک برند به عنوان بهترین مارک زیر انداز یوگا دانست. زیرا یک کار غیر ممکن است چون برند‌های باکیفیت زیادی در زمینه تولید این وسیله فعالیت می‌کنند و معرفی یک برند خاص بی‌انصافی در حق سایر تولید کننده‌ها است و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برند‌های زیر انداز یوگا را به شما معرفی می‌کنیم.

  • زیر انداز یوگا نینجا
  • زیر انداز یوگا آذیموس
  • زیر انداز یوگا اس کی ال زد
  • زیر انداز یوگا فوردی پرو
  • زیر انداز یوگا بابل کارپت
  • زیر انداز یوگا وکس اسپورت
  • زیر انداز یوگا اکو فرندلی

حتما بخوانید: راهنمای خرید توپ تناسب اندام

نکات مهم هنگام خرید زیرانداز یوگا:

  1. قیمت زیرانداز: قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد، بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید زیرانداز مشخص کنید. با مشخص شدن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و مقداری کار خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. ضخامت زیر انداز: زیر انداز با توجه به سبک رشته ورزشی وزن و قد ورزشکار در ضخامت‌های مختلف ساخته می‌شود. اگر بیشتر حرکات ورزشی شما با حالت ایستاده انجام می‌شوند باید به سراغ مدل‌هایی بروید که نازک تر می‌باشند، زیرا شخص تعادل بیشتری روی آن‌ها دارد. ولی اگر سبک ورزشی شما بیشتر نشسته‌ است زیراندازهای ضخیم مناسب‌تر می‌باشند.
  3. وزن زیرانداز: با توجه به جنسی که زیرانداز با آن ساخته می‌شود، وزن آن‌ها متفاوت است. در مجموع زیراندازهای سبک بهتر هستند، زیرا جا‌به‌جایی و شستن آن‌ها ساده‌تر می‌باشد. اما اگر شما زیر انداز را در جای ثابتی استفاده می‌کنید و نیاز به جا‌به‌جا کردن آن ندارید وزن زیر انداز اهمیت زیادی ندارد. در هر حال انتخاب با خود شما است که زیرانداز سبک بخرید یا سنگین.
  4. جنس زیر انداز: زیر انداز یوگا با جنس‌های مختلفی ساخته می‌شود. اما سه مورد که از همه معروف‌تر هستند و بیشتر استفاده می‌شوند را به شما معرفی می‌کنیم. زیر انداز پی وی سی یا همان پلاستیک، زیر انداز فوم و زیر انداز حوله‌ای که دو نمونه اول از الیاف مصنوعی ساخته می‌شوند و ممکن است حساسیت ایجاد کنند اما نمونه حوله‌ای از الیاف طبیعی ساخته می‌شود و حساسیت ایجاد نمی‌کند.
  5. سموم سرطانزا: برخی از زیرانداز‌های ارزان قیمت از یک ماده شیمیایی سمی و سرطانزا ساخته می‌شوند که بعد از استفاده طولانی مدت شما را به بیماری سرطان مبتلا می‌کنند. پس اگر به سلامت خود و اطرافیان خود اهمیت می‌دهید، پیشنهاد می‌کنم زیر اندازهای ارزان قیمت را خریداری نکنید، زیرا سمی و سرطانزا هستند و با استفاده از آن‌ها ممکن است به بیماری سرطان مبتلا شده و جان خود را از دست بدهید.
  6. برند محصول: همیشه به سراغ برندهای معروف و شناخته شده بازار بروید، این محصولات معمولا کیفیت بالایی دارند و به قول معروف امتحان خود را پس داده‌اند. تجربه هم ثابت کرده تا زمانی که یک جنس معروف و شناخته شده وجود دارد، نباید به سراغ برند‌های ناشناخته بروید، زیرا معمولا این محصولات از کیفیت لازم برخوردار نیستند و با خرید آن‌ها وقت و بودجه خود را هدر می‌دهید.

روش نگهداری از زیرانداز یوگا:

  • همیشه زیرانداز خود را در جاهای صاف پهن کنید، پهن کردن زیر انداز در جاهای ناهموار که دارای سنگ ریزه هستند، اصلا پیشنهاد نمی‌شود.
  • تا حد امکان زیر انداز خود را در سایه نگهداری کنید، قرار دادن زیر انداز در مقابل نور شدید خورشید باعث تغییر رنگ و پوسیدگی آن می شود.
  • این وسیله را دور از دسترس کودکان قرار دهید، زیرا ممکن است با مداد آن را خط خطی و پاره کنند
  • این تشک یا زیرانداز معمولا از مواد نفتی ساخته می‌شود، بنابراین شما باید آن را دور از نفت و بنزین و هر ماده‌ای که پلاستیک را در خود حل می‌کند قرار دهید.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید زیرانداز یوگا مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه زیرانداز یوگا ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ زیرانداز یوگا کد ۱۱۱۱۲۰ ضخامت ۷ میلی متر

زیرانداز یوگا کد 111120 ضخامت 7 میلی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۷ × ۶۰ × ۱۷۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۶۵ گرم
  • ضخامت
    ۰.۷ میلی‌متر
  • جنس
    فوم فشرده
  • توضیح کاور
    دارد
  • سایر توضیحات
    – ضدلغزش – دارای بند برای حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ زیرانداز یوگا ژونگای مدل Mat ضخامت ۸ میلی متر

زیرانداز یوگا ژونگای مدل Mat ضخامت 8 میلی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۱ × ۱۷۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • ضخامت
    ۰.۸ میلی‌متر
  • جنس
    فوم PVC
  • توضیح کاور
    دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ زیر انداز یوگا کد Fox-8 ضخامت ۶ میلی متر به همراه کاور

زیر انداز یوگا کد Fox-8 ضخامت 6 میلی متر به همراه کاور

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x60x0.6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • ضخامت
    ۶ میلی‌متر
  • جنس
    فوم قابل انعطاف
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • اقلام همراه
    کاور
  • توضیح کاور
    دارد
  • اقلام همراه
    دارای کاور بند دار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ زیر انداز یوگا مدل MD3-AS9325 ضخامت ۶ میلی متر

زیر انداز یوگا مدل MD3-AS9325 ضخامت 6 میلی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۶x57x164 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ گرم
  • ضخامت
    ۶ میلی‌متر
  • جنس
    فوم فشرده
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    رنگ: سبز، یاسیابعاد: ۰.۶x57x164 سانتی‌مترضخامت: ۶ میلی‌مترجنس: فوم فشردهدارای ساک برای حمل آسانبسیار سبک و راحت در جابه جایی با قابلیت عدم سر خوردن روی سنگ و سرامیک و پارکتمناسب برای ورزش‌های هوازی (یوگا، ایروبیک، پیلاتکس و تی آر ایکس)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ زیرانداز یوگا آذیموس مدل Rainbow

زیرانداز یوگا آذیموس مدل Rainbow

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۳ × ۶۱ × ۰.۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۱۸ گرم
  • ضخامت
    ۶ میلی‌متر
  • جنس
    فوم PVC
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • توضیح کاور
    دارد
  • سایر توضیحات
    – بدون عطر و کاراید- قابل بازیافت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ زیر انداز یوگا مدل GH4875 ضخامت ۹ میلی متر

زیر انداز یوگا  مدل GH4875 ضخامت 9 میلی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۱×۰.۹×۱۸۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • ضخامت
    ۹ میلی‌متر
  • جنس
    فوم فشرده
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • اقلام همراه
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ زیر انداز یوگا مدل Razor کد ۲ ضخامت ۶ میلی متر به همراه کاور

زیر انداز یوگا مدل Razor کد 2 ضخامت 6 میلی متر به همراه کاور

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۶x60x170 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • ضخامت
    ۶ میلی‌متر
  • جنس
    فوم قابل انعطاف
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • توضیح کاور
    دارد
  • اقلام همراه
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ زیرانداز یوگا پاندا مت مدل ABRANGI ضخامت ۸ میلی متر

زیرانداز یوگا پاندا مت مدل ABRANGI ضخامت 8 میلی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x59x0.8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • ضخامت
    ۸ میلی‌متر
  • جنس
    فوم قابل انعطاف
  • اقلام همراه
    کاور
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    مت ها مدل آبرنگی هستند

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ زیر انداز یوگا مدل n.f ضخامت ۱۷۰ میلی متر

زیر انداز یوگا مدل n.f ضخامت 170 میلی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰.۵۸.۰۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • ضخامت
    ۰.۶ میلی‌متر
  • جنس
    فوم EVA
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • اقلام همراه
    کاور
  • توضیح کاور
    بند دار قابل شست وشو
  • اقلام همراه
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ زیرانداز یوگا مدل TRO4784 ضخامت ۸ میلی متر

زیرانداز یوگا مدل TRO4784 ضخامت 8 میلی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۱×۰.۸×۱۸۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • ضخامت
    ۰.۸ میلی‌متر
  • جنس
    فوم فشرده
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • اقلام همراه
    کیف
  • توضیح کاور
    دارای بند آویز و زیپ دار
  • اقلام همراه
    کیف با بند آویز
  • سایر توضیحات
    ضخامت مت ۸ میل تنوع رنگ بالا و کیفیت عالی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ زیرانداز یوگا مت مدل اکو ضخامت ۸ میلی متر

زیرانداز یوگا مت مدل اکو ضخامت 8 میلی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۳x61x2 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • ضخامت
    ۸ میلی‌متر
  • جنس
    فوم قابل انعطاف
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • توضیح کاور
    دارای بند با قابل تنظیم
  • سایر توضیحات
    جنس ۱۰۰درصد TPE درجه یکبسیار سبکضد لغزشدوام بسیار زیادمقاوم در برابر پارگیبدون PVC، بدون لاتکس و غیر سمیدوستدار محیط زیستشستشوی آسانضد آبغیر قابل اشتعال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ زیرانداز یوگا مدل D12 ضخامت ۸ میلی متر

 زیرانداز یوگا مدل D12 ضخامت 8 میلی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۰x59x0.8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۱۹ گرم
  • ضخامت
    ۸ میلی‌متر
  • جنس
    فوم فشرده
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • توضیح کاور
    دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ زیر انداز یوگا مدل Razor کد ۳ ضخامت ۶ میلی متر به همراه کاور

زیر انداز یوگا مدل Razor کد 3 ضخامت 6 میلی متر به همراه کاور

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۶x60x170 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • ضخامت
    ۶ میلی‌متر
  • جنس
    فوم قابل انعطاف
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • توضیح کاور
    دارد
  • اقلام همراه
    کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ زیرانداز یوگا شیرو مدل Eco Friendly ضخامت ۶ میلی متر

زیرانداز یوگا شیرو مدل Eco Friendly ضخامت 6 میلی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۱ × ۱۸۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • ضخامت
    ۶ میلی‌متر
  • جنس
    فوم قابل انعطاف
  • توضیح کاور
    دارد
  • سایر توضیحات
    – یک بند قابل تنظیم روی کاور برای حمل آسان آن- سبک – جنس از TPE

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ زیرانداز یوگا وکس اسپورت کد ۸۹۰ ضخامت ۱۰ میلی متر

زیرانداز یوگا وکس اسپورت کد 890 ضخامت 10 میلی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۲x60x1 سانتی‌متر
  • ضخامت
    ۱۰ میلی‌متر
  • جنس
    فوم قابل انعطاف
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • توضیح کاور
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ زیر انداز یوگا جورکس مدل PVC.173.61 ضخامت ۴ میلی متر

زیر انداز یوگا جورکس مدل PVC.173.61 ضخامت 4 میلی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۰.۴x61x173 سانتی‌متر
  • وزن
    ۹۵۰ گرم
  • ضخامت
    ۴ میلی‌متر
  • جنس
    فوم PVC
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    ابعاد ۰.۴x61x173دارای کاورجنس PVC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ زیرانداز یوگا پاندا مت مدل point ضخامت ۸ میلی متر

زیرانداز یوگا پاندا مت مدل point ضخامت 8 میلی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۹x59x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • ضخامت
    ۸ میلی‌متر
  • جنس
    فوم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • سایر توضیحات
    نرمبرند پاندا متکش دور مت ممکن است به رنگ مشکی باشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ زیرانداز یوگا آذیموس مدل TPE- دو رنگ

زیرانداز یوگا آذیموس مدل TPE- دو رنگ

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۳x61x1 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۴۱۸ گرم
  • ضخامت
    ۶ میلی‌متر
  • جنس
    TPE
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • توضیح کاور
    دارد
  • سایر توضیحات
    – بدون عطر و کاراید- قابل بازیافت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ زیر انداز یوگا مدل TPE ضخامت ۶ میلی متر

زیر انداز یوگا مدل TPE ضخامت 6 میلی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۱×۰.۶×۱۸۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰۰۰ گرم
  • ضخامت
    .۶ میلی‌متر
  • جنس
    TPE
  • توضیح کاور
    بند کوله ای بدون کاور
  • سایر توضیحات
    بدون عطر و کاراید قابل بازیافت قابلیت شستشو دولایه با کیفیت بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ زیرانداز یوگا مت مدل ECO FRIENDLY ضخامت ۸ میلیمتر

زیرانداز یوگا مت مدل ECO FRIENDLY ضخامت 8 میلیمتر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۷*۶۰*۸ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • ضخامت
    ۸ میلی‌متر
  • جنس
    فوم PVC
  • توضیح کاور
    ندارد
  • سایر توضیحات
    جنس : PVC ، ۱۰۰% LATEXدرجه کیفی : اورجینالضخامت مت : ۸ میلی مترابعاد مت : ۱۷۸ سانتی متر طول در ۶۰ سانتی متر عرضبه حالت اولیه خود بر می گردد با استفاده و کشیده شدنمانع از لیز خوردن افراد با داشتن برامدگی ثابت ماندن شکل با استفاده ی طولانی بسیار سبک و راحت در جابه جاییدارای ساختار و کیفیت عالیدارای طول عمر بالا و مفیددارای ابعاد مناسب و قابلیت حمل آسان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ زیرانداز یوگا مدل VG 2120

زیرانداز یوگا مدل VG 2120

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x60x0.6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ زیر انداز یوگا مدل الکس ضخامت ۶ میلی متر

زیر انداز یوگا مدل الکس ضخامت 6 میلی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۱ سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • ضخامت
    ۶ میلی‌متر
  • جنس
    TPE
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • اقلام همراه
    کاور
  • توضیح کاور
    کاور به رنگ طوسی روشن
  • اقلام همراه
    کاور به رنگ طوسی روشن
  • سایر توضیحات
    این مت در ۴ رنگ آبی روشن، صورتی، بنفش ، سرمه ای ارایه میشود و کفی همه انها به رنگ مشکی میباشد و همراه با کاور طوسی ارایه میشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ زیرانداز یوگا بابل کارپت مدل T1 ضخامت ۶ میلی متر

زیرانداز یوگا بابل کارپت مدل T1 ضخامت 6 میلی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۲۰x60x0.6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۰۰ گرم
  • ضخامت
    ۶ میلی‌متر
  • جنس
    پارچه و فوم پلیمری
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • توضیح کاور
    ندارد
  • سایر توضیحات
    با قابلیت عدم سر خوردن روی سنگ و سرامیک و پارکتمناسب برای ورزش های هوازی (یوگا، پیلاتکس و تی آر ایکس)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ زیرانداز یوگا پاندا مت کد ۸ ضخامت ۸ میلی متر

زیرانداز یوگا پاندا مت کد 8 ضخامت 8 میلی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷۰x59x0.6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • ضخامت
    ۶ میلی‌متر
  • جنس
    فوم قابل انعطاف
  • اقلام همراه
    کاور
  • توضیح کاور
    قابل شستشو
  • سایر توضیحات
    دارای کاور

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ زیرانداز یوگا مدل حوله ای

زیرانداز یوگا مدل حوله ای

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸۳×۶۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۹۰ گرم
  • ضخامت
    ۴ میلی‌متر
  • جنس
    الیاف مصنوعی
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • توضیح کاور
    دارد
  • سایر توضیحات
    – جنس پارچه از الیاف مصنوعی – مناسب برای ورزش یوگا – دارای کیف – وزن بسته‌بندی ۵۰۸ گرم – ابعاد بسته‌بندی ۱۲.۵×۱۲.۵×۲۶ سانتی‌متر- – دارای ساختار حوله‌ای برای جذب مناسب رطوبت سطح پوست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ زیر انداز یوگا پاندا مت مدل ABRANG-160 ضخامت ۸ میلی متر

زیر انداز یوگا پاندا مت مدل ABRANG-160 ضخامت 8 میلی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶۰x59x0.8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • ضخامت
    ۸ میلی‌متر
  • جنس
    فوم
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • اقلام همراه
    کیف
  • توضیح کاور
    قابل شستشو و ضخیم
  • اقلام همراه
    کیف حمل زیرانداز
  • سایر توضیحات
    برند پاندا متدارای کیف قابل حمل ضخیم کش دور مت ممکن است به رنگ سفید باشدترکیب رنگ ها به صورت ترکیب رنگ مشکی و دیگر رنگ انتخابی ست

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ زیرانداز یوگا مدل پروانه

زیرانداز یوگا مدل پروانه

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۳ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • ضخامت
    ۸ میلی‌متر
  • جنس
    فوم EVA
  • اقلام همراه
    بست
  • توضیح کاور
    ندارد
  • اقلام همراه
    ندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ زیرانداز یوگا پاندا مت مدل TPE-PAN0.6 ضخامت ۰.۶ میلی متر

زیرانداز یوگا پاندا مت مدل TPE-PAN0.6 ضخامت 0.6 میلی متر

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰×۰.۶×۱۸۰ سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • جنس
    TPE
  • ویژگی‌های نظافتی
    قابلیت شست‌وشو
  • اقلام همراه
    کاور
  • توضیح کاور
    قابل شستشو
  • اقلام همراه
    کاور
  • سایر توضیحات
    دارای کاورباندل شرکت پاندا مت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید زیرانداز یوگا در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید جوراب مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا