سرگرمی و آموزشی

ربات کنترلی، راهنمای خرید انواع ربات اسباب بازی کنترلی انسان نمای ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید ربات کنترلی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از اسباب بازی‌های مورد علاقه کودکان ربات کنترلی می‌باشد. ربات‌ها در واقع ماشین‌های الکترونیکی هستند که شبیه به انسان ساخته می‌شوند و سازندگان آن‌ها در تلاش هستند تا اعمال و رفتار این ماشین‌ها را به انسان نزدیک کنند. ربات کنترلی همان طور که از نامش پیداست یک ربات می‌باشد که به وسیله یک ریموت کنترل از راه دور کنترل می‌شود. دارای باتری‌های قابل شارژ ظرفیت بالا می‌باشند که قادر به نگهداری شارژ در مدت زمان طولانی هستند. ربات کنترلی یک اسباب بازی لاکچری برای کودک شما به حساب می‌آید، زیرا کمتر خانواده‌ای برای کودک خود ربات خریداری می‌کند. پس اگر به دنبال یک هدیه تولید ارزشمند برای کودک خود هستید به شما توصیه می‌کنم حتما یک ربات کنترلی خریداری کنید. زیرا یک هدیه خاص و ارزشمند برای کودک شما می‌باشد. شما حتی می‌توانید این اسباب بازی را به عنوان پاداش یک موفقیت برای کودک خود در نظر بگیرید و کودک خود را در مسیر موفقیت قرار دهید.

ربات کنترلی یک وسیله الکترونیکی با هوش مصنوعی به حساب می‌آید و تقریبا تمام فرمان‌هایی را که از قبل برای آن برنامه ریزی شده است را تک تک به نمایش می‌گذارد. این ربات‌ها معمولا دارای تعدادی سنسور می‌باشند که ربات به وسیله این سنسور‌ها مسیر خود و مانع‌هایی که در سر راهش قرار دارد را شناسایی کرده و بدون برخورد با آن‌ها به راه خود ادامه می‌دهد. ربات کنترلی یک اسباب بازی حرفه‌ای و جدید به حساب می‌آید، چیزی که تا چند سال پیش وجود نداشت و به لطف پیشرفت صنعت الکترونیک وارد صنعت اسباب بازی شد. در بسیاری از کشورهای جهان کارخانه‌ها به جای نیروی انسانی از ربات استفاده می‌کنند. زیرا وظیفه خود را بدون اشتباه و با سرعت بیشتر از انسان انجام می‌دهند. شاید در آینده جنگ تن به تن وجود نداشته باشد و به جای تلفات نیروی انسانی ربات‌های کنترلی به میدان جنگ فرستاده شده و از دور به وسیله انسان‌ها کنترل شوند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به کودک خود اهمیت می‌دهید و قصد خرید ربات کنترلی را برای کودک خود دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این اسباب بازی ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع ربات کنترلی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید ربات کنترلی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

ربات‌کنترلی اسباب بازی چیست؟

ربات‌ها موجودات الکترونیکی هستند که بسیار شبیه به انسان طراحی می‌شوند. در صنعت رباتیک تلاش بر توسعه هر چه بیشتر هوش مصنوعی و شبیه کردن این ماشین الکترونیکی به انسان است. ربات‌ها معمولا دارای یک حافظه کامپیوتری هستند که برنامه ریزی می‌شود و ربات کارهایی را که از قبل برای آن‌ها برنامه ریزی شده است را بدون خطا انجام می‌دهد. از ربات‌ها در کارخانه‌ها برای استفاده به جای نیروی انسانی و کاهش خطا در کار و هزینه‌ها استفاده می‌شود. در آینده شاهد حضور ربات‌ها در جبهه‌های جنگ خواهیم بود و تلفات انسانی به طور کامل از بین می‌شود. نمونه کوچکتری از این ربات‌ها ساخته شده که شباهت زیادی به این ربات‌ها دارند و برای کودکان به عنوان اسباب بازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید هلیکوپتر کنترلی

انواع ربات‌کنترلی اسباب بازی:

  1. ربات اسباب بازی انسان نما: این ربات در اندازه کوچک ساخته شده و از نظر شکل ظاهری تلاش شده تا شباهت زیادی به انسان داشته باشد. زیرا علاوه بر دست و پا دارای سر و چشم نیز می‌باشد. دارای یک ریموت کنترل می‌باشد که از طریق آن می‌توان حرکات یک انسان مثل راه رفتن و نشستن را تقلید کند. برخی از این ربات‌ها دارای هوش مصنوعی هستند.
  2. ربات اسباب بازی طرح سگ: این ربات هم از نظر شکل ظاهری شبیه به یک سگ واقعی است و طوری طراحی شده که بتواند حرکات یک سگ را به صورت زیبا اجرا کند. شما با کنترل این ربات می‌توانید سگ را به جلو و عقب و طرفین به حرکت در آورید. این سگ موزیکال بوده و برای سنین پایین بسیار جذاب و دوست داشتی است. برخی مدل‌های این ربات قابلیت داستان تعریف کردن را دارند.
  3. ربات اسباب بازی طرح مارمولک: این ربات از پلاستیک محکم و مقاوم طوری ساخته شده که از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به یک مارمولک واقعی دارد. حرکت این ربات طوری برنامه ریزی شده که دقیقا شبیه به یک مارمولک واقعی حرکت می‌کند. داشتن دم انعطاف پذیر باعث می‌شود، دم این ربات به طرفین جا به جا شده و آن را واقعی تر نمایش دهد. شما به وسیله کنترل می‌توانید آن را به طرف جلو و عقب به حرکت در آورید.
  4. ربات اسباب بازی هوشمند: این ربات از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به یک آدم آهنی دارد. روی بیشتر قسمت‌های بدن این ربات سنسورهای حساس به حرکت و ضربه دست وجود دارد. یعنی شما با کنترل آن می‌توانید طوری این ربات را برنامه ریزی کنید که با ضربه زدن دست به هم کار خاصی را برای شما انجام دهد. همچنین روی بدن این ربات چند عدد سنسور حساس به حرکت دست وجود دارد که با حرکت دادن دست شما دستور می‌گیرد.
  5. ربات اسباب بازی تبدیل شونده: در واقع در نگاه اول شما یک ربات دایناسور را خریداری می‌کنید، اما با فشار دادن یک دکمه می‌توانید آن را به یک ربات انسان نما تبدیل کنید. این ربات برنامه ریزی‌های پیچیده‌ای دارد، مثلا توان حرکت به جلو و عقب، حرکت به طرفین و چرخش ۳۶۰ درجه را دارد. این ربات هم راه رفته و هم می‌تواند روی چرخ حرکت کند. از قابلیت‌های آن قصه گفتن، شعر گفتن، صحبت کردن و آواز خواندن می‌توان اشاره کرد. این ربات برای کودک، نوجوان و بزرگسال مورد استفاده قرار می‌گیرد و محدوده سنی خاصی ندارد.

مزایای استفاده از ربات کنترلی:

  • یک اسباب بازی حرفه‌ای محسوب می‌شود و از آن می‌توان برای هدیه دادن به کودک، نوجوان و بزرگسال استفاده کرد.
  • دارای باتری‌های ظرفیت بالای قابل شارژ می‌باشد که در آینده نیاز به خرید باتری نخواهید داشت و همان باتری‌ها را هزاران بار می‌توان شارژ نمود.
  • این اسباب بازی قابلیت برنامه ریزی دارد و به وسیله آن می‌توان برای کودک شعر و داستان دلخواه پخش کرد.
  • یک وسیله آموزنده است که در برخی مدل‌ها دارای دایره المعارف می‌باشد و کودک شما به وسیله آن می‌تواند یک زبان دوم را بیاموزد.

بهترین مارک ربات کنترلی:

هیچ گاه شخصی با اطمینان کامل نمی‌تواند یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک ربات اسباب بازی به شما معرفی کند، زیرا برندهای باکیفیت زیادی در زمینه تولید ربات فعالیت می‌کنند و معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای ربات اسباب بازی را به شما معرفی می‌کنیم.

  • ربات اسباب بازی heroe return
  • ربات اسباب بازی Duokaqi
  • ربات اسباب بازی intelligence
  • ربات اسباب بازی RoBot
  • ربات اسباب بازی vadochoy
  • ربات اسباب بازی Cady wile

ربات اسباب بازی کنترلی از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این اسباب بازی وجود دارد که شما از طریق هر یک از این روش‌ها می‌توانید ربات مورد نظر خود را خریداری کنید، زیرا هیچ قانونی وجود ندارد که ثابت کند شما از طریق یک روش خاص باید این اسباب بازی را خریداری کنید. اما از آنجایی که دو روش بیشتر از سایر روش‌ها به کار می‌روند، در ادامه این دو روش را برای شما توضیح می‌دهیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما باید به نزدیکترین فروشگاه اسباب بازی فروشی محل کار یا سکونت خود مراجعه کرده و از میان تعداد اندک محصولات یکی را انتخاب و خریداری کنید. حتما باید در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید. زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی: یک روش خرید بی‌دردسر که شما نیاز به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید و می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی معتبر از میان انبوهی از مدل‌ها جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. در این روش شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید کیت رباتیک

نکات مهم هنگام خرید ربات اسباب بازی کنترلی:

  1. قیمت ربات: اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که هنگام خرید ربات اسباب بازی باید به آن توجه داشته باشید قیمت آن می‌باشد. قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. قبل ازهر کاری میزان بودجه برای خرید ربات اسباب بازی را مشخص کنید با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع ربات: ربات هم مانند اسباب بازی‌های دیگر دارای تنوع مدل‌های زیادی است که شما باید با توجه به سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. برخی مدل‌ها از قبل برنامه ریزی شده‌اند و فقط کارهایی را انجام می‌دهند که از قبل برای آن‌ها تعریف شده، اما برخی مدل‌ها قابلیت برنامه ریزی دارند و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود آن‌ها را برنامه ریزی کنید. تا درست و به موقع کارهایی را که به آن داده‌اید انجام دهد.
  3. طرح ربات: ربات‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ساخته می‌شوند و شما باید طرح دلخواه کودک خود را شناسایی کرده و آن را خریداری نمائید. ربات‌ها یا انسان نما هستند و یا شبیه حیوانات ساخته می‌شوند، البته نمونه‌های تبدیل شونده‌ای هم وجود دارند که از حیوان به انسان تغییر شکل می‌دهند. خرید طرح حیوان مورد علاقه کودکتان می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید شما باشد.
  4. جنس بدنه ربات: مهم‌ترین قسمت یک ربات را جنس بدنه آن تشکیل می‌دهد. اگر به دنبال یک ربات محکم و مقاوم هستید که حتی از دست کودک شما به زمین افتاد به راحتی شکسته نشود می‌توانید ربات‌هایی را خریداری کنید که جنس بدنه آن‌ها از پلاستیک فشرده مواد اولیه محکم و مقاوم باشد. البته توجه داشته باشید که قیمت آن‌ها هم مقداری گران‌تر است. البته مدت زمان زیادی کار می‌کنند و حتی برای کودک بعدی هم می‌توانید از آن استفاده کنید.
  5. آپشن‌های ربات: تفاوت عمده ربات‌های اسباب بازی معمولا در آپشن‌های آن‌ها می‌باشد. برخی ربات‌ها فقط راه می‌روند و یا صدای خاصی تولید می‌کنند. اما ربات‌هایی وجود دارند که علاوه بر این کارها توان رقصیدن و صحبت کردن را هم دارند، برخی مدل‌ها داستان تعریف می‌کنند و برخی دیگر از آن‌ها دارای دایره المعارف هستند و به کودک شما چند کلمه از زبان انگلیسی را آموزش می‌دهند.
  6. نوع و ظرفیت باتری: حتما زمان خرید اسباب بازی به نوع باتری آن توجه کنید. به طور کلی یا دارای باتری یک بار مصرف هستند که بعد از تمام شدن باید آن‌ها را دور ریخت و باتری جدید جایگزین کرد و یا دارای باتری قابل شارژ هستند که بعد از تمام شدن می‌توان مجدد آن‌ها را شارژ کرده و از آن‌ها استفاده کرد که اقتصادی‌تر بوده و نیاز به خرید باتری ندارند. به ظرفیت باتری هم توجه کنید، هر چه ظرفیت باتری بالاتر باشد، دیرتر شارژ آن‌ها به اتمام می‌رسد.

روش نگهداری از ربات کنترلی:

  • همیشه تا زمانی که شارژ باتری آن به طور کامل خالی نشده آن را به شارژ متصل نکنید، این کار طول عمر باتری را افزایش می‌دهد.
  • هیچ وقت با ربات روی میز و جایی که امکان سقوط کردن آن وجود دارد، بازی نکنید، زیرا در صورت افتادن آسیب جدی خواهد دید.
  • اگر کودک شما چند ماه قصد استفاده از این اسباب بازی را ندارد، حتما باتری آن را خارج کرده و نگهداری کنید. این کار از باد کردن و خراب شدن باتری جلوگیری می‌کند.
  • این ربات یک وسیله الکترونیکی حساس به رطوبت می‌باشد، هرگز در مکان مرطوب مثل حمام یا هوای بارانی از آن استفاده نکنید، زیرا سنسورها و قسمت‌های الکترونیکی آن آسیب جدی می‌بیند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید ربات اسباب بازی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای ربات اسباب بازی ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ ربات کنترلی مدل robot 8

ربات کنترلی مدل robot 8

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۶۵x110x210 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۴۱۵ گرم
  • نوع ربات
    انسان‌نما
  • حسگرها
    بدون حسگر
  • نوع حرکت
    چرخ
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    بزرگسال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ ربات کنترلی مدل DOG K14

ربات کنترلی مدل DOG K14

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۴۲x276x190 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۲۹ گرم
  • نوع ربات
    مدل حیوانات خانگی
  • حسگرها
    صوتی
  • نوع حرکت
    راه رفتن
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    خردسال
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    ۱۲ دستورالعمل صوتی از ۱۰ فرم حیوانات۷ اسباب بازی ربات کنترل از راه دور برای کودکان تقلید می کند.اسباب بازی ربات هوشمند و رقصنده ، تقلید از حیوانات ربات سگ کوچک حیوان خانگی.سگ ربات را برنامه ریزی کنید تا مطابق با خواسته های شما عمل کند.از بهترین اسباب بازی های ربات موجود در بازار.با موسیقی می رقصد و حرکات واقعی را انجام می دهد
  • توضیحات ریموت
    از یک باتری قابل شارژ ۷.۴v 600Mah (شامل) استفاده می کند ، از راه دور از باتری های ۲xAA استفاده می شود (شامل نمی شود)
  • اقلام همراه
    ریموت کنترلشارجر باطری ۶۰۰mahربات dog
  • سایر توضیحات
    بچه های شما این را برای هدیه تولد دوست دارند.بسگ ربات را برنامه ریزی کنید تا مطابق با خواسته های شما عمل کند.از بهترین اسباب بازی های ربات موجود در بازار.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ ربات کنترلی مدل آفتاب پرست کد ۷۷۷-۶۱۸

ربات کنترلی مدل آفتاب پرست کد 777-618

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۳۰x120x120 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع ربات
    مدل حیوانات خانگی
  • حسگرها
    جهت‌یابی مغناطیسی
  • نوع حرکت
    چرخ
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    بزرگسال
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    حرکتی ودارای قابلیت برداشت استکر حشرات مغناطیسی
  • توضیحات ریموت
    بیسیم
  • اقلام همراه
    ربات ، ۴عدد غذا ، ریموت کنترل ، شارژر
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۰۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ ربات کنترلی مدل فوتبالیست کد ۱۴-۶۰۶

ربات کنترلی مدل فوتبالیست کد 14-606

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۵۰x260x100 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • نوع ربات
    انسان‌نما
  • حسگرها
    بدون حسگر
  • نوع حرکت
    راه رفتن
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    کودک
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ربات کنترلی مدل هوشمند طرح پلیس

ربات کنترلی مدل هوشمند طرح پلیس

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۴۰۰×۱۰۰×۱۵۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۵۰۰ گرم
  • نوع ربات
    سایر
  • حسگرها
    دریافت کننده مادون قرمز
  • نوع حرکت
    راه رفتن
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    نوجوان
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۰۰۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۳×۱۲×۴۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ ربات کنترلی مدل ۳-۶۰۶

ربات کنترلی مدل ۳-۶۰۶

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۵۰۰x2700x1000 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۹۰ گرم
  • نوع ربات
    انسان‌نما
  • حسگرها
    مادون قرمز
  • نوع حرکت
    چرخ
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    کودک
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    کنترلی رقصنده و حرکت ۳۶۰ درجه.همراه موزیک و نور
  • توضیحات ریموت
    ریموت کنترل نیازمند دو عدد باتری بوده (داخل جعبه نمی باشد) و تمامی حرکات ربات را کنترل می کند. برد ۱۵ متر می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ ربات کنترلی مدل K27 کد ۲۳

ربات کنترلی مدل K27 کد 23

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۶۰x220x120 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • نوع ربات
    مدل حیوانات خانگی
  • حسگرها
    فرستنده مادون قرمز
  • نوع حرکت
    راه رفتن
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    حرکت و ایجاد صدا مانند سگهای خانگی
  • اقلام همراه
    ریموت دفترچه راهنما شارژرباطری

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ ربات کنترلی فانی چملون طرح سمندر کد ۷۷۷-۶۱۸

ربات کنترلی فانی چملون طرح سمندر کد 777-618

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۳۰*۱۲۰*۱۲۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۴۰۰ گرم
  • نوع ربات
    مدل حیوانات خانگی
  • حسگرها
    مادون قرمز
  • نوع حرکت
    چرخ
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    کودک
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    توانایی حرکت به همه سمتغذا خوردننشان دادن خوشحالی و ناراحتی خودموزیکال
  • توضیحات ریموت
    دارای ریموت کنترل با قابلیت های مختلف
  • اقلام همراه
    ربات ، ۴عدد غذا ، ریموت کنترل ، شارژر
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۰۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۳۰*۱۸۰*۱۵۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ ربات کنترلی میک بلاک مدل ام بات ۲

ربات کنترلی میک بلاک مدل ام بات 2

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۲۵x105x190 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۷۰۰ گرم
  • نوع ربات
    قابل برنامه‌نویسی
  • حسگرها
    اولتراسونیک
  • نوع حرکت
    چرخ
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    ۶ سال به بالا
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    دارای سنسور های یکپارچه ی داخلی : ژیروسکوپ / شتاب سنج ، سنسور نور ، دو دکمه ی قابل برنامه ریزی ، سنسور صدا / میکروفون با ضبط صدا ، بلندگو ، صفحه نمایش رنگی با وضوح ۱۲۸ در ۱۲۸ پیکسل ، دارای ۵ عدد RGB LEDسنسور های خارجی : سنسور فاصله با تشخیص تا فاصله ی ۴۰۰ سانتی متری ، سنسور چهارخط و رنگ ، موتور با انکودر های وضوح درجه ۱کانکتور سنسور جهانی با پشتیبانی از ۱۰ سنسور به طور هم زمانپورت های موتور با رمزگذارپشتیبانی از آردوینودارای ۴ سنسور تشخیص رنگ برای دنبال کردن دقیق تر خط ، نسبت به نمونه های تک سنسوری
  • توضیحات ریموت
    این ربات به همراه با یک دسته ی کنترل بازی بلوتوثی یا همان جواستیک ( joystick ) با برند Makeblock می باشد، این دستی کنترلی بلوتوثی به صورت جدا از پک ربات ارسال می شود، که قابلیت برنامه نویسی مجزا برای دسته ی کنترلی یا همان جواستیک ، نیز فراهم می باشد.
  • اقلام همراه
    یک عدد دستی کنترلی یا جواستیک ( Joystick ) با برند Makeblock + یک عدد کابل اتصال دوطرفه تایپ C + یک عدد پیچ گوشتی
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۵۰۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۰۰×۱۸۰
  • سایر توضیحات
    ربات آموزش برنامه نویسی و رباتیک اصولی مناسب برای ۶ سال به بالا ، سری جدیدتر و پیشرفته تر ربات های قدیمی تر mBot معمولی کمپانی MakeBlock ، با قابلیت های بیشتر در برنامه نویسی آن و سنسورهای بیشتر، از نظر اقتصادی با توجه به قابلیت های این ربات بسیار بصرفه تر از سایر ربات ها می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ ربات کنترلی مدل عنکبوت دودزا شارژی صدادار کد ۱۲۸A-30

ربات کنترلی مدل عنکبوت دودزا شارژی صدادار کد 128A-30

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۴۵x104x310 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۳۰۰ گرم
  • نوع ربات
    سایر
  • حسگرها
    مادون قرمز
  • نوع حرکت
    چرخ
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    کودک
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    قابلیت خروج بخار به ۳ شکل
  • توضیحات ریموت
    دارای ریموت کنترل بی سیم تمام قابلیت های ربات را میتوان توسط ریموت کنترل انجام داد
  • اقلام همراه
    باتری شارژی ۳ عدد ،شارژر ،ریموت کنترل ،
  • سایر توضیحات::
    شارژی ( دارای ۳ عدد باطری قلمی شارژی ۱.۲ ولتی بهمراه شارژر شارژ همزمان هر ۳ عدد باطری قلمی )حرکتی ( جلو عقب و چرخش )دارای ۳ دکمه جداگانه بر روی کنترل جهت مودهای دوودزایی۲ دکمه مخصوص دو مدل دمو۲ دکمه مخصوص جلو و عقب بردن ربات۱ دکمه برای صدای عنکبوتی و موزیکزیر ربات چرخ دارد جهت حرکت هم هر ۸ پای ربات حرکت دارد جهت القای حرکت واقعی عنکبوتچراغ دارمتاسب ۸ سال به بالا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ ربات کنترلی مدل stunt dog کد ۸۸۷۷

ربات کنترلی مدل stunt dog کد 8877

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۱۰x200x220 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • نوع ربات
    مدل حیوانات خانگی
  • حسگرها
    مادون قرمز
  • سایر توضیحات
    طراحی زیبا _ قابلیت پخش صدا _ دارای هایلایت نور _ دم و سر ربات متحرک _ حرکت به سمت جلو و عقب _ دارای چهار چرخ محرک به راحتی از حالت خوابیده به حالت ایستاده قرار می گیرد _ چرخش ۳۶۰ درجه _ می تواند دراز بکشد، قدم بزند، با کنترل از راه دور بایستد _ بدون لبه های تیز و ساخته شده از پلاستیک با کیفیت و غیر سمی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ ربات کنترلی طرح سگ هوشمند مدل JZL-20173

ربات کنترلی طرح سگ هوشمند مدل JZL-20173

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۷۰x150x220 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • نوع ربات
    مدل حیوانات خانگی
  • حسگرها
    تماسی
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    کودک
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    حرکت کردن – نشستن – رقصیدن – موزیکال – حالت نگهبان و محافظ
  • توضیحات ریموت
    لمسی – چرخشی – موسیقی -نشستن – ایستادن
  • اقلام همراه
    ریموت کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ ربات کنترلی مدل یونیکورن

ربات کنترلی مدل یونیکورن

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۵۰x300x200 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۴۰۰ گرم
  • نوع ربات
    مدل حیوانات خانگی
  • حسگرها
    تماسی
  • نوع حرکت
    چرخ
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    کودک
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    قابلیت یادگیری رقص و آوازقابلیت نشان دادن احساسات با چشمان ال ای دی و شاخ نور‌دارقابلیت روشن شدن شاخ
  • توضیحات ریموت
    ۲.۴ گیگا هرتز
  • سایر توضیحات
    مناسب برای کودکان بالای ۵ سال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ ربات کنترلی دیجی ربات مدل جوی استیک کد JSN20

ربات کنترلی دیجی ربات مدل جوی استیک کد JSN20

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۰۵x140x85 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۴۱۰ گرم
  • نوع ربات
    قابل برنامه‌نویسی
  • حسگرها
    بدون حسگر
  • نوع حرکت
    چرخ
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    بزرگسال
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    ربات قابل کنترل با جوی استیک، دارای پردازنده آردوینو، قابل برنامه نویسی،طراحی بدنه و سخت افزار اختصاصی و حرفه ای، مناسب برای آموزش رباتیک در کارگاه های رباتیک، مناسب برای یادگیری رباتیک توسط دانشجویان و دانش آموزان. مناسب برای سرگرمی و بازی رباتیک.
  • توضیحات ریموت
    ریموت کنترل ربات یک جوی استیک پلی استیشن است. کنترل ربات به صورت بی سیم امکان پذیر است. برد رادیویی کنترلر در فضای باز تا شعاع حدود ۲۰ متر می باشد.
  • اقلام همراه
    دفترچه راهنمای رباتباکس پلاستیکی نگهدارنده رباتکنترلر بی سیم(جوی استیک)۲ عدد باتری نیم قلمی برای کنترلر۲ عدد باتری لیتیوم یون قابل شارژ (که درون جاباتری قرار دارد)باتری شارژر لیتیوم یون تکیکابل رابط پروگرامرآچار آلن و دو عدد پیچ مغزی برای چرخ ها
  • وزن بسته‌بندی
    ۹۶۰
  • سایر توضیحات
    کیت رباتیک دیجی ربات مدل JSN20 یک ربات کنترلی بی سیم و قابل برنامه نویسی است. پردازنده ربات آردوینو پرو مینی است. موتور گیربکس های ربات فلزی و باتری های ربات از نوع لیتیومی و قابل شارژ هستند. تغذیه ربات کم مصرف و کاملا بهینه طراحی شده است. دو عدد دیپ سوئیچ، برای تسهیل در برنامه نویسی ربات در مد های مختلف حرکتی تعبیه شده است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ ربات کنترلی مدل ۶۰۸

ربات کنترلی مدل 608

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۳۰x190x70 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • نوع ربات
    انسان‌نما
  • حسگرها
    دریافت کننده مادون قرمز
  • نوع حرکت
    راه رفتن
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    ربات صدا نور کنترل شده رقص ربات صدا و جلوه نور. او می تواند راه برود و برقصد. این ربات با ۳ باتری AA 1.5 ولت کار می کند. باتری ها گنجانده نشده است. این ریموت با ۲ باتری AA 1.5 ولت کار می کند. باتری ها گنجانده نشده است. طول ربات ۲۳.۵ سانتی متر است. از مواد سالم ساخته شده است.
  • اقلام همراه
    ریموت کنترلدفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ ربات کنترلی مدل سگ بادکنکی کد K32

ربات کنترلی مدل سگ بادکنکی کد K32

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۵۹x139x262 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۳۰۰ گرم
  • نوع ربات
    مدل حیوانات خانگی
  • حسگرها
    تماسی
  • نوع حرکت
    راه رفتن
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    کودک
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    لمس و عملکرد کنترل صداخواندن ۳ آهنگقابلیت دادن ۵۰ دستورالعمل برنامه نویسی حرکتاین سگ رباتیک بادکنکی دستشویی هم میکنهمی توانید با لمس سر سگ و یا دست زدن توجه سگ رباتیک را جلب کنیداین سگ رباتیک با ۴ عدد باتری ۱.۵ ولت قلمی کار میکند.کنترل این سگ بادکنکی به ۲ عدد باتری قلمی ۱.۵ ولت نیاز دارد.(باتری شامل محصول نمی شود)فاصله کنترل از راه دور ۵ مترمقیاس:۱:۱۴
  • توضیحات ریموت
    کنترل این سگ بادکنکی به ۲ عدد باتری قلمی ۱.۵ ولت نیاز دارد.(باتری شامل محصول نمی شود)
  • اقلام همراه
    سگ- ریموت کنترل- توپ
  • سایر توضیحات
    این ربات کنترلی سگ دوست داشتنی عاشق توپ بازی و شیطنته توپ و فشار بدید و با این سگ بامزه رباتیک بازی کنید این سگ به راحتی با کنترل هدایت می شود. ریموت کنترل این اسباب بازی با دو عدد باتری ۱.۵ ولتی کار میکند و برای شارژ سگ رباتیک کافی است به وسیله کابل USB به مدت ۲ ساعت آن را شارژ کنید (کابل USB در محصول موجود نیست) تا بچه ها ساعت ها بدون نگرانی با آن بازی کنند.جنس این ربات هوشمند از پلاستیک درجه ۱ ساخته شده و برای بچه های بالای ۴ سال میتونه یک هدیه عالی باشه. این ربات اسباب بازی هم به عنوان اسباب بازی پسرانه و هم اسباب بازی دخترانه محبوبه.اسباب بازی های هوشمند و رباتیکx برای کودکان عصر تکنولوژی و پیشرفت های فناوری میتواند گزینه ای بسیار ایده آل به عنوان خرید اسباب بازی کودک باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ ربات کنترلی مدل AB12

ربات کنترلی مدل AB12

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۶۰*۳۱۰*۳۳۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۲۲۵۰ گرم
  • نوع ربات
    سایر
  • حسگرها
    تماسی
  • نوع حرکت
    راه رفتن
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    نوجوان
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    دارای ریموت کنترل
  • توضیحات ریموت
    دارای ریموت بی سیم
  • وزن بسته‌بندی
    ۲۲۵۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۳۰*۳۱۰*۳۶۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ ربات کنترلی مدل R11

ربات کنترلی مدل R11

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۵۰x160x80 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۵۰۰ گرم
  • نوع ربات
    انسان‌نما
  • حسگرها
    تماسی
  • نوع حرکت
    راه رفتن
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    کودک
  • سایر توضیحات
    ریموت کنترل سیم شارژ

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ ربات کنترلی جی زد ال مدل عنکبوت

ربات کنترلی جی زد ال مدل عنکبوت

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۱۵۷x97x40 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۴۵ گرم
  • نوع ربات
    سایر
  • حسگرها
    بدون حسگر
  • نوع حرکت
    راه رفتن
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • توضیحات ریموت
    ریموت کنترل دارای دو کلید برای حرکت رو به جلو و چرخش
  • اقلام همراه
    ۶ عدد باتری LR44 برای عنکبوت و ریموت کنترل
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۴۵
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۱۹x24x5
  • سایر توضیحات
    عنکبوت کنترلی به ابعاد حدود ۱۰ در ۱۶ سانتیمتر . چشمهای عنکبوت روشن میشود .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ ربات کنترلی مدل دایناسور دودزا کد SM015

ربات کنترلی مدل دایناسور دودزا کد SM015

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۰۳۰۰x90x15 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • نوع ربات
    سایر
  • حسگرها
    تماسی
  • نوع حرکت
    چرخ
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    کودک
  • توضیحات ریموت
    از سه عدد باتری قلمی ۱.۵ ولت(داخل جعبه موجود نمی باشد) تغذیه می گردد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ ربات کنترلی طرح سگ مدل کریزون کد ۱۹۰۱

ربات کنترلی طرح سگ مدل کریزون کد 1901

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۵۰x150x230 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۰۰۰ گرم
  • نوع ربات
    مدل حیوانات خانگی
  • حسگرها
    تماسی
  • نوع حرکت
    چرخ
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    کودک
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    – حرکت به جلو و عقب و چپ و راست- برنامه ریزی انجام حرکات پشت سر هم- آواز و رقص-گفتن داستان-آموزش انگلیسی
  • توضیحات ریموت
    ریموت کنترل نیاز به دو باتری قلمی دارد.دارای دکمه برنامه ریزی حرکتی سگ
  • اقلام همراه
    – تیر- ریموت کنترل- باتری قابل شارژ- کابل شارژ USB
  • سایر توضیحات
    با نوازش سر این سگ، آن را حس کرده و واکنشی شبیه لوس کردن از خود نشان می دهد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ ربات کنترلی مدل کوسه کد ۹۰۹۰۱۱۲

ربات کنترلی مدل کوسه کد 9090112

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۳۰x150x80 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۲۲۰ گرم
  • نوع ربات
    سایر
  • حسگرها
    دریافت کننده مادون قرمز
  • نوع حرکت
    راه رفتن
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    حرکت در آب
  • توضیحات ریموت
    ریموت کنترل بی سیم
  • اقلام همراه
    شارژرباتری شارژی
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۵۴۰
  • سایر توضیحات
    قابلیت حرکت روی آب توسط ۲ موتور دارای ۲ مود سرعتقابلیت حرکت به سمت جلو عقب چپ و راست دارای کلید سرعت بروی ریموت کنترل دارای شارژر و باتری شارژیبا توجه به نکات امنیتی تا زمانی که ربات در آب قرار ندهید روشن نمی شود ( فقط و فقط در آب کار می کند )ساخته شده از پلاستیک با کیفیتدارای بسته بندی جعبه ای مناسب هدیه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ ربات سگ کنترلی مدل SMART PET

ربات سگ کنترلی مدل SMART PET

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۸۰*۱۷۰*۱۶۰ میلی‌لیتر
  • وزن
    ۷۵۰ گرم
  • نوع ربات
    مدل حیوانات خانگی
  • حسگرها
    مادون قرمز
  • نوع حرکت
    چرخ
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    کودک
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    حرکت و ایجاد صدا مانند سگهای خانگی
  • توضیحات ریموت
    ریموت با دو عدد باطری قلمی کار می‌کند.
  • اقلام همراه
    ریموتدفترچه راهنماشارژر
  • وزن بسته‌بندی
    ۸۹۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۱۰*۲۱۰*۱۹۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ ربات کنترلی مدل اژدها کد ۵۶۲

ربات کنترلی مدل اژدها کد 562

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۱۰x230x230 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۲۳۵ گرم
  • نوع ربات
    سایر
  • حسگرها
    بدون حسگر
  • نوع حرکت
    راه رفتن
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    راه رفتن ، خروج بخار آب از دهان همراه جلوه نور و صدا و حرکت سر .
  • توضیحات ریموت
    ۴ کانال
  • اقلام همراه
    ظرف آب
  • وزن بسته‌بندی
    ۴۹۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۲۷x22x10
  • سایر توضیحات
    اژدها کنترلی به طول ۳۱ و ارتفاع ۲۳ سانتیمتر . دارای کیفیت عالی .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ ربات کنترلی مدل اسب پونی کد ۱۰۳۲A

ربات کنترلی مدل اسب پونی کد 1032A

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۶۰x200x270 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • نوع ربات
    مدل حیوانات خانگی
  • حسگرها
    تماسی
  • نوع حرکت
    چرخ
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    خردسال
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    – با لمس سر اسب ، ربات انواع صداهای اسب را ایجاد می کند.- دارای یک پروژکتور کوچک در جلوی سینه- حرکت به همه جهات- پخش موزیک
  • توضیحات ریموت
    تمامی حرکات ربات را کنترل می کند
  • اقلام همراه
    ریموت کنترلباتری قابل شارژدفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ ربات کنترلی مدل عنکبوت طرح دودزا

ربات کنترلی مدل عنکبوت طرح دودزا

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۲۸۰x240x95 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۲۴۰ گرم
  • نوع ربات
    سایر
  • حسگرها
    بدون حسگر
  • نوع حرکت
    راه رفتن
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • اقلام همراه
    کابل شارژ ، باتری قابل شارژ ، ظرف آب
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۶۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۰x11x26
  • سایر توضیحات
    عنکبوت کنترلی شارژی دودزا به طول ۲۸ سانتیمتر . صدای عنکبوت و حالت موزیکال .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ ربات کنترلی مدل k30 کد ۳۳

ربات کنترلی مدل k30 کد 33

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۴۰۰x230x120 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۲۰۰۰ گرم
  • نوع ربات
    انسان‌نما
  • حسگرها
    فرستنده مادون قرمز
  • نوع حرکت
    راه رفتن
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    نشان دادن احساسات با حرکات چشم
  • اقلام همراه
    ریموترباتکابلدفترچه راهنما

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ ربات کنترلی مدل کوسه کد ۱۰۱۰

ربات کنترلی مدل کوسه کد 1010

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۴۰x140x90 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • نوع ربات
    سایر
  • حسگرها
    مادون قرمز
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    بزرگسال
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    قابلیت حرکت در آبضد آب
  • توضیحات ریموت
    دارای ریموت کنترل بی سیم برای هدایت ربات طرح کوسه به سمت،جلو ،عقب ،چپ و راست
  • اقلام همراه
    باتری شارژیشارژرپیچ گوشتی
  • وزن بسته‌بندی
    ۵۴۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۵۰x190x180
  • سایر توضیحات
    قابلیت حرکت در آب ( ضد آب )قابلیت حرکت به سمت جلو، عقب ، چپ و راستدارای دم متحرکدارای ۲ موتور قدرتمند ساخته شده از پلاستیک با کیفیتخوشرنگ و زیباطراحی زیبادارای باتری َشارژی و شارژردارای بسته بندی جعبه ای مناسب هدیه لطفا قرار دادن باتری در درون ربات توسط بزرگسالان انجام شود راهنمایی استفاده : کلید on را فشار دهید و ربات را در آب قرار دهید و سپس ریموت کنترل را روشن کنیدتا زمانی که در آب قرار داده نشود روشن نمیشودریموت کنترل نیاز به ۳ عدد باتری نیم قلم دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ ربات کنترلی مدل سگ کد K36

ربات کنترلی مدل سگ کد K36

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۲۰x240x240 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۷۰۰ گرم
  • نوع ربات
    مدل حیوانات خانگی
  • حسگرها
    دریافت کننده مادون قرمز
  • نوع حرکت
    چرخ
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    ۶ ماه به بالا
  • اقلام همراه
    سگ کنترلی حرفه اپلیکیشن دار
  • وزن بسته‌بندی
    ۱۷۰۰
  • ابعاد بسته‌بندی
    ۳۲۰x240x250

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ ربات کنترلی لزو مدل Aerla کد ۲-۹۹۸۸۸

ربات کنترلی لزو مدل Aerla کد 2-99888

مشخصات

  • ابعاد کالا
    ۳۵۰x140x310 میلی‌لیتر
  • وزن
    ۱۱۰۰ گرم
  • نوع ربات
    انسان‌نما
  • حسگرها
    مادون قرمز
  • نوع حرکت
    چرخ
  • نحوه کنترل و فرمان
    ریموت کنترل
  • رده سنی
    کودک
  • توضیحات واکنش‌ها و توانایی‌ها
    راه رفتن در همه جهاتتکان دادن دستها به صورت مجزاحالت حمله و جنگشلیک تیرقابلیت تعریف داستانقابلیت رقصیدنانجام حرکات دمو ( از پیش تعیین شده)پخش موزیک
  • توضیحات ریموت
    تمامی حرکات ربات را کنترل نموده و برای هر کدام دکمه ای مخصوص دارد.
  • اقلام همراه
    کابل شارژ USBریموت کنترلباتری قابل شارژ مجدد وکیوم شده
  • سایر توضیحات
    مجهز به سنسور مادون قرمز

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید ربات اسباب بازی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید ماشین اسباب بازی کنترلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا