کوه‌نوردی و کمپینگملزومات گردش و سفر

دوربین تک چشمی، راهنمای خرید انواع دوربین تک چشمی شکاری ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دوربین تک چشمی باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

همراه داشتن یک دوربین تک چشمی خیلی بهتر از همراه داشتن یک دوربین شکاری دو چشمی می‌باشد. این دوربین تنها نصف اندازه دوربین دوچشمی بوده و بسیار فشرده تر، سبک تر و قابل حمل تر می‌باشد. دوربین‌های تک چشمی دستگاه های تلسکوپی همه کاره ای هستند که تصاویر بزرگ شده ای از اجسام دور ارائه می دهند. در حالی که برخی افراد تک چشمی را به عنوان نیمی از یک دوربین دوچشمی می‌دانند، اما حقیقت این است که یک دوربین تک چشمی در مقایسه با سایر ابزارهای نوری مزایت‌های بییشتری دارد. همان طور که گفته شد تک چشمی ها بسیار فشرده، سبک و قابل حمل می‌باشند. علاوه بر این، متخصصان این کار دوربین‌های تک‌چشمی دید در شب را به دوربین‌های دو چشمی ترجیح می‌دهند، زیرا داشتن یک چشم آزاد برای بررسی محیط می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. توجه داشته باشید که از دوربین تک چشمی در محیط های مختلفی مانند: پرنده خوانی، شکار، نظارت، مطالعه و حتی رصد ستاره ها استفاده می‌شود.

اگرچه هنگام جست‌وجوی یک ابزار بزرگنمایی اجسام معمولاً دوربین‌های تک چشمی نادیده گرفته می‌شوند، اما حقیقت این است که یک دوربین تک‌ چشمی‌ ابزاری ارزشمندی است که به وسیله آن می‌توان موقعیت‌های مختلفی مانند: مشاهدات دریایی، نظارت، پیاده‌روی، شکار و حتی رصد ستارگان را مورد بررسی قرار داد. با این وجود، با توجه به تنوع گسترده محصولات نوری و رقبای موجود در بازار، انتخاب یک دوربین تک چشمی می تواند برای مبتدیان این عرصه کاری دلهره آور باشد. حمل و نقل تک چشمی آنقدر راحت است که باعث می شود شما در طول شب هم ستاره‌ها را برای همراهی کنید. بعلاوه، آنها می توانند تقریباً کار همان دوربین های دوچشمی چند منظوره را انجام دهند، تنها تفاوتی که در این دو مدل دیده می‌شود، این است که بر خلاف دوربین دوچشمی، برای استفاده از یک دوربین تک چشمی فقط باید از یک چشم برای مشاهده تصاویر استفاده کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید دوربین تک چشمی را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع دوربین تک چشمی آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دوربین تک چشمی باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

تاریخچه استفاده از دوربین تک چشمی:

تاریخچه دوربین‌های تک چشمی با سایر دستگاه های ذره بین‌دار مرتبط است. اولین تلسکوپ شکستی به وسیله یک عینک ساز به نام هانس لیپرشی در قرن هفدهم ساخته شد و به عنوان اختراع تلسکوپ به نام این شخص به ثبت رسید، در حالی که اولین دوربین دوچشمی واقعی (همان چیزی که امروزه می شناسیم) در قرن نوزدهم ساخته شد. یکی از پیشرفت‌های اصلی در فناوری لنز طراحی دوربین تک‌ چشمی‌ بود. در سال ۱۸۵۴ استفاده از سیستم‌های نصب منشور برای تصحیح جهت‌گیری تصویر توسط ایگنازیو پورو و ژان جورج هافمن راه‌اندازی شد. امروزه، چنین سیستم‌هایی بخشی از یک دوربین تک چشمی را تشکیل می‌دهند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دوربین دو چشمی

انواع دوربین تک چشمی موجود در بازار:

تک چشمی پایه

اینها مدل‌ها و طرح‌های استانداردی دارند که عموماً برای ارائه عملکردهای اصلی مشاهده در استفاده منظم ساخته می‌شوند. آنها معمولاً با لنزهایی عرضه می شوند که دقیقاً برای این منظور آماده شده اند و عملکرد آنها را کاملاً منحصر به فرد و خاص می کند. گلف بازان، کوهنوردان و افراد معمولی در فضای باز می توانند به راحتی جذب این وسایل شوند.

مزایا:

  • استفاده آسان
  • خیلی سنگین نیستند، میانگین وزنی یک تک چشمی پایه کمتر از یک پوند است.
  • دارای طیف گسترده ای از مشخصات مشاهده هستند.
  • محدوده قیمت گسترده‌ای دارند.

معایب:

  • کیفیت بالایی دارند و گران‌تر هستند.
  • برخی از مدل‌ها عملکردهای محدودی دارند.

تک چشمی فشرده

این مدل‌ها تک چشمی‌های کوچک و جیب پسندی هستند که برای استفاده های معمولی طراحی شده اند. آنها معمولا کوچکتر از دوربین های دوچشمی معمولی هستند، اگرچه می توانند با همان سطوح عملکرد مطابقت داشته باشند. اندازه جمع و جور آنها حمل و نقل آنها را آسان ی کند و به همین دلیل توجه طیف گسترده ای را به خود جلب کرده‌اند. مسافران، کوهنوردان، تماشاگران تئاتر، دوستداران طبیعت، علاقه مندان به هنر و بسیاری دیگر به راحتی این مینی تک چشمی را انتخاب می کنند.

مزایا:

  • در اندازه‌های کوچک و جیبی تولید می‌شوند.
  • شما به راحتی می توانید آن‌ها در کیف های کوچک و حتی جیب خود قرار دهید.
  • در طیف گسترده‌ای از مدل‌ها عرضه می‌شوند.
  • وزن بسیار کمی دارند.
  • قیمت‌های آن‌ها خیلی مقرون به صرفه‌تر از مدل‌های دیگر است.

معایب:

  • ناحیه دید محدود آن‌ها
  • مشخصات بزرگنمایی کوچکتر

تک چشمی دید در شب

این واحدهای تک چشمی به طور ویژه طراحی شده اند تا بتوانند از نور کمی که در دسترس است نهایت استفاده را کنند و همچنان نمای بهینه شده‌ای را ایجاد کنند چنین ویژگی، آنها را برای استفاده در شب یا در نور بسیار کم ایده آل می کند. برخی از دستگاه‌های پیشرفته قادر به تولید بینایی در نور روز نیز هستند، اما این دستگاه‌ها هنگام استفاده در تاریکی به عملکرد اولیه خود دست می‌یابند. کمپینگ ها، شکارچیان و کالسکه های شبانه بیشتر از این مدل استفاده می‌کنند.

مزایا:

  • دید واضح در محیط های کم نور
  • در نور کم بیشتر استفاده می‌شوند.

معایب:

  • بیشتر به استفاده در شب محدود می شود.
  • قیمت آن‌ها کمی بالاتر از یک تک چشمی معمولی است.

تک چشمی مادون قرمز

نمونه خاصی از تک چشمی دید در شب هستند که از طول موج مادون قرمز برای تولید دید در شب استفاده می کنند. همچنین از آن‌ها می‌توانند در نور روز هم استفاده کنید. زیرا این ویژگی می تواند به دلخواه غیرفعال شود. آنها دید شما را در شب افزایش می دهند و کاربران می توانند اهداف را به راحتی تشخیص دهند. همچنین برای شکارچیان و کمپینگ ها بسیار مفید خواهند بود.

مزایا:

  • ظرفیت تماشای شبانه متمایزی دارند.
  • می تواند قدرتی دو برابر تک چشمی معمولی در روز داشته باشد.
  • قیمت قابل قبول.
  • اندازه و وزن بسیار سبک و قابل حمل.

معایب:

  • برخی ممکن است در شکار تداخل داشته باشند زیرا چراغ های قرمز قابل تشخیص دارند.

تک چشمی تصویربرداری حرارتی

نوع دیگری از تک چشمی دید در شب که به طور ویژه مجهز به فناوری تصویربرداری حرارتی می‌باشند. این ویژگی آنها را قادر می سازد تا گرمای تابش شده از سطوح اهداف را بخوانند و با آن تصاویری مجازی نزدیک به واقعیت تشکیل دهند. این به کاربر اجازه می دهد تا اهداف را در تاریکی یا حتی پشت سطوح نازک مانند پوشش گیاهی تشخیص دهد. آنها بهترین تک چشمی دید در شب هستند و شکارچیان بیشتر به دنبال آنها می روند.

مزایا:

  • ظرفیت تماشای شب بسیار چشمگیر.
  • ظرفیت استفاده دوگانه برای شب یا روز.
  • برای روشن کردن استفاده روزانه نیازی به سوئیچ نیست.
  • لنزهای غیرقابل شناسایی که به اهداف زنده هشدار نمی دهند.
  • برای اهداف زنده بسیار غیرقابل تشخیص است.

معایب:

  • نسبتا گرانتر از دو نمونه دیگر هستند.
  • بینایی شما ممکن است با بالا رفتن ناگهانی دمای روی سطوح مختل شود.

قبل از خرید دوربین تک چشمی حتما سه فاکتور مهم را در نظر بگیرید:

  1. الزامات: قبل از خرید یک دوربین تلسکوپی، شما باید تصمیم بگیرید که از این وسیله برای چه منظوری قرار است استفاده کنید. به عنوان مثال: تماشای ستاره، شکار، و غیره و در کجا از آن قرار است استفاده نمائید. مثل سفرهای پیاده روی، در واقع، انتخاب اصلی که شما باید انجام دهید، انتخاب یکی از دو مدل دوربین دوچشمی و تک چشمی است. دوربین های دوچشمی برای استفاده با دو چشم ساخته شده‌اند و دوربین‌های تک چشمی برای استفاده با یک چشم مناسب هستند. برای افرادی که مشکلات بینایی دارند نمونه تک چشمی مفیدتر است. علاوه بر این، همانطور که در بالا گفته شد، تک‌چشمی‌های دید در شب خیلی بیشتر از مدل‌های معمولی مورد توجه قرار گرفته‌اند، زیرا دید فرد در شب را از بین نمی‌برند و به یک چشم اجازه می‌دهند تا محیط اطراف را بررسی کند. نمونه‌های تک چشمی دارای یک فوکوس برای تنظیم دید هستند که استفاده از آنها را در موقعیت های مختلف آسان و سریع می کند.
  2. مشخصات: دوربین‌های تک چشمی تصاویر را با تمرکز نور از طریق لنزها و منشورها، با استفاده از سیستم منشوری که منجر به طراحی های سبک و فشرده می شوند، بزرگ نمایی می‌کنند. دو مورد از مشخصات اصلی که حتما باید آن‌ها را در نظر بگیرید بزرگنمایی و قطر لنز است. جالب است بدانید تک چشمی‌ها دارای دو پارامتر هستند. یکی سطح بزرگنمایی (مثلاً ۶X) و دیگری قطر لنز (مثلاً ۴۲ میلی متر) می‌باشند. توجه داشته باشید که بزرگنمایی کمتر یعنی میدان دید بیشتر و معمولاً تلسکوپ ها به دستگاه هایی با بزرگنمایی بیش از ۲۰ برابر و دیافراگم ۶۰ تا ۹۰ میلی متر گفته می شود. توجه داشته باشید که تلسکوپ ها معمولاً به یک سه پایه نیاز دارند. از سوی دیگر، درست مانند دوربین دوچشمی، پارامترهای محبوب برای تک چشمی ۷×۲۵، ۸×۳۰، ۸×۴۲، و ۱۰×۴۲ می‌باشد.
  3. کل هزینه ها: با توجه به تنوع گسترده محصولات نوری برای فروش، انتخاب یک مدل قدرتمند اما مقرون به صرفه می‌تواند کاری سخت و دشوار برای شما باشد. سه عامل اصلی یعنی بزرگنمایی، دیافراگم و مواد مورد استفاده می‌توانند بر هزینه کل تأثیر بگذارند. معمولاً تک‌چشمی‌ها ارزان‌تر از دوربین‌های دوچشمی هستند و نگهداری آن‌ها راحت‌تر است. لوازم جانبی مانند مچ دست یا بند گردن، به ویژه برای پیاده روی، شکار و هر ماجراجویی در فضای باز باید در نظر گرفته شود. توجه داشته باشید که برای افراد مبتلا به آرتروز یا مشکلات سلامتی مشابه، بند گردن می تواند بهتر از مچ بند باشد و راحتی و تجربه کاربر را بهبود بخشد.

راهنمای خرید دوربین تک چشمی:

به این علت این مبحث را راهنمای خرید تک چشمی نامگذاری کرده‌ایم که در ادامه تقریباً همه نکاتی را که در مورد خرید این دستگاه نوری باید بدانید را به شما آموزش خواهیم داد تا بدانید که هنگام خرید این دستگاه دقیقا قرار است چه کاری را انجام دهید.

  1. بزرگنمایی و قطر لنز: وقتی یک تک چشمی را برمی دارید متوجه دو عدد روی بدنه آن به شکل AXB خواهید شد. این اعداد مشخصات مشاهده دستگاه است. “A” قدرت بزرگنمایی دستگاه را نشان می دهد در حالی که “B” نشان دهنده اندازه عدسی شیئی آن است. بزرگنمایی به میزان بزرگی تصویر روی دستگاه زمانی که از آن نگاه می کنید اشاره دارد. بیشتر تک چشمی ها دارای قدرت بزرگنمایی از ۵× تا ۱۵× هستند. هرچه قدرت بزرگنمایی بیشتر باشد، تک چشمی می تواند جزئیات بیشتری را ثبت کند. قطر عدسی شیئی اندازه عدسی شیئی است که معمولاً بر حسب میلی متر بیان می شود. در مثال ارائه شده، “B” اندازه عدسی شیئی را نشان می دهد. اندازه لنز نیز مسئول روشنایی تصویر تشکیل شده است. به طور کلی، لنزهای شیئی مورد استفاده در یک چشمی بین ۲۵ میلی متر تا حدود ۴۲ میلی متر هستند.
  2. میدان دید: اندازه تصویر دایره ای که می توانید از یک چشمی ببینید میدان دید آن است. قدرت بزرگنمایی بیشتر نشان دهنده میدان دید باریکتر و تصاویر واضح تر می‌باشد. اما ترکیب بزرگنمایی بالا با لنز با فوکوس بالا می تواند تصاویر واضحی را حتی با میدان دید وسیع ایجاد کند. وضوح تصویر معمولاً زمانی خوب است که بزرگنمایی و فاصله کانونی لنز شیئی در حد متوسط تنظیم شده باشد. کیفیت لنز استفاده شده نیز بر میدان دید تأثیر می گذارد. لنزهای با کیفیت بالاتر نسبت به لنزهای ارزانتر میدان دید بهتری ایجاد می کنند. لنزهای با کیفیت زوم بالاتر نیز این عامل را بهبود می بخشند. بنابراین، هنگام خرید دستگاهی با میدان دید وسیع، ممکن است بخواهید کیفیت لنز را نیز بررسی کنید.
  3. پوشش‌های لنز: به منظور بهبود عملکرد تک چشمی، لنزها معمولاً با نوعی ماده خاص پوشانده می شوند. نوع پوشش روی یک لنز روشنایی و وضوح تصویر مشاهده شده را تعیین می کند. همچنین از به حداقل رساندن تابش خیره کننده روی لنز جلوگیری می کند. شما با وجود این ماده روی لنز می‌توانید اطمینان حاصل می کنید که بهینه سازی دید بهبود یافته است. برای کسانی که بدشان نمی‌آید هزینه زیادی برای کیفیت تصویر بالا بپردازند،لنزهای چند روکش بهترین گزینه‌ها هستند. کسانی که بودجه کمی دارند و همچنان مایل به تماشای تصویر با کیفیت هستند، باید لنزهای چند پوششی را هدف قرار دهند در حالی که آماتورها می توانند با تک چشمی کاملاً پوشش داده شده و روکش شده شروع کنند. اگرچه این دستگاه‌ها از کیفیت اپتیکی کمتری برخوردارند، اما همچنان نیاز به بزرگ‌نمایی اجسام برای شما را برآورده می‌کنند.
  4. مکانیسم تمرکز: برای به دست آوردن بهترین تجربه مشاهده، زمانی که یک تک چشمی را انتخاب می‌کنید توجه داشته باشید که مکانیزم فوکوس را داشته باشد. این جزء به شما این امکان را می دهد تا سطح وضوح و وضوح تصویر را به دلخواه تنظیم کنید. از آنجایی که فاصله هر جسم هدف با حرکت شما متفاوت می‌باشد به همین علت مکانیزم فوکوس قابل تنظیم بسیار ضروری است. نحوه طراحی مکانیسم فوکوس در هر تک چشمی، سهولت استفاده از آن را تعیین می کند. برخی به کاربران این امکان را می دهند تا با یک دست با آن‌ها کار کنند در حالی که برخی دیگر نیاز به استفاده از هر دو دست را دارند. اگر از حس استفاده از هر دو دست لذت می برید، روی طرح هایی تمرکز کنید که چنین چیزی را ارائه می دهند. اگر ترجیح می دهید که تک چشمی را تنها با یک دست به کار بگیرید و فوکوس کنید باید به سراغ چنین مدلی بروید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دوربین تفنگ

نکات مهم برای خرید دوربین تک چشمی:

  1. اندازه دوربین: همانطور که در بالا ذکر شد، اندازه عدسی شیئی اندازه یک تک چشمی را مشخص می کند. قدرت بزرگنمایی دستگاه فاکتور مهمی در انتخاب اندازه دستگاه است. زیرا حجیم بودن ممکن است بر هدف استفاده از دستگاه شما تأثیر بگذارد. همچنین به خاطر داشته باشید که یک تک چشمی بزرگتر ظرفیت دید قدرتمندتری نسبت به یک نمونه کوچکتر ارائه می دهد. اما مدل‌های کوچکترها قابل حمل‌تر هستند. قبل از انتخاب دستگاه، از خود بپرسید که آیا اندازه آن برای شما اهمیت دارد یا خیر.
  2. قابلیت فشرده سازی: تک چشمی های کوچکتر بیشتر در میان مسافران، کوهنوردان و گردشگرانی که تمایل به اجتناب از حمل وسایل درشت دارند، رایج می‌باشند. شاید به همین علت باشد که تک چشمی‌های فشرده برای چنین مواردی ایده آل هستند. متأسفانه قدرت بزرگنمایی آن‌ها بسیار محدود است و آن‌ها را برای ابعاد دورتر نامناسب می کند. با این حال، اغلب اوقات، چنین کاربرانی نیازی به مشاهده محدوده وسیع ندارند.
  3. وزن دوربین: همانطور که حجیم بودن دوربین از اهمیت بالایی برخوردار است وزن آن را نیز باید مد نظر قرار دهید. اینکه دستگاه شما تا چه اندازه وزن دارد می تواند نقش مهمی در صرفه جویی، زمان و انرژی شما داشته باشد. اکثر دستگاه ها معمولاً سبک وزن هستند، به استثنای تک چشمی های بزرگتر و قدرتمندتر. در چنین مواردی، اگر عملکرد آنها برای شما اهمیت بیشتری دارد، باید با این سنگینی آن کنار بیائید. برای کسانی که از افزایش وزن کوله به وسیله تجهیزات متنفرند، مدل های کوچکتر توصیه می شود.
  4. طراحی دوربین: طرح این دوربین‌ها معمولاً بر اساس نوع منشورهایی مشخص می‌شود که برای تشکیل تصاویر از آن استفاده می کنند. مانند دوربین دوچشمی، برای نمونه تک چشمی هم دو نوع منشور وجود دارد. منشور سقف و منشور پوررو. دوربین‌های با بزرگنمایی بیشتر از منشورهای سقفی استفاده می کنند به همین دلیل تصاویر باریکی‌تری را ارائه می‌دهند. این مدل برای کسانی که به دنبال فاصله کانونی هستند عالی به نظر می‌رسد از نظر شکل هم فشرده تر از نمونه دیگر هستند. دوربین‌های دارای منشور پوررو تصاویری با عمق و روشنایی بیشتر تولید می کنند. از آنها برای مشاهده اجسام در فاصله متوسط و نزدیک استفاده می‌شود زیرا بهترین عملکرد را دارند. جنب و جوش کیفیت تصویر منشورهای پوررو، آنها را به پرطرفدارترین مدل در بین دوربین‌های تک چشمی تبدیل کرده است.
  5. مواد به کار رفته در دوربین: به علت اینکه این دستگاه‌ها بیشتر در معرض ضربه و آسیب دیدگی قرار دارند به همین دلیل به جنس موادی که از آن ساخته می‌شوند باید توجه ویژه‌ای داشته باشید. بیشتر تک چشمی ها با فلز یا پلاستیک ساخته می شوند که گاهی اوقات قسمت بیرونی آن‌ها با لاستیک پوشش داده می شود تا شوک ناشی از ضربه را جذب کنند. رایج ترین آنها پلیمرهای منیزیم، آلومینیوم و پلی کربنات هستند. از بین این مواد پلی کربنات ساده ترین نمونه است. معمولاً تک چشمی با بدنه فلزی را به شما توصیه می‌کنیم، زیرا مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارند.
  6. خاصیت ضد آب: اگر قرار است بیشتر زمان خود را در جنگل یا بیرون از خانه بگذرانید، به تک چشمی نیاز دارید که بتواند شرایط سخت آب و هوایی را تحمل کند. چنین مدلی دارای ویژگی‌ ضد آب است که از نفوذ رطوبت به درون دوربین جلوگیری می کند. میزان رتبه بندی ضد آب بودن دستگاه با IP مشخص می‌شود. به عنوان مثال: IP65، این اعداد نشان دهنده سطح حفاظت هستند. ۶ برای نفوذ و ۵ برای مقاومت در برابر آب است. هرچه این اعداد بیشتر باشند، خاصیت ضد آب بیشتر می‌شود.

روش نگهداری از دوربین تک چشمی:

  • همیشه بعد از استفاده از دوربین آن را درون کاور مخصوص به خود قرار دهید، زیرا ورود گرد و غبار به داخل دوربین دید شما را محدود می‌کند.
  • همیشه برای تمیز کردن لنز از دستمال و محلول مخصوص این کار استفاده کنید، این کار از آسیب رسیدن به دوربین جلوگیری می‌کند.
  • همیشه در محل نگهداری از دوربین یک یا چند عدد کیسه سیلیکاژل قرار دهید، این کار از زنگ زدن بدنه فلزی دوربین جلوگیری می‌کند.
  • به هیچ عنوان شما مجاز به شستشوی دوربین نخواهید بود، حتی اگر از یک نمونه ضد آب با درصد بالا هم استفاده کنید، نباید آن را شستشو دهید.

خلاصه مطلب:

تک چشمی ها دستگاه های تلسکوپی سبک و فشرده ای هستند که تصاویر بزرگ شده ای از اجسام دور ارائه می دهند. در حالی که محصولات و رقبای متنوعی از آن‌ها در بازار وجود دارد، شما به عنوان یک خریدار واقعی باید سه عامل اصلی را در نظر بگیرید: الزامات، مشخصات، و هزینه کل. بزرگنمایی، قطر لنز و مواد مورد استفاده در ساخت آن نیز باید در نظر گرفته شود. توجه داشته باشید که تک چشمی‌ها دارای دو پارامتر مهم یعنی سطح بزرگنمایی و قطر لنز هستند که مدل های ۷×۲۵، ۸×۳۰، ۸×۴۲ و ۱۰×۴۲ بسیار محبوب هستند. جالب توجه است بدانید برخی از برجسته ترین برندهای تک چشمی شامل پیشروهای نوری مانند Celestron، Nikon، Barska، Zeiss و Bushnell هستند.

اگرچه گاهی اوقات چشم‌اندازها نادیده گرفته می‌شوند، اما چنین مدل‌هایی می‌توانند از فعالیت‌ها و سرگرمی‌های روزانه متعددی مانند شکار، مشاهدات دریایی، تماشای حیات وحش، پرندگان، نظارت، استفاده تاکتیکی و نجوم آماتور بهره ببرند. افرادی که مشکل بینایی دارند می‌توانند با خرید تک چشمی‌های جیبی و فوکوس نزدیک به همراه طراحی جمع و جور از فعالیت‌های روزمره خود بهره‌مند شوند. در نهایت، تک چشمی ها محصولات فوق العاده و همه کاره ای هستند که ارزش سرمایه گذاری را دارند.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید دوربین تک چشمی مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای دوربین تک چشمی پرفروش، ارزان و باکیفیت را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ دوربین تک چشمی کومت مدل ۱۵-۴۰X50

دوربین تک چشمی کومت مدل 15-40X50

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۴x19x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۰۳ گرم
  • قطر دهانه
    ۵۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۵x-40x برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۲۶FT/1000YDS
  • گستره بزرگنمایی
    بیشتر از ۲۰ برابر
  • نوع فوکوس
    مرکزی + فوکوس چشمی
  • میدان دید (زاویه)
    ۷ درجه
  • اقلام همراه
    کیف نگهداری، سه پایه تنظیمی، دستمال تنظیف
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۵ میلی متر
  • توضیحات قابلیت‌های مقاومتی
    مناسب ضد آب و ضد مه برای محیط های مختلف.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ دوربین تک چشمی سلسترون مدل Ultima 65 – 45 Degree Spotting Scope

دوربین تک چشمی سلسترون مدل Ultima 65 - 45 Degree Spotting Scope

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۰x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۴۹ گرم
  • قطر دهانه
    ۶۵ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۸-۵۵ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۳-۳۰
  • نوع اپتیک
    آپوکروماتیک
  • گستره قطر دهانه
    بین ۵۰ تا ۸۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    بیشتر از ۲۰ برابر
  • قابلیت‌های تصویری
    توانایی زوم
  • نزدیک ترین فاصله فوکوس
    ۶ متر
  • توضیحات قابلیت‌های مقاومتی
    ضد آب
  • توضیحات توانایی زوم
    ۱۸ تا ۵۵

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ دوربین تک چشمی کومت مدل H-BINO

دوربین تک چشمی کومت مدل H-BINO

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x7x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۴۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۸ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۲۸
  • گستره بزرگنمایی
    از ۷ تا ۱۵ برابر
  • نوع فوکوس
    مرکزی
  • میدان دید (زاویه)
    ۶.۵ درجه
  • اقلام همراه
    بند-دستمال تنظیف-کاور
  • فاصله راحتی چشم
    ۸ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ دوربین تک چشمی سلسترون مدل Ultima 65mm 45 Degree

دوربین تک چشمی سلسترون مدل Ultima 65mm 45 Degree

مشخصات

  • وزن
    ۱۰۴۹ گرم گرم
  • قطر دهانه
    ۶۵ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۸-۵۵ برابر
  • گستره قطر دهانه
    بین ۵۰ تا ۸۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    بیشتر از ۲۰ برابر
  • قابلیت‌های تصویری
    توانایی زوم
  • توضیحات قابلیت‌های مقاومتی
    ضد آب
  • توضیحات توانایی زوم
    ۱۸ تا ۵۵ برابر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ دوربین تک چشمی مدل NS 20-60X60

دوربین تک چشمی مدل NS 20-60X60

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۴x9x16.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲۰۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۶۰ میلی متر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۲۹
  • گستره بزرگنمایی
    از ۷ تا ۱۵ برابر
  • نوع فوکوس
    مرکزی
  • میدان دید (زاویه)
    ۱.۸ درجه
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۴ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ دوربین تک چشمی مدل KL1040

دوربین تک چشمی مدل KL1040

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵.۵x7x5.5 سانتی متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۶۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۴۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۰ برابر
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    از ۷ تا ۱۵ برابر
  • قابلیت‌های تصویری
    توانایی زوم
  • نوع فوکوس
    دستی
  • نزدیک ترین فاصله فوکوس
    ۲ متر
  • قطر مردمک خروجی
    ۲۰ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    ۶ میلی متر
  • سایر توضیحات
    مجهز به قطب نمادارای پایه اتصال دوربین گوشی همراهدارای سه پایه تکیه گاههمراه با کیف برزنتی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ دوربین تک چشمی بوشنل مدل ۴۰۶۰

دوربین تک چشمی بوشنل مدل 4060

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x7x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۸۰۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۴۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۴۰ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۲۵
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    بیشتر از ۲۰ برابر
  • نزدیک ترین فاصله فوکوس
    ۵
  • اقلام همراه
    کیفدستمال لنزبند
  • قطر مردمک خروجی
    ۵۵ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۰ میلی متر
  • توضیحات قابلیت‌های مقاومتی
    ضد آبضد بخار
  • سایر توضیحات
    پیچ تعبیه شده جهت الصاق پایهدارای قطب نما بر روی بدنه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ دوربین تک چشمی دیسکاوری مدل VTZ.6.24.42 SFIR

دوربین تک چشمی دیسکاوری مدل VTZ.6.24.42  SFIR

مشخصات

  • ابعاد
    ۳۳x4x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵۶۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۴۲۰ میلی متر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۵۰
  • گستره بزرگنمایی
    از ۱۰ تا ۲۴ برابر
  • نوع فوکوس
    دستی
  • میدان دید (زاویه)
    ۱۵۰ درجه
  • فاصله راحتی چشم
    ۴۰ میلی متر
  • سایر توضیحات
    با حداقل زوم ۶ و حداکثر زوم ۲۴ را دارا میباشد و قطر دهنه خروجی آن ۴۴میلمتری میباشد . .این محصول دارای رتیکل سیمی است و از نوع اس اف پی ( با تغییر زوم ارزش میلدات ها ثابت است )دارای میلدات و نیم میلدات برای تیراندازی راحت تر و دقیقتر طراحی شده است .رینگ این دوربین ۳۰ میلیمتری و طول کلی آن ۳۸ سانتی متر و وزن آن ۶۸۰گرم که وزنی ایده آل و همچنین سبک نسبت به دوربین های هم رده خود است که از مزیت های این دوربین است .این محصول دارای پیچ تنظیم پارالکس ( تنظیم میزان شفافیت در فواصل مختلف ) میباشد در این مدل خطای پارالکس آن تقریبا برابر با صفر میباشد ( هیچگونه خطایی ندارد ) و ساید فوکوس (به دوربین هایی گفته میشود که تورت فوکوس ان در کنار دوربین قرار گرفته است) .وسایل جانبی و ویژگی های این دوربین ::-درب پوشش جلو و عقب-دارای ساید فوکوس-افتابگیر-اچار الن-تنظیف مخصوص لنز دوربین-دفترچه راهنمای استفادهدر نتیجه دوربین بسیار مناسب برای تفنگ های پی سی پی و فنری و خفیف و تیراندازان حرفه ای مناسب میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ دوربین تک چشمی بوشنل مدل DAY 16X

دوربین تک چشمی بوشنل مدل DAY 16X

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x5x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۷ گرم
  • قطر دهانه
    ۴۰ میلی متر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۳۱
  • گستره بزرگنمایی
    از ۷ تا ۱۵ برابر
  • نوع فوکوس
    دستی
  • میدان دید (زاویه)
    ۷ درجه
  • اقلام همراه
    کیف، بند، دستمال تنظیف
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۰ تا ۱۲ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ دوربین تک چشمی کامار مدل ۵۰×۱۵

دوربین تک چشمی کامار مدل 50×15

مشخصات

  • ابعاد
    ۹x6x19 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۵ گرم
  • قطر دهانه
    ۵۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۵ برابر
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    از ۷ تا ۱۵ برابر
  • میدان دید (زاویه)
    ۳ درجه
  • اقلام همراه
    کیف، دستمال تمیزکننده
  • قطر مردمک خروجی
    ۱۰ میلی متر
  • سایر توضیحات
    ضدآب، قابل نصب روی سه پایه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ دوربین تک چشمی کامار مدل ۷۰×۱۱۴- ۳۸

دوربین تک چشمی کامار مدل 70×114- 38

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۷.۵x9x14.5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۲۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۷۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۳۸-۱۱۴ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۷۳
  • گستره قطر دهانه
    بین ۵۰ تا ۸۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    بیشتر از ۲۰ برابر
  • قابلیت‌های تصویری
    توانایی زوم
  • میدان دید (زاویه)
    ۱.۴ درجه
  • اقلام همراه
    کیف برزنتی
  • قطر مردمک خروجی
    ۲ میلی متر
  • سایر توضیحات
    قابلیت نصب بر روی سه پایه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ دوربین تک چشمی بوشنل مدل ۱۶X52

دوربین تک چشمی بوشنل مدل 16X52

مشخصات

  • ابعاد
    ۵x5x15 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۲۳ گرم
  • قطر دهانه
    ۵۲ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۶ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۸.۲۵
  • نوع منشور
    Roof
  • نوع اپتیک
    آکروماتیک
  • گستره قطر دهانه
    بین ۵۰ تا ۸۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    از ۱۵ تا ۲۰ برابر
  • نوع فوکوس
    مرکزی
  • نزدیک ترین فاصله فوکوس
    ۱۰
  • میدان دید (زاویه)
    ۲۲ درجه
  • اقلام همراه
    کیف کمری برزنتیبند مخصوصدستمال لنز
  • قطر مردمک خروجی
    ۵.۲ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۸ میلی متر
  • توضیحات قابلیت‌های مقاومتی
    تاچ اصلی پلاستیک ضخیم با روکش راور ضد ضربه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ دوربین تک چشمی کومت مدل ۱۰X30X-50 ZOOM

دوربین تک چشمی کومت مدل 10X30X-50 ZOOM

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۹.۸×۸.۹×۷.۶ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۴۵ گرم
  • قطر دهانه
    ۵۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۰تا۳۰ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۷۱-۳۵
  • نوع منشور
    Porro
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    بیشتر از ۲۰ برابر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاومت در برابر نفوذ باد
  • قابلیت‌های تصویری
    توانایی زوم
  • نوع فوکوس
    دستی
  • میدان دید (زاویه)
    ۱۰ درجه
  • اقلام همراه
    کیف-دستمال تنظیف
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۰ تا ۱۲ میلی متر
  • سایر توضیحات
    دارای گاز نیتروزن

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ دوربین تک چشمی مدل دزدان دریایی کد ۰۰۳۳

دوربین تک چشمی مدل دزدان دریایی کد 0033

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۷x5x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۰۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۴۰ میلی متر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۰۰۰
  • گستره بزرگنمایی
    تا ۷ برابر
  • نوع فوکوس
    مرکزی
  • میدان دید (زاویه)
    ۷ درجه
  • فاصله راحتی چشم
    ۷۰ میلی متر
  • سایر توضیحات
    دارای قابلیت باز شدن تا ۲۸ سانتی متر.دارای بدنه و لنز پلاستیکی.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ دوربین تک چشمی مدل ۸X20mm

دوربین تک چشمی مدل 8X20mm

مشخصات

  • ابعاد
    ۷۲x35x40 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۲ گرم
  • قطر دهانه
    ۲۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۷ برابر
  • نوع منشور
    Roof
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    تا ۷ برابر
  • قابلیت‌های تصویری
    توانایی زوم
  • نوع فوکوس
    دستی
  • اقلام همراه
    کیف برزنتیدستمال مخصوص
  • قطر مردمک خروجی
    ۲۸ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    ۵ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ دوربین تک چشمی کومت مدل ۴۰X60 CO-20

دوربین تک چشمی کومت مدل 40X60 CO-20

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵×۵.۵×۵.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۴۲ گرم
  • قطر دهانه
    ۴۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۰ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۳۱
  • گستره بزرگنمایی
    از ۷ تا ۱۵ برابر
  • نوع فوکوس
    دستی
  • میدان دید (زاویه)
    ۷ درجه
  • اقلام همراه
    کیف، بند، دستمال تنظیف
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۰ تا ۱۲ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ دوربین تک چشمی بوشنل مدل KL1040

دوربین تک چشمی بوشنل مدل KL1040

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x8x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۴۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۰ برابر
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    از ۷ تا ۱۵ برابر
  • قابلیت‌های تصویری
    توانایی زوم
  • نزدیک ترین فاصله فوکوس
    ۲ متر
  • اقلام همراه
    مجهز به قطب نمادارای پایه اتصال دوربین گوشی همراهدارای سه پایه تکیه گاههمراه با کیف برزنتی
  • قطر مردمک خروجی
    ۲۰ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    ۶ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ دوربین تک چشمی کومت مدل ۴۰X60

دوربین تک چشمی کومت مدل 40X60

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x7x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۷۷ گرم
  • قطر دهانه
    ۴۰ میلی متر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۳۱
  • گستره بزرگنمایی
    از ۷ تا ۱۵ برابر
  • نوع فوکوس
    دستی
  • میدان دید (زاویه)
    ۷ درجه
  • اقلام همراه
    بند، کیف، دستمال تنظیف
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۰ تا ۱۲ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ دوربین تک چشمی مدل ۴۰×۶۰ کد ۸۹۵

دوربین تک چشمی مدل 40x60 کد 895

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x9x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    ۳۰ میلی متر
  • سایر توضیحات
    طراحی ارگونومیک به شما کمک می کند تا با یک دست سریع و دقیق روی هدف خود تمرکز کنید. می توان از سه پایه با این تک چشم استفاده کرد و مشاهده پرندگان یا سایر موارد را در خارج پایدارتر می کند.این محصول دارای پایه نمی باشد اما قابلیت اضافه شدن دارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ دوربین تک چشمی بوشنل مدل ۴۰×۶۰

دوربین تک چشمی بوشنل مدل 40x60

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵x6x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۴۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۴۰ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۲۵
  • نوع منشور
    Roof
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    بیشتر از ۲۰ برابر
  • نوع فوکوس
    مرکزی
  • نزدیک ترین فاصله فوکوس
    ۵
  • اقلام همراه
    کیف دستمال لنزبند
  • قطر مردمک خروجی
    ۵۵ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۰ میلی متر
  • توضیحات قابلیت‌های مقاومتی
    ضد آب ضد بخار
  • سایر توضیحات
    پیچ تعبیه شده جهت الصاق پایهدارای قطب نما بر روی بدنه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ دوربین تک چشمی ماوزر مدل ۸X24

دوربین تک چشمی ماوزر مدل 8X24

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۰.۵×۵.۵×۴ سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۷۵ گرم
  • قطر دهانه
    ۲۴ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۸ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۵۰m/1000m
  • نوع منشور
    Porro
  • نوع اپتیک
    آپوکروماتیک
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    از ۷ تا ۱۵ برابر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • نوع فوکوس
    تکچشم کوک
  • نزدیک ترین فاصله فوکوس
    ۱۵
  • میدان دید (زاویه)
    ۷.۸ درجه
  • اقلام همراه
    کیف چرم مخصوص – درپوش و بند و دستمال لنز – دفترچه راهنما به زبان روسی و انگلیسی
  • قطر مردمک خروجی
    ۳ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۲ میلی متر
  • توضیحات قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر شوک ضربه ای – مقاوم در برابر برف و باران و پاشش آب (IPX-5) – مقاوم در برابر نفوذ گرد و خاک
  • توضیحات توانایی زوم
    دارای فوکوس
  • سایر توضیحات
    دارای شماره سریال بر روی بدنه – در صورت ارسال محصول مغایر با عکس های موجود در سایت، مانند رنگ ، نوع جعبه ، نوشته های روی محصول یا جعبه و هر گونه مغایرت با عکس های موجود در سایت مراتب را به کارشناسان دیجی کالا گزارش دهید .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ دوربین تک چشمی مدل ۲۵-۷۵×۶۰

دوربین تک چشمی مدل 25-75x60

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۹x9x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۷۴۴ گرم
  • قطر دهانه
    ۶۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۲۵-۷۵ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    بین۲۱تا۴۱متر
  • گستره قطر دهانه
    بین ۵۰ تا ۸۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    بیشتر از ۲۰ برابر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر آب
  • قابلیت‌های تصویری
    توانایی زوم
  • نوع فوکوس
    فوکوس کششی یا چرخشی
  • میدان دید (زاویه)
    ۴۱-۲۱ M/1000 M درجه
  • اقلام همراه
    ۱ عدد تلسکوپ تک چشمی، ۱ عدد دفترچه راهنمای کاربر، ۱ عدد پارچه تمیز کننده، ۱عدد کیف حمل
  • قطر مردمک خروجی
    ۶۰ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    ۲۰ میلی متر
  • سایر توضیحات
    سایر مزایا:-تماشای پرندگان -پوشش چند لایه -روشنایی عالی-منشور BaK4-وضوح بصری -ضد مه ضد آب-زاویه گسترده- مدل: ۲۵-۷۵×۶۰- بزرگنمایی: ۲۵ – ۷۵ برابر- میدان دید: ۴۱-۲۱ M/1000 M- قطر لنز چشمی:۲۲ میلی‌متر- قطر لنز شیئی: ۶۰ میلی‌متر- نوع فوکوس: فوکوس دستی- فاصله کانونی: ۱۵ میلی‌متر- پوشش لنز: FMC

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ دوربین تک چشمی مدل ۴۰۶۰

دوربین تک چشمی مدل 4060

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۸x10x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۵۰ گرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ دوربین تک چشمی کومت مدل COMET 13X

دوربین تک چشمی کومت مدل COMET 13X

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۳۳ گرم
  • قطر دهانه
    ۵۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۳ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۳۴۲
  • گستره بزرگنمایی
    از ۷ تا ۱۵ برابر
  • نوع فوکوس
    دستی
  • میدان دید (زاویه)
    ۷ درجه
  • اقلام همراه
    کیف-دستمال تنظیف
  • فاصله راحتی چشم
    ۵ میلی متر
  • اقلام همراه
    کیف-دستمال تنظیف

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ دوربین تک چشمی زیتازی مدل ۲۵X30 LUXURY EDITIONS

دوربین تک چشمی زیتازی مدل 25X30 LUXURY EDITIONS

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x6x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۵۵ گرم
  • قطر دهانه
    ۳۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۲۵ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    .
  • گستره بزرگنمایی
    بیشتر از ۲۰ برابر
  • نوع فوکوس
    دستی
  • میدان دید (زاویه)
    . درجه
  • فاصله راحتی چشم
    . میلی متر
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه: مگنالیومپوشش: چند پوششبزرگنمایی: ۲۵ برابرضد آب: زندگی ضد آبمیدان دید: ۲۷۰ متر / ۱۰۰۰ مترتسکین چشم: ۱۵ میلی مترقطر هدف: ۳۰ میلی مترمردمک خروجی: ۱.۲ میلی متر
  • اقلام همراه
    کیف حمل جعبه دستمال

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ دوربین تک چشمی کومت مدل ۱۳X50 BK7

دوربین تک چشمی کومت مدل 13X50 BK7

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x10x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۳۳ گرم
  • قطر دهانه
    ۵۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۳ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۳۴۲
  • نوع منشور
    Porro
  • نوع اپتیک
    آکروماتیک
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    از ۷ تا ۱۵ برابر
  • نوع فوکوس
    دستی
  • میدان دید (زاویه)
    ۷ درجه
  • اقلام همراه
    کیف-دستمال تنظیف
  • قطر مردمک خروجی
    ۲۳ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    ۱ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ دوربین تک چشمی مدل دید در شب

دوربین تک چشمی مدل دید در شب

مشخصات

  • ابعاد
    ۲۰x9x9 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۸۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۸۰۰ میلی متر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۵۰
  • گستره بزرگنمایی
    از ۱۵ تا ۲۰ برابر
  • نوع فوکوس
    خودکار
  • میدان دید (زاویه)
    ۱۸۰ درجه
  • فاصله راحتی چشم
    ۱۰۰ میلی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ دوربین تک چشمی مدل cx1

دوربین تک چشمی مدل cx1

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵*۵*۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۴۵۰ گرم
  • بزرگنمایی
    ۸ برابر برابر
  • نوع منشور
    Roof
  • نوع فوکوس
    دستی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ دوربین تک چشمی کومت مدل ۸×۴۰

دوربین تک چشمی کومت مدل 8x40

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۶x70x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۴۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۸ برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۲۸
  • نوع منشور
    Porro
  • نوع اپتیک
    پرو
  • گستره قطر دهانه
    تا ۵۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    از ۷ تا ۱۵ برابر
  • نوع فوکوس
    دستی
  • نزدیک ترین فاصله فوکوس
    ۵
  • میدان دید (زاویه)
    درجه
  • اقلام همراه
    بند-دستمال تنظیف-کاور
  • قطر مردمک خروجی
    ۴۰ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    ۲۷ میلی متر
  • توضیحات قابلیت‌های مقاومتی
    ضد آب (باران و شرایط سخت آب و هوایی) – ضد مه – ضد ضربه( مقاومت بالا)

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ دوربین تک چشمی مدل مونوکولار ۴۰X60

دوربین تک چشمی مدل مونوکولار 40X60

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵.۵×۵.۵×۸.۵ سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۸۰ گرم
  • قطر دهانه
    ۴۰ میلی متر
  • بزرگنمایی
    ۱۲X40 برابر
  • میدان دید (در ۱۰۰۰ یارد)
    ۱۵۰۰m/9500m
  • نوع منشور
    Roof
  • نوع اپتیک
    روف
  • گستره قطر دهانه
    بین ۵۰ تا ۸۰ میلی متر
  • گستره بزرگنمایی
    بیشتر از ۲۰ برابر
  • قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر شوک های ضربه ای
  • نوع فوکوس
    مرکزی
  • نزدیک ترین فاصله فوکوس
    ۲۵
  • میدان دید (زاویه)
    ۸.۵ درجه
  • اقلام همراه
    درپوش های لنز – بند و دستمال لنز – کیف مخصوص
  • قطر مردمک خروجی
    ۳.۳ میلی متر
  • فاصله راحتی چشم
    قابل تنظیم میلی متر
  • توضیحات قابلیت‌های مقاومتی
    مقاوم در برابر برف و باران و پاشش آب ، مقاوم در برابر مه ، مقاوم در برابر نفوذ گرد و خاک ، مقاوم در برابر شوک های ضربه ای .
  • توضیحات توانایی زوم
    دارای فوکوس مرکزی ، دارای دیوپتر چشمی و قابل استفاده با عینک طبی .
  • سایر توضیحات
    قابلیت نصب سه پایه ، قابلیت نصب هولدر موبایل برای زوم و فیلم برداری و عکاسی .

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دوربین تک چشمی در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لاستیک موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا