باغبانی

دستگاه چمن زن، راهنمای خرید انواع چمن زن برقی، بنزینی و شارژی ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید دستگاه چمن‌ زن باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از مهم‌ترین ابزارهای باغبانی دستگاه چمن زن می‌باشد. این وسیله برای کوتاه کردن چمن بوستان‌ها و فضای سبز مورد استفاده قرار می‌گیرد. هیچ کس پیدا نمی‌شود که نقش زیبایی چمن در فضای سبز را انکار کند، زیرا چمن مانند لباسی سبز فضای خاکی اطراف شما را پوشش می‌دهد. چمن هم مانند سایر گیاهان نیاز به مراقبت و نگهداری دارد، زمانی که چمن‌ها رشد کرده و به اندازه مشخصی می‌رسند، برای زیبا کردن باید آن‌ها را کوتاه کنید. بهترین وسیله برای کوتاه کردن چمن دستگاه چمن زن می‌باشد. این وسیله دارای تیغه‌های تیز و چرخان است که به راحتی می‌تواند چمن‌های شما را به اندازه مورد نظر کوتاه کند. اگر تصمیم گرفته‌اید که قسمت مشخصی از ویلای خود را چمن بکارید، حتما باید به فکر یک دستگاه چمن زن هم باشید.

چمن رشد خیلی بالایی دارد، یعنی اگر هر از چند گاهی ان‌ها را کوتاه نکنید، خیلی سریع رشد کرده و تا نزدیک زانو شما بالا می‌آیند. از همه مهم‌تر خیلی سریع هم رنگ آن‌ها به زرد تبدیل شده و بیشتر شبیه به گندم می‌شوند تا چمن به همین علت شما باید با دستگاه چمن زن ان‌ها را مقداری کوتاه کنید. از طرفی کوتاه کردن چمن باعث کاهش سرعت رشد آن شده و باعث می‌شود، چمن شما طول عمر بالاتری داشته باشد. اگر شما هم به کار باغبانی مشغول هستید به زودی با شخصی مواجه می‌شوید که شما را برای کوتاه کردن چمن حیاط منزل یا ویلای خود احضار کند. پس اگر این وسیله ارزشمند را نداشته باشید، یک فرصت کاری ایده‌آل را از دست داده‌اید. شما می‌توانید با خرید یک دستگاه چمن زن کسب و کار خود را رونق ببخشید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید دستگاه چمن زن را دارند، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع دستگاه چمن زن آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید دستگاه چمن زن باید به آن توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

دستگاه‌چمن‌ زن چیست و چه کاربردی دارد؟

این دستگاه از نظر ظاهری شباهت زیادی به یک کالسکه کودک دارد. از نظر ساختاری هم شامل یک موتور الکتریکی یا بنزینی می‌باشد که یک یا چند تیغه تیز و برنده روی آن نصب می‌شود. شما باید با حرکت دادن این وسیله روی چمن اقدام به کوتاه نمودن چمن‌های حیاط یا فضای سبز مورد نظر خود کنید. هر چه اندازه دستگاه شما بزرگتر باشد، سرعت کوتاه نمودن چمن‌ها افزایش پیدا می‌کند. این وسیله نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی ندارد و اگر درست از آن استفاده کنید، سالیان سال برای شما کار خواهند کرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید دستگاه سمپاش

انواع دستگاه‌چمن‌ زن موجود در بازار:

  1. چمن زن برقی: یکی از بهترین مدل‌های دستگاه چمن‌زن موجود در بازار می‌باشد. به دلیل اینکه با برق کار می‌کنند شما نیاز به خرید سوخت برای آن‌ها نخواهید داشت. بهترین وسیله برای منزل است زیرا به راحتی دسترسی به برق وجود دارد. دارای یک موتور الکتریکی هستند که انرژی مورد نیاز برای چرخش تیغه را از طریق برق شهری بدست می‌آورد. به دلیل داشتن موتور الکتریکی نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی ندارند‌.
  2. چمن زن بنزینی: همان طور که می‌دانید همیشه و در هر کجا دسترسی به برق امکان پذیر نیست، بنابراین اگر به راحتی دسترسی به برق ندارید، نمونه قبلی انتخاب درستی نخواهد بود و شما نیاز به یک نمونه بنزینی دارید. شما برای استفاده از این وسیله فقط کافی است باک آن را از بنزین پر کرده و هندل بزنید تا روشن شود. بعد از روشن شدن بدون اینکه فشاری به دستگاه وارد شود می‌توانید تا زمان تمام شدن بنزین به کار خود ادامه دهید. برخلاف نمونه قبلی نیاز به تعمیر و نگهداری دارند و هر چند وقت یک بار بهتر است، آن‌ها را سرویس کنید.
  3. چمن زن موتوری: این مدل در واقع همان نمونه بنزینی است به دلیل اینکه از یک موتور بنزینی ساخته شده‌اند به آن‌ها موتوری گفته می‌شود. ارتفاع کوتاه کردن چمن در این مدل به وسیله کاربر قابل تنظیم است. این وسیله بعد از کوتاه کردن چمن آن را وارد یک کیسه بزرگ می‌کند و چمن‌های کوتاه شده روی زمین ریخته نمی‌شود، همین ویژگی باعث راحتی کار شما می‌شود و دیگر مجبور به یک مرحله کار برای جمع کردن چمن‌های روی زمین نخواهید بود.
  4. چمن زن شارژی: این مدل در دسته برقی قرار می‌گیرد اما به دلیل داشتن باتری قابل شارژ از ان می‌توان در جاهایی که امکان دسترسی به برق وجود ندارد، استفاده کرد. از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به دستگاه علف زن دارند، یعنی دارای اندازه و وزن کمتری هستند. از نظر اقتصادی هم به دلیل اینکه نیاز به خرید ماده سوختی (بنزین) ندارید، مقرون به صرفه‌تر می‌باشند. تنها مشکلی که به آن‌ها وارد می‌شود این است که بعد از مدتی باتری آن‌ها خراب شده و باید آن را تعویض کنید.

تفاوت دستگاه چمن زن با دستگاه علف زن:

  • از نظر شکل ظاهری چمن‌زن شباهت زیادی به یک کالسکه دارد که باید روی زمین کشیده شود ولی علف زن یک میله فلزی است که روی آن یک تیغه چرخان وجود دارد.
  • چمن‌زن برای کوتاه کردن چمن سطح صاف و یکدست استفاده می‌شود و در جاهای ناهموار کارایی لازم را ندارد.
  • برای اینکه چمن را به صورت یکسان و یکدست کوتاه کنید نیاز به چمن‌زن دارید و با علف زن امکان کوتاه کردن یکدست وجود ندارد.
  • علف‌زن برای کوتاه کردن چمن‌های کنار دیواره و کنار درخت استفاده می‌شود در صورتی که علف چمن‌زن برای یکدست کوتاه کردن سطح صاف مثل زمین فوتبال استفاده می‌شود.
  • علف زن اندازه و وزن کمتری نسبت به چمن‌زن دارد، با چمن‌زن می‌توان ارتفاع کوتاه کردن چمن را مشخص کرد ولی علف زن قابل تنظیم نیست.
  • علف زن نسبت به چمن‌زن قیمت ارزان‌تری دارد، پس پیشنهاد می‌کنم هر دو وسیله را با هم خریداری کنید.

مزایای استفاده از دستگاه چمن زن:

  • کار با این وسیله بسیار ساده بوده و شما نیاز به داشتن تخصص و مهارت خاص در این زمینه نخواهید داشت.
  • شما زمان استفاده از این وسیله انرژی زیادی مصرف نمی‌کنید، بنابراین کمتر از کارهای دیگر باغبانی شما را خسته می‌کند.
  • نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی ندارند، بنابراین اگر از این وسیله درست استفاده کنید، سالیان زیادی برای شما کار خواهد کرد.
  • شما با سرعت بیشتری چمن‌های خود را کوتاه می‌کنید و زمانی را که با این دستگاه ذخیره می‌کنید، می‌توانید صرف کارهای دیگری کنید.

بهترین مارک دستگاه چمن زن:

در واقع هیچ گاه شخصی با اطمینان کامل نمی‌تواند یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک دستگاه چمن‌زن به شما معرفی کند. زیرا برندهای باکیفیت زیادی در این زمینه فعالیت دارند و معرفی یک برند خاص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای دستگاه چمن‌زن را به شما معرفی می‌کنیم.

  • چمن‌زن بوش
  • چمن‌زن ساتا
  • چمن‌زن دوو
  • چمن‌زن ولف گاردن
  • چمن‌زن ام تی دی
  • چمن‌زن الیو مک
  • چمن‌زن آلکو
  • چمن‌زن فیس کارس
  • چمن‌زن گلف
  • چمن‌زن هونکو

حتما بخوانید: راهنمای خرید اره زنجیری

نکات مهم هنگام خرید دستگاه دستگاه چمن‌زن:

  1. قیمت محصول: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید چمن‌زن قیمت آن می‌باشد، قیمت نقش مهمی در انتخاب شما دارد. بهتر است قبل از هر کاری میزان بودجه برای خرید این محصول را مشخص کنید. با مشخص کردن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع محصول: این وسیله هم مانند سایر وسایل مربوط به باغبانی انواع مختلفی دارد. این شما هستید که باید با توجه به نیاز خود نمونه مورد نظر را انتخاب کنید. اگر برای حیاط منزل یا ویلای خود به این وسیله احتیاج دارید به شما توصیه می‌کنم نمونه برقی را خریداری کنید. اگر شما این وسیله را برای جایی می‌خواهید که دسترسی به برق وجود ندارد می‌توانید از نمونه بنزینی یا شارژی استفاده کنید.
  3. تامین قطعات دستگاه: نکته‌ای که شاید کمتر کسی موقع خرید این وسیله به آن توجه می‌کند، تامین قطعات یدکی دستگاه در آینده است. متاسفانه خیلی از شرکت‌ها این وسیله را فقط وارد می‌کنند و ضمانتی برای تامین قطعات آن در آینده ندارند، پس حتما هنگام خرید یک مدل در مورد پیدا شدن لوازم یدکی آن در بازار تحقیق کنید. اگر قطعات آن به راحتی پیدا شد، گزینه مناسبی برای خرید شماست در غیر این صورت باید قید آن را بزنید.
  4. تناسب با توان بدنی: هنگام خرید این وسیله به اندازه و وزن دستگاه هم توجه داشته باشید. این فاکتورها باید متناسب با استایل بدنی شما باشد. اگر این وسیله تناسب لازم با فیزیک بدنی شما را نداشته باشد، هنگام کار با آن خیلی سریع خسته شده و توان خود را از دست می‌دهید. پس همیشه با توجه به قدرت بدنی خود باید وزن و اندازه دستگاه را مشخص کنید.
  5. نوع تغذیه دستگاه: این وسیله البته از نوع برقی دارای دو نوع تغذیه می‌باشد. یکی تغذیه دستگاه با برق شهری است که در این نمونه باید به طول سیم برق دستگاه و محل قرار گیری دکمه خاموش روشن آن توجه داشته باشید. اگر از نمونه شارژی استفاده می‌کنید، بهتر است به ظرفیت باتری آن و میزان نگهداری شارژ دستگاه دقت کنید. البته مدت زمان شارژ شدن دستگاه هم توجه نمائید، اگر فست شارژ باشد در مدت زمان کمتری شارژ می‌شود.
  6. قدرت موتور: این دستگاه با قدرت موتور متفاوت تولید و روانه بازار می‌شود. در مدل‌های برقی قدرت دستگاه بر حسب وات سنجیده می‌شود و در مدل‌های بنزینی قدرت موتور بر اساس اسب بخار در نظر گرفته می‌شود. شما باید با توجه به مساحت زمین و ضخامت و حجم چمن‌های خود اقدام به خریداری این دستگاه کنید. اگر مساحت زمین چمن شما زیاد است، پیشنهاد می‌کنم یک موتور قدرتمند را خریداری کنید.
  7. حجم مخزن دستگاه: توجه داشته باشید، تمام اضافه چمن‌هایی که با این دستگاه کوتاه می‌کنید وارد مخزن نگهداری چمن می‌شود. اگر ظرفیت مخزن دستگاه شما کوچک باشد خیلی سریع مخزن آن پر شده و شما مدام باید دست از کار بکشید و اقدام به خالی کردن مخزن آن کنید. پس اگر قرار است حجم زیادی از چمن را کوتاه کنید به سراغ مدل‌هایی بروید که حجم مخزن آن‌ها بزرگ‌تر است.

روش نگهداری از دستگاه چمن زن:

  • همیشه چمن‌زن برقی را در زیر سایه‌بان نگهداری کنید، آب باران به قسمت‌های الکترونیکی دستگاه مانند باتری و برد اصلی دستگاه آسیب وارد می‌کند.
  • اگر نمونه شارژی را استفاده می‌کنید و مدت زمان زیادی قصد استفاده از آن را ندارید، بهتر است یا باتری را از دستگاه خارج کنید و یا اتصال مثبت باتری را از روی آن بردارید.
  • همیشه قبل از کوتاه کردن چمن محوطه زمین را به خوبی بررسی کنید، نباید سنگ یا شیشه‌ای روی چمن وجود داشته باشد، در صورت وجود با تیغه برخورد کرده و باعث شکستگی آن می‌شود.
  • همیشه بعد از تمام شدن کار به وسیله کمپرسور باد درون لوله‌ای که چمن را به مخزن دستگاه منتقل می‌کند، باد گرفته و آن را به خوبی تمیز کنید.

با توجه با نکاتی که گفته شد، می‌توانید دستگاه چمن‌زن مورد نیاز خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین برندهای دستگاه چمن‌زن ارزان، پرقدرت و پرفروش را برای شما جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ چمن زن تاپ گاردن مدل GLM 460 H

چمن زن تاپ گاردن مدل GLM 460 H

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قطعات صد در صد آلمان و مونتاژ چینبدنه تمام فلزی تنظیمات ارتفاع برش ۲.۵ تا ۷ سانتی متر در هفت لولمجهز به سیستم دیمر constant speed پیشرفته که باعث شده با اعمال بار و فشار کاری قدرت دستگاه کم نشود ( بر خلاف دستگاه های چمن زن موجود در بازار که اعمال قدرت و فشار دور و قدرت دستگاه پایین می آید و روی موتور فشار وارد می شود)مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protectionدارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بارموتور پیشرفته یورو ۵موتور ۴ زمانه ۱۴۰ سی سی ( دارای مخزن جدا که در حین کار دود نمیکند)دارای سیستم ایزی استارتعرض برش ۴۶ سانتیمتر توان ۲۰۰۰ وات واقعیگیربکس فلزی آلمانیطراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آساندارای حرکت راحت بر روی چمندارای تاییدیه ایمنی از نگاه مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH)دارای سبد ۶۰ لیتریسرعت تیغه ۲۹۰۰ دور در دقیقهتنطیم ارتفاع برش چمن در ۷ لولبرترین چمن زن موتوری دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون آمریکاکسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازونبرترین چمن زن موتوری دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay آمریکا
  • ارتفاع برش
    ۷۹x57x44 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۲۵۰۱-۳۰۰۰
  • جنس
    فلزی
  • سرعت حرکت تیغه
    ۲۹۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۶۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۲.۶ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    بنزین
  • پهنای برش
    ۴۶ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ چمن زن تاپ گاردن مدل GLM 460 H

چمن زن تاپ گاردن مدل GLM 460 H

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قطعات صد در صد آلمان و آمریکا و مونتاژ چینبدنه تمام فلزی تنظیمات ارتفاع برش ۲.۵ تا ۷ سانتی متر در هفت لولمجهز به سیستم دیمر constant speed پیشرفته که باعث شده با اعمال بار و فشار کاری قدرت دستگاه کم نشود ( بر خلاف دستگاه های چمن زن موجود در بازار که اعمال قدرت و فشار دور و قدرت دستگاه پایین می آید و روی موتور فشار وارد می شود)مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protectionدارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بارموتور پیشرفته یورو ۵موتور ۴ زمانه ۱۴۰ سی سی ( دارای مخزن جدا که در حین کار دود نمیکند)دارای سیستم ایزی استارتعرض برش ۴۶ سانتیمتر توان ۲۰۰۰ وات واقعیگیربکس فلزی آلمانیطراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آساندارای حرکت راحت بر روی چمندارای تاییدیه ایمنی از نگاه مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH)دارای سبد ۶۰ لیتریسرعت تیغه ۲۹۰۰ دور در دقیقهتنطیم ارتفاع برش چمن در ۷ لولبرترین چمن زن موتوری دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون آمریکاکسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازونبرترین چمن زن موتوری دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay آمریکا
  • ارتفاع برش
    ۷۹x57x44 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۲۵۰۱-۳۰۰۰
  • جنس
    فلزی
  • سرعت حرکت تیغه
    ۲۹۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۶۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۲.۶ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    بنزین
  • پهنای برش
    ۴۶ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ چمن زن شارژی رونیکس مدل ۸۹۲۱

چمن زن شارژی رونیکس مدل 8921

مشخصات

  • ارتفاع برش
    ۳۰x5x230 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    آلومینیوم
  • سرعت حرکت تیغه
    ۸۵۰۰
  • قدرت موتور
    ۲۰ اسب بخار
  • وزن
    ۱.۹۵ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ چمن زن برقی ساتا مدل DYM1111

چمن زن برقی ساتا مدل DYM1111

مشخصات

  • اقلام همراه
    – سبد – دسته به طول ۹۰ سانتی متر- طول سیم ۸۷ سانتی متر
  • سایر توضیحات
    – ولتاژ ۲۲۰ تا ۲۴۰ ولت- توان ۱۲۰۰ وات- سرعت ۳۴۰۰ دقیقه – ظرفیت سبد ۳۳ سانتی متر- پهنای برش ۲۰، ۴۰، ۶۰ سانتی متر- دارای دسته انعطاف پذیر در سه نقطه
  • ارتفاع برش
    ۶۰x35x20 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    پلاستیک
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۴۰۰
  • ظرفیت سبد
    ۳۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۶۰ اسب بخار
  • وزن
    ۴.۸۹۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش خودرو
  • پهنای برش
    ۳۴

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ ماشین چمن زن بوش مدل ARM 37

ماشین چمن زن بوش مدل ARM 37

مشخصات

  • سایر توضیحات
    وزن ۱۲ کیلوگرم – دارای استارت الکتریکی – دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد. – بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند – موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند – فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار – حجم ۴۰ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد. برترین چمن زن برقی دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون آمریکا کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون تاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH) مجهز به سیستم بسیار حرفه ای, طراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آسان دارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بار برترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay آمریکا قطعات صد در صد آلمان و آمریکا و مونتاژ چین
  • ارتفاع برش
    ۶۰x40x37 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    فلز و پلاستیک
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۳۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۴۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۱.۹ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۷ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ چمن زن برقی بوش مدل ARM34

چمن زن برقی بوش مدل ARM34

مشخصات

  • اقلام همراه
    عینک ایمنی باغبانی بوش / عینک ایمنی دید در شب بوش / دستمال تنظیف تام کلین میکروفایبر بوش / دستکش باغبانی لاتکس
  • سایر توضیحات
    قطعات آلمان و مونتاژ چین / توان ۱۳۰۰ وات / نوع برش : از سمت راست / دارای استارت الکتریکی / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد./ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند/ فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار / حجم ۴۰ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد / برترین چمن زن برقی متوسط دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون / کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون / تاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH) / مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protection / طراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آسان / دارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بار / برترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay / قطعات صد در صد آلمان و مونتاژ چین / پهنای برش: ۳۴ سانتی متر / حجم مخرن: ۴۰ لیتر / وزن دستگاه: ۱۱ کیلوگرم / قابلیت برش چمن در ۵ حالت مختلف از ارتفاع ۲۰ تا ۷۰ میلی متر / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف حرکت کرد/ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت به خوبی چمن ها را کوتاه کند
  • ارتفاع برش
    ۷۰x50x45 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۲۵۰۱-۳۰۰۰
  • جنس
    استیل
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۰
  • ظرفیت سبد
    ۴۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۱.۸ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۱۱ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۴ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ چمن زن برقی تاپ گاردن مدل ELM-320H

چمن زن برقی تاپ گاردن مدل ELM-320H

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۹x36x29 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    پلاستیک
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۳۰۰
  • ظرفیت سبد
    ۳۰
  • قدرت موتور
    ۱۲۰۰ اسب بخار
  • وزن
    ۷ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۲

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ چمن زن برقی تاپ گاردن مدل ELM-380H

چمن زن برقی تاپ گاردن مدل ELM-380H

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۶x45x33 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    پلاستیک
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۲۰۰
  • ظرفیت سبد
    ۴۵
  • قدرت موتور
    ۱۶۰۰ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۹ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۸

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ چمن زن برقی دوو مدل DLM1400E

چمن زن برقی دوو مدل DLM1400E

مشخصات

  • اقلام همراه
    – دفترچه راهنما- ۴ عدد چرخ
  • سایر توضیحات
    – قدرت موتور ۱۴۰۰ وات- نوع موتور: ذغالی- ارتفاع برش : ۲۵، ۴۰ و ۵۵ میلی متر- عرض برش: ۳۲۰ میلی متر
  • ارتفاع برش
    ۸۸x34x85 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۴۵۰ rpm
  • ظرفیت سبد
    ۳۵ لیتر
  • قدرت موتور
    ۱.۸۷ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۹.۰۰۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    برش مرکزی

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ چمن زن حرفه ای بوش مدل ARM 32 New

چمن زن حرفه ای بوش مدل ARM 32 New

مشخصات

  • اقلام همراه
    عینک ایمنی باغبانی بوش / عینک ایمنی دید در شب بوش / دستمال تنظیف تام کلین میکروفایبر بوش / دستکش باغبانی لاتکس
  • سایر توضیحات
    قطعات آلمان و مونتاژ چین / نوع برش : از سمت راست / دارای استارت الکتریکی / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد./ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند/ فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار / حجم ۳۱ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد / برترین چمن زن برقی متوسط دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون / کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون / تاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH) / مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protection / طراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آسان / دارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بار / برترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay / قطعات صد در صد آلمان و مونتاژ چین
  • ارتفاع برش
    ۶۰x40x35 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۲۵۰۱-۳۰۰۰
  • جنس
    فلز و پلاستیک
  • سرعت حرکت تیغه
    ۲۹۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۳۱ لیتر
  • قدرت موتور
    ۱.۶ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۲ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ چمن زن برقی بوش مدل ARM37

چمن زن برقی بوش مدل ARM37

مشخصات

  • اقلام همراه
    عینک ایمنی باغبانی بوش / عینک ایمنی دید در شب بوش / دستمال تنظیف تام کلین میکروفایبر بوش / دستکش باغبانی لاتکس
  • سایر توضیحات
    قطعات آلمان و مونتاژ چین / توان ۱۴۰۰ وات / نوع برش : از سمت راست / دارای استارت الکتریکی / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد./ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند/ فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار / حجم ۴۰ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد / برترین چمن زن برقی متوسط دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون / کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون / تاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH) / مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protection / طراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آسان / دارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بار / برترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay / قطعات صد در صد آلمان و مونتاژ چین / پهنای برش: ۳۷ سانتی متر / حجم مخرن: ۴۰ لیتر / وزن دستگاه: ۱۲ کیلوگرم / قابلیت برش چمن در ۵ حالت مختلف از ارتفاع ۲۰ تا ۷۰ میلی متر / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف حرکت کرد/ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت به خوبی چمن ها را کوتاه کند
  • ارتفاع برش
    ۷۰x50x40 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    استیل
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۳۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۴۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۲ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۷ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ چمن زن برقی بوش مدل ARM 32

چمن زن برقی بوش مدل ARM 32

مشخصات

  • اقلام همراه
    جعبه کارتنیسبد جمع آوری چمن ۳۱ لیترتیغ چمن زن ۳۲ سانتی‌مترعینک ایمنی باغبانیدستکش باغبانیدستمال میکرو فایبر
  • ارتفاع برش
    ۶۰x39x28 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۲۵۰۱-۳۰۰۰
  • جنس
    فلز و پلاستیک
  • سرعت حرکت تیغه
    ۲۹۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۳۱ لیتر
  • قدرت موتور
    ۱/۶ اسب بخار
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۲ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ چمن زن تاپ گاردن مدل GLM 460 P

چمن زن تاپ گاردن مدل GLM 460 P

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قطعات صد در صد آلمان و مونتاژ چینبدنه تمام فلزی تنظیمات ارتفاع برش ۲.۵ تا ۷ سانتی متر در هفت لولمجهز به سیستم دیمر constant speed پیشرفته که باعث شده با اعمال بار و فشار کاری قدرت دستگاه کم نشود ( بر خلاف دستگاه های چمن زن موجود در بازار که اعمال قدرت و فشار دور و قدرت دستگاه پایین می آید و روی موتور فشار وارد می شود)مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protectionدارای سیستم خود متحرکدارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بارموتور پیشرفته یورو ۵موتور ۴ زمانه ۱۴۰ سی سی دارای سیستم ایزی استارتعرض برش ۴۶ سانتیمتر توان ۲۰۰۰ وات واقعیگیربکس فلزی آلمانیطراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آساندارای حرکت راحت بر روی چمندارای تاییدیه ایمنی از نگاه مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH)دارای سبد ۶۰ لیتریسرعت تیغه ۲۹۰۰ دور در دقیقهتنطیم ارتفاع برش چمن در ۷ لولبرترین چمن زن موتوری دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون آمریکاکسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازونبرترین چمن زن موتوری دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay آمریکا
  • ارتفاع برش
    ۷۹x57x44 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۲۵۰۱-۳۰۰۰
  • جنس
    فلزی
  • سرعت حرکت تیغه
    ۲۹۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۶۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۲.۷ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    بنزین
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش خودرو
  • پهنای برش
    ۴۶ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ چمن زن برقی ساتا مدل DYM1162

چمن زن برقی ساتا مدل DYM1162

مشخصات

  • ابعاد
    ۱۵۰x105x45 سانتی‌متر
  • ارتفاع برش
    ۲۵ تا ۵۵ میلی متر سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    پلاستیک
  • ظرفیت سبد
    ۳۰
  • قدرت موتور
    ۱۰۰۰ وات اسب بخار
  • وزن
    ۱۱.۳ کیلوگرم
  • پهنای برش
    ۳۲ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ چمن زن برقی بوش مدل Arm 32 Bosch

چمن زن برقی بوش مدل Arm 32 Bosch

مشخصات

  • اقلام همراه
    عینک ایمنی باغبانی بوش / عینک ایمنی دید در شب بوش / دستمال تنظیف تام کلین میکروفایبر بوش / دستکش باغبانی لاتکس
  • سایر توضیحات
    قطعات آلمان و مونتاژ چین / نوع برش : از سمت راست / دارای استارت الکتریکی / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد./ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند/ فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار / حجم ۳۱ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد / برترین چمن زن برقی متوسط دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون / کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون / تاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH) / مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protection / طراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آسان / دارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بار / برترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay / قطعات صد در صد آلمان و مونتاژ چین
  • ارتفاع برش
    ۶۰x40x35 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۲۰۰۱-۲۵۰۰
  • جنس
    فلز و پلاستیک
  • سرعت حرکت تیغه
    ۲۹۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۳۱ لیتر
  • قدرت موتور
    ۱.۶ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۲ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ چمن زن دستی تالون مدل AM201816

چمن زن دستی تالون مدل AM201816

مشخصات

  • اقلام همراه
    – آچار
  • سایر توضیحات
    – دارای مخزن پارچه‌ای- دارای دسته با روکش فوم نرم- دارای چرخ با جنس لاستیک و فلز- بدنه فلزی- قابلیت جداشدن مخزن
  • ابعاد
    ۶۷x55x104 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۰-۵۰۰
  • وزن
    ۵ کیلوگرم
  • پهنای برش
    ۴۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ چمن زن برقی بوش مدل ۳۷

چمن زن برقی بوش مدل 37

مشخصات

  • سایر توضیحات
    وزن ۱۲ کیلوگرم- دارای استارت الکتریکی- دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد.- بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند- موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند- فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار- حجم ۴۰ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد.برترین چمن زن برقی دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون آمریکاکسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازونتاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH)مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protectionطراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آساندارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه باربرترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay آمریکاقطعات صد در صد آلمان و آمریکا و مونتاژ چین
  • ارتفاع برش
    ۶۱x40x37 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    فلز و پلاستیک
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۳۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۴۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۱.۹ اسب بخار
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۷ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ چمن زن بنزینی هیوندای مدل HP5165

چمن زن بنزینی هیوندای مدل HP5165

مشخصات

  • سایر توضیحات
    دارای موتور قدرتمند با توان ۶.۵ اسب بخار – دارای مخزن سوخت ۱ لیتری – ظزفیت مخزن روغن: ۰.۶ لیتر – امکان برش عرضی ۵۰۸ میلی متری – قابلیت برش ارتفاع ار ۲۵ تا ۷۵ میلی متر – قابلیت تنظیم ارتفاع در ۷ سایز – دارای دسته تا شو با دستگیره نرم برای استفاده آسان از دستگاه – دارای کیسه جمع آوری چمن با ظرفیت ۵۰ لیتر – چرخ های عقب بلند جهت چمن زنی در سطوح ناهموار
  • ارتفاع برش
    ۹۰x50x80 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۱۰۰۱-۱۵۰۰
  • جنس
    آلومینیوم
  • سرعت حرکت تیغه
    ۱۵۰۰
  • ظرفیت سبد
    ۵۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۶.۵ اسب بخار
  • وزن
    ۱۷۰۰۰ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش خودرو
  • پهنای برش
    ۲-۷

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ چمن زن برقی بلک اند دکر مدل BEMW451BH

چمن زن برقی بلک اند دکر مدل BEMW451BH

مشخصات

  • سایر توضیحات
    -دارای تیغه ۳۲ سانتی متری با کیفیت ساخت بالا -دارای سبد جمع کننده -دارای چرخ های ۵ اینچی- نوع برش : از سمت راست- دارای استارت الکتریکی- دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد.- بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند- موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند- فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسیب رساندن به گل ها و برخورد با دیوار- حجم ۳۰ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد.
  • ابعاد
    ۶۰x30x30 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    پلاستیک
  • ظرفیت سبد
    ۳۰
  • قدرت موتور
    ۱۲۰۰ اسب بخار
  • وزن
    ۹ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ چمن‌زن برقی بوش ARM 37

چمن‌زن برقی بوش ARM 37

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – دارای طراحی هوشمندانه و جمع جور- گشتاور موتور: ۱۶ نیوتن‌متر- دستگیر تا شو و اسغال فضای کم- سبک و قابلیت جابجایی آسان- دارای دسته ارگونومیک (Ergoflex) و هدایت کردن آسان چمن زن- حجم مناسب مخزن- تنظیم آسان ارتفاع برش
  • ابعاد
    ۶۱ × ۴۰ × ۶۱ سانتی‌متر
  • ارتفاع برش
    ۷۰ – ۲۰ میلی متر سانتی‌متر
  • ظرفیت سبد
    ۴۰
  • قدرت موتور
    ۱۴۰۰ وات اسب بخار
  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۷ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ چمن زن برقی بوش مدل ARM 37 Prpfessional

چمن زن برقی بوش مدل ARM 37 Prpfessional

مشخصات

  • سایر توضیحات
    وزن ۱۲ کیلوگرم- دارای استارت الکتریکی- دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد.- بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند- موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند- فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار- حجم ۴۰ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد.برترین چمن زن برقی دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون آمریکاکسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازونتاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH)مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protectionطراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آساندارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه باربرترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay آمریکاقطعات صد در صد آلمان و آمریکا و مونتاژ چین
  • ارتفاع برش
    ۶۱x40x37 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    فلز و پلاستیک
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۳۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۴۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۱.۹ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۷ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ چمن زن برقی بوش مدل Bosch Arm 37 New

چمن زن برقی بوش مدل Bosch Arm 37 New

مشخصات

  • اقلام همراه
    عینک ایمنی باغبانی بوش / عینک ایمنی دید در شب بوش / دستمال تنظیف تام کلین میکروفایبر بوش / دستکش باغبانی لاتکس
  • سایر توضیحات
    قطعات آلمان و مونتاژ چین / توان ۱۴۰۰ وات / نوع برش : از سمت راست / دارای استارت الکتریکی / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد./ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند/ فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار / حجم ۴۰ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد / برترین چمن زن برقی متوسط دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون / کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون / تاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH) / مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protection / طراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آسان / دارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بار / برترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay / قطعات صد در صد آلمان و مونتاژ چین / پهنای برش: ۳۷ سانتی متر / حجم مخرن: ۴۰ لیتر / وزن دستگاه: ۱۲ کیلوگرم / قابلیت برش چمن در ۵ حالت مختلف از ارتفاع ۲۰ تا ۷۰ میلی متر / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف حرکت کرد/ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت به خوبی چمن ها را کوتاه کند
  • ارتفاع برش
    ۷۰x50x40 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    استیل
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۳۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۴۰
  • قدرت موتور
    ۲ اسب بخار
  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۷ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ چمن زن برقی بوش مدل ARM 32 Proffesional

چمن زن برقی بوش مدل ARM 32 Proffesional

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – نوع برش : از سمت راست- دارای استارت الکتریکی- دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد.- بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند- موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند- فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار- حجم ۳۱ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد.برترین چمن زن برقی متوسط دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون آمریکاکسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازونتاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH)مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protectionطراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آساندارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه باربرترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay آمریکاقطعات صد در صد آلمان و آمریکا و مونتاژ چین
  • ارتفاع برش
    ۶۰x40x35 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۲۵۰۱-۳۰۰۰
  • جنس
    فلز و پلاستیک
  • سرعت حرکت تیغه
    ۲۹۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۳۱ لیتر
  • قدرت موتور
    ۱.۶ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۲ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ چمن زن دستی بوش مدل AHM 30-0600886001

چمن زن دستی بوش مدل AHM 30-0600886001

مشخصات

  • سایر توضیحات
    – دارای ۴ تیغه از جنس استیل سختکاری شده- دارای قفل فشاری
  • ارتفاع برش
    ۱۲-۴۰ میلی‌متر سانتی‌متر
  • وزن
    ۶.۴ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۰

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ چمن زن تاپ گاردن مدل GLM 460 H 2

چمن زن تاپ گاردن مدل GLM 460 H 2

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قطعات صد در صد آلمان و آمریکا و مونتاژ چینبدنه تمام فلزی تنظیمات ارتفاع برش ۲.۵ تا ۷ سانتی متر در هفت لولمجهز به سیستم دیمر constant speed پیشرفته که باعث شده با اعمال بار و فشار کاری قدرت دستگاه کم نشود ( بر خلاف دستگاه های چمن زن موجود در بازار که اعمال قدرت و فشار دور و قدرت دستگاه پایین می آید و روی موتور فشار وارد می شود)مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protectionدارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بارموتور پیشرفته یورو ۵موتور ۴ زمانه ۱۴۰ سی سی ( دارای مخزن جدا که در حین کار دود نمیکند)دارای سیستم ایزی استارتعرض برش ۴۶ سانتیمتر توان ۲۰۰۰ وات واقعیگیربکس فلزی آلمانیطراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آساندارای حرکت راحت بر روی چمندارای تاییدیه ایمنی از نگاه مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH)دارای سبد ۶۰ لیتریسرعت تیغه ۲۹۰۰ دور در دقیقهتنطیم ارتفاع برش چمن در ۷ لولبرترین چمن زن موتوری دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون آمریکاکسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازونبرترین چمن زن موتوری دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay آمریکا
  • ارتفاع برش
    ۷۹x57x44 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۲۵۰۱-۳۰۰۰
  • جنس
    فلزی
  • سرعت حرکت تیغه
    ۲۹۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۶۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۲.۶ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    بنزین
  • پهنای برش
    ۴۶ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ دستگاه چمن زن برقی بوش مدل ARM 34

دستگاه چمن زن برقی بوش مدل ARM 34

مشخصات

  • اقلام همراه
    عینک ایمنی باغبانی بوش / عینک ایمنی دید در شب بوش / دستمال تنظیف تام کلین میکروفایبر بوش / دستکش باغبانی لاتکس
  • سایر توضیحات
    قطعات آلمان و مونتاژ چین / توان ۱۳۰۰ وات / نوع برش : از سمت راست / دارای استارت الکتریکی / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف راحت حرکت کرد./ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت بخوبی چمن ها را کوتاه کند/ فناوری بکار رفته در این دستگاه طوریست که می تواند چمن های کنار دیوار و همچنین چمن های نزدیک به گل ها را بسادگی کوتاه نماید بدون آسی رساندن به گل ها و برخورد با دیوار / حجم ۴۰ لیتری مخزن با عث شده که مقدار بیشتری چمن را کوتاه کرده و همینطور نیاز به تخلیه را کاهش می دهد / برترین چمن زن برقی متوسط دنیا از نگاه کاربران سایت و فروشگاه آمازون / کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون / تاییدیه ایمنی از مؤسسه ملی ایمنی و بهداشت شغلی آمریکا (NIOSH) / مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protection / طراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آسان / دارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بار / برترین چمن زن برقی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه Ebay / قطعات صد در صد آلمان و مونتاژ چین / پهنای برش: ۳۴ سانتی متر / حجم مخرن: ۴۰ لیتر / وزن دستگاه: ۱۱ کیلوگرم / قابلیت برش چمن در ۵ حالت مختلف از ارتفاع ۲۰ تا ۷۰ میلی متر / دسته کاملا ارگونومیک که به راحتی می توان دستگاه را کنترل و به اطراف حرکت کرد/ بدلیل وزن کم و قدرت مانور خوبی که دارد براحتی حرکت می کند/ موتور دستگاه طوری طراحی شده است که حتی در شرایط سخت به خوبی چمن ها را کوتاه کند
  • ارتفاع برش
    ۷۰x50x45 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۲۵۰۱-۳۰۰۰
  • جنس
    استیل
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۰
  • ظرفیت سبد
    ۴۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۱.۸ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۱۱ کیلوگرم
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش فشاری
  • پهنای برش
    ۳۴ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ چمن زن برقی زوبر مدل K10761

چمن زن برقی زوبر مدل K10761

مشخصات

  • ارتفاع برش
    ۶۰x35x25 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۳۰۰۱-۳۵۰۰
  • جنس
    آهن
  • سرعت حرکت تیغه
    ۳۱۰۰
  • قدرت موتور
    ۲۱۰۰ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن
    ۵ کیلوگرم

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ چمن زن تاپ گاردن مدل GLM 460 P Oil

چمن زن تاپ گاردن مدل GLM 460 P Oil

مشخصات

  • سایر توضیحات
    قطعات صد در صد آلمان و مونتاژ چینبدنه تمام فلزی تنظیمات ارتفاع برش ۲.۵ تا ۷ سانتی متر در هفت لولمجهز به سیستم دیمر constant speed پیشرفته که باعث شده با اعمال بار و فشار کاری قدرت دستگاه کم نشود ( بر خلاف دستگاه های چمن زن موجود در بازار که اعمال قدرت و فشار دور و قدرت دستگاه پایین می آید و روی موتور فشار وارد می شود)مجهز به سیستم بسیار حرفه ای restart protectionدارای سیستم خود متحرکدارای سیستم کنترل حفاظت موتور در مقابل اضافه بارموتور پیشرفته یورو ۵موتور ۴ زمانه ۱۴۰ سی سی دارای سیستم ایزی استارتعرض برش ۴۶ سانتیمتر توان ۲۰۰۰ وات واقعیگیربکس فلزی آلمانیطراحی ارگونومیک بسیار زیبا و عالی جهت کاربری آساندارای حرکت راحت بر روی چمندارای سبد ۶۰ لیتریسرعت تیغه ۲۹۰۰ دور در دقیقهتنطیم ارتفاع برش چمن در ۷ لول
  • ارتفاع برش
    ۷۹x57x44 سانتی‌متر
  • بازه پهنای برش
    ۲۵.۱-۵۰ سانتی‌متر
  • بازه سرعت حرکت تیغه
    ۲۵۰۱-۳۰۰۰
  • جنس
    فلزی
  • سرعت حرکت تیغه
    ۲۹۰۰ دور بر دقیقه
  • ظرفیت سبد
    ۶۰ لیتر
  • قدرت موتور
    ۲.۷ اسب بخار
  • منبع تغذیه
    بنزین
  • ویژگی‌های چمن‌زن
    رانش خودرو
  • پهنای برش
    ۴۶ سانتی متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید دستگاه چمن‌زن در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید خازن سنج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا