خواب و حمامدکوراتیو

حوله خشک کن، راهنمای خرید انواع رادیاتور حوله خشک کن زیبا و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید حوله خشک کن باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

زیباترین حس دنیا زمانی‌ است که شما از زیر دوش حمام بیرون آمده و یک حوله گرم و نرم را به دور خود می‌پیچید این حس زمانی ایجاد می شود که شما منزل خود را به پکیج رادیاتور مجهز کرده باشید و درون حمام خود یک دستگاه حوله خشک کن داشته باشید. اگر این وسیله را خریداری کنید می‌توانید تمام طول سال این حس زیبا را به همراه داشته باشید. چند لحظه خود را به دوران بچگی برگردانید همان حسی که پدر یا مادرتان شما را درون یک حوله گرم و نرم در آغوش کشیده و از حمام خارج می کردند، شاید این توصیف زیبا باعث شود تا بتوانید این حس زیبا را دوباره به یاد بیاورید و شاید دوست داشته باشید مجدد این حس را تجربه کنید به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که رادیاتور حوله خشک کن را خریداری کنید.

شما هرگز نمی‌توانید حوله‌های خود را بدون داشتن رادیاتور گرم و خشک نگهداری کنید، در واقع زمانی که به حمام می روید می‌توانید با داشتن رادیاتور حوله خشک کن همان حسن نوستالژی شگفت انگیز در یک حوله دنج و آرام بخش را دوباره تجربه کنید. زنده نگه داشتن خاطرات دوران کودکی دقیقاً همان چیزی است که یک رادیاتور حوله خشک کن می تواند به شما هدیه کند. در واقع مدل های زیادی از این وسیله وجود دارند، برخی از آن ها فقط برای گرم و خشک نگه داشتن حوله‌های شما به کار می روند در صورتیکه برخی دیگر از آن‌ها علاوه بر این کار برای گرم کردن فضای حمام هم به کار می‌روند. اگر منزل شما به پکیج رادیاتور مجهز نیست اصلا نگران نباشید، زیرا حوله خشک کن‌های برقی هم وجود دارند که دقیقاً کار همون حال خشک کن‌ها را انجام می‌دهد. این شما هستید که باید با توجه به شرایط خود در کمترین زمان ممکن وسیله گرمایشی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید حوله خشک کن را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع رادیاتور حوله خشک کن آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید حوله خشک کن باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

حوله خشک‌کن چیست؟

در واقع نوعی رادیاتور زیبا و مجلسی می‌باشد که علاوه بر خشک کردن و گرم نگهداشتن حوله شما به منظور گرم کردن فضای سرویس بهداشتی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله معمولا بر روی دیوار نصب شده و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. نصب این وسیله بسیار ساده است و شما بدون نیاز به کمک شخص خاصی به راحتی می‌توانید آن را در سرویس بهداشتی منزل خود نصب کنید. طریقه استفاده از این وسیله تفاوت چندانی با یک رادیاتور معمولی ندارد، زیرا نیاز به یک سیستم گرمایش مرکزی مثل پکیج یا موتور خانه دارد و به وسیله آب داغ فضا را گرم کرده و رطوبت را جذب می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید رادیاتور

چند مورد از کاربردها و مزایای حوله خشک کن:

این وسیله هم مانند سایر وسایل مربوط به سرویس بهداشتی کاربردها و مزایای مختلفی دارد ما در ادامه چند مورد از این مزایا و کاربردهای این وسیله را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. مهم‌ترین کاربرد این وسیله به عنوان یک رادیاتور برای گرم کردن فضای داخلی سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. همان طوری که از نام این وسیله پیداست از آن می‌توان به عنوان یک وسیله برای خشک کردن حوله، انواع دستمال و لباس‌های کوچک استفاده کرد.
  3. فضای مرطوب درون سرویس بهداشتی محیط مناسبی برای رشد انواع باکتری‌ها و ویروس‌ها است، این وسیله با جذب رطوبت می‌تواند از رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها در این محیط جلوگیری کند.
  4. داشتن رنگ بندی و طراحی زیبا باعث شده این وسیله علاوه بر کارایی‌هایی که ذکر شد به عنوان یک وسیله تزئینی برای زیبا کردن فضای داخلی سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار بگیرد.
  5. این وسیله تنها محدود به استفاده در سرویس بهداشتی نیست، بلکه آن را می‌توان درون راهرو انباری و آشپزخانه هم نصب کرد.
  6. اگر فضای اتاق شما خیلی کوچک است و نمی‌توانید از یک رادیاتور معمولی استفاده کنید به شما توصیه می‌کنم از این مدل رادیاتور استفاده کنید، زیرا هم زیبا هستند و هم حجم کمتری از اتاق شما را اشغال می‌کنند.

انواع رادیاتور حوله خشک‌کن:

  1. رادیاتور حوله ‌خشک‌کن استیل ضد زنگ: شاید یکی از پرفروش‌ترین و شناخته شده‌ترین مدل‌های خشک کن حوله نمونه استیل آن باشد که از فولاد ضد زنگ تهیه می‌شود. نصب این مدل سخت‌تر از مدل‌های دیگر است و به زمان بیشتری نیاز دارد، زیرا وزن آن از مدل‌های دیگر سنگین‌تر است.
  2. رادیاتور حوله خشک‌کن شیشه‌ای: این مدل را می‌توان در دسته زیباترین مدل‌های خشک کن حوله جای داد. زیرا دارای رنگ بندی فوق‌العاده زیبایی می‌باشد. این مدل از شیشه حرارتی شفاف ساخته می‌شود و نسبت به مدل‌های دیگر وزن کمتری دارد که همین ویژگی باعث می‌شود تا نصب آن‌ها آسان‌تر و سریع‌تر از مدل‌های دیگر باشد.
  3. رادیاتور حوله خشک‌کن آلومینیومی: یکی از بهترین مدل‌های خشک کن حوله در ایران نمونه آلومینیومی است. این مدل علاوه داشتن رنگ‌های زیبا و متنوع خاصیت ضد زنگ دارد و به علت داشتن وزن سبک نصب آن‌ها بسیار ساده است و نیاز به صرف زمان زیادی ندارد. قیمت آن هم نسبت به مدل‌های دیگر ارزان‌تر می‌باشد.

انواع دستگاه حوله خشک کن از نظر سوخت:

  • دستگاه حوله‌خشک‌کن آبی: این مدل از خشک کن حوله به دلیل اینکه گرمای لازم جهت خشک کردن حوله را از آب جوش دریافت می‌کند به خشک کن حوله آبی یا هیدرونیکی معروف می‌باشد. اگر از قبل لوله کشی لازم برای نصب این وسیله را انجام داده‌اید به راحتی می‌توانید آن را در محل مورد نظر خود نصب کنید.
  • دستگاه حوله خشک‌کن برقی: این نمونه گرمای لازم برای خشک کردن حوله را از طریق برق تامین می‌کند به همین علت به آن خشک کن حوله الکترونیکی می‌گویند. اگر از قبل لوله کشی لازم جهت نصب این وسیله را انجام نداده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنم از نمونه برقی استفاده کنید. زیرا هم قیمت ارزان‌تری دارد و هم جدا از سیستم گرمایشی مرکزی منزل شما کار می‌کند.

انواع رادیاتور حوله خشک‌کن با توجه به نوع نصب:

  • حوله خشک‌کن دیواری یا ایستاده: تنها تفاوت عمده این مدل با نمونه‌های دیگر طریقه نصب آن می‌باشد. خشک کن‌های دیواری به صورت ایستاده روی دیوار سرویس نصب می‌شوند به همین علت به آن‌ها ایستاده گفته می‌شود. این مدل مناسب سرویس‌هایی است که از نظر اندازه تقریبا بزرگ هستند و مشکلی با نصب ان روی دیوار نخواهید داشت.
  • حوله خشک‌کن نصب شده در کف: این مدل از نظر ابعاد و اندازه دقیقا مشابه نمونه ایستاده است. تنها موردی که آن را از نمونه قبلی جدا می‌کند، طریقه نصب آن می‌باشد. این مدل به دلیل نصب در ارتفاع پایین‌تر بیشتر مناسب سرویس‌های بهداشتی در اندازه کوچک است. پس اگر برای نصب رادیاتور در سرویس بهداشتی خود با کمبود فضا مواجه هستید، حتما مدل‌هایی را خریداری کنید که در کف سرویس نصب می‌شوند.

بهترین مارک دستگاه حوله خشک کن:

اگر بخواهیم تنها یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک خشک کن حوله به شما معرفی کنیم، شاید مقداری در حق سایر برندهای باکیفیت بازار کم لطفی کرده باشیم، از طرفی این کار بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نه معرفی یک محصول خاص، از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه لیستی از بهترین برندهای دستگاه حوله خشک‌کن موجود در بازار را به شما معرفی می‌کنیم.

  • رادیاتور حوله خشک‌کن اسکار
  • رادیاتور حوله خشک‌کن ایران رادیاتور
  • رادیاتور حوله خشک‌کن لیتورا
  • رادیاتور حوله خشک‌کن ترموفن
  • رادیاتور حوله خشک‌کن بوتان
  • رادیاتور حوله خشک‌کن شهریار
  • رادیاتور حوله خشک‌کن ونداد
  • رادیاتور حوله خشک‌کن لاریا
  • رادیاتور حوله خشک‌کن بارانا
  • رادیاتور حوله خشک‌کن سپهر

دستگاه حوله خشک کن از کجا بخریم؟

برای خرید این محصول روش‌های زیادی وجود دارد که شما از طریق هر یک از روش‌ها می‌توانید محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. اگر بخواهیم تک تک این روش‌ها را به شما توضیح دهیم به زمان زیادی احتیاج داریم و شاید نیاز به یک مقاله جداگانه داشته باشد. به همین علت دو روش را که بیشتر از سایر روش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، یعنی خرید حضوری و اینترنتی را به شما معرفی می‌کنیم.

  1. خرید حضوری: در این روش شما به ناچار مجبور هستید از منزل یا محل کار خود خارج شوید و به یک فروشگاه لوازم خانگی مراجعه نموده و از میان تنوع محدود جنس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمائید. در این روش شما باید نهایت دقت را داشته باشید، زیرا جنس فروخته شده به هیچ عنوان تعویض یا پس گرفته نمی‌شود.
  2. خرید اینترنتی حوله خشک‌کن: در این روش شما نیاز به خروج از منزل و محل کار خود را ندارید، فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید و به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید و از میان انبوهی از مدل‌ها خشک کن مورد نظر خود را خریداری نمائید. شما هفت روز مهلت تست دارید و در صورت عدم رضایت از محصول مورد نظر خود می‌توانید آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرید.

حتما بخوانید: راهنمای خرید پکیج دیواری

نکات مهم هنگام خرید دستگاه خشک کن حوله:

  1. قیمت خشک‌کن: اولین و مهم‌ترین نکته در مورد خرید خشک‌کن حوله قیمت آن می‌باشد. شما قبل از هر اقدامی باید مقدار بودجه برای خرید این وسیله را مشخص کنید. با این کار مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما حذف می‌شوند و خرید برای شما آسان می‌شود.
  2. نوع خشک کن: این وسیله هم مانند سایر وسایل مربوط به سرویس بهداشتی انواع مختلفی دارد، این شما هستید که باید با توجه به سلیقه و نوع نیاز خود بهترین نوع آن را خریداری کنید. اگر از قبل لوله کشی آن انجام شده نمونه آبی آن را خریداری نمائید در غیر این صورت شما مجبور به خرید نمونه برقی آن هستید. نمونه برقی ارزان‌تر بوده و جدا از سیستم گرمایش مرکزی منزل شما کار می‌کند.
  3. جنس خشک‌کن: بسته به سلیقه و نوع نیاز شما خشک کن‌های لباس از جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند که از نظر وزن و قیمت با هم تفاوت دارند. پرفروش‌ترین نمونه آن استیل ضد زنگ است که بع علت وزن بالا نصب سخت‌تری دارد. جنس آلومینیوم به علت وزن کم و نصب راحت بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد و در نهایت نمونه شیشه‌ای علاوه بر وزن کم و نصب راحت از زیبایی بیشتری برخوردار است.
  4. اندازه خشک‌کن: شما قبل از خرید این وسیله باید ابعاد و اندازه دقیق سرویس بهداشتی یا جایی که قرار است رادیاتور را در آن نصب کنید، مشخص نمائید. اگر اندازه سرویس شما بزرگ است و مشکلی با نصب این وسیله ندارید، می‌توانید مدل‌های بزرگ‌تر و ایستاده را خریداری کنید. در غیر این صورت شما مجبور به خرید نمونه‌های کوچکی هستید که در کف و نزدیک به زمین نصب می‌شوند.
  5. شیر کنترل کننده: شاید مهم‌ترین نکته در مورد خرید این محصول توجه به این نکته باشد. مدل‌های قدیمی معمولا دارای یک شیر بودند که با باز کردن آن آب داغ وارد رادیاتور شده و شروع به گرم شدن می‌کرد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی مدل‌هایی روانه بازار شده‌اند که دارای شیر کنترل دما هستند و با چرخش آن می‌توانید دمای محیط را به دلخواه تنظیم کنید.
  6. ارتفاع رادیاتور: ارتفاع رادیاتور را بر اساس ارتفاع سقف سرویس خود در نظر بگیرید. همیشه سعی کنید، مدل‌های با ارتفاع بیشتر را خریداری نمائید، زیرا این مدل‌ها ظرفیت گرمایی بیشتری دارند و شما حوله و لباس بیشتری را می‌توانید روی آن خشک کنید. اگر یک رادیاتور با ارتفاع زیاد را خریداری نمائید که در سرویس شما جای نگیرد، ممکن است، فروشنده آن را پس نگیرد و پول خود را هدر دهید.

روش نگهداری از دستگاه حوله خشک کن:

  • تا حد امکان سعی کنید این دستگاه را در مکانی نصب کنید که مستقیم با آب در تماس نباشد، زیرا لکه آب ظاهر آن را خراب می‌کند.
  • اگر برای شستشوی سرویس بهداشتی خود از محلول اسیدی جرمگیر استفاده می‌کنید، دقت کنید که روی این دستگاه ریخته نشود، زیرا باعث خوردگی و سوراخ شدن آن می‌شود.
  • اگر از مدل برقی استفاده می‌کنید، آن را در محل خشک نصب نمائید، زیرا رطوبت باعث ایجاد برق گرفتگی و آسیببه دستگاه خشک‌کن می‌شود.
  • همیشه با توجه به ظرفیت دستگاه روی آن حوله و لباس پهن کنید. انداختن لباس و حوله بیشتر روی این دستگاه موجب شکستن یا سوراخ شدن بدنه آن می‌شود.

با توجه به نکاتی که گفته شد؛ می توانید دستگاه حوله خشک‌کن مورد نظرتان را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از بهترین نمونه‌های رادیاتور حوله خشک‌کن ارزان، پرفروش و باکیفیت موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک کردن روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، می توانید اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت نمایید.


۱ رادیاتور حوله خشک کن مدل کلاسیک دوطبقه ۸۰×۵۱

رادیاتور حوله خشک کن مدل کلاسیک دوطبقه 80x51

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x8x81 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۴
  • جنس
    استیل
  • رنگ روکش
    طلایی مات
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ رادیاتور حوله خشک کن مدل ۲۰۲۰

رادیاتور حوله خشک کن مدل 2020

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x60x6 سانتی‌متر
  • وزن
    ۶ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۰
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل
  • اقلام همراه
    همراه با یک عدد رخت اویز رایگان

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ رادیاتور حوله خشک کن مدل b-80

رادیاتور حوله خشک کن مدل b-80

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x50x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۷
  • جنس
    فولادی
  • رنگ روکش
    مشکی
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • سایر توضیحات
    – آکس ۵۰ سانتی متر- حجم آب داخل رادیاتور: ۶.۱ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ رادیاتور حوله خشک کن مدل فلت ۷۰۸R

 رادیاتور حوله خشک کن مدل فلت 708R

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x50x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۰
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    مشکی
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • فشار کار
    ۶
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ رادیاتور حوله خشک کن مدل سپهر مدل ۸۰×۵۱

 رادیاتور حوله خشک کن مدل سپهر مدل 80x51

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x5x80 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۲
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • رنگ روکش
    نقره ای مات
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ رادیاتور حوله خشک کن مدل دیاموند فلت ۵۰×۶۰

رادیاتور حوله خشک کن مدل دیاموند فلت 50x60

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x10x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۷
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    مشکی
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ رادیاتور حوله خشک کن آکو مدل الومینیومی ۶۰×۵۰

رادیاتور حوله خشک کن آکو مدل الومینیومی 60x50

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x50x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۰
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    طلایی
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ رادیاتور حوله خشک کن مدل آوینا الومینیومی ۶۰×۵۰

 رادیاتور حوله خشک کن مدل آوینا الومینیومی 60x50

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x50x12 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۲
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    مشکی
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ رادیاتور حوله خشک کن مدل پریمو الومینیومی ۸۰×۵۰

رادیاتور حوله خشک کن مدل  پریمو الومینیومی 80x50

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x10x80 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۰
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    طلایی براق
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ رادیاتور حوله خشک کن مدل ۲۰۲۳

رادیاتور حوله خشک کن مدل 2023

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x50x8 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۶۰ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۰
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    مشکی
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ رادیاتور حوله خشک کن مدل کلاسیک دوطبقه ۸۰×۵۰

رادیاتور حوله خشک کن مدل کلاسیک دوطبقه 80x50

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x8x80 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۴
  • جنس
    استیل
  • رنگ روکش
    نقره ای مات
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ رادیاتور حوله خشک کن مدل فلت ۰۷

رادیاتور حوله خشک کن مدل فلت 07

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x53x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۵ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۷
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • رنگ روکش
    نقره ای براق
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل
  • اقلام همراه
    بست دیواری پیچ و رولپلاک پیچ تنظیم کننده هوا

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ رادیاتور حوله خشک کن مدل استیل

رادیاتور حوله خشک کن مدل استیل

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x50x30 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۶
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • رنگ روکش
    طلایی براق
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    دارای شیر کنترل
  • اقلام همراه
    رادیاتور حوله ای فوق دارای شیر طلایی از نوع استیل می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ رادیاتور حوله خشک کن مدل ۱۰شاخه طرح کارینو

رادیاتور حوله خشک کن مدل 10شاخه طرح کارینو

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x52x4 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۰
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ رادیاتور حوله خشک کن رویال مدل ۵۰×۶۰

رادیاتور حوله خشک کن رویال مدل 50x60

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x10x50 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۰
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    مشکی
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ رادیاتور حوله خشک کن زیم وات مدل کلاسیک ۱۰ لول

رادیاتور حوله خشک کن زیم وات مدل کلاسیک 10 لول

مشخصات

  • ابعاد
    ۳x50x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱.۶۰۰ کیلوگرم
  • بازه دمای کاربری
    دمای مرسوم آب خروجی از موتورخانه و پکیچ
  • تعداد پره
    ۱۰
  • توضیحات شیر
    شیرهای استاندارد
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    مشکی
  • سایز اتصال
    ۱/۲
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • فشار کار
    ۱۰
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل
  • اقلام همراه
    پایه نگهدارنده دیواریدرپوش هواگیریپیچ و رولپلاک
  • سایر توضیحات
    اقلام همراه داخل بسته می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ رادیاتور حوله خشک کن مدل ۵۰×۶۰ فلت

رادیاتور حوله خشک کن مدل 50x60 فلت

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x5x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۹۰۰ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۷
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ رادیاتور حوله خشک کن الماس ایرانیان مدل ۱۱ کد A

رادیاتور حوله خشک کن الماس ایرانیان مدل 11 کد A

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۵x5x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۵۰۰ کیلوگرم
  • بازه دمای کاربری
    ۸۵
  • تعداد پره
    ۱۱
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • سایز اتصال
    ۱/۲
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • فشار کار
    ۱۰
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر
  • اقلام همراه
    شیر هوا گیریآچار هوا گیریبست اتصال به دیوار

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ رادیاتور حوله خشک کن زیم وات مدل کلاسیک ۱۴ لول

رادیاتور حوله خشک کن زیم وات مدل کلاسیک 14 لول

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x3x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • بازه دمای کاربری
    دمای مرسوم آب خروجی از موتورخانه و پکیچ
  • تعداد پره
    ۱۴
  • توضیحات شیر
    قابلیت نصب شیرهای استاندارد بازار
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • سایز اتصال
    ۱/۲
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل
  • اقلام همراه
    اتصالات فلزیبست دیواری پیچ واشررولپلاک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ رادیاتور حوله خشک کن مدل ۵۰×۶۰

رادیاتور حوله خشک کن مدل 50x60

مشخصات

  • ابعاد
    ۶۰x50x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۹۰۰ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۰
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ رادیاتور حوله خشک کن مدل کارینو کد ۱۴

رادیاتور حوله خشک کن مدل کارینو کد 14

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x50x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۳۰۰ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۴
  • جنس
    آلومینیوم
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ رادیاتور حوله خشک کن  کد ۰۱

رادیاتور حوله خشک کن  کد 01

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x52x3 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۴
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ رادیاتور حوله خشک کن مدل ۶۰C

رادیاتور حوله خشک کن مدل 60C

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x3x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲۰۰ کیلوگرم
  • بازه دمای کاربری
    ۲۷۵ کیلوکالری
  • تعداد پره
    ۱۰
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ رادیاتور حوله خشک کن مدل سپهر مدل ۵۰×۸۰

رادیاتور حوله خشک کن مدل سپهر مدل 50x80

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x5x80 سانتی‌متر
  • وزن
    ۴ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۲
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • رنگ روکش
    طلایی مات
  • فرآیند انتقال دما
    Standard Double Convector
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ رادیاتور حوله خشک کن زیم وات مدل کلاسیک ۵۰.۸۰.۱۸

رادیاتور حوله خشک کن زیم وات مدل کلاسیک 50.80.18

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x3x80 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲.۴۳ کیلوگرم
  • بازه دمای کاربری
    دمای مرسوم موتور خانه و پکیج
  • تعداد پره
    ۱۸
  • توضیحات شیر
    قابلیت نصب تمای شیرهای استاندارد بازار
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • سایز اتصال
    ۱/۲
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • فشار کار
    حداکثر فشار ۱۰ بار
  • ویژگی‌های رادیاتور
    بدون شیر کنترل
  • اقلام همراه
    بست دیواری سفیددر پوش سفیدشیر هواگیری فلزیآچار هواگیریپیچ و رولپلاک

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ رادیاتور حوله خشک کن مدل w-80

رادیاتور حوله خشک کن مدل w-80

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x50x7 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱۲ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۷
  • جنس
    فولادی
  • رنگ روکش
    سفید RAL 9016
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • سایر توضیحات
    – آکس ۵۰ سانتی متر- حجم آب داخل رادیاتور: ۶.۱ لیتر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ رادیاتور حوله خشک کن مدل لوتوس الومینیومی ۵۰×۶۰

 رادیاتور حوله خشک کن مدل لوتوس الومینیومی 50x60

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x10x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۰
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    نقره ای براق
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ رادیاتور حوله خشک کن بالکین مدل رویال ۵۰×۸۰

 رادیاتور حوله خشک کن بالکین مدل رویال 50x80

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x50x10 سانتی‌متر
  • وزن
    ۰.۹۰۰ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۴
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    مشکی
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ رادیاتور حوله خشک کن مدل استیل ۳۰۴royal

 رادیاتور حوله خشک کن مدل استیل 304royal

مشخصات

  • ابعاد
    ۸۰x50x5 سانتی‌متر
  • وزن
    ۲ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۱۲
  • جنس
    استیل ضد زنگ
  • رنگ روکش
    طلایی براق
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ رادیاتور حوله خشک کن مدل الیزه الومینیومی

رادیاتور حوله خشک کن مدل الیزه الومینیومی

مشخصات

  • ابعاد
    ۵۰x6x60 سانتی‌متر
  • وزن
    ۱ کیلوگرم
  • تعداد پره
    ۷
  • جنس
    آلومینیوم
  • رنگ روکش
    طلایی براق
  • فرآیند انتقال دما
    Convection
  • ویژگی‌های رادیاتور
    رنگ پوشش اولیه از نوع اپوکسی پلی‌استر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید رادیاتور حوله خشک کن در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید دزدگیر موتورسیکلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا