خواب و حمامدکوراتیو

تخت یک نفره، راهنمای خرید انواع تخت خواب یک نفره زیبا و ارزان

نکات مهم و کاربردی که هنگام خرید تخت یک نفره باید به آن‌ها توجه داشته باشید.

یکی از وسایل مهم و ضروری در اتاق خواب منزل تخت یک نفره است. بدن انسان بیش از هر چیز دیگری برای استراحت و آرامش به خواب نیاز دارد، اگر برای خوابیدن مکان مناسبی نداشته باشید، نمی‌توانید به خوبی استراحت کنید. یکی از وسایلی که به راحت خوابیدن شما کمک می‌کند، تخت یک نفره است. شاید خیلی از افراد تخت خواب دو نفره را ترجیح دهند، اما واقعیت این است با جا‌به‌جا شدن شخصی که در کنار شما خوابیده شما از خواب بیدار می‌شوید. بنابراین بهترین وسیله برای داشتن خوابی راحت و آسوده تخت یک نفره است. این تخت برای خوابیدن یک نفر طراحی شده و نباید بیش از یک نفر از آن استفاده کند. البته اندازه آن هم در حدی نیست که بیش از یک نفر از آن استفاده نماید. طبق مطالعاتی که صورت گرفته کسانی که روی تخت یک نفره می‌خوابند، نسبت به کسانی که روی تخت دو نفره می‌خوابند، خواب عمیق‌تر و راحت‌تری را تجربه می‌کنند.

یکی از مزایای تخت یک نفره ابعاد و اندازه مناسب آن است به طوری که شما حتی در یک اتاق خواب کوچک هم می‌توانید تخت داشته باشید و خواب بهتری را تجربه کنید. اگر شما هم مجرد هستید و تنها در اتاق خود می‌خوابید، بهتر است تخت یک نفره را انتخاب کنید، زیرا با قرار دادن تخت تمام فضای اتاق خود را از دست نمی‌دهید و می‌توانید تمام وسایل خود را در اتاق کنار خود داشته باشید. این تخت‌ها معمولا چند تیکه هستند که با وصل کردن آن‌ها به یکدیگر تخت خواب ساخته می‌شود. این ویژگی سبب شده تا زمانی که به تخت یک نفره خود نیاز ندارید، آن را تکه تکه کرده و در گوشه‌ای که کم ترین فضا را اشغال می‌کند، نگهداری کنید. قیمت این مدل هم نسبت به مدل‌های چند نفره ارزان‌تر بوده بنابراین شما نیاز به پرداخت هزینه‌های بالا نخواهید داشت و با کمترین هزینه ممکن می‌توانید برای خود تخت خواب تهیه کنید.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای اتاق خواب خود قصد خرید تخت یک نفره را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد محصولات و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مطلب شما را با انواع تخت یک نفره آشنا می‌کنیم و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید تخت یک نفره باید به آن‌ها توجه داشته باشید را به شما آموزش می‌دهیم.

تخت‌‌خواب یک نفره چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از وسایل مهم و ضروری در اتاق خواب محسوب می‌شود که به عنوان محل استراحت مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع آن را بزرگترین وسیله اتاق خواب می‌توان دانست زیرا ابعاد و اندازه بزرگی دارد. روی این وسیله چوبی یا آهنی یک تشک قرار می‌گیرد، تشک روی تخت معمولا از یک جعبه ساخته می‌شود که درون آن تعدادی چوب و فنر وجود دارد، این ویژگی سبب انعطاف پذیری بیشتر تشک و راحت بودن هنگام خواب می‌شود. این وسیله با اینکه خواب راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد اما متاسفانه سالانه ۴۵۰ نفر جان خود را از دست می‌دهند زیرا سقوط از تخت به ناحیه سر و گردن آن‌ها آسیب جدی وارد می‌کند.

حتما بخوانید: راهنمای خرید بالش طبی

انواع تخت‌‌خواب یک نفره موجود در بازار:

  1. تخت خواب چوبی: شاید یک از بهترین مدل‌های تخت محسوب می‌شود. چوب مقاومت بالایی دارد و هنگام جا‌به‌جا شدن صدا تولید نمی‌کند در نتیجه سبب خواب راحت می‌شود. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که این مدل تخت وزن بیشتری دارد که به طبع آن جا‌به‌جاییسخت‌تری دارد. قیمت آن هم از همه گران‌تر بوده و زیبایی خاصی به اتاق خواب شما می‌دهد. این مدل تخت معمولا دارای یک کشو در پایین خود هستند که برای قرار گرفتن لباس و وسایل ضروری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. تخت خواب فلزی: این مدل تخت از نمونه چوبی محکم‌تر است، اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که هنگام جا‌به‌جا شدن روی تخت صدا تولید می‌کنند که ممکن است سبب بر هم زدن خواب شما شود. این نمونه را نباید در جای مرطوب نگهداری کرد، زیرا دچار زنگ زدگی و پوسیدگی می‌شود. تخت‌های فلزی نسبت به تخت‌های چوبی ارزان‌تر بوده بنابراین اگر قصد ندارید مبلغ زیادی را بپردازید برای شما بهترین گزینه هستند. توجه داشته باشید که در این مدل مقاومت حرف اول را می‌زند و نباید انتظار زیبایی خیلی زیاد را از آن داشته باشید.
  3. تخت خواب تاشو: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که دارندگان تخت در اتاق کوچک با آن مواجه هستند کمبود فضای اتاق بعد از نصب تخت خواب می‌باشد. یعنی با قرار دادن تخت درون اتاق تمام فضای آن اشغال می‌شود. یکی از اختراعات جالبی که به کمک این افراد آمده تخت تاشو است. حجم این تخت‌ها تقریبا به نصف کاهش پیدا می‌کند، شما می‌توانید با خرید این مدل زمانی که به تخت احتیاج ندارید آن را جمع کرده و موقع نیاز آن را باز کنید. برخی مدل‌ها کمد شو هستند، یعنی بعد از استفاده به کمد تبدیل شده و فضای اتاق خالی می‌شود.
  4. تخت خواب سورتمه‌ای: از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی به یک سورتمه دارند به همین دلیل با این اسم نامگذاری شده‌اند. این نمونه از جنس چوب ساخته شده که بسیار سلطنتی است و بیشتر در خانه‌های اشرافی و مدرن به چشم می‌خورد. در واقع می‌توان گفت که مشتری‌های خاص خود را دارد و بیشتر برای خرید آن‌ها باید از قبل سفارش دهید تا آن را برای شما تولید کنند. اگر به دنبال یک تخت لوکس و چشم گیر هستید که نظر همگان را به خود جلب کند حتما این مدل را خریداری کنید.
  5. مبل تخت‌ خواب‌شو: در واقع آن را می‌توان یک وسیله چند کاره خطاب کرد. زمانی که شما در یک آپارتمان با متراژ کم زندگی می‌کنید، هنگامی که مهمان شهرستانی برای شما می‌آید با وجود مبلمان دیگر فضای لازم جهت خوابیدن مهمان را نخواهید داشت. به همین علت بهتر است از مبل تخت شو استفاده کنید. تا در طول روز از آن به عنوان مبل برای پذیرایی از مهمان استفاده کنید و شب موقع خواب آن را به یک تخت خواب استاندارد برای مهمان خود تبدیل کنید.
  6. تخت خواب کابین‌دار: این مدل نگرانی شما را برای کمبود فضا در اتاق جبران می‌کند. معمولا اندازه بزرگی دارند زیرا قسمت پایین آن‌ها دارای کابین است که از کابین زیر تخت می‌توان به عنوان میز مطالعه، کمد لباس و… استفاده کرد. پس اگر وسایل زیادی دارید و نمی‌خواهید اتاق شما در هم ریخته باشد به شما پیشنهاد می‌کنم این مدل را خریداری کنید. زیرا فضای اتاق شما را بهینه سازی می‌کند. این تخت بیشتر مناسب دانش آموزان و دانشجویان است.

مزایای استفاده از تخت یک نفره:

  • تخت همیشه جای ثابتی دارد و هر زمان که نیاز به استراحت داشته باشید روی آن دراز می‌کشید و نیاز به انداخت و جمع کردن رخت خواب ندارید.
  • نسبت به خوابیدن روی زمین سفت آرامش بیشتری روی آن دارید، بنابراین کمتر دچار درد کمر و گردن می‌شوید.
  • حشرات و حیوانات موذی مانند موش بیشتر روی زمین در حال حرکت هستند، امکان اینکه روی تخت دچار نیش زدگی مار و عقرب شوید بسیار کمتر است.
  • به اتاق شما ظاهر شیک و تمیزی می‌دهد و باعث می‌شود اتاق شما خشک و خالی به نظر نرسد.

بهترین مارک تخت یک نفره:

هیچ وقت شخصی به نمی‌تواند یک برند خاص را به عنوان بهترین مارک تخت خواب به شما معرفی کند، زیرا این محصول برندهای باکیفیت زیادی دارد. در صورتی که شخصی چنین ادعایی داشته باشد، مطمئن باشید که این شخص تبلیغ یک برند خاص را انجام می‌دهد و در قبال این کار پول دریافت می‌کند. از آنجایی که وب سایت کیمیک یک رسانه علمی و آموزشی است و نه تبلیغاتی در ادامه مطلب لیستی از بهترین برندهای تخت خواب یک نفره را به شما معرفی می‌کنیم.

  • تخت خواب اوروس
  • تخت خواب سونیا
  • تخت خواب سلین
  • تخت خواب سایمون
  • تخت خواب سناتور
  • تخت خواب دیپون
  • تخت خواب مینیمال
  • تخت خواب رویال
  • تخت خواب تولیکا
  • تخت خواب انتخاب اول
  • تخت خواب تولیکا

تخت یک نفره از کجا بخریم؟

به طور کلی روش‌های زیادی برای خرید این وسیله وجود دارند و شما از طریق هر یک از آن‌ها می‌توانید این محصول را خریداری کنید. در واقع می‌توان گفت که هیچ قانون خاصی در این مورد وجود ندارد و یک موضوع کاملا شخصی است. اما از آنجایی که دو روش از میان این روش‌ها بیشتر از همه مورد استفاده قرار می‌گیرد آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. روش خرید حضوری که باید زمان زیادی را صرف خرید کنید و امکان تعویض یا پس دادن وجود ندارد. روش بعد اینترنتی است که تنوع محصولات بالا بوده و شخص در صورت عدم رضایت از کالا می‌تواند آن را مرجوع کرده و پول خود را پس بگیرد.

حتما بخوانید: راهنمای خرید تشک برقی

نکات مهم هنگام خرید تخت یک نفره:

  1. قیمت محصول: همیشه قبل از خرید این محصول میزان بودجه برای خرید آن را مشخص کنید. با مشخص کردن مقدار بودجه خود به خود مدل‌هایی که در محدوده قیمتی شما قرار ندارند از انتخاب شما خارج شده و انتخاب برای شما آسان می‌شود. در مجموع پیشنهاد می‌کنم بی‌خیال مدل‌های خیلی ارزان شوید، زیرا کیفیت لازم را ندارند و با خرید این محصولات وقت و هزینه خود را هدر می‌دهید.
  2. نوع تخت خواب: این وسیله هم مانند سایر لوازم مربوط به خانه انواع مختلفی دارد که شما باید با توجه به سلیقه و نوع استفاده خود یکی از آن‌ها را خریداری کنید. مشخص کنید که زیبایی بیشتر برای شما در اولویت قرار دارد یا استحکام محصول، البته خیلی از افراد به طبی بودن آن توجه می‌کنند که هر تختی را می‌توان با خرید تشک طبی استاندارد کرد. نمونه چوبی کیفیت و زیبایی بالاتری دارد اما قیمت آن مقداری بیشتر است. نمونه فلزی مقاومت خیلی بالایی دارد و از نظر قیمتی هم ارزان‌تر است اما نباید انتظار ظاهر خیلی زیبایی داشته باشید.
  3. جنس تخت خواب: جنس تخت پارامتری است که ارتباط مستقیمی با طول عمر آن دارد. به عنوان مثال تختی که از چوب بلوط و گردو ساخته می‌شود طول عمر بیشتری نسبت به تختی دارد که از چوب مصنوعی مانند نئوپان ساخته شده است. البته برخی تخت‌ها فلزی هستند که طول عمر تخت‌هایی که از فلز آلومینیوم ساخته شده‌اند خیلی بیشتر از تخت‌های آهنی است. زیرا تخت آهنی در اثر رطوبت دچار زنگ زدگی می‌شود.
  4. ابعاد و اندازه تخت: شما باید با توجه به فضای اتاق خواب خود اندازه تخت را مشخص کنید. هر چه اتاق شما اندازه بزرگتری داشته باشد، دست شما برای خرید یک تخت بزرگتر بازتر است. اگر اتاق شما خیلی کوچک می‌باشد بهتر است به سراغ نمونه‌های کوچک‌تر بروید، البته اگر تخت خیلی کوچک را دوست ندارید و فضای لازم برای استفاده از تخت خواب بزرگ را ندارید، می‌توانید یک تخت تاشو یا کمد شو را انتخاب کنید.
  5. شکل ظاهری: یکی از پارامترهایی که هنگام خرید تخت خواب باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، توجه به شکل ظاهری تخت است. اگر به شکل و زیبایی تخت اهمیت زیادی می‌دهید، بهتر است مدل‌های سورتمه‌ای و سلطنتی را انتخاب کنید. زیرا این مدل‌ها ظاهر مدرن و لوکس‌تری نسبت به نمونه‌های دیگر دارند. داشتن یک تخت خواب زیبا اتاق شما را زیباتر می‌کند و باعث می‌شود احساس بهتری نسبت به استفاده از تخت داشته باشید.
  6. تشک نرم یا سفت: شاید این سوالی باشد که خیلی‌ها هنگام خرید تخت خواب با آن رو به رو می‌شوید. تشک خیلی نرم باعث کمردرد شدید می‌شود و اگر تشک شما خیلی سفت باشد روی آن احساس راحتی نمی‌کنید و شاید حسی شبیه خوابیدن روی زمین را داشته باشید. پس یک تخت با تشک خوب باید نه خیلی سفت و نه خیلی نرم باشد، بلکه حالت تعادل در آن رعایت شده باشد. اگر درک این موضوع برای شما دشوار است، تشک طبی برای شما گزینه مناسبی می‌باشد.

روش نگهداری از تخت یک نفره:

  • تخت را در مکان مناسب و دور از دسترس کودک نگهداری کنید، بالا و پایین پریدن کودک روی تخت می‌تواند به تشک آن آسیب جدی وارد کند.
  • سعی کنید هر چند ماه یک بار تشک تخت خود را بیرون آورده و به حالت برعکس روی تخت قرار دهید، این کار سبب حفظ حالت تشک آن می‌شود.
  • از خوردن آب و سایر نوشیدنی‌ها روی تخت خودداری کنید، زیرا احتمال ریخته شدن آن‌ها روی تخت وجود دارد و سبب آسیب رسیدن به تخت می‌شود.
  • تخت خود را جایی نصب کنید که نزدیک وسیله گرمایشی نباشد و اینکه نور خورشید به صورت مستقیم ساعت زیادی روی تخت قرار نداشته باشد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، می توانید تخت یک نفره مورد نظر خود را خریداری نمایید. ما برای سهولت کار شما، لیستی از چند نمونه تخت یک نفره ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در بازار را جمع آوری کرده ایم. با کلیک روی هر تصویر یا زدن دکمه ی زیر هر آیتم، اطلاعات بیشتری از هر محصول را دریافت کنید.


۱ تخت خواب یکنفره اعیان مدل FH366 سایز ۹۰×۲۰۰ سانتی متر

   تخت خواب یکنفره اعیان مدل FH366 سایز 90x200 سانتی متر

مشخصات

  • وزن
    ۷۰ کیلوگرم
  • عرض
    ۹۷ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۴ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۱۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۱۵۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    تشک ندارد
  • ضخامت تشک
    تشک ندارد سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    جنس ملامینه.وزن متناسب با ابعاد.نوار پی وی سی.بسته بندی با لوگو و برند اعیان.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲ تخت خواب یکنفره اعیان مدل FH580 سایز ۹۰×۲۰۰ سانتی متر

 تخت خواب یکنفره اعیان مدل FH580 سایز 90x200 سانتی متر

مشخصات

  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • عرض
    ۹۵ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۶ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۱۴۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    ندارد
  • ضخامت تشک
    ندارد سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    جنس نئوپان ملامینهکشوها به صورت چرخدار کفی تخت دو تکه از جنس نئوپان خام است.کالا فاقد تشک می باشدبسته بندی به صورت چهار آیتمی است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳ تخت خواب یک نفره مدل توپولوف ۸ سایز ۱۲۰×۲۰۰ سانتی متر

تخت خواب یک نفره مدل توپولوف 8 سایز 120×200 سانتی متر

مشخصات

  • عرض
    ۱۲۰ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۴۰۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    پارچه
  • ضخامت تشک
    سانتی‌متر
  • امکانات تخت خواب
    دارای کشو
  • سایر توضیحات
    کفی تخت چوبی دارد. استفاده از ابزار یراق مناسب و محکم. قسمت سفید رنگ کالا در همه رنگها ثابت می باشد.باکس سه کشو که قابلیت بسته شدن به دوسمت تخت را دارد. تشک ندارد. بسته بندی عالی و محکم. رنگ موجود در تصویر. قهوه ای شتری می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۴ تخت خواب یک نفره مدل توپولوف C سایز ۹۰×۲۰۰ سانتی متر

تخت خواب یک نفره مدل توپولوف C سایز 90×200 سانتی متر

مشخصات

  • عرض
    ۹۰ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۳۰۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    پارچه
  • ضخامت تشک
    سانتی‌متر
  • امکانات تخت خواب
    دارای کشو
  • سایر توضیحات
    کفی تخت چوبی دارد. باکس سه کشو که قابلیت بسته شدن به دوسمت تخت را دارد. رنگ موجود در تصویر گردویی می باشد. تشک ندارد.بسته بندی عالی و محکم.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۵ تخت خواب یکنفره مدل AKA180 سایز ۱۸۰× ۸۰ سانتی متر

تخت خواب یکنفره مدل AKA180 سایز 180× 80 سانتی متر

مشخصات

  • وزن
    ۱۵ کیلوگرم
  • عرض
    ۸۰ سانتی متر
  • طول
    ۱۸۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۲۵ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۱۵۰ کیلوگرم
  • جنس پایه
    فلز
  • جنس فریم
    فلز
  • سایز فریم تخت
    استاندارد
  • سایر توضیحات
    ارتفاع تخت با پایه:۲۵ سانتیمترنمای دیواره تخت:پارچه مخمل

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۶ تخت خواب یک نفره مدل توپولوف ۳ سایز ۱۲۰×۲۰۰ سانتی متر

تخت خواب یک نفره مدل توپولوف 3 سایز 120×200 سانتی متر

مشخصات

  • عرض
    ۱۲۰ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۴۰۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    پارچه
  • ضخامت تشک
    سانتی‌متر
  • امکانات تخت خواب
    دارای کشو
  • سایر توضیحات
    کفی تخت چوبی دارد. استفاده از ابزار یراق مناسب و محکم. قسمت سفید رنگ کالا ( پارچه ودرب کشو)در همه رنگها ثابت می باشد.باکس سه کشو که قابلیت بسته شدن به دوسمت تخت را دارد. تشک ندارد. بسته بندی عالی و محکم. رنگ موجود در تصویر طوسی تیره می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۷ تخت خواب یک نفره مدل ماشین جی تی کاپوت باز شو کد ۲۰۰۲ سایز ۲۴۰×۱۳۷ سانتی متر

 تخت خواب یک نفره مدل ماشین جی تی کاپوت باز شو کد 2002 سایز 240x137 سانتی متر

مشخصات

  • وزن
    ۷۰ کیلوگرم
  • عرض
    ۱۳۷ سانتی متر
  • طول
    ۲۴۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۵۸ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۷۰ کیلوگرم
  • جنس فریم
    پلیمر و ام‌دی‌اف
  • سایز فریم تخت
    استاندارد
  • سایر توضیحات
    ۱-ریموت کنترل چراغهای چرخ و جلو و کنترل صدا۲-usb3-روشن شدن لاستیکها به رنگهای مختلف ۴-تو دوزی چرمی ۵-دارای سپر عقب و کاپوت باز شو۶-دی لایت زیر تخت

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۸ تخت خواب یک نفره اعیان مدل FH611 سایز ۸۰×۱۸۰ سانتی متر

تخت خواب یک نفره اعیان مدل FH611 سایز 80x180 سانتی متر

مشخصات

  • وزن
    ۶۰ کیلوگرم
  • عرض
    ۸۵ سانتی متر
  • طول
    ۱۸۴ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۵۵ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    تشک ندارد
  • سایر توضیحات
    جنس مغزی نئوپان با روکش ملامینه شرکتی.دارای یک عدد کشوی چرخدارکفی تخت دو تکه از جنس نئوپان خام است.کالا فاقد تشک می باشد.کالا به صورت مونتاژ نشده و بسته بندی به صورت چهار آیتمی است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۹ تخت یکنفره خواب اعیان مدل FH609 سایز ۹۰×۲۰۰ سانتی متر

تخت یکنفره خواب اعیان مدل FH609 سایز 90x200 سانتی متر

مشخصات

  • وزن
    ۶۰ کیلوگرم
  • عرض
    ۹۴ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    تشک ندارد
  • ضخامت تشک
    تشک ندارد سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    جنس مغزی نئوپان با روکش ملامینه شرکتی-پاپیون وکیوم صورتی. دارای یک عدد کشوی چرخدارکفی تخت دو تکه از جنس نئوپان خام است.کالا فاقد تشک می باشد.کالا به صورت مونتاژ نشده و بسته بندی به صورت چهار آیتمی است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۰ تخت خواب یکنفره اعیان مدل FH367 سایز ۸۰×۱۸۰ سانتی متر

تخت خواب یکنفره اعیان مدل FH367 سایز 80x180 سانتی متر

مشخصات

  • وزن
    ۷۰ کیلوگرم
  • عرض
    ۸۷ سانتی متر
  • طول
    ۱۸۴ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۷۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    تشک ندارد
  • ضخامت تشک
    تشک ندارد سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    جنس ملامینه.وزن متناسب با ابعاد.نوار پی وی سی.تخت نوجوان اعیان.سطح ضدخش.طراحی ساده و کاربردی.وزن متناسب با ابعاد.مناسب تشک ۸۰×۱۸۰سانت.تحمل وزن متناسب با ابعاد و به صورت استاندارد.دارای دو کشو.در رنگ های متنوع

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۱ تخت خواب یکنفره اعیان مدل FH606 سایز ۹۰×۲۰۰ سانتی متر

تخت خواب یکنفره اعیان مدل FH606 سایز 90x200 سانتی متر

مشخصات

  • وزن
    ۶۰ کیلوگرم
  • عرض
    ۹۴ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    تشک ندارد
  • ضخامت تشک
    تشک ندارد سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    جنس نئوپان ملامینه شرکتیکفی تخت دو تکه از جنس نئوپان است.کالا فاقد تشک می باشدبسته بندی به صورت چهار آیتمی است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۲ تخت خواب یکنفره اعیان مدل FH572 سایز ۹۰×۲۰۰ سانتی متر طرح کیتی

   تخت خواب یکنفره اعیان مدل FH572 سایز 90x200 سانتی متر طرح کیتی

مشخصات

  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • عرض
    ۹۴ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۱۲۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    تشک دارد
  • ضخامت تشک
    تشک ندارد سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    جنس نئوپان ملامینهطرح کیتی وکیوم میباشدکشو به صورت چرخدار کفی تخت دو تکه از جنس نئوپان خام است.کالا فاقد تشک می باشدبسته بندی به صورت چهار آیتمی است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۳ تخت خواب یک نفره مدل آرکا سایز ۹۰×۲۰۰ سانتی متر

تخت خواب یک نفره مدل آرکا سایز 90×200 سانتی متر

مشخصات

  • عرض
    ۹۰ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۱۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۵۰۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    ندارد
  • ضخامت تشک
    سانتی‌متر
  • جنس پایه
    ملامینه
  • جنس فریم
    پلیمر و ام‌دی‌اف
  • سایز فریم تخت
    استاندارد
  • امکانات تخت خواب
    دارای کشو
  • سایر توضیحات
    همراه محصول تشک نمیباشد. ریل های باکس کشو فلزی ساچمه ای سه مرحله ای میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۴ تخت خواب یک نفره مدل ویترین سایز ۹۰×۲۰۰ سانتی متر

تخت خواب یک نفره مدل ویترین سایز 90×200 سانتی متر

مشخصات

  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • عرض
    ۹۰ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۱۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۳۰۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    پارچه
  • ضخامت تشک
    ۲۰ تا ۳۵ سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    کفی تخت داردعرض کلی تخت ۱۰۵ سانتی متر است. تشک ندارد.استفاده از ابزار یراق مناسب و ارسال به‌ موقع.باکس سه کشو و ویترین تخت قابلیت جابه جایی و بسته شدن به دوسمت تخت را دارند.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۵ تخت خواب یکنفره مدل مون سایز ۱۲۰×۲۰۰ سانتی متر

تخت خواب یکنفره مدل مون سایز 120×200 سانتی متر

مشخصات

  • عرض
    ۱۲۰ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۱۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۵۰۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    ندارد
  • ضخامت تشک
    ندارد سانتی‌متر
  • جنس پایه
    ملامینه
  • جنس فریم
    پلیمر و ام‌دی‌اف
  • سایز فریم تخت
    استاندارد
  • امکانات تخت خواب
    دارای کشو
  • سایر توضیحات
    همراه محصول تشک نمیباشد رنگ در تصویر طوسی تیره میباشد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۶ تخت خواب یک نفره مدل توپولوف ۷ سایز ۱۲۰×۲۰۰ سانتی متر

تخت خواب یک نفره مدل توپولوف 7 سایز 120×200 سانتی متر

مشخصات

  • عرض
    ۱۲۰ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۸۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۴۰۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    پارچه
  • ضخامت تشک
    ۲۰تا۳۵ سانتی متر سانتی‌متر
  • امکانات تخت خواب
    دارای کشو
  • سایر توضیحات
    کفی تخت چوبی دارد. استفاده از ابزار یراق مناسب و محکم. باکس سه کشو که قابلیت بسته شدن به دوسمت تخت را دارد. تشک ندارد. بسته بندی عالی و محکم. رنگ موجود در تصویر گردویی می باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۷ تخت خواب تاشو یکنفره اعیان مدل FH502 سایز ۲۰۰×۹۰ سانتی متر

تخت خواب تاشو یکنفره اعیان مدل FH502 سایز 200x90 سانتی متر

مشخصات

  • وزن
    ۷۰ کیلوگرم
  • عرض
    ۵۳ سانتی متر
  • طول
    ۱۰۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۲۰۹ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۱۵۰ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    جنس نئوپان ملامینه شرکتی.کالا به صورت مونتاژ شده و به صورت تک آیتمی است.کالا نیاز به نصب دارد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۸ تخت خواب یک نفره مدل پریما سایز ۱۲۰×۲۰۰ سانتی متر

تخت خواب یک نفره مدل پریما سایز 120×200 سانتی متر

مشخصات

  • عرض
    ۱۲۰ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۱۴ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۲۴۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    ندارد
  • ضخامت تشک
    ندارد سانتی‌متر
  • جنس فریم
    پلیمر و ام‌دی‌اف
  • سایر توضیحات
    کفی فلزی است.جنس پارچه مخمل است.این تخت خواب بدون تشک تحویل داده میشود.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۱۹ تخت خواب یکنفره مدل تاشو ۶۷۱۰۳ سایز ۱۰۴×۲۱۴ سانتیمتر

تخت خواب یکنفره مدل تاشو 67103 سایز 104x214 سانتیمتر

مشخصات

  • وزن
    ۸۰ کیلوگرم
  • عرض
    ۱۰۴ سانتی متر
  • طول
    ۲۱۴ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۳۵ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۲۰۰ کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    یراق آلات بسته به نوع جنس موجود در بازار ممکن است کمی متفاوت باشد توجه داشته باشید که بعضی از عکس ها طراحی شده هستند و اتصالات در عکس دیده نمی شود، جنس : ملامینه

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۰ تخت خواب یک نفره آسایش باکس مدل AK146 سایز ۲۰۰ × ۱۲۰ سانتی متر

تخت خواب یک نفره آسایش باکس مدل AK146 سایز 200 × 120 سانتی متر

مشخصات

  • عرض
    ۱۲۰ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۲۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۹۰ کیلوگرم
  • جنس پایه
    فلز
  • جنس فریم
    فلز
  • سایز فریم تخت
    استاندارد
  • سایر توضیحات
    ارتفاع با پایه: ۲۸ سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۱ تخت خواب یک نفره کد p 570 سایز ۱۲۰×۲۰۰ سانتی متر

 تخت خواب یک نفره کد p 570 سایز 120x200 سانتی متر

مشخصات

  • عرض
    ۱۲۰ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۲۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۳۵۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    ندارد
  • ضخامت تشک
    ۲۵ سانتی‌متر
  • سایز فریم تخت
    استاندارد
  • سایر توضیحات
    xبالش و تشک همراه کالا نیست . xسایز تشک مورد نیاز ۱۲۰×۲۰۰ باشد. xجنس پارچه از مخمل کم هست ،باکیفیت بالا.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۲ تخت خواب یکنفره اعیان مدل FH597 سایز ۹۰×۲۰۰ سانتی متر

 تخت خواب یکنفره اعیان مدل FH597 سایز 90x200 سانتی متر

مشخصات

  • وزن
    ۶۰ کیلوگرم
  • عرض
    ۹۴ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۵ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۱۳۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    تشک ندارد
  • ضخامت تشک
    تشک ندارد سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    جنس نئوپان ملامینه شرکتیکفی تخت دو تکه از جنس نئوپان است.کالا فاقد تشک می باشدبسته بندی به صورت سه آیتمی است.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۳ تخت یک نفره مدل اوروس سایز ۱۲۰×۲۰۰ سانتی متر

تخت یک نفره مدل اوروس سایز 120×200 سانتی متر

مشخصات

  • عرض
    ۱۲۰ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۹۵ سانتی‌متر
  • جنس فریم
    پلیمر و ام‌دی‌اف
  • سایز فریم تخت
    استاندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۴ تخت خواب یک نفره کد IT01 سایز ۹۰×۲۰۰ سانتیمتر

تخت خواب یک نفره کد IT01 سایز 90x200 سانتیمتر

مشخصات

  • وزن
    ۲۰ کیلوگرم
  • عرض
    ۹۰ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۲۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۲۰۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    ندارد
  • ضخامت تشک
    ندارد سانتی‌متر
  • جنس پایه
    فلز
  • جنس فریم
    فلز
  • سایز فریم تخت
    استاندارد
  • سایر توضیحات
    ابعاد استاندارد ۹۰×۲۰۰ میباشد.ارتفاع زیر تخت ۲۰ سانتمیتر میباشد.محصول فاقد تشک میباشد.کفی تخت فلزی پایه دار ۷ پایه میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۵ تخت خواب یک نفره مدل لونا سایز ۱۲۰×۲۰۰ سانتی متر

تخت خواب یک نفره مدل لونا سایز 120×200 سانتی متر

مشخصات

  • عرض
    ۱۲۰ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۱۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۴۰۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    ندارد
  • ضخامت تشک
    ندارد سانتی‌متر
  • سایز فریم تخت
    استاندارد
  • امکانات تخت خواب
    دارای کشو
  • سایر توضیحات
    تشک همراه محصول نمیباشد.xقسمت سفید در تمام رنگ ها ثابت میباشدx

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۶ تخت خواب یک نفره مدل آرسک سایز ۱۲۰×۲۰۰ سانتی متر

تخت خواب یک نفره مدل آرسک سایز 120×200 سانتی متر

مشخصات

  • عرض
    ۱۲۰ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۱۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۵۰۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    ندارد
  • ضخامت تشک
    ندارد سانتی‌متر
  • جنس پایه
    ملامینه
  • جنس فریم
    پلیمر و ام‌دی‌اف
  • سایز فریم تخت
    استاندارد
  • امکانات تخت خواب
    دارای کشو
  • سایر توضیحات
    قسمت تاج تخت از جنس پارچه سفید میباشد و در تمام رنگ ها قسمت کشو های تخت و لمسه تخت رنگ سفید ثابت میباشد و رنگ انتخابی شما صرفا رنگ قالب میباشد تشم و بالشت همراه محصول نمیباشد و رنگ در تصویر طوسی تیره میباشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۷ تختخواب یک نفره مدل zeos سایز ۱۲۰×۲۰۰ سانتی متر

تختخواب یک نفره مدل zeos سایز 120×200 سانتی متر

مشخصات

  • عرض
    ۱۲۰ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • جنس فریم
    پلیمر و ام‌دی‌اف
  • سایز فریم تخت
    استاندارد

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۸ تخت خواب تاشو یکنفره اعیان مدل FH201 سایز ۲۰۰×۹۰ سانتی متر

تخت خواب تاشو یکنفره اعیان مدل FH201 سایز 200x90 سانتی متر

مشخصات

  • وزن
    ۷۰۰۰۰ کیلوگرم
  • عرض
    ۴۰ سانتی متر
  • طول
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۲۰۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۲۰۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
  • ضخامت تشک
    سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    تخت خواب تاشو اعیان.با قابلیت جمع و باز شدن.نصب آسان.مناسب اتاق ها با فضای کم می باشد.مناسب تشک۹۰×۲۰۰ یکنفره می باشد.وزن مناسب با ابعاد می باشد.ارسال داخل بسته بندی با لوگو و برند اعیان.جنس ملامینه.وزن متناسب با ابعاد.نوار پی وی سی.بسته بندی با لوگو و برند اعیان.همراه با یراق آلات

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۲۹ تخت خواب یک نفره مدل ۲۲۲۲۰ سایز ۱۲۰×۲۰۰ سانتی متر

تخت خواب یک نفره مدل 22220 سایز 120×200  سانتی متر

مشخصات

  • وزن
    ۵۰ کیلوگرم
  • عرض
    ۱۲۴ سانتی متر
  • طول
    ۲۱۰ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۵ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۴۰۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
    پارچه
  • ضخامت تشک
    ۲۰ و بیشتر سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    باکس تخت سه عدد کشو دارد.باکس کنار تخت قابلیت بسته شدن به هر دوسمت را دارد.استفاده از ابزار یراق مناسب. ارسال به موقع.راهنمای نصب دهرد.کفی تخت دارد. تشک همراه کالا نمی باشد.

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

۳۰ تخت خواب یکنفره اعیان مدل FH336 سایز ۹۰×۲۰۰ سانتی متر

 تخت خواب یکنفره اعیان مدل FH336 سایز 90x200 سانتی متر

مشخصات

  • وزن
    ۷۰۰۰۰ کیلوگرم
  • عرض
    ۹۴ سانتی متر
  • طول
    ۲۰۴ سانتی‌متر
  • ارتفاع
    ۱۰۰ سانتی‌متر
  • وزن قابل تحمل
    ۱۵۰ کیلوگرم
  • جنس روکش تشک
  • ضخامت تشک
    سانتی‌متر

تصاویر بیشتر، قیمت روز و خرید

امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید تخت یک نفره در اختیار شما قرار دهد. سوالات خود را می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ها با ما در میان ‌بگذارید.

در ادامه بیشتر بخوانید: راهنمای خرید پیشبند آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا